[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-04 22:44

Lulukai

God's gift to women

Matched: iphone, 4
Wel bizar dat de iPhone 4 40 euro goedkoper is bij Base in vergelijking met de officiële verdeler Mobistar.

[ Voor 32% gewijzigd door Lulukai op 05-01-2011 15:01 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-04 11:47
:9

Net binnen gekregen, sim kaart op maat geknipt en voila!!
Iphone 4 simlockvrij _/-\o_

Me is very happy!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293096

Mooi man. Dus je heb de Iphone 4 32gb bij de kijkshop besteld(vodafone prepaid). En is dus simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Anoniem: 293096 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:08:
Mooi man. Dus je heb de Iphone 4 32gb bij de kijkshop besteld(vodafone prepaid). En is dus simlock vrij?
klopt!!

Kan iemand mij tips geven voor de verkoop van mijn 3g.
Woon zelf in beverwijk en heb een koper in zeeland.
Ik zat zelf te denken aan betaling via paypal en dan aangetekend verzenden maar heb dit nog nooit gedaan..
Iemand tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293096

Geen matches
Gewoon laten op halen of vooruit laten betalen. Wil die dat niet?
Dan zijn er nog altijd genoeg mensen die je 3g willen hebben. En hem wel kunnen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 293096 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:08:
Mooi, dat scheelt een hoop ellende ;)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
Matched: 4
rsvmark schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:49:
[...]

klopt!!

Kan iemand mij tips geven voor de verkoop van mijn 3g.
Woon zelf in beverwijk en heb een koper in zeeland.
Ik zat zelf te denken aan betaling via paypal en dan aangetekend verzenden maar heb dit nog nooit gedaan..
Iemand tips???
Enig idee wat ik nog kan vragen voor een 3G ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
golfgti5 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:54:
[...]

Enig idee wat ik nog kan vragen voor een 3G ??
De meeste biedingen waren tussen de 200 en 260.
Als het goed is ben ik hem om 18:00 vanavond kwijt voor 250 euro.
Moet ik wel zeggen dat ik sinds een week een vervangend toestel heb gekregen van apple dus hij ziet er als nieuw uit
Dit is/was mijn advertentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
rsvmark schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:24:
[...]

De meeste biedingen waren tussen de 200 en 260.
Als het goed is ben ik hem om 18:00 vanavond kwijt voor 250 euro.
Moet ik wel zeggen dat ik sinds een week een vervangend toestel heb gekregen van apple dus hij ziet er als nieuw uit
Dit is/was mijn advertentie
Ik adviseer je om foto's van het toestel zelf op MP te zetten. Geen marketing plaatjes van Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
bram1984 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:37:
[...]

Ik adviseer je om foto's van het toestel zelf op MP te zetten. Geen marketing plaatjes van Apple zelf.
Mee eens, hoop alleen dat het nu niet meer nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:30

Haan

dotnetter

Ik heb dit topic doorgezocht op 'Hong Kong', maar geen vergelijkbare vraag gevonden. Een vriend van me denkt er over om een iPhone 4 uit Hong Kong te importeren, dat zou omgerekend zo'n 450 euro kosten. Voor dat bedrag zou ik er ook wel een willen :P maar ik denk dat er nog wel wat haken-en-ogen aan het verhaal zitten. Want anders verkoop je zo'n ding meteen door op Marktplaats met 100 euro winst en kan je een mooi handeltje opzetten. Maar aangezien ik dat nog niet in de praktijk zie gebeuren, zal het vast niet zo makkelijk zijn.

Je zal waarschijnlijk BTW en/of invoerrechten moeten betalen, zodat je ook al snel weer tegen de 600 euro aanzit waarvoor je hem ook gewoon in NL kan krijgen?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Geen matches
rsvmark schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:52:
[...]

Mee eens, hoop alleen dat het nu niet meer nodig is :)
Mwah eigenlijk niet, want je hebt nu een bod van 300 euro, toch weer jammer, 50 euro misgelopen! Ik heb dat ook vaak, meestal moet je ook niet gelijk reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-04 23:30
Haan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:35:
Ik heb dit topic doorgezocht op 'Hong Kong', maar geen vergelijkbare vraag gevonden. Een vriend van me denkt er over om een iPhone 4 uit Hong Kong te importeren, dat zou omgerekend zo'n 450 euro kosten. Voor dat bedrag zou ik er ook wel een willen :P maar ik denk dat er nog wel wat haken-en-ogen aan het verhaal zitten. Want anders verkoop je zo'n ding meteen door op Marktplaats met 100 euro winst en kan je een mooi handeltje opzetten. Maar aangezien ik dat nog niet in de praktijk zie gebeuren, zal het vast niet zo makkelijk zijn.

Je zal waarschijnlijk BTW en/of invoerrechten moeten betalen, zodat je ook al snel weer tegen de 600 euro aanzit waarvoor je hem ook gewoon in NL kan krijgen?
Ik ken iemand die in Hong Kong woont, en die zei dat iPhones duurder zijn dan in Nederland. Om in te kopen voor de zakelijke markt iig, dus particulier ook. Bedragen heb ik niet gehoord. Beter haal je hem in België/Duitsland of gewoon bij de MediaMarkt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Geen matches
Tc-Chub schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:22:
[...]

Mwah eigenlijk niet, want je hebt nu een bod van 300 euro, toch weer jammer, 50 euro misgelopen! Ik heb dat ook vaak, meestal moet je ook niet gelijk reageren ;)
Tja en die iemand reageerde in het (foute) engels met een vaag email adres en was 1 dag actief op marktplaats.
Mijn gevoel zei daar niet mee in zee te gaan.....
Ik ben tevreden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Geen matches
rsvmark schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:00:
[...]

Tja en die iemand reageerde in het (foute) engels met een vaag email adres en was 1 dag actief op marktplaats.
Mijn gevoel zei daar niet mee in zee te gaan.....
Ik ben tevreden!!!
Ja dat heb je goed. Maar ik heb zelf wel een paar keer gehad dat ik te ongeduldig was en dat ik zo 50 euro had misgelopen. Maar goed, nu weer ontopic :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Een losse, simlock vrije iphone 4 halen voor 450 euro uit Hong Kong is momenteel niet te doen. Apple verkocht het voor een prijs omgerekend ongeveer 470-490 euro (toestel alleen, dus verzending + importkosten nog niet bij gerekend) echter is het verkoop via de (online) shop gestopt. Dit houdt in dat er alleen iPhones worden verkocht icm een abonnement of voor prijzen die duurder zijn dan in Nederland. Ik kan dit bevestigen omdat ik net zelf uit Hong Kong kom, met de intentie er een te halen. Kopen in Nederland is goedkoper dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-04 13:08
BoyzNDaHood schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:58:
Een losse, simlock vrije iphone 4 halen voor 450 euro uit Hong Kong is momenteel niet te doen. Apple verkocht het voor een prijs omgerekend ongeveer 470-490 euro (toestel alleen, dus verzending + importkosten nog niet bij gerekend) echter is het verkoop via de (online) shop gestopt. Dit houdt in dat er alleen iPhones worden verkocht icm een abonnement of voor prijzen die duurder zijn dan in Nederland. Ik kan dit bevestigen omdat ik net zelf uit Hong Kong kom, met de intentie er een te halen. Kopen in Nederland is goedkoper dus.
Voor China in het algemeen is dit ook zo. Kreeg vandaag bericht dat de prijzen daar rond de
6200 Chinese yuan = 720 euro ligt. via andere kanalen misschien wat minder maar helaas is het geen 500-550 euro, wat ik in eerste instantie had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Als ik het goed begrepen heb wordt de iPhone 4 niet eens officieel via Apple verkocht in China. Ook een van de redenen waarom iPhones vanuit Hong Kong worden verkocht voor woekerprijzen, omdat het erg gewild is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Matched: iphone
De Mediamarkt verkoopt geen (simlockvrije) iphones meer toch? Helemaal uitverkocht?
Waar kan je ze nu nog wel simlockvrij krijgen, aangezien kijkshop ook uitverkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik wil jullie meningen willen vragen.
Ik zou graag een ipod touch of een iphone aan willen schaffen.

Wat ik wil?

**Muziek luisteren
**Radio luisteren (ik weet dat ik daarvoor internet verbinding moet hebben, dus of via wifi bij de ipod, of een abbo bij de iphone, bovendien heb ik nu een telefoon met radio, dus dit is niet het allerbelangrijkste)
**Spelletjes
**Voor diegene die er weleens boeken op lezen, of films op kijken, is dat wat? Of is gewoon een boek bij je hebben makkelijker?

Ik kan een ipod touch voor 70 euro overnemen, 8 gb, volgens verkoper maar dat zou dus een 2g moeten zijn.
Zouden jullie zoiets doen? Of zouden jullie voor een ipod met groter geheugen gaan?

Of zouden jullie een iphone 3g proberen te zoeken en dan een abbo voor inet afsluiten (10 euro per maand)
Heb er nu 1 op het oog voor 160,-

Ik ben in eerste instantie niet van plan de iphone te gebruiken om te bellen, aangezien ik nog veel te blij ben met mijn huidige telefoon.
Dus ipod touch 8gb 2g voor 70
of
ipod touch 32 gb 3g voor 150
of
iphone 3g voor 160

Ik blijf het een nadeel vinden om alleen via wifi op inet te kunnen, vandaar dat mijn voorkeur denk ik toch uitgaat naar een iphone.

Dus als iemand er nog 1 heeft.... Hoor ik het graag
Thanx!

[ Voor 7% gewijzigd door michellep77 op 10-01-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:41
Weet iemand of het mogelijk is om aan de hand van een serienummer/imei nummer bij Apple te achterhalen waar een gelockte iPhone vandaan komt? Met de intentie om hem officieel (tegen betaling) simlock vrij te maken?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Murderer schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:10:
De Mediamarkt verkoopt geen (simlockvrije) iphones meer toch? Helemaal uitverkocht?
Waar kan je ze nu nog wel simlockvrij krijgen, aangezien kijkshop ook uitverkocht is?
Ik heb nu een aantal keer gelezen dat alle iphones van vodafone simlockvrij zijn. Dat betekent, begrijp ik, dat als je een prepaid iphone 4 van vodafone koopt (bijvoorbeeld via vodafone webshop of kijkshop) dat die simlock vrij is. De prijs van het 16gb model ligt rond de EUR 650,-. Ik overweeg sterk dit te doen, maar vind het toch een beetje eng. Kan iemand bevestigen dat deze prepaid iphones van vodafone simlockvrij zijn, ook die uit vodafone's eigen webshop? Heel veel dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Murderer schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:58:
[...]

Ik heb nu een aantal keer gelezen dat alle iphones van vodafone simlockvrij zijn. Dat betekent, begrijp ik, dat als je een prepaid iphone 4 van vodafone koopt (bijvoorbeeld via vodafone webshop of kijkshop) dat die simlock vrij is. De prijs van het 16gb model ligt rond de EUR 650,-. Ik overweeg sterk dit te doen, maar vind het toch een beetje eng. Kan iemand bevestigen dat deze prepaid iphones van vodafone simlockvrij zijn, ook die uit vodafone's eigen webshop? Heel veel dank.
Je kunt op de vodafone website net doen alsof je een abonnement besteld ( iphone abo) met een Iphone 4. Alleen klik je abonnement dan weg. Voila dan staat er 649 euro. Dan heb je niet eens de prepaid versie, maar gewoon de simlockvrije Iphone 4 voor 649 euro. Dit trucje heb ik gehoord van de Vodafone winkel medewerkers. Mocht ik alleen niet doorvertellen zei de verkoper voor de grap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98189

Geen matches
Is deze dan zeker simlockvrij, heb namelijk KPN! Dan wil ik het zekers doen!

WTF gewoon besteld....zijn genoeg mensen hier die positief hebben gereageerd hebben op de Prepaid pakket en van personeel Vodaphone....

Heb er zin in !!

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 98189 op 11-01-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 15:07

Grin

Ride si sapis.

Murderer schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:58:
[...]

Dit is nu al vele malen voorbij gekomen in dit topic. Willen we nu geloven dat ze sim-lock vrij zijn?
Ik was een van de eerste die dit heeft gemeld, laat ik ook de laatste zijn. :)
Ze zijn dus sim-lock VRIJ! :Y *O* d:)b

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Geen matches
Anoniem: 98189 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:53:
Is deze dan zeker simlockvrij, heb namelijk KPN! Dan wil ik het zekers doen!
Deze is 100% zeker weten simlockvrij. Alleen Tmobile verkoopt ze gelocked. Vodafone niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

alwaysleft schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:30:
[...]

Je kunt op de vodafone website net doen alsof je een abonnement besteld ( iphone abo) met een Iphone 4. Alleen klik je abonnement dan weg. Voila dan staat er 649 euro. Dan heb je niet eens de prepaid versie, maar gewoon de simlockvrije Iphone 4 voor 649 euro. Dit trucje heb ik gehoord van de Vodafone winkel medewerkers. Mocht ik alleen niet doorvertellen zei de verkoper voor de grap :P
Je hoeft niet eens een abo samen te stellen want bij abonnementen voor iphone klik je onderaan de prepaid iphone aan van 649 en rond je de bestelling af. Dus zo'n geweldig trucje is het nu ook weer niet dat had ik allang gezien en velen met mij denk ik ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98189

Slasher schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:58:
[...]

Je hoeft niet eens een abo samen te stellen want bij abonnementen voor iphone klik je onderaan de prepaid iphone aan van 649 en rond je de bestelling af. Dus zo'n geweldig trucje is het nu ook weer niet dat had ik allang gezien en velen met mij denk ik ;)
Heb hem net besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:50

Sick Nick

Drop the top!

Bij 2call.nl hebben ze ook gewoon simlock vrije toestellen op voorraad, deze komen uit engeland (je krijgt er een klein verloopje bij voor de lader omdat die engelse natuurlijk niet in onze stopcontacten passen). Dus als je het niet vertrouwt bij vodafone kan je ook daar je iphone halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Geen matches
Voor mensen die hem bestellen via Vodafone: afgelopen vrijdag was de informatie dat de levertijd op het moment voor de 16GB 10 a 15 werkdagen is en de 32GB 5 a 10.

Just so you know. :)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 11-01-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 13:55
Geen matches
Dat het zo lang duurt op de site van Vodafone is opzich begrijpelijk. Zijn er uberhaupt mensen die deze prepaid pakketjes nog in de Vodafone shops gespot hebben de laatste dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321635

Zijn er nog mensen die de iphone via vodafone hebben ontvangen? Iemand die ik ken heeft hem moeten terugsturen omdat hij niet simlock vrij was. Of dit nou toevallig zo was of dat ze het nu verandert hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Anoniem: 321635 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 21:01:
Zijn er nog mensen die de iphone via vodafone hebben ontvangen? Iemand die ik ken heeft hem moeten terugsturen omdat hij niet simlock vrij was. Of dit nou toevallig zo was of dat ze het nu verandert hebben.
Dat is wel bizar, ik heb via de kijkshop en de Vodafone shop nog niemand gehoord die een simlock op z'n iPhone 4 aantrof. Het lijkt me ook niet dat Vodafone dit ineens zomaar omdraait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hmm ja dat is dan raar, misschien dat ze een fout hebben gemaakt. Hij heeft iig vandaag een nieuwe ontvangen die wel werkt. Is Vodafone trouwens de goedkoopste op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseLine
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-04 21:01
Geen matches
Daarnet langs een shop in Heerhugowaard geweest, maar daar hadden ze helaas niet meer losse toestellen. De verkoper zei dat ie ook geen nieuwe toestellen meer verwachtte de komende tijd. Nu maar online besteld (32GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Gisteren bij de VF-shop in Rijswijk (Bogaard) geweest. De verkoper vertelde mij dat ze in heel de regio den Haag nieuwe ladingen binnen kregen (Spui, Leyweg, Rijswijk etc.). Hierop reageerde ik enthousiast en vroeg ik om een 16GB model.. de verkoper aarzelde en weigerde er een mee te geven! Hij had er nog 25 op voorraad.

Zijn argument was; 'wat als er vanmiddag nog 20 mensen komen voor een iPhone met een abonnement, dan hebben we ze niet meer'...

Ligt het aan mij, of is dit een zeer bijzonder zwakke reden. Ik heb hem mede gedeeld dat het apparaat in alle VF-shops prepaid/los verkocht worden, maar het leek alsof hij water zag branden. Een dikke - voor deze winkel dus, wat een pruters. Voor iedere verkoop van een iPhone 4 wilden ze telefonische goedkeuring van de bedrijfsleider, maar omdat hij niet bereikbaar zou zijn dit weekend, deden ze het maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

mauwz schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:43:
Gisteren bij de VF-shop in Rijswijk (Bogaard) geweest. De verkoper vertelde mij dat ze in heel de regio den Haag nieuwe ladingen binnen kregen (Spui, Leyweg, Rijswijk etc.). Hierop reageerde ik enthousiast en vroeg ik om een 16GB model.. de verkoper aarzelde en weigerde er een mee te geven! Hij had er nog 25 op voorraad.

Zijn argument was; 'wat als er vanmiddag nog 20 mensen komen voor een iPhone met een abonnement, dan hebben we ze niet meer'...

Ligt het aan mij, of is dit een zeer bijzonder zwakke reden. Ik heb hem mede gedeeld dat het apparaat in alle VF-shops prepaid/los verkocht worden, maar het leek alsof hij water zag branden. Een dikke - voor deze winkel dus, wat een pruters. Voor iedere verkoop van een iPhone 4 wilden ze telefonische goedkeuring van de bedrijfsleider, maar omdat hij niet bereikbaar zou zijn dit weekend, deden ze het maar niet.
dus een verkoper verkoopt niet omdat hij bang is dat het dan uitverkoopt :')

reden voor direct ontslag lijkt mijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 94989 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:13:
[...]

Het moet inderdaad niet gekker worden zeg..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
[...]

Dat was ook mijn eerste gedachte.. ik bedoel, willen ze nou omzet draaien of niet? Ik snap heus wel dat een abonnement netto meer op zal leveren over 2 jaar uitgesmeerd, maar verkoop ze dan gewoon niet los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09
De beste man zal wel meer verdienen (een bonus) als hij een abonnement verkoopt.
Hij wil dus liever een iphone met abonnement verkopen ipv los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80298

Gisteren bij BASE op Antwerpen Centraal een iPhone 4 voor 599 gehaald, simlockvrij. Ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Zoo! dat is dan alweer een mooie besparing van 50 euro op de prijs van Vodafone. Hadden ze ze daar wel gewoon op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 321635 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:25:
Zoo! dat is dan alweer een mooie besparing van 50 euro op de prijs van Vodafone. Hadden ze ze daar wel gewoon op voorraad?
Ja. Gisteren hadden ze nog genoeg op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 80298 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:30:
[...]

Ja. Gisteren hadden ze nog genoeg op voorraad.
maar er is niks anders dan in NL? andere lader oid? Ik weet namelijk dat je bij sommige shops toestellen krijgt uit engeland, met een andere stekker erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
Weet iemand wat een iPhone 4 kost bij een MediaMarkt in Overijssel?
Bij voorkeur Hengelo of Enschede.
Telefonisch geven ze geen prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Roodey schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:20:
Die verkopen ze er niet meer als het goed is. Losse iPhones van de Mediamarkt was een eenmalige actie in overeenstemming met Vodafone. De mediamarkt in Den Haag, Zoetermeer en Rijswijk heeft aangegeven dat dit een eenmalige actie was van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:36

Flappiewappie

Hier nog meer

[...]

Lol, ze verdienen daar niks aan losse verkoop, abos willen ze verkopen.

Losse toestel verkoop doen ze zoieso niet aan bij netwerk winkels...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Flappiewappie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:53:
[...]

Lol, ze verdienen daar niks aan losse verkoop, abos willen ze verkopen.

Losse toestel verkoop doen ze zoieso niet aan bij netwerk winkels...
Iedere andere VF-shop heeft ze gewoon als prepaid pakket liggen, dus dat is hier het vreemde. Collega's en vrienden konden in iedere Haagse of Rotterdamse zo'n pakketje krijgen voor EUR 649,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 321635 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:08:
[...]

maar er is niks anders dan in NL? andere lader oid? Ik weet namelijk dat je bij sommige shops toestellen krijgt uit engeland, met een andere stekker erbij.
Nee hoor, het wordt geleverd met een eurostekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
mauwz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:47:
[...]

Die verkopen ze er niet meer als het goed is. Losse iPhones van de Mediamarkt was een eenmalige actie in overeenstemming met Vodafone. De mediamarkt in Den Haag, Zoetermeer en Rijswijk heeft aangegeven dat dit een eenmalige actie was van Vodafone.
Oh dat is jammer. Had er graag 1 los gekocht.
Nu maar geduld hebben om een geschikte via Marktplaats te kopen.
Thnx voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Roodey schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:05:
[...]

Oh dat is jammer. Had er graag 1 los gekocht.
Nu maar geduld hebben om een geschikte via Marktplaats te kopen.
Thnx voor je reactie.
Je kan er uiteraard nog wel een kopen op de Vofdafone website. Daar staan prepaid pakketen met simlock vrije telefoons voor EUR 649,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 09:49
Geen matches
TNT had toch altijd een dienst om een buitenlands adres van hun op te geven, waarna het in Nederland werd bezorgd? Bestaat zoiets dergelijks? Meende dat ik dat in dit topic gelezen had, maar kan het nergens terugvinden :s

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:29
Bedoel je niet iets zoals Borderlinx? Fictief adres bij DHL en zo kan je producten uit de UK en USA bestellen
Heb zelf zo mijn iPhone uit de UK gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Geen matches
Ongelofelijk dat je een half uur aan het zoeken bent in dit forum, met google en op de site van TNT en dat het gewoon wel bestaat... Is een dergelijke dienst er ook voor Canada?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Geen matches
_Brake_ schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:50:
Ongelofelijk dat je een half uur aan het zoeken bent in dit forum, met google en op de site van TNT en dat het gewoon wel bestaat... Is een dergelijke dienst er ook voor Canada?
Je moet wel de goede termen gebruiken om daadwerkelijk te vinden wat je zoekt ;)
TNT =/= Borderlinx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Geen matches
keanu_ schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:23:
[...]

Je moet wel de goede termen gebruiken om daadwerkelijk te vinden wat je zoekt ;)
TNT =/= Borderlinx :P
Ik weet niet wat =/= is, maar Borderlinx lijkt me wel een service van TNT (voor het geval je dat mocht ontkrachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170122

Weet iemand of ik een Dixons winkel in Zwolle of Kampen kan binnenlopen om daar een simlockvrije iPhone te kopen? Of moet dit via de website of de tien 'speciale' vestigingen die op de site staan?

Alvast bedankt!

(ik heb een KPN abbo, dus als het een KPN simlock is maakt het niet uit)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 170122 op 23-01-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Anoniem: 170122 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:55:
Weet iemand of ik een Dixons winkel in Zwolle of Kampen kan binnenlopen om daar een simlockvrije iPhone te kopen? Of moet dit via de website of de tien 'speciale' vestigingen die op de site staan?

Alvast bedankt!

(ik heb een KPN abbo, dus als het een KPN simlock is maakt het niet uit)
Wat dacht je van de kijkshop? Vandaag besteld morgen in huis (tenminste dat was drie weken geleden het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170122

rsvmark schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:48:
[...]

Wat dacht je van de kijkshop? Vandaag besteld morgen in huis (tenminste dat was drie weken geleden het geval).
Ik zie alleen maar de 3Gs op hun website staan, geen iPhone 4 :/

Hij is uitverkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 170122 op 23-01-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Geen matches
_Brake_ schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:30:
[...]

Ik weet niet wat =/= is, maar Borderlinx lijkt me wel een service van TNT (voor het geval je dat mocht ontkrachten).
Borderlinx heeft een deal met (maar is geen onderdeel van) DHL, niet TNT.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Geen matches
Herko_ter_Horst schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:37:
[...]

Borderlinx heeft een deal met (maar is geen onderdeel van) DHL, niet TNT.
Aha, bedankt!

Blijft mijn vraag staan of een vergelijkbare dienst ook voor Canada bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:23
Geen matches
Is er een interessante deal te vinden in Canada dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:01
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar aangezien ik niet kan vinden dat het niet mag wil ik hier even melden dat ik een nieuwe niet-gelockte Iphone 4 16GB te koop heb staan in vraag&aanbod.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Asrock RX6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Roodey schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:20:
Beetje late reactie. Ik was eerder deze week bij de Media Markt in Arnhem, en daar vroeger ze 590 euro en dat zou al incl de BTW korting zijn (die actie die ze nu hebben). Nu zit ik niet zo in de telefoons en de Iphones, maar ik ben me eens aan het orienteren omdat mijn huidige toestel nu eindelijk eens aan vervanging toe is. Viel me alvast zwaar tegen, normaal (dus buiten de actie) dus dik 700 euro. Ik heb vriendelijk bedankt en zoek nog wel even verder :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-04 00:17
De iPhone 4 doet niet mee aan de actie.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geen idee, ik heb geen verstand van die actie, ik kom alleen in de Media Markt voor DVD's normaal gesproken ;) In elk geval zei de verkoper dat wel, ongevraagd zelfs. Maar dan is 590 euro dus wel de normale prijs? Vind ik nog veel geld maar ik kom er zo langzaamaan achter dat dat wel vrij gangbaar is voor een Iphone. Even over nadenken dus.

[ Voor 19% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 28-01-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
De iPhone en iPad Doen niet mee aan de BTW actie, dat kan ik voor 100% bevestigen. Desalniettemin vind ik EUR 590 wel een zeer nette prijs hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-04 08:03
mauwz schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:43:

Ik weet niet of het ook voor VF shops geld, maar een vriend van mij heeft een telecomzaak. Vodafone geeft dealers een heel dik wurgcontract waarin oa staat dat losse verkoop van voda toestellen ten strengste verboden is. Vodafone dit actief controleert, en bij overtreding kun je geen iphones meer verkopen. Misschien dat de verkoper zich hier aan wild houden? Denk dus dat je eerdere een dikke - aan voda moet geven dan aan de shop.

Maar ja helaas wordt iedereen die samenwerkt met apple opgehangen aan de hoogste boom. Misschien de reden dat ik bij apple direct rillingen krijg... Ik hoop heel hard dat apple deze mensen over een paar jaar zelf nodig heeft omdat ze niets meer verkopen. Dan wil ik ze graag zien kruipen, grootheid waanzin (sorry dat laatste was even offtopic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

mauwz schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 09:53:
De iPhone en iPad Doen niet mee aan de BTW actie, dat kan ik voor 100% bevestigen. Desalniettemin vind ik EUR 590 wel een zeer nette prijs hoor! :)
Okee, dan heeft de verkoper zich vergist denk ik. Het blijft de MM he ;) Op zich zie ik nu dat het wel meevalt inderdaad, die prijs. Ik heb me er inmiddels wat meer in verdiept. Maar ik ga denk ik voorlopig even geen 600 euro uitgeven aan een telefoon, dus ik kijk wel even waar dit schip gaat stranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:36

Flappiewappie

Hier nog meer

Gister een iPhone gehaald in CentrO, moest eerst in een lullig rijtje gaan staan (met 3 anderen) poosje wachten en toen werd er een verkoper bij gehaald en mocht ik 629,- neerleggen. Ook meteen AppleCare aangeschaft voor 69,-. Weet niet of ik daar goed aan heb gedaan maar nu wel gegarandeerde internationale garantie voor 2 jaar, kan een boel gezeur schelen.

Waren er overigens nog genoeg op voorraad volgens de verkoper, en hij wou me ook helpen met het overzetten van mijn gegevens maar heb dit niet gedaan om zelf thuis rustig te doen (pokke druk daar) en wou ook nog naar Hollister Co :-D

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vanmiddag even gekeken bij de Mediamarkt. Ze hadden er nog 10 liggen voor 649 euro simlockvrij. Genoeg voorraad dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 08:05
alwaysleft schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:12:
Vanmiddag even gekeken bij de Mediamarkt. Ze hadden er nog 10 liggen voor 649 euro simlockvrij. Genoeg voorraad dus :)
Welke MediaMarkt? Er zijn er zo veel :?

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:41
Geen matches
Elke mediamarkt krijg je hem mee voor die prijs.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 23:47
Geen matches
virtualJac schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:53:
Elke mediamarkt krijg je hem mee voor die prijs.
Opzeker niet!
Cruqius en Arena mogen hem niet meer verkopen van VF (die met prepaid dus). Ben daar geweest (vorige week vrijdag) en wat ik ook probeerde, ze wilden hem alleen maar met abo verkopen ;(

[ Voor 3% gewijzigd door low_n_slow op 01-02-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393026

Geen matches
Even ter verduidelijking, alle toestellen die vodafone verkoopt zijn simlockvrij. (ik werk zelf voor VF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Geen matches
Anoniem: 393026 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:27:
Even ter verduidelijking, alle toestellen die vodafone verkoopt zijn simlockvrij. (ik werk zelf voor VF)
Weet je dan ook wanneer de 16gb weer leverbaar is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-04 23:15
ik ga in mei naar Japan.. heb al een tijdje zitten zoeken naar de prijs van de iphone4 en de randvoorwaarden (sim-lock etc.). Kan niets vinden... en dat japans op de apple website is voor mij echt abracadabra :)

iemand meer info hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
low_n_slow schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:55:
[...]
Weet je dan ook wanneer de 16gb weer leverbaar is? :)
Ja, dat weet ik inmiddels. Ik heb de volgende vraag naar Vodafone gestuurd:
"Wanneer is de iPhone 4 16GB weer leverbaar (i.c.m. abo of prepaid). Op de website staat "tijdelijk niet leverbaar", en ik wil graag een indicatie hoe lang de levertijd is."

Dit was het antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mail.
Er is een kans dat de iPhone 16GB versie via de vodafone website helemaal niet meer geleverd word.
Dit is nog niet zeker.
De iPhones via de winkel zullen er pas eind deze maand hoogstwaarschijnlijk weer zijn.
Meer informatie is er op dit moment nog niet beschikbaar."

Wachten dus tot eind februari en dan moet je dus ook naar de winkel, want via website wordt (waarschinlijk) gestopt. :(

Ik wil gewoon een simlock vrije iPhone 4 16GB voor 650 euro of minder. Nu lukt dat dus niet meer, terwijl een maandje geleden je bij Vodafone of de mediamarkt aan het juiste adres was. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door SpeedingWilly op 06-02-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Geen matches
En valt en retourtje België nu niet te overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geen matches
Of Media Markt, zie mijn eerdere bericht. Dat ging toen kennelijk eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
BeQuietAndDrive schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:40:
Of Media Markt, zie mijn eerdere bericht. Dat ging toen kennelijk eenvoudig.
Ik heb van mede tweakers hier begrepen dat de MediaMarkt ze niet meer verkoopt inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Zo te horen is het te onaantrekkelijk (winstgevendheid) voor Vodafone om de iPhones los te verkopen. Ik vind dit een enorm slechte zaak, gezien het feit dat we ze in het buitenland wel kunnen krijgen. Ik wacht wel op de witte versie in Duitsland of België op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geen matches
Ah ok, nou ja, tijdens die BTW actie verkochten ze ze nog wel in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tip voor mensen die per direct een Iphone 4 16GB voor 600 euro willen hebben.....ben afgelopen weekend bij een zaak in Belgie geweest genaamd Allo Telecom ( allotelecom.be). Ze hadden stapels vol losse Iphones liggen, verkoper vertelde me dat ze ruim op voorraad waren in heel Vlaanderen bij hun zaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-04 13:08
alwaysleft schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:20:
Tip voor mensen die per direct een Iphone 4 16GB voor 600 euro willen hebben.....ben afgelopen weekend bij een zaak in Belgie geweest genaamd Allo Telecom ( allotelecom.be). Ze hadden stapels vol losse Iphones liggen, verkoper vertelde me dat ze ruim op voorraad waren in heel Vlaanderen bij hun zaak. :)
voor mij toch 3 uur rijden.... gaat er iemand anders toevallig die kant op?
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Prima tip!

Zijn ze ook unlocked/simlock vrij?

Weet er iemand of je de iPhone ook kunt gebruiken zonder simkaart? Ik bedoel dus uitproberen en verbinden met Wifi e.d. Ik snap dat je niet kunt bellen :). Anders gezegd: kun je m gewoon aanzetten en opstarten zonder SIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:54

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Wel helder dat het systeem zoals we dat in Nederland kennen (toestel bij abonnement - op afbetaling dus) toestellen duurder maakt. Want 599 euro (http://www.allotelecom.be/nl/gsm/apple-iphone-4-16gb-319) is nog altijd 96 euro minder dan in .nl - en zonder simlock.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpeedingWilly schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:19:
[...]

Prima tip!

Zijn ze ook unlocked/simlock vrij?

Weet er iemand of je de iPhone ook kunt gebruiken zonder simkaart? Ik bedoel dus uitproberen en verbinden met Wifi e.d. Ik snap dat je niet kunt bellen :). Anders gezegd: kun je m gewoon aanzetten en opstarten zonder SIM?
In Belgie zijn ze allemaal simlockvrij, dus deze ook ;) Bron: Iphoneclub.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Pssst ;) Iphone 4 is weer los verkrijgbaar voor 649 euro bij vodafone.nl :) Levertijd 5 werkdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nope, je klikt op bekijk alle toestellen, zie je iphone 4 met abonnement. Dan druk je op bestel los toestel ( 649 euro ) en volia, binnen 5 werkdagen heb je los toestel zonder abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Geen matches
Besteld! @ VF

Voor 17u besteld, volgende dag in huis.. nou als dat eens een keertje waar zou zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Tip voor mensen die per direct een Iphone 4 16GB voor 600 euro willen hebben.....ben afgelopen weekend bij een zaak in België geweest genaamd Allo Telecom ( allotelecom.be). Ze hadden stapels vol losse Iphones liggen, verkoper vertelde me dat ze ruim op voorraad waren in heel Vlaanderen bij hun zaak. :)
Nogmaals bedankt hoor. Ben na mijn werk naar Mol gereden waar ze er nog genoeg hebben. Dus 599 euro en 2 jaar garantie. In Nederland heb je maar 1 jaar toch? De verkoopster zei wel dat k de telefoon moest brengen als er iets mee is, maar volgens mij kan ik hier gewoon naar de Apple shop toch?

_/-\o_ Bedankt voor de tip Alwaysleft _/-\o_

Ze mogen nu dus los verkopen zonder mobistar abo omdat ze dochter van kpn zijn sinds kort. Ze mogen er wel maar 1 per (particuliere) klant verkopen. Dus neem je vriendin mee als je er 2 wilt hebben. Vriendelijk vragen werk misschien, maar geen garantie.

offtopic:
Waarschijnlijk wordt het nog een dure iPhone omdat ik (misschien) een snelheidsbekeuring op de mat ga krijgen (130 i.p.v. 90 :X ). Maar ik ben er niet helemaal zeker van.

[ Voor 7% gewijzigd door SpeedingWilly op 08-02-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Nee hoor, zie mijn vorige post:

Ik vroeg wanneer de iPhone leverbaar was:
"Wanneer is de iPhone 4 16GB weer leverbaar (i.c.m. abo of prepaid). Op de website staat "tijdelijk niet leverbaar", en ik wil graag een indicatie hoe lang de levertijd is."

Dit was het antwoord:
Er is een kans dat de iPhone 16GB versie via de vodafone website helemaal niet meer geleverd word.
Dit is nog niet zeker.
De iPhones via de winkel zullen er pas eind deze maand hoogstwaarschijnlijk weer zijn.

Ze gaan de iPhones dus alleen maar in de winkel verkopen denk ik. Online verkoop teveel gezeik waarschijnlijk. Ze hebben er toch steeds te weinig.

[ Voor 4% gewijzigd door SpeedingWilly op 08-02-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpeedingWilly schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:23:
[...]

Nogmaals bedankt hoor. Ben na mijn werk naar Mol gereden waar ze er nog genoeg hebben. Dus 599 euro en 2 jaar garantie. In Nederland heb je maar 1 jaar toch? De verkoopster zei wel dat k de telefoon moest brengen als er iets mee is, maar volgens mij kan ik hier gewoon naar de Apple shop toch?

_/-\o_ Bedankt voor de tip Alwaysleft _/-\o_

Ze mogen nu dus los verkopen zonder mobistar abo omdat ze dochter van kpn zijn sinds kort. Ze mogen er wel maar 1 per (particuliere) klant verkopen. Dus neem je vriendin mee als je er 2 wilt hebben. Vriendelijk vragen werk misschien, maar geen garantie.

offtopic:
Waarschijnlijk wordt het nog een dure iPhone omdat ik (misschien) een snelheidsbekeuring op de mat ga krijgen (130 i.p.v. 90 :X ). Maar ik ben er niet helemaal zeker van.
Geen dank, ja het viel me op in de winkel dus deel het mee :) ;) Tof voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpeedingWilly schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:26:
[...]

Nee hoor, zie mijn vorige post:

Ik vroeg wanneer de iPhone leverbaar was:

Dit was het antwoord:
Dit is nog niet zeker.

Ze gaan de iPhones dus alleen maar in de winkel verkopen denk ik. Online verkoop teveel gezeik waarschijnlijk. Ze hebben er toch steeds te weinig.
Ze verkopen ze gewoon los hoor, werk bij de telco dus weet het wel ;) Via de truc wat ik vanmiddag zei krijg je hem gewoon binnen 5 dagen via vodafone.nl geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ja, er zijn maar 3 Allo telecom winkels net over de grens. Als je in de regio eindhoven woont dus de moeite. Voor mij was het ook nog 1 3/4 uur op en neer, maar beter dan wachten op Vodafone.

Morgen even een prepaid sim-only scoren zodat ik kan gaan spelen :) en nog even geduld hebben voordat ik mijn abo kan omzetten.

Als je op zoek bent naar de 32GB versie dan kun je overigens niet bij Allo telecom terecht. Ze verkopen alleen de 16GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpeedingWilly schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:37:
Ja, er zijn maar 3 Allo telecom winkels net over de grens. Als je in de regio eindhoven woont dus de moeite. Voor mij was het ook nog 1 3/4 uur op en neer, maar beter dan wachten op Vodafone.

Morgen even een prepaid sim-only scoren zodat ik kan gaan spelen :) en nog even geduld hebben voordat ik mijn abo kan omzetten.

Als je op zoek bent naar de 32GB versie dan kun je overigens niet bij Allo telecom terecht. Ze verkopen alleen de 16GB versie.
Uhu, klopt van die 16 GB. Maar ze hadden er nog steeds zoveel? Goed bezig die zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Geen matches
alwaysleft schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:39:
[...]
Uhu, klopt van die 16 GB. Maar ze hadden er nog steeds zoveel? Goed bezig die zaak ;)
Ja, ze zei van wel. Gewoon even bellen van tevoren zou ik zeggen :). Het is ook gewoon een kleine onbekende telecom winkel die gelukkig pas KPN partner geworden is waardoor ze niet meer met het alleenrecht van Mobistar in België te maken hebben.

Pagina: 1 ... 12 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.