Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Voor je houding is een m-stand volgens mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Brm-G schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:17:
Voor je houding is een m-stand volgens mij het beste.
M'n bureau is al redelijk hoog dus dat wordt iets te hoog denk ik dan..
Trouwens, is het de moeite waard om er een case om te doen? Of krast een MBA niet zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Voor onderweg zou ik wel een sleeve aanschaffen ja. Maar een echte case is niet nodig als je er voorzichtig mee bent. Ik heb zelf de m-stand maar geen hoog bureau, van mij zou de stand nog iets hoger mogen zijn want ik moet nog steeds een beetje naar beneden kijken, jij hebt een iets hoger bureau dus dat zou ideaal moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even gezien voor wat randaparatuur voor wanneer ik mijn RMBP heb. Mstand, magic mouse en toetsenbord en ik ben weeral 200 euro armer. Vind het toch veel geld voor een toetsenbord, muis en stand. Om goed te zijn zou ik er dan eigenlijk nog een audiosetje bij moeten doen.

Ik zit nu met een logitech 5.1; maar dat zal helaas niet gaan op een degelijke manier vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:19:
Heb net even gezien voor wat randaparatuur voor wanneer ik mijn RMBP heb. Mstand, magic mouse en toetsenbord en ik ben weeral 200 euro armer. Vind het toch veel geld voor een toetsenbord, muis en stand. Om goed te zijn zou ik er dan eigenlijk nog een audiosetje bij moeten doen.

Ik zit nu met een logitech 5.1; maar dat zal helaas niet gaan op een degelijke manier vermoed ik?
+ 100 euro AirPort Express.. Dan kun je alles via AirPlay doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf met een goede router, waar mijn Synology ook hangt, ik zie dus niet meteen in wat een airport express toevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Wat hij zegt; AirPlay. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon voorlopig nog bij mn ouders, en dan moet ik natuurlijk nog airplay compatible speakers aanschaffen. Voorlopig toch maar even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-08 11:59
Kan die Logitech niet optisch aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:48:
Ik woon voorlopig nog bij mn ouders, en dan moet ik natuurlijk nog airplay compatible speakers aanschaffen. Voorlopig toch maar even niet.
Dat is het hele idee van een Airport Express. Zo kun je elke speaker airplay compatible maken ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Misschien dat een ATV dan ook een optie is als je geen router nodig hebt? Volgens mij dezelfde airplay functionaliteit maar dan met nog een boel extra features?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Brm-G schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:19:
Misschien dat een ATV dan ook een optie is als je geen router nodig hebt? Volgens mij dezelfde airplay functionaliteit maar dan met nog een boel extra features?
Een airport express kan je ook gewoon als ontvangen instellen :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
SanderPS3 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:48:
[...]

Een airport express kan je ook gewoon als ontvangen instellen :).
Airport Express heeft nu een poort die erin gaat en eentje eruit. Dus je kan m gebruiken voor een draadloos signaal om te zetten naar een bekabeld en een bekabeld naar draadloos. En je kunt je printer aansluiten en alle speakers AirPlay compatibel maken door je 3,5mm audio jack of optisch kabeltje aan te sluiten.
En dat allemaal in zo'n klein doosje, dus ook handig mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, eens even bekijken. Hem optisch aansluiten is geen mogelijkheid. Maar die verkoop ik wel weer aan mijn broer.

Mijn router is dus een TP-link. Alleen is 100 euro wat veel om gewoon mijn luidsprekers draadloos aan te sluiten.
Verder is mijn printer aangesloten aan mijn nas, dus daarvoor hoef ik het ook al niet te doen.

Waar ik nu wel met zit te spelen is het idee om een airport express aan de andere kant van de kamer te zetten, die het signaal van mijn router in de living versterkt, en waar ik dan tevens ook luidsprekers op aansluit. Momenteel heb ik op mijn vaste workstation een vrij dure draadloze kaart, en geeft windows 4 van de 5 streepjes ontvangst, en haal ik 24 mbps, op een abonement van 30 mbps. wat dus vrij goed is aangezien de router toch een eindje verderop staat.

Gaat dit, hem als repeater instellen, volledig draadloos dan wel, en er dan ook een setje luidsprekers op aansluiten?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Te groot ze hadden het blok zelf ook de helft kunnen maken voor die paar kabeltjes, dan gebruik ik liever kabelprops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-01-2024
Weetje hoe ik dit doe?

Ik pak gewoon mijn draadloze toetsenbord en die zet ik op de overgebleven kabeltjes...

en als ik terug kom... stop ik ze allemaal er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:54

World Citizen

FreeReef.nl

Typisch, dat is waar ik op het werk nu net een probleem mee heb. Ik moet een manier hebben om de kabels aan de rand op te hangen zoals de foto van iMars.. Als je kabels lang genoeg zijn, trek je ze er gewoon verder doorheen naar je laptop.. Ze hoeven dan niet UIT de clips...

Thanks for the Tip!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 01:04
Wat je toch allemaal met die clips kan doen :o

http://www.buzzfeed.com/k...will-change-your-lif-555z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag mijn accesoires gaan halen:

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/Av55nEkCMAAJJ-O.jpg:medium

U ziet:

Apple wireless magic mouse
Apple wireless keyboard
Mobee magic charger for magic mouse
Rain Design M-stand
Creative T40 II's
Western Digital My Passport 1TB USB 3.0 Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wel eens Macbook stickers bij stickyshop.nl gekocht?

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25
Heeft de Magic Mouse ook 'elastic' scrolling? De trackpad heeft dit wel; mijn gewone muis niet.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

ja.

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:28:
Heeft iemand wel eens Macbook stickers bij stickyshop.nl gekocht?
Ik heb zelf met die site geen ervaring maar http://www.etsy.com/shop/...campaign=purchase_ftb_alt

is wel een aanrader als je leuke stikkers voor je macbook zoekt.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:54

World Citizen

FreeReef.nl

Dacht ik ook.. dus besteld, maar nu blijkt mijn bureau te dik te zijn... En ik had ze al in de grootste maat besteld... Erg jammer.... :(

FreeReef.nl

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Nog sinterklaastips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Dit topic maar weer eens uit het stof halen. Heb wat mooie spullen op m'n verlanglijstje staan. Onder andere:

Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/3660/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/HD716?wid=400&hei=400&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1400087505044
HiRise: http://www.twelvesouth.com/product/hirise-iphone5-ipad-mini

Robbert
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste