Mijn vriendin heeft sinds enige tijd een fraaie HTC Desire. Nu zijn er twee zaken die problemen opleveren.
1. Bij sommige apps uit de app store is het downloaden mislukt ondanks dat je m wel ziet downloaden met download balk. Zowel 3G (Vodafone) en WIFI werken niet. Het probleem doet zich voor bij Skype en eerder ook bij een andere app. Bij andere apps lukt het wel.
In het Samsung Galaxy S topic zag ik dit voorbijkomen is dat wellicht ook de oplossing voor de Desire van HTC?
'Bij toepassingen beheer de gegevens wissen van "Downloadbeheer" lost het probleem weer op.'
Het toestel heeft nog 75MB intern vrij
De SD kaart heeft nog 2GB vrij.
Er draait Android 2.2 op.
Is er sowieso geen optie om vooraf bij het downloaden uit de store aan te kunnen geven dat de app naar de SD kaar geschreven moet worden? Achteraf kan ik het bij sommige apps wel overzetten via het 'Instellingen' menu > 'App beheer' of iets dergelijks.
2. Bij afbeeldingen/foto's die met de telefoon zijn gemaakt en het overzicht van 3/4 tal foto's naast elkaar staat bij sommige foto's een dun balkje van een andere foto over de preview foto's heen. Bij opnieuw starten van de foto app blijft het staan bij dezelfde foto's. Bij het aanklikken van de foto's krijg je wel netjes de desbetreffende foto te zien zonder gekke andere foto balkjes over de foto heen.
- ik werd vanuit het HTC Desire topic hiernaartoe verwezen aangezien het hoogstwaarschijnlijk Android gerelateerde zaken zijn.
RomeoJ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:31:
[...]
Voor iets meer dan 20 euro
per jaar heb je een
Grooveshark VIP account, deze heeft ook een Android app en is in grote lijnen hetzelfde. Heb je een specifieke reden om voor Spotify te gaan (welke 6x zo duur is)?
Ik ben namelijk nog aan het twijfelen voor een Grooveshark VIP account, ik luister nu voornamelijk veel internet radio als ik onderweg ben, en zou toch zelf de regie in handen hebben qua muziek, vandaar dat dit ook ideaal lijkt!

Voor de verschillen (online en mobiel) tussen Spotify en Grooveshark kijk eens op
dit blogje en de reacties erop dat ik enige tijd geleden heb geschreven.