[PS3] Jailbreak + Homebrew Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 36.651 views

Onderwerpen

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 23:25
Jep , heb alles doorgelopen , kom alleen nog niet verder , hij probeert nu wel linux te booten , maar hij haakt nog ergens op vast.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Krijg je een foutmelding ofzo? Heb je je scherm al wel gekalibreerd?

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• Rebel8319
Ja net dus dat gedaan , en kreeg wel het filmpje van andoid nu , maar hij starte niet door , dus misschien nog een keer proberen.

Edit : hij blijft dus hangen op het opstart schermpje van XDandroid :S

Yes hij doet t :D

[ Voor 26% gewijzigd door Rebel8319 op 09-09-2010 12:13 ]

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Uitzetten zou ik niet doen, de 1e keer booten duurt vaak ERG lang. Gewoon laten gaan dus(na 20min zou ik een reboot overwegen). Stuur anders maar even een DM als het fout gaat, dit gaat een beetje off-topic.

Edit:
Mooi! Ik ben benieuwd of de jailbreak ook goed werkt.

[ Voor 23% gewijzigd door Khiu op 09-09-2010 12:14 ]

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
@proceela, geeft dat logo eens de tijd, hier op mijn xperia duurde de eerste boot ruim 20min
[ah zie dat het werkt, succes!]

[ Voor 15% gewijzigd door ppeterr op 09-09-2010 12:18 ]

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Ik ben bezig met de test op een HTC Touch pro. Telefoon is nu bezig met een dual boot installatie van Android. Daarna psgroove..

Zit nu naar een gekleurde X te kijken tijdens boot. Komt wel goed denk ik ..

edit: wat een hel zeg. Ik geef het op. Ding hangt zodra ik het su commando geef bij een terminal console..

[ Voor 44% gewijzigd door Wimo. op 09-09-2010 13:48 ]

• Rebel8319
Ik kan alles intoesten bij de terminal console , maar moet er nog wat gebeuren als je die psfreedom.ko invoert ?

Heb net de truc proberen te doen , maar gebeurde niks met de PS3..

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Als alles goed gaat krijg je verder geen melding (duus ook geen melding dat het gelukt is), let op je ps3 moet uit de stekker zijn, htc koppelen, stekker weer in, aanzetten en gelijk op eject drukken.

• Rebel8319
Ja het is gelukt ondertussen !

Was wel een gekloot voor een leek als ik :) !

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Damn waarom heb ik alleen apparaten waarmee het niet lijkt te kunnen (Blackberry, iPad). :P

Toch maar wachten op de release van PS3Key of wat is volgens jullie het beste om nu te doen?

Verwijderd

Raimon89 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:17:
Damn waarom heb ik alleen apparaten waarmee het niet lijkt te kunnen (Blackberry, iPad). :P

Toch maar wachten op de release van PS3Key of wat is volgens jullie het beste om nu te doen?
Hehe zo denk ik er ook over.

Meerdere keren heb ik voorbij zien komen dat er ook al een iphone port zou moeten zijn, maar dat deze erg buggy is? Hoe komen jullie hierbij? Is deze nog niet public ofzo? Of moeten we een bepaald twitter figuur volgen voor meer info? >:)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:54:
[...]

Hehe zo denk ik er ook over.

Meerdere keren heb ik voorbij zien komen dat er ook al een iphone port zou moeten zijn, maar dat deze erg buggy is? Hoe komen jullie hierbij? Is deze nog niet public ofzo? Of moeten we een bepaald twitter figuur volgen voor meer info? >:)
http://twitter.com/musclenerd was er mee bezig... Maar of dat nog steeds zo is...

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Dreamcast Emulator BIOS lijkt het te doen, zie http://www.ps3news.com/PS...date-bios-operational/...

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Even ter verduidelijking: Ben een totale leek op het gebied van mods en dergelijke.

Maar heb de volgende vraag: Als je een game wilt spelen maar je zit nog op de oude firmware (zit nu nog op 3.41), kun je hem dan op de één of andere manier toch gewoon opstarten? Meen dat ik in het verleden altijd móest updaten omdat ik het spel anders niet op kon starten..

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Lijken ook de nodige problemen op te treden met de nieuwste firmware http://www.ps3-sense.nl/2...3-42-levert-problemen-op/

• codplayer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
eyy meer mensen last van met firmware 3.41 de dns bypass 67.202.81.137 dat het niet meer werkt om in te kunnen loggen op psn ?

Verwijderd

codplayer schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:31:
eyy meer mensen last van met firmware 3.41 de dns bypass 67.202.81.137 dat het niet meer werkt om in te kunnen loggen op psn ?
Starting this afternoon, PSN was updated, so previous bypass like the simple DNS change over to 67.202.81.137 has now been blocked, along with other forms of proxy tools like Logan5's program.

If you wish to use your PS3 online now, or any PSN feature, you will have to update v3.42, and forgot about using for now any of those PSGroove, PSJailbreak, PSFreedom type of devices.

I have not see any update yet from the owner of the DNS private box, that tons have been have been using, you can check here and see if maybe he has figured out a work-around, but please don't all go tweeting him at once, he does have a life, and was doing this out of the kindest of his heart, for all the millions of PS3 owners wishing to stay online, using the nice "Jailbreakable" v3.41 firmware!

And everyone should at least by thankful for the time they so-far have been able to stay online, but Sony seems to be HOT on track in cutting out your options to stay on v3.41.

AerialX (DNS 67.202.81.137 owner): http://twitter.com/AerialX

Stay tuned to PSX-SCENE for more breaking news!

Gefixt door sony dus...

• codplayer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
thanks voor de snelle reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooizo, zal die klotepiraten leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Er staat weer een hele mooie ontdekking op ps3hax. Namelijk dat de enige reden dat veel spellen geen remote play aan kunnen, slechts aan een config bestand ligt die makkelijk valt aan te passen. (bron). De meeste spellen draaien gewoon prima via remote play.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik kijk toch elke ochtend voor wat meer nieuws... die dreamcast emulator is toch prachtig !!

Daytoonaaaaa :P _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gisteren heb ik drie reacties weggehaald, nu staan er alweer twee die weg kunnen. Aangezien het blijkbaar toch te moeilijk is voor sommige mensen om dit soort topics goed te laten verlopen, en de modbezetting het aankomende weekend wat laag is, doe ik dit maar dicht.

Wanneer er daadwerkelijk homebrew uit is à la Wii homebrew channel, en het niet steeds weer en alleen maar gaat over de laatste updates van Sony, games die wel/niet werken, etc., heeft dit topic misschien weer een levenskans. Nu is het simpelweg teveel werk om dit topic open te houden op een manier die binnen ons beleid past.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de jailbreak en homebrew, NIET over game-backups, verkoopcijfers, etc.
Ook in dit topic geldt gewoon het algemeen beleid!