onzinverhaal, ik ben vandaag bij de mediamarkt geweest en daar gaven ze aan dat ze al bijna een maand de iphone 4 niet meer los verkopen.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 19:49:
[...]
Beetje late reactie. Ik was eerder deze week bij de Media Markt in Arnhem, en daar vroeger ze 590 euro en dat zou al incl de BTW korting zijn (die actie die ze nu hebben). Nu zit ik niet zo in de telefoons en de Iphones, maar ik ben me eens aan het orienteren omdat mijn huidige toestel nu eindelijk eens aan vervanging toe is. Viel me alvast zwaar tegen, normaal (dus buiten de actie) dus dik 700 euro. Ik heb vriendelijk bedankt en zoek nog wel even verder
En, al ontvangenlow_n_slow schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:28:
Besteld! @ VF
Voor 17u besteld, volgende dag in huis.. nou als dat eens een keertje waar zou zijn
Volgens track&trace van de TNT is de chauffeur al sinds vanochtend onderweg. Hij wordt bezorgt bij mn ouders en die laten t meteen weten wanneer hij er is....
Echter als ik al die gruwel verhalen hier lees over TNT ben ik bang dat ie nooit aankomt haha
Tuurlijk,ik verzin dit om heel cool te lijken..................Timmehhh schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:44:
[...]
onzinverhaal, ik ben vandaag bij de mediamarkt geweest en daar gaven ze aan dat ze al bijna een maand de iphone 4 niet meer los verkopen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
In mijn ervaring is TNT een prima service, ik heb de afgelopen jaren aardig wat pakketjes ontvangen en ben eveneens voorzien geweest van track & trace codes. Nog nooit meegemaakt dat een pakketje niet aankwam als de status aangaf dat de chauffeur onderweg is.low_n_slow schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:22:
[...]
Volgens track&trace van de TNT is de chauffeur al sinds vanochtend onderweg.Echter als ik al die gruwel verhalen hier lees over TNT ben ik bang dat ie nooit aankomt haha
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Volgens de site is ie afgeleverd... nu maar hopen dat t bij mn ouders was en niet bij de buren
(heb ze namelijk nog niet kunnen bereiken...)
Hij is aangekomen! Binnen een dag dus! Hulde voor VF
[ Voor 18% gewijzigd door low_n_slow op 09-02-2011 16:50 ]
welk abonnement heb je er dan dadelijk bij? (gefeliciteerd trouwenslow_n_slow schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:45:
Volgens de site is ie afgeleverd... nu maar hopen dat t bij mn ouders was en niet bij de buren(heb ze namelijk nog niet kunnen bereiken...)
een losse iphone + sim only abonnement is in ieder geval veel goedkoper dan een abonnement met iphone
[ Voor 7% gewijzigd door ozothebozo op 10-02-2011 15:31 ]
Ik heb 500+ belminuten met daarbij internet en onbeperkt smsen voor 50eu in de maand.ozothebozo schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:30:
[...]
welk abonnement heb je er dan dadelijk bij? (gefeliciteerd trouwens)
een losse iphone + sim only abonnement is in ieder geval veel goedkoper dan een abonnement met iphone
Ik was trouwens hetzelfde bedrag kwijt per maand aan een HTC HD en 200+ belminuten (en bundels). En toen kreeg ik die simonly aanbieding te zien (en kocht ik een 2de hands 3G
Besteld los op Vodafone.nl vanavond voor 649 euro, de Iphone 4.
Jongen aan de lijn wist me te vertellen dat nu ik hem na 5 uur heb besteld, ik de Iphone 4 begin volgende week mag verwachten. Maandag of dinsdag heb ik mijn Iphone 4
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 10-02-2011 22:05 ]
Kreeg je er een prepaid microsim bij??low_n_slow schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:45:
Volgens de site is ie afgeleverd... nu maar hopen dat t bij mn ouders was en niet bij de buren(heb ze namelijk nog niet kunnen bereiken...)
http://www.belsimpel.nl/los_toestel
577 los toestel van T mobile. op de Tmobile website staat hoe je het toestel simloch vrij krijgt.
577 los toestel van T mobile. op de Tmobile website staat hoe je het toestel simloch vrij krijgt.
Levertijd; 6 weken.. je moet er maar zin in hebben ;p
Iemand recent nog een iphone 4 gekocht in Londen? Ik probeer er een te reserveren maar krijg steeds de melding dat er geen pickup dates zijn
Die kreeg ik erbij jaalwaysleft schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:30:
[...]
Kreeg je er een prepaid microsim bij??
ik heb nu hetzelfde verhaalAnoniem: 385821 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:26:
Ik heb m'n order bij Vodafone ook gecanceled. Vooral omdat er geen enkele indicatie kwam van de levertijd, behalve dan weer die vage mail over levering na 29 november.
Maar het annuleren was geen probleem, het geld zou binnen 15 werkdagen teruggestort worden. Heb gisterochtend mijn iPhone 4 gehaald bij de MM in Alkmaar, voor dezelfde prijs als bij VF, de 649. En bevalt tot nu toe zeer goed
Leuk was dat de medewerker aan de telefoon mij vantevoren erop wees dat ze helaas bij de telefoon ook een microsim prepaid van Vodafone moesten leveren, en ik die dus ook nog moest kopen. Maar in de winkel werd daar niets meer over gezegd. En tja, dan ga ik niet het werk van de verkoper doen...
Wie kan me helpen? Heb dus een Iphone 4 los besteld via vodafone.nl en de prepaid microsim is niet op voorraad. Levertijd is een paar weken. Maar heb al via Ideal betaald
Stommerik dat ik ben
.Nu wil ik order cancellen omdat het weken gaat duren... Weet iemand of je echt binnen die 15 dagen je geld terug gestort krijg??? Stort Vodafone snel je geld weer terug? Wie heeft hetzelfde meegemaakt dus ervaring hierin? Baal me rot

Ik heb kort geleden ook een order die ik betaald had via iDeal gecancelled. Bij mij duurde het 3 weken voor ik het geld terug had. Tip, bestel onder rembours, hoef je niet achter je geld aan.alwaysleft schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:35:
Wie kan me helpen? Heb dus een Iphone 4 los besteld via vodafone.nl en de prepaid microsim is niet op voorraad. Levertijd is een paar weken. Maar heb al via Ideal betaaldStommerik dat ik ben
.Nu wil ik order cancellen omdat het weken gaat duren... Weet iemand of je echt binnen die 15 dagen je geld terug gestort krijg??? Stort Vodafone snel je geld weer terug? Wie heeft hetzelfde meegemaakt dus ervaring hierin? Baal me rot
Pffff, zo lang? Vraag je je af waarom het zo lang duurt. Ook bij Vodafone? Kreeg je zwart op wit dat je bedrag terug kreeg?? Thanx voor antwoord!OkeOkeOke schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:52:
[...]
Ik heb kort geleden ook een order die ik betaald had via iDeal gecancelled. Bij mij duurde het 3 weken voor ik het geld terug had. Tip, bestel onder rembours, hoef je niet achter je geld aan.
Hoi, sorry vooor de late reactie. Ja ook bij Vodafone. En nee je krijgt dat niet zwart op wit, je moet er maar op vertrouwen. Het duurde lang maar heb toch het geld teruggekregen.alwaysleft schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:10:
[...]
Pffff, zo lang? Vraag je je af waarom het zo lang duurt. Ook bij Vodafone? Kreeg je zwart op wit dat je bedrag terug kreeg?? Thanx voor antwoord!
Heb jij je geld inmiddels al terug?
Toevallig iemand hier die in Montreal een iPhone 4 heeft gekocht? Ik zit momenteel nog tot eind Mei in Boston en ga binnenkort waarschijnlijk even een kleine trip naar Montreal doen, en wil misschien een iPhone4 kopen daar. Met de huidige wisselkoers kost dat maar 490 euro lijkt het, maar volgens mij komt er nog 8.5% belasting bij. Iemand ervaring hiermee?
Officieel kost het ook nog eens 19% BTW bij terugkomst in Nederland (als je het aangeeft, wat eigenlijk zou moeten
)
Alsof ik dat ga aangeven, ding zit gewoon in m'n jas met oordopjes in m'n oren. 
Maar wil wel even graag weten of die 8.5% belasting (dat is het % in Quebec kennelijk, verschilt per staat) ook nog erbij komt, en of iemand enig idee heeft over de voorraad daar? Kan ik dat nog checken of moet ik ze daar perse voor bellen?
Maar wil wel even graag weten of die 8.5% belasting (dat is het % in Quebec kennelijk, verschilt per staat) ook nog erbij komt, en of iemand enig idee heeft over de voorraad daar? Kan ik dat nog checken of moet ik ze daar perse voor bellen?
[ Voor 62% gewijzigd door Xeanor op 23-02-2011 23:19 ]
Voorraad geen idee (duh) maar de BTW komt in canada (net als in de VS) gewoon overal nog bij.Xeanor schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:17:
Alsof ik dat ga aangeven, ding zit gewoon in m'n jas met oordopjes in m'n oren.
Ik weet wel dat zodra de iPhone 5 (of 4GS) uitkomt, ik deze in de UK ga bestellen. Met de huidige minimale korting die je krijgt (op een veel te duur abonnement) is het voor mij goedkoper. Import UK met sim-only abonnement is een goede optie
I'm just taking care of business
Helaas, de hele keten heeft ze niet meer in voorraadSpeedingWilly schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:45:
[...]
Ja, ze zei van wel. Gewoon even bellen van tevoren zou ik zeggen. Het is ook gewoon een kleine onbekende telecom winkel die gelukkig pas KPN partner geworden is waardoor ze niet meer met het alleenrecht van Mobistar in België te maken hebben.
Vandaag de knoop doorgehakt om mijn htc desire te verpatsen en zaterdag naar Mol te rijden om de iphone4 16GB aan te schaffen bij 'Allo Telecom'. Net gebeld om te reserveren maar ze zijn helemaal uitverkocht, volgens de medewerkster bij alle vestigingen. In mijn wantrouwen toch nog een andere vestiging gebeld, die had hetzelfde verhaal. Ze hadden vandaag nog een email gehad van het hoofdkantoor met 'levertijd nieuwe zending iphones onbekend'...
Tip, bestel gewoon bij Vodafone.nl je toestel los en je hebt voor 49 euro meer het toestel binnen 5 a 10 werkdagen gewoon gratis thuisbezorgd.mrnn schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:48:
[...]
Helaas, de hele keten heeft ze niet meer in voorraad![]()
Vandaag de knoop doorgehakt om mijn htc desire te verpatsen en zaterdag naar Mol te rijden om de iphone4 16GB aan te schaffen bij 'Allo Telecom'. Net gebeld om te reserveren maar ze zijn helemaal uitverkocht, volgens de medewerkster bij alle vestigingen. In mijn wantrouwen toch nog een andere vestiging gebeld, die had hetzelfde verhaal. Ze hadden vandaag nog een email gehad van het hoofdkantoor met 'levertijd nieuwe zending iphones onbekend'...
Ik had mijn toestel binnen 7 werkdagen. Heb even voor je gebeld, ze zijn direct leverbaar de 16Gb iphone 4.
* EWK rijdt dit jaar niet weer naar Parijs maar nu veel dichterbij, Oberhausenmr. TCB schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:20:
Ik weet wel dat zodra de iPhone 5 (of 4GS) uitkomt, ik deze in de UK ga bestellen. Met de huidige minimale korting die je krijgt (op een veel te duur abonnement) is het voor mij goedkoper. Import UK met sim-only abonnement is een goede optie
Edit: 4GS zou niet logisch zijn, omdat dit ook niet de 4G is en niets met 4G te maken heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 24-02-2011 20:29 ]
Hoi!
Hij zou wel de 4G kunnen heten toch? Want je hebt nu de 4, en als er dan Lte oid wordt toegevoegd, kan hij dus wel de 4G heten
Een hele tijd geleden rond maart 2010 heb ik dus een Iphone 3GS gekocht bij een prima winkel in Belgie (De-Ka) en mijn Iphone was na een reset naar de rescuemode gegaan en nooit meer uitgekomen. Ik ben even (dat was het niet echt en vooral met al die kl*te wegomlegging) terug gedaan en sinds gisteren draait weer naar alle volle tevredenheid 4.2.1 voor € 20. Ok niet legaal boeiend maar wel echt perfect. Ze hebben tegenwoordig daar een Neverlock dat je altijd kan updaten. Illegaal kennen ze niet in Belgie volgens mij maar wel een perfect service.
En ik krijg nog 1 jaar garantie zonder problemen. Zonder iets erbij te kopen. Gewoon standaard 2 jaar garantie. Echt top voor winkel. Als je er binnenkomt lijkt het ook een hele vage tent maar echt service is gewoon goed.
En ik krijg nog 1 jaar garantie zonder problemen. Zonder iets erbij te kopen. Gewoon standaard 2 jaar garantie. Echt top voor winkel. Als je er binnenkomt lijkt het ook een hele vage tent maar echt service is gewoon goed.
[ Voor 16% gewijzigd door itsalex op 24-02-2011 21:58 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
[quote]mrnn schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:48:
[...]
Helaas, de hele keten heeft ze niet meer in voorraad
Balen man! Ik ben nu al enkele weken een gelukkige gebruiker
[...]
Helaas, de hele keten heeft ze niet meer in voorraad
Balen man! Ik ben nu al enkele weken een gelukkige gebruiker
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Dat is dus niet meer zo, via de site is het iig niet meer te bestellen.alwaysleft schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:00:
[...]
Tip, bestel gewoon bij Vodafone.nl je toestel los en je hebt voor 49 euro meer het toestel binnen 5 a 10 werkdagen gewoon gratis thuisbezorgd.
Ik had mijn toestel binnen 7 werkdagen. Heb even voor je gebeld, ze zijn direct leverbaar de 16Gb iphone 4.
Elect a clown, expect a circus.
Ja ik weet het, maar dan klinkt het ineens als zo verschrikkelijk veel geld voor een telefoon! Vooral als straks eind zomer de iPhone 5 te bestellen is (vermoed ik). Blijkbaar heb ik last van een psychologische grens bij 599alwaysleft schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:00:
[...]
Tip, bestel gewoon bij Vodafone.nl je toestel los en je hebt voor 49 euro meer het toestel binnen 5 a 10 werkdagen gewoon gratis thuisbezorgd.

[ Voor 2% gewijzigd door mrnn op 25-02-2011 16:40 . Reden: 'vermoed ik' toegevoegd bij comment over iPhone 5 ]
ik heb vodafone gisteren avond gebeld, levertijd 5 - 10 werkdagen voor een neverlocked toestel die je dus los aanschaft. In combinatie met abonnement is hij niet leverbaar (andere voorraad).Slasher schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:18:
[...]
Dat is dus niet meer zo, via de site is het iig niet meer te bestellen.
Op de site is hij ook gewoon te bestellen hoor, maar je moet wel lang zoeken omdat je bijna altijd op een combinatie met een abo uitkomt. Hier de link naar een losse iPhone 4 16GB bij Vodafone
Bij welke telecom winkel kun je de iPhone nu nog los kopen, dus zonder Abo? Ik zou er morgen eentje willen aanschaffen, gezien de koopzondagen.. maar zag dat ze op veel plekken nieteens meer worden verkocht los/uitverkocht zijn. Iemand die uit Amersfoort/Utrecht/Almere komt die weet waar ze nog los te krijgen zijn? :-)
(ik bedoel dus zo los in de winkel, ipv online)
[ Voor 7% gewijzigd door Mobomonster op 26-02-2011 18:19 . Reden: Typo ]
Woopwoopwoopwoop.
Hoi,
Ik heb me gek gezocht in dit forum maar vind alleen maar tegenstrijdige antwoorden.
Ik ga eind deze maand naar New York en zou graag 2 iPhone 4 toestellen meebrengen.
Wat is er nu waar:
- kan dit gewoon met een Belgisch paspoort en creditcard ?
- Kan ik em meebrengen zonder een AT&T abo af te sluiten ?
- wat met invoerrechten ?
- moet ik em dan in belgie unlocken met een AT&T kaartje en dan jailbraken om er een belgische sim in te stoppen ?
Alvast bedankt
Ik heb me gek gezocht in dit forum maar vind alleen maar tegenstrijdige antwoorden.
Ik ga eind deze maand naar New York en zou graag 2 iPhone 4 toestellen meebrengen.
Wat is er nu waar:
- moet ik em dan in belgie unlocken met een AT&T kaartje en dan jailbraken om er een belgische sim in te stoppen ?
Alvast bedankt
In de winkels in Nederland zijn ze nergens los verkrijgbaar, zie net dat Phoneshop.nl ze los en simlockvrij binnen 1 dag kan leveren voor 674 euro de 16 gb. Misschien een optie?Mobomonster schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:15:
Bij welke telecom winkel kun je de iPhone nu nog los kopen, dus zonder Abo? Ik zou er morgen eentje willen aanschaffen, gezien de koopzondagen.. maar zag dat ze op veel plekken nieteens meer worden verkocht los/uitverkocht zijn. Iemand die uit Amersfoort/Utrecht/Almere komt die weet waar ze nog los te krijgen zijn? :-)
Neem ook gelijk een iPad2 voor me meejohanvdv schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:40:
Maar even serieus: als ik een iPad uit de VS haal (met 3G), zijn er dan beperkingen, zoals:
- Jailbreak nodig b.v.
- 3G werkt niet i.v.m. AT&T
[ Voor 24% gewijzigd door SpeedingWilly op 09-03-2011 09:57 ]
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Anoniem: 27535
Matched: iphone, 4
Heb er vorige week één meegenomen uit Montréal voor een kennis (16GB). Omgerekend incl. belasting EUR 555,=. Nog wat creditcardkosten in mijn geval, totaal EUR 576,=Xeanor schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:06:
Toevallig iemand hier die in Montreal een iPhone 4 heeft gekocht? Ik zit momenteel nog tot eind Mei in Boston en ga binnenkort waarschijnlijk even een kleine trip naar Montreal doen, en wil misschien een iPhone4 kopen daar. Met de huidige wisselkoers kost dat maar 490 euro lijkt het, maar volgens mij komt er nog 8.5% belasting bij. Iemand ervaring hiermee?
Binnengelopen, gevraagd naar dingen als werking met alle sims, garantie en voorraad. Hoeveel had m'neer er gehad willen hebben? Één? En tien minuten later sta je buiten met foon. Overigens hebben niet alle Apple Stores ze los. Je moet naar degene op St. Catherine, vlakbij de kruising met Crescent Street.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 04-03-2011 15:19 ]
Ha, precies de toeval die ik eigenlijk zocht, iemand die er toevallig net is geweest. Hartelijk dank voor de reactie.Anoniem: 27535 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:17:
[...]
Heb er vorige week één meegenomen uit Montréal voor een kennis (16GB). Omgerekend incl. belasting EUR 555,=. Nog wat creditcardkosten in mijn geval, totaal EUR 576,=
Binnengelopen, gevraagd naar dingen als werking met alle sims, garantie en voorraad. Hoeveel had m'neer er gehad willen hebben? Één? En tien minuten later sta je buiten met foon. Overigens hebben niet alle Apple Stores ze los. Je moet naar degene op St. Catherine, vlakbij de kruising met Crescent Street.
Je kan de iPhone 4 online bij Dixons kopen, ik heb vandaag er 1 gehaald in de winkel, wel even van te voren bellen omdat niet iedere Dixons ze in huis hebben.
Je kunt gewoon betalen met een buitenlandse credit card, zonder abonnement van AT&T. De telefoon is dan nog wel gesimlockt op het AT&T-netwerk. Er gaan geruchten dat de unlock voor baseband 03.10 (meegeleverd met iOS 4.2.1, de nieuwste niet-beta versie) redelijk snel komen na introductie van iOS 4.3 (maar in de jailbreak/unlockwereld zeggen geruchten niet bijster veel, het kan zo nog een maand of wat duren). Tot die tijd kun je je telefoon dus niet gebruiken (als telefoon, wel als veredelde iPod touch).johanvdv schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:40:
Hoi,
Wat is er nu waar:
Alvast bedankt
Als je zegt dat je hem eind deze maand koopt, kun je geluk hebben en een telefoon krijgen die nog 4.2.1 heeft, maar aangezien 4.3 komende vrijdag wordt uitgebracht, zou het ook kunnen dat de telefoon die jij koopt 4.3 er al op heeft. Dat betekent dat je ook baseband 4.10 zal hebben, en daarvan is het nog verre van zeker dat er op redelijke termijn een unlock voor komt. Het is mogelijk dat de 4.10 unlock tegelijk komt met de 3.10 unlock, maar het kan anders ook nog een paar maanden duren.
In Nederland betaal je boven €430 invoerrechten en btw, ik weet niet hoe dit in België zit. Je kunt de belasting die je in New York betaalt wel terugvragen (weet alleen niet hoe). In ieder geval zou het voor mij de moeite niet waard zijn om hem in NY te halen, puur omdat je gewoon geen gezeik met unlocken wil. Je moet altijd oppassen dat je niets verkeerd doet (iTunes komt met een melding voor een softwareupdate, jij vergeet dat je die niet moet installeren, en daar zit je met een waardeloze iPhone te wachten tot er een unlock is voor de baseband die jij net geïnstalleerd hebt...), bent altijd afhankelijk van een jailbreak... Niet die 200 euro waard imo.
Heeft een iPhone meerdere taal modellen, zoals WM toestellen dat ook hebben of staan er gewoon meerdere talen op één toestel?
Als ik in Dld een iPhone koop, is deze dan in het Duits?
Ik heb namelijk liefst in Engels...
Als ik in Dld een iPhone koop, is deze dan in het Duits?
Ik heb namelijk liefst in Engels...
Alle talen staan op de iPhone.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dus alle toestellen in de wereld / Europa zijn hetzelfde?
De link werkt nietmrnn schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:38:
[...]
ik heb vodafone gisteren avond gebeld, levertijd 5 - 10 werkdagen voor een neverlocked toestel die je dus los aanschaft. In combinatie met abonnement is hij niet leverbaar (andere voorraad).
Op de site is hij ook gewoon te bestellen hoor, maar je moet wel lang zoeken omdat je bijna altijd op een combinatie met een abo uitkomt. Hier de link naar een losse iPhone 4 16GB bij Vodafone
Bijna allemaal, in Amerika heb je nog de Verizon CDMA iPhone en in China heb je ook een apart model voor zover ik weet. Verder zijn ze allemaal hetzelfde
Tips voor de mensen die hem los willen bestellen. Bij Phoneshop.nl is de Iphone 4 los 16GB voor 645 euro inclusief btw leverbaar.
Is het goedkoopste in Nederland op dit moment
Levertijd? 1 werkdag
Is het goedkoopste in Nederland op dit moment
Ik zie hem toch echt staan voor €689,- incl btwalwaysleft schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:11:
Tips voor de mensen die hem los willen bestellen. Bij Phoneshop.nl is de Iphone 4 los 16GB voor 645 euro inclusief btw leverbaar.
Is het goedkoopste in Nederland op dit momentLevertijd? 1 werkdag
http://www.phoneshop.nl/T10928
De Vodafone versie ( die ook gewoon non branded en simlockvrij is, dus precies dezelfde telefoon als hierboven) is toch echt 645 euro losSiXel schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:18:
[...]
Ik zie hem toch echt staan voor €689,- incl btw
http://www.phoneshop.nl/T10928
http://www.phoneshop.nl/t...one-4-16gb-black-vodafone
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 12-03-2011 23:11 ]
Heb je al geprobeerd te bestellen? Dan krijg je namelijk het volgende te zien:alwaysleft schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:09:
[...]
De Vodafone versie ( die ook gewoon non branded en simlockvrij is, dus precies dezelfde telefoon als hierboven) is toch echt 645 euro los![]()
http://www.phoneshop.nl/t...one-4-16gb-black-vodafone
"Het geselecteerde toestel kan niet worden besteld zonder abonnement."
Klopt. Mmmm, dan is de enige goedkoopste manier om hem voor 5 euro meer op Vodafone.nl los te bestellen zoals ik heb gedaanHaazzz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:15:
[...]
Heb je al geprobeerd te bestellen? Dan krijg je namelijk het volgende te zien:
"Het geselecteerde toestel kan niet worden besteld zonder abonnement."
in canada kun je (gedeelte) van je tax terugkrijgen als je het land weer verlaat, voor het geval je dat nog niet wistXeanor schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:08:
[...]
Ha, precies de toeval die ik eigenlijk zocht, iemand die er toevallig net is geweest. Hartelijk dank voor de reactie.Scheelt toch weer wat geld in vergelijking met eentje in Belgie of Frankrijk halen he.
http://www.cra-arc.gc.ca/tx/ndvdls/tpcs/ncm-tx/menu-eng.html
ik ga fijn een i-pad2 meenemen in de komende vakantie !
heb 2 jaar geleden ook alle bonnetjes bewaard van aankopen en daarna stempeltje laten zetten bij de douane voor vertrek, daarna thuis formuliertje invullen, bonnetjes meesturen en even geduld...
het is wat werk maar ach je kunt het ook weggooien natuurlijk
PSN Headless_Pumpkin
Waar kan ik het beste de iPhone los kopen? Ik zag ze bij Vodafone voor 650. Zijn ze ergens goedkoper?
Bij de vodafone winkels mogen ze hem alleen los meegeven als ze er genoeg hebben, gister had ik mazzel en hadden ze er genoeg (32Gb)
zoals ik al eens eerder tegen je gezegd heb dat dit ook niet meer werkt......hij staat EOL op hun site.alwaysleft schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:22:
[...]
Klopt. Mmmm, dan is de enige goedkoopste manier om hem voor 5 euro meer op Vodafone.nl los te bestellen zoals ik heb gedaan
[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 23-03-2011 12:48 ]
@Slasher: Oh ja? Ik kan hem nog gewoon bestellen. Dus geen EOL hoor
Door alle iPad hectiek is het misschien nog niemand opgevallen. Maar de iPhone is dus nu ook los te koop op apple.nl vanaf 599!
Hier staat wat
dat is best goed nieuws, en voor een goede prijs ook, hopelijk is dat met de iphone 5 ook zoFlappiewappie schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 05:49:
Door alle iPad hectiek is het misschien nog niemand opgevallen. Maar de iPhone is dus nu ook los te koop op apple.nl vanaf 599!
Dacht al dat het aan mij lag want ik keek net even rond voor mijn meisje en zag dat hij ook gewoon op de apple site stond.Flappiewappie schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 05:49:
Toch raar het het opeens zo kan veranderen. In alle vorige delen kwam Nederlanders massaal iPhone halen in Belgie, omdat jullie ze niet simlockvrij kunnen krijgen. En nu is de situatie volledig omgedraaid, jullie Nederlanders kunnen gewoon een simlockvrije kopen op apple.nl, voor een prijs die dan ook nog eens 40 en 50 euro goedkoper is dan in België!
.
Heeft het belasting effect ook kracht op de iPod touch?
Aangezien er geen ipod importeren topic is, dacht stel die vraag hier maar even.
Heeft ook iemand die lijst, want ik had hem laatst gezien in een TS van een i topic, maar ik weet niet meer welk. We gaan naar Amerika, verschillende staten, dus dat kan wel eens een verschil maken.
En als je een iphone 3GS koopt in amerika, activeren ze die in de retail shop?
je kunt bij Amazon een iphone 3GS unlocked kopen.
Hij kost omgerekend 370 euro. Maar de iphone 4 locked kost 405 euro.
Deze mag je natuurlijk nooits hierheen laten sturen zeker, zonder belasting te betalen?
Geldt dit voor alle bedragen, of tot een bepaald bedrag?
Aangezien er geen ipod importeren topic is, dacht stel die vraag hier maar even.
Heeft ook iemand die lijst, want ik had hem laatst gezien in een TS van een i topic, maar ik weet niet meer welk. We gaan naar Amerika, verschillende staten, dus dat kan wel eens een verschil maken.
En als je een iphone 3GS koopt in amerika, activeren ze die in de retail shop?
je kunt bij Amazon een iphone 3GS unlocked kopen.
Hij kost omgerekend 370 euro. Maar de iphone 4 locked kost 405 euro.
Deze mag je natuurlijk nooits hierheen laten sturen zeker, zonder belasting te betalen?
Geldt dit voor alle bedragen, of tot een bepaald bedrag?
[ Voor 41% gewijzigd door alaintje op 24-04-2011 20:17 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Het plaatje dat ook heb gemaakt voor ervaringen met DealExtreme kan hier ook voor worden gebruikt:

Waarde van bestelling is enkel en alleen het product (dus zonder verzendkosten, verzekering enz).
Inklaringskosten: €12,50 bij normaal verzenden, €17,00 bij EMS (tarieven TNT)
Omzetbelasting: 19% van het totale bedrag (product + verzendkosten + verzekering)
Douanerechten: Kijk voor Dounerechten op http://gebruikstarief.douane.nl/

Waarde van bestelling is enkel en alleen het product (dus zonder verzendkosten, verzekering enz).
Inklaringskosten: €12,50 bij normaal verzenden, €17,00 bij EMS (tarieven TNT)
Omzetbelasting: 19% van het totale bedrag (product + verzendkosten + verzekering)
Douanerechten: Kijk voor Dounerechten op http://gebruikstarief.douane.nl/
Ik wil misschien via ebay een engelse iphone kopen met t-mobile simlock. Betekend dit dat een in engeland geleverde iphone met simlock van T-mobile ook te unlocken is volgens deze pagina?
Heb je ze al gebeld?
Hoi!
Zijn er hier mensen die een iPhone 4 16Gb op eBay hebben gekocht?
http://shop.ebay.nl/i.htm...RngCbx=1&_udlo=500&_udhi=
Ze staan er voor ongeveer 530,- euro simlockvrij op.
http://shop.ebay.nl/i.htm...RngCbx=1&_udlo=500&_udhi=
Ze staan er voor ongeveer 530,- euro simlockvrij op.
Ja! Ik heb mijn iPhone eind februari van eBay nederland geplukt. Betrof een nieuwe gesealde iPhone 4 16gb factory unlocked. Prijs 430 euro. Reden van verkoop is mij onbekend. Ik weet wel dat de advertentie vrij summier was waardoor weinig mensen geboden hadden. Er stond alleen dat hij m te koop aanbood. Eigenschappen stonden in de advertentietitel.
Echter hij is idd nieuw geseald geleverd. Erg vriendelijke verkoper. Heb er later ook nog een kopie van aankoopfactuur bij gekregen via de mail. En via supportpages van Apple was hij nog niet geregistreerd. Als je het mij vraagt een mazzeltje.
Echter hij is idd nieuw geseald geleverd. Erg vriendelijke verkoper. Heb er later ook nog een kopie van aankoopfactuur bij gekregen via de mail. En via supportpages van Apple was hij nog niet geregistreerd. Als je het mij vraagt een mazzeltje.
Lijkt mij inderdaad dat je een groot risico hebt genomen en geluk had dat het goed uitpakte. Want op basis van wat jij omschrijft zou ik er mijn handen niet willen aan verbranden.
.
Is dit nu de goedkoopste in NL? €566. Iemand ervaring mee?
http://www.mijngsmwinkel.nl/shop/apple_iphone_/70
http://www.mijngsmwinkel.nl/shop/apple_iphone_/70
Ik ben bijna om en ga voor een iphone denk ik, ben nooit een fan van apple geweest (en nogsteeds niet als het op PC's en ipods enzo aankomt) maar een iphone kan geen kwaad
, Na 6 jaar heeft mijn Nokia 6230i het ook bijna begeven dus ik moet bijna wel een andere telefoon
Waar ik nogal mee zit is de prijs en het prijsverschil van meer dan 200 Euro als ik naar de losse toestellen kijk (uitgaande van de 32GB versie)
Ik heb verhalen gehoord dat je bij bepaalde winkels (phonehouse enzo) vaak toestellen krijgt die andere terug gebracht hebben en aangezien ik geen 600+ Euro wil betalen voor een gebruikt toestel vroeg ik mij af of een iphone verzegeld zit als je hem nieuw krijgt?
En hebben jullie tips wat de beste winkel is om een iphone 4 los te kopen en zijn er nog dingen waarop ik moet letten?
In de tijd dat ik mijn Nokia kocht (ook simlock-vrij) was die simkaart al 3-4 jaar oud, gaat dat nog passen in een iphone of kom ik dan als nog in de problemen? door verschillende simkaart types?
Alvast dank voor de input
Waar ik nogal mee zit is de prijs en het prijsverschil van meer dan 200 Euro als ik naar de losse toestellen kijk (uitgaande van de 32GB versie)
Ik heb verhalen gehoord dat je bij bepaalde winkels (phonehouse enzo) vaak toestellen krijgt die andere terug gebracht hebben en aangezien ik geen 600+ Euro wil betalen voor een gebruikt toestel vroeg ik mij af of een iphone verzegeld zit als je hem nieuw krijgt?
En hebben jullie tips wat de beste winkel is om een iphone 4 los te kopen en zijn er nog dingen waarop ik moet letten?
In de tijd dat ik mijn Nokia kocht (ook simlock-vrij) was die simkaart al 3-4 jaar oud, gaat dat nog passen in een iphone of kom ik dan als nog in de problemen? door verschillende simkaart types?
Alvast dank voor de input
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Ik denk toch echt dat je zelf wat research moet doen. Daar staat dit (en andere) topic(s) vol mee.crack_en_hack schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:49:
Ik ben bijna om en ga voor een iphone denk ik, ben nooit een fan van apple geweest (en nogsteeds niet als het op PC's en ipods enzo aankomt) maar een iphone kan geen kwaad, Na 6 jaar heeft mijn Nokia 6230i het ook bijna begeven dus ik moet bijna wel een andere telefoon
![]()
En als je niet eens weet dat er een micro-sim in je iPhone gaat... Is mijn advies om toch even grondig de ervaringen te gaan lezen, succes
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 13-06-2011 15:35 ]
http://www.macrumors.com/...unlocked-iphone-4-in-u-s/
Mooie prijzen, ff snel zie ik dat de 16gb bv ~130 euro goedkoper is!
Mooie prijzen, ff snel zie ik dat de 16gb bv ~130 euro goedkoper is!
Inderdaad netjes!
Voor 500 euro (inclusief VS sales tax)...
Voor 500 euro (inclusief VS sales tax)...
Hebben mensen hier ervaring met IMEI onlockers zoals www.imeiunlock.nl of www.delocker.nl ? Vooral het eerste (15 euro kosten) lijkt te mooi om waar te zijn. En hoe doen ze dit ? Doen ze dit via een derde partij weer of gaan ze bij de provider bulk unlock codes aanvragen ? Ik heb zelf een iPhone 4 AT&T locked..
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Volgens mij is deze topic redelijk dood maar mocht iemand het ooit lezen raad ik de Gevey Ultra aan. Werkt als een tierelier. Let op en laat je niet belazeren met de Gevey Turbo Sim of Extreme ! De ultra is de enige die untethered werktSpam schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:16:
Hebben mensen hier ervaring met IMEI onlockers zoals www.imeiunlock.nl of www.delocker.nl ? Vooral het eerste (15 euro kosten) lijkt te mooi om waar te zijn. En hoe doen ze dit ? Doen ze dit via een derde partij weer of gaan ze bij de provider bulk unlock codes aanvragen ? Ik heb zelf een iPhone 4 AT&T locked..
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Is die gevey wel zo legaal? Hij geeft niet meer aan dat hij112 niet meer belt. Maar doet hij dit stiekem nog steeds niet? Je moet hem nu immers jailbreaken, misschien heeft gevey het voorelkaar gekregen om het belscherm te verbergen? Lijkt me dan wel kwalijk?!?
Ik kan niets vinden over de iPhone 5, en of deze een simlock heeft bij onze vrienden van AT&T. Anders wordt dat eventjes een 2tal importeren!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Nogal wiedes omdat deze nog (lang) niet bekend is gemaakt =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zijn er tweakers die 14 oktober richting Oberhausen gaan? En zo ja ga je vooraf reserveren of ga je op de bonnefooi in de rij staan?
Dat vooraf reserveren lijkt meer voor bestellen vanaf huis?
Dat ze hem opsturen?
Als je online kan reserveren en in de winkel op kunt halen ga ik dat zeker doen...
En anders rij ik d'r wel ff op de gok heen.
Hoe laat zou je d'r voor de deur moeten staan?
Dat ze hem opsturen?
Als je online kan reserveren en in de winkel op kunt halen ga ik dat zeker doen...
Ik wil ook naar Oberhausen rijden. Maar ben benieuwd voor het reserveren..
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Reserveren is lastig, en kan je niet via de site doen, je moet een speciaal nummer bellen, en dat je hem op kan halen in de betreffende winkel.matthijst schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:35:
Dat vooraf reserveren lijkt meer voor bestellen vanaf huis?
Dat ze hem opsturen?
Maar ik neem aan dat je ook wel op de bonnefooi kan gaan als je maar vroeg genoeg voor de deur staat. Ze openen om 08:00 maar op de site zie ik dat de normale openingstijden 10:00 zijn.
En anders rij ik a.s. vrijdag wel even naar Oberhausen. Ben dan toevallig vrij van het werk. Kan ik direct vragen of ze 'm willen reserveren..
Waar verkopen ze de telefoon in oberhausen? Ik heb ook wel interesse om mee te rijden / zelf rijden.
[ Voor 39% gewijzigd door Ashy op 05-10-2011 11:06 ]
Apple Store.
Zou je mij op de hoogte willen houden? wil namelijk samen met een kennis de 14e naar oberhausen.Rivanov schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:06:
Apple Store.
Wil ik alleen wel zeker weten of we er 1 kunnen bemachtigen (dus reserveren).
Zijn ze in Duitsland dit jaar ook simlockvrij dan? Vorig jaar ben ik naar Parijs gereden omdat ze daar standaard simlockvrij waren. Kon toen gewoon online reserveren..
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ik denk dat ik rond die tijd ook even naar duitsland rij vanuit Utrecht, al eens eerder gedaan (voor n Archos).
Wil alleen eerst zeker weten of ie simlockvrij is en NL taal heeft. (interface mag in engels, maar bij typen vind ik t wel handig)
Wil alleen eerst zeker weten of ie simlockvrij is en NL taal heeft. (interface mag in engels, maar bij typen vind ik t wel handig)
[ Voor 3% gewijzigd door rinkel op 05-10-2011 11:38 ]
Is er, behalve dat je hem iets eerder hebt, een voordeel aan het kopen in Duitsland? Ik was eigenlijk van plan hem gewoon bij Apple te bestellen.
Nederlandse taal hebben ze allemaal, maakt niet uit waar je 'm koopt. Mijn iPhone 4 komt uit singapore, en die dingen hebben allemaal dezelfde firmware.rinkel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:37:
Ik denk dat ik rond die tijd ook even naar duitsland rij vanuit Utrecht, al eens eerder gedaan (voor n Archos).
Nope, je krijgt verder niets extra's.posttoast schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:39:
Is er, behalve dat je hem iets eerder hebt, een voordeel aan het kopen in Duitsland? Ik was eigenlijk van plan hem gewoon bij Apple te bestellen.
En hij is ook niet goedkoper daar ofzo?
Nee zelfs duurder (629 vs 599) als we de prijzen van de iPhone 4s op 599 houden in Nederland.
Geen verschil, alleen 2 weken eerder....
En Apple heeft geen NL winkels, dus hier kun je m niet meteen ophalen, maar wachten tot ze m versturen.
En Apple heeft geen NL winkels, dus hier kun je m niet meteen ophalen, maar wachten tot ze m versturen.
vanaf 629 eu. staat op de duitse apple site.posttoast schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:59:
[...]
En hij is ook niet goedkoper daar ofzo?
Nee, geen extra reden. Behalve 2 weken eerder..posttoast schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:39:
Ik ga hem iig proberen te pre-orderen vrijdag. Als je hem bij een winkel op kan halen zou dat helemaal mooi zijn natuurlijk maar anders gewoon naar een adres in Duitsland laten versturen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dank!Ashy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:40:
[...]
Nederlandse taal hebben ze allemaal, maakt niet uit waar je 'm koopt. Mijn iPhone 4 komt uit singapore, en die dingen hebben allemaal dezelfde firmware.
Vraag is natuurlijk of die dingen daar dan op voorraad zijn. Zoals ik hier lees kan er dus een wachtlijst zijn.
Om er nu voor niks heen te rijden zie ik ook niet zitten. Misschien toch maar een paar weken wachten.
Ab 14. Oktober, 8:00 Uhr im Apple Store erhältlich.
Benieuwd of reserveren kan, gok dat ze geilen op rijen voor de deur
Als elke winkel maar een handjevol iPhones krijgt vraag ik me af of ze graag rijen willen hebben die daarna teleurgesteld tegen de verzamelde media kunnen vertellen dat ze voor niks zijn gekomen.matthijst schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:53:
Ab 14. Oktober, 8:00 Uhr im Apple Store erhältlich.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Apple Stores zullen er per filiaal wel enkele honderden ontvangen verwacht ik..fsfikke schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
Als elke winkel maar een handjevol iPhones krijgt vraag ik me af of ze graag rijen willen hebben die daarna teleurgesteld tegen de verzamelde media kunnen vertellen dat ze voor niks zijn gekomen.
Ik lees op Macrumors forum dat preorders voor de UK mogelijk zijn vrijdag vanaf 09:00 onze tijd. Verwacht hetzelfde voor Duitsland. Vanaf 8 uur zit ik in ieder geval klaar
Mag toch aannemen dat ze zelfde systeem aanhouden als vorig jaar, toen kon je op de Franse Apple site gewoon reserveren voor pickup in store Parijs.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.