Ik heb een raar probleem. Twee weken geleden kreeg ik stippellijnen op mijn beeld te zien. In feite bleken het pixels te zijn die net iets teveel naar links of naar rechts gerenderd waren. Na een restart was het meestal weg, maar na een paar minuten tot een uur was het weer zover. De PC hing dan en ik moest opnieuw opstarten.
Ik dacht dat het de videokaart moest zijn, dus daarvoor heb ik een RMA aangevraagd en gekregen. Toevallig waren alle problemen de volgende dag weg. Na een paar dagen zonder problemen heb ik de RMA maar weer geannuleerd (If it works, don't fix it).
En jawel hoor, de dag nadat de RMA was geannuleerd begon het weer.
Nu kreeg ik zelfs strepen in safe-mode en in het bios-scherm.
De vraag is: kan de videodriver de oorzaak zijn van artefacten in safe-mode en bij het bios-start-scherm (waar je het mooie ASUS logo te zien krijgt)?
Systeem:
Ik dacht dat het de videokaart moest zijn, dus daarvoor heb ik een RMA aangevraagd en gekregen. Toevallig waren alle problemen de volgende dag weg. Na een paar dagen zonder problemen heb ik de RMA maar weer geannuleerd (If it works, don't fix it).
En jawel hoor, de dag nadat de RMA was geannuleerd begon het weer.

De vraag is: kan de videodriver de oorzaak zijn van artefacten in safe-mode en bij het bios-start-scherm (waar je het mooie ASUS logo te zien krijgt)?
Systeem:
- MSI 8800GT
- Windows 7 x64