Ben benieuwd wanneer jij hem krijgt dan...
Tsja ik denk dat het achteraf de verkeerde keus is geweest, dat MC Bree. Ik stond op 30 juli als 3e voor de MM in Hasselt omdat ze me die dag daarvoor hadden verzekerd dat ze een aantal iPhones zouden hebben. Toen de eigenaar/bedrijfsleider kwam zei die al meteen dat ze er niet waren maar dat we wel konden bestellen als de winkel officieel openging. Ik weet dat ze (inmiddels) niet aan bestellingen doen maar misschien was dat ter compensatie; stonden 7 mensen die allemaal hadden opgebeld de vorige dag en verzekerd waren dat er een iPhone zou komen, zou best kunnen dat ze in ieder geval dat handjevol mensen hadden opgeschreven voor als de eerste lading binnen zou komen.
Maar ja, het duurde nog ruim een uur voordat die winkel daar openging en ik heb toen besloten terug te rijden langs Bree om daar mijn geluk te beproeven, ook al omdat dat een stukje dichterbij thuis is en ik verwachte dat het lood om oud ijzer zou zijn waar ik de tel dan het eerste zou krijgen als het toch niet op de dag zelf zou zijn...
Maar helaas ziet het er dus naar uit dat MC Bree zeer weinig invloed heeft op Mobistar. Hoe moeilijk kan het zijn om een vrachtje iPhones geleverd te krijgen die je al verkocht hebt. De grote vestigingen hebben er nu toch waarschijnlijk al duizenden over de toonbank laten gaan...Ik heb echter geen zin meer om nog meer tijd en moeite te steken om 'm weer ergens anders te halen. Ik hoop alleen maar dat voor 30 sept dat ding binnen is, want ten eerste duurt het al veel te lang en ten tweede scheelt dan weer 30 Euro voor die bumper.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 31-08-2010 12:32
]