De frontpage kun je zelf al door de war gooien via de karmastorefeatures die voorhanden zijn, je menu's kun je echter nog niet naar eigen smaak aanpassen. Zou zou je de bovenste rij menu's customizable kunnen maken door zelf menu's met je eigen shortcuts samen te mogen stellen. Jobs staat er bij mij nu al zo'n 3 jaar compleet loos bij.
Ook Tweakblogs bungelt er wat bij qua aandacht en integratie, de url-parser werkt daar niet 100%, reacties zijn (nog) niet doorzoekbaar of in een lijst weer te geven, op het forum is bij geen enkele user aangegeven of deze een blog heeft tenzij hier zelf moeite in wordt gestopt. Op de frontpage moet je toevallig in de tracker staan om überhaupt gelezen te worden door users die je niet via een andere manier weet te bereiken. Deze wat prominenter profileren zou geen kwaad kunnen.
De tracker is alleen op het forum volledig uit te schakelen en alleen op de frontpage compleet "uit te schakelen" door em naar rechts te verplaatsen en met custom CSS te hiden, inconsistent. Ik gebruik em veel, maar in een
witte versie om em toch die aandacht er meer op te vestigen waar deze met NGv2 juist grijs is gemaakt om minder aanwezig te laten zijn.
Productseries van producten, ik mag het eigenlijk niet zeggen maar EIN-DE-LIJK. Ook productreviews mogen over een product met dezelfde kleur gelijkgetrokken worden, het is niet dat een zwarte versie ineens beter is dan de groene variant.
Het liefst zou ik bovenin 5 knoppen zien: Nieuws / Forum / Pricewatch / Blogs / My Tnet
• Onder nieuws staat _al_ het nieuws, dus ook de simpele berichten met een video en 3 regels tekst uit /games/, hier kan je dan driftig op los filteren qua tags etc. wat je _niet_ wilt zien. by default dus overal een vinkje. Submenu's zijn het archief, channels, de 'over t.net'/contact pagina.
• Onder forum moet je eigenlijk direct naar je myReact gaan als je ingelogd bent (net als in de tweakers-layout) submenu's zijn dan de faq's, bookmarks, actieve topics, zoeken, prefs met subsubmenu waarvoor
• PW, spreekt voor zich
• Blogs, je reacties, je favoriete bloggers, populaire blogs, populaire bloggers, suggesties om te lezen
• My Tnet, al je instellingen makkelijk bij de hand, mogelijheid tot custom indeling/shortcuts/samenstelling welke links jij daar in wilt hebben.
Custom Stylesheet settings die nu veel gebruikt worden - deze worden driftig gedeeld via blogs, DM en het forum - als voorkeuren aan kunnen geven, zo weet je dat ze vanuit t.net zelf komen. Je had/hebt in de tweakers layout op het forum nog steeds de mogelijkheid tot verschillende stylesheets, in de _ng-layout moet je zelf maar raak knutselen en hopen dat je frontpage er hetzelfde uit blijft zien
(is redelijk simpel 'op te lossen').
Uitgebreidere, en makkelijkere (klik=>klaar) customizability is volgens mij de key.