@Kamose
Dan nog, kom je nog steeds niet met echt voorbeelden maar puur met speculatieve teksten. Wij moeten hier jouw 'kennis' maar aannemen dat het zo is terwijl je niet eens met bronnen komt waarbij je het laat zien. (buiten die van eerder genoemde van Sophos, van andere posters etcetera)
Ik kan hier toch ook met mijn kennis neer zetten dat virussen voor de mac geen schade aan richten.
"ik ben al 30 jaar hacker van beroep. En test bedrijven die Mac OS X gebruiken. Ik vind bij elk bedrijf wel gaten in de beveiliging" (Het is uiteraard niet zo, maar zie je hoe makkelijk dat te zeggen is, zonder bron/bewijs?)
@Darkstar, ik heb alleen niet op één post van je gereageerd omdat ik hem speculatief vond, op al je andere posts heb ik gereageerd.
Hoezo moet ik ophouden, omdat jij je zin niet krijgt? Het enige waar ik om vraag is specifieke voorbeelden waarbij een Mac niet meer te gebruiken is en er gevaar is. Het is dat ik de virussen/trojans voor mac niet kan vinden anders zou ik ze zo voor de gein installeren en voor een maand laten draaien op mijn systeem en kijken wat er gebeurt als onderzoek, wat virussen/trojans voor de mac kunnen aanrichten.
[
Voor 30% gewijzigd door
Underworld op 11-04-2011 18:52
]