Om even wat meer dingen te verklaren:
rockhopper schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:02:
Ik ben benieuwd of ze ook beter het afk-shop gedeelte gaan afhandelen. Ik vond het toch wel leuk om een shop te runnen, maar met die hacked items ging de lol er voor mij af, of van die spelers die items van je kopen en met volle portemonnee weer op weg gaan (money hacks)
Nog even gekeken op de website, ziet er uit dat ze een flink aantal heroes hebben deze keer, dat is wel leuk. Heb me ook maar aangemeld voor de beta, niet dat ik daar vaak geluk mee heb maar goed

Ik hoop dat het op steam komt, ik kijk toch wel uit naar een deel 2
Voor afkshop is op dit moment het plan om een auction house te gaan maken. Ook worden nu alle items server side opgeslagen zodat hacking in ieder geval een beetje lastiger wordt.
Het spel zal (zoals het er nu voorstaat) geen gebruik maken van steam, maar van Playverse. Ja weer een extra platform, maar schijnbaar is het bij deze mogelijk om samen te spelen met de nieuwe generatie consoles .
Op dit moment heeft DD1 ook best een groot aantal Characters. Veel lijken er wel op elkaar maar als ik zo tel zijn het er rond de 15.
Beta is gewoon geduld hebben er zit geen loterij achter ofzo.
Over de huidige toestand van DD1. Om tot lvl100 te komen kost je ongeveer 10 uur hard grinden. Tot level 78 kost je maar 40 minuten als je alle bonussen weet te pakken.
Om tot end gear te komen is het echt alleen maar nodeloos armor en wapens farmen tot je er ziek van wordt. Voor bijvoorbeeld 1 diamond pet zul je 88 keer een map moeten spelen, laat staan als je dat voor 6 characters wil. Door slim te traden ben ik wel redelijk ver gekomen in de game zonder al te veel nodeloos te farmen. En tegenwoordig zal het voor een nieuwe speler ongeveer een dag duren voordat ze nightmare aankunnen door de door hackers verpeste markt.