[Multi] Dungeon Defenders

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Damn , dit spel vanavond pas ontdekt en gelijk met 3 vrienden op de bank plat gespeeld ! In mijn 1tje lijkt het me niks , maar zo samen alles ontdekken is echt lachen :)

Veel te weinig van dit soort games op Xbox live (met een goede Co-op/ splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Dit spel nu ook al een tijdje gespeeld, erg leuk. Inmiddels samen al level 60 gehaald op hard.

Jammer alleen dat de splitscreen alleen verticaal en horizontaal werkt en niet ieder z'n eigen scherm met twee monitoren. Kameraad zit voor z'n monitor, ik voor de plasma tv :P. (speel met een Xbox controller, hij uiteraard met TB+M). :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Snowwie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 01:35:
Dit spel nu ook al een tijdje gespeeld, erg leuk. Inmiddels samen al level 60 gehaald op hard.

Jammer alleen dat de splitscreen alleen verticaal en horizontaal werkt en niet ieder z'n eigen scherm met twee monitoren. Kameraad zit voor z'n monitor, ik voor de plasma tv :P. (speel met een Xbox controller, hij uiteraard met TB+M). :)
Als jij eyefinity instelt kun je gewoon met 2 schermen spelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:56
sinds vorige week ook eindelijk de patch op XBLA. Dus nu level cap van 78 ipv 70, dat geeft me weer een beetje motivatie om te spelen.

Kep met een paar maten extreem veel moeite met Throne Room op insane. We hebben gecombineerd alle characters op level 70. Dus we hebben ook allerlei tactieken geprobeerd maar continue gaan we kapot. Dan weer door de ogers, dan weer door de wizards. De boss zelf is niet zon probleem, die laten we heen en weer lopen door een gang vol met traps en aura's, maar het wil gewoon niet lukken :P

edit: Ethernia sharts part 2 (woestijn level) ook maar gekocht gister, maar verdomde veel moeite mee. ben er nog niet over uit wat nou de makkelijkste manier is om die vliegende geesten af te maken....

[ Voor 16% gewijzigd door KingKoning op 02-05-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wat misschien kan helpen is om eens een planner te gebruiken en naar de builts van andere mensen te kijken.
Dit is daar een mooie site voor. Klik op search en dan "throne room" intiepen en je krijgt een hele waslijst aan hoe mensen het oplossen. Vaak staat er een patch nummer bij (door de toevoeging van djinns en sharks is het een ander wat lastiger op nightmare niveau).

Maar op insane zou het niet al te lastig moeten zijn. Anders wil ik wel een keer helpen.
(rockhopperpenguin bij steam)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

unfor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 03:56:
[...]

Als jij eyefinity instelt kun je gewoon met 2 schermen spelen hoor :)
Als dat niet kan, kan je proberen niet fullscreen te spelen maar het window uit te rekken over de 2 schermen.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
rockhopper schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:08:
Wat misschien kan helpen is om eens een planner te gebruiken en naar de builts van andere mensen te kijken.
Dit is daar een mooie site voor. Klik op search en dan "throne room" intiepen en je krijgt een hele waslijst aan hoe mensen het oplossen. Vaak staat er een patch nummer bij (door de toevoeging van djinns en sharks is het een ander wat lastiger op nightmare niveau).

Maar op insane zou het niet al te lastig moeten zijn. Anders wil ik wel een keer helpen.
(rockhopperpenguin bij steam)
Op Steam ben ik nog niet zon hoog level. Speel momenteel vooral veel op XBL local met vrienden split screen. Op de pc is het eigenlijk leuker (mapjes in de inventory, muis, noem t maar op), maar vind DD wel leuk met een groepje op de bank.

Maar het is me inmiddels gelukt Throne Room insane alleen wel in me eentje. Zonder problemen ook. Op Insane is het hoe meer personen hoe moeilijker blijkt. In me eentje houden alle defences t zonder dat ik hoef te repairen zodat ik volle focus op de boss heb, terwijl met 2 of meer moet er continue grepaired worden, terwijl de boss ook veel meer hp heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja dat klopt wel ja. Per speler extra krijg je meer vijanden (vooral de stap van 2 naar 3 spelers is fors te noemen), die vijanden hebben ook meer HP en slaan harder.

Daar staat tegenover dat de items die vallen ook weer ietsje beter zijn met meer spelers (deze moet je dan natuurlijk wel weer delen met die anderen als je niet zelf 2x/3x/4x speelt (lees: op pc met extra controllers speelt))

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14
rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:00:

Daar staat tegenover dat de items die vallen ook weer ietsje beter zijn met meer spelers (deze moet je dan natuurlijk wel weer delen met die anderen als je niet zelf 2x/3x/4x speelt (lees: op pc met extra controllers speelt))
Volgens mij had ik gelezen dat de items niet beter zijn. Echter dropt er 4x meer meuk als je met 4 spelers bent, dus ik de kans groter dat er goede items tussen zitten.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

pingkiller schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Volgens mij had ik gelezen dat de items niet beter zijn. Echter dropt er 4x meer meuk als je met 4 spelers bent, dus ik de kans groter dat er goede items tussen zitten.
Ik heb heel wat runs in Misty Mire Forest erop zitten in zowel normal mode als mixed mode met zowel 2 spelers als 3 als 4. Het verschil is niet supergroot, maar ik hou voor mezelf ongeveer de volgende vuist regel aan.
Per speler extra is het alsof de kwaliteit van de items "1 wave" omhoog gaan.
Dus als je met 3 man op wave 17 zit, is dat vergelijkbaar met 'solo drops' van wave 19
Uiteraard is dit heel lastig te meten, en omdat het allemaal erg random is en de verschillen per wave 1 wave per keer, niet erg groot zijn. En tja echt bewijs heb ik niet, maar ik baseer dit op ervaring van mijn drops over mijn vele runs. Als je beter bewijs hebt dan lees ik het graag (bron misschien? :) )

Uiteraard speelt het inderdaad mee dat je met 4 man bijna 4x zoveel monsters hebt die dus 4x zoveel potentiële drops droppen. Het resultaat is in dat geval dat je met meer spelers dus meer kans hebt op een goede drop te krijgen, wat in feite bijna hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 23:14
66% korting atm @ steam
Shard part 4 is ook uit sinds vandaag.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mooi moment voor mij om de summoner dlc aan te schaffen :) Ik zal waarschijnlijk met vakantie zijn tijdens de steam summer sale, dus dit komt geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayertjez
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 13:33
Vandaag ook DD gekocht tijdens de steam summer sale. Eerst maar eens installeren. Ik ben erg benieuwd hoe dit mij gaat verlopen. Ik was toch wel een beetje uitgekeken op de standaard Tower Defense games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
ws oud nieuws voor de meesten: maar de Jester DLC is de eerste 2 weken gratis (t/m 22 augustus) en daarna kost ie 4 euro. ziet er echt leuk uit.

[YouTube: http://youtu.be/XwU9HdMNiLs]

Trendy verdient echt een pluim voor de manier waarop ze elke keer weer nieuwe chars toevoegen die de gameplay totaal veranderen. Summoner, Barbarian en nu de jester zijn echt gamechangers.

Zo blijft t spel leuk omdat t elke keer weer totaal nieuwe strategieën zijn die je kan en moet toepassen.

Ben zelf met DD begonnen op de Xbox, maar speel nu ook vaak op PC omdat daar de support en constante updates echt veel en veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vond barbarian niet echt 'anders', net als die cyborg, beetje mix van bestaande classes.

Summoner klonk leuk, maar zeker op het einde valt hij enorm tegen. Je moet continue wisselen om je manaspul weer bij te vullen, je minions zijn uiteindelijk niets meer dan veredelde turrets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

KingKoning schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:41:
ws oud nieuws voor de meesten: maar de Jester DLC is de eerste 2 weken gratis (t/m 22 augustus) en daarna kost ie 4 euro. ziet er echt leuk uit.
Bedankt voor de headsup! Wegens drukte irl en mooi weer had ik deze actie gemist. Ik vind de gratis content natuurlijk belangrijk genoeg om even mee te pakken voor ik weer wat meer ga spelen tijdens slechtere weer omstandigheden.
Ik heb zelf niet veel meer gespeeld sinds intro van de summoner wegens bovenstaande redenen. Toch vind ik dit een van de leukste spellen die steam heeft, en ik ben blij dat er nog steeds ontwikkeling in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf al een tijdje een maxed out apprentice, als die hebt doe je daarna niets anders meer dan Strategy mode Insane doorhuppelen om weer een character naar 60-90 te trappen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Toch nog iemand blij gemaakt :)

@SinergyX Tja zoals gezegd: Ik ben begonnen op console, en dan is spelen op de PC eigenlijk een verademing met constante updates, nieuwe chars, nieuwe levels etcetera.
Ik ben nog niet verveeld iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb hem ook op de PS3, die valt qua targeting en summons best tegen qua controls, grote voordeel is wel dat je (maar dat is een Steam probleem) je voicechat en game-geluid apart kan laten lopen via TV en via je headset.

Wel altijd geinstalleerd staan, even leuk om rondje of 2 te doen om weer wat exp binnen te halen, al vind ik de run naar cap lvl wel bizar hoog qua experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

SinergyX schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:50:
Ik heb hem ook op de PS3, die valt qua targeting en summons best tegen qua controls, grote voordeel is wel dat je (maar dat is een Steam probleem) je voicechat en game-geluid apart kan laten lopen via TV en via je headset.

Wel altijd geinstalleerd staan, even leuk om rondje of 2 te doen om weer wat exp binnen te halen, al vind ik de run naar cap lvl wel bizar hoog qua experience.
Als je ooit final fantasy XI in de begin dagen hebt gespeeld, valt het reuze mee (relatieve vergelijking). Maar ik ben het wel met je eens dat het behoorlijk lang kan duren met dat levellen. Wat helpt is spelen met 2 characters (of meer) en dan op insane glitter doen in hardcore mode. Je hebt op pc dan wel een controller nodig (of een simulatie) en bij meer dan 2 characters meer controllers ;)

Van de andere kant is je character vanaf lvl 70 al redelijk sterk, dus vanaf dit punt kan je zowel dingen doen, alswel tegelijk levellen, en lvl 70 kan je makkelijk in een uur halen. De makers zijn een klein beetje de nieuwe spelers uit het oog verloren bij het ophogen van de experience cap. Maar ik vind dit wel begrijpelijk, om echt sterk te zijn moet je eenmaal wat langer doorwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lvl 70 is ook weinig uitdaging meer, de rit naar 80 is bizar lang, daarboven is het soms niet leuk meer.
Daarnaast, als je Myth gear hebt uit hardcore nightmare (200+ upgrade) zit je in principe al aan je cap, trans gear is bizar duur en dropt pas echt lekker op Nightmare.

Nu wel voor het eerst die Dimension nogwat gedaan, level nadat je de 4 crystals heb gehaald uit de expension. Nog steeds redelijk te doen, maar voor het eerst dat mijn PC de game niet meer lekker wil laten draaien. Er komen zoveel mobs, zoveel turrets staan te schieten, framerate zakte onder de 15fps :P

Uiteindelijk niet gehaald, die 'crystal characters' zijn behoorlijk pittig om neer te halen en bewegen als een gek :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2012 12:41 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

SinergyX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:40:
lvl 70 is ook weinig uitdaging meer, de rit naar 80 is bizar lang, daarboven is het soms niet leuk meer.
Daarnaast, als je Myth gear hebt uit hardcore nightmare (200+ upgrade) zit je in principe al aan je cap, trans gear is bizar duur en dropt pas echt lekker op Nightmare.

Nu wel voor het eerst die Dimension nogwat gedaan, level nadat je de 4 crystals heb gehaald uit de expension. Nog steeds redelijk te doen, maar voor het eerst dat mijn PC de game niet meer lekker wil laten draaien. Er komen zoveel mobs, zoveel turrets staan te schieten, framerate zakte onder de 15fps :P

Uiteindelijk niet gehaald, die 'crystal characters' zijn behoorlijk pittig om neer te halen en bewegen als een gek :P
Die crystal characters hoef je ook niet neer te halen, die tellen niet mee voor de monstercount ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar ze rennen zo irritant achter je aan en zeker als je geen hoge resist hebt, doen ze nog best wat dmg. Wel leuke uitdaging, geen mobs zoals die klote spiders, maar gewoon bergen mobs neermaaaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Die legendary kleren die je vrijspeeld door de crystalline dimension te finishen zijn best goed :)
Voor apprentice geven die bijvoorbeeld dubbele HP :)

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 24-08-2012 11:37 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Deze week is op steam de mid-week madness aanbieding Dungeon Defenders.
Op het spel en alle DLC -75%

Om het éénjarig jubileum te vieren kan iedereen ook tijdelijk gratis een DLC installeren

Klik hier om het toe te voegen.

Info over de DLC
Celebrate Dungeon Defenders 1 year anniversary and defend the Tavern with the Dungeon Defenders Anniversary pack!

This DLC contains:
  • Tavern Defenders Campaign Mission
  • Party Hats Accessories
  • Birthday Cake Crystal Core
  • Kobold on a Treadmill Pet
Missie, nieuwe crystal en een nieuwe treadmill pet wel leuk, en boven alles gratis!

[ Voor 3% gewijzigd door rockhopper op 16-10-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Spel was altijd ontzettend verslavend, heb er 600 uur in zitten.
Maar ik ga er niet weer aan beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Via de humble bundle deze game inc alle dlc verkregen en wat is dit een leuk en verslavend spel zeg :D

Als je dit spel al hebt maar niet de DLC raad ik je aan die nu voor een schijntje aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Krijg je aparte steam codes eigenlijk voor de DLC? Ik heb DD en een aantal DLC pakketten maar langs niet allemaal, dus misschien even compleet maken via de humble bundle, maar zou fijn zijn als ik de main game diek over heb dan aan iemand anders kon doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:07
je krijgt via de humble bundel enkel de codes voor de aparte games, maar ik had eerst alleen Dungeon Defenders los gekocht en daarna de upgrade en dat ging gewoon goed, heb nu alles en dat voor 7 euro :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Twylight schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:44:
Via de humble bundle deze game inc alle dlc verkregen en wat is dit een leuk en verslavend spel zeg :D

Als je dit spel al hebt maar niet de DLC raad ik je aan die nu voor een schijntje aan te schaffen
Met deze man ^^

Wat een megaleuk spel! Jammer dat onder Linux de LAN-optie verrekte lastig is. Het is ons wel gelukt, maar niet via de normale wegen.

Overigens heb ik een Adapt, Knight en dat EV prototype. Spelen erg leuk allemaal!

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
overigens op steam is alles hiervan nu weer met 75% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
msdl schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:24:
overigens op steam is alles hiervan nu weer met 75% korting
Maar via de humble bundle is het nog steeds goedkoper :P
tenzij je het spel al hebt, en alleen 1 of 2 DLC's mist.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb er ook weer zin in! Download nu het spel en alle DLCs, bundel is in de aanbieding voor €25. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 22:40:
Ja, ik heb er ook weer zin in! Download nu het spel en alle DLCs, bundel is in de aanbieding voor €25. :)
6 euro in de humblebundle inc alle DLC en 5 andere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als iemand samen wil spelen mag die mij toevoegen op Steam trouwens, profiel staat in m'n ondertitel. Maakt me niet uit welk level je bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

Dungeon defenders 2 is vorige week aangekondigd.
Het zal een tweedelig spel worden met een gedeelte tower defence en een gedeelte moba. Ook zijn 2 trailers gereleased. De beta voor de moba is op dit moment open.

trailer van tower defence:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=614yUkKlof8]
Trailer van Moba

Edit:

Voor degene die nu nog actief DD1 spelen. Ik zit op dit moment in end game materiaal en stuur me een dm zodat ik je makkelijk verder kan helpen.

[ Voor 20% gewijzigd door Slapstick op 26-03-2013 21:15 ]

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb DD heel veel gespeeld. Wou het laatst weer een keer opstarten, bleek dan ik gebanned was van TrendyNet. Ik heb naar mijn weten nooit wat verkeerd gedaan en ook geen hacked items gehad vziw (en sowieso geen 99999 stats items ofzo)

Hun mailen hoe het zit is me te veel moeite, laat maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Als je alleen van trendyent gebant bent betekend dat, dat je gehackte gear in je bezit had. Het is soms lastig om te zien wat gehackt of niet gehackt is. Niets in afkstores kopen en je loopt geen gevaar :P

Game is sowieso kapot gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Waar staat de afkorting 'moba' voor? Ik ben ook op een gegeven moment gestopt met DD hoewel ik het toch wel het leukste spel van 2011 vond waren de hacks me op een gegeven moment te veel.
Desalniettemin moet ik het toch weer eens opstarten binnenkort ;)
Leuk dat er een deel 2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

rockhopper schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:59:
Waar staat de afkorting 'moba' voor? Ik ben ook op een gegeven moment gestopt met DD hoewel ik het toch wel het leukste spel van 2011 vond waren de hacks me op een gegeven moment te veel.
Desalniettemin moet ik het toch weer eens opstarten binnenkort ;)
Leuk dat er een deel 2 komt.
Massive Online Battle Arena. Als je bekend bent met het principe/gameplay van "League of Legends", dan weet je wat een moba is :)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nee niet bekend mee, maar klinkt hetzelfde als dota2 (niet helemaal mijn ding). Op zich vind ik het coop gedeelte van DD juist erg leuk ik zit niet te wachten op pvp mocht je dat er ook mee bedoelen.

Ik ben benieuwd of ze ook beter het afk-shop gedeelte gaan afhandelen. Ik vond het toch wel leuk om een shop te runnen, maar met die hacked items ging de lol er voor mij af, of van die spelers die items van je kopen en met volle portemonnee weer op weg gaan (money hacks)

Nog even gekeken op de website, ziet er uit dat ze een flink aantal heroes hebben deze keer, dat is wel leuk. Heb me ook maar aangemeld voor de beta, niet dat ik daar vaak geluk mee heb maar goed ;)
Ik hoop dat het op steam komt, ik kijk toch wel uit naar een deel 2

[ Voor 22% gewijzigd door rockhopper op 27-03-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik neem aan dat het wel op steam komt. Daar hebben ze bij deel 1 zoveel gebruik van gemaakt met updates en dergelijke, zie geen reden waarom ze daar van af stappen.

Ik zit ook niet echt te wachten op PvP inderdaad. Maar goed, er zit ook gewoon weer een co-op modus in met de bekende gameplay, dus ik denk dat de PvP kant gewoon extra is, op zich zit die nu ook al in DD, hoewel wat minder goed uitgewerkt dan dat nu het idee is.

Ik ben ook aangemeld voor de beta, maar geloof wel dat de beta alleen voor het MOBA gedeelte is. Maar goed we shall see.

Ik maak me wel een beetje zorgen over het F2P aspect. Hopelijk wordt het niet Pay2win. Betalen voor skins of extra levels oid, dat is prima natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vond het end content van DD gewoon puur grinding, zelfs nightmare mode met 'superstats' was het zo fucking doodsaai, mage towers, enkele warrior blocks en maar wachten tot alles keertje doodgaat. (of jij doodgaat, als je weer zo'n $&#*$&( spin tegenkwam).

Ben toen maar offline/non-trendy gaan spelen, imba hacked stats om maar lekker aan te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik vond de leukste uitdaging gewoon een goede solide built maken/ontwerpen. Ik zag het spel dan ook als een strategische puzzel waar ik de lekken/gaten in de defensie dicht. Met de komst van de 'sharks' of hoe heette die beesten ook al weer die de torens verplaatsten ging er een hoop lol weg.

Het is toch een mooie mix van bouwen en zelf hakken. Snel in 90s je defenses opzetten en dan op tijd omswitchen naar je hak-beest om je torens bij te staan en in de volgende ronde je defenses afbouwen. Briljant bedacht!

Als je alleen bouwt en je torens alles laat doen is het inderdaad wel saai ja. Met hacked stats is er geen klap aan, heb genoeg van die sukkels gezien met stats waarbij ze 1 lightning toren neerzetten en het hele veld werd stukgemaait. Dat is voor mij geen uitdaging (btw ik wil niet zeggen dat jij zo'n sukkel bent, maar kom op als je dan je stats veranderd maak het dan een beetje een uitdaging niet "kijk mij eens über zijn 1 toren doet al mijn werk")

Het zal afwachten worden welke balans ze gaan maken. Op zich zag ik ook dat er een CTF (capture the flag) optie was in het origineel dat zou misschien nog wel leuk kunnen zijn. Hoewel ik de helden niet goed uitgebalanceerd vond voor pvp, een mage versus barbarian versus ranger is eigenlijk in geen opzicht goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het was ook niet zozeer om de 'easy mode', maar meer de belachelijke exp die je nodig had om een level verder te gaan (na 80). Dan kan je wel normals of hards gaan doen, maar als het meezit haal je daar 2% exp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ik parkeerde meestal met een extra controller een 2e character samen met een high dmg pet op een zeer veilige plaats (vaak nog best een leuke puzzel om uit te zoeken waar)
Heeft twee voordelen, je krijgt op 2 chars xp, en de algemene hoeveelheid xp gaat ook omhoog. Mocht je op eentje doodgaan kan je ook nog verder met een andere. Maar het werd op het einde wel veel xp inderdaad. Toch kon je met misty mire op NM alleen wel 30lvl's doen pre-shark waarop je dus snel een tweede char op niveau hebt/krijgt. En je moet je natuurlijk aan de gouden regel houden: geen dmg oplopen (+30%) geen torens gebruiken (+30%) weapons only (+30%) geloof ik, met andere woorden de eerste mob even raken met je proppenschieter 1dmg geven en daarna afk en hopen dat je niet geraakt wordt ;)

Nadeel: het is best een werk om een controller werkende te krijgen als je niet een dure microsnot gebruikt. Ik had een apart programmatje nodig voor mijn speedlink, maar met speedlink 10€ en xbox/ms 45€+ was het een makkelijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb post-shark niet eens meer gespeeld, ik speelde enkel nog tactical survival (torens neerzetten en niet mogen 'schieten', maar passief meekijken hoe de match gaat), tot ergens rondje 30 ofzo (dan kreeg je een pet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Om even wat meer dingen te verklaren:
rockhopper schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:02:

Ik ben benieuwd of ze ook beter het afk-shop gedeelte gaan afhandelen. Ik vond het toch wel leuk om een shop te runnen, maar met die hacked items ging de lol er voor mij af, of van die spelers die items van je kopen en met volle portemonnee weer op weg gaan (money hacks)

Nog even gekeken op de website, ziet er uit dat ze een flink aantal heroes hebben deze keer, dat is wel leuk. Heb me ook maar aangemeld voor de beta, niet dat ik daar vaak geluk mee heb maar goed ;)
Ik hoop dat het op steam komt, ik kijk toch wel uit naar een deel 2
Voor afkshop is op dit moment het plan om een auction house te gaan maken. Ook worden nu alle items server side opgeslagen zodat hacking in ieder geval een beetje lastiger wordt.

Het spel zal (zoals het er nu voorstaat) geen gebruik maken van steam, maar van Playverse. Ja weer een extra platform, maar schijnbaar is het bij deze mogelijk om samen te spelen met de nieuwe generatie consoles .

Op dit moment heeft DD1 ook best een groot aantal Characters. Veel lijken er wel op elkaar maar als ik zo tel zijn het er rond de 15.

Beta is gewoon geduld hebben er zit geen loterij achter ofzo.

Over de huidige toestand van DD1. Om tot lvl100 te komen kost je ongeveer 10 uur hard grinden. Tot level 78 kost je maar 40 minuten als je alle bonussen weet te pakken.

Om tot end gear te komen is het echt alleen maar nodeloos armor en wapens farmen tot je er ziek van wordt. Voor bijvoorbeeld 1 diamond pet zul je 88 keer een map moeten spelen, laat staan als je dat voor 6 characters wil. Door slim te traden ben ik wel redelijk ver gekomen in de game zonder al te veel nodeloos te farmen. En tegenwoordig zal het voor een nieuwe speler ongeveer een dag duren voordat ze nightmare aankunnen door de door hackers verpeste markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mja ander platform gaat 'm niet worden voor mij ben ik bang. Auction house kan wel werken. Hangt een beetje af van hoe ze het opzetten. Persoonlijk vind ik de ah zoals ze het bij final fantasy 11 hebben opgezet het beste (alleen de item-limiet moet nog wat hoger daar 7 is wel weinig) waar je een item online zet met een minimum prijs en iedereen mag blind bieden, de eerst die over het minimum heen biedt krijgt het item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dungeon Defenders 2 is helemaal op de schop gegaan en ze hebben (thank god) besloten niet verder te gaan met het MOBA idee.

Het wordt nu een echte sequel _O_

Afbeeldingslocatie: http://dungeondefenders2.com/wp-content/uploads/2013/01/DD2-Screenshot2-1024x576.jpg
Hi there, my name is Dave Loyd and when I became Studio Director at Trendy a few months ago, I had some tough decisions to make. It had been two years since we shipped Dungeon Defenders and many of you began rightfully asking one important question: where is Dungeon Defenders II?

Originally it was being developed as a MOBA-style PVP game, but we reviewed the project and decided to turn the ship, refocusing our efforts on a true sequel. I’m happy to announce today that Dungeon Defenders II is in development!

The first thing we needed to do to steer us back on course, was involve the whole crew. We started looking at DD1 and brainstorming. What did we do well and want more of? What did we want to improve? What were the most exciting aspects of making a sequel to the original game? We generated tons of ideas and ultimately created The Five Pillars of Dungeon Defenders II. We define these pillars as axioms, rules by which all game features are assessed, and which must be upheld at all times (Pro tip: expect a future article diving into these pillars).

Pillars in hand, we began to concept the game! Strike teams explored ideas for core gameplay mechanics while others began to establish a vision for the project. It was Daniel Haddad, a gameplay programmer, who finally presented a concept which unleashed a torrent of creative thought. That concept, like a blacksmith’s hammer, rang throughout the studio, molding and shaping the Dungeon Defenders II project. In fact, Daniel wields that hammer today as the Lead Content Designer on the project.

Even with all of that, we were still missing one piece of the treasure map. We had our pillars. We had our core concept. With an art style that is both fanciful and fun, we accelerated, and now we turn to that final missing piece- you, our Community.

I believe that as players, we want to share memorable gaming experiences with our friends. We want to share our ideas and insights with the developers who make the games we love and have our voices heard. As Studio Director, I am working to enable ways for you to share and get involved. Our approach to this reboot of Dungeon Defenders II keeps that principle close to the heart, and we intend to provide even more methods for you to help us mold Dungeon Defenders into a game that will resonate in these very ways. We will be announcing the first initiative toward that goal later this month (Hint: it’s around an important date).
En hier is alvast 30 minuten pre-alpha gameplay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Die hint gaat vast over "halloween" tenzij de originele release datum van deel 1 ook in oktober was.
Ik ben blij dat ze zich bij hun oorspronkelijke leest gaan houden. Ik heb het spel gelaten voor wat het is recentelijk, maar als ze een echte sequel gaan maken heb ik zeker weer interesse.
Ik hoop natuurlijk wel dat het weer op steam komt anders valt het spel alsnog af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zou niet weten waarom het niet op Steam zou komen. Was volgens mij redelijk succesvol voor ze. Hopelijk zorgen ze er deze keer wel voor dat het niet zo makkelijk te exploiten is. Elke 12 jarige met Cheat Engine kon in DD zijn stats veranderen naar 99999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh nice! Ik heb de eerste versie met alle DLC's ooit gekocht, krijg je dan misschien nog bètatoegang? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had de eerste beelden van DD2 gezien, wel wat leuke nieuwe dingen, maar nu met nog meer van die towers en gadgets. Zelfs zonder het 'cheaten' in DD1 was het vanaf een bepaald level gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik http://store.steampowered.com/app/302270 gekocht (DD 1.5 wordt het genoemd?).
Het spel is nu multiplatform en met DRM waardoor cheaters niet meer aanwezig zullen zijn.
Uurtje of 6 gespeeld en ik concludeer dat het erg leuk is! Speel een monk, heb DD 1 niet gedaan, maar ga er vanuit dat de rol onverandert is: een support class met dikke aanvallen :)

Mocht iemand DD:E spelen let me know, je kunt me toevoegen via F11 en dan Unstoppable als friend adden.

Cu ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Vette tip! Ik heb al met al een uur of 600 in DD1, ben erg benieuwd wat er nieuw is, mn vriendin is het ook meteen aan het downloaden haha, ik zal je toevoegen!

MisterEagle is mn playverse username ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het mist nog erg veel van het orginele spel. En het zit nog vol bugs. Er hebben al duizenden mensen steen en been geklaagd op het Steam forum. Dat heeft de developers er ook toe aangezet om in hele korte tijd het roer om te gooien en de spelers dezelfde ervaring te geven die ze in het orgineel ook hadden. Ik hoop dat de community geen genoegen neemt met de huidige vorm van het spel en de developer forceerd alle functionaliteit weer toe te voegen.

Door automatisch een server te vullen met 8 spelers kan iedereen maar doen en laten wat ze willen. Winnen doe je toch wel, wat iedere uitdaging weg neemt. En dat is heel jammer. Je kan nu ook vrij iedere map spelen vanaf het begin. Waardoor je veel lvl 1 spelers Nightmare potjes ziet spelen op de laatste mappen zodat ze met record snelheid een berg xp en items krijgen. Gelukkig hebben ze nu private games weer toegevoegd zodat je met een paar vrienden het hele spel kunt doorspelen. En dat is veel leuker, en zit veel meer uitdaging in.

Er moet nog een hoop aan gesleuteld worden wil het een even goede ervaring geven als het orgineel. Vrijwel alles aan het spel is aangepast om zoveel mogelijk geld aan de spelers te kunnen verdienen. Dat zie je heel goed terug in de aangepaste game mechanics.

[ Voor 10% gewijzigd door Seth_Chaos op 25-07-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Volgens mij werkt nightmare (nog) niet toch? was greyed out bij ons in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
MisterEagle schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:40:
Volgens mij werkt nightmare (nog) niet toch? was greyed out bij ons in ieder geval...
Wellicht dat ze dat nu ook aangepast hebben. Zoals ik al zei wordt er nu heel veel gesleuteld aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
ik vind het vooral een vreemd moment om deze 'nieuwe' game uit te brengen.. DD2 zou spring 2014 worden gereleased.. en nu komen ze met een remake + enkele nieuwe maps... en microtransacties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
MisterEagle schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:45:
ik vind het vooral een vreemd moment om deze 'nieuwe' game uit te brengen.. DD2 zou spring 2014 worden gereleased.. en nu komen ze met een remake + enkele nieuwe maps... en microtransacties..
In deze versie kun je items vrijspelen die je in DD2 kunt gebruiken. Je moet het als een crossplatform engine test zien voor DD2 waarmee ze flink wat geld in het laadje hopen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Voor nightmare heb je de Eternia DLC's nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Seth_Chaos schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:47:
[...]

In deze versie kun je items vrijspelen die je in DD2 kunt gebruiken. Je moet het als een crossplatform engine test zien voor DD2 waarmee ze flink wat geld in het laadje hopen te krijgen.
ik heb een tijdje zitten slapen geloof ik.. ik ga even lezen

@Xepos: DDE bevat deze maps standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Het heeft zeker potentie, maar ik beschouw Eternity nog niet als af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was het deze versie waar summoner beetje nutteloos is geworden?

Edit, ja dus, je pets komen nu uit de defensepunten van je team.. heel heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
ik heb de summoner nog niet gebruikt zelf maar las dat wel ja, maar ik las ook dat de stats van de minions zijn aangepast om het DU wat je gebruikt te compenseren.. maar kan er niets over zeggen nog dus...

Opzich is het jammer want sommige builds hadden het wel echt nodig.. aan de andere kant was het vooral nodig voor het farmen van de betere maps (tavern defense en kingsgame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kom je vanzelf weer bij het 'mijn dingen zijn beter dus haal jouw defense weg' probleem, zoals mage altijd standaard de towers had (en later monk met debuffs). Verwacht dat endgame dezelfde saaie grind gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Dat denk ik ook!
Wat ik wel sterk vind, maar tegelijkertijd ook onwijs wennen is dat bv chests er per persoon staan.. dus als ik een chest open, staat diezelfde chest er nog voor mn vriendin.

Mana in de wereld is ook niet gedeeld maar ook per persoon.. net als de drops
Hiermee ben je wel van het gedoe af met mensen die spullen wegkapen terwijl jij ze levelt etc.

Verder tot nu toe veel hetzelfde, maargoed dan hebben we weer wat te doen van het weekend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterEagle schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:09:
Dat denk ik ook!
Wat ik wel sterk vind, maar tegelijkertijd ook onwijs wennen is dat bv chests er per persoon staan.. dus als ik een chest open, staat diezelfde chest er nog voor mn vriendin.

Mana in de wereld is ook niet gedeeld maar ook per persoon.. net als de drops
Hiermee ben je wel van het gedoe af met mensen die spullen wegkapen terwijl jij ze levelt etc.

Verder tot nu toe veel hetzelfde, maargoed dan hebben we weer wat te doen van het weekend :p
Heb je zojuist toegevoegd, wellicht dat we samen wat potjes kunnen doen? Ben een level 40 monk :) Erg leuk tot nu toe! Ik heb DD1 niet, dat zal wel een groot verschil maken qua spelbeleving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm 5,99 nu maar, toch even nadenken of ik 'm meeneem. Ik ben er mee gestopt nadat er zoveel hackers waren. Weet iemand of je je characters van 1 mee mag nemen of begin je weer van vooraf aan?
Important Notes:
Dungeon Defenders Eternity is rebuilt from the ground up for security, so you will not be able to continue your previous Dungeon Defenders saves.
Dungeon Defenders Eternity requires an internet connection.
Dungeon Defenders Eternity requires you to create a playverse account.
Zo te zien niet dus...
A revised Hardcore Mode with better rewards and perma-death
perma-death, voor die match of voor je character in het geheel? Ik zal er nog even over nadenken, om al dat "grinden" weer opnieuw te moeten doen...

[ Voor 59% gewijzigd door rockhopper op 26-07-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rockhopper: je begint inderdaad opnieuw, juist omdat er nu DRM in zit en er dus geen hack mogelijkheden zijn. Perma-death is volgens mij letterlijk perma-death inderdaad... Net als in Diablo III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik raad deze nieuwe versie (net zoals vrijwel iedereen) keihard af.
1 kijkje in de user reviews zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tja reviews zijn ook maar meningen en die zijn op steam niet altijd erg goed onderbouwt helaas. Ik twijfel zelf nog steeds (en ik heb nog niet naar de reviews gekeken) maar zijn het mensen die frusti zijn dat er nu drm opzit?

Kan je ons misschien wat (persoonlijke) onderbouwing geven waarom je deze zo afraad unfor? De eerste versie was erg leuk namelijk (tot de hackers kwamen) en eigenlijk kijk ik nog steeds uit naar deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
rockhopper schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:20:
Tja reviews zijn ook maar meningen en die zijn op steam niet altijd erg goed onderbouwt helaas. Ik twijfel zelf nog steeds (en ik heb nog niet naar de reviews gekeken) maar zijn het mensen die frusti zijn dat er nu drm opzit?

Kan je ons misschien wat (persoonlijke) onderbouwing geven waarom je deze zo afraad unfor? De eerste versie was erg leuk namelijk (tot de hackers kwamen) en eigenlijk kijk ik nog steeds uit naar deel 2.
Het is niet de dungeon defenders zoals je het kent.
Ik zou zeggen blader de reviews er eens op na, 75% negatieve reviews.
Als het aantal negatieve reviews zo hoog ligt, dan is dan niet slechts een mening meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze pushen voor coöp ipv 3 afk split screen runs, wat mij betreft is het juist erg leuk hierdoor!

voorbeelden:
individuele chests
individuele mana
4 man op een map > 1 man op een map for sure!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

unfor schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:00:
[...]
Het is niet de dungeon defenders zoals je het kent.
Ik zou zeggen blader de reviews er eens op na, 75% negatieve reviews.
Als het aantal negatieve reviews zo hoog ligt, dan is dan niet slechts een mening meer.
Nog niet echt een onderbouwing wat ik wat aan heb. Heb je het spel wel gespeeld want je blijft behalve te zeggen dat het slecht is, erg op de oppervlakte zonder te melden wat je nou zo slecht vind. Maar toch bedankt voor je reactie. Ik zal de reviews eens door gaan nemen.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:18:
ze pushen voor coöp ipv 3 afk split screen runs, wat mij betreft is het juist erg leuk hierdoor!

voorbeelden:
individuele chests
individuele mana
4 man op een map > 1 man op een map for sure!
Ze pushten altijd al voor co-op alleen was het meestal handiger om met een 2e/3e/4e char afk mee te laten levellen. Daarbij zat het systeem zo in elkaar dat je meer en betere loot kreeg met een 4-man run. Ook de monsters werden meer en sterker met 4 players. Het nadeel was wel dat met name in survival het allemaal úren duurde zeker voordat je op hogere levels kon starten.
Maar dat starten op hogere levels was in het begin ook niet helemaal lekker (shitty drops in vergelijking met voorheen) geen idee of daar nog aan getweaked is/was omdat ik het al weer een tijdje niet speel.

Individuele drops is al een stuk beter, weer zoals in Diablo III? Ik kan me herinneren dat het regelmatig voorkwam dat er weer een hebberige noob het veld in rende mid-level om een shiny drop op te rapen om vervolgens alleen maar te sterven zodat we alsnog verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:06:
[...]

Heb je zojuist toegevoegd, wellicht dat we samen wat potjes kunnen doen? Ben een level 40 monk :) Erg leuk tot nu toe! Ik heb DD1 niet, dat zal wel een groot verschil maken qua spelbeleving :)
Top!
Ben van t weekend uiteindelijk weinig online geweest (zeg maar gerust niet..) iets met een auto en problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monk inmiddels 60, Squire ook bijna 60, daarna ff de Jester doen en dan heb ik wel een leuk groepje om insane survival mee te farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt me dus nog steeds doodsaaie grind na 60? Dan blijf ik wel sandbox style verder kloten in de 1.0 versie :P

Pagina: 1 2 3 4 Laatste