funrider schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:54:
1. Bij sommige apps uit de app store (Market) is het downloaden mislukt ondanks dat je m wel ziet downloaden met download balk. Zowel 3G (Vodafone) en WIFI werken niet. Het probleem doet zich voor bij Skype en eerder ook bij een andere app. Bij andere apps lukt het wel.
In het Samsung Galaxy S topic zag ik dit voorbijkomen is dat wellicht ook de oplossing voor de Desire van HTC?
'Bij toepassingen beheer de gegevens wissen van "Downloadbeheer" lost het probleem weer op.'
Het toestel heeft nog 75MB intern vrij
De SD kaart heeft nog 2GB vrij.
Er draait Android 2.2 op.
Overigens heb ik gisteren zowaar weer Skype kunnen downloaden en het werkt ook vrij aardig tussen iPhone 3GS en HTC Desire zowel met bellen en chat. Oorzaak Market tijdelijk overbelast geweest?
De Samsung instelling die werk genoemd ontbreek in HTC menu's overigens.
RomeoJ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:38:
[...]
Dat artikel is niet helemaal recent meer, waardoor enige vergelijking nu mank gaat.
Neem nou bijvoorbeeld het eerste nadeel van Grooveshark volgens jou: "alleen online te gebruiken, geen software programma", want ze hebben al een tijdje een lokale
(Android) app, daarnaast schijnt er ook een applicatie voor de desktop te zijn. Daarnaast is het een beetje subjectief, aangezien ik de Flex/Flash webinterface van Grooveshark wel goed vind werken.
Ik bedoel met het eerste punt dat Grooveshark voor zover ik toen wist via een (browser) website te gebruiken is en niet net zoals Spotify via een programma. Het nadeel heb ik weggehaald klopte inderdaad niet meer. Ik zag nu inderdaad dat er
Grooveshark Desktop is voor betalende
VIP gebruikers.
Ik heb het gelijk geupdate op mijn blog (uit mei).
Daarna benoem ik ook dat van beide aanbieders er mobiele applicaties zijn waaronder die voor Android.
Ik had op het blog van Grooveshark gelezen dat ze zijn gestart met audio reclames vandaar dat ik dat erbij heb gezet. Zelf heb ik tot op heden ook alleen banners gezien en geen reclame gehoord. Wellicht dat het alleen in VS audio reclame is en nog niet in EU. Ik kan het bewuste
blogje helaas niet meer vinden en ook niet via Google. Ook voor de
adverteerders lees ik niks over audio commercials.
Overigens ik ben erg voorstander van Grooveshark don't get me wrong. De smartradio functie is echt super. Dit is echt een groot gemis bij Spotify. Helaas is Pandora ook niet meer legaal in NL te gebruiken.
[Voor 4% gewijzigd door funrider op 07-10-2010 16:40]