[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.881 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:00
mindcrash schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:09:
[...]

Garantie loopt volgens mij gewoon via AppleCare; en die die regeling geld (zover ik weet) gewoon wereldwijd.
AppleCare geldt voor alle producten wereldwijd, behalve voor de iPhone helaas.
Als het goed is staat het ergens in de voorwaarden van AppleCare voor de iPhone.

[ Voor 11% gewijzigd door Luckyluuk op 24-08-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik had idd ook al berekend (handig die calculator op BL) dat de prijs rond de 750 euro zou liggen. Prima deal, zojuist een 32Gig model besteld...

Echter duurt het wéér net zoals de iPad zo'n 3 weken voordat er uitgeleverd kan worden...
Luckyluuk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:21:
AppleCare geldt voor alle producten wereldwijd, behalve voor de iPhone helaas.
Als het goed is staat het ergens in de voorwaarden van AppleCare voor de iPhone.
Dan wordt het hoog tijd dat de Nederlandse overheid via de OPTA de simlock afschaft. Als het in België kan, dan kan het hier ook.

Anyway, zolang je vrij zuinig bent op je iPhone is zo'n garantieregeling ook totaal niet noodzakelijk. Werk hier al jaren met een jailbreaked iPhone 1G uit de US, en die is (zolang je er bijvoorbeeld niet mee gaat gooien, laat vallen of erop gaat staan of zoiets) niet stuk te krijgen. Zelfs een aantal keer stevig gecrashed (vast vanwege vage unlock/jailbreak tricks) maar na een geforceerde reboot doet ie t weer prima... *knock on wood* ;)

[ Voor 66% gewijzigd door mindcrash op 24-08-2010 17:48 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Weet iemand wat ondertussen de status is van de diverse winkels in Belgie? Iemand die nog recent bij Mobistar / Mediamarkt navraag heeft gepleegd?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
domi235 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:24:
Weet iemand wat ondertussen de status is van de diverse winkels in Belgie? Iemand die nog recent bij Mobistar / Mediamarkt navraag heeft gepleegd?
Is weinig over te lezen de laatste tijd inderdaad. Een aantal weken geleden had MM Antwerpen een leuke voorraad maar die was er binnen een dag doorheen. Ik ben ook niet meer gaan bellen aangezien mijn iPhone's op mijn adresje in Engeland zijn aangekomen ;)

Je mag je bevindingen hier altijd posten, wellicht dat ik anders nog even naar Antwerpen rijd indien er voorraad is zodat de Engelse iPhone's MP op kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Dan rij ik fingers crossed vanavond even naar Hasselt, i'll keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Waarom bel je niet eerst even?(als ze opnemen that is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ben ook wel benieuwd naar de status van de voorraad in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnoekie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-02 16:01
Ik heb zojuist met Mediamarkt Hasselt gebeld: 0032 - 11294900. Kreeg een dame aan de telefoon dat ze momenteel GEEN voorraad hebben. Zij werken nu zowiezo met bestellijsten. Bestellingen plaatsen is alleen in de winkel mogelijk omdat je ook meteen een aanbetaling moet doen.

Hoe lang het duurde voordat zij weer iPhones 4 binnenkregen kon ze niet vertellen..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Even nieuwe grafieken, bij de oude vielen steeds de waarden weg omdat Google die steeds moet uitrekenen. Als het goed is rekenen deze grafieken zich wel gelijk uit en geven ze alles goed weer. Is dat niet het geval? Stuur dan even een DM naar me

Afbeeldingslocatie: https://spreadsheets.google.com/pub?key=tROmUeONE_6Pg4krd36BlRw&oid=3&output=image
Afbeeldingslocatie: https://spreadsheets.google.com/pub?key=tROmUeONE_6Pg4krd36BlRw&oid=4&output=image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 13:33
Zojuist een iPhone opgehaald bij Saturn in Antwerpen met iOS 4.0.1! Ze hebben alleen nog een aantal 16GB modellen op voorraad, dus wie snel is.... ;)

Prijs: € 639,99. Als je hem door hun wilt laten activeren moet je een hoesje kopen van een tientje. Verder geen gezeur met verplichte accessoire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Leroy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:06:
Zojuist een iPhone opgehaald bij Saturn in Antwerpen met iOS 4.0.1! Ze hebben alleen nog een aantal 16GB modellen op voorraad, dus wie snel is.... ;)

Prijs: € 639,99. Als je hem door hun wilt laten activeren moet je een hoesje kopen van een tientje. Verder geen gezeur met verplichte accessoire.
Wat is een aantal? Dan kan ik bekijken of het nog loont die kant op te rijden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:20:
[...]

Wat is een aantal? Dan kan ik bekijken of het nog loont die kant op te rijden... ;)
Idd, miss morgen dan nog even naartoe rijden. 16gb wil ik opzhc wel. anders bel ik ze morgen ochtend wel even. Toevallig nog witte op voorraad?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ik heb net ff een paar Saturns gebeld en de Saturn in Wilrijk heeft nog een aantal 32 GB versies liggen. Probleem is dat ik hem deze week waarschijnlijk niet ga kunnen ophalen, maar ik moet morgen nog even terugbellen of hij niet al gereserveerd is. Mocht het zijn dat de telefoon opgehaald kan worden, dan wil ik wel iemand hier blij maken door de naam van de verkoper te DMen en dan kun je gewoon zeggen dat jij het was die had gereserveerd.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:17:
[...]

Toevallig nog witte op voorraad?
Ik hoop niet dat dat een serieuze vraag is..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Yippiekayee, hij is binnen. Saturn Antwerpen een uur geleden via een vriend kunnen scoren (die was dus in Antwerpen!). Zo direct ophalen, ik weet overigens niet hoeveel precies ze er nog hadden maar ongeveer tien dacht hij te horen via een verkoper. (edit: de 16GB, ze hebben géén 32GB op dit moment)

[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 25-08-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:30:
[...]

Ik hoop niet dat dat een serieuze vraag is..
Hehe ok niet dus, ja zit er nog niet heel erg in had alleen van iemand gehoord dat er productie problemen waren met die witte, maar miss inmiddels al opgelost. (niet dus)

Amiet, ik zou hem graag willen ophalen, dus houd mij op de hoogte als dat zou kunnen!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansje28
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-10-2022
D-Ed schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:57:
Yippiekayee, hij is binnen. Saturn Antwerpen een uur geleden via een vriend kunnen scoren (die was dus in Antwerpen!). Zo direct ophalen, ik weet overigens niet hoeveel precies ze er nog hadden maar ongeveer tien dacht hij te horen via een verkoper. (edit: de 16GB, ze hebben géén 32GB op dit moment)
Heb net heen gebeld, en ze vertelde me dat ze nog 3 16gb op voorraad hebben. en ze verwacht dat ze morgenvroeg al verkocht( zijn ze zijn tot 19:00 open). erg jammer aangezien ik vrijdag tm maandag in antwerpen ben. en ik kon ook geen reserveren spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:36:
[...]

Hehe ok niet dus, ja zit er nog niet heel erg in had alleen van iemand gehoord dat er productie problemen waren met die witte, maar miss inmiddels al opgelost. (niet dus)

Amiet, ik zou hem graag willen ophalen, dus houd mij op de hoogte als dat zou kunnen!
Stuur maar ff een DM met je naam dan kan ik op die naam de reservering zetten. Je moet hem volgens die jongen dan wel morgen of vrijdag ophalen. Mocht het zo zijn dat ik hem wel volgende week zou kunnen ophalen, dan is ie wel voor mij :p. I'll keep you posted.

Wat mij trouwens nog steeds niet duidelijk is, is de garantie regeling wanneer je het toestel uit België haalt. Sommige mensen zeggen dat je gewoon langs kunt gaan bij een Apple Care Point (oid) en anderen zeggen dat T-Mobile de enige is die de toestellen kan laten repareren. Wat gaan jullie bijvoorbeeld doen wanneer jullie iPhone raar begint te doen?

[ Voor 21% gewijzigd door Amiet01 op 25-08-2010 18:19 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 13:33
Volgens de verkoopster bij Saturn in Antwerpen kon ik gewoon naar een Saturn in Nederland gaan. Geen idee hoe zij dat daar dan gaan regelen, aangezien ze in NL waarschijnlijk geen simlockvrije iPhones kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:04:
[...]

Stuur maar ff een DM met je naam dan kan ik op die naam de reservering zetten. Je moet hem volgens die jongen dan wel morgen of vrijdag ophalen. Mocht het zo zijn dat ik hem wel volgende week zou kunnen ophalen, dan is ie wel voor mij :p. I'll keep you posted.

Wat mij trouwens nog steeds niet duidelijk is, is de garantie regeling wanneer je het toestel uit België haalt. Sommige mensen zeggen dat je gewoon langs kunt gaan bij een Apple Care Point (oid) en anderen zeggen dat T-Mobile de enige is die de toestellen kan laten repareren. Wat gaan jullie bijvoorbeeld doen wanneer jullie iPhone raar begint te doen?
Heb er 1ntje naar je gestuurd (raar systeem dat DM, dacht gewoon makkelijk een PM sturen ofzo maargoed) wil m inprincipe morgenochtend ophalen, ik hoor wel van je. Bedankt iig voor je hulp!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:55

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog een dag of 7 tot mijn iPhone 4 32GB bij Borderlinx aankomt in de UK. Daarna nog een paar dagen voor de verzending naar Nederland.

Toch twijfel ik nog om de order snel te annuleren en het de volgende week eens in België te proberen bij de Saturn ofzo.

Waarom twijfel? In België is de garantie afhandeling wat makkelijk en dichterbij voor als er wat met het toestel is. Maar via de UK ben ik wel zeker dat ik hem over een dag of 10 in huis heb i.t.t België waar het misschien weer 6-8 weken kan duren... :/

• D-Ed
  • Niet online
Die uit Engeland gewoon laten komen, mocht je er eentje eerder in België kunnen scoren dan zet je de Engelse versie op MP. Je moet er zeker wel iets van winst op kunnen maken lijkt me.

• Executor16
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:45:
Die uit Engeland gewoon laten komen, mocht je er eentje eerder in België kunnen scoren dan zet je de Engelse versie op MP. Je moet er zeker wel iets van winst op kunnen maken lijkt me.
Dat kan ook ja. Als ik er 50~85 euro bovenop gooi (ook verzenden vanaf Borderlinx kost geld) moet het inderdaad te doen zijn, dan maak ik er iig geen verlies op :)

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:45:
Over MP gesproken... :'( (hilarisch topic)

Zelf nog steeds op wachtlijst Apple Premium Reseller in België :/

• domi235

domi235

Magic!

Gisteren nog even naar Mobistar hasselt gebeld, maar volgens mij weten die mensen niet hoe een telefoon werkt :(.

• D-Ed
  • Niet online
downer schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 02:01:
[...]

Haha, ik krijg het volgende bericht: "Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het forum van de iPhoneclub, maar heb je nog geen account aangemaakt."

Alsof ik me aan ga melden op een forum om er alleen maar te lezen.... 8)7

• Amiet01

Amiet01

Master_A

[...]

Dit topic is echt te grappig voor woorden. Hoe onnozel kun je nou zijn, damnz.

Master_A

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

D-Ed schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:35:
[...]

Haha, ik krijg het volgende bericht: "Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het forum van de iPhoneclub, maar heb je nog geen account aangemaakt."

Alsof ik me aan ga melden op een forum om er alleen maar te lezen.... 8)7
Het registreren meer dan waard :).
insert popcorn gif

Hoi!

• D-Ed
  • Niet online
EWK schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:20:
[...]

Het registreren meer dan waard :).
insert popcorn gif
Ik heb mijn cookies ff opgeschoond and that did the trick ;) Maar die 11 pagina's lees ik een ander keer wel, de eerste pagina gaf me al genoeg duidelijkheid !

• Executor16
  • Niet online
[...]

Hahaha, heb alles gelezen. Wat een verhaal zeg!

Ik doe zelf sowieso niet aan verzenden. Kom maar gewoon langs :-)

• eelco74
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:58
Tarpan schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:35:
Ik was in juli op vakantie in Noord Engeland en heb daar gewoon in de Apple Store in Newcastle een iPhone 4 gekocht voor 499 pond. Eerst op dinsdag langs geweest maar toen hadden ze hem niet op voorraad. Heb me op de lijst reserveringen laten zetten en ik kreeg diezelfde vrijdag (de dag voor vertrek) een mailtje dat ik hem kon komen ophalen. Zaterdag 1 aug naar de Apple Store, was bijna meteen aan de beurt en met perfecte service een simlockvrije iPhone gekocht. Omdat ik geen microsim had heeft hij hem ook nog even ter plekke voor me geactiveerd via iTunes. Thuis m'n Vodafone simkaart bijgeknipt en helemaal tevreden. :)

Kan het iedereen aanraden om te reserveren en dan gewoon met de DFDS boot IJmuiden <--> Newcastle oppikken. Leuke bootreis!
Ik heb al zitten zoeken over dit activeren van een buitenlandse iphone, maar kan het antwoord niet vinden. Moet een belgische simlockvrije telefoon geactiveerd worden met een belgische simkaart ? Dit kan dus niet met een NL simkaart. Pas na activatie kan de simkaart gewisseld worden ?

• Eppo ©
  • Niet online
nee, simlock vrije iphone kan je met elke simkaart activeren.

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Is dit een betrouwbaar internet adres? Wat vinden jullie? Dit is een belgisch adres en je kan het laten opsturen (denk ik)

http://de-ka.be

Een 16gb kost daar € 650,-

Ik vind het vreemd dat ze bij de Iphone niet even een foto erop hebben gezet.

[ Voor 19% gewijzigd door The Champ op 26-08-2010 16:51 ]

The "real" Champ will always be The Champ

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Ik ga a.s. maandag mijn geluk beproeven in Luik. Daar zitten zowel een Saturn als MediaMarkt. Iemand toevallig enig idee over de voorraad?

• henkbiertank
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 09:41
The Champ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:50:
Is dit een betrouwbaar internet adres? Wat vinden jullie? Dit is een belgisch adres en je kan het laten opsturen (denk ik)

Waar moet een een webshop minimaal hebben? Bijvoorbeeld een winkelmand.
Elk product via een soort contactformulier bestellen? Lijkt me niet he.
Geen bedrijfsgegevens te vinden. En de pagina met de algemene voorwaarden bestaat niet..

Voor de rest zeg ik niks ;)

Als je dit leest, verdoe je je tijd

• Gnoekie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-02 16:01
TMC schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:04:
Ik ga a.s. maandag mijn geluk beproeven in Luik. Daar zitten zowel een Saturn als MediaMarkt. Iemand toevallig enig idee over de voorraad?
Ik heb vanmiddag Saturn gebeld in: Luik, Antwerpen en Wilrijk. Bij het filiaal in Luik kon ik mijn Frans weer even uitproberen: Vous avez Iphone 4? :) ook Apple Center easy M in Leuven gebeld.

Maar nee zij hebben geen voorraad meer. Allemaal vertelden ze mij dat nieuwe leveringen over een 2-3-4 weken binnen kwamen. Niemand wist iets zeker.

Apple center Leuven kreeg pas eind september nieuwe leveringen... Reserveren kon niet telefonisch wegens een aanbetaling...

Ik was het zat en heb vandaag via www.borderlinx.com mijn iphone 4 16gb in de Apple store UK besteld...... _/-\o_

Nu nog even geduldig wachten.

[ Voor 0% gewijzigd door Gnoekie op 26-08-2010 17:49 . Reden: Apple verkeerd gespeld ]

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Heeft iemand deze actie ook al gezien:

Apple iPhone 3GS €599,00 :)

http://waat.nl/apple-iphone-32gb/

Leuke actie, of toch maar de iPhone 4 nemen :?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• Executor16
  • Niet online
The Champ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:50:

Ik had ze ook al gemaild van de week.

Ze verkopen dus gejailbreakte en unlocked toestellen. Dus eigenlijk is het een 2e hands iPhone die niet simlockvrij is :)

• henkbiertank
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 09:41
pvr schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:17:

Ik zit net te kijken, ziet er zeker interessant uit. Ben nu ook aan 't twijfelen... :?

edit: Toch maar niet gedaan. Je kan beter even wachten tot de iPhone 4 beter beschikbaar is, lijkt me. Voor 40 eu meer heb je er nl. een.

[ Voor 15% gewijzigd door henkbiertank op 26-08-2010 19:54 ]

Als je dit leest, verdoe je je tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:31

Oxigeon

En zo is dat!

pvr schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:17:

Is inderdaad dat deze €600,- euro kost en je voor 40 euro meer je in belgie al aan een Iphone 4 komt. Voor "die 40 euro" kun je beter voor de Iphone 4 kiezen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Alleen krijg je voor die €40,- wel 16GB minder. Als je het goed vergelijkt, zit er dus €140,- verschil tussen die iPhone 3GS 32GB en de iPhone 4 32GB. Persoonlijk zou ik ook gewoon voor de iPhone 4 gaan, maar op zich is de 3GS ook geen slechte keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het precies zit met de fabrieksgarantie op een iPhone geimporteerd uit de UK?

In dit topic zie ik mensen vooral claimen dat je naar het land van herkomst terug moet om je garantie te claimen. Maar, als je de Europese richtlijnen voor winkelen in Europa leest, dan krijg ik toch sterk de indruk dat je ook hier in Nederland bij Apple kan aankloppen. Bovendien staat daar dat je niet maar 1 jaar, zoals Apple claimt, maar 2 jaar garantie hebt op je product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

De verkoop heeft in de UK plaatsgevonden en daarom gelden Nederlandse wetten niet ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:16:
De verkoop heeft in de UK plaatsgevonden en daarom gelden Nederlandse wetten niet ;)
Heb jij wel de link naar het Europees Consumenten Centrum gelezen? Daar staat in de eerste alinea:
Binnen de Europese Unie is er vrij verkeer van goederen en diensten. Om dat te waarborgen zijn er ook afspraken gemaakt over de bescherming van consumenten. Deze staan in de Europese richtlijn Koop en Garantie, die geldt voor elke lidstaat. Hieronder vindt u welke rechten en garanties u minimaal heeft als u in een EU-land een aankoop doet.
De EU bestaat niet voor niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
Een bekende Nederlandse webshop heeft op dit moment nog tientallen toestellen op voorraad (16 GB = 891 euro incl. btw). Net even gebeld en ze geven aan dat de iPhones uit Amerika komen en simlock vrij vanaf fabriek zijn (dus niet gejailbreaked).

Kan het nog nadelen hebben dat de iphones uit Amerika komen? bijvoorbeeld met welke apps je kunt downloaden of iets dergelijks? (garantie loopt gewoon via hun en is 2 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:26:
[...]

Heb jij wel de link naar het Europees Consumenten Centrum gelezen? Daar staat in de eerste alinea:

[...]

De EU bestaat niet voor niks :)
Die discussie is echt al miljoenen keren gevoerd.

Er is geen europees recht op de iPhone, lees de garantievoorwaarden van de iPhone eens door op de site.
Het is landgebonden omdat sommige landen gebonden providers hebben.

De iPhone moet helaas terug naar de UK als je hem daar gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Gnoekie schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:48:
[...]

Ik heb vanmiddag Saturn gebeld in: Luik, Antwerpen en Wilrijk. Bij het filiaal in Luik kon ik mijn Frans weer even uitproberen: Vous avez Iphone 4? :) ook Apple Center easy M in Leuven gebeld.

Maar nee zij hebben geen voorraad meer. Allemaal vertelden ze mij dat nieuwe leveringen over een 2-3-4 weken binnen kwamen. Niemand wist iets zeker.

Apple center Leuven kreeg pas eind september nieuwe leveringen... Reserveren kon niet telefonisch wegens een aanbetaling...

Ik was het zat en heb vandaag via www.borderlinx.com mijn iphone 4 16gb in de Apple store UK besteld...... _/-\o_

Nu nog even geduldig wachten.
Jammer. :-(
DutchTSE schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:31:
Een bekende Nederlandse webshop heeft op dit moment nog tientallen toestellen op voorraad (16 GB = 891 euro incl. btw). Net even gebeld en ze geven aan dat de iPhones uit Amerika komen en simlock vrij vanaf fabriek zijn (dus niet gejailbreaked).

Kan het nog nadelen hebben dat de iphones uit Amerika komen? bijvoorbeeld met welke apps je kunt downloaden of iets dergelijks? (garantie loopt gewoon via hun en is 2 jaar).
Dat maakt niks uit, elke iPhone is in principe hetzelfde. Welke apps je wel en niet kan downloaden is afhankelijk van je iTunes-account, niet van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_

sowieso zou ik hem daar niet kopen, 891 is gewoon al te duur :).
Met beetje zoekwerk, UK via Borderlinx, danwel retourtje naar Belgie ben je voor 200,- goedkoper uit.

De iPhone is met sim-lock in de US of A, dus dat verhaal klopt niet. (AT&T..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keanu_ schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:27:
[...]

Die discussie is echt al miljoenen keren gevoerd.

Er is geen europees recht op de iPhone, lees de garantievoorwaarden van de iPhone eens door op de site.
Het is landgebonden omdat sommige landen gebonden providers hebben.

De iPhone moet helaas terug naar de UK als je hem daar gekocht hebt.
En ook hier staat in de eerste alinea iets over:
Deze rechten kunnen dus nooit door een garantiebepaling of algemene voorwaarden van de ondernemer worden ingeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
keanu_ schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:29:
[...]

sowieso zou ik hem daar niet kopen, 891 is gewoon al te duur :).
Met beetje zoekwerk, UK via Borderlinx, danwel retourtje naar Belgie ben je voor 200,- goedkoper uit.

De iPhone is met sim-lock in de US of A, dus dat verhaal klopt niet.
Ik weet dat hij in Belgie goedkoper is, maar ben 1. het wachten beetje zat, 2. het scheelt 220 euro excl. btw tussen deze en die uit Belgie. Nu moet ik naar Belgie rijden á 60 euro, moet ik apple care aanschaffen á +/- 60 euro voor me 2e jaar garantie. Dan is het verschil nog maar 100 Euro.

Engeland doe ik liever niet ivm garantie. Heb hem zojuist besteld, heb het prijsverschil beetje goed gepraat voor mezelf en tegen mijn principes in maar snel op bestellen gedrukt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:33:
[...]

[...]
Tja succes dan maar ;).
Apple Nederland geeft je die garantie niet en zal je iPhone niet accepteren.
Ik spreek uit ervaring hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even gebeld en ze geven aan dat de iPhones
uit Amerika komen en simlock vrij vanaf fabriek zijn (dus niet gejailbreaked).
Amerika en standaard simlockvrij... Amerika is een van de weinige landen die ze niet simlockvrij verkoopt..
En aangezien ze ook niet in Amerika worden geproduceerd, vind ik het maar een beetje gek klinken eerlijk gezegd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Amerika en standaard simlockvrij... Amerika is een van de weinige landen die ze niet simlockvrij verkoopt..
En aangezien ze ook niet in Amerika worden geproduceerd, vind ik het maar een beetje gek klinken eerlijk gezegd.
Heb nog even gebeld n.a.v. jou opmerking en kreeg een ander aan de lijn, hij gaf aan dat de iPhones uit de UK komen (en dus met Engelse stekker geleverd worden, maar je zou de "Nederlandse" stekker er gewoon in kunnen zetten/stoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:33:
[...]
[...]
Heb je site even door gelezen, maar op waarom denk jij dat je in Nederland garantie kan claimen voor een product dat niet in Nederland is aangeschaft? Dat punt heb ik namelijk niet kunnen vinden in het stukje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
DutchTSE schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:51:
[...]

Heb nog even gebeld n.a.v. jou opmerking en kreeg een ander aan de lijn, hij gaf aan dat de iPhones uit de UK komen (en dus met Engelse stekker geleverd worden, maar je zou de "Nederlandse" stekker er gewoon in kunnen zetten/stoppen)
Je had dan toch net zo goed voor veel minder geld een UK versie via Marktplaats of Vraag en Aanbod kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:41

Lulukai

God's gift to women

DutchTSE schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:51:
[...]

Ja, je zet gewoon een Europees stukje erop, en dan is er geen enkel verschil tussen een Nederlandse en een uit de UK (behalve al dan niet simlock uiteraard).

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keanu_ schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:35:
[...]

Tja succes dan maar ;).
Apple Nederland geeft je die garantie niet en zal je iPhone niet accepteren.
Ik spreek uit ervaring hoor :)
Kijk, een ervaringsdeskundige, daar heb ik zeker wat aan :)
Eppo © schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:07:
[...]

Heb je site even door gelezen, maar op waarom denk jij dat je in Nederland garantie kan claimen voor een product dat niet in Nederland is aangeschaft? Dat punt heb ik namelijk niet kunnen vinden in het stukje...
Dat is inderdaad het subtiele punt. Het stuk legt alleen de uniformiteit van de richtlijnen uit, het vertelt niet waar je precies je garantie moet claimen. Het lijkt erop dat dat inderdaad in de UK is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
En dat is precies hetgeen dat TDW al had aangegeven:
tdw schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:16:
oke, hij formuleerd het ongelukkig door te zeggen dat de Nederlandse wet daar niet geld (en dat klopt half. Het ligt er namelijk aan welke algemene voorwaarden je hanteert, maar dat maakt voor de rest niet uit). Garantie claim je waar dan ook in Europa bij de verkopende partij. Dat houd dan dus ook in dat het in het betreffende land moet doen waar je verkopende partij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Maar hoeveel garantie zit er op een iPhone? En als de garantie dan is afgelopen, dan kun je hem toch wel gewoon tegen betaling bij een Apple Center in nederland laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Tc-Chub schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:47:
Maar hoeveel garantie zit er op een iPhone? En als de garantie dan is afgelopen, dan kun je hem toch wel gewoon tegen betaling bij een Apple Center in nederland laten repareren.
Op apple.com/nl staat gewoon duidelijk de garantievoorwaarden..
Buiten de garantieperiode accepteren ze hem ook niet.

Heb zojuist maar even met appecare gebeld.

Vraag - Geeft applecare wereldwijde garantie mbt de iPhone?
Antwoord - ''Nee, vooralsnog is de garantie landgebonden. Applecare zal hier geen verandering in brengen. We zijn wel aan het kijken naar opties voor vakantiegangers uit het buitenland. Die moeten een mogelijkheid hebben om hun iPhone ter reparatie aan te bieden. Dit wordt onderzocht.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Krediet
  • Laatst online: 12:58
Ik kan een Iphone 4 16GB, simlockvrij gemaakt d.m.v. jailbreak kopen voor 620€. Helemaal nieuw in doos. Is dit een beetje een redelijke prijs voor een iphone 4? Zie op marktplaats toch echt veel hogere bedragen namenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Piet Krediet schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:40:
Ik kan een Iphone 4 16GB, simlockvrij gemaakt d.m.v. jailbreak kopen voor 620€. Helemaal nieuw in doos. Is dit een beetje een redelijke prijs voor een iphone 4? Zie op marktplaats toch echt veel hogere bedragen namenlijk.
voor dat geld haal je hem standaard simlockvrij uit belgie en hoef je niet bij nieuwe software steeds te wachten op een jailbreak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

darkpluisje schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:00:
[...]

voor dat geld haal je hem standaard simlockvrij uit belgie en hoef je niet bij nieuwe software steeds te wachten op een jailbreak..
Knap kerel als je hem voor dat bedrag kunt verkopen. 639+vervoer+winst. Daar gaat iets mis denk ik ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
keanu_ schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:20:
[...]

Vraag - Geeft applecare wereldwijde garantie mbt de iPhone?
Antwoord - ''Nee, vooralsnog is de garantie landgebonden. Applecare zal hier geen verandering in brengen. We zijn wel aan het kijken naar opties voor vakantiegangers uit het buitenland. Die moeten een mogelijkheid hebben om hun iPhone ter reparatie aan te bieden. Dit wordt onderzocht.''
Hmm hopelijk kijken ze dan ook naar een optie van een nederlandse vakantie ganger die hem in het buitenland heeft gekocht zoals ik..
Kennis had er 2 uit engeland meegenomen bleek 1tje na verkoop voor de front camera een plastic flapje te hebben zitten. Hier in nederland dus geen garantie heeft hij hem zelf maar uitelkaar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vandaag met me neef geld mee gestuurd naar Belgie, hopen dat ie er een voor me kan vinden ^^

Iemand misschien nog tips waar de Iphone 16 gb nog in voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
beyazz06 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:51:
Vandaag met me neef geld mee gestuurd naar Belgie, hopen dat ie er een voor me kan vinden ^^

Saturn? MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Via een bekende heb ik hem bij de Saturn kunnen halen afgelopen week. (Antwerpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
beyazz06 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:51:

Geen idee of iemand in NL er wat aan heeft, maar tis wel geinig gemaakt:
GiveMeAGoddamnIphone-app voor available iPhones :D

Checkt alleen Mobistar site btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 14:22
http://www.centralpoint.n...ple=Apple&showRefine=Toon

Iphone 4 16 gb is hier wel op voorraad (simlock vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Laatst online: 27-01-2024
Een collega van mij is met vakantie naar o.a. Hong Kong.
Ik heb hem gevraagd om daar voor mij te kijken of hij een Iphone4 16Gb voor me kan scoren (die daar rond de € 504,- moeten kosten)

Ik hoef toch nergens bang voor te zijn, als hij het daar in een apple-winkel kan kopen?
Dan is die ook simlockvrij, neem aan dat ook daar de NL taal op staat.
Alleen de stekker zal anders zijn.
En garantie wordt moeilijk.

Zie ik nog een probleem over het hoofd?

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:55
Le0032 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:14:
Ik heb net een van 32 GB besteld via mijn broer in Australie. Ben benieuwd of ie 'm door de douane heen krijgt of dat ik een rekening krijg van de bezorger betreffende BTW. Voorgaande keren ging het goed met een dvd speler, merkkleding en een horloge, dus hoop dat het dit keer ook zo loopt...
En, heb je hem al binnen?
Heb ook familie in Australië wonen, die hem dan door kunnen sturen naar NL.
Ongeveer 600 euro kost dat, en dan nog verzending..
Is wel goedkoper dan Borderlinx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Iemand een idee of op het vliegveld van Hong Kong ook een iphone kan aanschaffen, me broertje en ouders hebben daar een tussenstop.

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

DFC-Neo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:27:
Iemand een idee of op het vliegveld van Hong Kong ook een iphone kan aanschaffen, me broertje en ouders hebben daar een tussenstop.
Denk het niet. Vorige week terug van vakantie dus weinig hoop dat ze die nu wel hebben.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
Heb de mijne vrijdag al besteld, dezelfde dag een bericht van verzending gekregen incl. UPS trace nummer maar helaas heeft UPS het pakketje vrijdag niet opgehaald bij CentralPoint en moet ik dus waarschijnlijk tot dinsdag wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ben je helemaal gek geworden? Ga je nu echt 900 euro neerleggen voor een iPhone 4 terwijl die uit engeland gewoon voor 650 euro (incl borderlinx) overkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Kun je als freelancer de BTW aftrekken als je uit de UK koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Me neef is inmiddels terug uit Belgie, met een Iphone 16gb! Hij heeft echter geen iphone kunnen bemachtigen die fabrieksaf simlock vrij is, maar een met een softwarematige unlock..

Nu heb ik liever een iphone die fabrieksaf simlockvrij is, dus ik zit nu te twijfelen om het toestel te verkopen..

Hij gaat over 2 weken weer terug naar Belgie, heb dus 2 weken bedenktijd..

[ Voor 25% gewijzigd door beyazz06 op 30-08-2010 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me neef is inmiddels terug uit Belgie, met een Iphone 16gb! Hij heeft echter geen iphone kunnen bemachtigen die officieel simlock vrij is, maar een die door gebruik te maken van jailbreak is geunlocked..

Nu heb ik liever een iphone die "officieel" is gejailbreaked, dus ik zit nu te twijfelen om het toestel te verkopen..
Heb je hem dan gezegd dat hij een tweedehandstoestel mocht kopen dan? Softwarematig (lees illegaal) unlocken mag hier overigens niet worden besproken.
Hij gaat over 2 weken weer terug naar Belgie, heb dus 2 weken bedenktijd.. Als je interesse hebt, PM.
V&A hoort niet hier thuis, maar op http://tweakers.net/aanbod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ik heb niet specifiek gezegt dat ie geen "tweedehands" toestel moet kopen, maar dat weet hij ook wel. Tis eigenlijk ook geen tweedehandstoestel, oke als de seal wordt gebroken en het pakket wordt geopend kan men al spreken van tweedehands.. Dat terzijde..

Volgens de verkoper is de iphone 4 overigens geen 650€ maar rond de 700€ in Belgie, maar omdat deze import waren mocht hij ze voor 650€ meenemen. Heb er twee laten kopen, een voor men zus.. Die het overigens niet erg vindt en erg blij is met haar iphone 4 =] (De verkoper is een bekende van een vriend van hem)

Maar goed, in Belgie kost een Iphone 4 16 gb toch echt 650€?? Correct me if im wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:12
iphone 4 kost 649,- in belgie bij de mobistar, de 16 gb versie dan natuurlijk;)

[ Voor 27% gewijzigd door KoenCows op 30-08-2010 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Pino112 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:23:
[...]

En, heb je hem al binnen?
Heb ook familie in Australië wonen, die hem dan door kunnen sturen naar NL.
Ongeveer 600 euro kost dat, en dan nog verzending..
Is wel goedkoper dan Borderlinx..
Verschil is wel dat Borderlinx inclusief BTW is en Australië exclusief is. Is natuurlijk wel een verschil waar je rekening mee moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

639 in België laatste keer dat ik het checkte.

Heb trouwens nog steeds niks gehoord van MC Bree waar ik mijn iPhone heb besteld en aanbetaald.

Dwz...ofwel ze hebben er sinds 30 juli nog geen 30 uitgeleverd ofwel ze naaien me stiekem een oor aan door ongeacht bestelling toch gewoon Belgische klanten die ze een lucratief abootje kunnen verkopen voor te laten gaan.

Ik heb ze iig zo'n anderhalve week geleden opgebeld en toen zeiden ze er nog geen één uitgeleverd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:43:
639 in België laatste keer dat ik het checkte.

Heb trouwens nog steeds niks gehoord van MC Bree waar ik mijn iPhone heb besteld en aanbetaald.

Dwz...ofwel ze hebben er sinds 30 juli nog geen 30 uitgeleverd ofwel ze naaien me stiekem een oor aan door ongeacht bestelling toch gewoon Belgische klanten die ze een lucratief abootje kunnen verkopen voor te laten gaan.

Ik heb ze iig zo'n anderhalve week geleden opgebeld en toen zeiden ze er nog geen één uitgeleverd hebben.
Heb ook in Bree besteld maar dan de 32 GB. Toen ik in de winkel bestelde en aanbetaalde, vertelde de vrouw achter de balie me dat ze er enkele (3 of 4, weet even niet meer) binnen zouden krijgen de volgende week (dit is week 31 waar ik het over heb) Daarnaast vertelde ze dat ze als MC Bree ervan baalde als buitenbeentje te worden beschouwd. Ze doelde erop dat MC Bree achteraan de rij stond van een distributieronde van de iPhone 4.

Maar dat was toen, en nu is nu. Ook ik heb nog niets vernomen van MC Bree. Ik vrees dat nog wel even gaat duren voor ik mijn iPhone krijg;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:23
Ik had vandaag in een folder van Saturn Groningen de iPhone 4 gezien voor 699 euro voor de 16 GB versie en 799 voor de 32GB versie. Ik heb geen idee of daar een SIM lock op zit of niet.

Ook weet ik niet of dit redelijk is of niet :P Ik dacht ik zeg het ff voor degene die het gemist hebben of enige interesse daarin hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Als ie simlockvrij is, is het zeer interessant! Bedankt voor het meededelen.. Alhowel groningen even ver als Belgie voor men is =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat ook niet genoemd in het krantje..
Staat wel een plaatje bij van T-mobile dat het ook met 'n abbo kan, maar niks van 'simlockvrij' hmm

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/5xplwp.png

Achja ik woon toch niet in de buurt van Groningen en helaas doet Saturn niet aan verzenden van winkel naar winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:23
CLB schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 01:03:
Staat ook niet genoemd in het krantje..
Staat wel een plaatje bij van T-mobile dat het ook met 'n abbo kan, maar niks van 'simlockvrij' hmm

[afbeelding]

Achja ik woon toch niet in de buurt van Groningen en helaas doet Saturn niet aan verzenden van winkel naar winkel...
Dat is hem ja. En idd, er staat niets bij. Ik neem zelf aan dat dat de prijs is zonder abbo. Maar de vraag is natuurlijk of hij SIM-lock vrij is of niet.

Ff bellen naar de betreffende vestiging kan natuurlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Weet iemand of ze bij de Mediamarkt / Saturn in Antwerpen ook gebruiken maken van een wachtlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Net ff Saturn Groningen gebeld en deze kon mij vertellen dat er een T-Mobile simlock op zit :(. Wel kon de verkoper bevestigen dat wanneer je een los toestel koopt in België, je het gewoon bij hun kwijt kunt voor garantie. Zij zorgen er dan voor dat hij wordt opgestuurd naar Apple of België.
Weet iemand of de Saturns nog een voorraad hebben in België?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:06
Amiet01 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:55:
Net ff Saturn Groningen gebeld en deze kon mij vertellen dat er een T-Mobile simlock op zit :(. Wel kon de verkoper bevestigen dat wanneer je een los toestel koopt in België, je het gewoon bij hun kwijt kunt voor garantie. Zij zorgen er dan voor dat hij wordt opgestuurd naar Apple of België.
Als iemand dat uit kan zoeken, ben ik bereid morgen naar België te rijden. Als je wil kan je dan mee, max 3 passagiers. Ik kan zelf niet bellen, moet tot 4 uur werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Rogar op 31-08-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:55:
Zou heel prettig zijn als dat ook voor Borderlinx-exemplaren geldt. Woon immers in Groningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denk je zelf? Is aangekocht in een ander land, bij een winkel die niet tot de groep van Saturn hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
DFC-Neo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:27:
100% zeker van niet. Ben een paar weken terug daar geweest maar er zijn maar 2 elektronica winkeltjes op dat vliegveld (zelfde keten) en die verkopen geen iPhones. Heb het specifiek nog gevraagd, ook de 3GS dus niet.

Tenzij hun tussenstop lang genoeg is om even met het treintje naar Kowloon te karren...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:09:
[...]

Heb ook in Bree besteld maar dan de 32 GB....
Ben benieuwd wanneer jij hem krijgt dan...

Tsja ik denk dat het achteraf de verkeerde keus is geweest, dat MC Bree. Ik stond op 30 juli als 3e voor de MM in Hasselt omdat ze me die dag daarvoor hadden verzekerd dat ze een aantal iPhones zouden hebben. Toen de eigenaar/bedrijfsleider kwam zei die al meteen dat ze er niet waren maar dat we wel konden bestellen als de winkel officieel openging. Ik weet dat ze (inmiddels) niet aan bestellingen doen maar misschien was dat ter compensatie; stonden 7 mensen die allemaal hadden opgebeld de vorige dag en verzekerd waren dat er een iPhone zou komen, zou best kunnen dat ze in ieder geval dat handjevol mensen hadden opgeschreven voor als de eerste lading binnen zou komen.

Maar ja, het duurde nog ruim een uur voordat die winkel daar openging en ik heb toen besloten terug te rijden langs Bree om daar mijn geluk te beproeven, ook al omdat dat een stukje dichterbij thuis is en ik verwachte dat het lood om oud ijzer zou zijn waar ik de tel dan het eerste zou krijgen als het toch niet op de dag zelf zou zijn...

Maar helaas ziet het er dus naar uit dat MC Bree zeer weinig invloed heeft op Mobistar. Hoe moeilijk kan het zijn om een vrachtje iPhones geleverd te krijgen die je al verkocht hebt. De grote vestigingen hebben er nu toch waarschijnlijk al duizenden over de toonbank laten gaan...Ik heb echter geen zin meer om nog meer tijd en moeite te steken om 'm weer ergens anders te halen. Ik hoop alleen maar dat voor 30 sept dat ding binnen is, want ten eerste duurt het al veel te lang en ten tweede scheelt dan weer 30 Euro voor die bumper.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Heb net ff Saturn Wilrijk en Antwerpen Meir gebeld. Zij weten niet wanneer ze hem weer binnen krijgen, willen je niet op een lijst zetten tenzij je ff langskomt om 100 euro aan te betalen en willen je ook geen belletje geven wanneer ze hem weet op voorraad hebben. Dat wordt dus net zo lang de Saturn stalken totdat ze hem binnen hebben en dan meteen racen naar België (wel eerst eentje apart laten leggen).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Amiet01 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:52:
Heb net ff Saturn Wilrijk en Antwerpen Meir gebeld. Zij weten niet wanneer ze hem weer binnen krijgen, willen je niet op een lijst zetten tenzij je ff langskomt om 100 euro aan te betalen en willen je ook geen belletje geven wanneer ze hem weet op voorraad hebben. Dat wordt dus net zo lang de Saturn stalken totdat ze hem binnen hebben en dan meteen racen naar België (wel eerst eentje apart laten leggen).
Ik wil je geen valse hoop geven... Ze houden er ook niet eentje achter voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

D-Ed schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:01:
[...]

Ik wil je geen valse hoop geven... Ze houden er ook niet eentje achter voor je...
Nou ik heb het vorige week wel voor elkaar gekregen hoor bij Wilrijk. Toen had een andere tweaker hem opgehaald. Ik denk eerder dat je een goeie werknemer aan de lijn moet krijgen dan.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:24:
[...]

Ben benieuwd wanneer jij hem krijgt dan...

Tsja ik denk dat het achteraf de verkeerde keus is geweest, dat MC Bree. Ik stond op 30 juli als 3e voor de MM in Hasselt omdat ze me die dag daarvoor hadden verzekerd dat ze een aantal iPhones zouden hebben. Toen de eigenaar/bedrijfsleider kwam zei die al meteen dat ze er niet waren maar dat we wel konden bestellen als de winkel officieel openging. Ik weet dat ze (inmiddels) niet aan bestellingen doen maar misschien was dat ter compensatie; stonden 7 mensen die allemaal hadden opgebeld de vorige dag en verzekerd waren dat er een iPhone zou komen, zou best kunnen dat ze in ieder geval dat handjevol mensen hadden opgeschreven voor als de eerste lading binnen zou komen.

Maar ja, het duurde nog ruim een uur voordat die winkel daar openging en ik heb toen besloten terug te rijden langs Bree om daar mijn geluk te beproeven, ook al omdat dat een stukje dichterbij thuis is en ik verwachte dat het lood om oud ijzer zou zijn waar ik de tel dan het eerste zou krijgen als het toch niet op de dag zelf zou zijn...

Maar helaas ziet het er dus naar uit dat MC Bree zeer weinig invloed heeft op Mobistar. Hoe moeilijk kan het zijn om een vrachtje iPhones geleverd te krijgen die je al verkocht hebt. De grote vestigingen hebben er nu toch waarschijnlijk al duizenden over de toonbank laten gaan...Ik heb echter geen zin meer om nog meer tijd en moeite te steken om 'm weer ergens anders te halen. Ik hoop alleen maar dat voor 30 sept dat ding binnen is, want ten eerste duurt het al veel te lang en ten tweede scheelt dan weer 30 Euro voor die bumper.
Word nog leuker... zie zo nu en dan dat je de iPhone online kunt bestellen
Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.