[Multi] Dungeon Defenders

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De PS3 versie valt vies tegen, target system werkt echt ruk, camera en build keuzes werken ook niet bepaald fijn, PC versie is daarin stuk beter.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let er wel op pc liefhebbers dat jullie ranked spelen (-:

Voeg me toe op steam semtx

En misschien kunnen we samen een keer een nightmare hardcore potje spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zozo, semmy heeft al de gear en heroes om nightmare te doen? :o

Het verste wat ik ben gekomen op een 73 apprentice (pre-UMF gear) met Nightmare The Deeper Well is wave 5/5, alleen toen zat ik vast tussen een muur en die spiders waardoor ik dood ging, en langzamerhand de rest van de heroes ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:55:
Let er wel op pc liefhebbers dat jullie ranked spelen (-:

Voeg me toe op steam semtx

En misschien kunnen we samen een keer een nightmare hardcore potje spelen
Ik heb dus de fout gemaakt dat niet te doen. Heb nu twee niet ranked heros :|
Moet ik nu opnieuw beginnen als ik achievements en dergelijke wil halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jk_W schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:51:
[...]

Ik heb dus de fout gemaakt dat niet te doen. Heb nu twee niet ranked heros :|
Moet ik nu opnieuw beginnen als ik achievements en dergelijke wil halen?
geen idee over de achievements.
Maar open is helaas veel gevoeliger voor cheats exploits etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Achievements zijn alleen voor Ranked.

Maar ik ben ook begonnen op Open, ondanks dat ik daar een level 3x Apprentice had ben ik gewoon naar Ranked gegaan. Dat is veel leuker, aangezien het daar eerlijker is en de stat-wh0res achievements kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:05:
[...]

geen idee over de achievements.
Maar open is helaas veel gevoeliger voor cheats exploits etc.
hoezo gevoeliger voor cheats? dan wil ik wel is weten wat je meer kan doen op Open en niet kan doen op Ranked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankelsap
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-06-2015
Dalyxia, bij open kan je custom mappen maken waarbij je in één klap level 74 bereikt, hierbij kunnen ook nog custom wapens worden toegevoegd.

dit is dus niet echt fun denk ik ;) wel om het spel te verkennen misschien.

maar het haalt het plezier er snel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wist niet dat hier een topic over was. Leuk. Ik heb ook het spel aangeschaft tijdens de steam holiday sales. Daarnet nog een potje survival op insane gespeeld, wave 25, nog 1000 ofzo mobs te gaan en 'game over' *zucht*

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Deze week in de aanbieding op de X360 gekocht (800 MS points nog tot dinsdag) en gaan spelen met wat vrienden in 4-player split-screen. Heerlijk verslavend spel, lekker hakken, stukje strategie, en continue drang om beter te worden en meer te vinden. De combo TD en RPG is ook echt voor mij gemaakt volgens mij :)

Maar nu dachten we laten we allemaal een andere class nemen, 4 spelers, 4 classes leeg ons logisch, maar na 3 werelden is het duidelijk dat de squire verreweg de meeste kills pakt (dat is dan iig wel mijn char :P) of doen we wat fout?

In het laatse level wat we speelde haalde ik met mijn towers en hero in mijn eentje ongeveer de helft van de kills, de monk 1/4 en de huntress en de apprentince samen ongeveer ook een 1/4.

Die huntres haalde denk ik rond de 10x zo weinig kills als ik. Doet hij wat fout met ze char? Het leek alsof die traps amper damage doen, en met zn wapens moet ie continue reloaden.

Wat is jullie strategie met de huntress? Moet je echt een keuze maken tussen hero of tower? Of kan je ook wel een beetje manusje van alles spelen?

Op de wiki las ik dat je met de huntress die traps kan massen? dus meerdere op 1 plek? is dat een handige tactiek? of toch alles in hero damage en alleen maar piercing shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
KingKoning schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:22:
Deze week in de aanbieding op de X360 gekocht (800 MS points nog tot dinsdag) en gaan spelen met wat vrienden in 4-player split-screen. Heerlijk verslavend spel, lekker hakken, stukje strategie, en continue drang om beter te worden en meer te vinden. De combo TD en RPG is ook echt voor mij gemaakt volgens mij :)

Maar nu dachten we laten we allemaal een andere class nemen, 4 spelers, 4 classes leeg ons logisch, maar na 3 werelden is het duidelijk dat de squire verreweg de meeste kills pakt (dat is dan iig wel mijn char :P) of doen we wat fout?

In het laatse level wat we speelde haalde ik met mijn towers en hero in mijn eentje ongeveer de helft van de kills, de monk 1/4 en de huntress en de apprentince samen ongeveer ook een 1/4.

Die huntres haalde denk ik rond de 10x zo weinig kills als ik. Doet hij wat fout met ze char? Het leek alsof die traps amper damage doen, en met zn wapens moet ie continue reloaden.

Wat is jullie strategie met de huntress? Moet je echt een keuze maken tussen hero of tower? Of kan je ook wel een beetje manusje van alles spelen?

Op de wiki las ik dat je met de huntress die traps kan massen? dus meerdere op 1 plek? is dat een handige tactiek? of toch alles in hero damage en alleen maar piercing shot?
alleen om hele hoge levels worden die traps bruikbaar, meeste huntresses hebben max hero damage en daarna wat je leuk vind, dat kan piercing shot zijn, health, of tower health (in het geval van huntress gaat dan de aantal charges van de traps omhoog) Apprentice zou tower speed en daarna tower damage moeten maxen, scuire is eigenlijk over het algemeen de tank, dus max tower health en damage

Enige probleem dat je bij huntress hebt is dat hoeveel damage je doet enorm afhankelijk is van de damage/dps die je wapen doet, dit is veel lastiger als bij de andere 3 classes, die met hun towers de meeste damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wat huntress leuker (effectiever) kan maken is of een minigun-achtig wapen met hoge damage en veel schoten per ronde (je kan een assault challenge doen op 'insane' voor een "blasticus" wat een erg effectief damage wapen is) of een granaatwerper gebruiken zodat je meer vijanden meepakt per schot zoals de "crystal tracker" (beloning van 'warping core' challenge op insane). Het klopt dus dat het meer afhangt van je wapen dan van de andere klassen. Een standaard minigun zal snel een schot of 8 a 9 per ronde doen, dan investeer je wat mana om de damage op te schroeven en je zit al snel op 20-40k dps zonder meteen naar mythical te hoeven gaan.

In het eerste geval doe je dus zeer veel damage op een hele kleine plek, vergelijk het met maaien van gras met een laser, het duurt even voordat je alles weg hebt, maar dat was je raak sterft bijna instant. Het tweede geval is gras knippen met een 'vlammenwerper' je raakt alles, maar het gaat niet altijd meteen dood.

En ik denk dat dalyxia hierboven bedoelt dat squire max HP en damage in de hero heeft, niet in zijn towers als de squire moet tanken :)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
rockhopper schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:00:
Wat huntress leuker (effectiever) kan maken is of een minigun-achtig wapen met hoge damage en veel schoten per ronde (je kan een assault challenge doen op 'insane' voor een "blasticus" wat een erg effectief damage wapen is) of een granaatwerper gebruiken zodat je meer vijanden meepakt per schot zoals de "crystal tracker" (beloning van 'warping core' challenge op insane). Het klopt dus dat het meer afhangt van je wapen dan van de andere klassen. Een standaard minigun zal snel een schot of 8 a 9 per ronde doen, dan investeer je wat mana om de damage op te schroeven en je zit al snel op 20-40k dps zonder meteen naar mythical te hoeven gaan.

In het eerste geval doe je dus zeer veel damage op een hele kleine plek, vergelijk het met maaien van gras met een laser, het duurt even voordat je alles weg hebt, maar dat was je raak sterft bijna instant. Het tweede geval is gras knippen met een 'vlammenwerper' je raakt alles, maar het gaat niet altijd meteen dood.

En ik denk dat dalyxia hierboven bedoelt dat squire max HP en damage in de hero heeft, niet in zijn towers als de squire moet tanken :)
nee ik bedoel dat de towers van de scuire als tank dienen, een typische opzet is: monk ensnare en lightning aura, scuire blockades, apprentice fireball towers en dan kijken wat er per map nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee niet echt mee eens
ik gebruik de squire nooit

de aprentice barricades kosten maar 1 du
en halen elemental resistance weg..
Dus imho beter...

Gebruik ze altijd in umf2 nm solo/duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:27:
nee niet echt mee eens
ik gebruik de squire nooit

de aprentice barricades kosten maar 1 du
en halen elemental resistance weg..
Dus imho beter...

Gebruik ze altijd in umf2 nm solo/duo
maar dan heeft de scuire niks te doen, ik heb het nu over de game van hierboven, met 1 huntress, 1 scuire, 1 apprentice en 1 monk.

imo in 4 player games, is beste verdeling iedereen bouwt de shizzle die nodig is om daarna allemaal naar dps te switchen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dalyxia op 14-01-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:05:
[...]

maar dan heeft de scuire niks te doen, ik heb het nu over de game van hierboven, met 1 huntress, 1 scuire, 1 apprentice en 1 monk.

imo in 4 player games, is beste verdeling iedereen bouwt de shizzle die nodig is om daarna allemaal naar dps te switchen :)
gaat die toch lekker in zijn neus peuteren
beter dan dat hij kostbare du inneemt
3 squire blockades 9 du
3 magic blockades 3 du en dus ruimte voor 2 extra MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

per saldo gaat het om wie de 'tower alt' heeft met de beste stats. Daarna iedereen naar dps en los gaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:57:
per saldo gaat het om wie de 'tower alt' heeft met de beste stats. Daarna iedereen naar dps en los gaan.
klopt...

discthrower full dps huntresses en boosting monk erbij...
Die discs slicen echt door de rijen met enemies heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik heb deze game ook maanden geleden gekocht voor 3 euro. Nooit moeten doen! ;) Wat is dit een verslavende game zeg (heb BF3 nog geen uur gespeeld). Nu ruim 300 uur inzitten, en blijft leuk. Heb ook alle DLC nu. Insane is nu geen uitdaging meer, maar nightmare blijft moeilijk, zeker als je solo aan het gamen bent.

Voor mij was Dungeon defenders DE pc game van 2011.
rockhopper schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:59:
Wist niet dat hier een topic over was. Leuk. Ik heb ook het spel aangeschaft tijdens de steam holiday sales. Daarnet nog een potje survival op insane gespeeld, wave 25, nog 1000 ofzo mobs te gaan en 'game over' *zucht*
Ik zat van de week ook in wave 25, insane, van de map "Hall of Court" nog slechts 200 mobs te gaan. Boem doet cristal! 7 uur gamen voor "niks." Geen giraffe, wel 60 miljoen mana, maar toch. :X

[ Voor 41% gewijzigd door tHe_BiNk op 14-01-2012 17:54 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tHe_BiNk schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:46:
Ik heb deze game ook maanden geleden gekocht voor 3 euro. Nooit moeten doen! ;) Wat is dit een verslavende game zeg (heb BF3 nog geen uur gespeeld). Nu ruim 300 uur inzitten, en blijft leuk. Heb ook alle DLC nu. Insane is nu geen uitdaging meer, maar nightmare blijft moeilijk, zeker als je solo aan het gamen bent.

Voor mij was Dungeon defenders DE pc game van 2011.
ook nm word op een gegeven moment makkelijk d-;
net nog een runnetje glitterhelm nm hc gesolo-ed

nu ff laatste run glitterhelm caverns insane doen om mijn squire eindelijk op 74 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:49:
[...]
ook nm word op een gegeven moment makkelijk d-;
net nog een runnetje glitterhelm nm hc gesolo-ed

nu ff laatste run glitterhelm caverns insane doen om mijn squire eindelijk op 74 te krijgen
Als je specs goed genoeg zijn, dan wordt nightemare idd ook makkelijk. Alleen de stap van insane naar nightmare is erg groot vind ik. Introductie van spinnen en je wapens doen veel minder dps. Je hebt echt een groep nodig met twee hoge dps wapens anders redt je het niet.

Ook mijn squire is de laatste non-74, zit nog op level 72. Glit op insane is idd een zeer goed level voor veel xp. Of UMF op nightmare. Maar dat is wel erg makkelijk. ;-)

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tHe_BiNk schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:59:
[...]

Als je specs goed genoeg zijn, dan wordt nightemare idd ook makkelijk. Alleen de stap van insane naar nightmare is erg groot vind ik. Introductie van spinnen en je wapens doen veel minder dps. Je hebt echt een groep nodig met twee hoge dps wapens anders redt je het niet.

Ook mijn squire is de laatste non-74, zit nog op level 72. Glit op insane is idd een zeer goed level voor veel xp. Of UMF op nightmare. Maar dat is wel erg makkelijk. ;-)
umf op nightmare niet te doen.

umf2 op nightmare daarentegen heb ik wel een strat voor gevonden.
Een app builder met rond de 12 a 1300 tower attack en een aura monk met ongeveer 1000 hp en 1100 attack zijn genoeg om glitterhelm nm hc te doen.
enige wat je dan moet doen is met je dps heen en weer rennen helpen met ogres dit doe je voornamelijk door je app guardian daar waar het nodig is je torens te laten boosten en alles te rpairen/upgraden.
Zo ben ik ook begonnen.
Vervolgens als je beetje gear hebt. lekker mistymire nm hc doen en uit de chests gear trekken kom je telkens stapje verder

Als je deze stats nog niet hebt.

Ga endless spires nm hc doen.
Je krijgt vanaf de 2e wave degelijke gear uit de chest en hij is echt niet moeilijk mocht je problemen hebben geef een gil help ik graag

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:03:
[...]
Ga endless spires nm hc doen.
Staat hievan een build online? A la http://html5.cubicleninja.com/dd/index.htm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem voor je maken...

Wave 1.
http://html5.cubicleninja.com/dd/index.htm?layout=11921
Let erop dat de 2 MM's bij de onderste 2 crystals op de punten staan ze coveren hierbij de FB towers.
De meest lage eenzame MM kan je ook later plaatsen.

Wave 2.
http://html5.cubicleninja.com/dd/index.htm?layout=11922
Ook hierbij kan je eventueel de MM's overslaan tot de volgende wave houd dan dus wel zelf de wyverns in de gate.
Belangrijk is de aura's plaatsen.
Gebruik bijde aura's om veilig te staan voor spiders en ninja's mocht je ze niet kapot krijgen of ze vergeten d-;

Wave 3.
http://html5.cubicleninja.com/dd/index.htm?layout=11924
Belangrijkste hier is eigenlijk de 2 dst's
De mm's allemaal plaatsen zodat je je minder druk over de wyverns hoeft te maken aan de linker kant een extra mm voor spiders.
Deze kan je ook weglaten voor extra barricades.

Je loop route is ook belangrijk pak alles in een vloeibare lijn op en plaats alles op een goede manier.

Succes.
En lootse vanaf wave 2

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
is er nog iemand die een exstra kopie heeft of een 4 pack wilt gaan aanschaffen laat het mij even weten aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:19:
[...]
Wave 1.
http://html5.cubicleninja.com/dd/index.htm?layout=11921
Let erop dat de 2 MM's bij de onderste 2 crystals op de punten staan ze coveren hierbij de FB towers.
De meest lage eenzame MM kan je ook later plaatsen.

Wave 2.
http://html5.cubicleninja.com/dd/index.htm?layout=11922
Ook hierbij kan je eventueel de MM's overslaan tot de volgende wave houd dan dus wel zelf de wyverns in de gate.
Belangrijk is de aura's plaatsen.
Gebruik bijde aura's om veilig te staan voor spiders en ninja's mocht je ze niet kapot krijgen of ze vergeten d-;

Wave 3.
http://html5.cubicleninja.com/dd/index.htm?layout=11924
Belangrijkste hier is eigenlijk de 2 dst's
De mm's allemaal plaatsen zodat je je minder druk over de wyverns hoeft te maken aan de linker kant een extra mm voor spiders.
Deze kan je ook weglaten voor extra barricades.
Geweldig!, maar kreeg dit totaal niet werkend. :( Zal wel aan mijn specs liggen.

Deze build YouTube: Dungeon Defenders Endless Spires Hardcore Nightmare Mode 7.15a ging bij mij wel goed. Als ik vanaf wave 8 boost met een pet, net zoals in de youtube video, haal ik het op survial hc nightmare (6 2mil orcs in wave 8, geloof ik). Wave 7 en daarvoor gebruik ik mijn genie voor het genereren van mana. Kijk alleen uit voor die assassins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Dank iedereen voor de tips! Het gaat nu al stukken beter. Mijn squire doet wel nog steeds de meeste damage. Die rolling blocks en later die slice n dice nemen miss veel ruimte in qua defense units maar killen wel verschrikkelijk veel.
Maar de rest heeft nu iig niet het idee voor spek en bonen mee te doen, voornamelijk de huntress. Hij had toch iets teveel in ze char gegooid, de switch naar DPS voor ze towers maakte het verschil.

We zijn zelfs zo verslaafd geraakt, en daarnaast lichtelijk geirriteerd aan de splitscreen met ze 4en op 1 xbox, dat we een 4pack gekocht hebben en dus nu ook op Steam aan t dungeon defenderen zijn, en dat binnen 1 week :p

Dat maakt het overigens extra jammer dat de X360 het enige platform is dat geen cross-platform MP ondersteund -O- Echt een dikke faal van MS.

TD en RPS... wat een heerlijk verslavende combi... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PS3 versie kan ook niet met de PC spelers (of Xbox) online, dus daarin verschilt het weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

tHe_BiNk schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:23:
[...]
Als ik vanaf wave 8 boost met een pet, net zoals in de youtube video, haal ik het op survial hc nightmare (6 2mil orcs in wave 8, geloof ik). Wave 7 en daarvoor gebruik ik mijn genie voor het genereren van mana. Kijk alleen uit voor die assassins.
Met hoeveel mensen zat je in de game dan? Solo is het max 3 ogres op de laatste wave.
Dat farmed wat makkelijker lijkt me.

Edit, sorry, ik las even over survival heen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Roq op 17-01-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roq schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:26:
[...]

Met hoeveel mensen zat je in de game dan? Solo is het max 3 ogres op de laatste wave.
Dat farmed wat makkelijker lijkt me.

Edit, sorry, ik las even over survival heen :)
ook survival is het makkelijkst solo

helemaal in mappen als magus quarters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Na veel falen heb ik toch eindelijk solo de spider boss op NM verslagen.

Ik heb m'n hybrid app gebruikt en 4x magic blockades om de boss te tanken. Met een strength drain aura en een Squire guardian konden de blockades 3/4 hits weerstaan toen ze enraged was, wat genoeg tijd gaf om ze weer te rebuilden.

Net aan het einde brak er een ogre door mijn defence heen, maar gelukkig moest die eerst wat towers kapot maken voordat die bij het crystal kwam. Erg spannend potje in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:22:
[...]

ook survival is het makkelijkst solo

helemaal in mappen als magus quarters
daar ben ik inmiddels ook wel achter ja. je krijgt evenveel defense units, maar in je eentje wel minder mannetjes dan met meerdere. Beetje krom eigenlijk, het is bijna hoe minder mensen, hoe makkelijker.

Main game inmiddels uitgespeeld op Normal en zit nu een beetje challenges en survival te doen op hogere graden. Challenges zijn leuk bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:13:
[...]

daar ben ik inmiddels ook wel achter ja. je krijgt evenveel defense units, maar in je eentje wel minder mannetjes dan met meerdere. Beetje krom eigenlijk, het is bijna hoe minder mensen, hoe makkelijker.

Main game inmiddels uitgespeeld op Normal en zit nu een beetje challenges en survival te doen op hogere graden. Challenges zijn leuk bedacht!
nice nice..
Ik ben momenteel vooral bezig met solo (duo) oftewel zelf spelen splitscreen met 1 popske afk met een app guardian.
Al een keer of 2 magus quarter nm hc mm kunnen completen.
Enige nadeel is dat het zo ongeloofelijk lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Vandaag de nieuwe 7.16 patch als het goed is.
O.a. ranger's outlander costume voor mythical defender, nieuwe map (mines) en natuurlijk de barbarian.

Ik ben benieuwd wanneer de DLC beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ik ben benieuwd ^^;

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Opzich vind ik het vreemd dat men als bouwer bv een Squire gebruikt en dan voor de waves switcht naar een Huntress. Eigenlijk is dit best stom, want je krijgt 30% reductie in je torens (damage, attackspeed, range enzo) omdat je een andere class bent.

Je hebt dit niet als je bijvoorbeeld een squire builder hebt en een squire dps. Omdat de classe van je class overeenkomt met de torens blijven deze 100%.

Ikzelf heb dan ook een lvl 71 Countess Dps en een lvl 46 Countess builder (die nu al 2 keer betere torens maakt dan me lvl 71). En deze blijven op 100% werken zolang ik Countess gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:15:
Opzich vind ik het vreemd dat men als bouwer bv een Squire gebruikt en dan voor de waves switcht naar een Huntress. Eigenlijk is dit best stom, want je krijgt 30% reductie in je torens (damage, attackspeed, range enzo) omdat je een andere class bent.

Je hebt dit niet als je bijvoorbeeld een squire builder hebt en een squire dps. Omdat de classe van je class overeenkomt met de torens blijven deze 100%.

Ikzelf heb dan ook een lvl 71 Countess Dps en een lvl 46 Countess builder (die nu al 2 keer betere torens maakt dan me lvl 71). En deze blijven op 100% werken zolang ik Countess gebruik
Dit is niet waar volgens mij
Het gaat om het wisselen van de gear.
De torens genieten van een bepaalde gear als jij dus naar een andere squire wisselt ben je die bonus kwijt.
Zelfde als waneer je 2 players speelt (doe ik zelf veel)
En ik bouw als player 1 met mijn app en gooi dan de app naar player 2 ben ik gewoon zijn bonus kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:28:
[...]

Dit is niet waar volgens mij
Het gaat om het wisselen van de gear.
De torens genieten van een bepaalde gear als jij dus naar een andere squire wisselt ben je die bonus kwijt.
Zelfde als waneer je 2 players speelt (doe ik zelf veel)
En ik bouw als player 1 met mijn app en gooi dan de app naar player 2 ben ik gewoon zijn bonus kwijt.
Nope... op het moment dat je toren bouwt staat de owner + gearscore vast.. als ik dus met me builder die toren bouw en naar mijn dps switch (beide countess) en ik druk op E bij een toren voor details blijven de stats identiek...
Switch ik van me countess builder naar m'n huntress dps worden de stats slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zijn er nog lvl74 spelers die met nightmare beginnen? Ik ben nu een tijdje bezig, maar voor survival heb ik toch wat meer mensen nodig denk ik :)
Mijn steam: http://steamcommunity.com/id/delukz
Nope... op het moment dat je toren bouwt staat de owner + gearscore vast.. als ik dus met me builder die toren bouw en naar mijn dps switch (beide countess) en ik druk op E bij een toren voor details blijven de stats identiek...
Switch ik van me countess builder naar m'n huntress dps worden de stats slechter.
Dit klopt niet hoor, ook al switch je van countess naar een andere countess dan nog worden de stats minder.
De health blijft wel hetzelfde maar de damage zakt zo'n 30%, je kunt het vrij makkelijk testen in de tavern.
Ik ben wel bezig een squire te levelen naar 74 en die puur op tower health te laten focussen, zodat ik daar mee de blockades plaats en met de countess de damage towers.

[ Voor 69% gewijzigd door unfor op 05-02-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:36:
Zijn er nog lvl74 spelers die met nightmare beginnen? Ik ben nu een tijdje bezig, maar voor survival heb ik toch wat meer mensen nodig denk ik :)
Mijn steam: http://steamcommunity.com/id/delukz

[...]

Dit klopt niet hoor, ook al switch je van countess naar een andere countess dan nog worden de stats minder.
De health blijft wel hetzelfde maar de damage zakt zo'n 30%, je kunt het vrij makkelijk testen in de tavern.
Ik ben wel bezig een squire te levelen naar 74 en die puur op tower health te laten focussen, zodat ik daar mee de blockades plaats en met de countess de damage towers.
Ik snap niet waarom mensen squires voor towers gebruiken.
Ik heb bijna alles gecleared en dat doe ik met mijn apprentice en monk.

Alleen de nieuwe assaults moet ik nog op nightmare doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 08:46:
[...]

Ik snap niet waarom mensen squires voor towers gebruiken.
Ik heb bijna alles gecleared en dat doe ik met mijn apprentice en monk.

Alleen de nieuwe assaults moet ik nog op nightmare doen
De squire towers zijn gebuffed in laatste patch en app towers hebben een grote ninja nerf gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar squire towers hebben nog steeds het probleem dat ze niet echt versatile zijn.

Wat voor tower stats raadden jullie aan om te beginnen met NM? Ik zit nu op zo'n 400/600/300/500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:05:
Ja maar squire towers hebben nog steeds het probleem dat ze niet echt versatile zijn.

Wat voor tower stats raadden jullie aan om te beginnen met NM? Ik zit nu op zo'n 400/600/300/500
Ik solo Mistymire NM HC tot de boss met alleen squire towers en 4 slow auras, versatile zat imo.
Voor de rest heb ik al nu bijna alle missies op NM met mijn squire gedaan, dingen die ik eerder met apprentice kon doen lukten ineens niet meer en met squire wel.
Tower stats die ik momenteel gebruik: 500/1000/350/600, ik ben NM met veel lager begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben maar gestopt met het spel, laatste levels zijn echt puur farm, heb ik bar weinig zin in. Ook die nieuwe assault packs zijn weer met die #$&*(#&$ spiders, 1x geraakt worden en je kan absoluut niets meer.

Nieuwe barbarian is wel leuk om te spelen, jammer dat ze de UI beetje klote hebben opgebouwd dat je niet bepaald makkelijk je wapens kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ik ben ook overgestapt naar squire builder omdat ik nooit een squire gebruikt had.
Zeker met de buff in NM met de laatste patch is het erg leuk om te spelen, en het geeft weer een nieuwe dimensie omdat we weer opnieuw moeten leren bouwen :)

Samen met een vriend hebben we een build bedacht voor hollow umf op NM met squire towers en een paar auras. Dat was op ten duur alleen maar auras repairen. De damage van de squire towers is echt belachelijk hoog.

We zijn nu bezig met een survival build voor misty met squire towers en dat geeft ook weer leuke mogelijkheden, zeker gecombineerd met darkness trap (wat volgende patch maar 3 du gaat kosten btw!).

Ik gebruik nog steeds App towers op sommige maps, of als aanvulling of als anti air. Maar in het algemeen ga ik steeds meer voor squire laatste tijd. Het is niet meer App + monk only zoals in 7.15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

unfor schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:36:
Heb het nog even gekeken en inderdaad je hebt gelijk.

Ik moet zelf zeggen dat squire builder wat moeite heeft met een omhoog lopend iets zoals een trap. rechte stukken of omlaag lopend werken juist perfect.
Maarja de builder is ook nog maar lvl 60. :D

[ Voor 3% gewijzigd door ErikRedbeard op 07-02-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
wij zijn een youtube channel begonnen met gameplay video's. nu vooral dungeon defenders!

[ Voor 4% gewijzigd door LuckyLukeNL op 15-02-2012 21:16 ]

• KingKoning
lol. ik weet niet wie ik hier beledig, maar 1 van jullie 2 klinkt verdomde veel als Frank de Boer! :P

Barbarian ziet er wel cool uit, jammer dat ze die niet op de console brengen. beetje onzinargument ook, dat zou dan niet kunnen met patches e.d. door beleid van MS/Sony nou dan stoppen ze hem toch bij 1 van de DLC maps? Zelfde geldt voor die skin packs, die komen niet, kan niet als patch is dan de uitleg, maar die kunnen ze in principe gewoon bij een DLC map stoppen of eventueel als losse DLC.

Ik heb DD zowel op Xbox als op de PC, maar speel toch vaker op de Xbox omdat me bank gewoon chiller zit en omdat ik dan split-screen met nog wat man kan spelen. Alleen support is een stuk slechter, wat gedeeltelijk aan MS/Sony ligt maar gedeeltelijk ook wel aan onwil van de ontwikkelaars.

Erg jammer imo, maar goed ga die barbarian wel een x proberen op me pc.

• Dalyxia
LuckyLukeNL schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:16:
wij zijn een youtube channel begonnen met gameplay video's. nu vooral dungeon defenders!

[video]
best leuk, beetje traag, en op welke difficulty spelen jullie?

barbarian ziet er wel cool uit, heeft hij geen enkele tower/trap waardoor je altijd maar op 1 plaats bent. Barbarian is dus eigenlijk een alternatief voor de huntress, waar ik de huntress enorm veel lekkerder vind spelen

helaas geen succes voor mij

[ Voor 27% gewijzigd door Dalyxia op 16-02-2012 21:36 ]

• LuckyLukeNL
  • Niet online
Ja we moeten nog best "leren" met zeg maar commentaries. maar het is medium maar de barbarian kan het idd makelijk hebben in het begin maar ik als adept moet het echt van mijn towers hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
LuckyLukeNL schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 22:59:
Ja we moeten nog best "leren" met zeg maar commentaries. maar het is medium maar de barbarian kan het idd makelijk hebben in het begin maar ik als adept moet het echt van mijn towers hebben
hoorde je trouwens zeggen dat je stats ging stoppen in Area of effect, op low level kan je het beste alles in tower attack speed stoppen als apprentice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op low level kan je juist het best je stats verspreiden in tower attack, range, speed en health. Omdat je van de eerste 10 a 20 punten veel meer krijgt dan van de latere punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
ik doe bijna alles in attack speed, maar een beetje range erbij kan nooit kwaad. Part 2 staat er nu ook op :)
YouTube: Dungeon Defenders Part 2 - Margus Quarters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed... vraagje.
Ik lees hier soms dat mensen boven de Lv. 70 zitten en hoor verschillende classes voorbij komen buiten Magiër, Huntress, Squire en Monk om...
Neem aan dat dit PC versie is?

Ik speel de game namelijk op de PlayStation 3, en daar kun je - tot nu toe - niet boven de Lv. 70 uit komen en zijn ekel de vier eerder genoemde classes beschikbaar. Geen extra skins, geen extra classes...

Iemand enig idee toevallig of de PlayStation 3 versie ook uitgebreid zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik neem aan met de tijd dat de PS3 ook de DLC's zal krijgen, maar op de PC betekend dat dan ook dat je voor 70 amper gear meer kan vinden in de shops (godly), dus denk dat ze daar nog een tijdje mee wachten tot er meer op 70 zijn en de meeste dingen hebben gehaald. (Heeft PS3 ook de monster fest of uber life stream?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de Xbox en PS3 pas hun updates krijgen wanneer alle delen van de eternia dlc's klaar zijn. Waarschijnlijk word dan alles gewoon in een groot package bij elkaar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:29:
(Heeft PS3 ook de monster fest of uber life stream?)
De termen komen me niet bekend voor. Dus nee, denk het niet.

We hebben enkel de normale levels en challenges.
Wel onlangs een gratis DLC gekregen met een extra level, PVP challenge en nieuwe items. Maar nog niet veel van gezien.
Gisteren avond nog bezig geweest en mijn Squire naar lvl 70 weten te krijgen. Moet nog een paar normale levels halen. Zit nu vast in The Spire (geloof dat die zo heet? Met die grote draak als boss-fight. Drie kristallen, kasteel-like omgeving in het donker met regen en onweer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, die is pittig. Op die torens staan van die crossbow dingen, daarmee schiet je hem uit de lucht, dan hard meppen en vuurballen ontwijken.

Ik heb hem ook op de PS3, maar de besturing/controls zijn behoorlijk slecht tov de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:35:
Ja, die is pittig. Op die torens staan van die crossbow dingen, daarmee schiet je hem uit de lucht, dan hard meppen en vuurballen ontwijken.

Ik heb hem ook op de PS3, maar de besturing/controls zijn behoorlijk slecht tov de PC versie.
Nou, ik had gisteren avond een ontzettend goed team met een Monk en Huntress. Zonder enig probleem sloegen we ons (op Insane) overal doorheen. Totdat de verbinding met de Host verbroken werd in de laatste wave... |:(

Qua de controls kan ik niet over oordelen. Heb geen PC waar ik op kan gamen... heb een mini laptop die met afspelen van YouTube video's soms al in coma raakt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

sinds de nieuwe DLC er is voor de PS3 krijg ik altijd een version mismatch als ik de DLC wil gaan spelen, meer mensen hier last van?

Ow en wie wil kan me toevoegen, heb een level 70 Squire en ben nu de Huntress aan het doen level 32 nu..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
deel 3 alweer :)

we zouden het erg leuk vinden als jullie reacties achterlaten en misschien tips geven of abonneren
morgen of overmorgen komt part 4 erop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 11:32

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Het is momenteel mogelijk Dungeon Defenders aan te schaffen in de Amerikaanse Amazon store voor €2,99. Eigenlijk alleen bedoeld voor US customers, maar als je bij adres gewoon iets Amerikaans in vult laat ie je gewoon door. Je krijgt vervolgens een code die je in Steam kan redeemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even voor je video, merk wel dat jullie nog vrij nieuw zijn, C is handig als marker en linksbovenin zie je altijd het aantal mobs staan :P Wel grappig even die discussie op welke wave je start, ik weet eigelijk ook niet waarom ;) Verder commentaar wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:46:
Even voor je video, merk wel dat jullie nog vrij nieuw zijn, C is handig als marker en linksbovenin zie je altijd het aantal mobs staan :P Wel grappig even die discussie op welke wave je start, ik weet eigelijk ook niet waarom ;) Verder commentaar wel grappig :P
Deel 4 staat erop en we hebben gebruik gemaakt van de C knop :) waren helemaal vergeten dat je dat kon man xD

overmorgen komt deel 5 en dan daarna deel 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
zijn er hier btw meer mensen die problemen hebben met steamcloud? Als ik switch tussen me laptop en me pc dan download hij niet de recente saves uit de cloud. Hij pakt op mijn laptop dus de locale files die ouder zijn dan degen op de pc en die in principe in de cloud staan....

googeltje levert niet echt een oplossing op wel mensen met vergelijkbare problemen en een forumpost op DD forum van oktober 2011 dat ze eraan werken...

Zelfs als je op een ander profiel speelt (maat van me in zijn steam account op mijn laptop) zie ik mijn oude locale characters.

Kan wel met USB stick werken maar cloud maakt het makkelijk om ff bij iemand anders te DD'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij moet je dan eerst Steam afsluiten, dan werkt hij de laaste puntjes bij van Cloud (je ziet ook een melding). Dan zou je op een andere PC wel gewoon je juiste characters moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 11:32

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Misschien heeft het zin om even te checken of beide tijden van je computers juist lopen (syncen met ntp). Kan me voorstellen dat ie kijkt naar tijd van laatste wijziging etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Hoe zoeken jullie je weapon en armor uit?

Als ik een item upgrade dat is die in vergelijking altijd beter als dat gene wat er dropt. Je ziet dan nooit snel meer aan een drop of dat beter is als datgene wat je op dat moment vast hebt/draagt (geen groene pijltje bij het item wat op de grond ligt).

Op internet is natuurlijk veeel te vinden, maar ik heb nog geen overzicht gevonden waar in staat welke wapen de beste "base stats" heeft en hoe vaak dat te upgraden is.

Iemand misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snel doorrekenen. Zo'n minigun geeft ~80 dmg per upgrade, heb je dus nu een wapen met 3000 dmg en er ligt er eentje met 400 base en 120 upgrade (80x~100 = 8000) is die potentieel dus beter als die fully upgraded is.

Sommige wapens hebben een hoge base maar weinig upgrades, andere zijn precies andersom.

• Dalyxia
nowell schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:17:
Hoe zoeken jullie je weapon en armor uit?

Als ik een item upgrade dat is die in vergelijking altijd beter als dat gene wat er dropt. Je ziet dan nooit snel meer aan een drop of dat beter is als datgene wat je op dat moment vast hebt/draagt (geen groene pijltje bij het item wat op de grond ligt).

Op internet is natuurlijk veeel te vinden, maar ik heb nog geen overzicht gevonden waar in staat welke wapen de beste "base stats" heeft en hoe vaak dat te upgraden is.

Iemand misschien een tip?
Wapen: hoge base damage, attack speed en aantal upgrades, van alles zoveel mogelijk
Armor: veel upgrades en hoge base stat van de stat die je nodig bent (bijvoorbeeld, Hero Damage voor DPS huntress)

Naast bovenstaande, zoek je dan een item waar bovenstaande van toepassing is, en dan zo goed mogelijk de rest van de stats zoals Hero Life.

ook zijn er wapens die piercing damage hebben of die Area of Effect damage hebben

Zelf speel ik niet zo veel meer, de lol gaat er toch een beetje af op een gegeven moment, helemaal als je weer overnieuw moet beginnen in wave 8 en je wil naar wave 30, dat duurt gewoon veel en veel te lang, en de eerste 10 waves zit geen enkele uitdaging in, zelfs niet met crap gear.

Ook is er veel te simpel te cheaten, waar ik nogal moeite mee heb om me in te houden als het echt te simpel is... :) maar dan nog spawnen die mobs zo traag achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
SinergyX schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:19:
Volgens mij moet je dan eerst Steam afsluiten, dan werkt hij de laaste puntjes bij van Cloud (je ziet ook een melding). Dan zou je op een andere PC wel gewoon je juiste characters moeten krijgen.
Volgens mij had ik dat wel gedaan.... ma ik zal het nog even goed testen volgende x. En anders schiet ik m wel een x in op DD forum of steam forum. Ik zal het ook is testen met andere games. Kan ik iig uitsluiten of het aan steam of aan DD ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:16
Kan iemand mij vertellen op welk level je het beste kan farmen om mythical spullen te krijgen?

Ik heb nu een lvl 72 squire met alleen maar godly spullen, maar ik ben nog geen mythical items tegengekomen.
Ik hoop niet dat deze alleen op nightmare voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nightmare of de nieuwe assault maps.

Maar mythical is volgens mij enkel 74, dus veel heb je er nog niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Nightmare is toch wel erg lastig hoor, hoewel die endless spires wel te doen moet zijn in het begin?
Hoe hoog moet het level van je towers zijn voordat je een ogre tegen kan houden, momenteel zit ik rond de 130-140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dacht dat Nightmare op de eerste map een Ogre al 1miljoen HP heeft, later wordt dan tegen de 2-3miljoen. Meestal zetten ik turrets neer en ging op mijn huntress, als je genoeg damage blijft doen blijft hij je achterna zitten en kunnen je torens zonder damage door blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
toch eens kijken of ik dit weekend eentje neer kan halen.
Hoeveel dps doe jij met je huntress? Ik zit rond de 20K met een redelijk ge-upgrade minigun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In nightmare of normal? 20k in normal hou je bar bar weinig over in Nightmare. Ik dacht normal rond de 140k te zitten, waar je nog maar krap 30k van overhou in Nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Dat is nog in normal :'(

Lijkt erop dat ik dus nog heel wat mana ertegenaan moet gooien voordat ik een kans maak in nightmare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ikzelf deed 120k DPS op een Apprentice zonder defenses, en dat terwijl ik een tower build heb.
Ik hield ~22k over geloof ik..

Maar het spel begon te vervelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beste DPS increase is een goed wapen. Hoge upgrade (met relatief hoge base) en je kan snel veel DPS halen zonder bar veel qua stats/gear te moeten investeren. Ik denk dat je redelijke Godly items nu vrij goedkoop kan krijgen (zie niet veel shops meer met godly), ik draaide veel survival rondjes om flink geld binnen te halen.

Spel verveelt inderdaad wat snel, heb laatst een APB retail box geruild in steam tegen bergen gear, nu bijna alles maxed en slaat verveling bizar hard toe (die spiders blijven belachelijk in Nightmare zeker als DPS zijnde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je moet ook geen gear kopen van anderen, als het bizar goede stats heeft is het waarschijnlijk gehacked.
Het leukste aan het spel is je eigen gear samenstellen.

Ik ben sinds een paar dagen aan Mistymire NM HC survival begonnen, dat blijft nog wel een uitdaging, wave 25 inmiddels gehaald.

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 03-03-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
ik koop ook nooit gear van anderen. meestal gewoon nightmare spelen en hopen dat je iets goeds krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

wanneer krijg je de nightmare mode erbij? hoogste bij mij is Insane?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Door de DLC te kopen, krijg je early access:
http://store.steampowered.com/sub/12994/?snr=1_5_9__405

Het zou me niks verwonderen als het dus uiteindelijk gratis gaat worden.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
redelijk wat gespeeld in het weekend, en beginnen op NM endless spires was een goede keuze.
Ik heb inmiddels al een aantal mythical items gevonden, nu alleen nog wachten op lvl 74 (ben nu nog 73 en dit laatste level duurt erg lang!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gustaveau schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:41:
redelijk wat gespeeld in het weekend, en beginnen op NM endless spires was een goede keuze.
Ik heb inmiddels al een aantal mythical items gevonden, nu alleen nog wachten op lvl 74 (ben nu nog 73 en dit laatste level duurt erg lang!)
1 van die laatste dungeons op NM geeft ziekelijk veel exp. Op normal geeft die zo'n 1-1,5miljoen exp per volledige run, NM gaat richting 4-5miljoen. Moet je wel een bizar goede app hebben en in leven kunnen blijven tegen die spiders, maar lukt het, is het erg snel 74 aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ook het kopen van de XP boost scheelt stukken, vanaf lvl 70 ook wel interessant om te kopen, dat mana heb je zo terugverdiend! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Hoeveel krijg je dan per keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je krijgt niet meer of minder XP per kill, je hebt dan 30% minder nodig voor level-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Ik heb nu van 73 naar 74 ongeveer 7 miljoen nodig. Krijg je dan in 1x 70% hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nee, andersom, het benodigde XP wordt met 30% verminderd. Met een simpele zoekactie bij Google bijvoorbeeld had je deze ook in een mum van tijd gevonden: Question: The 70k Mana XP Boost . Lees dat topic even door en dan is alles je wel duidelijk denk ik.

[ Voor 91% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Het lijkt erop dat de boost voor mijn level gecapped is.
Ik heb hem gisteren gedaan, maar moet nu nog steed 6 miljoen XP....

Ergens ook wel te begrijpen dat ze de stap naar mythical vrij groot willen houden.
Nog 12x ramparts op insane en dan kan ik "genieten" van mijn mythical spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
gustaveau schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:10:
Het lijkt erop dat de boost voor mijn level gecapped is.
Ik heb hem gisteren gedaan, maar moet nu nog steed 6 miljoen XP....

Ergens ook wel te begrijpen dat ze de stap naar mythical vrij groot willen houden.
Nog 12x ramparts op insane en dan kan ik "genieten" van mijn mythical spullen.
Je kunt veel sneller levelen op Glitterhelm Insane.
Tevens kun je met godly items de 1e paar waves van NM Endless Spires farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
voor item moet je echt NM doen maar voor de XP is idd glitterhelm op insane het beste. Snelle waves met veel xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand die super goede defenses heeft een mij en keer door MM zou willen runnen? Want ik kom nu tot wave 11 met m'n defenses, laat staan de baas doden. Ik wil echt graag die baas gewoon een keer downen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 17:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:51:
Is er hier iemand die super goede defenses heeft een mij en keer door MM zou willen runnen? Want ik kom nu tot wave 11 met m'n defenses, laat staan de baas doden. Ik wil echt graag die baas gewoon een keer downen.
MM? ik ken al die afkortingen niet precies

Speel zelf eigenlijk niet meer maar als je echt desperate bent dan kan ik je maandag avond bijvoorbeeld wel ff helpen met wat overpowered/hacked spul.

Edit: start DD net op en zie dat ik op 1 of andere manier niet meer online kan spelen, misschien dan toch der af getrapt al speel ik al minstens anderhalve maand niet meer. Morgen maar is bekijken

edit2:Ben waarschijnlijk nu toch gebanned, helaas maar deed natuurlijk wel dingen die ze niet wilden. it was fun while it lasted :)

disclaimer: Ik heb nooit andere mensen benadeeld. :)

Kan je dus nu niet helpen XD

[ Voor 51% gewijzigd door Dalyxia op 11-03-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Als je alleen toegang wilt tot 'survival' dan kan ik je wel helpen denk ik
Maar de spider queen op NM lukt me niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM staat voor MistyMire, de eerste map van de uitbreidingen. Wat is jullie steam? Dan voeg ik jullie wel toe op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Free weekend, en halve prijs om aan te schaffen voor game en DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Leuk, simpel maar toch uitdagend. Zeker als je online in een party zit met mensen die er echt niets van snappen ;). Aangemeld voor de GoT groep...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste