Ik ook cash, altijd goed.. dik pak met 50jes voor 2 keer 64gb
Creditcard gaat vast werken, is in de rest van de wereld een veelgebruikte betaalmethode, alleen in NL niet.
Ik ga niet in de rij staan aanstaande vrijdag, was het wel van plan, maar de kosten wegen niet op tegen de baten.
Elect a clown, expect a circus.
Goed zorg dragen héBenny schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:13:
Ik ook cash, altijd goed.. dik pak met 50jes voor 2 keer 64gb
.
Aangezien ik nog nooit een iPhone heb gekocht(heb alleen een iPad en een touch), misschien een wat simpele vraag, maar ik stel hem toch, is het te verwachten dat de iPhone gewoon op 28 oktober(of preorderen) simlockvrij te koop is via de Nederlandse apple store? Hoorde dat dit bij voorgaande launches niet(altijd) het geval was?
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Dat is wel de verwachting jaBlackR schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:50:
Aangezien ik nog nooit een iPhone heb gekocht(heb alleen een iPad en een touch), misschien een wat simpele vraag, maar ik stel hem toch, is het te verwachten dat de iPhone gewoon op 28 oktober(of preorderen) simlockvrij te koop is via de Nederlandse apple store? Hoorde dat dit bij voorgaande launches niet(altijd) het geval was?
/me gaat naar centro met een bivakmuts
Mijn ervaring met iPhone 3GS is dat je best altijd het bedrag cash bij je hebt ... Je kan nog altijd betalen met krediet kaart en het geld terug storten indien je 1 maand uitstel van betaling wilt hebben. Als het betaalsysteem toevallig niet werkt (zoals bij de release day van de iPhone 3GS in Mobistar winkel in Gent, België) dan ben je niet de pineut.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:10:
Misschien een rare vraag, maar hoe gaan jullie de iPhone 4S in Oberhausen betalen? Ik ben van plan vrijdag misschien naar Oberhausen te gaan, maar moet ik met 700 euro aan contanten gaan zeulen of kan ik gewoon met credit card betalen daar?
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Ik heb vandaag met iCentre gebeld, maar die zeiden daar dat hij eerst naar de providers toe gaat en dan na een onbekende termijn pas in de winkels komt te liggen.BlackR schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:50:
hmm, maar ik neem aan dat apple.nl hem wel gewoon simlock vrij verkoopt ? Anders ben ik toch gedwongen hem te importeren, maar daar ben ik nu dan al zwaar te laat mee...Kevin1Bravo schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:23:
[...]
Ik heb vandaag met iCentre gebeld, maar die zeiden daar dat hij eerst naar de providers toe gaat en dan na een onbekende termijn pas in de winkels komt te liggen.
De verkoop start vrijdag pas hoorBlackR schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:43:
[...]
hmm, maar ik neem aan dat apple.nl hem wel gewoon simlock vrij verkoopt ? Anders ben ik toch gedwongen hem te importeren, maar daar ben ik nu dan al zwaar te laat mee...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
I know, maar woon zelf in de buurt van Amsterdam, naar Duitsland rijden zit er voor mij niet in. Ik bedoelde meer preorderen op de apple.uk site oid. Maar hoop gewoon dat we hem binnenkort op de apple.nl site kunnen preorderen simlock vrij =(?
[ Voor 13% gewijzigd door WolfsRain op 11-10-2011 22:47 ]
@all ik ben van plan vrijdag er naar centro te gaan. Ik heb plaats voor 3 personen, omgeving Utrecht CS en de kosten geshared. Stuur een DM, als je interesse hebt, ik ga wel vroeg in verband met file etc.
Daar ga ik ook wel van uit ja, in de UK en DL kan dat ook gewoon, dus zou niet weten waarom het in NL niet zou zijn.BlackR schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:43:
[...]
hmm, maar ik neem aan dat apple.nl hem wel gewoon simlock vrij verkoopt ? Anders ben ik toch gedwongen hem te importeren, maar daar ben ik nu dan al zwaar te laat mee...
op de twitter van icentre lees ik zulke verhalen eigenlijk niet dat het pas later los verkoopbaar zou zijn.Kevin1Bravo schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:23:
[...]
Ik heb vandaag met iCentre gebeld, maar die zeiden daar dat hij eerst naar de providers toe gaat en dan na een onbekende termijn pas in de winkels komt te liggen.
[ Voor 32% gewijzigd door Slasher op 12-10-2011 08:32 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ben benieuwd hoe het zal gaan vrijdag in Oberhausen. Waar denken jullie dat de rij zal staan ? Bij de kleine (zij-)ingang dichtstbij de Apple Store (Parkhaus 7) of bij de hoofdingang bij Saturn?
Meest logische is de grote hoofdingang bij Saturn, hoofdingang aan de andere kant ligt veel verder van de Apple Store vandaan. En lijkt me niet dat er grote rijen gaan staan bij de kleinere ingangen die direct aan de parkeergarages liggen.. Vraag me ook af of ze om half 8 ook echt alle deuren openen of alleen de hoofdingang bij Saturn.. ben benieuwd of er meerdere rijen gevormd gaan worden bij verschillende ingangen.. kon nog wel eens lastig worden voor Apple en Centro om het in goede banen te leiden met tickets uitdelen bijvoorbeeld..
Meest logische is de grote hoofdingang bij Saturn, hoofdingang aan de andere kant ligt veel verder van de Apple Store vandaan. En lijkt me niet dat er grote rijen gaan staan bij de kleinere ingangen die direct aan de parkeergarages liggen.. Vraag me ook af of ze om half 8 ook echt alle deuren openen of alleen de hoofdingang bij Saturn.. ben benieuwd of er meerdere rijen gevormd gaan worden bij verschillende ingangen.. kon nog wel eens lastig worden voor Apple en Centro om het in goede banen te leiden met tickets uitdelen bijvoorbeeld..
[ Voor 63% gewijzigd door Benny op 12-10-2011 17:02 ]
Ik heb even gekeken waar de Apple Stores zijn in Duitsland en hoever het rijden is vanaf Utrecht:
Augsburg - 6 hours and 33 minutes
Dresden - 6 hours and 31 minutes
Frankfurt - 3 hours and 40 minutes
Hamburg - 3 hours and 45 minutes
Munich - 7 hours and 5 minutes
Oberhausen - 1 hours and 30 minutes
Ik ben om 7 uur in Frankfurt. De kans dat ik de iPhone krijg in Oberhausen is klein. Ik las op een duits forum dat de 4 al binnen 30 minutes was uitverkocht in Overhausen
Ik ben om 7 uur in Frankfurt. De kans dat ik de iPhone krijg in Oberhausen is klein. Ik las op een duits forum dat de 4 al binnen 30 minutes was uitverkocht in Overhausen
Toen de 4 uitkwam was de Apple Store in Oberhausen nog niet open..Squ1zZy schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:04:
Ik heb even gekeken waar de Apple Stores zijn in Duitsland en hoever het rijden is vanaf Utrecht:
edit: 'open' als in: de winkel bestond nog niet toen
[ Voor 4% gewijzigd door Benny op 12-10-2011 17:07 ]
Hmm, misschien verkeerd gelezen. Ik ben bang dat wanneer je er niet staat voor 5 uur je niet naar huis rijd met een iPhone. Ik ga het toch proberen in Frankfurt denk ik.Benny schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:06:
[...]
Toen de 4 uitkwam was de Apple Store in Oberhausen nog niet open..
edit: 'open' als in: de winkel bestond nog niet toen
Van iPhoneclub.nl

Waar kan je dan het beste gaan staan in de rij?
Het is wel kut dat het niet aangegeven wordt, maar het lijkt mij dat de hoofdingang bij Saturn diegene moet zijn waar iedereen aanschuift.

Waar kan je dan het beste gaan staan in de rij?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik denk niet dat de rij zal vormen bij 1 van de kleinere ingangen direct aan de parkeergarages. Lijkt mij eerder de grote ingang te zijn bij Saturn zoals jij al zegt.knny schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:49:
Van iPhoneclub.nl
[afbeelding]
Waar kan je dan het beste gaan staan in de rij?Het is wel kut dat het niet aangegeven wordt, maar het lijkt mij dat de hoofdingang bij Saturn diegene moet zijn waar iedereen aanschuift.

Rode cirkels: best gelegen parkeergarages.
Zwarte cirkels: ingangen
Je kan je ook in laten sluiten de dag ervoor.
Dat zou wel fraai en grappig zijn, loop je 's ochtends net voor de opening zo naar het filiaal, terwijl het buiten super druk is.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 12-10-2011 18:25 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
haha dat zou wel strak zijn jaJumpman schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:24:
Je kan je ook in laten sluiten de dag ervoor.Dat zou wel fraai zijn, loop je 's ochtends net voor de opening zo naar het filiaal, terwijl het buiten super druk is.
Dit is de zij-ingang vanaf parkeergarage 7

En hier de hoofdingang bij Saturn

Denk eigenlijk dat het snel genoeg duidelijk zal worden als je daar aankomt.
Verwacht dat de rij gewoon staat bij de grote ingang.
Op de Facebook pagina van CentrO staat het volgende:
Ik betwijfel of ze hier goed over nagedacht hebben. Alle ingangen tegelijkertijd openen wordt een chaos, wanneer er bij een van de ingangen een lange rij staat zullen mensen op een gegeven moment voor een andere ingang kiezen met het idee om te gaan rennen.
Hoe willen ze meerdere rijen combineren op een eerlijke manier? Nummertjes uitdelen gaat dan niet werken. Wanneer ze de nummertjes alleen uitdelen bij de Apple Store zelf wordt het ook weer rennen, dringen en chaos om daar als eerste te komen.
Het lijkt mij veel logischer wanneer ze alleen de dichtstbijzijndste ingang zouden openen om 7:30 en zorgen dat alleen daar een rij voor de Apple Store komt. Wanneer ze alleen een ingang verder weg openen komt er het probleem dat de hele rij door het halve winkelcentrum verplaatst moet worden, ook dat kan makkelijk ontaarden in rennen en chaos. Tenzij ze voordat het centrum opengaat al nummertjes uitdelen, wat ook alleen mogelijk is wanneer er maar 1 ingang geopend wordt...
Ben erg benieuwd. Hoop niet dat er meerdere rijen ontstaan of dat er om 7:00 ineens bekend wordt gemaakt "Oh, jullie staan wel allemaal hier, maar we doen toch alleen die ingang aan de andere kant van het winkelcentrum open straks".
Reactie van CentrO:Liebes CentrO-Team!
Eine kurze Frage: Werden am 14.10. um 7:30 Uhr alle Eingänge gleichzeitig geöffnet? Oder gibt es hierbei eine Reihenfolge? (Ja, wieder so ein Apple-Freak.)
https://www.facebook.com/...O-Oberhausen/129338598310Hi Sebastian. Ja, das ist richtig. Die besten Chancen hat du am Eingang vom ÖPNV-Platz (Burger King). Denn von dort aus ist der Weg zum Apple-Store der Kürzeste.
Ik betwijfel of ze hier goed over nagedacht hebben. Alle ingangen tegelijkertijd openen wordt een chaos, wanneer er bij een van de ingangen een lange rij staat zullen mensen op een gegeven moment voor een andere ingang kiezen met het idee om te gaan rennen.
Hoe willen ze meerdere rijen combineren op een eerlijke manier? Nummertjes uitdelen gaat dan niet werken. Wanneer ze de nummertjes alleen uitdelen bij de Apple Store zelf wordt het ook weer rennen, dringen en chaos om daar als eerste te komen.
Het lijkt mij veel logischer wanneer ze alleen de dichtstbijzijndste ingang zouden openen om 7:30 en zorgen dat alleen daar een rij voor de Apple Store komt. Wanneer ze alleen een ingang verder weg openen komt er het probleem dat de hele rij door het halve winkelcentrum verplaatst moet worden, ook dat kan makkelijk ontaarden in rennen en chaos. Tenzij ze voordat het centrum opengaat al nummertjes uitdelen, wat ook alleen mogelijk is wanneer er maar 1 ingang geopend wordt...
Ben erg benieuwd. Hoop niet dat er meerdere rijen ontstaan of dat er om 7:00 ineens bekend wordt gemaakt "Oh, jullie staan wel allemaal hier, maar we doen toch alleen die ingang aan de andere kant van het winkelcentrum open straks".
Dat is dan dus toch de ingang voor de Saturn? Die is wel vrij groot inderdaad. Nou maar hopen dat er een soort wachtrij gecreëerd wordt. Ik sta er al om 5uLongbowh schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:59:
Op de Facebook pagina van CentrO staat het volgende:
[...]
Reactie van CentrO:
[...]
https://www.facebook.com/...O-Oberhausen/129338598310
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Dus alle ingangen gaan tegelijk open ? oh oh wat dom, vragen om problemen.. Dan wordt het dus toch sprinten naar Apple zodra ze de deuren openen.. want een ticketsysteem werkt op die manier niet.
edit: "Die besten Chancen hat du am Eingang vom ÖPNV-Platz (Burger King). Denn von dort aus ist der Weg zum Apple-Store der Kürzeste."
Volgens mij is de ingang vanaf parkeergarage 7 nog dichterbij de Apple Store. Ik ben gelukkig niet alleen dus denk dat we omstebeurt maar naar verschillende ingangen gaan lopen om te kijken hoe het ervoor staat. We hebben onze oude iPhones verkocht en zullen alles op alles zetten om er een te krijgen
Snap echt niet hoe ze denken dit in goede banen te leiden met het openen van alle ingangen tegelijk.
Kan iemand hier niet toevallig in fatsoenlijk Duits op hun Facebook pagina wat meer details vragen ?
edit: of gewoon in het Engels zoals iemand al gedaan heeft zie ik
edit: "Die besten Chancen hat du am Eingang vom ÖPNV-Platz (Burger King). Denn von dort aus ist der Weg zum Apple-Store der Kürzeste."
Volgens mij is de ingang vanaf parkeergarage 7 nog dichterbij de Apple Store. Ik ben gelukkig niet alleen dus denk dat we omstebeurt maar naar verschillende ingangen gaan lopen om te kijken hoe het ervoor staat. We hebben onze oude iPhones verkocht en zullen alles op alles zetten om er een te krijgen
Snap echt niet hoe ze denken dit in goede banen te leiden met het openen van alle ingangen tegelijk.
Kan iemand hier niet toevallig in fatsoenlijk Duits op hun Facebook pagina wat meer details vragen ?
edit: of gewoon in het Engels zoals iemand al gedaan heeft zie ik
[ Voor 66% gewijzigd door Benny op 12-10-2011 19:22 ]
http://www.centro.de/file...ces/CentrO_04-2011_NL.pdfBenny schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:08:
Volgens mij is de ingang vanaf parkeergarage 7 nog dichterbij de Apple Store.
Het bolletje met Apple Store op google maps komt niet overeen met de werkelijke locatie zo te zien. Volgens de plattegrond is hij inderdaad net iets dichter bij de Saturn-ingang.
Klopt ik zit het net te bekijken toevallig. En vanaf parkeergarage kom je ook op de 1e verdieping uit terwijl Apple beneden zit. Apple Store is dus vanaf Ingang bij Saturn sneller te bereiken maarja ik zie het al voor me.. grote groep die staat te dringen om half 8 om naar binnen te kunnen, mensen struikelen, mensen sprinten..Longbowh schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:29:
[...]
http://www.centro.de/file...ces/CentrO_04-2011_NL.pdf
Het bolletje met Apple Store op google maps komt niet overeen met de werkelijke locatie zo te zien. Volgens de plattegrond is hij inderdaad net iets dichter bij de Saturn-ingang.
Ha, ik denk dat ik maar gewoon m'n motorpak en helm op hou, dan beuk ik overal wel doorheenBenny schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:32:
[...]
sommigen gaan echt heel asociaal doen om die iPhone te bemachtigen.
Hmm zo te zien, wordt dit een totale chaos. De beste tactiek is als volgt; zet je auto in de parkeergarage verdieping 1. Wacht daarna bij de grote ingang en bij opening dien je een sprintje trekken naar de store, na de aankoop loop je op je gemak naar je auto. Via dezelfde ingang terug is niet aan te raden, mensen zijn jaloers of er zijn handelaren die je proberen te beduvelen.
Apple gaat bonnetjes uitdelen, dus sprinten zal niet nodig zijn
Haters everywhere but I don’t really care
Hoe groot acht men de kans dat je na aanschaf weer achteraan aan kan sluiten en er nog twee kan kopen? Je wordt opeens heel populair als je aan iPhone 4s'en kan komen 
Dan nog, aan welke ingang beginnen ze met bonnetjes?matthijst schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:31:
[ Voor 41% gewijzigd door fsfikke op 12-10-2011 21:33 ]
Bron? Voor zover ik weet zijn dat alleen verwachtingen.matthijst schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:31:
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen bonnen uitgedeeld worden, als er geen drankhekken buiten staan is er geen rij of ze moeten binnen staan wat ik betwijfel....RvdH schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:39:
[...]
Bron? Voor zover ik weet zijn dat alleen verwachtingen.
Van die bonnetjes is common sense: bij de iPad2 launch hadden ze bonnen van alle types die ze op voorraad hadden. Deze werden uitgedeeld tot ze op waren. Dus al voor (her)opening om 17:00 waren ze uitverkocht.
[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 12-10-2011 21:53 ]
Zo te zien word het wachten op de NL release aangezien ik niet in Duitsland kan zijn of heeft er iemand interesse er 1 mee te nemen (wit 32GB)
Zou aardig zijn
Ben benieuwd wie er hier allemaal slagen met een nieuwe iPhone.
Zo vreemd dat er op Duitse forums niks te vinden is. Je zou denken dat die toch ook wel in de rij zullen gaan staan... Of hebben die m allemaal gewoon online besteld (nu 7-14 dagen levertijd, da's nog steeds niet echt veel natuurlijk).
Komen al die Hollanders daar morgen, staat er niemand behalve een paar gekke landgenoten
Ik denk dat dit nog wel eens de waarheid kan worden. Aangezien de echte fans 'm al via de webshop binnen hebben gekregen.fsfikke schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:52:
Komen al die Hollanders daar morgen, staat er niemand behalve een paar gekke landgenoten
In dat geval ben ik nog wel geïnteresseerd in een 16GB Blackfsfikke schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:52:

M'n twee in Duitsland gepre-orderde iPhones staan nu op "Vorbereitung zum Versand"
Waarom zou je idd moeilijk doen bij een Apple store, als je hem ook gewoon dezelfde dag van UPS kan krijgen.
Waarom zou je idd moeilijk doen bij een Apple store, als je hem ook gewoon dezelfde dag van UPS kan krijgen.
Inderdaad. En ook voor Nederlanders is het natuurlijk niet heel schokkend: twee weken eerder dan als je hem hier besteld. Op de Duitse webshop kon je nog redelijk lang bestellen met leverdatum 14-10, dus dat zal in NL ook wel geen probleem zijn (vroeg erbij zijn en dan rond 28-10 geleverd krijgen).fsfikke schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:55:
M'n twee in Duitsland gepre-orderde iPhones staan nu op "Vorbereitung zum Versand"
En zoals gezegd: als je nu in DE woont heeft de gemiddelde Apple freak hem al voorbesteld, de rest heeft schijnbaar geen haast...
Wel grappig, al die gasten op marktplaats die 1000-1100 euro vragen, benieuwd of ze er ook echt zoveel voor gaan krijgen (en zo ja: wat voor volk koopt zoiets dan in godsnaam)?
ik denk pas vanaf de 28e, een apple store medewerker vertelde mij aan de telefoon dat er geen voorverkoop gaat plaatsvinden jammer genoeg.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:41:
v.a. wanneer kunnen wij via apple.nl bestellen dan?
http://iszene.com/thread-125476.htmlmatthijst schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:32:
Zo vreemd dat er op Duitse forums niks te vinden is. Je zou denken dat die toch ook wel in de rij zullen gaan staan... Of hebben die m allemaal gewoon online besteld (nu 7-14 dagen levertijd, da's nog steeds niet echt veel natuurlijk).
Onder andere hier wordt de opening besproken, veel mensen die contact hebben gehad met CentrO. Niet heel geruststellend:
'Tegelijk' houdt dus waarschijnlijk in dat 1 beveiliger op z'n gemakje 1 voor 1, te voet, de ingangen langs gaat om ze open te doen. Heel klein is het niet daar...sie haben mir geschrieben das die eingänge manuel geöffnet werden und es zu verzögerungen kommen kann da der Aufschließer die strecke zu fuß abgeht.. das bedeutet wenn man an der falschen Tür steht verliert man echt Zeit...
De iPad 2 werd om 17:00 gelanceerd, daardoor kon Apple binnen het winkelcentrum een rij opstellen voor de winkel. Nu gaat het winkelcentrum 07:30 open met een lancering om 08:00 - dan staan er al een heleboel mensen buiten het winkelcentrum te wachten. Apple kan alleen bonnetjes uitdelen wanneer er maar 1 rij is. Om een (hopelijk extreem) voorbeeld te geven: Stel dat ze het weer binnen doen voor de winkel kan het dus goed zijn dat er 200 man al de hele nacht voor de Saturn ingang staan te wachten en dat er 100 man een uurtje van te voren bij de hoofdingang zijn gaan staan, wetende dat die ook opengaat. De beveiliger doet eerst de hoofdingang open, de 100 man rennen naar binnen en staan al met bonnetje en al bij de Apple Store zodra de Saturn ingang geopend wordt. Dan sta je dus, na uren wachten, *achter* 100 man die er pas een uurtje zijn.matthijst schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:52:
Van die bonnetjes is common sense: bij de iPad2 launch hadden ze bonnen van alle types die ze op voorraad hadden. Deze werden uitgedeeld tot ze op waren. Dus al voor (her)opening om 17:00 waren ze uitverkocht.
Tsja, 3 pagina's met discussierende Duitsers is ook niet echt veel.
Wat wel opvalt is dat de meesten het over 06:30-07:00 zo'n beetje hebben.
Neem aan dat Centro gewoon 1 ingang opengooit, die gasten zijn wel Duits, maar niet achterlijk, gok ik...
Wat wel opvalt is dat de meesten het over 06:30-07:00 zo'n beetje hebben.
Neem aan dat Centro gewoon 1 ingang opengooit, die gasten zijn wel Duits, maar niet achterlijk, gok ik...
[ Voor 94% gewijzigd door matthijst op 13-10-2011 11:38 ]
Via apple.de kan je gewoon de iphone 4s bestellen met als adres Nederland?fsfikke schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:55:
Yeah, vanmorgen ook een email gekregen dat mijn via de Duitse Apple Store bestelde iPhone 4S vandaag verzonden wordt en als verwachte leverdatum 14-10 heeft
Verzonden naar Nederland, of naar Duitsland?
Afgelopen week kon je land niet wijzigen naar NEderland....
Afgelopen week kon je land niet wijzigen naar NEderland....
Laat even weten of het gelukt is.Zuaro schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:29:
Ik ga de 15e naar NY en heb toch even net een online chat gehad met een BestBuy medewerker daar kwam dit uit:
..
Ik ga het gewoon proberen en de 15e direct naar de BestBuy en daar kijken of het echt waar is !
Ik ga volgende maand naar NY en wil ook ene 4s meenemen ;-)
Scheelt toch nog wat met de huidige dollar koers..
[ Voor 54% gewijzigd door DarkChylde op 13-10-2011 12:15 ]
Hier in Perth zitten de eerste mensen al voor de deur... (geen foto, want nu geen telefoon
). Stoeltje, iPad, KoelBox... Stelletje gekken.
Ik ga zelf aan het eind van de middag langs, volgens alle fora hier was er vorig jaar voldoende voorraad en is er de hele dag uitgeleverd. Mensen die om 18:00 aankwamen en binnen 15 min. weer weg waren. (vs. mensen die om 06:00 aankwamen en om 11:30 wegwaren..
).
Ik ga zelf aan het eind van de middag langs, volgens alle fora hier was er vorig jaar voldoende voorraad en is er de hele dag uitgeleverd. Mensen die om 18:00 aankwamen en binnen 15 min. weer weg waren. (vs. mensen die om 06:00 aankwamen en om 11:30 wegwaren..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Oh my goshRobbieB schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:24:
Hier in Perth zitten de eerste mensen al voor de deur... (geen foto, want nu geen telefoon). Stoeltje, iPad, KoelBox... Stelletje gekken.
Ik ga zelf aan het eind van de middag langs, volgens alle fora hier was er vorig jaar voldoende voorraad en is er de hele dag uitgeleverd. Mensen die om 18:00 aankwamen en binnen 15 min. weer weg waren. (vs. mensen die om 06:00 aankwamen en om 11:30 wegwaren..).
🌞🍃
Stage lopen aan de UWA (Plant fysiologie) voor 6 maanden.Datafeest schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:58:
[...]
Oh my gosh. Ik zou me schamen om daar te staan zo vroeg
. Leuke plaats Perth trouwens
. Ik heb er het afgelopen jaar een paar maanden gewoond en later in Busselton. Wat doe jij er precies?
Viel me ook op dat er veel mensen foto's van maakten v/d mensen die daar al zaten te wachten. Op zich wel een vette actie, haha, als ik de tijd ervoor had, had ik het misschien ook wel gedaan.
Wat wel mooi is aan de Apple Store in Perth is dat er heel veel post-its ter nagedachtenis van Steve aan de ruit zijn geplakt. Echt véél. Zal er morgen een foto van maken als ik een 4S kan bemachtigen
Edit: hier de foto van de 'rij' in Perth om 16:30!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door RobbieB op 13-10-2011 13:29 ]
Op iPhoneclub wordt gezegd dat ze op vrijdag maar een beperkte vooraad hebben en dat je beter op zaterdag langs kunt komen om hem rustig op te pikken, omdat ze dan een nieuwe lading krijgen.
Dit gaat over Duitsland of Nederland?matthijst schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:28:
Op iPhoneclub wordt gezegd dat ze op vrijdag maar een beperkte vooraad hebben en dat je beter op zaterdag langs kunt komen om hem rustig op te pikken, omdat ze dan een nieuwe lading krijgen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
duitsland neem ik aan daar hij hier pas de 28ste uitkomt
Oberhausen.
Net gebeld naar de apple store in Centro Oberhausen maar zij adviseren zaterdag pas langs te komen ze hebben er maar heel weinig op voorraad, en ze krijgen zaterdag ochtend pas weer nieuwe binnen. Hij mocht en wou het niet vertellen de Duitser!!
Idd ik heb ook gebeld kleine levering en zaterdag nieuwe levering met meer iPhones zonder rij zei de beste man
Misschien dat iemand hier nog ff kan bellen? Had pas geprobeerd te vragen over voorraad, maar mijn Duits is matig, dus die vraag beantwoordde hij met "je kan de iPhone 4 tot donderdag kopen"
004920830588000
Net gebeld naar de apple store in Centro Oberhausen maar zij adviseren zaterdag pas langs te komen ze hebben er maar heel weinig op voorraad, en ze krijgen zaterdag ochtend pas weer nieuwe binnen. Hij mocht en wou het niet vertellen de Duitser!!
Idd ik heb ook gebeld kleine levering en zaterdag nieuwe levering met meer iPhones zonder rij zei de beste man
Misschien dat iemand hier nog ff kan bellen? Had pas geprobeerd te vragen over voorraad, maar mijn Duits is matig, dus die vraag beantwoordde hij met "je kan de iPhone 4 tot donderdag kopen"

004920830588000
Aha, dus een Duitse winkel wordt gebeld door een Nederlander en zegt dat die Duitse winkel op launch-day, de drukste dag van het jaar, een beperkte voorraad krijgt, maar de volgende dag wel voldoende heeft, en er geen rij staat.
Ben ik de enige die dit een raar verhaal vindt?
Ik denk dat die Duitsers gewoon liever aan Duitsers verkopen dan dat er 500 Hollanders voor de deur staan... Ze weten toch wel dat ze makkelijk door hun voorraad heen komen, dus dan hebben ze liever tevreden Duitse klanten die vaker terugkomen, dan een Hollander die alleen voor zo'n launch komt.

Ik denk dat die Duitsers gewoon liever aan Duitsers verkopen dan dat er 500 Hollanders voor de deur staan... Ze weten toch wel dat ze makkelijk door hun voorraad heen komen, dus dan hebben ze liever tevreden Duitse klanten die vaker terugkomen, dan een Hollander die alleen voor zo'n launch komt.
[ Voor 17% gewijzigd door RobbieB op 13-10-2011 13:36 ]
Hmm misschien dan toch nog maar een uurtje eerder daar zijn.. En als het dan nog niet lukt pak ik die nacht wel een hotelletje ergens en dan zaterdag weer proberen
is het dan niet met reiskosten inbegrepen handiger er toch een voor 1000 euro van MP af te halen

iPhone 4S 64GB = 850 euroLocks schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:01:
is het dan niet met reiskosten inbegrepen handiger er toch een voor 1000 euro van MP af te halen![]()
Benzine wordt gedeeld = 15 euro
Cheap hotelletje = 30 (?)
Nog wel goedkoper dan die 1000 van MP, en is die 1000 wel voor een 64GB ? Zal me niks verbazen als ze al 1000 vragen voor de 32GB.
[ Voor 55% gewijzigd door Benny op 13-10-2011 14:16 ]
Wie gaat er morgen nog naar Oberhausen? Ik wil graag gaan, stukje Oberhausen is op de motor zo gedaan, maar ik vraag me af of ik er een kan bemachtigen als ik daar om 08.00 ofzo ben...
Ik ga m'n best doen om 05:00 op te staan, 05:15 op de motor, 06:10 ong. daar te zijn..Marc Rademaker schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:25:
Wie gaat er morgen nog naar Oberhausen? Ik wil graag gaan, stukje Oberhausen is op de motor zo gedaan, maar ik vraag me af of ik er een kan bemachtigen als ik daar om 08.00 ofzo ben...
Da's te goedkoop.Benny schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:11:
Zal me niks verbazen als ze al 1000 vragen voor de 32GB.
1150 voor de 16GB
http://link.marktplaats.nl/492328204
Lol dat is dus iets van 3 halen 2 betalenmatthijst schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
Da's te goedkoop.
1150 voor de 16GB![]()
Waarvandaan vertrek je? Ik uit Utrecht, tenzij ik in Wijchen (bij Nijmegen) overnacht...RvdH schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:24:
[...]
Ik ga m'n best doen om 05:00 op te staan, 05:15 op de motor, 06:10 ong. daar te zijn..
matthijst schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
Da's te goedkoop.
1150 voor de 16GB![]()
Eerste lading... rightVrijdagavond 14 oktober heb ik de eerste lading in Nederland
Gastjes gaan met een clubje denk ik; staan er nog meer op MP met zelfde verhaal...
Als je met 3 man 6 iPhones weet te halen heb je toch een aardige winst/(bijna) gratis iPhone.
Als je met 3 man 6 iPhones weet te halen heb je toch een aardige winst/(bijna) gratis iPhone.
Hij neemt een vrachtwagen mee en laad die helemaal vol met 4S'en. Natuurlijk werkt de Apple Store daar maar al te graag aan mee
In de PW kunnen ze er ook wat van trouwens:
pricewatch: Apple iPhone 4S 16GB Zwart
Na alles gelezen te hebben ga ik denk ik ook maar om 5:00 weg, volgens google maps ben ik er dan om 6:53 maar ik er toch wel iets sneller te rijden dan dat
Weet iemand of op de '6757' in duitsland onbeperkt hard gescheurd mag worden?
pricewatch: Apple iPhone 4S 16GB Zwart
Na alles gelezen te hebben ga ik denk ik ook maar om 5:00 weg, volgens google maps ben ik er dan om 6:53 maar ik er toch wel iets sneller te rijden dan dat
Ga jij daar ook in de rij staan?RobbieB schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:24:
[...]
Stage lopen aan de UWA (Plant fysiologie) voor 6 maanden.
Viel me ook op dat er veel mensen foto's van maakten v/d mensen die daar al zaten te wachten. Op zich wel een vette actie, haha, als ik de tijd ervoor had, had ik het misschien ook wel gedaan.
Wat wel mooi is aan de Apple Store in Perth is dat er heel veel post-its ter nagedachtenis van Steve aan de ruit zijn geplakt. Echt véél. Zal er morgen een foto van maken als ik een 4S kan bemachtigen. Vandaag besloten dat ik toch maar voor een 64GB ga, maar mocht die uitverkocht zijn ik met een 32GB ook genoegen neem
Edit: hier de foto van de 'rij' in Perth om 16:30!!!!
[afbeelding]
Update: Mensen, vergeet geen foto's en filmpjes te maken van de rij/release/jouw 4S avontuur morgen hè?! Je weet dat ik daarvan hou
[ Voor 7% gewijzigd door ProfoundValue op 13-10-2011 15:45 ]
ArnhemMarc Rademaker schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:30:
[...]
Waarvandaan vertrek je? Ik uit Utrecht, tenzij ik in Wijchen (bij Nijmegen) overnacht...
Verwijderd
Ik heb mijne bij nader inzicht toch maar in Duitsland besteld (apple.de) met levering op een Duits adres. Hoop alleen dat de combi van mijn NL Apple ID met een nieuw Duits adres (van vriendin) gaat werken. Iemand dit met succes gedaan?
Toevallig zin om samen te rijden? Kunnen we nog een beetje lullen tijdens 't wachten
Bij mij lijkt het tot nu toe goed te zijn gegaan. Zoals een paar berichten hierboven geschreven is hij vandaag verstuurd geworden.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:55:
Ik heb mijne bij nader inzicht toch maar in Duitsland besteld (apple.de) met levering op een Duits adres. Hoop alleen dat de combi van mijn NL Apple ID met een nieuw Duits adres (van vriendin) gaat werken. Iemand dit met succes gedaan?
Ik heb een Duits adres waar ik het kan laten bezorgen, echter... Apple.de zegt: versandfertig in 1-2 wochen. Dus dat schiet niet echt op? Als ie nou maandag binnen zou komen in Duitsland is het ook prima, maar later dan dat niet...Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:55:
Yep.Rooke schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:40:
Weet iemand of op de '6757' in duitsland onbeperkt hard gescheurd mag worden?
Ik zit nu ook te twijfelen om vanuit Oss te komen rijden
Neuh. Ik ga morgen rond een uurtje of 5/6 's avonds even kijken (koopavond), als ze dan niks meer hebben ga ik volgende week wel terug.. geen haast hier ofzo.ProfoundValue schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:44:
[...]
Ga jij daar ook in de rij staan?
Update: Mensen, vergeet geen foto's en filmpjes te maken van de rij/release/jouw 4S avontuur morgen hè?! Je weet dat ik daarvan hou
Ja hoor, gezelligMarc Rademaker schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:00:
[...]
Toevallig zin om samen te rijden? Kunnen we nog een beetje lullen tijdens 't wachtenEn ik ken de weg niet, haha
Kom je dan vanuit Wijchen of Utrecht? Indien Wijchen is het handig om bij de Texaco voor het Velperbroekcircuit te "meeten", indien Utrecht is de Texaco voor Zevenaar (http://g.co/maps/h36kw) denk ik het handigst..
En de media maar beweren dat het internet niet sociaal is, dit is toch mooi!RvdH schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:13:
[...]
Ja hoor, gezelligIk heb de route al uitgeprint, is wel erg makkelijk dus heb m al zowat in m'n kop zitten.
Kom je dan vanuit Wijchen of Utrecht? Indien Wijchen is het handig om bij de Texaco voor het Velperbroekcircuit te "meeten", indien Utrecht is de Texaco voor Zevenaar (http://g.co/maps/h36kw) denk ik het handigst..
Mocht 1 van jullie een extra 32GB Zwart voor me kunnen meenemen, PB dan even
Hoe dan ook veel plezier daar!
Update vanuit Perth. Hier is het nu 23:40 en iemand postte net deze foto op een forum (het blauwe rechthoekige licht in het midden v/d foto is de Apple Store):

Er staan ongeveer 100 man al in de rij
Nu weet ik niet wat dat voor indicatie is voor andere Apple Stores in de wereld, maar ik ben blij dat ik niet vroeg naar bed ben gegaan om daar morgenvroeg om 06:00 aan te komen in de hoop ff snel aan de beurt te zijn...

Er staan ongeveer 100 man al in de rij
Nu weet ik niet wat dat voor indicatie is voor andere Apple Stores in de wereld, maar ik ben blij dat ik niet vroeg naar bed ben gegaan om daar morgenvroeg om 06:00 aan te komen in de hoop ff snel aan de beurt te zijn...
Verwijderd
Mijne zegt dat ook - effe afwachten wat er morgen met die status gebeurd ...Marc Rademaker schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:01:
[...]
Ik heb een Duits adres waar ik het kan laten bezorgen, echter... Apple.de zegt: versandfertig in 1-2 wochen. Dus dat schiet niet echt op? Als ie nou maandag binnen zou komen in Duitsland is het ook prima, maar later dan dat niet...
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar het filiaal in Oberhausen of (zakelijk) reserveren mogelijk was. Dit is de reactie. Mijn Duits is niet zo goed, maar ze hebben het in de reactie toch over een zekere rijHallo,
vielen Dank für Ihr Interesse am neuen iPhone 4S. Sicherlich haben Sie der Presse entnommen, dass wir das Gerät am Freitag, 14.10.2011, ab 8.00 Uhr bei uns im Apple Store CentrO verkaufen. Es wird den Interessenten in der Reihenfolge deren Erscheinens übergeben. Eine Reservierungsmöglichkeit besteht nicht.
Mit den besten Grüßen aus dem CentrO Oberhausen,
Niks meer dan we al wisten. Verkoop in volgorde van verschijning.Kevin1Bravo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:12:
[...]
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar het filiaal in Oberhausen of (zakelijk) reserveren mogelijk was. Dit is de reactie. Mijn Duits is niet zo goed, maar ze hebben het in de reactie toch over een zekere rij.
Jammer dat ze niet zeggen of de rij wordt opgemaakt bij de apple store of al bij centro.
Wat gaat men doen tijdens het wachten in de rij? Als je er al om 5u staat dan is het toch lang om met small talk de tijd te doden
verkoopt mediamarkt duitsland ze ook vanaf morgen? kan dit namelijk nergens vinden
iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com
Verwijderd
Hi Allemaal,
Ik ben helemaal nieuw hier maar lees al een aantal dagen dit topic. Ik ga vannacht ook naar Oberhausen, ik heb mijn zinnen op een wit 16GB toestel gezet. (mijn vader neemt mijn extra toestel dus daar kan ik jullie niet mee helpen, helaas..)
Misschien is het handig om voor de mensen die vannacht gaan een korte samenvatting te maken?
Correct me if I'm wrong:
Parkeren: parkeervak/dek 7
Ingang: hoofdingang Saturn, in de buurt van de Burger King
Opening: Centro 7:30, Applestore: 8:00
Mijn vader heeft gebeld en begreep van de medewerker dat er aardig wat toestellen beschikbaar waren maar over aantallen geen uitspraken, uiteraard.
Is er nog belangrijke informatie die ik over het hoofd zie?
Wie weet tot vannacht ;-)
Ik ben helemaal nieuw hier maar lees al een aantal dagen dit topic. Ik ga vannacht ook naar Oberhausen, ik heb mijn zinnen op een wit 16GB toestel gezet. (mijn vader neemt mijn extra toestel dus daar kan ik jullie niet mee helpen, helaas..)
Misschien is het handig om voor de mensen die vannacht gaan een korte samenvatting te maken?
Correct me if I'm wrong:
Mijn vader heeft gebeld en begreep van de medewerker dat er aardig wat toestellen beschikbaar waren maar over aantallen geen uitspraken, uiteraard.
hoelaat ga je? wil namelijk ook wel alleen geen zin om echt 4 uur in de rij te staan (aangezien ik nog 2 uurtjes mag rijden)Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:25:
Hi Allemaal,
Correct me if I'm wrong:
iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com
Zojuist iPhone 4S via Borderlinx UK besteld. Eerder ook via deze weg een iPhone 4 binnengehaald, zonder problemen en vlot.
Delivery date @ borderlinx wordt 21-28 oktober
Delivery date @ borderlinx wordt 21-28 oktober
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.