[Multi] Dungeon Defenders

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:50:
1 hint ramparts op hard met een squire voorbereiden...
Zogauw je de blade traps kan maken speel je die gemakkelijk door op pure strategy dan pak je gemiddeld 10K xp per minuut
en als je vanaf wave 6 a 7 de eerste helft max loot oppakt gemiddeld ook 200K mana per wave
Loot die je niet oppakt wordt ook omgezet in mana he iedere volgende ronde.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Pure strategy is redelijk makkelijk te doen als je zelf verschillende classes kan combineren, Ik gebruik meestal squire voor de blockades en spinners, mage voor afentoe een torentje maar meestal die barriers om zo magic immune spul dood te krijgen in combinatie met de monks fields enzo. Het swappen is soms wel een beetje tijdrovend (als je je mana vergeet te droppen) maar als je daar eenmaal aan gewent bent kun je redelijk makkelijk door de waves heenkomen. Meestal gebruik ik mijn huntress om te upgraden etc deze is het snelst en invisibility. Ga ik voor een xp boost pak ik alleen monk/apprentice aangezien die nog niet lvl 70 zijn.

Weet iemand trouwens een goede site waar b.v. elke stat in % hp/dmg/range/speed wordt berekent? Ik kom er niet echt uit als dat als ik b.v. mijn huntres van 40(eigen dmg) naar 70 doe is er weinig verschil. Ook merk ik maar weinig verchil als ik b.v. 4 items upgrade voor +10 punten in alleen de 'shield dmg' stat (monk electricity shield dmg blijft hetzelfde).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:19:
[...]

Loot die je niet oppakt wordt ook omgezet in mana he iedere volgende ronde.
Het is toch altijd aan te raden om de loot al tijdens de gevechtfases snel op te rapen, aangezien loot net zoals mana vervangen wordt zodra de max in het level bereikt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:41:
[...]

Het is toch altijd aan te raden om de loot al tijdens de gevechtfases snel op te rapen, aangezien loot net zoals mana vervangen wordt zodra de max in het level bereikt is ?
Je zal wel moeten want op een survival of strategy verlies je anders dik 150K waarde aan mana.
Je moet tot ongeveer 500 beesten voor het einde zoveel mogelijk oppakken en dan zal je inv compleet vol zitten op hard survival of strategy is dit gauw 150K + waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Is er een snelle manier om je mana vanuit je char naar de bank te krijgen? Want jullie hebben het over zon grote hoeveelheid dat het niet erg praktisch is om elke keer die 120 mana ofzo handmatig naar de bank te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je qua mana per ronde opraapt is niet relevant, zodra je de laatste ronde van het level heb overleeft, gaat alle mana die je dan hebt en opraapt naar je bank. Daarnaast krijg je de meeste mana op je bank door opgeraapte voorwerpen te verkopen die je niet nodig hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:41:
[...]

Oh, wist niet dat dat bij loot ook zo was.
Marce schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:51:
Is er een snelle manier om je mana vanuit je char naar de bank te krijgen? Want jullie hebben het over zon grote hoeveelheid dat het niet erg praktisch is om elke keer die 120 mana ofzo handmatig naar de bank te zetten.
Als je per ronde meer dan 20k krijgt is die 1000 ofzo mana niet zo relevant meer :)

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 09-11-2011 12:58 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hydra schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:57:
[...]

Oh, wist niet dat dat bij loot ook zo was.

[...]

Als je per ronde meer dan 20k krijgt is die 1000 ofzo mana niet zo relevant meer :)
Inderdaad, zeker als je solo survival doet op 1 van de lastigere levels is de loot niet bij te houden, dan zit je halverwege de ronde al met een vol inventory. Als voorbeeld dat bonus: Glittering Caverns? level, dat is flink heen en weer rennen als je alles bij wilt houden. Dit is ook een super level om je toon te boosten.
Jammer dat die unlimited build time functie weg is of in ieder geval niet meer te selecteren, 2 rondjes bouwen en 8 rondjes cashen (voor de Squire nerf). Nu moet je eigenlijk wel bij de pc blijven of de rondjes inschatten dat je even 'G' drukt. Het is zeker zo dat er bij de laatste levels leuke upgrades droppen ze zijn alleen een beetje lastig te herkennen sommige items die daar droppen hebben b.v. 20 upgrade levels tegen een iets minder item wat al 5/16 upgrades gehad heeft. De vergelijking is soms wat minder of moeilijk te zien.

De Squire nerf was wel nodig als je het mij vraagt, andere classes waren gewoon overbodig geworden, eerste playthrough op medium is eigenlijk alleen maar met squire torens gedaan.
Wat ook jammer is : Heeft b.v. de squire alleen maar torens staan krijgen de rest van de groep geen xp buiten 'end of wave' welke ookal minder is omdat de squire toch al 'man of the match' is.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02
prutser001 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:40:
[...]

Inderdaad, zeker als je solo survival doet op 1 van de lastigere levels is de loot niet bij te houden, dan zit je halverwege de ronde al met een vol inventory. Als voorbeeld dat bonus: Glittering Caverns? level, dat is flink heen en weer rennen als je alles bij wilt houden. Dit is ook een super level om je toon te boosten.
Jammer dat die unlimited build time functie weg is of in ieder geval niet meer te selecteren, 2 rondjes bouwen en 8 rondjes cashen (voor de Squire nerf). Nu moet je eigenlijk wel bij de pc blijven of de rondjes inschatten dat je even 'G' drukt. Het is zeker zo dat er bij de laatste levels leuke upgrades droppen ze zijn alleen een beetje lastig te herkennen sommige items die daar droppen hebben b.v. 20 upgrade levels tegen een iets minder item wat al 5/16 upgrades gehad heeft. De vergelijking is soms wat minder of moeilijk te zien.

De Squire nerf was wel nodig als je het mij vraagt, andere classes waren gewoon overbodig geworden, eerste playthrough op medium is eigenlijk alleen maar met squire torens gedaan.
Wat ook jammer is : Heeft b.v. de squire alleen maar torens staan krijgen de rest van de groep geen xp buiten 'end of wave' welke ookal minder is omdat de squire toch al 'man of the match' is.
glitterhelm caverns, en die is lang niet zo moeilijk als het lijkt, ensnare en electric aura op elkaar vlak na de spawnplekken, en dan fireball towers erachter en bij 2 crystals 1 anti air tower, dan voor de rest cashen en een beetje repairen

Op Hard, alleen laatste wave 300k ogres zijn een klein beetje hulp nodig, bijvoorbeeld door ze even weg van de defenses te kiten

Halloween zelfde, maar die is iets chaotischer door de enorme hoeveelheid mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah mijn shop krijgt maar telkens geen nieuwe items zit er al dagen op te wachten )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:14
speel een ander level en de shop items veranderen speel daarna weer het level van het niveau waar je de shop items van wilt zien groote kans dat het dit keer andere zijn

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocwil schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:52:
speel een ander level en de shop items veranderen speel daarna weer het level van het niveau waar je de shop items van wilt zien groote kans dat het dit keer andere zijn
ow haha dat wist ik nieteens d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe dat met die armor sets werkt?
Ik dacht dat je een set bonus kreeg maar nu heb ik vanalles chain aan maar nog niks )-:

Blijkbaar is mail en chain niet hetzelfde zucht (-;

/facepalm

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt vandaag of morgen weer een nieuwe patch aan:

Upcoming Patch: 7.11 (ETA: 11/23/2011)
7.11
* PvE: Shop gets restocked every 5 waves of Survival/Pure-Strat/Mix that you play, with the latest and greatest stuff.
* PvE: Super-Loot re-added to Pure Strat & Shop, at their own scaling rates
* All: Added Auto-Refire (hold mouse button) For Squire and Monk attacks (both Monk attacks), and Apprentice staffs (hold RMB+LMB to keep auto-refiring, hold just the LMB if you want to Charge).

* All: Hero Info UI stat point application can now be combined with the following modifier buttons: RMB removes a point, Shift with LMB/RMB adds/removes 5 points, and Ctrl with LMB/RMB adds/removes all points to a stat.

* All: Gamepad users can now set an online game name when they Host
* All: Changed Lobby Searches to be Worldwide (still ordered by distance of course). Sorry about that guys, no more region-locking!
* All: Fixed one more case of an erroneous VAC failure.
* All: Added Linear Upgrade Multiplier for Defense Upgrades -- this will linearly buff the Health and Damage of an Upgraded Defense according the following table (percents are each from the base value): 1st Upgrade +20%, 2nd Upgrade +40%, 3rd Upgrade +60%, 4th Upgrade +80%, 5th Upgrade +100%
* All: Chicken Damage buffed by 33%
* All: At the Hero Info UI, added on-screen mouse-keyboard combinations for faster level-up point applications and removal, particularly useful when respecing
* All: Fixed issue with Gamepad Left Trigger not correctly activating the "Invest All" button on the Equipment Info UI
* PvE: Ogre Poison Ball no longer damages Eternia Crystals
* PvE: Moved loot tables to scale several waves earlier (better loot earlier on)
* PvE: Adding Super-Loot back into PS and Shops, ramp values forthcoming...
* PvE: Limited enemy projectile flight-distances to 3000 units, to avoid long-flight stray arrows and projectiles causing game loss
* PvE: Buffed Mix Mode Loot Ramp about 20%
* PvE: Active (non-retired) Heroes boost boost the Damage output of towers they specifically summoned by 33% (indicated via a Hero Face Icon on the tower's floating HUD)
* PvE: Buffed Monk's "Defense Boost" ability Heal-Amount Ramp by 15%
* PvE: Removed the Dark Elf Warriors' 3-second Spawn Immunity
* PvE: Skeletons will no longer target or damage Eternia Crystals
* PvE: Any Hero XP earned is now also automatically applied as Investment in your equipped Pet, though at a 50% conversion rate

Zitten wel wat leuke dingen bij imo. Mag zelf graag pure strategy spelen, maar de loot was daar altijd bagger, wordt nu als het goed is wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaaf.

ik heb net mijn squire en monk op lvl 70.
Nu nog de armor sets compleet en goed krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:02:

* PvE: Any Hero XP earned is now also automatically applied as Investment in your equipped Pet, though at a 50% conversion rate[/i]
hoe gaat dit werken als je al lvl 70 bent?

Verwijderd

ik ben benieuwd naar de nieuwe charachters de pack staat op steam maar hij doet niks als ik erop klik

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:32
Characters zijn paid content helaas ...
http://store.steampowered.com/app/203701/

Zelfde geld voor de waring core challenge mission pack:
http://store.steampowered.com/app/203702/

The Great Turkey Hunt! Mission & Costumes is wel tijdelijk gratis
http://store.steampowered.com/app/203700/

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

punisher007 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 07:44:
Characters zijn paid content helaas ...
http://store.steampowered.com/app/203701/

Zelfde geld voor de waring core challenge mission pack:
http://store.steampowered.com/app/203702/

The Great Turkey Hunt! Mission & Costumes is wel tijdelijk gratis
http://store.steampowered.com/app/203700/
maakt niet uit voor dat kleine beetje wat het voor dungeon defenders kost heb ik er al heel wat meer uurtjes inzitten dan menig full priced title

Verwijderd

Nu in de aanbieding bij steam

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat je pet nu ook exp krijgt als je aan het vechten bent is zeker wel gunstig. Zelf had ik namelijk voor de komende tientallen levels (ben nu 58 geloof ik) niks gepland om in te investeren qua pets, maar nu gaat het wel lekker makkelijk :)

Welke staff is trouwens het beste en is niet al te duur/moeilijk te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik na een game naar de tavern ga dat mn game crashed, dit is pas na dat ik de dlc's geinstalleerd heb, nog andere die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Marce schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:50:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik na een game naar de tavern ga dat mn game crashed, dit is pas na dat ik de dlc's geinstalleerd heb, nog andere die er last van hebben?
ja ik

ook heb ik de nieuwe char pack gekocht, alleen vind ik het nou niet geweldig, zijn dezelfde chars alleen met licht aangepaste special abilities, had minstens een paar nieuwe torens verwacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens hij valt me een klein beetje tegen...

Maargoed ik ben nogsteeds mijn monk aan het tweaken.
Zit nu op 856 damage per tick van mijn lightning aura.

maar gaat telkens net mis in wave 14 in pure strategy ramparts helemaal nu ze de aura's duurder hebben gemaakt waardoor ik er minder kan plaatsen dus nogsteeds geen uber pet d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Iemand geïnteresseerd in een 4-pack als DD niet in daily deal komt? :)

EDIT:
We zijn al met 4, dus te laat :P

[ Voor 23% gewijzigd door Bv202 op 27-11-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bv202 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:26:
Iemand geïnteresseerd in een 4-pack als DD niet in daily deal komt? :)
heeft hij al ingezeten met 50% of 60% korting zie een paar posts eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 01:25:

maar gaat telkens net mis in wave 14 in pure strategy ramparts helemaal nu ze de aura's duurder hebben gemaakt waardoor ik er minder kan plaatsen dus nogsteeds geen uber pet d-;
Ramparts pure strategy heb ik tot wave 17 of 18 gehaald, daarna had ik geen zin meer. Als je een keer hulp nodig hebt of tips bij aura placement / tower placement mag je me wel toevoegen op steam.
Mijn steam-id is Oxideren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dungeon Defenders Updated
Product Update - Valve 2 Dec 2011
7.12 Update Notes
Additions
* PvE: Added new 8-player "Über Monster Fest!" challenge mission as part of the 'New Heroes Pack'
* All: Players can now to create their own "Hero Shop" with Items they own, set prices on those Items, and then specifically list their game as an "AFK Shop" game. Added button to view the available DefendersStore.com Items along with the active "AFK Shops".
* All: Added a "Add to DefendersStore.com" button to the Item Box and Hero Shop, which enables you to post/updates your items to DefendersStore.com directly from within the game! Also the Items automatically remove themselves from DefendersStore.com when they get sold from your shop!

Changes
* All: You can now hold "Alt" and click on another Hero Icon in the Hero Selection or Swapping UI to swap those two hero positions, so you can more easily organize your heroes into sets.
* All: Score indicator collapses the same-type labels onto each other, so if you kill 100 goblins before the score indicator has caught up, you get a "Killed 100 +100" message rather than 100 goblin kill messages. This makes the score indicator much more useful and timely.
* All: Every slower swinging melee weapon now deals proportionally more damage! (as listed on their Damage Stat too). Is retroactive.
* All: Raised Mana Bank non-shop earnings Cap to 100,000,000
* PvE: Adept "Instant Upgrade" can now also be used in the Build Phase, useful for time-limited missions, and reduced the cost of "Purity Bomb" to 200 Mana. Also, Instant-Upgrade can be used beyond Upgrade Level 5 to do an Instant Repair, at a high cost of Mana.
* PvE: Dark Elf Warrior Damage to Towers reduced by 50%, and their Targeting Desirability to Towers reduced by 40%.
* All: Monk Weapons retroactively buffed 33% Melee Damage, Monk Ranged Damage Exponential Ramp nerfed 20%, Monk Hero Boost upkeep cost increased 20%.
* All: Redesigned the Adept animations.
* All: Upgrading Projectile Speed now has a minimal impact on resale value.
* All: All Chicken Pets standardized to 80 Upgrade Levels.
* All: Countess "Joust" damage scales better (increased damage stat ramp by 20%), and "Joust" now does scaled Weapon Elemental Damage as well. Countess "Call To Arms" radius raised and ally damage buff ramp increased 15%
* All: Definitive Chicken-Pet 33% damage buff.

Fixes
* All: Fixed bug where you could get someone else's Tavern dropped items in YOUR Tavern.
* All: Keyboard-lockout after naming your game when using a Gamepad is fixed
* All: Likely fix for weapon-not-appearing-on-character issue under lossy-network conditions
* All: Another Countess "Joust" client issue fixed,
* DDDK: Total Conversions can now use custom Materials.

hele gave update moet ik zeggen.

Haal nu ramparts op insane pure strategy tot wave 15 d-: vandaag maar eens petfarmen (-:
Kijken of ik eindelijk de 300 tower attack power kan halen zit nu rond de 270
Dat is met mijn monk ongeveer 925 tot 950 damage per tick en de tick is korter dan een halve seconde dus meer als 1800 schade per seconde per aura d-:

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 08:31 . Reden: surival en pure strategy door elkaar gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Is het beetje het kopen waard? heb 2100 MS points gekocht voor de Xbox, is het het waard? zijn er veel spelers online etc? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de xbox zou ik niet weten.

Ik speel zelf via steam. En er zijn altijd wel games te vinden geen enkel probleem.
Ook een berg winkeltjes. Zit dus wel goed (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Winkeltjes? Hm welke van de 4 classes doet wat eigenlijk? Monk = support, Ridder = Kills halen, Mage = Defenden, Range = ???
wie heeft welke taak :d en welke is erg rewardend als je hem goed speelt?

[ Voor 14% gewijzigd door LikeAKing op 03-12-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:03:
Winkeltjes? Hm welke van de 4 classes doet wat eigenlijk? Monk = support, Ridder = Kills halen, Mage = Defenden, Range = ???
wie heeft welke taak :d en welke is erg rewardend als je hem goed speelt?
Dat zijn ze eigenlijk allemaal wel.

Ik speel zelf monk en die doet het in pure strategy erg goed op hard en insane.
De ridder is erg makkelijk om te nemen kan je op later lvl je eigen chars boosten.
Zogauw je ridder lvl 20 is kan je hem erg goed gebruiken om je andere toons te boosten.

Ik ben dus met mijn squire en monk naar 70 geraced en nu mijn andere 6 charachters lvlen...
Zijn nu 8 classes alleen jammer dat de helft op elkaar lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Komt deze game uberhaubt nog op de PS3 uit? Volgens mij nu een jaar na aankondiging, nog niets.

Release Date 10.18.2011 staat er op de website, maar niets te vinden in de PS store.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2011 22:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Is al wel in de US uit, maar blijkbaar duurt het nog even voor Europa.

http://forums.trendyent.c...4-PSN-US-EU-compatibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:26:
[...]

Dat zijn ze eigenlijk allemaal wel.

Ik speel zelf monk en die doet het in pure strategy erg goed op hard en insane.
De ridder is erg makkelijk om te nemen kan je op later lvl je eigen chars boosten.
Zogauw je ridder lvl 20 is kan je hem erg goed gebruiken om je andere toons te boosten.

Ik ben dus met mijn squire en monk naar 70 geraced en nu mijn andere 6 charachters lvlen...
Zijn nu 8 classes alleen jammer dat de helft op elkaar lijkt
8 classes? ik heb er 4 op de Xbox :s Maar ik bedoel, wat zijn de specialiteiten van welke hero? btw kut!, PC, PS3, android en iOS kunnen dit spel gewoon croos-platform spelen, Xbox word buitengesloten.

[ Voor 11% gewijzigd door LikeAKing op 04-12-2011 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ja, maar ik heb gelezen dat dit later ook mogelijk wordt voor de XBOX.

Jammer genoeg ondersteunt mijn Android DunDef niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die weet hoe je op insane survival mixed mode lvl 15 moet halen en zelfs lvl 20

het schijnt nieteens zo moeilijk te zijn en je krijgt vet kicke gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Dungeon Defenders en alle DLC 75% korting vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
punisher007 schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:12:
Dungeon Defenders en alle DLC 75% korting vandaag :)
Ik ben aan het twijfelen of ik hem moet halen of niet. Het ziet er wel erg vermakelijk uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Devilly schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:44:
[...]

Ik ben aan het twijfelen of ik hem moet halen of niet. Het ziet er wel erg vermakelijk uit. :)
Voor 3 euro zou ik het echt wel doen, ik heb hem gister gehaald voor de Xbox die GEEN dlc bevatten, voor 15 euro. :P maar het is een vermakelijk spel.

[ Voor 4% gewijzigd door LikeAKing op 04-12-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
LikeAKing schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:53:
[...]

Voor 3 euro zou ik het echt wel doen, ik heb hem gister gehaald voor de Xbox die GEEN dlc bevatten, voor 15 euro. :P maar het is een vermakelijk spel.
Ik heb het gevoel dat de game vooral leuk is in de multiplayer. Daarom ben ik eerst even aan het kijken of ik mensen ken die zin hebben om dit in co-op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Op de Xbox heb ik 80+ vrienden waarvan 1 dit spel heeft, en nog steeds is het leuk, solo ook wel, maar ik doe ook liever splitscreen of dat een paar vrienden he kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:02
Dungeon defenders 4 pack gekocht, iemand hebben voor €2,19 ipv €2,99? Stuur maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb nu maar de PC versie gekocht, voor die 3 euro kan het weinig kwaad :P

Beetje tweezijdig gevoel bij de game, insteek is erg grappig, maar uitwerking viel me toch wat tegen. Besturing is soms wat vaag, het 'ninja looten' is een standaard en behoorlijk wat 'lost connection to host' foutmeldingen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik heb hem nu ook voor pc + die 4 hero's dlc. Zijn gewoon de mannelijk versies van de huidige poppetjes? ;s
Hunter is even sterk als huntress ofzo? of wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Er zijn wat kleine verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
alleen die special ability's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
ja, de hero packs zijn een beetje troep, verschil is bij huntress piercing shot van 15k doet en hunter doet 3 tegelijk van 5k per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ah, :P ik wil de vrouwelijke monk ff leren spelen.
Zit er echt een verschil tussen ranked en open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:49:
Ah, :P ik wil de vrouwelijke monk ff leren spelen.
Zit er echt een verschil tussen ranked en open?
ja ranked is zegmaar geregistreerd spelen..

moeilijker om te sjoemelen met je items spullen etc

ik speel alleen ranked.
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:23:
is er iemand die weet hoe je op insane survival mixed mode lvl 15 moet halen en zelfs lvl 20

het schijnt nieteens zo moeilijk te zijn en je krijgt vet kicke gear.
iemand??? d-; wil graag ook ubergoodies

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:53:
[...]

ja ranked is zegmaar geregistreerd spelen..

moeilijker om te sjoemelen met je items spullen etc

ik speel alleen ranked.

[...]

iemand??? d-; wil graag ook ubergoodies
wat zijn de voordelen aan ranked? behalve dat je in de leaderboards komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
-Poppetjes worden online opgeslagen
-Regelmatig nieuwe content/events

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
nvm :P ik ga wel ranked voortaan, wat voor events?
en welke hero is nou goed voor wat? :P
Monk = strategisch, Mage = defence? Squire = alles? Ranged = dps?
zoiets? :P

[ Voor 117% gewijzigd door LikeAKing op 05-12-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat ze allemaal alles kunnen.
Het is net hoe je ermee speelt en hoe je je built maakt.

Ze kunnen allemaal verschrikkelijk dps-en
De squire kan iets meer hp opbouwen
De monk kan heal aura's leggen.
De apprentice kan vrij goedkoop vrij veel turrets neergooien.
De huntress kan complete lanes clearen met piercing shot.

Toch is mijn monk mijn builder met mijn huntress en mijn squire en apprentice dps.
Maar het is echt wat je zelf wil en hoe je het indeelt.

Uiteindelijk heb je ze allemaal nodig.
Om snel te lvlen zou ik met squire of monk beginnen omdat de combinatie squire monk in private ranked pure strategy insane heel snel en makkeljik je toons kan lvlen ik heb in 7 uurtjes mijn huntress naar 70 geholpen door de combo monk squire builder en dan voor de ronde zelf naar de huntress te gaan.

Mijn apprentice ga ik op dezelfde manier lvlen.
1 wave gedaan poef lvl 10
2e wave gedaan poef lvl 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:09:
ik vind dat ze allemaal alles kunnen.
Het is net hoe je ermee speelt en hoe je je built maakt.

Ze kunnen allemaal verschrikkelijk dps-en
De squire kan iets meer hp opbouwen
De monk kan heal aura's leggen.
De apprentice kan vrij goedkoop vrij veel turrets neergooien.
De huntress kan complete lanes clearen met piercing shot.

Toch is mijn monk mijn builder met mijn huntress en mijn squire en apprentice dps.
Maar het is echt wat je zelf wil en hoe je het indeelt.

Uiteindelijk heb je ze allemaal nodig.
Om snel te lvlen zou ik met squire of monk beginnen omdat de combinatie squire monk in private ranked pure strategy insane heel snel en makkeljik je toons kan lvlen ik heb in 7 uurtjes mijn huntress naar 70 geholpen door de combo monk squire builder en dan voor de ronde zelf naar de huntress te gaan.

Mijn apprentice ga ik op dezelfde manier lvlen.
1 wave gedaan poef lvl 10
2e wave gedaan poef lvl 16
Lol, hoe kreeg je dat voor elkaar? :7
welke map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister even flink bezig geweest, kwam in een party met een mage die zijn hunter wilde levelen, uurtje of 6 bezig geweest en ben nu lvl48 dacht ik. Blijf hunter wel 'simpel' vinden, qua damage (op die dummies) kom je niet in de buurt van de andere 3 classes, de winst zit enkel in piercing shot die dan weer puur weapon damage based is (lage wpn + hoge element dmg = lage piercing).

Uiteindelijk 1 miljoen rijker, mijn gatlinggun maar naar lvl14 gegooid (max) en 'The Gatling' genoemd :D (102 dmg, 9 speed en 7 reload). Nu maar door naar 60 voor mijn volgende gatling gun :P

Daarna warrior aangemaakt, snap nu waarom iedereen dus mage/squire gebruikt en bij 2/3de wave omschakelt naar alt, die towers maaien gewoon alles zelf neer, zonder iets te doen. Enkel de boss is even aanpoten met squire.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
SinergyX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:23:
Gister even flink bezig geweest, kwam in een party met een mage die zijn hunter wilde levelen, uurtje of 6 bezig geweest en ben nu lvl48 dacht ik. Blijf hunter wel 'simpel' vinden, qua damage (op die dummies) kom je niet in de buurt van de andere 3 classes, de winst zit enkel in piercing shot die dan weer puur weapon damage based is (lage wpn + hoge element dmg = lage piercing).

Uiteindelijk 1 miljoen rijker, mijn gatlinggun maar naar lvl14 gegooid (max) en 'The Gatling' genoemd :D (102 dmg, 9 speed en 7 reload). Nu maar door naar 60 voor mijn volgende gatling gun :P

Daarna warrior aangemaakt, snap nu waarom iedereen dus mage/squire gebruikt en bij 2/3de wave omschakelt naar alt, die towers maaien gewoon alles zelf neer, zonder iets te doen. Enkel de boss is even aanpoten met squire.
Monk zie ik ook redelijk. Alleen harder 2 play. Zijn dps kan wel redelijk hoog zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Zo ik heb het spel gisteren gekocht, en ik moet zeggen dat dit me net zoals GTA IV en Terraria in het begin echt een WOW gevoel gaf (niet World of Warcraft gevoel maar gewoon wauw :D).
Het spel is echt heel goed uitgewerkt, vooral de Tavern hebben ze veel tijd in gestoken denk ik want dat is echt helemaal geweldig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timons106 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:19:
Zo ik heb het spel gisteren gekocht, en ik moet zeggen dat dit me net zoals GTA IV en Terraria in het begin echt een WOW gevoel gaf (niet World of Warcraft gevoel maar gewoon wauw :D).
Het spel is echt heel goed uitgewerkt, vooral de Tavern hebben ze veel tijd in gestoken denk ik want dat is echt helemaal geweldig :).
urm sorry maar wat is er geweldig aan de tavern d-;
Ik kan er niks nuttigs doen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
LikeAKing schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:36:
[...]

Monk zie ik ook redelijk. Alleen harder 2 play. Zijn dps kan wel redelijk hoog zijn :P
Zelfs met een Huntress kan je alles.. Ik heb gister met een level 70 huntress survival gedaan, met alleen de traps kwamen we al tot voorbij survival wave 15.. We hebben alleen die ninja beesten zelf neer moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Pimorez schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:13:
[...]

Zelfs met een Huntress kan je alles.. Ik heb gister met een level 70 huntress survival gedaan, met alleen de traps kwamen we al tot voorbij survival wave 15.. We hebben alleen die ninja beesten zelf neer moeten halen.
ligt maar net aan je stat placement, met een full dps huntress lukt dat echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik heb een Mage en doe ALLES, met de nadruk erop met attack speed & attack damage van de towers.
Goede keuze niet? :7 en is zo'n staff van 40.000 mana het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:25:
Ik heb een Mage en doe ALLES, met de nadruk erop met attack speed & attack damage van de towers.
Goede keuze niet? :7 en is zo'n staff van 40.000 mana het waard?
Kopen nee.
Je vind totdat je lvl 70 bent en ver erna zat goeie shit...

Spaar je centen liever op om een uberstaf met +50 te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb nu ook maar een squire en mage gemaakt, wel de vrouwelijke varianten :P Het melee meppen van squire vind ik niet echt fijn werken, systeem heeft soort van auto-target principe wat niet helemaal mijn ding is. Maarja, dat shredder ding (lvl20) is wel erg fijn om te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:13:
Heb nu ook maar een squire en mage gemaakt, wel de vrouwelijke varianten :P Het melee meppen van squire vind ik niet echt fijn werken, systeem heeft soort van auto-target principe wat niet helemaal mijn ding is. Maarja, dat shredder ding (lvl20) is wel erg fijn om te hebben :D
Ik heb zelf nu de eerste 4 toons op lvl 70
Zijn allemaal mijn builders
De 4 nieuwe chars worden mijn dpsers

Heerlijk makkelijk lvlen op ramparts pure strategy d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
SinergyX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:13:
Kan je bij opties uitezetten.
@Semmy: Uberstaf van +50 wat? :P

[ Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 07-12-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:33:
[...]

Kan je bij opties uitezetten.
@Semmy: Uberstaf van +50 wat? :P
+50 in de zin van hij kan meer als 50 upgrades hebben.
Die staffen kosten vanaf 2 miljoen en doen bergen schade of super upgrades voor je torens.

Je ziet ze vaak in umf shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
umf shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMF staat vaak bij de titel van shops
uber monster fest
1 van de plekken waar de vette gear momenteel dropt d-;

Nog wat tips en tricks.

- G laat de wave beginnen hoef je niet naar de crystal toe.
- Drain strenght (monk aura) Gebruik hem ogres doen nog maar 20% schade erg nuttig.
- Wissel van charachters af. Hierdoor kan je je op alle situaties voorbereiden.
- Hoe meer punten je in iets steekt hoe minder de bonus. Oftewel Attack power van o naar 10 geeft een grotere bonus als 100 naar 110
- Als je de bal niet hebt kan je ook niet scoren
- Bouncers zijn geen muren gebruik de spike daarvoor. Bouncers hebben beduidend minder hp en zijn eigenlijk alleen nuttig op plekken waar je enemies lava of een ravijn in kan gooien bijvoorbeeld de bridge bij ramparts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:37:
UMF staat vaak bij de titel van shops
uber monster fest
1 van de plekken waar de vette gear momenteel dropt d-;

Nog wat tips en tricks.

- G laat de wave beginnen hoef je niet naar de crystal toe.
- Drain strenght (monk aura) Gebruik hem ogres doen nog maar 20% schade erg nuttig.
- Wissel van charachters af. Hierdoor kan je je op alle situaties voorbereiden.
- Hoe meer punten je in iets steekt hoe minder de bonus. Oftewel Attack power van o naar 10 geeft een grotere bonus als 100 naar 110
- Bouncers zijn geen muren gebruik de spike daarvoor. Bouncers hebben beduidend minder hp en zijn eigenlijk alleen nuttig op plekken waar je enemies lava of een ravijn in kan gooien bijvoorbeeld de bridge bij ramparts
Ah oke, maar: Die attack Power enzo, van 0 naar 10, is dat bij lvl up? Ik heb 20 attack speed van tower, 20 attack damage, enig idee waar ik het nu aan moet spenderen als mage? En als monk welke punten zijn belangrijk?

----

----

deze 2 snap ik niet :P

[ Voor 24% gewijzigd door LikeAKing op 07-12-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:47:
[...]

Ah oke, maar: Die attack Power enzo, van 0 naar 10, is dat bij lvl up? Ik heb 20 attack speed van tower, 20 attack damage, enig idee waar ik het nu aan moet spenderen als mage? En als monk welke punten zijn belangrijk?

----

----

deze 2 snap ik niet :P
zoals eerder al gezegd
waar jij je punten aan wilt besteden ligt aan wat jij wil doen.
Wil je bouwen doe je alles in je towers
wil je vechten dan doe je alles in je hero stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:04:
[...]

zoals eerder al gezegd
waar jij je punten aan wilt besteden ligt aan wat jij wil doen.
Wil je bouwen doe je alles in je towers
wil je vechten dan doe je alles in je hero stats
Maar een mage is een tower camper, en ik zie zo'n mage niet ff dpsen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:54:
[...]

Maar een mage is een tower camper, en ik zie zo'n mage niet ff dpsen hoor :P
pffft onzin.. heb mages gezien die de huntress der oren wassen en de squire erbij

ligt gewoon aan hoe je je items specced en hoe je je eigen stats doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Is dps > tower campen verder dan? Wat is handig bij de wat lastigere levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:04:
Is dps > tower campen verder dan? Wat is handig bij de wat lastigere levels?
er is niks handigers....
net als in elk ander spel heb je 4 spelers nodig die elk hun eigen taak vervullen.
Als jij wil builden ga je builden als jij wil bouwen ga je bouwen...

val een beetje in herhaling zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Als apprentice kun je al je stats in towerdefense doen. Als je dan van je wapen alleen de dmg van het wapen upgrade, kom je zo best hoog uit in dps. Toch heb je niet de voordelen als je volledig op DPS van je poppetje gericht bent. Ik heb nu drie poppetjes (Apprentice, Monk, Squire) die alles op towerdefense hebben en mijn Huntress is volledig DPS. Deze heeft veel hp, immense running speed en superveel damage done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:12:
[...]

pffft onzin.. heb mages gezien die de huntress der oren wassen en de squire erbij

ligt gewoon aan hoe je je items specced en hoe je je eigen stats doet
mja, maar als je in de extreme items gaat dan is elk char ongeveer gelijk

kom mensen tegen met legaal 600 stats in tower damage, huntresses die 400k+ damage doen

en ook als je met huntress traps maxed, dan zijn ze zelfs nuttig met 100+ trap charges

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 08-12-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik ga nu:
Full dps hunter
Full Tower Squire
Full Tower Adept
Hybrid Monk.

Beetje goed zo? Of zo Squire dps leuker zijn :P
@Semmy; je valt niet in de herhaling :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister eindelijk eens Uber Fest gedaan, wat een chaos en zo'n geen kans als je geen degelijk wapen heb :P Met 2.7k per hit (shotgun) is het enigzins nog te doen op eerste waves, maar als je daarna de mobs van 80k+ krijgt heb je problemen :P

Wel jammer dat ik steeds meer cheaters tegen kom, van wapens die 800008 base dmg doen, tot stats van 50.000.000 op de character. En dit via steam online, niet open online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
SinergyX schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:28:
Gister eindelijk eens Uber Fest gedaan, wat een chaos en zo'n geen kans als je geen degelijk wapen heb :P Met 2.7k per hit (shotgun) is het enigzins nog te doen op eerste waves, maar als je daarna de mobs van 80k+ krijgt heb je problemen :P

Wel jammer dat ik steeds meer cheaters tegen kom, van wapens die 800008 base dmg doen, tot stats van 50.000.000 op de character. En dit via steam online, niet open online.
het probleem is dat het cheaten op Dungeon Defenders erg simpel is, TE simpel.

ook ik heb zelf inmiddels me misdragen en doe nu met een blasticus ongeveer 300000000 dps
Gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik speel nog gewoon zoals het hoort, zonder hulp van bugs, glitches, 3rd-party software of wat dan ook.

Ben nu een level 71 apprentice met 119k DPS op de dummies (6 projectiles..) zonder towers. Mijn Huntress begint ook langzamerhand beter te worden, zij is nu level 49 geloof ik met een DPS van 5k, iets waar ik als Apprentice op dat level van had kunnen dromen (alhoewel ik toen minder rijk was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Pimorez schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:15:
Ik speel nog gewoon zoals het hoort, zonder hulp van bugs, glitches, 3rd-party software of wat dan ook.

Ben nu een level 71 apprentice met 119k DPS op de dummies (6 projectiles..) zonder towers. Mijn Huntress begint ook langzamerhand beter te worden, zij is nu level 49 geloof ik met een DPS van 5k, iets waar ik als Apprentice op dat level van had kunnen dromen (alhoewel ik toen minder rijk was).
Dat is ook wel het leukste, gewoon zoals het moet, alleen op de high level maps, zoals UMF dan kom je toch gewoon harde damage te kort, zelfs met mijn oude "non-impossible gear" 250k dps huntress heb je moeite om UMF Hard wave 3 klaar te krijgen. Ligt ook wel aan je party, met 8x 250k dps zou het nog best goed willen, alleen krijg dat maar is bij elkaar zonder dat mensen je lives jatten door weer te leaven.

Hoe dan ook blijft het een leuk spel :)

edit: Vind het trouwens wel nep, had verkeerde gelezen en dacht dat de DLC pack de DLC's die al uitgekomen zijn bevatte, dus ik kocht gewoon de Part 1 pack, nu kan ik dus geen Nightmare mode spelen of ik moet de complete pack kopen waar ik dus al 1 van heb

† Note: You already own the following items in "Dungeon Defenders Lost Eternia Shards Complete DLC". You will not receive extra copies of these items when you complete this purchase:
Dungeon Defenders - Quest for the Lost Eternia Shards Part 1

3.99 down de drain of ik moet wachten op alle 4 de parts.....

[ Voor 22% gewijzigd door Dalyxia op 18-12-2011 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dat had ik ook, ik heb toen Steam gemaild en gevraagd of ze Part 1 weg konden halen en een refund konden doen ofzo. Als reactie heb ik toen gekregen dat Part 1 is weggehaald en 3,99 is toegevoegd aan mijn Steam Wallet. Echter heb ik geen geld in mijn Steam Wallet en Part 1 staat nog steeds bij mijn DLC :(

Heb op de mail gereageerd, hopen dat ze het nu goed doen, anders moet ik ook wachten op Part 2, Part 3 & Part 4..

Over dat UMF: als het zo moeilijk is, dan ga je toch juist eerder zoeken naar nóg betere gear of een betere strategy ipv. valsspelen? Dat is wat ik doe. Ik heb 1x UMF geprobeerd in een party van 4 man (hoeveelheid mensen in een game zegt niks over of het te doen is of niet), en kwam er achter dat ik duidelijk te zwak was voor UMF. Dus ik blijf lekker mijn achievements halen en Survival doen totdat mijn gear goed genoeg is :)

[ Voor 33% gewijzigd door Pimorez op 18-12-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dalyxia schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:28:
[...]

het probleem is dat het cheaten op Dungeon Defenders erg simpel is, TE simpel.

ook ik heb zelf inmiddels me misdragen en doe nu met een blasticus ongeveer 300000000 dps
Gewoon omdat het kan.
Maar dat is Open online, daarmee had ik ook in nog geen half uurtje een supergun gemaakt. Leuk om als sandbox te spelen, maar ik speel via Ranked en daar speel je gewoon 'voor het eggie' :P Je komt daar nog wel eens een cheater tegen, maar die is er niet lang :)

UMF is mijn beste rondje dacht 14, vanaf daar kon ik met 80k dps niet meer meekomen.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:11:
[...]

Maar dat is Open online, daarmee had ik ook in nog geen half uurtje een supergun gemaakt. Leuk om als sandbox te spelen, maar ik speel via Ranked en daar speel je gewoon 'voor het eggie' :P Je komt daar nog wel eens een cheater tegen, maar die is er niet lang :)

UMF is mijn beste rondje dacht 14, vanaf daar kon ik met 80k dps niet meer meekomen.
umf is simpel eigenlijk.
In een hoekje met zijn 2en staan alle aura's op je
wat andere aura's en traps verspreiden. en met zijn 2en blijven schiten.
Zo doe ik regelmatig met een maat umf insane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mits de damage kan doen wel :P Insane heb je al snel die ogre's met bijna 6mil HP, 4 van die dingen met krappe 200k dps en je komt al snel in tijdsnood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
SinergyX schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:11:
[...]

ik speel ook gewoon op ranked, ben benieuwd dan hoelang ik nog kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

SinergyX schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:05:
Mits de damage kan doen wel :P Insane heb je al snel die ogre's met bijna 6mil HP, 4 van die dingen met krappe 200k dps en je komt al snel in tijdsnood.
Als je een weapon hebt met pierce moet 200k voldoende zijn :)
Bonebows piercen maar 1x, dus als je een diskthrower of flamethrower kan vinden is dat voor umf beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die heb ik nog steeds geen betere van gevonden, speel nu nog steeds met een minigun, bevalt me ook wel aardig met een 10 speed en flink wat ammo :) Al speel ik nu steeds vaker m'n warrior (female versie), het gewoon rondmaaien met hoge resist speelt toch wat veiliger, in nood even blokken en weer verder.

Flametrower had ik eerst, maar met de nerf op piercing shot (1,5 naar 4sec cooldown) is het tegen fire-mobs behoorlijk irritant geworden.

Maar 1x zeker, die spiders zijn $#*&$(#&*#$ irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:44:
Die heb ik nog steeds geen betere van gevonden, speel nu nog steeds met een minigun, bevalt me ook wel aardig met een 10 speed en flink wat ammo :) Al speel ik nu steeds vaker m'n warrior (female versie), het gewoon rondmaaien met hoge resist speelt toch wat veiliger, in nood even blokken en weer verder.

Flametrower had ik eerst, maar met de nerf op piercing shot (1,5 naar 4sec cooldown) is het tegen fire-mobs behoorlijk irritant geworden.

Maar 1x zeker, die spiders zijn $#*&$(#&*#$ irritant.
voor umf en moeilijkere survivals zijn discthrowers een must.
Mijne doet basis al 160K damage. geen fire lignthing of whatever gewoon standaard.
Ga je overal doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De pest is bij elke Insane surival ik altijd te laat ben met looten, pik links en rechts nog wel eens wat op, maar altijd de mindere items. Nu maar weer centjes sparen en maar 1 zoeken in de shops.

Viel me wel op dat de loot dus gebaseerd is op welke classes er op dat moment spelen, we waren met 4 huntress', enkel armor en guns, huntress' en monk, guns en staffs.

En laatste tijd steeds meer last van loot-quiters. Iemand joined tijdens build, loot alles en leaved weer. Zeker op wave11-15 op Insane gebeurd dit behoorlijk vaak, ligt daar al snel 700k share de man.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:08:
De pest is bij elke Insane surival ik altijd te laat ben met looten, pik links en rechts nog wel eens wat op, maar altijd de mindere items. Nu maar weer centjes sparen en maar 1 zoeken in de shops.

Viel me wel op dat de loot dus gebaseerd is op welke classes er op dat moment spelen, we waren met 4 huntress', enkel armor en guns, huntress' en monk, guns en staffs.

En laatste tijd steeds meer last van loot-quiters. Iemand joined tijdens build, loot alles en leaved weer. Zeker op wave11-15 op Insane gebeurd dit behoorlijk vaak, ligt daar al snel 700k share de man.
als je gewoon geld wil hebben. zou ik gaan voor een tesla strategy in alchemy labs pure strategy insane
ensare voor en achter
dan lightning towers eromheen
kom je makkelijk tot wave 25 met goede apprentince met app guardian.
je giraffe binnen. en bij wave 20 al 15mill mana geloot als je tussendoor zelf ook je inventory netjes vol loot met goede shit en geen crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snapte eerst niet wat je bedoelde met app guardian, maar nu ik er toch 1 had staan, toch maar eens geprobeerd. Dus dát doet zo'n guardian :D Boost dus in je range X aantal towers met X aantal levels :P 1/27 met base 5 buff, 20 range en 2 towers nu opgekrikt naar 30 range (weet niet hoe groot dat is?) met 10 upgrade en 4 towers :D

Slow aangemaakt, towers neergezet (ik nog voor de zekerheid mana towers bij crystal, maar er is dus geen immune mob aanwezig in pure strategy), bij towers gaan staan en lekker laten lopen. Inmiddels wave 15, gaat nog goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik heb zojuist tot wave 21, 3.4/6.1k monsters gedaan met de aura's van een level 16 monk :+

Maar ja, in pure strat is een guardian echt niet onnodig. Het heeft zoveel voordeel, al helemaal met de lightning towers. Echter zou ik als ik jou was niet de range omhoog gooien, maar alleen maar de buff en hoeveelheid towers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daar kom ik dus net achter, hij buffed nu continue aura ipv tower, omdat ik dus bij 4 towers en 2 aura's sta :(

Maar zo'n guardian is dus super bij een monk die dan gewoon in zo'n 4 aura (heal, slow, dmg-down en elec) dus behoorlijk kan buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:30:
Daar kom ik dus net achter, hij buffed nu continue aura ipv tower, omdat ik dus bij 4 towers en 2 aura's sta :(

Maar zo'n guardian is dus super bij een monk die dan gewoon in zo'n 4 aura (heal, slow, dmg-down en elec) dus behoorlijk kan buffen.
damage en aantal torens kan je niet altijd upgraden

dus je upgrade damage of torens en als dat niet kan range.
Kan je namelijk rondrennen en 5 torens boosten d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik koos wel elke keer dmg en towers als die beschikbaar waren, toch maar eens opzoek naar zo'n x/60 upgrade guardian, 7 towers :9

Bij wave 16 gaat het meestal fout, zit nog met die ninja's die niet zo snel doodwillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanaf vandaag ook in de EU PS store te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Gisterenavond heb ik me ook Dungeon Defenders aangeschaft (via Steam). Voor 3 euro echt een pracht van een spel _/-\o_ Ik heb meteen ook de Halloween en extra heroes DLC gekocht (aan 50 cent/stuk).

See you on the battlefield!

[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 02-01-2012 10:07 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Heb hem zelf gisteren ook gekocht en gespeeld met een vriend. Erg leuk spel! Zeker de coop-optie is heel erg leuk.

Heb zin om nu weer verder te spelen. De 3 euro zeker dubbel en dwars waard! _/-\o_
Pagina: 1 2 3 4 Laatste