Pimorez schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:15:
Ik speel nog gewoon zoals het hoort, zonder hulp van bugs, glitches, 3rd-party software of wat dan ook.
Ben nu een level 71 apprentice met 119k DPS op de dummies (6 projectiles..) zonder towers. Mijn Huntress begint ook langzamerhand beter te worden, zij is nu level 49 geloof ik met een DPS van 5k, iets waar ik als Apprentice op dat level van had kunnen dromen (alhoewel ik toen minder rijk was).
Dat is ook wel het leukste, gewoon zoals het moet, alleen op de high level maps, zoals UMF dan kom je toch gewoon harde damage te kort, zelfs met mijn oude "non-impossible gear" 250k dps huntress heb je moeite om UMF Hard wave 3 klaar te krijgen. Ligt ook wel aan je party, met 8x 250k dps zou het nog best goed willen, alleen krijg dat maar is bij elkaar zonder dat mensen je lives jatten door weer te leaven.
Hoe dan ook blijft het een leuk spel
edit: Vind het trouwens wel nep, had verkeerde gelezen en dacht dat de DLC pack de DLC's die al uitgekomen zijn bevatte, dus ik kocht gewoon de Part 1 pack, nu kan ik dus geen Nightmare mode spelen of ik moet de complete pack kopen waar ik dus al 1 van heb
† Note: You already own the following items in "Dungeon Defenders Lost Eternia Shards Complete DLC". You will not receive extra copies of these items when you complete this purchase:
Dungeon Defenders - Quest for the Lost Eternia Shards Part 1
3.99 down de drain of ik moet wachten op alle 4 de parts.....
[
Voor 22% gewijzigd door
Dalyxia op 18-12-2011 01:48
]