Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-06 15:19
Het lijkt me leuk om hier te laten weten welke spulletjes jij speciaal voor bij je Mac hebt gekocht. Hier alvast een paar voorbeelden:

Tattoo's voor op je Mac.

Turntabel voor je iMac/Display.

Standaard voor je Macbook (Pro).

Laptuk voor je Macbook (Pro).

USB Hub + keyboard opruimplek voor iMac.

Groet,

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb voor mn 15" Macbook Pro een sticker gekocht bij etsy.com

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/08/05/1280994729-970.jpg

Voor mn iMac heb ik bij de IKEA led strips gehaald cq. poor mans "ambilight". Dat kijkt imho veel fijner weg als brildragende. Zie onder.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4095/4752190569_d6e8abe71a_z_d.jpg

IKEA dioder

Voor de rest heb ik eigenlijk niets speciaals :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:30

Cliffie

Trompetslet

aramdin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:54:

[afbeelding]

Voor mn iMac heb ik bij de IKEA led strips gehaald cq. poor mans "ambilight". Dat kijkt imho veel fijner weg als brildragende. Zie onder.

[afbeelding]

IKEA dioder

Wat is dat waar je je muis op hebt liggen, ziet er uit als een enorme muismat, maar er hangt een draadje aan :P

[ Voor 16% gewijzigd door Cliffie op 06-08-2010 08:03 ]

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Cliffie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:02:
[...]

Wat is dat waar je je muis op hebt liggen, ziet er uit als een enorme muismat, maar er hangt een draadje aan :P
Mijn vermoeden is dat het om een enorm tekentablet gaat ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Precies, de Wacom Intuos 4 Large waarmee ik hele brieven schrijf naar mijn moeder :p

Muizen doe ik echter met een muismat op mn tablet, weet niet welk merk, maar die is evengroot als het tekenvlak van de Wacom.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:42

samo

yo/wassup

Netjes geordend hoor, Andy! En ook erg tof zo'n sticker. Ik ben alleen altijd bang dat ik het er nooit mooi/recht op mn mac zou krijgen.
En je bent natuurlijk ook je spyder vergeten te melden als gadget ;)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Haha thanks! Maarre, waar blijven de andere inzendingen?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:42

samo

yo/wassup

Ok, laat ik dan ook meedoen.

Ik heb een Griffin Powermate, maar het ding werkt eigenlijk best onhandig in Lightroom. Gebruik ik dus amper.
Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/additional/large/powermate-alt1.jpg
Ik heb ook een Wacom Bamboo tabletje voor de occasionele fotobewerking
Afbeeldingslocatie: http://www.wired.com/images_blogs/photos/uncategorized/2007/05/15/wacom_bamboo_1.jpg
Gebruik een Spyder voor kalibratie
Afbeeldingslocatie: http://www.northlight-images.co.uk/content_images/spyder3express/spyder3express-m.jpg
En sinds deze week een handig apparaatje ter vervaninging van het dagelijks gebruik van mn mac
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.be/zd_images/2010/04/ipad_hero_par.jpg

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Grappig die Powermate, heb er echt nog nooit van gehoord (of eerder gezien)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365539

@Aramdin, heel erg leuk die sticker op je MacBook, maar dat moet je er toch zelf op bevestigen? Is dat niet heel erg lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Klopt, ging makkelijker dan ik dacht. Ik keer er ook een beetje tegenop, maar je kan hem er makkelijk afhalen als je het fout doet. Het is echt een dikke vinyl sticker, voelt igg niet cheapass aan.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
aramdin schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:27:
Grappig die Powermate, heb er echt nog nooit van gehoord (of eerder gezien)
Beetje afgeleid van de 3Dconnecion SpaceNavigator wat veel bij CAD/3D tekenen gebruikt wordt.

Die lowkey stand voor de iMac ziet er wel aardig uit trouwens! Misschien maar bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Giant87 op 07-08-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Mayb is dit een goede gelegenheid om te vragen of iemand een leuke usb-hub weet voor naast mijn imac.

Tot op heden heb ik nergens een hubje kunnen vinden dat een beetje in de stijl van mijn imac past....iemand suggesties?

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
Deze vind je niks? http://www.macupgrade.be/...h/104_112/products_id/295 Wel wat prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-06 23:59
Silverscope schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:45:
Mayb is dit een goede gelegenheid om te vragen of iemand een leuke usb-hub weet voor naast mijn imac.

Tot op heden heb ik nergens een hubje kunnen vinden dat een beetje in de stijl van mijn imac past....iemand suggesties?
Mocht je toevallig de witte iMac hebben, dan past IMO deze USB/FireWire van Belkin er wel goed bij. Ik weet dat deze hub is gericht op de Mac Mini, maar dat maakt hem er niet minder op geschikt voor de iMac. :)

[ Voor 9% gewijzigd door iRaptor op 07-08-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

@ Aramdin,

Kun je die sticker, als je hem zat bent, sowieso weer normaal van je MacBook afhalen? Of is het een permanent iets? Want ik vind het wel gaaf, maar wil wel weten of hij ook weer er af kan zonder sporen achter te laten.

Grtn Tristal

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aramdin schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:28:
Klopt, ging makkelijker dan ik dacht. Ik keer er ook een beetje tegenop, maar je kan hem er makkelijk afhalen als je het fout doet. Het is echt een dikke vinyl sticker, voelt igg niet cheapass aan.
Kun je hem dan nog wel schoonmaken? Want ik maak mijn MPB 1 keer per week schoon, met een warme doek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebenik?
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-03-2022
Anoniem: 365539 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Kun je hem dan nog wel schoonmaken? Want ik maak mijn MPB 1 keer per week schoon, met een warme doek...
Wtf? Waar is dat nou weer voor nodig.... :')
Om je vraag te beantwoorden: Als je het voorzichtig doet kan het natuurlijk wel ja.
[mierenneukmodus]We hebben het hier over MacBook Pro('s) en niet over MacPro Book('s) of MacPook Bro('s) 7(8)7 [/mierenneukmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lolwut?! bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-06 15:48

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Giant87 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:41:
[...]

Beetje afgeleid van de 3Dconnecion SpaceNavigator wat veel bij CAD/3D tekenen gebruikt wordt.

Die lowkey stand voor de iMac ziet er wel aardig uit trouwens! Misschien maar bestellen.
Die ga'k binnenkort aanschaffen. Werkt goed bij Rhino for Mac en SketchUp en natuurlijk bijna alle AutoDesk software (vooral dan op WIndows). En Google Earth wordt ook een stuk leuker. Heb hem een uur getest bij een Apple Reseller met eigen MacBook, vriendelijk van ze.

Stevig ding ook trouwens, staat echt als een blok op het bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Anoniem: 365539 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Ja je kan hem nog wel schoonmaken, eraf halen moet ook geen probleem zijn. Heb de sticker 2x eraf moeten halen en er was geen residu te bekenen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101657

aramdin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:54:

[afbeelding]

[afbeelding]

IKEA dioder

Ziet er heel chique uit ... mooi wacom tablet ook. heb in de show your apple je setup ook regelmatig voorbij zien komen. ben toch wel benieuwd welk zakelijk oogpunt je hebt met je tablet. Grafisch designer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Laatst online: 04-08-2024
Als kijkt naar z'n sign etc. dan kan je zien dat hij druk bezig is met fotografie. (Werk/hobby) Dus ik neem aan dat hij hem daar ook voor gebruikt.. Dus voor het retoucheren van afbeeldingen.

Why zeg you trouwens Grafisch Designer? Graphic Designer of Grafisch Vormgever dus. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

samo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:57:
Ok, laat ik dan ook meedoen.

Ik heb een Griffin Powermate, maar het ding werkt eigenlijk best onhandig in Lightroom.
Gebruik ik dus amper.
Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/additional/large/powermate-alt1.jpg
vertel eens wat er zo onhandig aan is en waar het normaliter voor wordt gebruikt want ik
heb het altijd erg leuk gevonden alleen nooit moeite genomen waar het voor gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:56
Ik gebruik de powermate alleen in Excel (dat gebruik ik veel). Heb er enkele toetscombinaties aan gehangen. Er zijn allerlei handelingen mogelijk die per programma los zijn te definieren (draaien links, draaien rechts, (lang) indrukken en de diverse combinaties hiertussen). Ik gebruik alleen indrukken (of rammen) en draaien (waarbij ik links en rechts draaien dezelfde toetscombinatie toe heb gewezen).

Op zich werkt het na enige gewenning behoorlijk efficient! Voor mij dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203565

Als je een perfecte match zoekt in de vorm van een rekenmachine, dan kan ik de Canon X-Mark I aanraden.
In 2 kleuren verkrijgbaar, maar de aluminium/wit is toch wel de mooiste :)

Afbeeldingslocatie: http://www.canon-ebm.com.hk/images/2009/X_Mark_I.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Anoniem: 203565 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:28:
Als je een perfecte match zoekt in de vorm van een rekenmachine, dan kan ik de Canon X-Mark I aanraden.
In 2 kleuren verkrijgbaar, maar de aluminium/wit is toch wel de mooiste :)

[afbeelding]
Ik gebruik gewoon die op mijn dashboard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
http://store.apple.com/nl...=MTc5MDMxNDM&s=topSellers
Deze past nog beter bij je wireless keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:06
Ik kan die bij Apple nergens anders te koop vinden. Das jammer, want best wel prijzig...

No production networks were harmed during this posting

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Harman & Kardon SoundSticks II

Afbeeldingslocatie: http://www.prismastore.com.cy/images/ss2.jpg

Geweldig geluid voor een zacht prijsje.
---
En sinds 2 weken de Magic Trackpad.

Afbeeldingslocatie: http://www.icentre.nl/img/prd/trackpad_0.jpg

Imho veel fijner dan een normale muis bij allerdaagse dingen.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Afbeeldingslocatie: http://www.macstuff.nl/images/shop/macally/g_s350sua.jpg
MacAlly
3.5"" USB2.0/FW400/800/eSATA case

Afbeeldingslocatie: http://eshop.macsales.com/images/Items/MCYSLIMKEY/SKStand1_tnail.jpg
Macessity
Macessity SlimKey Stand - Designed

Afbeeldingslocatie: http://www.macstuff.nl/images/shop/Raindesign/irest_aluminum.jpg
Rain design
iRest aluminum - A matching aluminum colored wrist rest and mouse pad for your Mac.

[ Voor 45% gewijzigd door Mektheb op 19-08-2010 22:15 ]

• sjun
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-01 12:18
Ik heb in verband met de WK op mijn MacBook Pro op plekken waar geen online verbinding was een Terratec H5 TV stick aangeschaft. Verder sleep ik onderweg een Icidu 4 poorts USB 2.0 mini-hub en een iomega portable prestige hdd van 1TB mee.

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/30utv9c.png Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/15o6qh2.png

Andere accessoires rondom de MacBook Pro: iPod Touch v.3 64GB en Sony Cybershot DSC-TX7. De inmiddels ruim 8 jaar in gebruik zijnde Samsonite tas die het allemaal herbergt protesteert nog niet al zie ik de eerste slijtagesporen aan de ijzeren haken waarmee de (vervangbare) schouderband bevestigd is.
;(

Anoniem: 181786

Die Macessity SlimKey Stand vind ik wel een erg mooie oplossing, maar waarom dat zo'n 65 dollar moet kosten... Dat is het mij niet waard ondanks dat er een usb-hub inzit.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:17
Mektheb schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:11:
[afbeelding]
Macessity
Macessity SlimKey Stand - Designed
Bij deze een award voor slechtste productfoto van het jaar. Een aluminium onderzetter voor een mac die niet dezelfde kleur heeft. Tja

• Mektheb
lowfi schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:39:
[...]

Bij deze een award voor slechtste productfoto van het jaar. Een aluminium onderzetter voor een mac die niet dezelfde kleur heeft. Tja
Ach in werkelijk heid valt het wel mee, hijs iets lichter dan een keyboard / macbook / imac.
Maar op de foto inderdaad erg appart.
Anoniem: 181786 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:39:
Die Macessity SlimKey Stand vind ik wel een erg mooie oplossing, maar waarom dat zo'n 65 dollar moet kosten... Dat is het mij niet waard ondanks dat er een usb-hub inzit.
Sja als je een imac koopt met alles erop en der aan dan boeit die 65 dollar me nou ook weer niet echt, maar ik snap je punt hijs vrij duur ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 19-08-2010 22:44 ]

Anoniem: 301197

Ik moet de rest nog lezen, maar toen ik naar mijn vriendin riep dat er een geinig plakkertje bestond van een mannetje dat tegen de appel duwt, zei ze: "lijkt me grappig als er een wormpje is dat uit die appel klimt." Lijkt mij ook grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Bij de mycom verkopen ze de Bassjump van Twelve South voor (maar) 40euro:

http://twelvesouth.com/products/bassjump/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Vraagje, zo sticker... bedekt die de hele bovenkant en kan dus een beetje als bescherming bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dompeerd
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-11-2024

Dompeerd

Nobody

Anoniem: 154173 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:38:
Bij de mycom verkopen ze de Bassjump van Twelve South voor (maar) 40euro:

http://twelvesouth.com/products/bassjump/
Deze staat op de site van Mycom voor €80,-, in welke winkel heb je hem gezien?

Dropbox synchoniseer je iPhone/Android/Mac/PC | 13" Macbook Pro (mid 2010) | Sony VAIO VPCF11Z1E | Mac mini (end 2009) | PC Q6600 | Synology DS1010+ | HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 08:44
lowfi schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:39:
[...]

Ik onderschrijf het bericht van Mektheb, in de praktijk valt het mee:
Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs389.snc4/45201_419345291452_755991452_4841470_6100264_n.jpg

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DivxLover schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:54:
[...]

Ik onderschrijf het bericht van Mektheb, in de praktijk valt het mee:
[afbeelding]
inderdaad ziet er goed uit ! zie jij de versie hebt met de hub voorin, ik heb hem aan de zijkant.
Mooi hoor :) en ja bijna alle alluminum dingen zijn iets anders van kleur

Mooie setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
De standaard ziet er inderdaad netjes uit. Wel nette oplossing om mn 24" ACD te verhogen tov mn 27" iMac

Instagram / YouTube

Anoniem: 323791

Apart die verhoging, je kan je stoel ook lager zetten ;)

Maar is het makkelijk zonder computermat met die draadloze muis?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat je bureau dan wel heel erg schoon
en egaal moet zijn wil het vlekkeloos werken zo een muis.

• Mektheb
Anoniem: 323791 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:42:
Apart die verhoging, je kan je stoel ook lager zetten ;)

Maar is het makkelijk zonder computermat met die draadloze muis?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat je bureau dan wel heel erg schoon
en egaal moet zijn wil het vlekkeloos werken zo een muis.
Tis niet zo zeer voor een verhoging, maar meer voor meer usb en een opberg plaats voor je keyboard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:11
Even een vraagje. Volgende week komt mijn eerste iMac (met Apple Wireless Keyboard) binnen. Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn toetsenbord op te bergen als ik niet met de iMac bezig ben. Ik heb hiervoor de volgende producten gevonden:

een LowKey Stand,
een SlimKey V2 Stand,
of een LapTuk Pro.

Het probleem is echter dat de Lowkey Stand en de Slimkey V2 Stand (speciaal) gemaakt zijn voor het wired keyboard met numeriek gedeelte en ik ben bang dat het wireless keyboard niet gaat passen. Op de site van macupgrade.be staan bij de Lowkey Stand afbeeldingen met een wireless keyboard eronder waaruit blijkt dat het wel zou passen (en dus ook bij de Slimkey stand, beide een hoogte van 1").

Mijn vraag is dus, gaat het passen? (op de apple site kan ik nergens de hoogte van het wireless keyboard vinden) Anders moet ik maar voor de LapTuk Pro gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Het wireless keyboard is kleiner dan de wired met numeriek.. dus ik zou het heel apart vinden als het niet past.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
mijn wireless keyboard past onder de LowKey Stand. Door het pootje in het midden steekt ie wel een cm uit, eigenlijk net als op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
paella schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 10:03:
mijn wireless keyboard past onder de LowKey Stand. Door het pootje in het midden steekt ie wel een cm uit, eigenlijk net als op de foto.
thanx dan weer ik voldoende. Ik dacht het wireless keyboard misschien hoger zou zijn dan het wired keyboard met numeriek gedeelte. Dan wordt het denk ik de Lowkey Stand, de usb hub aan de voorkant lijkt me handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Precies de reden dat ik die ook heb. Even snel USB stick, of syncen van telefoon gaat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:48
Weet iemand een (web)winkel in NL waar de Slimkey V2 te verkrijgen is? Of is macstuff een van de weinige in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
bvsteyn schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:12:
Weet iemand een (web)winkel in NL waar de Slimkey V2 te verkrijgen is? Of is macstuff een van de weinige in Nederland?
ik heb vrijdag 2 lowkey stands besteld bij macupgrade.be
Kreeg vanmorgen een email dat het morgen wordt opgehaald door TNT.

Verzendkosten zijn maar 7 euro naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Weet iemand een NL winkel waar Zagg skins te koop zijn voor zowel de Macbook Air 13.3 (2010) en de iPhone 3Gs?

[ Voor 26% gewijzigd door deeltje op 01-12-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
ik heb gewoon bij zagg in amerika besteld ging prima :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

djwb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:33:
ik heb gewoon bij zagg in amerika besteld ging prima :9
Mkay, betaald met CreditCard? Hoe lang duurde het voordat je je bestelling binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
deeltje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:40:
[...]

Mkay, betaald met CreditCard? Hoe lang duurde het voordat je je bestelling binnen had?
paypal, had hem binnen 1 1/2 week binnen.

kleine kanttekening, ik vind die skins niet zo mooi als ik verwacht had. bubbel en vuil loos is bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:05

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Ik vind de B&W MM-1 schitterende speakers voor bij een iMac. Ze zijn elegant, kwalitatief hoogstaand en chique!

Afbeeldingslocatie: http://news.cnet.com/i/tim//2010/05/19/bw-mm11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 16:26
Kan ik bevestigen, nog steeds erg tevreden mee! Iedereen is altijd verbaasd over hoeveel geluid er uit komt. "Heb je echt geen subwoofer?"

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:15

Mach

[END]Avengers

Bigg Balls schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:48:
Ik vind de B&W MM-1 schitterende speakers voor bij een iMac. Ze zijn elegant, kwalitatief hoogstaand en chique!

[afbeelding]
wow..erg mooi!

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Dit soort gespam is natuurlijk niet toegestaan.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 04-12-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Weet iemand waar je de MacAlly Firewire HDD enclosure kan kopen in Nederland?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Magic Charger van Mobee Technology is wel een geinig ding.

Afbeeldingslocatie: http://geekbeat.tv/wp-content/uploads/2010/09/Mobee-Magic-Charger.jpg

YouTube: Mobee - Magic Charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824

djwb schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:53:
[...]

paypal, had hem binnen 1 1/2 week binnen.

kleine kanttekening, ik vind die skins niet zo mooi als ik verwacht had. bubbel en vuil loos is bijna onmogelijk.
Ik ben hier altijd heel tevreden over geweest. Apply-en is idd vooral in het begin lastig, maar na een 3 x Macbook Pro 15 (2x unibody en het vorige model), 1 x Macbook Pro 13 unibody, iPhone 2G/3Gs/4 heb ik het wel aardig onder de knie. Key is niet teveel vloeistof erop te doen en echt van één kant heel subtiel naar de andere kant werken. Zo krijg je ook de minste bubbels. En de bubbels die er wel zijn die gaan echt wel weg na het drogen.
En ik heb nooit problemen ondervonden met het schoonhouden. Soms kan na een lange tijd hoekjes (die niet goed gedaan zijn) beginnen te plooien, maar dan heb je ook levenslange garantie.
Het aluminium van de Macbook's voelt veel fijner aan dan het een beetje rubberachtige materiaal van de skins, maar de grip is daardoor wel veel beter! En ik heb liever een krasloze Macbook, want je krijgt (bij normaal gebruik) echt geen krassen erop.

Ben nu aan't wachten voor de skin van mijn MBA (had per ongeluk de skin voor de MBP 13 besteld :( (staat op MP O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Mektheb schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:36:
[...]

inderdaad ziet er goed uit ! zie jij de versie hebt met de hub voorin, ik heb hem aan de zijkant.
Mooi hoor :) en ja bijna alle alluminum dingen zijn iets anders van kleur

Mooie setup
Nouja, de mStand is toch echt exact dezelfde kleur als mijn MBP, dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:16

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Anoniem: 203565 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 02:23:

[afbeelding]

Zijn er zo ver jij weet al Nederlandse shops die dat ding verkopen? Of moet echt via Mobee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53
Beste tech-aankoop ooit:
Afbeeldingslocatie: http://bitcast-a.v1.fra1.bitgravity.com/pastfuture/gdgt/img/product/4/37s/apple-airport-express-4gl-640.jpg

Laptop op schoot op de bank, muziek uit de fatsoenlijke speakers :)

Slechtste:
Afbeeldingslocatie: http://www.ithinkdiff.com/wp-content/uploads/2010/07/ApplesMagicTrackPAd.jpg
Ik kan er maar niet aan wennen. Het ding ligt in de kast te niksen. [ot]Dus als iemand interesse heeft....[/ot]
offtopic:
0900-telaat

[ Voor 2% gewijzigd door balk op 09-01-2011 17:30 . Reden: reeds verkocht via V&A ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

Anoniem: 203565 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 02:23:

[afbeelding]

Idd, had het gisteren ook gezien. Lijkt me wel iets die handig kan zijn.
Nickalicious schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:16:
[...]

Zijn er zo ver jij weet al Nederlandse shops die dat ding verkopen? Of moet echt via Mobee?
Om ff m'n bericht van in het ander topic waar het verkeerd stond te quoten:

Kom net dit tegen op macrumors:
Magic Charger

On the more practical end of the spectrum, Mobee Technology was on hand to showcase its Magic Charger, an inductive charging accessory for Apple's Magic Mouse. The Magic Charger is comprised of a replacement battery pack and bottom plate for the Magic Mouse and a charging base. Once installed, the Magic Charger's battery pack allows the Magic Mouse to be charged by simply placing it on the included charging base.

The Magic Charger is priced at $49 and can be ordered directly from Mobee and is expected to be available at Apple retail stores soon.
http://www.mobeetechnology.com/the-magic-charger.html

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 269758 op 09-01-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zover ik kan zien is Five4U de distributeur voor Nederland.
Als je op die website je woonplaats invoert krijg je vanzelf een lijst van shops in de regio waar zij leverancier van zijn. Via die shops kan je dan die Magic Charger wel bestellen neem ik aan.
Ze hebben de Magic Charger trouwens al op hun website staan.

Pixmania schijnt hem al op voorraad te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colin43
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
[...]

Ik kwam het gisteren tegen bij Pixmania, en is op voorraad.
ben hem nog nergens anders tegeggekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
Voordeel en nadeel tegelijk is wel weer dat het via USB werkt. Om op te laden moet de iMac/MB/MBP enz. aanstaan. Nou gooi ik mijn MBP altijd in slaapstand als ik hem niet gebruik. Over paar maandjes komt hier een iMac te staan, wellicht dat het dan handig is, maar waarschijnlijk zet ik deze ook in slaapstand als ik hem niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan ook via 230v d.m.v. van zo'n USB lader.
Zie deze review YouTube: Review: Mobee -- The Magic Charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Kijk, dat is best interessant. Ben benieuwd of het ook via een powered USB-hub zou werken. In het filmpje geeft hij aan dat hij het niet zeker weet. Maargoed, vind het nu nog geen 50 euro waard, misschien als de iMac hier bij mij thuis staat (in de zomervakantie pas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:48
Die mobee is gewoon te koop bij Mycom.

http://www.mycom.nl/Productgroep/Apple/Mobee/25440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:13

Jrz

––––––––––––

500 cycles maar :/

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:59

f.h

Waar haal je dat eigenlijk vandaan? Mocht het zo zijn is het toch nog steeds goedkoper dan losse batterijen? Dat ding gaat er bij mij waarschijnlijk wel komen, echt ideaal lijkt het me.

EDIT: In de datasheet dus :) Maar goed, geen idee hoe lang 1 cycle is, als die even lang is als 1 setje van 2 batterijen, dan betaal je dus 50 euro voor 500 batterijen of in het gunstigste geval 50 euro voor 1000 batterijen. Das toch best goedkoop dan?

[ Voor 44% gewijzigd door f.h op 09-01-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Ja 3 weken levertijd! Bij macforyou direct leverbaar ? Heb ze al even gemailt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

f.h schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:08:
[...]

Waar haal je dat eigenlijk vandaan? Mocht het zo zijn is het toch nog steeds goedkoper dan losse batterijen? Dat ding gaat er bij mij waarschijnlijk wel komen, echt ideaal lijkt het me.

EDIT: In de datasheet dus :) Maar goed, geen idee hoe lang 1 cycle is, als die even lang is als 1 setje van 2 batterijen, dan betaal je dus 50 euro voor 500 batterijen of in het gunstigste geval 50 euro voor 1000 batterijen. Das toch best goedkoop dan?
Ze verkopen de battery pack ook los. Kost $29,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:59

f.h

Inderdaad dus volgens mij is het batterij technisch een prima investering. Of sommige (panische ;) ) cable managers hier zitten te wachten op een extra kabeltje is natuurlijk een ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:13

Jrz

––––––––––––

f.h schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:08:
[...]

Dat is wel zo, maar opgeladen batterijen gaan vaak minder lang mee.
(ervaring logitech muizen.)

Gelukkig kan het laad-contact niet kapot hier =)

Die battery pack is wel interessant idd

Ik heb zelf nog de mighty mouse, omdat ik de magic mouse te zwaar vind.
De ding haalt daar wel een aantal gram vanaf

[ Voor 9% gewijzigd door Jrz op 10-01-2011 09:34 ]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Sorry voor de kick, maar zijn hier mensen met bestelervaring bij macstuff.nl? heb hier een Macessity LowKey Stand besteld op 2 februari, maar nog geen enkele communicatie gehad. bij order al gevraagd voor geschatte leverdatum, en vorige week nog een mail gestuurd. maar nergens antwoord op gekregen. van de week maar eens bellen, enige vorm van communicatie had op zijn minst netjes geweest.

Edit
Pardoes een mail gekregen, wie weet hier gekeken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door thijszor op 14-02-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Jazeker, Macstuff heb ik vrij veel spullen besteld

Ze zijn niet erg snel kwa mail, maar antwoorden altijd en hebben goeie service betreft na zendingen of als er iets miss is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
  • Laatst online: 14-06 07:48
Een bluetooth calculator voor Mac.
http://www.games101.com.a...ator%20Keypad%20for%20Mac
>:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170122

De mstand! Erg fijne laptop stand, kost iets maar dan heb je ook wat.

Afbeeldingslocatie: http://www.applegazette.com/wp-content/uploads/2008/02/mstand.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Helemaal uit Australie, terwijl gewoon in de NL Apple store te koop :)

http://store.apple.com/nl/product/H0321VC/A?mco=MTY3ODQ5OTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
  • Laatst online: 14-06 07:48
paella schreef op maandag 21 februari 2011 @ 07:31:
[...]

Helemaal uit Australie, terwijl gewoon in de NL Apple store te koop :)

http://store.apple.com/nl/product/H0321VC/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Haha je hebt gelijk!
Ik zag hem voor het eerst in de Apple winkel in New York (5 av.).
Ik had hem nog nooit eerder gezien...zodoende mijn post.
Later bleek dat hij al eens gepost is...zodoende excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Ik vind dit toch eigenlijk de mooiste externe hardeschijfbehuizing voor bij een Apple. (Stiekem beetje reclame, hij staat te koop in V&A :$) Wel vrij prijzig, ze worden zonder harde schijf geleverd. MacAlly G-S350 serie.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2d9qsly.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2dky51i.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door rvd50 op 23-02-2011 00:21 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Iemand ervaring met dit ding icm een mac?
http://azerty.nl/producte...x-1-gigabit-ethernet.html
Edit: gewoon ene besteld benieuwd of ik 'm ook krijg.

Deze vind ik ook wel mooi.
pricewatch: LaCie d2 Network 2 1TB

[ Voor 109% gewijzigd door SquareOne op 30-05-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 13:44
Zal de LowKey stand het zoemen doen verminderen? Mijn iMac staat nu op een muismat en een draaitafeltje, het geluid is miniem.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ik heb de Lowkey stand. Deze maakt het zoomen juist erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 13:44
Ok, dat is een duidelijk antwoord.:P
Dan moet ik op zoek naar iets anders.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:50
Die IOmega is wel heel netjes geprijsd, zal wel een foutje zijn van Azerty?

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
VeeGee schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:18:
Die IOmega is wel heel netjes geprijsd, zal wel een foutje zijn van Azerty?
Welke iomega? Of ik ben blind, of jij ziet iets wat ik niet zie, want ik zie het niet gaan over 'een iomega' ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Haazzz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Welke iomega? Of ik ben blind, of jij ziet iets wat ik niet zie, want ik zie het niet gaan over 'een iomega' ?!?
Deze:
Brm-G schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:13:
;)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Brm-G schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:13:
Ik heb hem ook besteld. Als ik hem krijg is het een mooie prijs!

Edit: Mail van Azerty ontvangen:

"Beste ...,

U heeft bij ons een order geplaatst met hierin een Iomega Home Media Network Hard Drive
Dit product had helaas een verkeerde prijskoppeling, en stond dus voor een veel te lage prijs op de website.

Graag vernemen we van u of u
- de NAS wilt ontvangen voor de juiste prijs van € 167,41 (incl) of
- wilt overstappen naar een ander product waar een eventuele meerprijs voor uw rekening komt, of
- de order wilt annuleren

Mochten wij aan het einde van de dag geen reactie hebben ontvangen, dan zijn wij helaas genoodzaakt het product uit uw order te verwijderen

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Azerty"

[ Voor 45% gewijzigd door Worldwide op 31-05-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Zelfde bij mij.

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409186

Degene die op zoek zijn naar een passend USB hub:

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/ctpwevbne/apple.jpg
http://postimage.org/image/26w39g3b8/

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/ctq4ok24a/usb.jpg
http://postimage.org/image/26wbj4ts4/

Net als de Apple Magic muis heeft het een doorzichtig buitenkant en een witte binnenkant. Het voelt niet heel solide aan maar ook niet cheap. Kost € 15,- @ MyCom.

http://www.mycom.nl/Produ...USB-20-HUB-7-Ports/252945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404447

rodian50 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:12:
Ik vind dit toch eigenlijk de mooiste externe hardeschijfbehuizing voor bij een Apple. (Stiekem beetje reclame, hij staat te koop in V&A :$) Wel vrij prijzig, ze worden zonder harde schijf geleverd. MacAlly G-S350 serie.

[afbeelding]

[afbeelding]
I don't think so
http://store.apple.com/be...EyMjY2Mzc&mco=MjEyMjY5Mjg
(iemand ervaring mee?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06 14:39
Een vraag aan jullie; wat is nou echt een mooi USB hub ? :) Niet een waar je iMac oid opstaat, hoeft niet portable te zijn, moet gewoon een simpele, maar vooral mooie USB hub zijn :). Iemand een idee ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ihub 2 is wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-06 09:46
Die is volgens mij van de markt gehaald door Apple :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste