Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Matched: desire, z
En als je Desire Z helemaal brak wordt dat scharnier kaput is, dan heb je nog steeds garantie. Omwisselen en je kan weer verder. Met 2 jaar abbo heb je ook 2 jaar garantie. Dus waarom nog over huilen?
Misschien is over tijdje weer goed gemaakt, dan wissel je het weer om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Matched: z
@MrDummy Precies, ik zie er verder ook echt geen problemen mee. Het scharnier voelt gewoon wat twijfelachtig aan. Hoeft geen probleem te zijn, maar kan het wel worden. En dat is zoals ik er nu tegenaan kijk, nu ik hem in eigen bezit heb.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jivebunny schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:44:
@miZ

Nee, zoals in de filmpjes is inderdaad niet representatief. Dat ben ik met je eens. Ik krijg denk ik mijn (let wel enige) situatie niet helemaal goed uitgelegd, waarbij het kan gebeuren dat het scherm naar voren komt terwijl je aan het typen bent en onderuit gezakt hangt of ligt. Als je het onderste gedeelte vasthoudt, je duimen op de logische plaats hebt om te typen, en je wijsvingers achter het toestel om het onderste deel heen hebt, en dus niet langs de zijkanten om het scherm te ondersteunen, kan het gebeuren dat je scherm gedeelte terugklapt als je in een hoek van minder dan 90 graden het toestel houdt.

Ik kan het nu helaas ook niet even filmen, moet eigenlijk werken :) Dit kan nog, en valt niet zo op (op tweakers hangen).
zit ook @work begrijp dat dus wel ;) alleen met in belgie in brugdag isser niet zoveel te doen :)
ochja ik kan me wel vermaken met deze mini reviews :p

Ik hoop gwn dat in bed texten & mailen zonder problemen gaat gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:00:
[...]

zit ook @work begrijp dat dus wel ;) alleen met in belgie in brugdag isser niet zoveel te doen :)
ochja ik kan me wel vermaken met deze mini reviews :p

Ik hoop gwn dat in bed texten & mailen zonder problemen gaat gaan ...
Dat moet geen probleem zijn met wat duct tape :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:13:
[...]

Dat moet geen probleem zijn met wat duct tape :+ .
of ff switchen met vriendin :p (DHD :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:15:
[...]

of ff switchen met vriendin :p (DHD :p )
Of mijn DZ switchen met jouw vriendin :P

Ontopic: Ik maak mij niet echt zo druk over dat "hinge" probleem gelukkig bestaat er altijd nog zoiets als garantie :)

[ Voor 23% gewijzigd door disturbedmind op 12-11-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

En als men wilt dat scherm op plaats blijft, zou men eenvoudig kunnen doen met 2 zwakke magneten. Dan "klikt" het elkaar en klapt het ook niet snel open zonder bewust tegenaan te drukken. Dat maakt ook wat duurzamer.
Maar ik ga zo naar Groningen en dan weet ik het snel of het probleem is of niet. Hoe dan ook, ik wil 'm kopen, omdat abbo bijna afloopt en deze zeker beter is dan oude X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 13:18
De mensen met het hinge probleem geven eigenlijk allemaal aan dat nu niet zo'n probleem te zien maar vooral bang te zijn dat het in de toekomst erger gaat worden. Is daar een grond voor? Heeft iemand een HTC met scharnier dat echt slechter is geworden?

Ik vraag het omdat mijn TyTn2 (in vorm van VarioIII) nu dik 3 jaar oud is en het scharnier daar eigenlijk niet echt slechter is geworden. Ook bij mijn eerste slider (samsung d500) was ik bang dat het schuifmechanisme een zwakke plek zou worden (er waren toen nog nauwelijks sliders), maar daar werkt het (6 jaar na aanschaf) ook nog prima...

30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:54
CLB schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:14:
Je hebt niks aan rooten? Waarom doe je het dan..
Dat terzijde... thema's / custom roms / overclocken en meer applicaties kunnen installeren is 'niks' idd...
Binnenkort komen er custom roms uit en dan is het altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:16:
[...]

Of mijn DZ switchen met jouw vriendin :P

Ontopic: Ik maak mij niet echt zo druk over dat "hinge" probleem gelukkig bestaat er altijd nog zoiets als garantie :)
in your dreams haha :p
inderdaad. Garantie is er voor iets .. hopelijk duurt de RMA dan niet te lang |:(

ik zie wel meer en meer goeie reviews !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 23:53
Heb nog geen hands-on ervaring met het toestel, maar wil even twee opmerkingen maken.

Over het scherm: Sommige reviewers vinden het scherm beter dan andere (AMOLED) schermen, anderen vinden het scherm van de Desire Z juist beter. Dit is volgens mij een groot deel afhankelijk van persoonlijke smaak. AMOLED heeft "knallendere" kleuren en donkerder zwart. (S)LCD heeft vaak realistischere kleuren. Sommige mensen vinden de felle kleuren van AMOLED mooier, anderen vinden het vervelend als daardoor foto's en dergelijken onnatuurlijk lijken.

Over het toetsenbord: Ondersteboven typen in bed oid lijkt me niet heel comfortabel. Ik kan me voorstellen dat je af en toe op die manier een tweet of smsje wil typen, maar je gaat waarschijnlijk geen uitgebreide mails schrijven. Voor die kortere berichtjes in die situatie kan je natuurlijk ook prima even het virtuele toetsenbord gebruiken. Sommige mensen schreven hier dingen als (geparafraseerd) "je kan dus niet liggend een berichtje typen!!!1" Dat kan dus wel prima, maar misschien niet met het virtuele toetsenbord. Natuurlijk koop je de Z vooral juist vanwege dat toetsenbord, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat de "single best" manier van typen is in alle situaties.

Ga morgen waarschijnlijk naar de demodag in Rotterdam, ben benieuwd. Ik hoop dat de speaker voor mij geen breekpunt wordt. Vind het best fijn om tijdens het afwassen ofzo even een mp3tje op mijn telefoon te spelen. Natuurlijk is dat dan geen super goede kwaliteit, maar als het bij de Desire Z erg zacht, en krakend is oid dan zou dat wel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik heb mn Z nu een middagje binnen en ben zeer tevreden over het toestel. Mn mobiele internet werkt nog niet, maar dat komt denk ik door een upgrade naar kpn extra snel????
Via wlan gaat het prima.
Ik heb geen problemen met de "hinge" ook niet op zn kop. tenzei ik een beetje schud, maar verderest blijft hij gewoon open.

Zou iemand uit kunnen leggen hoe ik hotmail instel op android. Ik wil met dit toestel ook mn mail kunnen lezen in de std app. Hij blijft zeggen dat hij geen contact kan maken met de server om de accountgegevens te controleren (wel verbonden via wlan)

Edit: Ik heb deze gegevens gebruikt http://www.androidworld.n...-trucs/hotmail-instellen/

[ Voor 9% gewijzigd door SmauG op 12-11-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Net in een foonwinkel de z even beetgehad, merkte niet echt iets van het hinge probleem. Denk dat deze telefoon een mooie milestone vervanger kan worden. Moet ie wel verkocht worden anders wacht ik nog een jaartje :+ (e: op een nog te releasen qwerty android ;))

Klein vraagje, de Z heeft wifi n/g/N, merk je dit ook echt tov b/g (uiteraard als ie op een N netwerk zit)?

[ Voor 6% gewijzigd door jvvj op 12-11-2010 18:00 ]

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:26:
mocht je het toestel vasthouden als een normale mens. Zoals meermaals gezegd hier als op het XDA forum heb je dit gewoon niet voor.

Ooit al iemand gezien die zijn telefoon met zen 2 vingers aan de bovenkant neemt ? neen.

*btw ik wil niet arrogant overkomen maar het feit is dat sommige mensen hierover klagen maar ook op XDA verklaren ze dit*

Vraag even aan dennus hoe het met die hinge zit en hij zegt dat het perfect is (ook als texten in een hoek van 45 graden).

het is gewoon een manier van aanpassen zeker. Alsook voor mij zal dit even wennen zijn.
nogmaals :p ik wil niet arrogant overkomen :)
Sorry maar klinkt niet arrogant maar meer als een idioot. Op basis van wat je hebt gelezen wil je oordelen over een gebruikerservaring? Dat slaat nergens op. Bovendien als je nog wat verder had gekeken had je wel gemerkt dat sommig hinges losser zijn dan anderen.

Als ik opmerkingen lees zoals je moet het ding anders vasthouden dan moet ik denken aan iPhone4 en hoe iedereen dat belachelijk vond dat ze zeiden dat je het ding anders moest vasthouden.

Uiteindelijk zijn het allemaal dure producten en mag er verwacht worden dat ze gewoon naar behoren werken. Het hinge mechanisme van sommige toestellen is echt veels te los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Nederlandse HTC site (en de algemene Europese) is nog geen klantenservice (manual, simpele faq etc.) ... op de Canadese al wel: http://www.htc.com/ca/support/desirez-bell/downloads/ ... voor de mensen die graag al de manual doorkijken, voor ze 'm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ik zal er heel eerlijk over zijn: De hinge is duidelijk bij mij, maar:

Je merkt het als je het toestel alleen bij het scherm vast pakt, dan zakt het toetsenbord er half onderuit. Alleen om hem zo vast te pakken heb ik hem al bijna laten kletteren, dat doe je in normaal gebruik NOOIT.

Wat je WEL merkt, is als je in bed ligt, op je rug, en dan het toetsenbord openklapt, dan klapt ie meteen weer dicht.. Dat is een tikje storend. Maarum, dat went wel.. dan in bed maar gewoon met on screen keyboard ;)

indien gewenst kan ik morgen wel even proberen een filmpje te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Boyd op 12-11-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Ik heb hem ook, en ben enorm onder de indruk. Ik kom van een HTC Hero.
De Z is (in mijn ogen) bloedsnel. Er zijn vast nog snellere toestellen, maar allemachtig, dit ding vliegt werkelijk door menu's, apps en games! 2e opvaller is het scherm. Wederom zullen er mooiere zijn, maar ik ben érg onder de indruk! Haarscherp, mooie kleuren, helemaal goed...
Hij is wel een stuk zwaarder, maar je hebt daarmee wel direct het gevoel dat je een stukje kwaliteit in je hand hebt.

De hinges gaan ook hier vrij makkelijk open als je hem debiel beetpakt, of strak op zijn kop houdt, maar als je hem gebruikt zoals je een toestel hoort te gebruiken, zul je hier nooit last van hebben. Ik weet zeker dat ik mijn oude Xperia X1 ook kon laten dichtklappen als ik hem als een idioot vastpakte, maar dit gebeurt in de praktijk nooit.

Absoluut prachtig toestel. Zwaar onder de indruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ethereal81 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:58:

Absoluut prachtig toestel. Zwaar onder de indruk!
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ssirus: het wilt niet zeggen dat ik via forum ga dat ik hem nog niet heb vastgehad :). Denk dat ik hem ondertss (ookal heb ik hem niet eens) al vroeger dan jij in je handen hebt gehad ... duitse beurs :)

En daar was niks op de hinge aan te merken. Alleen inderdaad als je hem onortodox vasthoudt =) en dat is ook gezegd toen door de mensen van HTC op die stand ;)

Dus ik heb wel degelijk gebruikerservaring dankjewel :)

anyway wachten tot maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Laatst online: 19-09 14:03
Ervaringen tot nu toe (kom van een N95 af):
  • Toestel is erg snel voor me gevoel, games spelen ook prima.
  • Toetsenbord ben erg van onder de indruk, typt snel, makkelijk en lekker gewoon
  • Hinge probleem is aanwezig, maar in zoverre dat je em op rare manieren vast moet pakken. In de praktijk geen last van gehad. Ook niet tijdens het typen liggend in bed.
  • Look van het toestel is helemaal naar me zin. Dikte valt reuze mee. Gewicht is nogal persoonlijk, het toestel voelt redelijk zwaar, maar solide aan. Vind het zelf erg prettig ieder geval.
  • Batterijduur kan ik nog weinig van zeggen, ziet er op dit moment nog goed uit :)
Enige puntje van kritiek op dit moment, het importen van smsjes vanaf me N95 faalt als die ermee bezig is.
Wil straks de navigatie en gps even testen.

EDIT:
nog een extra opmerking: Ik kon mezelf niet vinden in de opmerkingen over het scherm in de review van Tweakers. Scherm is hier erg scherp met mooie kleuren. Ook bij het kijken onder een hoek is het beeldverlies wel merkbaar, maar valt het niet tegen. Zoals op de foto's in de review heb ik het niet kunnen krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door bruudx op 12-11-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34
Geen matches
Iemand al emulator games geprobeerd met het toetsenbord met bijv. Nesoid of Snesoid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:55
RLHSniper schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:11:
Ervaringen tot nu toe (kom van een N95 af):
  • Toestel is erg snel voor me gevoel, games spelen ook prima.
  • Toetsenbord ben erg van onder de indruk, typt snel, makkelijk en lekker gewoon
  • Hinge probleem is aanwezig, maar in zoverre dat je em op rare manieren vast moet pakken. In de praktijk geen last van gehad. Ook niet tijdens het typen liggend in bed.
  • Look van het toestel is helemaal naar me zin. Dikte valt reuze mee. Gewicht is nogal persoonlijk, het toestel voelt redelijk zwaar, maar solide aan. Vind het zelf erg prettig ieder geval.
  • Batterijduur kan ik nog weinig van zeggen, ziet er op dit moment nog goed uit :)
Enige puntje van kritiek op dit moment, het importen van smsjes vanaf me N95 faalt als die ermee bezig is.
Wil straks de navigatie en gps even testen.

EDIT:
nog een extra opmerking: Ik kon mezelf niet vinden in de opmerkingen over het scherm in de review van Tweakers. Scherm is hier erg scherp met mooie kleuren. Ook bij het kijken onder een hoek is het beeldverlies wel merkbaar, maar valt het niet tegen. Zoals op de foto's in de review heb ik het niet kunnen krijgen.
leuke ervaringen... door jouw post ga ik toch kiezen voor de desire z.... Ik ben lang aan het twijfelen geweest of ik toch niet een Trophy zou kiezen.
Belangrijke punten die de Desire heeft tov Trophy
Keyboard , handiger voor mails
Led notifications + repeated alarms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:50
Geen matches
Je vergeet het allerbelangrijkste punt tov Trophy: ANDROID :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Ik heb hinge probleem even bekeken. Ik kom tot conclusie dat het vrij meevalt. Het is ook bepalend hoe je de toestel vasthoudt. Ik heb films gemaakt van hinge gedrag in demo toestel op Coolblue winkel waar ik vandaag ben geweest, en thuis nog een keer hinge gedrag bekeken met een nieuwe Desire Z.
Bij nieuwe toestel klapt minder snel uit dan demo toestel, maar ik denk dat demo veel meer mishandeld is dan nieuwe, en dus is hinge iets losser geworden.

Op dit moment is hinge acceptabel met nieuwe toestel. Ik laat hem bewegen op verticale rechte stand, maar klapt niet zomaar open, dus het blijft wel beetje houden. Pas als je schever doet of naar beneden, dan zal het vrijwel zeker opengaan. De films worden nu geupload om hinge gedrag aan te geven, dus even wachten graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:40
Vraagje voor degenen die het toestel al hebben, is er bij de Desire Z een screen protector bijgeleverd? Bij de G1 zat een goeie en ik zou niet zonder willen zitten dus als ie er niet bij zit bestel ik er eentje bij (zodra ik m'n abbo kan verlengen, maandag dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Nee, alleen fabrieksprotector maar daar zit tekst overheen. Ik heb daarom nieuwe protector gevraagd in PDAShop, ze zijn ook 1 van de weinigen met PASSENDE protector. Zoeken in andere shops kan niet altijd omdat Desire Z nog erg nieuw is. Ik krijg ook korting op protector, scheelt al 8 Euro - dus maar 10 euro - en ik laat protector ook keurig plakken door de medewerker winkel. Als ze niet goed doen, kunnen ze nog een keer doen, dus dat is al heel wat beter dan als JIJ protector thuis verneukt en heb je een probleem :)
Laten aanbrengen in de winkel is dus beter en geeft zekerheid.

(wat beter uitkijken, nu moet ik tekst weghalen van andere topic....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
NoFate schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:54:
[...]

leuke ervaringen... door jouw post ga ik toch kiezen voor de desire z.... Ik ben lang aan het twijfelen geweest of ik toch niet een Trophy zou kiezen.
Belangrijke punten die de Desire heeft tov Trophy
Keyboard , handiger voor mails
Led notifications + repeated alarms
Je krijgt er geen spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Laatst online: 29-08 08:39
Hanky74 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:46:
Iemand al emulator games geprobeerd met het toetsenbord met bijv. Nesoid of Snesoid? :)
Net even gauw Snesoid geprobeerd icm Super Mario World, gaat super. Deze game (weet niet hoe het met andere games zit) loopt in ieder geval supervloeiend! Controls zijn even wennen, maar als je er aan went ben je blij dat je een fysiek toetsenbordje hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ethereal81 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:14:
[...]

Net even gauw Snesoid geprobeerd icm Super Mario World, gaat super. Deze game (weet niet hoe het met andere games zit) loopt in ieder geval supervloeiend! Controls zijn even wennen, maar als je er aan went ben je blij dat je een fysiek toetsenbordje hebt :)
Angry Birds draait ook geniaal :) Nog nooit heb ik dat spel zo vloeiend zien lopen, zelfs niet op mn overgeclockte HTC Desire :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Laatst online: 11-09 13:04
DennusB schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:16:
[...]

Angry Birds draait ook geniaal :) Nog nooit heb ik dat spel zo vloeiend zien lopen, zelfs niet op mn overgeclockte HTC Desire :P
Dat is heel gek, bij mij liep hij op mijn desire met 2.2 gewoon altijd al prima...
en nu op mijn desire z loopt hij net zo lekker..

[ Voor 6% gewijzigd door Cyw00d op 12-11-2010 23:19 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Was vanmiddag bij de Belcompany om daar een Desire HD op te halen. De Z was net binnen gekomen zeiden ze. Kon ze dus mooi naast elkaar leggen. De HD is.... groot. Ik had net voor ik ging rijden de revieuw op Tweakers gelezen, gelukkig. De Z is een fijn toestel. Heb er de hele avond fijn mee kunnen spelen en dat is een feest. Heb de Blackberry Bold 9700 gauw op Marktplaats gezet. Wat een verademing zeg, je kunt alles lezen, mooi groot en duidelijk scherm. Bel kwaliteit is prima en het geluid van de mp-3tjes is perfect met mn eigen oortje. Dik tevreden, aanrader. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Hinge test beelden:
YouTube: Hinge test demo HTC Desire Z - met demo toestel
YouTube: Hinge gedrag test nieuwe HTC Desire Z. - met nieuwe toestel (ziet er al beter uit)
(Mochten de beelden niet klaar zijn/zijn nog ruw, even wachten dan ivm encoden bij youtube)

Xperia - Desire Z vergelijking - YouTube: Vergelijking Xperia X1 - Desire Z

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080037.JPG
Gratis goodies erbij: Blu-Ray film en exclusieve koptelefoon tijdens demodagen Coolblue. (dat is 12 / 13 november - zolang voorraad strekt) - waarde rond 60 Euro! OP=OP!

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080044.JPG
Desire HD en Desire Z naast elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080046.JPG
He, de meeting is al ingetoetst door ander... op 12 en 13 november op die tijdstip!

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080053.JPG
HTC HD2 ernaast getoond.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080065.JPG
Geïnteresseerde klanten kijken naar nieuwe modellen.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080067.JPG
Dat krijg je erbij als je gaat kopen. Alleen protector is extra, maar wel met korting.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080070.JPG
Niet vergeten ook opbergtasje voor bescherming. Standaard heeft Desire Z geen hoesje erbij.
Deze kost 25 Euro en het past nog net erin.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080076.JPG
De demo tafel in Groningen winkel.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080077.JPG
De aardige HTC promo dame wil u graag helpen bij keuze toestel!

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080091.JPG
Geheime geheugen: gratis 8 GB MicroSD. Niet in de winkel vermeld, maar het zit er standaard in!

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080096.JPG
In gesloten stand. Scherm is helder en mooi scherp.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080097.JPG
Opengeklapt past de layout Sense goed aan. De mooie keyboard is goed te zien met licht eronder.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080098.jpg
Bijna niemand laat het zien elders op internet, maar dit is de nightmode Desire Z!
De keyboard verlichting is goed verdeeld en alles is leesbaar.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080099.jpg
Ook de led lamp erachter zal niet erg teleurstellen. Toch nog handig lampje erbij, in 3 lichtsterktes. Sony Xperia X1 heeft ook led erachter, maar is slecht gekoeld en mag dus niet volop branden. Hier is kennelijk wel beter voor elkaar gekregen.

Meer foto's zijn online gezet met uitleg erbij:
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=204

Voldoende overtuigd van beelden en hinge filmpjes? Er komt nog first boot filmpje aan, maar die zal nog even duren en dan post ik ook erachteraan :)
Je kan nog morgen naar HTC demodagen gaan en gratis goodies pakken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 15:54
MrDummy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:08:
Hinge test beelden:
....gratis goodies pakken. _/-\o_
Bedankt voor alle info! Ziet er veel belovend uit. Ik krijg de mijne morgen voor half 11 binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Hanky74 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:46:
Goed idee! Het was even proberen met de keymapping, maar uiteindelijk draait Double Dragon ][ echt geweldig op mijn Z, wat een jeugdsentiment! :D

Verder geen last van de hinge, vind hem wel redelijk 'losjes' als het toestel in gesloten toestand is, dus de tijd zal leren hoe dit mechanisme zich houdt. Je kunt hem overigens meer dan rechtop (90 graden) houden, pas als je het toestel echt naar je toe kantelt (zo'n 45 graden extra) klapt hij in.... is dit nog te volgen? haha.

Al met al ben ik zeer tevreden, echt een snel en mooi apparaat! (Overigens lijk ik wel een luie pixel te hebben, iemand een idee wat HTCs policy daarover is?)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Laatst online: 22-09 15:54
S0epkip schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:55:
[...]

Goed idee! Het was even proberen met de keymapping, maar uiteindelijk draait Double Dragon ][ echt geweldig op mijn Z, wat een jeugdsentiment! :D

Verder geen last van de hinge, vind hem wel redelijk 'losjes' als het toestel in gesloten toestand is, dus de tijd zal leren hoe dit mechanisme zich houdt. Je kunt hem overigens meer dan rechtop (90 graden) houden, pas als je het toestel echt naar je toe kantelt (zo'n 45 graden extra) klapt hij in.... is dit nog te volgen? haha.

Al met al ben ik zeer tevreden, echt een snel en mooi apparaat! (Overigens lijk ik wel een luie pixel te hebben, iemand een idee wat HTCs policy daarover is?)
Daar heb je vast wel een app voor. Nachtje laat flashen en volgende ochtend is je luie pixel weg! Ik had er eentje op mijn PSP ooit (algemeen bekend probleem) daar liet ik toen een programma een nacht lang verschillende kleuren 'flashen' en voila mijn luie pixels was wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
...
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/gallery/albums/showhoek/htc_desire_z/normal_P1080070.JPG
Niet vergeten ook opbergtasje voor bescherming. Standaard heeft Desire Z geen hoesje erbij.
...
Heb je een linkje voor me naar de bijbehorende pagina in de webshop voor dit product?

[ Voor 3% gewijzigd door Joen op 13-11-2010 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hinge test beelden:
YouTube: Hinge gedrag test nieuwe HTC Desire Z. - met nieuwe toestel (ziet er al beter uit)
(Mochten de beelden niet klaar zijn/zijn nog ruw, even wachten dan ivm encoden bij youtube)

[afbeelding]
Gratis goodies erbij: Blu-Ray film en exclusieve koptelefoon tijdens demodagen Coolblue. (dat is 12 / 13 november - zolang voorraad strekt) - waarde rond 60 Euro! OP=OP!

[afbeelding]

[afbeelding]
He, de meeting is al ingetoetst door ander... op 12 en 13 november op die tijdstip!

[afbeelding]
HTC HD2 ernaast getoond.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat krijg je erbij als je gaat kopen. Alleen protector is extra, maar wel met korting.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Geheime geheugen: gratis 8 GB MicroSD. Niet in de winkel vermeld, maar het zit er standaard in!

[afbeelding]

[afbeelding]
Opengeklapt past de layout Sense goed aan. De mooie keyboard is goed te zien met licht eronder.

[afbeelding]
Bijna niemand laat het zien elders op internet, maar dit is de nightmode Desire Z!

[afbeelding]
Ook de led lamp erachter zal niet erg teleurstellen. Toch nog handig lampje erbij, in 3 lichtsterktes. Sony Xperia X1 heeft ook led erachter, maar is slecht gekoeld en mag dus niet volop branden. Hier is kennelijk wel beter voor elkaar gekregen.

Voldoende overtuigd van beelden en hinge filmpjes? Er komt nog first boot filmpje aan, maar die zal nog even duren en dan post ik ook erachteraan :)
Super bedankt voor de filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Geen matches
*knip* accessoires horen hier niet thuis.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 13-11-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bijzonder benieuwd naar de fotokwaliteit van de Z en de ervaringen daarmee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
KvdnBerg schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:24:
Vraagje voor degenen die het toestel al hebben, is er bij de Desire Z een screen protector bijgeleverd? Bij de G1 zat een goeie en ik zou niet zonder willen zitten dus als ie er niet bij zit bestel ik er eentje bij (zodra ik m'n abbo kan verlengen, maandag dus...)
Bij de Belcompany heb de mijne gekocht, specifiek voor de Z. Zit prima. Tasje is er nog niet maar dat heb ik bij de PDA-shop besteld. Komt dinsdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Ik quote mezelf even, waar ik nog geen antwoord op had, nu meer mensen het toestel hebben gebruikt een dagje:
Ik heb af en toe wel wat vreemds met het smsen... Als ik een smsje aan het typen ben, verdwijnt soms het veld waar ik in typ naar onder.. dus dan moet ik hem eerst dichtklappen, weer open doen en dan zie ik m'n typveld weer.. ook de verzendknop verdwijnt daardoor naar onder.. Meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Nu ook first boot & gebruik filmpje: YouTube: Eerste keer Desire Z (Full HD).
Geeft ook wat beeld van de snelheid Desire Z.

Maar ik ga wel meer opnames maken zoals games, benchmark, werking android market, enz. Dat is om te kunnen laten zien voor mensen die nog niet bekend zijn met Android en Desire Z.
Toetsenbord benchmark denk ik ook te gaan doen. :)

Er is wel waarschuwing: Android market is erg groot. En games draaien geweldig dat het verslavend ding gaat worden, je blijft veel meer mee bezighouden dan Windows Mobile. De markt van WiMo is deels gratis maar er zijn nog wel veel problemen en instabiliteit in aantal tools, zo heb ik ervaren. Het is niet leuk meer. De niet-gratis tools (via Pocketland) zijn soms wel heel goed die Android niet heeft. Ik zoek waardige vervangers op aantal goede programma's tussen WiMo en Android.

Gezien de bos in Android market denk ik erover een eigen website te gaan maken om software keuze makkelijker te maken. Eerst kijken wat internet in huis heeft, zo niet, dan maak ik een nieuwe.

De hogere "gewicht" van Desire Z voelt ook wat. Maar dat is positief; dan weet je dat het stevig gebouwd is en je blijft 'm voelen in je borstzak, zodat je 'm niet ongemerkt gaat verliezen.
Vederlichte telefoons zijn makkelijk vergeten als je 'm niet kan voelen. Dat zorgt voor paniek van "heb ik die nog bij me?" en ga je jezelf aftasten waar ie gebleven is. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MrDummy op 13-11-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hebben meer mensen het gevoel dat de accu zeer snel leegloopt? Of ben ik daar de enige in ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Gamepie56 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:53:
Ik quote mezelf even, waar ik nog geen antwoord op had, nu meer mensen het toestel hebben gebruikt een dagje:

[...]
Ik heb daar tot op heden nog geen last van gehad. Om te mailen en om te sms-en gebruik ik het vaste toetsenbord en dat werkt perfect, lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightwatchman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Omdat ik wil overstappen van mijn Blackberry Bold 9700 naar de Desire Z zijn er nog een aantal vragen waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden. Misschien dat de gelukkigen onder ons antwoord hebben op de volgende vragen:
  • Zijn de notification-Leds goed zichtbaar (vond ik op de normale Desire nl niet).
  • Hebben de notification-leds voor verschillende soorten berichten (sms, mail, telefoongesprek) een aparte kleur (of dat dit kan worden ingesteld)?
  • En ja, als er mensen zijn die hiervoor een BB hebben gehad; hoe is het tobo van de Desire Z in vergelijking met bv. de BB 9700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
DennusB schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:22:
Hebben meer mensen het gevoel dat de accu zeer snel leegloopt? Of ben ik daar de enige in ? :P
Heb je je batterij al 'getraind' dan? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Nightwatchman schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:48:
Omdat ik wil overstappen van mijn Blackberry Bold 9700 naar de Desire Z zijn er nog een aantal vragen waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden. Misschien dat de gelukkigen onder ons antwoord hebben op de volgende vragen:
  • Zijn de notification-Leds goed zichtbaar (vond ik op de normale Desire nl niet).
  • Hebben de notification-leds voor verschillende soorten berichten (sms, mail, telefoongesprek) een aparte kleur (of dat dit kan worden ingesteld)?
  • En ja, als er mensen zijn die hiervoor een BB hebben gehad; hoe is het tobo van de Desire Z in vergelijking met bv. de BB 9700?
Heb zelf de overstap gemaakt en mn Bold 9700 al verkocht. Geen spijt. Alles is veel gemakkelijker leesbaar, De Leds zijn prima, eigenlijk beter als van de Bold. of je kleuren kunt instellen weet ik niet, zover ben ik er nog niet ingedoken. Het toestenbord, als je dat bedoelt met Tobo, is beter maar dat is persoonlijk. Het is groter, toetsen staan verder van elkaar af en voelen prettiger aan. Op HTC-com staat een Engelstalige gebruiksaanwijzing. De Nederlandse is er nog niet. Ik zou zeggen, het regent het hele weekend dus lees het eens door mbt de kleuren voor de berichtjes e.d. Loop anders eens binnen in een shop en neem de proef op de som. Hij is wat zwaarder en logger dan de Bold maar je mag ze niet vergelijken. Het enige dat ik mis zijn de push berichtjes. Je kunt gelukkig wel je mailtjes om de 5 minuten laten checken dus dat verzacht het helemaal. Concreet........... gewoon doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightwatchman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Geen matches
@hoefniks: hartelijk dank, dit trekt me wel over de streep! Helaas ben ik nu niet in Nederland dus anders was ik inderdaad wel een winkel binnengegaan om het aan de lijve te ondervinden ;)

Ook blij met jouw ervaring over het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Michel242186 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:19:
[...]
Binnenkort komen er custom roms uit en dan is het altijd handig
Ik ga er van uit dat je dit al eerder hebt gedaan op andere toestel(len) vandaar een brutale request:
Nu je toch al permaroot hebt (en de S-off neem ik aan), neem aan dat je aan de hand van deze tutorial hebt geroot/flashed (zo niet, dan mag je mn request negeren ;) ) , zou je de Clockwork recovery erop willen flashen, Nandroid maken van je huidige setup en eens een Nightly van de CyanogenMOD willen flashen, het is de nightly voor de vision build nummer 10 (HIER)?? Zou graag de overeenkomsten/verschillen willen weten van de CM 6.1 t.o.v. van de huidige Desire/Nexus builds van de CM...
Uiteraard kan je daarna gewoon je Z weer restoren met de Nandroid naar je originele setup.

Overigens hier de link naar de Z/G2 stock android -> geen Sense

[ Voor 15% gewijzigd door martincm op 13-11-2010 12:24 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 23:24
Ik heb alvast een 32Gb class 4 microSD kaartje besteld. Kan iemand me vertellen of het meegeleverde 8Gb kaartje reeds gevuld is? Maw kan ik klakkeloos de kaartjes vervangen zonder iets over te moeten zetten? In de winkel vond ik bij het afspelen van muziek en navigatie de speaker best meevallen. Het geluid van mijn N85 was wel wat luider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Na installatie van Apps2sd heb ik kunnen zien dat op 8 GB kaart ruimte van 5,5 GB over. Er zit al circa 2 GB op. En ik heb nog niet veel ingestalleerd.
De SD kaart is nodig vanwege sommige programma's en ook als ze te groot zijn, en ook voor log bestanden.
Intern is 1 GB vrij.

Dus antwoord is duidelijk: ja, het is al beetje gevuld. Kans is groot dat je wat over moet zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door MrDummy op 13-11-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
MrDummy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:38:
Na installatie van Apps2sd heb ik kunnen zien dat op 8 GB kaart ruimte van 5,5 GB over. Er zit al circa 2 GB op. En ik heb nog niet veel ingestalleerd.
De SD kaart is nodig vanwege sommige programma's en ook als ze te groot zijn, en ook voor log bestanden.
Intern is 1 GB vrij.

Dus antwoord is duidelijk: ja, het is al beetje gevuld. Kans is groot dat je wat over moet zetten.
Goed dat ik het toevallig lees. Dan zal ik eerst alle content naar mijn computer verplaatsen. Overigens staat op mijn 16gb SD nog van alles van mijn desire, moet ik er ook maar eens afgooien dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 22:14

Kortfragje

......

Zojuist besteld als vervanging van mijn N97 Mini... Kan niet wachten na alle ellende met deze verouderde telefoon..

Ik las dat de exchange ondersteuning out of the box al goed is, geen noodzaak voor Touchdown?

[ Voor 29% gewijzigd door Kortfragje op 13-11-2010 13:00 ]

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
MrDummy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:38:
Intern is 1 GB vrij.

Ik heb m'n 16gb kaartje er gewoon in gedaan en niet omgekeken naar die 8gb... wat staat er dan op? Is het nodig om dit alsnog terug te zetten op m'n nieuwe kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag allen hier,

gistermiddag uiteindelijk mijn Desire Z opgehaald bij belcompany. Had hiervoor de HD2 maar die viel in de plee 2 weken geleden (godzijdank een verzekering afgesloten) Ik wilde eigenlijk de Desire HD maar dat wachten duurde mij te lang dus toen maar voor de DZ gegaan. Ik moet zeggen dat het tobo wel lekkerder werkt als dat van mijn HD2. Hardware is gewoon makkelijker. Wel vind ik ook dat het hinge probleem (voor zover dan) toch wel wat stroever had mogen wezen. Hij klapt wel erg makkelijk open als je hem idd met 2 vingers op z'n kop houd. Jaja ik weet het, zo pakt niemand zijn toestel op.
Wel wennen aan android moet ik zeggen, maar het werkt veeeeeel soepeler als Winmo. Zijn er nog belangrijke apps die ik beslist moet hebben op het toestel? Graag jullie suggesties dan.
Ik vind alleen wel de reclame irritand bij apps als bv taskiller, is geloof ik bij nog een applicatie maar weet niet zo snel welke, kan dat uitgeschakeld worden? Is er ook al een hyves app? Staat volgens mij niet in de market.
Verder is het een fijn toestel met een mooi scherm. Toch jammer dat ik het niet echt heb kunnen vergelijken met de desire hd.

Greetz remko

Opzich zelf staande vragen betreffende Android software mogen in het Android Market en applicaties - Deel 9 topic

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 09:05
Heb hem nu ook binnen.. Ik krijg met geen mogelijkheid het toestel "ongewild" uitgeklapt. :) Beeld is top. Camera wat langzamer dan de N97 maar daar leer ik wel mee te leven.

Maar waar ik wel mee zit is het gebruik van Gmail. Misschien is het doordat ik van een N97 met Symbian afkom. Maar ik het in mijn Gmail account diverse mappen met daarin mail. Maar via zowel de Gmail ap als de HTC-mail kan ik niet bij die mappen komen. Vergeet ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
pven schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:49:
[...]

Heb je je batterij al 'getraind' dan? :?
Nee :) Ben je in een bijdehante bui ofzo? 8)7
Ik zal het voortaan niet meer posten hoor meneer Pven! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:09:
Toch jammer dat ik het niet echt heb kunnen vergelijken met de desire hd.
Je zal niet veel missen. Geen frontcamera op beide toestellen, alleen keyboard erbij, en als je toch touchscreen wil typen, kan Desire Z ook. Een gratis 8 GB SDcard zit erin.
De camera is ook anders, 5 MPix maar wie wil fotos maken met smartphone? Ik heb zelf echte digicam voor.
Er zit wel hardware camera knop op, een pluspunt.
De klep achter is makkelijk te openen als 1 groot klep via echte slot knopje, en niet 2 klepjes bij HD, dat staat zo raar.
Bovendien heeft HD klep aan onderkant, dat kan je wel verliezen. Desire Z heeft klep in behuizing, mooi omgesloten. Dus geen zwakke plekken omheen imho.
Dus design van Desire Z oogt al beter in mijn ogen, en geen uitstekende camera kop. Dat is gunstig als je in strakke opberg etui wil schuiven.
Met schermgrootte zal je geen spijt hebben. Dezelfde pixels 800x480, maar schijntje kleiner, maar touchscreen bediening zal amper onder lijden. Beiden hebben capacitieve touchscreen.

Imho heeft Desire HD dus minder mooie behuizing design dan Desire Z.

[ Voor 11% gewijzigd door MrDummy op 13-11-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Eindelijk een review van gsmarena.com:

http://www.gsmarena.com/htc_desire_z-review-535.php

Ze zijn vrij positief _/-\o_

Android 2.2 Froyo is a natural fit for the Desire Z hardware and delivers excellent user experience. The Sense gets better with every new release and continues to be one of the best custom UIs to date. The Desire Z also offers a great QWERTY keyboard, HD video recording and extensive video codec support. It looks like a great package and sure acts like one most of the time. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Geen matches
Is er hier al iemand die heeft uitgevonden hoe je met het hardware keyboard een "<" typt? :P Ik kan het ECHT niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
hoefniks schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:08:
[...]
Het enige dat ik mis zijn de push berichtjes. Je kunt gelukkig wel je mailtjes om de 5 minuten laten checken dus dat verzacht het helemaal. Concreet........... gewoon doen! ;)
Gmail gebruiken.. Berichten worden ook gepushed naar de telefoon. En WhatsApp natuurlijk in plaats van SMSen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Camiel schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:45:
[...]

Gmail gebruiken.. Berichten worden ook gepushed naar de telefoon. En WhatsApp natuurlijk in plaats van SMSen..
Mijn e-mail word gewoon gepushed naar mn foon hoor? En dat is geen Gmail :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bontekoe37
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 23:43
DennusB schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:28:
[...]

Nee :) Ben je in een bijdehante bui ofzo? 8)7
Ik zal het voortaan niet meer posten hoor meneer Pven! :>
Hij bedoelt het goed denk ik hoor. Trainen van de accu doe je door hem de eerste keren helemaal leeg laten lopen voordat je hem weer op de accuoplader zet. Na een paar keer zul je zien dat hij het langer gaat uithouden.

Mijn HDZ is ook binnen, laat het morgen maar regenen dan ga ik lekker prutsen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Exchange zeker :) Dat werkt ook prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
bontekoe37 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:49:
[...]

Hij bedoelt het goed denk ik hoor. Trainen van de accu doe je door hem de eerste keren helemaal leeg laten lopen voordat je hem weer op de accuoplader zet. Na een paar keer zul je zien dat hij het langer gaat uithouden.
Hij bedoeld het vast en zeker goed, maar hij is mod hier, en die horen het goede voorbeeld te geven :) In plaats van mensen afzeiken of beledigen :-)
Maar goed, back ontopic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:35

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Wat is jullie stroomverbruik, zoals weergegeven door CurrentWidget?

M'n vorige telefoon was de HTC Desire en die trok tussen de 3ma en 8ma, maar de Desire Z geeft steevast 34ma aan.

Dit kun je meten door CurrentWidget te installleren, scherm uit te zetten/telefoon te locken en dan een paar minuutjes wachten en dan in die widget kijken.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__R__ schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:17:
Heb hem nu ook binnen.. Ik krijg met geen mogelijkheid het toestel "ongewild" uitgeklapt. :) Beeld is top. Camera wat langzamer dan de N97 maar daar leer ik wel mee te leven.

Maar waar ik wel mee zit is het gebruik van Gmail. Misschien is het doordat ik van een N97 met Symbian afkom. Maar ik het in mijn Gmail account diverse mappen met daarin mail. Maar via zowel de Gmail ap als de HTC-mail kan ik niet bij die mappen komen. Vergeet ik wat?
Geen idee, maar heb je de menu knop in de Gmail app al geprobeerd? "Labels bekijken" bv? Of heb je hem als unified inbox ingesteld, dat alles op 1 grote hoop komt?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Speaker volume is zelfs hoger dan Desire HD. Dat is mss te danken aan grotere bouwruimte van Desire Z. :)
Verderop in review is gebleken dat geluidskwaliteit ook beter is ... dan HD.

[ Voor 10% gewijzigd door MrDummy op 13-11-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
Vandaag langs de belcompany geweest, daar hadden ze hem al liggen. Ff mee mogen spelen en meteen verliefd! Heb zelf geen problemen ondervonden met de hinge, vond het juist erg fijn werken. Binnenkort maar op internet opsnorren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoefniks schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:08:
[...]

Heb zelf de overstap gemaakt en mn Bold 9700 al verkocht. Geen spijt. Alles is veel gemakkelijker leesbaar, De Leds zijn prima, eigenlijk beter als van de Bold. of je kleuren kunt instellen weet ik niet, zover ben ik er nog niet ingedoken. Het toestenbord, als je dat bedoelt met Tobo, is beter maar dat is persoonlijk. Het is groter, toetsen staan verder van elkaar af en voelen prettiger aan. Op HTC-com staat een Engelstalige gebruiksaanwijzing. De Nederlandse is er nog niet. Ik zou zeggen, het regent het hele weekend dus lees het eens door mbt de kleuren voor de berichtjes e.d. Loop anders eens binnen in een shop en neem de proef op de som. Hij is wat zwaarder en logger dan de Bold maar je mag ze niet vergelijken. Het enige dat ik mis zijn de push berichtjes. Je kunt gelukkig wel je mailtjes om de 5 minuten laten checken dus dat verzacht het helemaal. Concreet........... gewoon doen! ;)
Als je van bold 9700 afkomt dan ga je hier enorm op vooruit. Tobo is veel beter, scherm veel scherper en betere resolutie. Als je net als ik Gmail gebruikt dan is de email ervaring ook beter dan BB en ipv BBM gebruik je hierbij WhatsApp.

Een betere vergelijking is de BB Torch 9800. Echter ook deze doet onder aan de Z in termen van scherm kwaliteit en resolutie. De browsers zijn even goed naar mijn mening maar Z ondersteunt flash dus ook hier win je met de Desire. Of de Z ook Led kleurtjes heeft weet ik niet. Ik denk het wel maar om verschillende kleuren te krijgen moet je een bepaalde app downloaden (wat ik wel ga doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hinge test beelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
HTC HD2 ernaast getoond.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn desire hinge was zoals het filmpje van die in de winkel. Dat vond ik toch te los dus gevraag of ik deze kon ruilen aangezien ik em nog niet aan had gezet. Dat mocht en nu heb ik meer een hinge zoals het tweede filmpje en daar kan ik goed mee leven. Ook alle goodies erbij gekregen en een screen protector erop laten zetten.

Al iemand ervaring over de screenprotector van pdashop hoe goed de kleuren zijn na het plaatsen van de protector en of het scherm goed reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30
bontekoe37 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:49:
[...]

Mijn HDZ is ook binnen, laat het morgen maar regenen dan ga ik lekker prutsen >:)
Moderne Lithium-Ion accu's behoef je en kan je zelfs niet trainen, worden ook niet "lui". Out of de box heb je gewoon de volledige capaciteit beschikbaar (mits opgeladen ;) ).
Zelfs het eens in de zoveel tijd volledig ontladen om het circuit wat de resterende accuduur bijhoud te resetten schijnt niet eens meer nodig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
* weg, zie post 13:09

[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg, zie post 13:09

[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:00:
[...]

Mijn desire hinge was zoals het filmpje van die in de winkel. Dat vond ik toch te los dus gevraag of ik deze kon ruilen aangezien ik em nog niet aan had gezet. Dat mocht en nu heb ik meer een hinge zoals het tweede filmpje en daar kan ik goed mee leven. Ook alle goodies erbij gekregen en een screen protector erop laten zetten.

Al iemand ervaring over de screenprotector van pdashop hoe goed de kleuren zijn na het plaatsen van de protector en of het scherm goed reageert?
Screenprotector er vanmiddag (met moeite) op geplaatst. Wat betreft de kleuren merk ik niet echt een verschil. Het scherm voelde na plaatsen wel iets stroever aan, maar ook daar merk ik ondertussen niets meer van :)

[ Voor 26% gewijzigd door Sebastian op 13-11-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

De screenprotector zit goed en het bedient nog steeds lekker makkelijk, geen idee hoe het gaat zonder protector, maar in elk geval ben ik dik tevreden mee.
Wat kleuren enzo betreft; dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriX
  • Laatst online: 04-06-2024
Iemand een idee wanneer de Azerty versie uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Eindelijk ook m'n desire z binnen .. ik ben wel blij, maa goed, een update vanaf de G1 is natuurlijk makkelijk scoren.

Vraagje: hoe krijg je een '<' (of een '>' for that matter) op het fysieke toetsenbord? Ik weet dat je 12# en dan 1/2 kan doen op het onscreen tobo, maar ik wil ook graag een < kunnen tikken op het echte toetsenbord. Niet via fn-combos, en ook niet via SYM. Longpress ook niet voor zover ik kon achterhalen...

Nu even zoeken of er nog positieve reacties zijn op de "verwijder de onzin" methode uit de startpost ;)

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heeft een van jullie het probleem dat het Home-scherm niet roteert als je de telefoon in landscape houdt?
(Jawel, ik heb auto-rotate aan staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

OsiriX schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:59:
Iemand een idee wanneer de Azerty versie uitkomt?
Die vraag had je kunnen googlen.... :|

Uit gevonden sites heb je zo mogelijke antwoord.
Hier bijvoorbeeld: http://www.expansys-usa.c...&a=international_versions

En dat is rond 24 november.

[ Voor 4% gewijzigd door MrDummy op 13-11-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Wat ik me ineens afvraag:
Toen ik mijn Touch Pro 2 binnen kreeg, had ik al het gevoel dat door het sliding mechanisme mijn toestel wat meegaf wanneer ik op m'n toestel drukte. De twee helften kon je naar elkaar drukken wat een licht krakend geluid gaf.

Hoe zit dit op de DZ? Wanneer je het toestel dichtgeklapt hebt, kraakt het toestel dan ook wanneer je 'm stevig vast pakt of drukt op de hoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:16:
Heeft een van jullie het probleem dat het Home-scherm niet roteert als je de telefoon in landscape houdt?
(Jawel, ik heb auto-rotate aan staan)
Is dat niet standaard? dat was op de g1 ook al zo, en dat was met opzet: homescreen draait alleen als je het tb uitklapt, als die ingeklapt is dan niet. Maar ik kan zo ff geen bron vinden die zegt dat het een feature is :)

btw, is het meer mensen opgevallen dat de 'symbol' keuzes bij longpress van letters heel gek zijn. Longpress op 'k' geeft bv de keuze voor '?'
Vanaf j en verder naar links hebben ze volgens mij als keuze de fn-combo symbol van de key ERNAAST. (bv: de G heeft bij longpress een % als keuze) . mis ik nu iets (naast het feit dat ik de '>' nog steeds mis, zeurde hij) van logica?

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

brrrt schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:21:
Hoe zit dit op de DZ? Wanneer je het toestel dichtgeklapt hebt, kraakt het toestel dan ook wanneer je 'm stevig vast pakt of drukt op de hoeken?
Nee. Het klapt echt tegen elkaar zodat er geen ruimte is. Het kan ook nooit kraken als je tegenaan drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patonthenet
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik mis de optie in de DZ dat je het toestel blokkeert met een PIN-code indien er een andere SIM-kaart in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patonthenet
Merk ook dat ik mijn telefoon niet kan locken met de sense.com website. Ik kan op afstand wel de telefoon laten overgaan, alleen de kaart waar mijn toestel uithangt alsmede het locken werkt dus niet op afstand. Ook al de optie van Locations opnieuw geïnstalleerd (op Sense.com staat dat de telefoonzoeker uit staat; staat dus wel aan...) en mijn toestel diversen keren uit/aangezet, maar helaas...hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

random factoid: mijn desire z identificeerd zich in de exif als "htc vision" :)

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patonthenet schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:50:
Merk ook dat ik mijn telefoon niet kan locken met de sense.com website. Ik kan op afstand wel de telefoon laten overgaan, alleen de kaart waar mijn toestel uithangt alsmede het locken werkt dus niet op afstand. Ook al de optie van Locations opnieuw geïnstalleerd (op Sense.com staat dat de telefoonzoeker uit staat; staat dus wel aan...) en mijn toestel diversen keren uit/aangezet, maar helaas...hebben meer mensen hier last van ?
Een van de reviewers van Engadget had daar ook last van. Het enige wat hij kon doen is de telefoon over laten gaan, verder werkte niks bij hem. Hij heeft er ook een filmpje van maar die kan ik nou even niet vinden. Misschien een idee om even contact op te nemen met HTC.
EnnaN schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:52:
random factoid: mijn desire z identificeerd zich in de exif als "htc vision" :)
Dat klopt, hardware codenaam is dan ook Vision.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
patonthenet schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:50:
Gister werkte het nog niet bij mij, ook het overgaan niet.

Sinds vanmiddag werkt alles wel gewoon naar behoren! Nu hopen dat het zo blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 09:05
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:54:
[...]

Geen idee, maar heb je de menu knop in de Gmail app al geprobeerd? "Labels bekijken" bv? Of heb je hem als unified inbox ingesteld, dat alles op 1 grote hoop komt?
Menu --> Ga naar labels.. En daar staat alles. Dank je wel! Moet nog erg leren op Android dat merk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:40
newsgroupie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:24:
[...]

Moderne Lithium-Ion accu's behoef je en kan je zelfs niet trainen, worden ook niet "lui". Out of de box heb je gewoon de volledige capaciteit beschikbaar (mits opgeladen ;) ).
Zelfs het eens in de zoveel tijd volledig ontladen om het circuit wat de resterende accuduur bijhoud te resetten schijnt niet eens meer nodig te zijn.
Volgens mij is dat niet helemaal waar. Li-ion's worden inderdaad niet lui zoals NiCD of NiMH batterijen, zodat ze na verloop van tijd gewoon steeds minder functioneren, maar het is wel zo dat je meer batterijduur krijgt als je een paar keer helemaal ontlaad en laad. Mogelijk heeft dat meer te maken met je telefoon, die probeert te voorkomen dat je batterij helemaal leeg raakt en op een bepaald moment uit gaat om dat te voorkomen, dan met de batterij zelf, maar ik weet in ieder geval wel dat Mugen, die Li-ion batterijen maakt voor allerlei telefoons e.d. (er is er geloof ik ook al een van 1800 mAh uit voor de DZ), het advies geeft om je batterij een 3-tal keer volledig te laden en ontladen in het begin, en dit eens in de zoveel tijd eens te herhalen. Tussentijds kan je de batterij gewoon zoveel laden als je wilt (in tegenstelling tot de nickel alternatieven die daar echt slechter van scheinen te worden). Ik heb toen ik net de G1 had een en ander aan reviews gelezen van o.a. de Mugen batterijen waarbij het met het 'trainen' steeds beter ging met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Laatst online: 19-11-2024
patonthenet schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:43:
Ik mis de optie in de DZ dat je het toestel blokkeert met een PIN-code indien er een andere SIM-kaart in gaat.
Je moet je gegevens voor je Google Account wel invoeren naar mijn weten, in ieder geval bij de normale Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
YouTube: HTC Desire Z Unboxing en Vergelijking met Desire HD

Grappig het scherm van de DZ is beter dan die van de DHD en hij start ook nog eens sneller op :)

@MrDummy bedankt voor al je foto's en filmpjes..je maakt me nog enthousiaster

(maar ik kan m nog niet betalen :( hopen op een gulle sint of kerstman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Echt? Ik betaal 79 Euro eenmalig voor de nieuwe abonnement + tasje + protector. Telefoon zelf is 44 Euro bijbetalen, maar goodies maken weer goed.
Dan is er alleen maar abonnement over die elke maand je 34,95 kost. Dat moet gewoon kunnen. Relax Online 25 is de abonnement met weinig bijbetalen en zo laag mogelijk totale kosten.

Nou ja, ik hoop voor je dat je later ook aan Desire Z kan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boywonder
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:07
Ben benieuwd hoeveel mensen de HDZ al geroot hebben met behulp van "paulobrien's VISIONary+ "

Mijn toestel word morgen geleverd en het zou toch wel erg prettig zijn om met rootexplorer mijn voortgang in angrybirds over te zetten.

Verder wil je toch graag baas over eigen toestel zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boywonder
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:07
KvdnBerg schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:49:
[...]

Volgens mij is dat niet helemaal waar. Li-ion's worden inderdaad niet lui zoals NiCD of NiMH batterijen, zodat ze na verloop van tijd gewoon steeds minder functioneren, maar het is wel zo dat je meer batterijduur krijgt als je een paar keer helemaal ontlaad en laad. Mogelijk heeft dat meer te maken met je telefoon, die probeert te voorkomen dat je batterij helemaal leeg raakt en op een bepaald moment uit gaat om dat te voorkomen, dan met de batterij zelf, maar ik weet in ieder geval wel dat Mugen, die Li-ion batterijen maakt voor allerlei telefoons e.d. (er is er geloof ik ook al een van 1800 mAh uit voor de DZ), het advies geeft om je batterij een 3-tal keer volledig te laden en ontladen in het begin, en dit eens in de zoveel tijd eens te herhalen. Tussentijds kan je de batterij gewoon zoveel laden als je wilt (in tegenstelling tot de nickel alternatieven die daar echt slechter van scheinen te worden). Ik heb toen ik net de G1 had een en ander aan reviews gelezen van o.a. de Mugen batterijen waarbij het met het 'trainen' steeds beter ging met de batterij.
Sorry maar het verhaal over het ontladen word volledig tegen gesproken op de wiki over li-ion batterijen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
Vanwege de hoge kostprijs van Li-ionaccu's is het verantwoord om de levensduur ervan te verhogen. Dit kan met inachtneming van de volgende maatregelen:

Bewaren:

In de koelkast (niet in de vriezer)
Ongeveer half opgeladen
Tijdens gebruik:

Niet geheel opladen (tot bijv. 97 %)
Niet geheel ontladen (i.v.m. diepontlaadgevaar)
Zo veel mogelijk netvoeding gebruiken
De fabrikanten leveren hun Li-ionaccu's meestal af met 40% lading. Daarbij blijft de accu het langste goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

Sorcerer8472

Mens sana?

KvdnBerg schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:49:
[...]

Mogelijk heeft dat meer te maken met je telefoon, die probeert te voorkomen dat je batterij helemaal leeg raakt en op een bepaald moment uit gaat om dat te voorkomen
Dat is ook logisch: het is schadelijk voor li-ion om *helemaal* te ontladen. Als hij vanzelf uitgaat moet je bijv. niet gaan proberen om hem nog 10x aan te zetten.

Ik heb een laptop-accu gemold door in Windows de uit-na-zoveel-% optie heel laag te zetten. Is nooit meer goedgekomen nadat hij een keer in 1x uitviel :X

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Hallo, de accu's die tegenwoordige smartphones gebruiken heten allang geen Li-Ion, maar LiPo's. Li-Ions worden gemaakt als langere ronde accu's, net als gangbare AA. LiPo's zijn enigen die vierkante en platte vorm kunnen maken en dus ideaal voor phones met weinig ruimte en zo plat mogelijk als het maar kan.
Laptops hebben nog wel Li-Ion, omdat het groter kan, maar zeer platte laptops juist ook weer niet, die doen met LiPo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:54
Gisteravond even mijn Desire Z overgeklokt naar 1Ghz wilde eerst niet lukken maar met gscript ging het prima toen ook gelijk even veranderd dat ik met mijn trackpad de Desire Z uit de slaapstand kan wekken.

wat de batterij betreft niet te moeiljk doen..als vuistregels gebruik ik altijd:..gewoon opladen wanneer hij een melding geeft of eerder is geen probleem....wanneer de accu volledig is opgeladen haal hem dan wel uit de stroom want dit kan de accu wel vernagelen.(dus wat veel mensen doen 's nachts de hele nacht in de lader is niet goed).

[ Voor 7% gewijzigd door Michel242186 op 14-11-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patonthenet
RLHSniper schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:04:
[...]

Gister werkte het nog niet bij mij, ook het overgaan niet.

Sinds vanmiddag werkt alles wel gewoon naar behoren! Nu hopen dat het zo blijft :P
Yes...het wonder is geschied...na vanochtend wakker te worden stond mij toestel op locked.
Ik had gisteren ook al locations diversen keren opnieuw geïnstalleerd en nieuwe accounts aangemaakt via HTCSense.com hielp allemaal niets. Dus gewoon rustig een nachtje erover slapen was de oplossing :P
Pagina: 1 ... 8 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!