Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 150.063 views

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07
MegaTronics schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:36:
[...]

Volgens mij kan MyTracks dat.
Heb dit al op mijn desire staan. Maar voor zover ik weet is hier een dataverbinding voor nodig en dat was nou juist niet de bedoeling.

Edit: na even gezocht te hebben op internet(ben op mijn werk, dus iets minder makkelijk) zie ik dat het ook werkt zonder data. Top, dankje

[Voor 19% gewijzigd door Robbie T op 06-10-2010 18:47]

Anoniem: 330021

Robbie T schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:40:
[...]

Heb dit al op mijn desire staan. Maar voor zover ik weet is hier een dataverbinding voor nodig en dat was nou juist niet de bedoeling.
Het blijft ook werken als de data uitstaat (heb ik getest in België), alleen wil hij soms wel kleine stukjes missen (op 80 km miste hij af en toe een kilometer of 5)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:32

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:01

sphere

Debian abuser

Schijnbaar kan WunderRadio mms streamen. Maar geen CC.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
_Calvin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:54:
Wolfram Alpha is uit voor Android
zie: http://products.wolframalpha.com/android/index.html
of zoek ff in de market

Vooral het dubbele toetsenbord is erg praktisch!
Helaas alleen betaald :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
_Calvin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:54:
Wolfram Alpha is uit voor Android
zie: http://products.wolframalpha.com/android/index.html
of zoek ff in de market

Vooral het dubbele toetsenbord is erg praktisch!
Ziet er wel heel vet uit, gaat het rekenen e.d. via hun servers, of doet je mobiel dat zelf?

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06 00:16
Ziet er wel heel vet uit, gaat het rekenen e.d. via hun servers, of doet je mobiel dat zelf?
Ik gok het eerste, daar er nogal wat rekenkracht en geprogrammeer bij komt kijken om complexe integralen op te lossen e.d.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:13
Wow! Skype net geprobeerd over 3g en het werkt gewoon! Via fring werkte dit nog niet dus een vooruitgang. Weet iemand hoe het zit dat voip eigenlijk verboden is? Is dat na te checken door je provider en zitten daar consequenties aan?

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 09:50
DFKT schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:21:
[...]

Ik gok het eerste, daar er nogal wat rekenkracht en geprogrammeer bij komt kijken om complexe integralen op te lossen e.d.
Je gokt goed :)

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-05 15:51
@marco.meijer
Grapjas!
Ik vind er ook wel, probleem heb Mario erop gezet en die kan ik starten via SNesoid alleen staan nergens start en buttons op het scherm?

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Dit is geen helpdesktopic. Op GoT verwachten we eigen inzet.

[Voor 85% gewijzigd door RoD op 07-10-2010 01:23]

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-02 12:31
Open de contacten applicatie (dus niet de bel app) en druk vervolgens op "menu", in het lijstje dat dan opent vindt je "exporteren" daar kan je kiezen om je nummers naar je SD te kopiëren.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 16:20

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

www.htcsense.com is online. Ziet er zeer goed uit.
Maar weet iemand of er ook updates komen voor bestaande telefoons als de Desire?

[Voor 96% gewijzigd door DNA_Saint op 07-10-2010 01:46]

Huub Huub Barbatruc!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb de Twitter app van m'n Nexus verwijderd maar nu heb ik nog steeds het icoontje. Als ik erop click krijg ik de melding "Application is not installed on your phone".

Maar hoe krijg ik dat icoontje nu weg?

=======
edit:
Nevermind, een reboot does the trick

[Voor 72% gewijzigd door Slashdotter op 07-10-2010 04:20]

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 10:01
Issu,

Ik sta op punt A, punt b is op een koers van 84 graden en dan 800 meter verder.

Is er een programma die mij kan berekenen waar punt B is ? in coordinaten op een spot op de kaart?

Alvast bedankt,

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:03
DFKT schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:21:
[...]

Het staat ook op de website zelf dat je gebruik maakt van hun farm aan supercomputers. En idd, lijkt me niet heel gek :) Heb hem ook gedownloaden, werkt prima!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik hoop dat Wolfram Alpha een succes kan worden, vind het wel een geinig idee. Vandaar dat ik maar heb besloten het een beetje te sponseren. De app werkt overigens IMHO ook prima.
Wom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:14:
... farm aan supercomputers. ...
'Farm aan supercomputers' is wellicht wat overdreven, AFAIK gebruiken ze een paar van dit soort clusters.

[Voor 6% gewijzigd door begintmeta op 07-10-2010 10:25]

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:18
DNA_Saint schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:10:
www.htcsense.com is online. Ziet er zeer goed uit.
Maar weet iemand of er ook updates komen voor bestaande telefoons als de Desire?
Ik dacht dat HTC gemeld had dat het alleen voor nieuwe telefoon zou werken ivm beveiligings kwesties ofzo.
Zou wel heel jammer zijn.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Kwestie van een custom rom..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Cyleo
  • Laatst online: 31-05 14:23
madmaus schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:38:
[...]

Ik dacht dat HTC gemeld had dat het alleen voor nieuwe telefoon zou werken ivm beveiligings kwesties ofzo.
Zou wel heel jammer zijn.
Heb ik ook gehoord, zou iets met een chip te maken o.i.d. Aan de andere kant schijnt een spaanstalige htc medewerker hebben gezegd dat deze wel naar de desire zou komen.

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Zou heel jammer zijn als htcsense.com niet beschikbaar zou zijn voor de legend, het is echt precies wat ik nog mis.

• Anoniem: 98248
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
DUTCHSPiRiT schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:55:
Zou heel jammer zijn als htcsense.com niet beschikbaar zou zijn voor de legend, het is echt precies wat ik nog mis.
Probeer WaveSecure eens, nagenoeg het zelfde!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06 10:17
Sinds gister werkt mijn agenda niet meer (froyo 3.1 op een hd2) Zowel met Exchange als via m'n Google account heeft hij problemen met synchroniseren, meer mensen hier met hetzelfde probleem en/of oplossing?

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 13:52

Laidback Luc

Ondertitel.srt

petjekel schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:42:
@marco.meijer
Grapjas!
Ik vind er ook wel, probleem heb Mario erop gezet en die kan ik starten via SNesoid alleen staan nergens start en buttons op het scherm?
Bij settings --> input settings --> Virtual keypad aanvinken, bij virtual keypad kan je de grootte nog wijzigen van de controls en hoe ze op je scherm staan. Bij mij staan ze klein op layout bottom-bottom.

werkt prima bij mario :)

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:01
funrider schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:54:

1. Bij sommige apps uit de app store (Market) is het downloaden mislukt ondanks dat je m wel ziet downloaden met download balk. Zowel 3G (Vodafone) en WIFI werken niet. Het probleem doet zich voor bij Skype en eerder ook bij een andere app. Bij andere apps lukt het wel.

In het Samsung Galaxy S topic zag ik dit voorbijkomen is dat wellicht ook de oplossing voor de Desire van HTC?
'Bij toepassingen beheer de gegevens wissen van "Downloadbeheer" lost het probleem weer op.'

Het toestel heeft nog 75MB intern vrij
De SD kaart heeft nog 2GB vrij.
Er draait Android 2.2 op.
Overigens heb ik gisteren zowaar weer Skype kunnen downloaden en het werkt ook vrij aardig tussen iPhone 3GS en HTC Desire zowel met bellen en chat. Oorzaak Market tijdelijk overbelast geweest?

De Samsung instelling die werk genoemd ontbreek in HTC menu's overigens.
RomeoJ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Dat artikel is niet helemaal recent meer, waardoor enige vergelijking nu mank gaat.

Neem nou bijvoorbeeld het eerste nadeel van Grooveshark volgens jou: "alleen online te gebruiken, geen software programma", want ze hebben al een tijdje een lokale (Android) app, daarnaast schijnt er ook een applicatie voor de desktop te zijn. Daarnaast is het een beetje subjectief, aangezien ik de Flex/Flash webinterface van Grooveshark wel goed vind werken.
Ik bedoel met het eerste punt dat Grooveshark voor zover ik toen wist via een (browser) website te gebruiken is en niet net zoals Spotify via een programma. Het nadeel heb ik weggehaald klopte inderdaad niet meer. Ik zag nu inderdaad dat er Grooveshark Desktop is voor betalende VIP gebruikers.
Ik heb het gelijk geupdate op mijn blog (uit mei).

Daarna benoem ik ook dat van beide aanbieders er mobiele applicaties zijn waaronder die voor Android.
RomeoJ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:38:
[...]
Het nadeel: "audio reclame bij gratis versie (begrijpelijk maar dat je het wel weet)" zit er ook niet in. Alleen een banner aan de rechterkant van de website. :)
Ik had op het blog van Grooveshark gelezen dat ze zijn gestart met audio reclames vandaar dat ik dat erbij heb gezet. Zelf heb ik tot op heden ook alleen banners gezien en geen reclame gehoord. Wellicht dat het alleen in VS audio reclame is en nog niet in EU. Ik kan het bewuste blogje helaas niet meer vinden en ook niet via Google. Ook voor de adverteerders lees ik niks over audio commercials.

Overigens ik ben erg voorstander van Grooveshark don't get me wrong. De smartradio functie is echt super. Dit is echt een groot gemis bij Spotify. Helaas is Pandora ook niet meer legaal in NL te gebruiken.

[Voor 4% gewijzigd door funrider op 07-10-2010 16:40]

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:48

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Skype op HTC Legend bellent naar een iPhone werkt echt relaxed.

Gratis bellen via Skype, gratis 'sms'en via Whatsapp... goed voor mn belbundel :)

• begintmeta
  • Niet online
Adobe Air is nu overigens schijnbaar ook beschikbaar voor Android 2.2. (niet meer alleen als prerelease)

[Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 08-10-2010 10:36]

• woutur
  • Laatst online: 14:56

woutur

Klauwtjes uit!

Voor de early adaptors: https://www.mozilla.com/en-US/mobile/beta/
Fennec beta (firefox mobile).

Op mijn Hero met Cronos 2.1.4: crashed. Start dus niet op. Ben benieuwd of andere mensen betere ervaringen hebben.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

majoh schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:30:
Skype op HTC Legend bellent naar een iPhone werkt echt relaxed.

Gratis bellen via Skype, gratis 'sms'en via Whatsapp... goed voor mn belbundel :)
Hoe werkt het ontvangen van een telefoontje op Android, gaat dat net zo snel als een normaal gesprek?
Want enige latency die optreed zou het product al te niet doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• begintmeta
  • Niet online
woutur schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:08:
...Fennec beta (firefox mobile). ...
Zal het wel weer eens gaan proberen, de alpha was onbruikbaar (maar goed.... alpha). Kijken of iets is veranderd in de afgelopen maand.

• Maverick
  • Laatst online: 18:35
woutur schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:08:
Voor de early adaptors: https://www.mozilla.com/en-US/mobile/beta/
Fennec beta (firefox mobile).

Op mijn Hero met Cronos 2.1.4: crashed. Start dus niet op. Ben benieuwd of andere mensen betere ervaringen hebben.
Werkt hier een stuk beter dan fennec deed. Ben er nog steeds niet kapot van overigens. het voelt gewoon log en traag. Ook het zoomgedrag doet onder voor dat van de stock browser. (en er zit geen indicator rechts waaraan je kunt zien hoever je op de pagina zit, waarom ze zoiets in godsnaam weglaten is mij een raadsel :? )

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
Gisteren Skype gebruikt om een buitenlands mobiel nummer te bellen. Helaas kon ik niet meer dan GSM snelheid halen i.v.m. bereik. Maar zelfs dan nog is een gesprek best goed te voeren, helaas wel wat enige latency (seconde ofzo)
Nu nog dat sms'en voor elkaar maken (ze willen me geld toch wel? :P ) en dan is het echt top! :)

• Get!em
  • Laatst online: 11:09

Get!em

Oh die ja!

zzz16 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:09:
Issu,

Ik sta op punt A, punt b is op een koers van 84 graden en dan 800 meter verder.

Is er een programma die mij kan berekenen waar punt B is ? in coordinaten op een spot op de kaart?

Alvast bedankt,
Zoiets als deze?

http://www.cyrket.com/p/android/net.marafa.cachengo/

Anoniem: 310381

Ik heb een keer een Wireless Tether programma gehad, waarmee je ook toestemming moest geven aan het verbinden met je Android. Met "Wireless Tether for Root" kan dit volgens mij niet (?). Ik ben alleen de naam van die app vergeten, dus als iemand misschien een suggestie heeft, zou dat fijn zijn.
Ik gebruik tether namelijk nog wel eens in de trein, en dan wil ik niet dat andere reizigers gebruik maken van mijn internet ;-)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:41
Als je Froyo 2.2 hebt, kan je ook gewoon Wifi Hotspot gebruiken.

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 10:01
Ja, deze werkt!

Heel erg bedankt, toevallig ook gebruiker van de app?

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb net Fring op m'n Galaxy S gezet. Ik kan videobellen naar een andere Galaxy S met Fring, hartstikke leuk. Ik zou ook wel naar een PC met MSN willen videobellen, je kan via MSN Messenger immers ook videochatten, maar volgens Fring kan dat dus niet. (Zegt dat het niet ondersteund wordt door MSN).
Fring bestaat niet voor de PC voor zover ik weet, dus hoe kan je nu vanaf een Galaxy S met Android videochatten naar een PC of Laptop (met Windows).
(Skype ondersteunt de Galaxy S niet.)

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 19:04
Hoezo ondersteunt de Galaxy S skype niet (of andersom)?? Is toch gewoon android op de Galaxy S. Heb Skype hier namelijk prima draaien op men Desire ook met Android

[Voor 7% gewijzigd door JKratos op 08-10-2010 21:20]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Schijnbaar zit er iets in dat niet samen gaat met Skype. Wordt aan gewerkt door Skype, schijnt.

• Grimbert
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-02-2012

Grimbert

Bleep bleep boem!

JKratos schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:20:
Hoezo ondersteunt de Galaxy S skype niet (of andersom)?? Is toch gewoon android op de Galaxy S. Heb Skype hier namelijk prima draaien op men Desire ook met Android
Op mijn Galaxy S met Froyo werkt ie perfect :)

Ja

• BounceMeister
  • Niet online
Grimbert schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:43:
[...]

Op mijn Galaxy S met Froyo werkt ie perfect :)
Er staat nu in de market bij dat het niet werkt op een galaxy s, dat zal dan zijn omdat de galaxy s officieel nog op 2.1 zit.
Nog een paar weken wachten dus...
Maar is skype dan het enige programma dat videobellen ondersteunt?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:44

Nakebod

Nope.

Zie hier geloof ik nog niets over NoLED.
Kwam deze app al een tijdje geleden tegen, maar net pas geïnstalleerd op mijn Desire.

Kort wat deze app doet: notificaties van verschillende types (SMS, E-mail, Missed calls, Others) weergeven op je scherm, ipv alleen de notificatie LED te gebruiken.
In princiepe zet hij je scherm bij een nieuwe notificatie aan, op een geheel zwarte achtergrond met een vierkantje of icoontje. (Kleur instelbaar)
En AMOLED met zwart verbruikt bijna niets. Je kan eventueel ook instellen dat hij na een bepaalde tijd weer het hele scherm uitschakeld.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Google's Car Home is nu als standalone beschikbaar. Meer op XDA met download link. Net geínstalleerd en werkt.. ;)

Car Home is now standalone and fully customisable. I've been using it for a week or so now in the car. All the buttons can be changed to what ever app you like and the black can be changed to colours, wallpaper etc

Wat screens, let niet op de kleuren , die zijn prima aan te passen.

FC alleen bij instellingen/android-instellingen?!

[Voor 3% gewijzigd door 210667 op 10-10-2010 12:38]

• timovd
  • Laatst online: 20:06

timovd

Voorsprong door techniek

En wanneer gaat het toestel op Google's Car home? Ik heb nl. een parrot en ik zou dan willen om Car Home automatisch te starten als de telefoon met de Parrot is verbonden.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• agoNITE
  • Laatst online: 08-06 21:11
timovd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:27:
En wanneer gaat het toestel op Google's Car home? Ik heb nl. een parrot en ik zou dan willen om Car Home automatisch te starten als de telefoon met de Parrot is verbonden.
Er zit een instelling in om Car Home te starten als er iets verbinding maakt via bluetooth. Heb geen bluetooth devices, dus kan het niet voor je testen.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En je kan Car Home altijd nog handmatig starten :)
Tenminste, dat kon ik iig wel op de custom ROMs die Car Home hadden ingebakken.

• 210667
  • Niet online
timovd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:27:
Instellingen. Eén keer koppelen en daarna gaat ie t automatisch voor je doen. Probeer het eens en installeer de apk's....... 8)

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-06 16:37
Weet iemand een goede app waar ik mijn huiswerk in kan zetten? Heb al een rooster app, maar kan mijn huiswerk nog nergens kwijt.

En nu heb ik nog een vraag. Ik krijg het maar niet voor elkaar om de E-mail app in te stellen, als ik Active exchange met mijn Gmail doe geeft hij aan dat het verkeerde wachtwoord is.
Als ik SMTP met mijn live.nl doe werkt het ook niet.
Ik heb het zo ingesteld dat mijn hotmail wordt geforward naar mijn Gmail. Toch krijg ik het niet voor mekaar, wie kan mij helpen?

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mitashi schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:05:
En nu heb ik nog een vraag. Ik krijg het maar niet voor elkaar om de E-mail app in te stellen, als ik Active exchange met mijn Gmail doe geeft hij aan dat het verkeerde wachtwoord is.
Ik heb het zo ingesteld dat mijn hotmail wordt geforward naar mijn Gmail. Toch krijg ik het niet voor mekaar, wie kan mij helpen?
Hiervoor kan je beter een apart topic aanmaken.

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

Mitashi schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:05:
Weet iemand een goede app waar ik mijn huiswerk in kan zetten? Heb al een rooster app, maar kan mijn huiswerk nog nergens kwijt.

Welke rooster app heb je?

Software is like sex, it's better when it's free

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Wat is er zo speciaal aan huiswerk tegenwoordig waardoor een normale agenda (Ok, high tech Android based..) die precies gemaakt is voor dit soort doeleinden niet meer geschikt is?

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07
Is er hier trouwens iemand die me kan helpen aan een uitnodiging voor de app inventor?

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Robbie T schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:30:
Is er hier trouwens iemand die me kan helpen aan een uitnodiging voor de app inventor?
Denk het niet, je moet je er gewoon voor aanmelden om vervolgens door Google te worden uitgenodigd...

• Joen
  • Laatst online: 21-04 23:10
Robbie T schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:30:
Wist niet dat dit webbased programma bestond... Als ik een Android telefoon heb wil ik wel graag wat applicaties voor mijn website maken, maar ik ben niet thuis in de wereld van Java programmeren. Misschien dat App Inventor me uit de brand kan helpen daar mee. :)

Ik heb me in ieder geval ingeschreven en ik hoop dat ik uitgenodigd wordt. O-)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-06 22:53

Sorbo

Uw hulp in huis!

Joen schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:12:
[...]

Wist niet dat dit webbased programma bestond... Als ik een Android telefoon heb wil ik wel graag wat applicaties voor mijn website maken, maar ik ben niet thuis in de wereld van Java programmeren. Misschien dat App Inventor me uit de brand kan helpen daar mee. :)

Ik heb me in ieder geval ingeschreven en ik hoop dat ik uitgenodigd wordt. O-)
Ik heb me bij de aankondiging aangemeld voor AI en daar heb ik geen invite voor gekregen. Toevallig een tijd geleden met een ander google account ook aangemeld, en daar heb ik een paar dagen geleden de invite van gekregen :)

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kan weken/maanden duren hoor!
Misschien dat het nu sneller gaat, maar ik heb me uitnodiging pas vorige week ontvangen, terwijl ik mij al had ingeschreven toen het net geopend was.

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:02
Ik ben op zoek naar een basic remote-control app voor mijn desire, om presentaties te geven. Ik geef presentaties in Acrobat, en er bestaan van die usb stickies met remote, die hebben een knopje links/rechts etc en dat werkt universeel (dus niet ppt specifiek). Volgens mij sturen dat soort dingen gewoon een signal <PgUp> of <PgDn> naar de applicatie in focus, dus alsof je op het toetsenbord zou drukken. Naar zoiets ben ik op zoek, liefst via bluetooth en moet werken op linux :) Het stikt van de remotes in de market, maar het gros is voor wifi en hebben een server nodig (da's dan weer een .exe), en ik denk niet dat dat allemaal nodig is.

• Maverick
  • Laatst online: 18:35
Nakebod schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:45:
Zie hier geloof ik nog niets over NoLED.
Kwam deze app al een tijdje geleden tegen, maar net pas geïnstalleerd op mijn Desire.

Kort wat deze app doet: notificaties van verschillende types (SMS, E-mail, Missed calls, Others) weergeven op je scherm, ipv alleen de notificatie LED te gebruiken.
In princiepe zet hij je scherm bij een nieuwe notificatie aan, op een geheel zwarte achtergrond met een vierkantje of icoontje. (Kleur instelbaar)
En AMOLED met zwart verbruikt bijna niets. Je kan eventueel ook instellen dat hij na een bepaalde tijd weer het hele scherm uitschakeld.
leuke app. Geinstalleerd. Nu alleen nog met meer dingen (whatsapp bijvoorbeeld) werken en hij's perfect :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 10:29
210667 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:18:
Google's Car Home is nu als standalone beschikbaar. Meer op XDA met download link. Net geínstalleerd en werkt.. ;)

Car Home is now standalone and fully customisable. I've been using it for a week or so now in the car. All the buttons can be changed to what ever app you like and the black can be changed to colours, wallpaper etc

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ik krijg dat ding niet geïnstalleerd, zou iets mis zijn met het package :(

edit: oops, blijkbaar enkel voor 2.2? :+

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05 17:06
Visitor.q schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:15:
Ik ben op zoek naar een basic remote-control app voor mijn desire, om presentaties te geven. [...]
Bluetooth Remote. Is nog gratis ook :)

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 16:36

xxfile

\/ It&#039;s me \/

Ik heb een probleem met de XBMC-remote. Hij download de TV Show banners en Season Posters niet, maar de Movie Posters wel :?

De banners zijn wel te zien op de HTPC, maar niet op de android :? Hij ziet wel dat er een x-aantal series zijn als ik de cache clear en dan weer op nieuw download, hij laat ook netjes het balkje zien en het lijkt erop dat hij ze netjes binnenhaalt, maar aan het einde zegt hij: "0 Posters downloaded" en is met Astro ook te zien dat hij niks heeft binnen gehaald. Waar ligt het probleem en wat zou ik eraan kunnen doen?

Thanks alvast! :)

Edit:
Phone vergeten: Motorola Milestone met de nieuwste 2.1 update en nieuwste XBMC-remote update :)

[Voor 8% gewijzigd door xxfile op 11-10-2010 13:53]

Nieuw, nu met Twitter

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34
Is het mogelijk om zichtbaar te maken wanneer een binnenkomende oproep een doorgeschakelde is? Ik heb een oud nummer op doorschakelen staan, maar bij de standaard HTC Sense roms zie ik geen melding dat het een doorgeschakelde oproep is.

Bij mijn vorige nokia was het dacht ik te zien aan een melding 'doorgeschakelde oproep' en was er tevens een icon zichtbaar.

Iemand een idee?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik ben op zoek naar een app welke kan monitoren welke app er data verbinding probeert te maken.
Ik zie namelijk steeds nadat ik mijn HTC Desire (met custom rom) unlock, dat er een dataverbinding op wordt gezet. Ik heb al in verschillende programma's en widgets gekeken, maar daar staan alle updatetriggers door unlock/wake uitgeschakeld.

Maar ik vraag me af of er zo'n app bestaat, aangezien ik tot nu toe alleen uitkom op netwerk monitors welke alleen datacounters bijhouden.

Edit: |:( Het is waarschijnlijk de locatie service (networkbased). Stom dat dat nu pas in me opkomt.
In ieder geval ben ik alsnog geinteresseerd in een desbetreffende app.

[Voor 15% gewijzigd door Tutti-frutti op 11-10-2010 14:11]

4015Wp west (Dordrecht)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:03

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik ben opzoek naar een programma om mijn xbox friend te kunnen zien... Bijvoorbeeld wanneer ze online zijn op XBOX Live en in welk spel ze zitten.

Heeft iemand een idee welke aplicatie dit kan?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Joen
Ik geloof dat ik laatste wel zo'n firewall ergens ben tegen gekomen, maar die vereiste een geroote telefoon.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Gezien een custom rom root vereist zal dat geen probleem zijn voor hem :+
Volgens mij bedoel je DroidWall.

Droid Wall - Android Firewall is a front-end application for the powerful iptables Linux firewall. It allows you to restrict which applications are permitted to access your data networks (2G/3G and/or Wi-Fi).

Daarmee zou je iig kunnen zien wat er verbinding maakt, en desnoods blocken.
Maar, is het wel echt dat hij verbinding maakt? Het 3G/H icoon zie je ook als er geen verbinding is, zodra het netwerk beschikbaar is zijn deze icoontjes al zichtbaar.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 10:27
Nakebod schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:39:

Droid Wall - Android Firewall is a front-end application for the powerful iptables Linux firewall. It allows you to restrict which applications are permitted to access your data networks (2G/3G and/or Wi-Fi).

Maar, is het wel echt dat hij verbinding maakt? Het 3G/H icoon zie je ook als er geen verbinding is, zodra het netwerk beschikbaar is zijn deze icoontjes al zichtbaar.
3G toch alleen? Ik dacht dat H echt op afroep bij data was, 3G zie je ook bij enkel beschikbaarheid.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zou ook kunnen, let ik eigenlijk nooit zo op, weet alleen dat er hier altijd wat staat :)
In dat geval kan je misschien beter naar de pijltjes eronder kijken, zodra die iets doen (Up of Down) weet je dat er activiteit is.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:38
Bullet NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:10:
Ik ben opzoek naar een programma om mijn xbox friend te kunnen zien... Bijvoorbeeld wanneer ze online zijn op XBOX Live en in welk spel ze zitten.

Heeft iemand een idee welke aplicatie dit kan?
OpenSpark!!!

Daarnaast kun je diezelfde vrienden, als ze Hyves hebben, ook via een gadget toevoegen aan je Hyves profiel. Die gadget heet 'XHyves', en is (mede) van ondergetekende :)

Zonder ondertekening, maar je snapt het idee 8)

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Nakebod schreef op maandag 11 oktober 2010 7@ 14:39:

Die gaan we even proberen, thnx. Maar ik zie het aan m'n 3g icoontje die naar H verandert en up en download pijltjes weergeeft tijdens activiteit ;)

Edit: Het was inderdaad de google locatie service.

4015Wp west (Dordrecht)

• Joen

Jup! Die bedoelde ik! ;)

• Slashdotter
  • Niet online
Ik heb net Google Translate geinstalleerd maar het vraagt om een Text-To-Speech-Extended plugin. Maar die kan het niet vinden op de marketplace.

De barcode van deze pagina http://www.androlib.com/a...n.com-google-tts-iDB.aspx levert helaas ook niets op.

En via appbrain installeren lukt ook niet:
http://www.appbrain.com/a...h-extended/com.google.tts

Iemand die de oplossing voor dit probleem weet?

[Voor 15% gewijzigd door Slashdotter op 12-10-2010 00:53]

• DNA_Saint
  • Laatst online: 01-06 16:20

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

210667 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:18:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Kan het niet vinden als ik de QR code scan...

Huub Huub Barbatruc!

• 210667
  • Niet online
DNA_Saint schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:22:
[...]

Kan het niet vinden als ik de QR code scan...
Linkje naar XDA stond erbij! Even zipbestandje downloaden uit post #3 site en de apk's installen vanaf de sdkaart. Staat niet in de nederlandse market en is alleen voor android 2.2

http://forum.xda-develope...php?p=8542272&postcount=3

[Voor 8% gewijzigd door 210667 op 12-10-2010 04:00]

• GAEvakYD
  • Laatst online: 17:34
GAEvakYD schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:04:
Is het mogelijk om zichtbaar te maken wanneer een binnenkomende oproep een doorgeschakelde is? Ik heb een oud nummer op doorschakelen staan, maar bij de standaard HTC Sense roms zie ik geen melding dat het een doorgeschakelde oproep is.

Bij mijn vorige nokia was het dacht ik te zien aan een melding 'doorgeschakelde oproep' en was er tevens een icon zichtbaar.

Iemand een idee?
Hmm ik zie net dat in een oud topic van de HTC Hero dezelfde vraag als eens is gesteld en daarop is ook geen concrete oplossing gekomen. Waar kunnen onze Finse vrienden dit wel en Android niet?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:20
xxfile schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:50:
Ik heb een probleem met de XBMC-remote. Hij download de TV Show banners en Season Posters niet, maar de Movie Posters wel :?

De banners zijn wel te zien op de HTPC, maar niet op de android :? Hij ziet wel dat er een x-aantal series zijn als ik de cache clear en dan weer op nieuw download, hij laat ook netjes het balkje zien en het lijkt erop dat hij ze netjes binnenhaalt, maar aan het einde zegt hij: "0 Posters downloaded" en is met Astro ook te zien dat hij niks heeft binnen gehaald. Waar ligt het probleem en wat zou ik eraan kunnen doen?

Thanks alvast! :)

Edit:
Phone vergeten: Motorola Milestone met de nieuwste 2.1 update en nieuwste XBMC-remote update :)
Denk dat je dit beter kunt vragen in het juiste topic op xbmc.org Ik heb er ook last van, dus ik denk dat het aan de applicatie ligt. Kun je dus beter aan de makers vragen dan in een algemeen Android software topic :)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik verbruik zo'n 50 MB aan dataverkeer op een dag, en volgens mij alleen aan syncen.

Weet iemand een tool om het dataverkeer per applicatie te bekijken? :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Joen
Elect schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:06:
Ik verbruik zo'n 50 MB aan dataverkeer op een dag, en volgens mij alleen aan syncen.

Weet iemand een tool om het dataverkeer per applicatie te bekijken? :)
Even verder kijken dan je neus lang is! ;)

Werd 1 pagina terug ook al gevraagd en dit was het antwoord:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er stond me iets van bij dat er een losse applicatie voor was, geen hele rom. Ik had de DroidWall post gezien, maar dat was niet waar ik naar op zoek was :P

Maar ik zal de vraag in een ander jasje gooien anders; Wat gebruiken jullie aan dataverkeer per dag ongeveer?

[Voor 26% gewijzigd door Elect op 12-10-2010 11:53]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En volgens mij kan DroidWall ook niet het dataverkeer per applicatie weergeven. Wel per applicatie internet/geen internet.
Ik weet echter wel wat je zoekt, alleen ik ken alleen geen Android alternatief. Voor de WM kenners: SPB Wireless Monitor. Applicatie die mooi per applicatie het dataverbruik kan bijhouden, en de totalen per dag, week, maand, totaal.
Android kent dan wel programma's zoals NetCounter, maar die doen niets per applicatie.

Ow, wat ik per dag verbruik? Geen actieve monitoring software momenteel. Maar het ligt eraan of ik wat muziek stream via Spotify (160 kbit), of alleen mijn mail sync de rest van de dag.

[Voor 17% gewijzigd door Nakebod op 12-10-2010 12:01]

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 15:33

JamesB009

Sjimmeh!!

Elect schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:52:
Er stond me iets van bij dat er een losse applicatie voor was, geen hele rom. Ik had de DroidWall post gezien, maar dat was niet waar ik naar op zoek was :P

Maar ik zal de vraag in een ander jasje gooien anders; Wat gebruiken jullie aan dataverkeer per dag ongeveer?
Ik heb ook wel eens gezocht naar een applicatie die dat doet. Ik gebruik nu callmeter NG, maar die doet alleen totalen en niet per applicatie.

Ik gebruik per dag gemiddeld 30 / 40 MB. Dan download ik wat podcasts applicaties en websites. En uiteraard syncen. Veel meer doe ik er niet mee.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Anoniem: 162481
  • Niet online
Elect schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:52:

Het ging in dit voorbeeld ook niet om een ROM maar om de applicatie DroidWall
[...]
Droid Wall - Android Firewall is a front-end application ...
[...]

Anyway, het doet niet wat je zoekt (zie de post hierboven) maar toch wil ik je even melden dat je iets te snel oordeelde :P

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Ik verbruik per dag nog geen 10MB.
Hoe komen jullie dan aan de 40MB? Ik sync ook mijn mail/contacts/Facebook/whatever, ik mail de hele dag, sms een paar keer. In pauzes beetje internetten hier en daar. Een keer een appje downloaden.

Maar het moet gek lopen wil ik boven de 10MB uitkomen!

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:33
Ik zit maar rond de 8 MB per dag... Maar ik kan me voorstellen dat je als YouTube-aholic ietsjes meer verstookt ;)

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
Ik heb de automatische update ook aan staan om de applicaties te updaten. Als er weer is een spelletje geupdate moet worden, dan is dat bij sommige toch a gauw weer een paar MB :)

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Gooi er nog wat Maps-ritjes en een stapel RSS-feeds tegenaan. Dan komt het verbruik vanzelf ;)

Dan nog een paar spellen met spul zoals AIR.. makkelijk!

Dat zit wel Schnorr.

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 18:55

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

MIj boeit het me echt niet hoeveel ik verbruik, al zou ik 24/7 aan het downloaden zijn met mijn mobiel. Ik betaal toch neit voor mijn internet abo, die kreeg ik gratis bij mijn gewone abo en zonder datalimiet.

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 16:57
Ik gebruik Calender Pad als vervanger voor de normale agenda, en dat bevalt prima. Het enige dat ik anders zou willen is dat afspraken niet op iedere minuut, maar alleen op 5 minuten kunnen beginnen en eindigen (dus 5, 10 15, 20 etc). Ik heb dit wel eens gezien, maar dat was op een iPhone }:O . Iemand tips?

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 16:36

xxfile

\/ It&#039;s me \/

xburchartz schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:22:
Denk dat je dit beter kunt vragen in het juiste topic op xbmc.org Ik heb er ook last van, dus ik denk dat het aan de applicatie ligt. Kun je dus beter aan de makers vragen dan in een algemeen Android software topic :)
Ik heb een developer maar ff een PM gestuurd met de vraag. Wat ik namelijk vreemd vind is dat alles in de library gewoon werkt (Season/Episode-thumbs en de banners). Op de phone kan ik de Season/Episode-thumbs downloaden, behalve de banners. Dus aan de rechten ed. kan het niet liggen. Ook na zelfs gewoon de video-map op de SD-kaart verwijderen kan ik nog steeds die banners niet downloaden. Ik ben er inmiddels al bijna 3 dagen mee bezig :/

Naja, ik wacht wel op een antwoord van freezy :)

Nieuw, nu met Twitter

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik gebruik inmiddels ook Launcher pro. Ik vindt het redelijk handig. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van de appdrawer, Het oogt wel mooi maar het is veel minder praktisch dan de standaard tabs. Weet iemand hier hoe je de appdrawer kunt vervangen door de standaard applicatie button?
Je kan toch een custom dock naar wens er op zetten? Zijn er in allerlei types, ook Sense-like en zo.

Nickname does not reflect reality

• Seth_Chaos
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:47:
Je kan toch een custom dock naar wens er op zetten? Zijn er in allerlei types, ook Sense-like en zo.
Heb je al eens geprobeerd de applicaties button in de custom dock te zetten?

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:48

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Wat bedoel je precies met Appdrawer?

Ik denk dat je Brad_Pitt het namelijk over de 'Dock' heeft. Deze is volledig aan te passen en hier kun je een link naar je Appdrawer plaatsen, en deze link een eigen icoon geven.

Wat jij met Tabs bedoelt weet ik niet echt? Is dat het iPhone style Appdrawer die de Samsung Galaxy S heeft? Deze kun je namelijk niet zomaar integreren in Launcher Pro aangezien t dit in de standaard launcher van de Galaxy ingebakken zit...

• Seth_Chaos
  • Niet online
Dat bedoelde ik inderdaad.

• Joen

• Joen
En TweetDeck voor Android is nu ook uit de Beta werd net getwitterd door Planet Android:
Goed nieuws, allerbeste tweeps. TweetDeck ligt in de Android Market. Dumpen die betaversie en ga voor het echte werk! :-)
Link: http://www.tweetdeck.com/android/

Wel fijn dat die die er ook voor Android is. 8)
Hoop dat die net zo goed is als voor de PC. :)

[Voor 12% gewijzigd door Joen op 13-10-2010 18:00]

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-05 13:08

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Cool!
De eerste GoT Community Android Awards zijn al zo'n 4 maanden geleden..
In die tijd zijn er veeeeel en veeeel meer Androidapps en games op de markt gekomen dan ooit te voren.. Ook zijn er steeds meer Androidusers bijgekomen die allerlei apps gebruiken en 'ontdekken'

Zodoende wil ik even peilen of het alweer tijd is voor een 2e GoT Community Android Award ronde?

Aangezien het me bergen tijd zal kosten (wat ik er uiteraard voor over heb) ga ik het niet regelen voor een paar Tweakers die het wel grappig vinden.. Maar als er serieuze animo is dan ga ik er mee verder...

Dus... Wat jullie?

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee