[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.741 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik geef toe het komt vreemd over. Van de andere kant: hij heeft 2472x 100% positive feedback & Top Rated seller. Dat soort feedback krijg je niet zomaar. Het is wel verdacht dat hij zijn feedback alleen met goedkope spullen heeft verdiend.

[ Voor 51% gewijzigd door Philflow op 09-10-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 13:11

Lulukai

God's gift to women

De advertentie is sowieso niet echt. Misschien is zijn account gehackt oid.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Je hebt ook nog eens Paypal kopersbescherming. Ik heb hem gemaild, kijken wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-06 21:00

M_V

Philflow schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:16:
Je hebt ook nog eens Paypal kopersbescherming. Ik heb hem gemaild, kijken wat het is.
Welke paypal-kopersbescherming? Als hij meteen zijn paypal-account leeghaalt, doet paypal niets voor je....

Je kan paypal zelf bijna een scam noemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik heb te weinig ervaring met Paypal om dat te kunnen beoordelen. Heeft er iemand aan de lijve ervaren dat Paypal kopersbescherming niet werkt, zoals hierboven wordt gesteld?

Edit: de prijs is natuurlijk ook uitermate verdacht. Als iemand echt unlockte 4S 64GB heeft zou die wel meer kunnen krijgen dan $700

[ Voor 28% gewijzigd door Philflow op 09-10-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-06 21:00

M_V

Philflow schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:22:
Ik heb te weinig ervaring met Paypal om dat te kunnen beoordelen. Heeft er iemand aan de lijve ervaren dat Paypal kopersbescherming niet werkt, zoals hierboven wordt gesteld?

Edit: de prijs is natuurlijk ook uitermate verdacht. Als iemand echt unlockte 4S 64GB heeft zou die wel meer kunnen krijgen dan $700
Ik heb het zelf nooit ondervonden, ik mijd paypal als de pest omdat je er vreselijk makkelijk mee gescamd kan worden, en paypal niets voor je doet (als je account gehackt wordt ben je al je geld kwijt, criminelen kunnen een account aan jouw rekening koppelen wat je veel geld kan kosten en tot overmaat van ramp hebben ze dus die wassen-neus kopersbescherming). En dan kost het ook nog eens klauwen met geld....

Maar hier staat eea over je vraag:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71483

Upd: sorry voor de rant, maar ik sta er compleet achter :+

[ Voor 3% gewijzigd door M_V op 09-10-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Philflow schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:22:
Op die manier verdienen oplichters hun geld. Dingen dusdanig goedkoop aanbieden dat de hebzucht van mensen het wint tegenover het verstand. Doe dus maar niet.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorconmgn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:12
RobbieB, uit jouw woorden kan ik opmaken dat ik ook naar een APR kan gaan vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Inderdaad ja, als het geld weg is van de rekening krijg je dus niets terug. Overigens staat er wel op die pagina dat de creditcard maatschappij wel het geld heeft terug gegeven. Interessant. Voortaan dus altijd met creditcard betalen als ik paypal gebruik.

Edit: die oplichters hebben er trouwens al 38 verkocht, gaat hard.

[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 09-10-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zou even wachten totdat een paar van die mensen (die al langer actief zijn ook) een positieve beoordeling achter hebben gelaten. Ik heb het idee dat dat nog wel even gaat duren. Behalve dan als Apple opeens een eBay handelaartje eerder bevoorraad dan hun eigen winkels natuurlijk.

Het is wel altijd verbazingwekkend hoe hebzuchtig mensen worden wanneer ze het idee hebben iets ver onder de prijs te kunnen kopen...

[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 09-10-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik ben er nu wel vrij overtuigd van dat het oplichters zijn. Als hun feedback is verdiend met goedkope spullen. $700 is veel te goedkoop voor een 64GB. etc.etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niemand kan het überhaupt voor de prijs leveren, dus dat kan gewoon niet goed zijn. Als ze wel daadwerkelijk de iPhone leveren is het vast een gestolen partij ofzo.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:35
if it sounds too good to be true.. it usually is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

keanu_ schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:52:
if it sounds too good to be true.. it usually is......
offtopic:
als ik daaraan zou vast houden zou ik een hoop leuke deals hebben gemist in mijn leven. O.a. Dell XPS 15 met Core i7 quadcore en 750GB 7200rpm voor 490,- :)

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 09-10-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-06 19:40
Jorconmgn schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:36:
RobbieB, uit jouw woorden kan ik opmaken dat ik ook naar een APR kan gaan vrijdag?
Ik denk het wel, maar het verschil tussen NL en DE is dat er in NL geen 'echte' Apple Stores zijn, dus APR's de enige uitrol mogelijkheden zijn. Zo weet ik dat APR's in NL op launch day meer voorraad krijgen dan bv. een Dixons. Maar ik weet niet of in Duitsland de Apple Stores weer meer krijgen dan een APR. Ik vermoed van wel eerlijk gezegd.

Het grote verschil is dat APR's (In NL iig) ook nog via andere leveranciers leveringen kunnen krijgen. Zo krijgt een APR bv. 100 iPhones direct van Apple, maar kan hij er ook nog 100 bij de groothandel bestellen. Apple Stores krijgen (denk ik, ivm inkoopkosten) alles direct van Apple geleverd

Kortom, APR's gaan in NL zeker leveren op launch day en ik vermoed in DE ook. Even bellen is het makkelijkste om het zeker te weten.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:35
Philflow schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

offtopic:
als ik daaraan zou vast houden zou ik een hoop leuke deals hebben gemist in mijn leven. O.a. Dell XPS 15 met Core i7 quadcore en 750GB 7200rpm voor 490,- :)
Dat zijn uitzonderingen, maar wat betreft iPhones is het gewoonweg niet mogelijk bij een nieuwe launch. ;)
Zoals fsfikke het al zei; hebzucht wint het op dat moment van verstand..

[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 09-10-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

keanu_ schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:09:
[...]
Dat zijn uitzonderingen, maar wat betreft iPhones is het gewoonweg niet mogelijk bij een nieuwe launch. ;)
Zoals fsfikke het al zei; hebzucht wint het op dat moment van verstand..
offtopic:
ik begreep al lang dat het er verdacht uit ziet, anders ga ik zo iets ook niet vragen op een forum. ik reageerde bij jouw post alleen op de dooddoener 'if it sounds to good to be true it usually is'. ik zie namelijk zeer regelmatig deals die te goed om waar te zijn lijken. ik vind het juist de sport om die te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 19:41
RobbieB schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 09:28:
[...]

LOL, jij hebt zeker nog nooit Apple introducties meegemaakt. Ik heb in een APR gewerkt bij de introductie van de iPhone 4 en iPad 1 en 2, welke allemaal op een vrijdag waren. Geloof mij, mensen die het apparaat willen komen gewoon 1 a 2 uur later op hun werk. En dit was niet eens een officiële Apple Store. In mijn geval hadden we gelukkig genoeg voorraad voor de 1e dag, maar daarna was het ook echt op en volgende leveringen duurden vaak 2/3 weken. Nu zal dit bij een Apple Store wat hoger zijn, maar vergis je niet in de populariteit van Apple producten en hoeveel mensen er voor over hebben om er 1 te bemachtigen...
Ik weet er alles van, heb alle generaties iPhones en iPads op (of vlak na) de release gekocht en het was altijd gekkenhuis.. die post van mij was meer uit goede hoop :p Ik zorg ook dat ik om 6 uur ongeveer in Oberhausen ben voor de zekerheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:20
Ik twijfel nog hard of ik naar oberh. ga rijden vrijdag... Heb een leaseauto en kan wel even rijden, maar om nu in een rij van 600 mensen te gaan staan zie ik niet zo zitten, en al helemaal niet om dan weer zonder tel weer terug te rijden, misschien even Lego meenemen voor Sinterklaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:02
rinkel schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:26:
Ik twijfel nog hard of ik naar oberh. ga rijden vrijdag... Heb een leaseauto en kan wel even rijden, maar om nu in een rij van 600 mensen te gaan staan zie ik niet zo zitten, en al helemaal niet om dan weer zonder tel weer terug te rijden, misschien even Lego meenemen voor Sinterklaas...
Precies dit is ook mijn punt, hoef maar een uurtje te rijden, maar als je voor niks gaat is het toch zuur. Speel nog met het idee donderdag na het stappen meteen door te rijden, dan zit ik er wel even, maar dan mag ik hopen dat ik vrij zeker ben van een iPhone of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zaterdag heengaan zal wel kansloos zijn neem ik aan?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375783

Slasher schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:46:
Zaterdag heengaan zal wel kansloos zijn neem ik aan?
Eerst bellen vragen, dan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425909

Exciting, nog een paar dagen! Aanstaande vrijdag maar vroeg in de rij staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Zin op Iphone 4S the scoren: check
Bankrekening: check
Vervoer: check
Vrije dagen: FAIL

Aarrggghhhh en om nou onbetaald verlof op te gaan nemen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 425909 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:33:
Exciting, nog een paar dagen! Aanstaande vrijdag maar vroeg in de rij staan!
Waar ga jij dan heen?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:36
Benieuwd of Centro nog eerder open gaat ofzo... Anders wordt het een beste bende daar....
Iemand al iets gelezen over aantallen? Of 'hoe' Apple de verkoop gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375783

Pinky-H9 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:40:
Zin op Iphone 4S the scoren: check
Bankrekening: check
Vervoer: check
Vrije dagen: FAIL

Aarrggghhhh en om nou onbetaald verlof op te gaan nemen .....
Misschien handig info ik weet niet. Ik heb acc. bij Rabobank, en buitenland ik kan alleen maar 500 euro pinnen, dit moet iedereeen en de gaten houden. Zo ver als ik weet de grootste iphone zal ca. 760Euro weggan bij Apple store, dus zonder extra contat komt een verassing bij de balie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hmm, net even de Saturn in Kleve gebeld, ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat ze de iPhone 4S vrijdag hebben. Dus ik gaat lekker naar Oberhausen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Eerste bus vertrekt bij mij om 05:37 :).. Dan sta ik mooi om 06:00 voor de Apple Store in Perth. Hopelijk sta ik dan bij de 1e 20, want ik moet om 09:00 weer op mijn werk/stage zijn ;). Weet alleen nog niet of ik voor zwart of wit moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:54:
Benieuwd of Centro nog eerder open gaat ofzo... Anders wordt het een beste bende daar....
Iemand al iets gelezen over aantallen? Of 'hoe' Apple de verkoop gaat doen?
Net nog ff lopen zoeken maar niks kunnen vinden.
Anoniem: 375783 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:34:
[...]

Misschien handig info ik weet niet. Ik heb acc. bij Rabobank, en buitenland ik kan alleen maar 500 euro pinnen, dit moet iedereeen en de gaten houden. Zo ver als ik weet de grootste iphone zal ca. 760Euro weggan bij Apple store, dus zonder extra contat komt een verassing bij de balie :)
Goede tip inderdaad. Ik zorg ook dat ik het bedrag contant heb.

Duurste iPhone zal trouwens 849 gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:04
RobbieB schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:49:
Eerste bus vertrekt bij mij om 05:37 :).. Dan sta ik mooi om 06:00 voor de Apple Store in Perth. Hopelijk sta ik dan bij de 1e 20, want ik moet om 09:00 weer op mijn werk/stage zijn ;). Weet alleen nog niet of ik voor zwart of wit moet gaan...
Ik was van plan om een witte te kopen maar nu heb ik hier nogal wat negatieve punten gelezen van een witte iPhone. Klopt dit of is het allemaal wat overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

botech schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

Ik was van plan om een witte te kopen maar nu heb ik hier nogal wat negatieve punten gelezen van een witte iPhone. Klopt dit of is het allemaal wat overdreven?
In theorie klopt het allemaal wel maar het is een telefoon ffs, geen levensnoodzakelijk instrument wat in de ergste oorlogsomstandigheden nog altijd 100% moet functioneren.
Koop gewoon welk je mooier vindt, ga anders even naar een winkel in de buurt waar je ze even naast elkaar kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 10:50
http://www.youtube.com/watch?v=VBECRvjmjP4

Dit is Centro met startverkoop iPad 2 :)

Zal dus nog weleens druk gaan worden. Ik denk dat ik er vanaf uur of 5 ga staan.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
botech schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:18:
[...]
Hmm, had die site nog niet gezien, maar dezelfde nadelen had ik voor mezelf ook al uitgewerkt. Omdat ik hem voor 40% vanwege de camera koop, denk ik dat ik toch voor de zwarte ga, puur vanwege het schermcontrast en de evt. effecten die de witte behuizing op de camera heeft (alhoewel ik er nog geen duidelijke voorbeelden van heb gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Ik heb zowel de zwarte als witte iPhone 4 gehad en mijn voorkeur gaat ook uit naar zwart. Redenen hiervoor staan goed uitgelegd in de iPhoneclub.nl link die botech poste.
knny schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:11:

Zal dus nog weleens druk gaan worden. Ik denk dat ik er vanaf uur of 5 ga staan.
Wat een gekkenhuis zeg :p hoeft van mij echt allemaal niet. Ik hoop beetje vooraan in de rij te staan. koop die iPhones en weg ben ik.

[ Voor 55% gewijzigd door Benny op 10-10-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

knny schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:11:

Holy crap :s

Maar die launch was 's middags toch? Hopelijk maakt dat wat uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

RvdH schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

Holy crap :s

Maar die launch was 's middags toch? Hopelijk maakt dat wat uit :P
Ook dat en de iPad2 was een veel meer verbeterde versie dan zijn voorganger, denk niet dat deze 2 producten te vergelijken zijn.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410594

Slasher schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:39:
[...]

Ook dat en de iPad2 was een veel meer verbeterde versie dan zijn voorganger, denk niet dat deze 2 producten te vergelijken zijn.
Iedereen (ik ook hoor, daar niet van) onderschat volgens mij de populariteit van de 4S omdat het slechts een 'verbetering' betreft. Dit maakt in de verkoopaantallen niet uit (terwijl dit juist wel verwacht was): De 4S is in 1 dag meer dan 1 miljoen keer besteld, tov de 4 600000 keer. Vond ik onverwacht, maar hij verkoopt dus zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Maarja, als de deuren van Centro gesloten blijven tot zeg 07.30 staan we daar lang in de kou buiten :S
Hoop wel dat we vroeg al naar binnen kunnen en daar wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
Waren natuurlijk nog veel mensen met een 2 jarig 3GS abbo (als ik het zo in mijn omgeving zie dat de iphone rond het 3GS tijdperk pas echt populair werd)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Centro gaat inderdaad een half uurtje eerder open: 07:30:

Hallo Herr matthijst,

das CentrO öffnet die Mall um 7:30 Uhr. Eine halbe Stunde eher als üblich. Apple öffnet die Türen um 8 Uhr.

Mit freundlichen Grüßen
Alina Brungs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:11:
Centro gaat inderdaad een half uurtje eerder open: 07:30:

Hallo Herr matthijst,

das CentrO öffnet die Mall um 7:30 Uhr. Eine halbe Stunde eher als üblich. Apple öffnet die Türen um 8 Uhr.

Mit freundlichen Grüßen
Alina Brungs
Ah dat wordt dus lekker wachten buiten :) Dan zal er buiten wel een menigte gaan vormen. Gelukkig kun je 24/7 in en uitrijden in de parkeergarage daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
knny schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:13:
[...]

Ah dat wordt dus lekker wachten buiten :) Dan zal er buiten wel een menigte gaan vormen. Gelukkig kun je 24/7 in en uitrijden in de parkeergarage daar.
Vraag me echt af hoe het zal gaan, iedereen staat buiten te wachten en om half 8 als Centro open gaat sprinten we naar de Apple Store ? Mensen die er vanaf 5 uur al staan kunnen dan bijna achteraan in de rij komen te staan..

Hoe gaan ze dit oplossen ? Ben ik de enige die zich dit afvraagt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gebeld: Apple gaat een rij maken ;)
Verder weten ze er niks over te vertellen, want eerste iPhone launch voor hun (in Centro).

[ Voor 64% gewijzigd door matthijst op 10-10-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359213

Benny schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:34:
[...]

Vraag me echt af hoe het zal gaan, iedereen staat buiten te wachten en om half 8 als Centro open gaat sprinten we naar de Apple Store ? Mensen die er vanaf 5 uur al staan kunnen dan bijna achteraan in de rij komen te staan..

Hoe gaan ze dit oplossen ? Ben ik de enige die zich dit afvraagt ?
Ik vrees het ook.. Hoop dat ze iets van bonnetjes hebben!... Zijn er nog mensen die plek over hebben in de auto?... Dm anders even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:44:
Gebeld: Apple gaat een rij maken ;)
Verder weten ze er niks over te vertellen, want eerste iPhone launch voor hun (in Centro).
Hm oke, het zal mij benieuwen. Lijkt me sterk dat ze midden in de nacht al een rij maken. :p

Maar ze zullen het vast wel goed regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Neu, vast niet midden in de nacht.... In Belgie was het rond 07:30 ofzo; mensen stonden al in de rij en toen gingen ze nummertjes uitdelen...
Kan me zo voorstellen dat ze (klanten zelf) nu ook gewoon een rij maken en Apple rond 07:15 - 07:30 nummers gaan uitdelen, zodat mensen om 8 uur naar binnen kunnen bij Apple...
De andere winkels zijn pas om 10:00 open, dus dan hebben ze twee uur de tijd om die rij weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:53:
Neu, vast niet midden in de nacht.... In Belgie was het rond 07:30 ofzo; mensen stonden al in de rij en toen gingen ze nummertjes uitdelen...
Kan me zo voorstellen dat ze (klanten zelf) nu ook gewoon een rij maken en Apple rond 07:15 - 07:30 nummers gaan uitdelen, zodat mensen om 8 uur naar binnen kunnen bij Apple...
De andere winkels zijn pas om 10:00 open, dus dan hebben ze twee uur de tijd om die rij weg te werken.
Dat klinkt opzich logisch, maar stel je hebt nummer 177 ofzo en je gaat gewoon de Apple Store als 1 van de eerste in.. dan weigeren ze je gewoon ? Of hebben ze de boel afgesloten en zorgen ze dat mensen echt de winkel in komen op volgorde van de uitgedeelde nummers ? Dus klant nummer 6 mag als 6e naar binnen ? (nummer afgeven bij binnenkomst?) Zo ging het zeker in Belgie toen ook ?

Bedankt voor het bellen trouwens, hoef ik zelf niet te proberen met m'n beroerde Duits :p Hoop trouwens dat Apple Store medewerkers gewoon Engels kunnen spreken maar dat lijkt me wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
In Belgie was het een vrij simpele rij, denk uiteindelijk 200 man ofzo.
Iedereen stond een beetje 2 aan 2 en natuurlijk sta je al een tijd te wachten en weet je wel wie er voor en achter je staan, dus dat gaat wel goed...

Als ik Apple was zou ik buiten een lading hekken neerzetten en dan binnen vanaf de deur naar de Apple Store...
Ze kunnen ipv nummers evt. ook kaartjes uitdelen natuurlijk (dat je meteen in de rij moet aangeven welke je wilt): ze weten vantevoren wat er aan stock is, als ze dan gewoon nummertjes uitdelen zijn ze er ook; dan kunnen ze op het laatst gewoon meteen zeggen dat ze op zijn :+

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 10-10-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:10:
In Belgie was het een vrij simpele rij, denk uiteindelijk 200 man ofzo.
Iedereen stond een beetje 2 aan 2 en natuurlijk sta je al een tijd te wachten en weet je wel wie er voor en achter je staan, dus dat gaat wel goed...

Als ik Apple was zou ik buiten een lading hekken neerzetten en dan binnen vanaf de deur naar de Apple Store...
Ze kunnen ipv nummers evt. ook kaartjes uitdelen natuurlijk (dat je meteen in de rij moet aangeven welke je wilt): ze weten vantevoren wat er aan stock is, als ze dan gewoon nummertjes uitdelen zijn ze er ook; dan kunnen ze op het laatst gewoon meteen zeggen dat ze op zijn :+
Denk dat ze kaartjes gaan uitdelen waarop staat welke versie je wilt, zo zorgen ze er inderdaad ook voor dat een hoop mensen niet voor niks staan te wachten (als de voorraad op is). Heb er wel vertrouwen in dat het goed wordt geregeld :)

Het klopt trouwens toch wel dat er een 2 per persoon limiet is toch ? Dacht dat ergens te hebben gelezen maar begin nu weer te twijfelen ..

edit: al gevonden op pagina 60. knny had gebeld en het is inderdaad 2 per persoon :)

[ Voor 3% gewijzigd door Benny op 10-10-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Online is het limiet ook 2 en vorig jaar was het limiet ook 2, denk dus dat je er wel van uit kan gaan dat er een limiet is van 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:28
Vorig jaar kon ik er zo meer meenemen toen ik eenmaal binnen was. Medewerker vroeg toen hoeveel en wat ik wou zonder naar reservering te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:05
Het rare is dat de iPhone 4 nog steeds zo duur blijft :( Iemand enig idee waar ik de iPhone 4 voor goedkoop kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Suren01 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:46:
Het rare is dat de iPhone 4 nog steeds zo duur blijft :( Iemand enig idee waar ik de iPhone 4 voor goedkoop kan krijgen?
Vanaf 15 oktober is de 8gb Iphone 4 leverbaar. Die gaat dan voor 499 euro de de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
alwaysleft schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:08:
[...]
Vanaf 15 oktober is de 8gb Iphone 4 leverbaar. Die gaat dan voor 499 euro de de deur uit.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
Euh.. bron?

Apple store NL online... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
badnews.nl schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:17:
Euh.. bron?

Apple store NL online... :)
Die was lange tijd niet aan te klikken...!

Ik ben er uit: 4 8GB voor vriendin en 4S 16GB voor mij (toch twijfel ik stiekem om toch nog twee 4 8GB's te kopen). Het zijn kosten, heb ik iets minder winst gemaakt dit jaar... huidige WM toestel is echt op.

[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 10-10-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mini Poeper schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:32:
[...]

Die was lange tijd niet aan te klikken...!

Ik ben er uit: 4 8GB voor vriendin en 4S 16GB voor mij (toch twijfel ik stiekem om toch nog twee 4 8GB's te kopen). Het zijn kosten, heb ik iets minder winst gemaakt dit jaar... huidige WM toestel is echt op.
tip, voor 40 euro meer heb je de 16 gb versie van de Iphone 4! http://www.telecomlink.nl/product_info.php?products_id=492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ja, dat is me ook om het even, zal dan ook een 16GB worden. iPad is nog geen GB vol, maar met een iPhone zullen foto's worden gemaakt. Twijfel blijft of ik een 4 of 4S koop (zakelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mini Poeper schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:41:
[...]

Ja, dat is me ook om het even, zal dan ook een 16GB worden. iPad is nog geen GB vol, maar met een iPhone zullen foto's worden gemaakt. Twijfel blijft of ik een 4 of 4S koop (zakelijk).
Er zijn 2 dingen beter aan de 4S ivm met de 4:
sneller (vraag is of je het nodig hebt, 4 is al snel)
Betere camera ( de 4 heeft al best een goede camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
En vooral: steadyshot bij filmen (of hoe Apple dat ook noemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:44:
Heb een iphone 4, merk al dat die redelijk omgaat met schokkend beeld. Mwah, zal iets beter zijn ;) maar is al redelijk goed nu met de 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-06 19:18
Ik ga de 15e naar NY en heb toch even net een online chat gehad met een BestBuy medewerker daar kwam dit uit:

Welcome!
Please wait while we contact the next available agent...All Bestbuy.com chats are recorded for quality purposes.
You have been connected to Ethan.
Customer: Hi
Ethan: Thank You for contacting Best Buy Mobile, where we always promise you straightforward pricing without mail-in rebates. This conversation may be monitored for quality purposes. Hello, my name is Ethan, how can I assist you today? Do you mind if I get your Email address to log our chat?
Customer: my mail: ..............@gmail.com
Ethan: Thank you, how may I help you?
Customer: I'm wondering if it is possible to get an iPhone 4S without a contract at BestBuy when it's launched
Ethan: Yes, but you will have to pay retail price and only few stores sell them without a contract.
Customer: So on the website the reg. price is ~$700 that will be the price for an iPhone 4s without contract?
Ethan: Yes.
Ethan: But varies on some models.
Customer: I'm visiting for holidays so a contract is no option for me
Customer: Thanks for this information
Ethan: No problem, is there anything else I can assist you with?
Customer: No, thank you!

Ik ga het gewoon proberen en de 15e direct naar de BestBuy en daar kijken of het echt waar is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:20
Dat is mij vorig jaar niet gelukt. Zo'n beetje elke telefoon zat aan een contract vast daar. Maar kan veranderd zijn in de tussentijd. Of in de verkeerde winkels gekeken natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-06 19:18
rinkel schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:33:
Dat is mij vorig jaar niet gelukt. Zo'n beetje elke telefoon zat aan een contract vast daar. Maar kan veranderd zijn in de tussentijd. Of in de verkeerde winkels gekeken natuurlijk...
Ik neem genoegen met een 4 maar een 4S zou toch wel leuk meegenomen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

rinkel schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:33:
Ik heb ten tijden van de 3GS in een aantal Best Buys meegemaakt dat het geen probleem was om er eentje voor de volle prijs te kopen.
Maar je zit wel met die simlock, het is altijd maar de vraag hoe lang het gaat duren voordat ze daar wat op gevonden hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:44:
En de verbeterde antenne (switching) en niet te vergeten Siri (wat ik zelf zeer interessant vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Benny schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

En de verbeterde antenne (switching) en niet te vergeten Siri (wat ik zelf zeer interessant vind)
Ik vind die antenne idd ook wel interessant. M'n broer heeft bij hem thuis met z'n iPhone 4 constant last van dropped calls. Ik wil wel eens zien of dat met een 4S echt beter gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
fsfikke schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:50:
[...]

Ik vind die antenne idd ook wel interessant. M'n broer heeft bij hem thuis met z'n iPhone 4 constant last van dropped calls. Ik wil wel eens zien of dat met een 4S echt beter gaat :P
Mensen gaan echt voor een iets betere antenne een telefoon van 600 euro kopen. Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Laatst online: 07:41
fsfikke schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:50:
[...]

Zal eerder aan zijn bereik liggen dan zijn iPhone 4, ik heb hem sinds week 1 van de release nog nooit dropped calls gehad. Ja, misschien tijdens oud en nieuw :+ , of wanneer het extreem druk is en het netwerk bezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

alwaysleft schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:26:
[...]

Mensen gaan echt voor een iets betere antenne een telefoon van 600 euro kopen. Bizar
Tja, dat maak jij er dan weer van... Hij gaat hem niet kopen, ik wel, en ik heb nu geen iPhone 4 maar een 3GS.
sbmuc schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:31:
[...]

Zal eerder aan zijn bereik liggen dan zijn iPhone 4, ik heb hem sinds week 1 van de release nog nooit dropped calls gehad. Ja, misschien tijdens oud en nieuw :+ , of wanneer het extreem druk is en het netwerk bezet is.
Je moet het niet als aanval op de iPhone 4 zien oid :P Er is daar idd weinig bereik, maar geen enkele andere telefoon heeft daar last van wegvallende telefoontjes, en als m'n broer belt kan je er van uit gaan dat ie halverwege wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 23:39
Aankomende vrijdag naar Duitsland :9~ Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Hm.. hier een beetje op de Australische fora rond liggen neuzen en mensen zijn echt van plan om 3/4am al voor de deur te gaan staan.. Misschien dat ik rond 6am even langs wip, maar als het me te druk is, ga ik aan het eind van de middag wel weer een keer langs.. (moet om 9am aan het werk :(. Hopen dat ze nog wat hebben dan.

Ik wil een 32GB zwart, maar een 64GB is ook prima. Is 75 euro duurder hier en daar kan ik hem volgend jaar wel extra voor doorverkopen.

Damn man, waarom released Apple die dingen altijd met een kleine voorraad.. Ik weet dat het gedeeltelijk marketing is, maar het is ook wel fucking vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ThinClientQ schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:56:
Aankomende vrijdag naar Duitsland :9~ Heb er zin in!
Hoelaat sta je in Oberhausen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
knny schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Hoelaat sta je in Oberhausen? :)
Vééls te vroeg. :'( Maarja, iPhone 4S O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik ga proberen om 5 uur op te staan, half 6 op de motor = half 7 voor de CentrO.

Zit er nog aan te denken de GoPro op m'n kop te zetten, misschien wel lache om een filmpje te maken van de "rush" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
De iPhone 4 16GB is nu bij Azerty € 446,-! Zo te zien zijn zij de eerste webshop die de prijs flink verlaagd, is het een foutje of zal de rest snel volgen?
pricewatch: Apple iPhone 4 16GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ThinClientQ schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

Vééls te vroeg. :'( Maarja, iPhone 4S O+
Ik ga er zelf ook rond 5u staan. Hoop dat de mensen die er dan al staan een rij vormen voor ingang van centro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mr_Size schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:59:
De iPhone 4 16GB is nu bij Azerty € 446,-! Zo te zien zijn zij de eerste webshop die de prijs flink verlaagd, is het een foutje of zal de rest snel volgen?
pricewatch: Apple iPhone 4 16GB Zwart
Zal denk ik een foutje zijn. Waarom zouden ze €450 vragen wanneer hetzelfde ding met de helft van de capaciteit via Apple €499 kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

DarkSide

theres no place like ::1

klik maar op de link. En dan op Azerty. is ie toch iets duurder

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

DarkSide schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:53:
klik maar op de link. En dan op Azerty. is ie toch iets duurder
Was een foutje dus. Net stond ook bij Azerty 446,- euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
RvdH schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:06:
[...]

Was een foutje dus. Net stond ook bij Azerty 446,- euro.
Idd, klikken op de link zorgde eerst nog voor een prijs van € 446,-. Nu ineens € 638,- :p
Vals alarm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Centro nu ook op de pagina staan dat release vrijdag is:
http://www.centro.de/index.php?id=955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-06 13:02
Ik ga er ook heen. Maar even voor de zekerheid, de Duitse iPhone 4S is toch simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Winkelcentrum gaat dus pas om 07.30 open. Hoop dat ze voortijdig wel een "nette" rij gaan vormen als ik daar om 5u aankom :) Zo te zien op de plattegrond van Centro is parkingplatz 7 de beste om te gaan staan met de auto dan sta je het dichtst bij Apple Store ingang. Of is er een algemene grote ingang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
5 uur? Mooi op tijd :D
Neem idd aan dat ze wel fatsoenlijke rijen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-06 19:44
knny schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:48:
[...]

Winkelcentrum gaat dus pas om 07.30 open. Hoop dat ze voortijdig wel een "nette" rij gaan vormen als ik daar om 5u aankom :) Zo te zien op de plattegrond van Centro is parkingplatz 7 de beste om te gaan staan met de auto dan sta je het dichtst bij Apple Store ingang. Of is er een algemene grote ingang?
pfoe 5 uur aankom :X De lat wordt wel hoog gelegd :P ik rij op zn vroegst 5:00-5:30 uur weg om 189km af te leggen. Dan ben ik er rond 6:15-6:45.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Beetje op wat Duitse forums zitten kijken (apfeltalk, iphone-ticker) en daar zijn vooral mensen die hem gewoon besteld hebben bij Apple of een andere telecomprovider...
Als je kijkt hoeveel animo er hier en op iPhoneclub voor is valt me dat ook reuze mee. Scheelt ook dat de NL release al over twee weken is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
knny schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Ik ga er zelf ook rond 5u staan. Hoop dat de mensen die er dan al staan een rij vormen voor ingang van centro.
5uur? _/-\o_ Respect
Dan lig ik nog in bed. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
matthijst schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:12:
Beetje op wat Duitse forums zitten kijken (apfeltalk, iphone-ticker) en daar zijn vooral mensen die hem gewoon besteld hebben bij Apple of een andere telecomprovider...
Als je kijkt hoeveel animo er hier en op iPhoneclub voor is valt me dat ook reuze mee. Scheelt ook dat de NL release al over twee weken is denk ik.
Release in NL is inderdaad over 2 weken, maar daar zal nooit genoeg voorraad zijn. Alleen in de eerste 24 uur zijn er al 1,2 miljoen iPhones besteld. En veel winkels zullen in het begin alleen de telefoon aanbieden icm abo.
ThinClientQ schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:14:
[...]

5uur? _/-\o_ Respect
Dan lig ik nog in bed. :'(
Wacht maar af hoe druk het is als jullie om 06:30-07.00 komen aankakken :)

Ik heb koffie mee en een stoeltje ;) en ga samen met iemand dus altijd wel gezellig

[ Voor 63% gewijzigd door knny op 11-10-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
We gaan het zien... Maak me er niet zon zorgen om; net voor 7 uur daar, mooi op tijd voor de Apple warteschlange... Half uurtje buiten in de rij staan en dan nog een half uurtje binnen bij Centro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
knny schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:15:
Wacht maar af hoe druk het is als jullie om 06:30-07.00 komen aankakken :)

Ik heb koffie mee en een stoeltje ;) en ga samen met iemand dus altijd wel gezellig
Ik kak rond half 7 á 7uur aan, is er dan nog een bakje koffie voor moi? :> O+
Tot vrijdag! Gezellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Arrrggghhhh ik wil een dag vrij krijg hem dus mooi niet.
Iemand die van zijn 2e af wil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-06 13:02
*snip* Dit kan in V&A

[ Voor 89% gewijzigd door Daedalus op 11-10-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:03
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een tweedehands iPhone 4 en dus even op Marktplaats rond aan het struinen. Daar kom je wel vage dingen tegen zeg. Deze advertentie bijvoorbeeld. Ik heb uit interesse ook even gebeld: dit is niet eens iemand die er eentje verkoopt, deze kerel verkoopt er een heleboel. Zou dit nep zijn? Hoe kom je in godsnaam aan nieuwe iPhones voor dat geld?

offtopic:
Edit: ik heb er inmiddels eentje gevonden, dus hoe liev het ook is: jullie hoeven me geen aanbiedingen te sturen :)

[ Voor 11% gewijzigd door posttoast op 11-10-2011 18:15 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235526

Is er misschien nog iemand die een 2e iphone meeneemt voor verkoop, zo ja zou die mij willen DM-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
posttoast schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:07:
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een tweedehands iPhone 4 en dus even op Marktplaats rond aan het struinen. Daar kom je wel vage dingen tegen zeg. Deze advertentie bijvoorbeeld. Ik heb uit interesse ook even gebeld: dit is niet eens iemand die er eentje verkoopt, deze kerel verkoopt er een heleboel. Zou dit nep zijn? Hoe kom je in godsnaam aan nieuwe iPhones voor dat geld?
Vriend van me wil die van hem snel kwijt. Ik heb je DM gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298186

Misschien een rare vraag, maar hoe gaan jullie de iPhone 4S in Oberhausen betalen? Ik ben van plan vrijdag misschien naar Oberhausen te gaan, maar moet ik met 700 euro aan contanten gaan zeulen of kan ik gewoon met credit card betalen daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik zorg dat ik het cash bij me heb denk ik...
Dat gaat altijd goed :)
Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.