Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohaantje schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:13:
@vapo_chiller: super die rand ;)
en ik wens je s6 met je kabels weg te werken :)
Ben er al leuk aan bezig geweest, maar moeten er nog verschillende kabels bijkomen.

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 16:39
ga je nog wat doen aan die chipset koeler??
want ik vindt hem persoonlijk erg lelijk...

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chipset koeler? je bedoeld de full cover block ?

Is al mat zwart gespoten en komen nog rode led's in.

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
rohaantje schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:57:
ga je nog wat doen aan die chipset koeler??
want ik vindt hem persoonlijk erg lelijk...
oowh *** 8)7 |:( :/ :F
verkeerde topic..
sorry, ik vindt dit cover blok mooi hoor.
dit had naar ' black mirror' gemoeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Je avatar past goed bij je casemod! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd, past goed ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronezz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05-2023

Pronezz

:D

tis omdat origineel deze case die rode band niet mooi egaal oplicht, daar ga k nu dus voor zorgen :

http://i52.tinypic.com/jgs2rp.jpg

waar komt dat blauw vandaan dan als er geen blauw in je case zit?

lijkt iig dat er wel blauw inzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Volgens mij is dat niet zijn kast, maar een kast van het internet. Of een oude foto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inderdaad, is niet MIJN case, ma een pic van internet om aan te tonen dat die rode lijn over de case totaal nie mooi oplicht, alleen maar voor de eerste 5cm.

k wou gewoon wat meer led's erin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:16

BTU_Natas

Superior dutchie

Offtopic.: Chiller, trek het je niet aan. Er komt gewoon wat jaloezie om de hoek bij projecten zoals de jouwe.
en ik denk dat mensen niet vatten dat jij een belg bent, en dat er iets beter begrijpend moet gelezen worden.

Ontopic.:
succes met het wegwerken van je kabels, zal een groots project worden om daar een goede lijn in te krijgen.
No compromise FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd , is een taal verschil tssn belg en nederlander.
Maar daar letten ze idd soms nie op.

Jaloezie doet soms rare dingen bij mensen. I know.

No compromize indeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben weer leuke aanpassingen aant maken aan een stuk dat ik vanuit usa heb besteld wat ik hier in europa nergens niet vond in een of andere shop na weken zoeken.

nu heb ik dit stuk gisteren ontvangen, en gelijk ermee aan de slag gegaan.

nu nog paar mini schakelaars bij conrad bestellen en wat solderen, dan komt er weer een leuke mod aan.

en dit betreft het Evga ECP panel voor classified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:43
Mooie mod! Zeker de loterij gewonnen of een inkomen in de buurt van de gelukkigheidsgrens (53k/m)!
Persoonlijk had ik dat rode plexiglas niet gedaan en zo gelaten, en dan bij mobo cover gewoon helder plexiglas. In ieder geval minder dik, jammer als je je TECs niet zo mooi kunt laten zien. En zolang je er geen bouwlamp inhangt zul je er niet veel van zien.
Maar ik ga je niet afkraken, respect voor jou, je mod, en je inkomen! En benchen hè?

Btw, ga je 6990 in quadX zetten? Dat rood-zwarte van de reference modellen kleurt wel cool namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ATI komt er bij mij nooit in.

slechte drivers, veel display driver BSOd en crashes.

plus dat mobo NF200 chips heeft die vele beter met nVidia vga's werkt,

dus GTX580's komen erop.

Het rode acryl is de minimum dikte van 3mm, dunner verlies ik wel wat van stevigheid, zichtbaarheid is meer als voldoende, zeker met fans red neon, rode led's in de full cover blok en neon staafjes in de coolers ingebouwd.
Niet teveel licht, ma net genoeg dat alles zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:15
van waar heb je de 3mm acryl heb zelf zwarte nodig 3mm ?
zwarte blinkend, mat zwart of grey smoke ?

minimum dikte bij deze kleuren is 4MM,

k kan eraan komen waar k al jaren me acryl haal.
Moet eind deze maand weer bestelling plaatsen dus kan gerust voor jouw offerte vragen

• Legendary1985
mat zwart niet doorzichtig en niet licht doorlatend 40x40cm is genoeg voor mij. kan je me anders pm sturen als je de prijs weet.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wat een prachtig apparaat. Succes met de build, ik ga je volgen!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
einde is verre van nog niet in zicht.
Case is bijna klaar, maar heb nog genoeg mods te doen.

Hier heb ik een Evga ECP Panel uiteen gesneden met dremel.
Power button en rest button met hun led's heb ik de Vandal switches voor.

Knopjes van Vcore heb k ook niet nodig omdat k de EVbot in front plate kan inpluggen.

Dus gebruik ik alleen de Clear CMOS button, Debug led lcd en de connector,
en komen nog kleine switches voor disabling pciE en cpu's.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/jgm8tu.jpg

En hier de Lain-Li slim dvd drive bracket,
en passen onder de dvd drive ook twee SSD schijven onder.
(aangekocht vanuit usa)

hier worden de DEBUG lcd, Switchen voor disable pciE en cpu's, clear cmos en aansluiting EVot in verwerkt.
als deze klaar is komt over de gehele drive bay een grey smoke acryl plaat voor, waarbij de boven genoemde onderdelen in verwerkt zullen zitten.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2ewh7gx.jpg

Hier zie je het dus in de drive bay zitten, DEBUG lcd is al ingewerkt, clear cmos heeft zijn kleine gaatje,
en de connector voor de EVbot van Evga is ook zichtbaar die nog ingewerkt moet worden.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2hpjghk.jpg

En hier paar algemene pics van totaal overzicht van case :

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/16byfs7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/25islf4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/25g4f3s.jpg

In de case is het nog wat donker, maar dat veranderd nog als er in de case nog allerlei leuke mods komen :

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/142c8iu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/98sqp3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2vhyk2v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/v656wz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/119w0vb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 18:34
Dat is inderdaad een heel verschil nu ik het zo vergelijk

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/1165/p1070393q.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door l3p op 26-11-2010 20:15 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wist ik zo al dat t veel verschil is, mobo is groter en case moest daaraan aangepast worden dat SR-2 erin ging.

HDD trays eruit, want die heb ik niet nodig en goede cooling in de plaats.

en nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en een nieuwe video hoe hij er nu bijstaat :

YouTube: Kanaal van BabySkylineS14

YouTube: Current state Chiller's Hybrid SR-2 mod

[ Voor 27% gewijzigd door vapo_chiller op 26-11-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denk da da ook wel moet he, na meer als 4 maand eraan werken...

Hier kleine update van deze avond,

me front ben ik wat aant aanpassen, lian-li bracket voor slim drive dvd en kunnen 4 SSD erin of 1 grote hdd,
en natuurlijk een slim dvd drive. dit gebruik ik omdat ik mijn HDD trays kwijt ben voor de grote cooler,
en omdat ik een slot-in dvd drive wou gebruiken, zo ene waar je dvd als in auto radio in moet steken met alleen een gleuf vanvoor.

Waar ik hiervoor ook een Evga ECP Panel van Classified mobo met dremel uiteen heb geslepen, omdat ik hier iets anders mee wou doen dan de meeste die dit panel gewoon ergens tegen schroeven :

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/jgm8tu.jpg

Heb k dit nu al gedaan ermee :

DEBUG lcd op zijn plaats en de Clear CMOS switch.
Ook heb ik aansluiting van EVbot dat normaal in IO-Shield zit verlengt naar front panel voor de EVbot,
en komt natuurlijk nog een GREY SMOKE acryl voor die als cleane front plaat gaat dienen op me drive bays :

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/1z6cjyt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/viegc2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
nice work chiller ;) mijn complimenten ervoor.
dat eVbot komt me bekend voor :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thanks, alleen jammer dat hierboven weer ene zenne Level10 moet posten die zo lelijk is, verneukt beetje me buildlog hiero

EVbot ja, is nog een oude bekende he ? hihihih lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
vapo_chiller schreef op zondag 28 november 2010 @ 01:37:
thanks, alleen jammer dat hierboven weer ene zenne Level10 moet posten die zo lelijk is, verneukt beetje me buildlog hiero
Ach ja, jij post ook worklogfoto's van jezelf in andermans worklogs.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
Nou zeg ....

Is ten eerste niet mijn case.
Ten tweede het is een foto van een standaard Level 10 case.

En dat alleen ter vergelijking met wat jij allemaal al gemod hebt.
8)7

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha brinkdinges, hoe ist met je mod service?

@ L3P : idd, je hebt gelijk is case van vincent zeker?

(heb er de moed niet voor buildlog niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Gaat prima :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kom je hier bij ook es piepen ? lol

en iets leuks te zien hiero ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52

EVbot ja, is nog een oude bekende he ? hihihih lol

Offtopic:
Het enigste wat jou buildlog verneukt zijn je eigen aso reacties.
Alsof meneer de beste modder is en als iemand ook maar een klein beetje kiritiek geeft gaat meneer janken.. komop he.

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
Dacht al dat ik de enigste was die dat dacht, blijkbaar niet dus :)

Dude, je zou een read-only thread moeten hebben :+

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remmes_NT schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:50:
[...]

Offtopic:
Het enigste wat jou buildlog verneukt zijn je eigen aso reacties.
Alsof meneer de beste modder is en als iemand ook maar een klein beetje kiritiek geeft gaat meneer janken.. komop he.
Beste modder ? nee,

gepassioneerde modder en overclocker ? ja.

Kritiek is welkom, kan k hier en daar nog iets aan build veranderen en verbeteren.
Is ook de manier waarop he ?

Janken ? hell no, niet voor zoiets, dat je alleen zoiets al denkt LOL

Meeste mensen die zo reageren zijn alleen ma jaloers dat ze t niet kunnen kopen of kunnen maken,
daar is paar weken trug al leuk over gediscusieerd.

Disusieren is altijd wel eens leuk, maar sommige personen die me nalopen op forums, nadoen en hypocriet zijn, moeten niks bij mij komen zeggen, posten, en gewoon opr*tten hahahahahahahaha
l3p schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:04:
Dacht al dat ik de enigste was die dat dacht, blijkbaar niet dus :)

Dude, je zou een read-only thread moeten hebben :+
jouw reacties zijn niet welkom en die reden heb je ook via PM op ander forum ontvangen,
de boel overal opstoken.

ONTOPIC trug

[ Voor 56% gewijzigd door vapo_chiller op 28-11-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 08-09 23:00
offtopic:
Wat ben jij een arrogante kwal zeg... In een ander topic ook nog L3P zijn prachtige bureau mod afkraken, omdat hij niet "origineel" is volgens jouw. Nou hij stond toevallig wel met zijn mod op de frontpage...
Dat je geld hebt voor een mod betekent niet dat je gelijk iedereen mag gaan afkraken. Kan je niet tegen kritiek?

Verder is het wel een leuke mod hoor, afgezien van de persoon.

@Vapo Chiller - Ga even ergens anders de mod uithangen, met je ontopic. Daarvoor mag je een topic report aanmaken.

[ Voor 12% gewijzigd door iMick op 28-11-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
offtopic:
Piet Vapo_chiller kan tenminste wel €8000,- euro in een casemod stoppen dus hij is wel stoer! ;w

Prachtige mod verder alleen jammer dat je op deze manier een beetje respect af probeert te dwingen, lukt je van geen meter btw!

KUTGW!!

[ Voor 5% gewijzigd door warhamstr op 28-11-2010 15:54 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
volgens mij is dit een builtlog, en geen discussie plaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:21

Sorbo

Uw hulp in huis!

vapo_chiller schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:39:
[...]

jouw reacties zijn niet welkom en die reden heb je ook via PM op ander forum ontvangen,
de boel overal opstoken.

ONTOPIC trug
*Proest*

Hij laat een foto zien van een standaardcase, om te laten zien wat jij allemaal wel niet gemod hebt, en vervolgens is hij aan het "opstoken"? Voor zover ik weet is hij dat niet aan het doen (mocht hij dat wel doen, leg t eens even uit :)), maar hij heeft wat mij betreft alle reden om het wél te doen. Jij bent immers degene die zijn mod af gaat kraken, terwijl ie wat dat betreft toch een stuk origineler is dan de jouwe.

Niet dat jouw mod niet mooi is, qua hardware is deze mod echt prachtig. Vind de modificaties die je aan de kast hebt gedaan niet denderend, maar het "resultaat" ziet er wel goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohaantje schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:54:
volgens mij is dit een builtlog, en geen discussie plaats..
idd, gelijk heb je :X
Sorbo schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:55:
[...]
Hij laat een foto zien van een standaardcase, om te laten zien wat jij allemaal wel niet gemod hebt, en vervolgens is hij aan het "opstoken"? Voor zover ik weet is hij dat niet aan het doen (mocht hij dat wel doen, leg t eens even uit :)), maar hij heeft wat mij betreft alle reden om het wél te doen.
Der zit een langer verhaal achter dan alleen hier.
3 vriendjes (waaronder hij) die overal in me buildlogs liggen te posten met allerhande zever.
Het is normaal dat je dan niet met de zaak mee bent.

Is al meermalen opgevallen dat er een anti-belg modding overclocking rage bezig is op diverse forums, waarbij altijd hetzelfde groepjes nederlanders ook altijd tegen dezelfde belgen bezig zijn.
Ik ben niet alleen hoor, er zijn er nog die door deze personen worden gefocust.

hoop dat je hierbij je antwoord hebt?

En ja, tussen belgen en nederlanders is er ook wel een taalverschil dit even terzijde, wat zoals al eerder gezegd is geweest, mijn uitleg bij pics en updates buildlog soms niet ten goede komt, of verkeerd overkomt.

Ok en nu graag trug ontopic lol :P

Mss nog iemand een tip van hele kleine schakelaars in het zwart of rood?
k heb kleine switches in gedachte van conrad, maar zijn eigenlijk nog niet naar mijn smaak :

[ Voor 80% gewijzigd door vapo_chiller op 28-11-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
misschien zit hier wel wat tussen dat in je smaak valt.

Klik hier

Btw je kan als bedrijf bestellen, als je als particulier wilt bestellen moet je minimaal orde plaatsen van €65.-

[ Voor 9% gewijzigd door Legendary1985 op 28-11-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hhhhaaa se das mooi,

der zitten er mooie tssn, eens direct eentje gaan uitkiezen, tja voor zoveel bestellen, dan nog wat rond zien,

was al vergeten dat farnel er ook nog is, zie al hele mooie switches ertussen, thanks for the tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denk da t deze switch ga worden als k niks anders vind : http://nl.farnell.com/tyc...tch-slide-3tdp/dp/1608350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
waarom zou je extra betalen voor dat extra pins? als ik me niet vergis ga je het toch voor PCI-e schakelaars gebruiken ?

kan je toch gewoon NO switch halen enkel polig? of ga je het voor wat anders gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee nee, voor de disabled pciE en cpu's.

SSJ12 is ook ideaal, denk dat k voor die switch ga gaan.
heb 3pin nodig 1-2 en 2-3 switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
waar ga je de switch monteren front bay of binnen in je case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
front bay, maar worden zo gedaan dat er niemand zomaar even switch kan omzetten van cpu en pciE op een lan ofzo, zodat ze ook kunnen geblokkeerd worden.

dat ze alleen werken wanneer ik het wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
had je dm gestuurd voor de psu's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:44:
offtopic:
Wat ben jij een arrogante kwal zeg... In een ander topic ook nog L3P zijn prachtige bureau mod afkraken, omdat hij niet "origineel" is volgens jouw. Nou hij stond toevallig wel met zijn mod op de frontpage...
Dat je geld hebt voor een mod betekent niet dat je gelijk iedereen mag gaan afkraken. Kan je niet tegen kritiek?
Dit inderdaad. Het is leuk je proces te zien, maar je houding maakt het lastig e.e.a. op waarde te schatten. Dat heeft imho helemaal niets met al-dan-geen Belg zijn (ik neem aan dat het overgrote deel van de mensen dat niet eens wist) maar te meer met de posts die er gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:17:
[...]

Dit inderdaad. Het is leuk je proces te zien, maar je houding maakt het lastig e.e.a. op waarde te schatten. Dat heeft imho helemaal niets met al-dan-geen Belg zijn (ik neem aan dat het overgrote deel van de mensen dat niet eens wist) maar te meer met de posts die er gemaakt worden.
offtopic:
En de spelvouten, maar misschien is hij dyslectisch

Heb je trouwens de benchmarks van tweakers gezien waar ze sli en tri-sli met de GTX580 hebben getest? Want met 3x GTX580 in sli zakt je performance vergeleken met 2x GTX580 in sli. Nou weet ik niet precies wat je met dit systeem wilt gaan doen, want het geheel lijkt me best een erge overkill voor gamen, maar renderen of video editing lijkt me wel nuttig te zijn.

Verder is de build wel gaaf, je moet er de ballen maar voor hebben ;). Ik volg hem vanaf nu gewoon weer stilletjes zoals ik al een tijdje deed, maar moest ineens weer aan de benchmark denken toen ik net weer las dat je 3/4x GTX580 wilt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3x of 4x sli GTX580 presteerd niet zo tegenover 2x sli omdat bij de meeste de CPU de bottleneck is, k zeal daar minder last van hebben omdat ik twee Core-i7 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Juist jah, dus een Intel Core i7 980X is een bottleneck? Volgens hardware.info anders niet ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:30
Nu, met verbeterde drivers, zwaardere DirectX 11 benchmarks en een hoger geklokte CPU, zijn die waardes een stuk beter. Drie kaarten scoort gemiddeld 141,8 procent beter dan één kaart.
Als hij zijn 2 980x (hoop dat je xeons hebt, of werken op dit moederbord wel 2 x i7 ?) heeft, en die op 4,5 weet te krijgen, genoeg werkgeheugen heeft( waar ik op hardceware.info niks over lees), overgeklokte videokaarten en misschien een overgeklokte bus/chipset die deze gegevens verwerkt.
Want volgens mij is het moederbord de bottleneck, deze kan de hoeveelheid data gewoon niet weg werken :) .
Of heeft de SR-2 2 chipsets.

Ik zie in iedergeval uit naar de benchmarks, waar ga je die posten >:) ?

Ik vind de hardware stiekem spannender dan de build, maar je hebt die case goed noder handen genomen ;) en hij ziet er nogal wat beter uit :p .

Ik heb helemaal geen spam gelezen hierboven.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
980X is ook bottleneck als je alles eruit wilt halen wat vga's kunnen, vantage scores geven het bewijs, met SR-2 liggen de scores hoger dan met 980X van de vga's en dan daar bovenop komt ook nog eens dat de cpu score OOK nog eens hoger is.

@ Alaintje : SR-2 is server chipset 5520, is voor data transfer dus deze chipset zal ook wel wat beter presteren dan een gewone X58, ook mede dankzij twee QPI-links op de setup.

En k heb twee Xeons ja, 980X werkt niet op dit mobo omdat de 980X maar 1 QPI-link in cpu heeft ipv TWEE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik heb net je hele topic ff (snel) doorgenomen en kan toch niet anders zeggen dan dat ik dit toch wel een bizar gedetailleerde mod vind. Alle details wordt aan gedacht, ronduit geweldig!
Het enige minpuntje wat ik tot nu toe kon vinden was de bekabeling. Juist omdat het zo mooi strak gesleeved is, verdient het ook om mooi recht weggewerkt te worden. Don't get me wrong, ik vind het geweldig wat je doet (en misschien is het ook helemaal niet definitief) maar ik denk dat het nog strakker is als dat mooi recht wordt gebundeld ipv met tire-wraps vast gesnoerd.

Al met al ga ik dit topic zeker volgen, want vind het echt mooi werk wat je levert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
ga je alleen maar vantage draaien op de pc dan? het is een bruut stuk hardware, je beperking is alleen dat er nog niet genoeg software is die het multi-core goed ondersteund, zeker niet 2 van jouw cpu's.. daarnaast ben ik benieuwd wat voor monitor je gaat gebruiken? hoop toch wel een 30" met een hoge reso?

anders zou ik er ook niet meer dan 2 GTX 580's instoppen, want op full HD gamen met 3/4 van die kaarten is als door de bebouwde kom met een Lambo

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daar heb je gelijk in met die lambo,

het scherm dat k heb is 28" Full HD dat k gebruik.

OS dat ik gebruik zal Win7 Ultimate 64bit zijn, en daarnaast ook vista 64bit en xp voor allerlei benchmarks af te draaien.

alle benchmarks op hwbot gaan aan bod komen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

het scherm dat k heb is 28" Full HD dat k gebruik.
Dan sluit ik me aan bij nedernakker, zonde van je 580s. Die zou je toch minstens 2560x2048 moeten geven om mee te werken als je 't mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
benchmarks 3dmarks hebben een standaard resolution, en met me 28" scherm HD ben k tevreden mee lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik denk dat een scherm van 2560x2048 voor 500 euro er een stuk beter uit zien dan jouw full-HD :D !
Hopen dat er komende tijd spellen uit komen die echt multi-threaded worden.
Gewoon triest dat spellen niet 3 kaarten ondersteunnen of 2cpu's.
want jij hebt nu eigenlijk 16(32) cores >:) .
Maar met 2 quadcore cpu's erin te stoppen was je ook al verder gekomen dan met een 980x denk ik :p .
Meerbandbreedte/berekeningen he :p .
Ben beniwud op de benchmarks!, waar plaats je ze?

edit:
je hebt toch 2 keer 980x deze hebben bijden opgeteld 16 cores en 16 niet fysieke, is dan toch 32 cores, niet 24, of is de 980x dan een 6core, dacht namelijk een 8core

[ Voor 16% gewijzigd door alaintje op 30-11-2010 22:00 . Reden: huh? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Bij mijn weten is een 980X een 6-core en heeft hij dus 12 fysieke cores en 24 in totaal door de 2 threads per core. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alaintje schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:17:
Ik denk dat een scherm van 2560x2048 voor 500 euro er een stuk beter uit zien dan jouw full-HD :D !
Hopen dat er komende tijd spellen uit komen die echt multi-threaded worden.
Gewoon triest dat spellen niet 3 kaarten ondersteunnen of 2cpu's.
want jij hebt nu eigenlijk 16(32) cores >:) .
Maar met 2 quadcore cpu's erin te stoppen was je ook al verder gekomen dan met een 980x denk ik :p .
Meerbandbreedte/berekeningen he :p .
Ben beniwud op de benchmarks!, waar plaats je ze?

edit:
je hebt toch 2 keer 980x deze hebben bijden opgeteld 16 cores en 16 niet fysieke, is dan toch 32 cores, niet 24, of is de 980x dan een 6core, dacht namelijk een 8core
benchmarks scores komen hier te staan : Chiller's hwbot profile

Of t nu een 28" of een 30" zal nie veel uitmaken, soms kan een kleiner scherm mooier beeld hebben dan een groter scherm, op die 2" zal t niet maken.

Volgende punt : triple sli draait zo goed als iedere gamen, heeft niks met game te maken, maar driver zodat vga's als 1 vga samenwerken.
niet iedere game heeft PhysX, dat is iets anders.

Ander punt : de cpu's die ik heb zijn Quadcore met HT, 4core/8treads.
Zijn namelijk de Xeon X5550

Tweemaal 980X werkt niet op dual socket moederbord, wegens 980X maar 1 qpi link heeft.
op dit mobo werken alleen cpu's die Dual QPI-link hebben, en dus meer data kunnen verzetten ook, en da cpiu's ook direct met elkaar spreken.
n0valyfe schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:29:
Bij mijn weten is een 980X een 6-core en heeft hij dus 12 fysieke cores en 24 in totaal door de 2 threads per core. :)
980X of andere woorden : gulftown en westmere-ep zijn hexacore met HT inderdaad.
Maar k heb X5550 is geen hexacore

[ Voor 37% gewijzigd door vapo_chiller op 30-11-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
vapo_chiller schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:19

Of t nu een 28" of een 30" zal nie veel uitmaken, soms kan een kleiner scherm mooier beeld hebben dan een groter scherm, op die 2" zal t niet maken.
Ze bedoelen ook de resolutie voor het gamen.

28" @ 1920x1080
of
30" @ 2560x1600

Dat is een verschil van 2022400 pixels (bijna 2x zo veel) op 2"

Dat maakt dus best veel uit :9

[ Voor 3% gewijzigd door l3p op 01-12-2010 00:58 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Het aantal inches maakt überhaupt geen drol uit; het gaat om het aantal pixels.
21"@1920x1080 is exact evenveel werk als 28"@1920x1080.

1920x1080 is al een eitje voor 2 GTX580's (of zelfs voor 1), dus 3 of zelfs 4 dergelijke kaarten daarvoor gebruiken vind ik een beetje jammer van het geld.

Met zoveel grafische kracht zou ik toch op zijn minst voor 2560x1600 gaan. Je hebt toch al veel geld uitgegeven aan deze mod - €1000 extra voor een 2560x1600-monitor is dan toch niet zo veel? :+ Of anders een extra monitor?

[ Voor 27% gewijzigd door Ghost Dog op 01-12-2010 01:07 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Ach, neem gewoon een UltraHD, past wel bij een overkill systeem B)

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!
of t nu een 28" of een 30" is, maakt me nu eens niks uit op die twee duim.
beeld is al groot genoeg,

zolang benchmarks goed draaien (die vaste resolutie hebben), en lekker kan gamen.

of 1 vga of 2 vga's die nu makkelijk draaien of niet, weet ik ook met gamen is al 1 GTX580 meer als voldoende, maar ik zeg ook dat ik graag benchmarks draai om lekkere scores eruit te persen met OC, andere cooling enz.....

3dmark06, 3dmark Vantage en heaven enz...... telt vo mij ook, niet alleen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vapo_chiller schreef op woensdag 01 december 2010 @ 01:11:
of t nu een 28" of een 30" is, maakt me nu eens niks uit op die twee duim.
beeld is al groot genoeg,
Het gaat ook niet om de grootte, maar om de resolutie..... (Zoals hierboven ook al een aantal keren is genoemd. 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Inderdaad mobiele telefoons hebben met een jaar zulke resolutie's :D
Ik had ook wel een knap beetje schermen verwacht daar doe je het toch ook een beetje voor.
Ik ben zelf ook echter een fan van om met 2 schermen te werken.
Maar ik snap ook wel dat al heb je al € 5k uitgegeven dat je dan niet zomaar nog eens 1k hebt liggen.
Ik zou ook voor mijn maximale budget gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedrix9000
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2023

Cedrix9000

Tip Top

Ik zal het nog een keer duidelijk maken,
De grootte van het scherm veranderd niet, alleen maar het aantal beeldpunten binnen het scherm, Hoe meer beeldpunten(pixels) hoe beter het beeld.

Als je nu bijv. 2 30 inch schermen naastelkaar zet, de een met een reso van 1980 x 1080 beeldpunten(pixels)
en een met een reso van 2560 x 1600 pixels heeft de grafische processor meer moeite om deze allemaal weer te geven.
Hetzelfde met 28" , die 2" maken op het aantal pixels veel uit zoals alaintje , Ghost Dog , huismanwouter en the boiler op deze pagina al duidelijk hebben gemaakt.

Just do It

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar t maakt mij niks uit. lol.

omdat k meer benchmarks draai en af en toe es game.
benchmarks draaien op een standaard resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. ok.
Volg je mod vanaf begin, prachtig ding, prachtige afwerking.

Maar jammer dat je het alleen hebt voor de patsfactor.
Zou er toch ook "gewoon" gebruik van maken. Met zoveel grafische rekenkracht
zou ik toch echt wel op een aantal schermen gaan gamen. (Of één grote, kan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
was aant zien voor de Evga dual monitor die op Evga.com staat, ma vind ze klein.

en casemod is van verre nog niet klaar, ben aant wachten op volgende pakjes zodat er weer updates komen in buildlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 21:59
vapo_chiller schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:35:
was aant zien voor de Evga dual monitor die op Evga.com staat, ma vind ze klein.

en casemod is van verre nog niet klaar, ben aant wachten op volgende pakjes zodat er weer updates komen in buildlog
zie ik daar een nieuwe mod aankomen? de 17 inch vervangen voor 22?! (of groter) 8)

maar tijd voor nieuwe update!

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:41
Die evga dual monitor ziet er toch niet uit. (mijn mening) Dan kan je toch beter zelf iets in elkaar knutselen? Zodat je ook geen last hebt van zo'n gigantische border

[ Voor 20% gewijzigd door yniezink op 02-12-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja die border stak me tegen.

en idd ja, kan k beter zelf twee schermen kopen, uit hun behuizing halen,

lcd's direct tegen elkaar en nieuwe behuizing errond maken van acryl, hhhhmmm

zou ook wel iets leuks zijn.

Twee 28" tegen elkaar zonder border ertussen of toch zo minimaal....
eerste 28" heb k al, gewoon tweede bij halen hetzelfde model.

Nieuwe mod ? zal eerst deze afwerken zeker? ben aant wachten op pakjes van nieuwe bestellingen lol

[ Voor 7% gewijzigd door vapo_chiller op 02-12-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Die monitoren zien er niet uit verschrikkelijk :0 niet alles van evga is dus goed lol
Probleem is als je je huidige monitor behoudt dat je nog niet echt erop uit gaat.
Verpats die monitor en haal 2 keer degelijke monitors sorry maar dat is toch echt een verkeerde bezuiniging tenminste als je van plan bent met meerdere monitors te gaan werken t.o.v. dit geweldige systeem.
Als ik het systeem was zei ik bekijk het maar :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

The Boiler heeft gelijk, het is gewoon ronduit zonde om zo'n beest van een systeem op 1920x1080 te draaien.
Je hoeft gelijk niet 2x30" neer te zetten, hoewel dat wel perfect bij de sfeer van de buid zou passen (no compromise), maar je wilt iig een minimale verticale resolutie van 1200 pixels en eigenlijk wel 1440 of nog meer.
Ik heb net zelf een nieuw 26" scherm gekocht met een resolutie van 1920x1200 en een huisgenoot heeft een even groot scherm met 1920x1080 en ik was aangenaam verrast hoeveel beter 1920x1200 eruit ziet, terwijl het een even groot scherm is. Het is echt de moeite waard om hier wat geld in te steken, want als je een pc hebt waar de NASA jaloers op is, maar hij kan het niet tot uiting brengen is het echt zonde.
Het mooiste is denk ik als je 2 van deze units zou gebruiken, maar dan ben je wel weer €1200,- verder.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2711
Maar als je een beetje rondkijkt denk ik dat je ook voor een stuk minder geld 2 (of 3 :P) mooie schermpjes kan vinden die kracht van je PC een stuk beter tot uiting brengen dan je huidige scherm.

Verder: KUTGW! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Mooie build. Hij gaat er steeds beter uitzien.

Die leds die je erin hebt zitten in je rode rand. Kan je die niet aan en uit schakelen zodat het net lijkt of er een rood lampje rond je case gaat. En die misschien koppelen aan je HDD activiteit waardoor hij sneller en langzamer gaat?

En om iedereen de mond te snoeren over je beeldscherm.
Kijk of je nog ergens een suiker oompje in Dubai hebt zitten ofzo en vraag hem dit schermpje.. of moet ik zeggen schermen?

http://www.digitaltigers.com/zenview-atlasultraelite.asp

Weet niet of het op je kaarten aangesloten kan worden, maar ja is wel een geinig gezicht denk ik zo :D

En anders zijn er ook nog minder grote.
http://www.digitaltigers.com/zenview-duoultraelite.asp
of de iets grotere
http://www.digitaltigers.com/zenview-quadultraelite.asp

Maar ga vooral zo door en laat maar zien wat je eruit gaat persen voor een bijna ombeperkt buget voor een Bench machine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
2 schermen is toch niet mooi om mee te gamen, of handig om mee te benchen ?

[ Voor 23% gewijzigd door l3p op 03-12-2010 15:15 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
@chiller

ze hebben wel mooie schermen :) ik denk dat ik eind dit maand dual 24 inch ga aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe zijn 3 schermen beter om te gamen, dan zit je crosshair niet precies tussen je twee borders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
das ook waar ja.
heb nog tijd zat om scherm uit te zoeken.

ben nu weer leuk aan me rig bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb de front panel connector van oude intel skulltrail genomen (dremel in mobo)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/svkufs.jpg

En heb deze gebruikt om als connector te dienen in me dvd slim drive, samen met de ECP panel die in stukken is gegaan,
zodat k de ECP panel kabel van mobo aansluit in me dvd drive, en hier alles word verdeeld naar debug lcd, power en reset switches en cpu/PciE disabled switchen.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/oh0n7o.jpg

En hier dus connector voor ECP panel connector die van mobo komt, en connector voor power en reset switches :

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/6yz0io.jpg

Tevens is ook al de helft van de bekabeling weg gewerkt, en is de koolance controller TMS-200 ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Omg! Zonde van die Skulltrail ;w

Kon je geen goedkoper bord vinden om op te offeren?

[ Voor 45% gewijzigd door Singular1ty op 05-12-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat doet toch wel een beetje pijn vind ik. Of was het bordje al dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skulltrail mobo werkte nog, alleen PciE sloten 1, 2 en 3 werkte niet meer.
Slot PCiE 4 deed t nog.

dus ja eigenlijk was t nog een werkende Skulltrail zonder SLI mogelijkheid lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
een dual socket, zo te zien vrij nieuw moederbord, ga je op offeren voor wat: een CONNECTOR?
AHd het bord dan aan mij gegeven dan had ik jou mijn oude mobo wel gegeven :D !
maargoed jouw geld... aan één pcie slot hebben de meeste dualsocket mobo's genoeg.
Die zijn meestal niet bedoeld als über overclock bord :p .
ghehe, het is dat er zo'n vette hardware inzit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
intel skulltrzail is de oude generatie van de SR-2 ongeveer, dual socket lol

lga771 was t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
Het plexiglas (of polycarbonaat) wat je gebruikt is Smoke red toch? (dacht ik al ergens gelezen te hebben)

waar heb je dit gehaald/besteld? en hoe bewerk jij het, buigen/boren/snijden?

ps, in de google intypen: plexiglas smoke red
10e hit is de Chillers Hybrid Level 11

[ Voor 19% gewijzigd door Sandertje03 op 07-12-2010 00:36 ]

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k haal t rechtstreeks bij een bedrijf, heb nu weer bestelling lopen voor me build :

grey smoke 4mm
red smoke 3mm
mat zwart 4mm
red smoke 10mm

de precieze benaming van deze acryl is PMMA-3151

acryl is beter te bewerken als plexiglas (poly-carbonaat), betere krasbestendigheid, minder werking door temp verschillen,
word gegoten en niet getrokken zoals plexiglas, dus minder spanning in het materiaal.

k gebruik dremel met cutting wheel, boortjes en vijlen.
daarna schuren tot P2000 en polieren met polier borstel en pasta

EC-Ryan verkoopt geen red smoke meer.
Met google vind je dus bedrijven die t verkopen : http://www.eplastics.com/Plastic/Plexiglass_Acrylic_Sheet

voordeel, bedrijf waar ik het haal ligt kortbij.

[ Voor 17% gewijzigd door vapo_chiller op 07-12-2010 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
Het bedrijf zelf wil je niet noemen?
of ken je andere bedrijven (mag NL of BE) die deze materialen leveren?
edit: ik antwoord te snel :P bedankt voor de link, zat hier net te kijken :9
edit2: wat is dichtbij? antwerpen? turnhout? brugge?

Bedankt voor de info _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Sandertje03 op 07-12-2010 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zijn meerdere bedrijven te vinden voor verschillende soorten acrylic.
kan zelfs zijn dat er een heel dicht bij jouw in de buurt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Godsha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-05 08:29
vapo_chiller schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:36:
k haal t rechtstreeks bij een bedrijf, heb nu weer bestelling lopen voor me build :

grey smoke 4mm
red smoke 3mm
mat zwart 4mm
red smoke 10mm

de precieze benaming van deze acryl is PMMA-3151

acryl is beter te bewerken als plexiglas (poly-carbonaat), betere krasbestendigheid, minder werking door temp verschillen,
word gegoten en niet getrokken zoals plexiglas, dus minder spanning in het materiaal.

k gebruik dremel met cutting wheel, boortjes en vijlen.
daarna schuren tot P2000 en polieren met polier borstel en pasta

EC-Ryan verkoopt geen red smoke meer.
Met google vind je dus bedrijven die t verkopen : http://www.eplastics.com/Plastic/Plexiglass_Acrylic_Sheet

voordeel, bedrijf waar ik het haal ligt kortbij.
Dit moet geloof ik even recht gezet worden.

Plexiglas is niets anders dan PMMA (polymethylmethacrylaat). De naam plexiglas is meer bekent onder de bevolking en wordt daarom ook gebruikt wanneer er gesproken word over acrylaat, acrylglas of perspex, dit is allemaal één en hetzelfde materiaal. Daarbij komt dan ook nog eens dat PMMA zowel gegoten als geexturdeerd (getrokken?) kan worden.

Polycarbonaat en PMMA zijn twee heel verschillende soorten kunststof. PC word gebruikt voor het vervaardigen van o.a. brillenglazen en zogenaamd "kogelwerend glas".

Tot zover dat, ik wilde nog wel even kwijt dat je mod er wel heel vet uitziet ;) Petje af hoor. En of je dan gebruik maakt van PMMA of PC, je beheerst het bewerken ervan zeer goed.
Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gebruik zoals boven vermeld PMMA3151 en ik vind het persoonlijk het best bewerkbare acryl wat te vinden is, hoop dat nieuwe pakjes snel toekomen eind deze week begin volgende week, zodat ik weer verder kan met bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleine update :

moeten nog paar bestellingen binnenkomen,
maar de pakjes die vandaag zijn binnengekomen stel ik al voor :

Sata slim line dvd RW drive :
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2ik34w0.jpg

Met een sata adaptertje erbij besteld :

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/154911w.jpg

adaptertje erop geschroefd :

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/315nxbs.jpg

Rode smd-led strips voor lichte verlichting intern bij het mobo psu en dvd drive,
fel licht zal het van buitenaf niet geven, omdat er smoke red acryl tegen zit die het licht wat tegen houd en een zachte verlichting verzorgt intern :

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/zy7qt0.jpg

Dan nog drie Nexus air beamers voor 80/92mm fans, waar nog een leuke mod mee komt.
en 3mm helder rode led's, een setje gaat in full cover mobo block vanonder ipv de standaard blauwe led's,
en de andere duo led kit gaat bij de Coolit Freezone V1 komen met de AirBeamer :

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/sxgi1d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en zoals je hier ziet, kan er nog een gewone HDD erbij of twee SSD in de plaats onder de slim drive dvd.

Bij mij is nu 1 drivebay multi functioneel

Debug lcd
clear cmos
EVbot connector
disable cpu's/PciE's
HDD voor opslag
en dvd drive

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/259zbq9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Ziet er weer goed uit hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Juuuj update! :D en, mooi gedaan! :p

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
little update, vandaag mijn prijs ontvangen, pics zullen genoeg zeggen :

thanks to Coolit

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/15k5fc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/wv27nc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Kun je mooi gebruiken om je voeding te koelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die multifunctionele drivebay is echt top _/-\o_ , en uiteraard gefeliciteerd met je prijs ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste