[TLT]Lynx schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:27:
[...]
Mijn code kwam na een dag of 3-4 met weekend meegerekend.
Ebay aanbieder kwam ook met de melding binnen 48 uur (in werkdagen).
Inmiddels ook SlideIT erop gezet.
Alleen enkel engels woordenboek.
Nog aan het zoeken hoe ik dat kan fixen.
Nog steeds niemand met een screen protector adresje?
Ow ja dan klopt die 48 uur in werkdagen wel aardig, dan zal ik mijne morgen wel krijgen, ben benieuwd.
Ik zoek ook nog een protector. Hopelijk is het dan ook verantwoorder om een stylus te gebruiken, die van mn Xperia X1 heeft een redelijk scherp puntje dat is op dit type touchscreen niet aan te raden
Wat een boel leuke apps en games trouwens op de Market, heb er al een boel geprobeerd. Nog geen Slide proggie getest, lijkt me eigenlijk ook helemaal niet fijn maar is natuurlijk wel te proberen. Spelletjes als Blow Up zijn echt superleuk om te doen en best verslavend

Ik heb mijn simkaart er ook nog niet in aangezien de telefoon nog simlock vrij gemaakt moet worden. Ik neem 'm al wel steeds mee omdat je er zoveel leuke dingen mee kunt doen. Heb er dus al een berg games op staan en ook Divx films speelt hij prima af (niet dat ik die helemaal ga kijken op zo'n klein scherm maargoed

), daarnaast werkt navigatie als Co-pilot ook gewoon zonder simkaart. Je kan dus eigenlijke alle functies behalve de telefoon gebruiken, is met de meeste telefoons denk ik wel zo.
Wat voor voordelen biedt die ten opzichte van de Optimus? Zelfde functies eigenlijk en ook Android 1.6 op een 600 MHz CPU. Enige voordeel wat ik zie is de Walkman achtige functie met meer equalizer presets als MegaBass en dergelijke. Maar vo
lgens mij zijn voor Android ook verschillende mp3 players te downloaden met meer instellingen dan in dit geval de Optimus standaard speler.
[
Voor 57% gewijzigd door
Neofloppy op 27-09-2010 20:19
]