Toon posts:

Intel HD Graphics

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een nieuwe pc, maar ik heb een vraag.

Ik wil een Asrock H55M/USB3 mobo in combinatie met een Intel i5-750 kan ik dan gebruik maken van de Intel HD Graphics? Of moet er een losse videokaart in?

Nick

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 21:57 ]

• timbosie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-02 11:35
de I5 750 heeft geen geintregreerde graphics dus je zult een losse videokaart moeten aanschaffen ts

pricewatch: Intel Core i5 750

ik zou liever als je toch vooral HD video content enzo gaat kijken een intel CoreI3 nemen die zijn meer dan genoeg om 1080P films af te spelen.

pricewatch: Intel Core i3 530

[ Voor 37% gewijzigd door timbosie op 14-08-2010 22:02 . Reden: toevoeging :P ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik wil een pc waar ik lang mee kan doen. Vandaar de i5-750

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:51

Thandor

SilverStreak

Dit topic ga ik sluiten omdat dit iets is wat je zelf had kunnen vinden. Zie hieronder hoe en wat:

In de handleiding (zie hier) van dit moederbord staat het volgende:
* Requires a Processor with Intel® Graphics Technology Intel® HDGraphics
Intel geeft hier aan dat de Core i5 750 niet beschikt over geïntegreerde graphics:
Integrated Graphics - No
Now you do the math ;). Je komt dus uit op een nieuwe videokaart of een andere processor die wél een geïntegreerde GPU heeft :). Voor de aanschaf van een nieuwe videokaart kun je terecht in [BBG aanschaf] Videokaarten. Informatie (features en prestaties) over de videokaarten kun je achterhalen aan de hand van reviews en benchmarks. **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? is interessant om te lezen en een aantal hardwarereview sites kun je hier vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Thandor op 14-08-2010 22:24 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.