Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 20:49
Matched: z
disturbedmind schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:53:
[...]

Zouden die magneetjes geen problemen zorgen voor je scherm?
Nee, het is geen CRT scherm. LCD heeft geen last van magneetvelden.

Wat echter wel een probleem is, is plaatsgebrek. Doorgaans heb je weinig ruimte over in een telefoon, een viertal magneetjes (twee voor open in de hoeken, twee voor dicht) van enig formaat ergens kwijtkunnen is mischien niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Sorcerer8472 schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:26:
[...]

Wel beetje jammer dat er geen extra rij toetsen voor de cijfers is, vooral ivm wachtwoorden met veel getallen erin, da's wel gedoe t.o.v. de Touch Pro 2 :{
Volgens mij valt dit in de praktijk wel mee, ook op de G1 was dit zo en... wacht eens even, de G1 had ook een losse rij cijfers! Goh ik had me nog niet gerealiseerd dat dat nog een verschil was. T'is alweer zo`n tijd geleden dat ik de ADP1 gebruikte. Ik denk dat ik er wel mee uit de voeten kom, volgende week weet ik het!

[ Voor 22% gewijzigd door Twee Dee op 01-11-2010 16:38 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dat is wel het laatste wat ik zou doen met een gloednieuw toestel: magnetische tape gebruiken 8)7 Het zal wel loslopen maar misschien maak je iets stuk qua hardware / scherm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik zou er überhaupt niks aan doen, volgens mij valt het echt enorm mee en zal je het in de praktijk amper merken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 20:50
Gisteren een show model gezien. Moet zeggen dat dit niet een werkende telefoon was maar verder wel hetzelfde materiaal etc gebruikt. Hinge probleem zat er totaal niet in, stevig solide en viel niet naar beneden. Ook niet als ik hem een beetje hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

Sorcerer8472

Mens sana?

disturbedmind schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:53:
[...]

Zouden die magneetjes geen problemen zorgen voor je scherm?
Joh, hou je telefoon eens onder een CRT-beeldscherm en ga dan via GSM bellen :P (kijk uit als je gevoelig bent voor epileptische aanvallen :+) Denk niet dat het beeldscherm er last van heeft :D
Twee Dee schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:38:
[...]

Volgens mij valt dit in de praktijk wel mee, ook op de G1 was dit zo en... wacht eens even, de G1 had ook een losse rij cijfers! Goh ik had me nog niet gerealiseerd dat dat nog een verschil was. T'is alweer zo`n tijd geleden dat ik de ADP1 gebruikte. Ik denk dat ik er wel mee uit de voeten kom, volgende week weet ik het!
Mja, nog altijd beter dat je kunt *duwen* op een knopje om numlock aan te zetten dan dat je op een touchscreen iets verkeerds induwt en vervolgens 20 tekens password verkeerd intypt en opnieuw moet. Daar kan ik me echt rot aan ergeren :P

Ik kijk iig de kat even uit de boom en bestel half november wel ofzo.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Sorcerer8472 schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:28:
[...]
Ik kijk iig de kat even uit de boom en bestel half november wel ofzo.
Ik ook, was erg enthousiast omdat ie eigenlijk goed presteert, en de dingen heeft die ik wil. MAAR, wil toch even wat ervaringen zien als ie nu eindelijk uberhaupt gesignaleerd wordt en de dev community heeft er een zware kluif aan (in het geval G2 en DHD) om het ding geschikt te maken voor verdere ontwikkeling/optimalisatie. Ik zit niet te wachten op 2 maanden uitstel voor een 2.3 update, eigenlijk ben ik sense ook liever kwijt dan rijk en ook kernel optimalisatie is meer dan welkom. Nee dat ding moet echt open, snap echt niet waarom htc zoveel moeite heeft gedaan dit gesloten te houden. Nu met de steeds hardnekkigere geruchten op komst, dat de Nexus 2 (vermoedelijk samsung dus, spijtig genoeg), de nieuwe "google experience (=android zoals het hoort)" en "de dev's choice" wordt omdat deze in navolging van de G1 en de N1 WEL netjes, naar eigen keuze, open wordt gelaten........

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
martincm schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:46:
[...]

Ik ook, was erg enthousiast omdat ie eigenlijk goed presteert, en de dingen heeft die ik wil. MAAR, wil toch even wat ervaringen zien als ie nu eindelijk uberhaupt gesignaleerd wordt en de dev community heeft er een zware kluif aan (in het geval G2 en DHD) om het ding geschikt te maken voor verdere ontwikkeling/optimalisatie. Ik zit niet te wachten op 2 maanden uitstel voor een 2.3 update, eigenlijk ben ik sense ook liever kwijt dan rijk en ook kernel optimalisatie is meer dan welkom. Nee dat ding moet echt open, snap echt niet waarom htc zoveel moeite heeft gedaan dit gesloten te houden. Nu met de steeds hardnekkigere geruchten op komst, dat de Nexus 2 (vermoedelijk samsung dus, spijtig genoeg), de nieuwe "google experience (=android zoals het hoort)" en "de dev's choice" wordt omdat deze in navolging van de G1 en de N1 WEL netjes, naar eigen keuze, open wordt gelaten........
Is de DHD ook moeilijk te rooten? Dan zal het bij de DZ wel hetzelfde geval zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:46:
Nee dat ding moet echt open, snap echt niet waarom htc zoveel moeite heeft gedaan dit gesloten te houden.
Iets wat ik me ook steeds afvraag. Het kost tijd en geld en je irriteert je gebruikers er mee waardoor ze potentieel naar andere hardware kijken. Waar zit het voordeel dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een Nokia C6-00 in mijn handen gehad. Het mechanisme van de C6 is wat degelijker maar ik was echt vergeten hoe irritant die rand boven de bovenste rij wel niet kan zijn. Ik denk dat HTC wel een punt heeft. De reden waarom ze dit mechanisme hebben gebruikt is omdat het meer ruimte voor de bovensterij laat wat weer fijner tikt. Het zit misschien wel wat losser maar qua gebruik is het denk ik wat beter, als het ook daadwerkelijk waar maakt wat het belooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plus dat je met je duimen het scherm beter kan bedienen, dat is ook een groot pluspunt :) De 'sprong' van toetsenbord naar beeldscherm is veel minder groot dan bij bijvoorbeeld die Nokia.

Mjah, wat betreft stevigheid is het voorlopig nog even afwachten, wat betreft functionaliteit denk ik dat het best een mooie doorontwikkeling is en niet alleen een fancy verkooptrucje. Het is een semi-zakelijk toestel en daardoor ook meer gericht op hardcore functionaliteit en dat zie ik hier wel aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Laten we hopen dat de reden van het uitstel van release een hardware revisie is!
Op die 1 maand kunnen ze wel wat dingen rechtzetten hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberman18
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ja laten we hopen dat het idd. een hardware revisie is en dat ze de puntjes op de y zetten.. Ik begreep van diverse mensen op XDA dat hun t-mobile G2 in eerste instantie nog wel is last had van "loose hinges" en dat dit bij een vervangingsexemplaar met een ander nieuwer serie/revisie nr. een stuk beter was..

Ik wacht igg. ook even af.. Een maat van mij krijgt er volgende week eentje, even rustig kijken en niet te impulsief zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

Matched: desire, z
SlashGear heeft een review van de Desire Z online geplaatst vandaag:
Slashgear's Desire Z review

Ikzelf was vooral benieuwd naar hoe zij de batterij ervaren, en die was allesinds zeer positief.
Battery life was the real surprise, however; with push-email turned on, both WiFi and 3G active, and some browsing, messaging and calls, we managed to make it almost through two days of use before the Desire Z died. Using the GPS and 3G for navigation while mobile did drain things a lot faster, however, but with moderate use this could be one of the first Android handsets not to demand a nightly recharge and yet also having sufficient power to run whatever apps you like.
Dus volgens mij zijn daar 2 dagen uit te halen zolang je niet te zot doet.

van de hinge zeggen ze dat het onder zijn eigen gewicht kan uitzakken, maar het in het algemeen wel een stevig hinge is. Natuurlijk kunnen ze nog niet zeggen of het na verloop van tijd even stevig blijft.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu ook dat verschillende online winkels hem kunnen leveren. Zou hij dan toch beschikbaar zijn ipv de eerder gedachte 11 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is dit toestel verkrijgbaar bij tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:34:
Is dit toestel verkrijgbaar bij tmobile?
Z O E K E N :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakota85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 21:46
Wel jammer dat de G2 niet wordt aangeboden in Europa. Op die manier hadden we de keuze gehad tussen enkel Android en Android met Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Staat trouwens een note van HTC in die Slashgear review:
HTC tells us that the hinge strength was a conscious choice, and that the Desire Z is designed to be free enough for the phone to be opened with a single finger. The company is confident it won't be a long-term durability issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
dakota85 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:58:
Wel jammer dat de G2 niet wordt aangeboden in Europa. Op die manier hadden we de keuze gehad tussen enkel Android en Android met Sense.
Mwah... dikke kans dat je met een custom rom een sense-loze android kan draaien hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hoe zit dat precies met tijdelijk rooten? Is ie dan na een reset weer ge-unroot ofzo?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:06:
Hoe zit dat precies met tijdelijk rooten? Is ie dan na een reset weer ge-unroot ofzo?
Na aan-/uitzetten is de root verdwenen. Hoe het precies zit met de fast reboot van Sense weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:39

Twan V

...en er stralend uitzien

Er schijnt een VISIONary-app te zijn die na iedere reboot het systeem automatisch root, lees ik op XDA.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, maar dan is je toestel geroot als je hem opstart....en dan? Je wilt toch juist nieuwe roms kunnen draaien, dan moet je elke keer als je het toestel opnieuw opstart de rom opnieuw installeren? Of begrijp ik het nu verkeerd? Dat is in iedergeval no-go natuurlijk.

Hoe groot is de kans dat de beveiliging niet gebroken gaat worden en dat er gewoon _nooit_ custom roms voor de Desire Z komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-01 13:27
Die kans lijkt me heel erg klein... er zijn volgens mij al aardig wat developers bezig met zowel de g2 als de desire Z dus volgens mij moet dat wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 04:57

Kingpinda

Citizenship is earned.

monnick schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:40:
Hoe groot is de kans dat de beveiliging niet gebroken gaat worden en dat er gewoon _nooit_ custom roms voor de Desire Z komen?
Nooit lijkt mij niet.. sommige dingen zijn wel wat lastiger te kraken.. Maar mijn inziens valt alles te kraken. Noem eens apparaten op waarvan jij denkt. DAMN.. jammer dat ze dat nooit hebben weten te kraken! Ik kan niks bedenken. Jij wel?

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Kingpinda schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:04:
[...]

Nooit lijkt mij niet.. sommige dingen zijn wel wat lastiger te kraken.. Maar mijn inziens valt alles te kraken. Noem eens apparaten op waarvan jij denkt. DAMN.. jammer dat ze dat nooit hebben weten te kraken! Ik kan niks bedenken. Jij wel?
Uhm, motorola milestone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb je het nu over de milestone of milestone 2?

http://theunlockr.com/201...milestone-using-nandroid/

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=670

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
de milestone is echt nog niet gekraakt hoor, je kan wel via sbf bestanden werken
(tenzij iemand een methode vind om een 2048 bits rsa code te kraken)

2.2 is pas mogelijk (volledig, dus met nieuwe kernel) sinds de gelekte test versie

het feit dat de Z een hardware matige beveiliging heeft doet mij besluiten op een volgende telefoon te wachten

en natuurlijk ook omdat er telefoons aan zitten te komen met Tegra processor :)

[ Voor 8% gewijzigd door JarlSX op 03-11-2010 14:05 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:04:
de milestone is echt nog niet gekraakt hoor, je kan wel via sbf bestanden werken
(tenzij iemand een methode vind om een 2048 bits rsa code te kraken)

2.2 is pas mogelijk (volledig, dus met nieuwe kernel) sinds de gelekte test versie

het feit dat de Z een hardware matige beveiliging heeft doet mij besluiten op een volgende telefoon te wachten

Dat je de ROM kan customizen vindt ik al goed genoeg.

De trend is gelockde bootloaders, dat gaan alle fabrikanten doen, Dit omdat de huisige hardware redelijk futureproof is en mensen minder snel de behoefte zullen hebben aan nieuwe hardware. Als ze er eenmaal mee beginnen zullen ze niet 1, 2, 3 ophouden.

De Snapdragon voorziet niet in de logica welke de OMAP processoren hebben, De details van de bootloader lock zijn nog vaag maar men kan moeilijk spreken over een hardware lock.

Wachten op Tegra hardware vindt ik persoonlijk niet haalbaar. Dit omdat er nogsteeds geen solide berichten zijn in de markt dat er een tegra handset onderweg is. De belofte was 2H 2010 maar daar is verder niks van terecht gekomen. Persoonlijk vindt ik het beter om te wachten op Android 2.3 welke blijkbaar hogere resolutie ondersteunt. Een handset met een hogere resolutie scherm vindt ik belangrijker dan een snellere processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Is er al een Desire Z manual te downloaden? De manual van de G2 heb ik maar wijkt hier en daar denk ik wel af van de Desire Z handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
JarlSX schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:04:

De HTC Desire zou ook enorm lastig te kraken zijn, 2 dagen nadat ie uit was was er een stap-voor-stap handleiding op XDA om hem te rooten en een custom rom te flashen :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 11:31
Sheik schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:45:
Is er al een Desire Z manual te downloaden? De manual van de G2 heb ik maar wijkt hier en daar denk ik wel af van de Desire Z handleiding.
Heb jij dan een linkje naar de G2 handleiding voor ons?
Ondanks dat die natuurlijk afwijkt van de Desire Z is het misschien toch interessant om hem even te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: desire
Vandaag alweer berichten van problemen met HTC toestellen. Dat gekoppeld met de problemen die de Desire HD heeft begin ik onderhand toch echt lauw te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:08:
Vandaag alweer berichten van problemen met HTC toestellen. Dat gekoppeld met de problemen die de Desire HD heeft begin ik onderhand toch echt lauw te worden.
Ja, word je lauw gozer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nogal. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

DennusB schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:49:
[...]

De HTC Desire zou ook enorm lastig te kraken zijn, 2 dagen nadat ie uit was was er een stap-voor-stap handleiding op XDA om hem te rooten en een custom rom te flashen :)
Ja maar in deze konden ze voort op de kennis uit de releasevan de n1, je hoefde alleen de verschillen in bootloader te zoeken en aan te passen in je methode van in dit geval root access.

Ik had in t geval van de Z wel goede hoop op de eerdere release van de hd, en zelfs met n rappe release van de g2 maar t lijkt nu allemaal af te hangen van de dev samples van de toestellen. zodra 1 vd 3 er doorheen is volgt de rest achter elkaar. maar goed voorlopig even afwachten, en wellicht even eerst n voorproefje van een daadwerkelijke hands on in de winkel doen, checken of de rest wel voldoet.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
Review op pocket-lint.com: http://www.pocket-lint.co...c-desire-z-android-review

Verdict
The HTC Desire Z should be taken from two angles. The first is that it offers a touchscreen smartphone experience that many will love, with HTC Sense offering up its easy take on Android and packing in plenty of connected features for you to enjoy. You get all the benefits of the current version of Android too.

You then move over to the keyboard, and despite the impressive opening of the mechanism and the slick way the two halves of the phone sit together, it just doesn’t feel as good to type on as some other smaller handsets. If QWERTY is really your thing and you crave those buttons, then give it a try to see if it suits your hands. For some, the partnering of the physical keyboard with HTC’s usual offering will be an absolute delight, for some, like us, it won’t quite hit the mark.

The HTC Desire Z is undoubtedly a powerful Android handset, but we’re yet to see how its rival the Motorola Milestone 2 will compare in a full review - there is always the chance it will take the top spot.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Hmmm, helaas zijn de eerste reviews dus eerder "lauw" (pocket-lint en slashgear). Dan maar wachten op het verdict van gsmarena, engadget en tweakers, kijken of dat positiever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Vind Pocket lint toch behoorlijk positief, enkel het toetsenbord zijn ze zelf niet echt tevreden mee, wat gewoon gewenning is. Heb de review iets beter gelezen en ze zijn enorm tevreden over het toestel en erg positief, op het toetsenbord na. Lijkt me dus absoluut niet 'lauw'.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 04-11-2010 18:03 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phobosdeimos schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:28:
Hmmm, helaas zijn de eerste reviews dus eerder "lauw" (pocket-lint en slashgear). Dan maar wachten op het verdict van gsmarena, engadget en tweakers, kijken of dat positiever is.
De G2 en Desire Z verschillen niet veel van elkaar. De ene heeft 4Gb en de andere 2, waar G2 staat kun je dus Desire Z lezen.

http://www.engadget.com/2010/10/06/t-mobile-g2-review/

Ik vindt de reviews van Engadget trouwens niet geloofwaardig. Het is meer lopendeband werk dan dat het echt een inhoudelijk review is en dat is niet bij deze maar bij alle telefoons. Veelal zijn het allemaal opmerkingen van, goed, het werkt, voldoende, niet zo goed als ... maar toch voldoende, goede telefoon, etc. Er wordt bijna nooit inhoudelijk ingegaan op wat de goede en slechte punten zijn maar dat kan je ook niet als je zo snel mogelijk zo veel mogelijk reviews online wilt hebben. Dan heb je bijna geen tijd om alles goed te bekijken.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:18:
[...]

De G2 en Desire Z verschillen niet veel van elkaar. De ene heeft 4Gb en de andere 2, waar G2 staat kun je dus Desire Z lezen.

http://www.engadget.com/2010/10/06/t-mobile-g2-review/

Ik vindt de reviews van Engadget trouwens niet geloofwaardig. Het is meer lopendeband werk dan dat het echt een inhoudelijk review is en dat is niet bij deze maar bij alle telefoons. Veelal zijn het allemaal opmerkingen van, goed, het werkt, voldoende, niet zo goed als ... maar toch voldoende, goede telefoon, etc. Er wordt bijna nooit inhoudelijk ingegaan op wat de goede en slechte punten zijn maar dat kan je ook niet als je zo snel mogelijk zo veel mogelijk reviews online wilt hebben. Dan heb je bijna geen tijd om alles goed te bekijken.
Vergeet ook niet de alles is slechter dan Apple attitude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Wat kan je nu het beste doen als je de telefoon hebt? Eerst helemaal opladen tot die vol is of ermee bezig gaan tot hij helemaal leeg is en dan vol opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Tegenwoordig worden batterijen niet meer 'lui' en maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Je kunt dus meteen aan de slag en wanneer nodig een charger aansluiten.

(Overigens probeer ik vaak evengoed apparaten voor gebruik geheel op te laden en ze pas te laden als ze (bijna) geheel zijn ontladen, maar dat is een soort gewenning denk ik :P)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
S0epkip schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:47:
Tegenwoordig worden batterijen niet meer 'lui' en maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Je kunt dus meteen aan de slag en wanneer nodig een charger aansluiten.

(Overigens probeer ik vaak evengoed apparaten voor gebruik geheel op te laden en ze pas te laden als ze (bijna) geheel zijn ontladen, maar dat is een soort gewenning denk ik :P)
Ik las namelijk iets op het XDA forum over de kalibratie van de batterij met de telefoon met het oog op accuratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30
Preparing new lithium-ion for use

Unlike nickel and lead-based batteries, a new lithium-ion pack does not need cycling through charging and discharging. Priming will make little difference because the maximum capacity of lithium-ion is available right from the beginning. Neither does a full discharge improve the capacity of a faded pack. However, a full discharge/charge will reset the digital circuit of a 'smart' battery to improve the state-of-charge estimation
http://batteryuniversity....ing_lithium_ion_batteries

Je kan een lithium batterij gewoon vanaf het begin aan de lader gooien. En deze batterijen zijn prima geschikt om bijvoorbeeld elke nacht aan de lader te hangen.
Het enige is dat na verloop van tijd de meting van de resterende lading gaat afwijken of minder accuraat is. Dus je telefoon geeft 10% resterend aan, en dit is werkelijk nog 30% of misschien 2%.
Hierbij helpt een volledige ontlading, doordat het circuit wat deze resterende lading meet spanningsloos wordt gemaakt wordt de kalibratie als het ware "gereset".
Ikzelf gooi mijn telefoon nieuw uit doos gewoon aan de lader wanneer nodig en vervolgens elke nacht. En dan eens in de paar weken laat ik hem volledig drainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
newsgroupie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:24:
[...]

Je kan een lithium batterij gewoon vanaf het begin aan de lader gooien. En deze batterijen zijn prima geschikt om bijvoorbeeld elke nacht aan de lader te hangen.
Het enige is dat na verloop van tijd de meting van de resterende lading gaat afwijken of minder accuraat is. Dus je telefoon geeft 10% resterend aan, en dit is werkelijk nog 30% of misschien 2%.
Hierbij helpt een volledige ontlading, doordat het circuit wat deze resterende lading meet spanningsloos wordt gemaakt wordt de kalibratie als het ware "gereset".
Ikzelf gooi mijn telefoon nieuw uit doos gewoon aan de lader wanneer nodig en vervolgens elke nacht. En dan eens in de paar weken laat ik hem volledig drainen.
Bedankt voor de informatie :), ik zal hem dan af en toe in het weekend drainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

Relief2009 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:01:
[...]

Vergeet ook niet de alles is slechter dan Apple attitude.
Inderdaad, Engadget moet je nogal oppassen als het niet apple is. Hun puntentelling op zich is nog wel in orde, maar al de rest krijgt toch minstens 1 punt minder dan de apple devices.

En ik heb ook het gevoel dat hun reviews wel snel snel gedaan worden, om als 1 van de eerste een review te hebben. Dan wacht ik liever op anandtech, ze testen niet zo veel toestellen, maar ze nemen hun tijd ervoor, en zijn zeer diepgaand. En ik heb het gevoel dat ze neutraal kijken naar ieder toestel.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newsgroupie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:24:
[...]

Die informatie is sterk verouderd want lang niet alle apparaten laten dit toe. Uit oogpunt van energie besparing kappen ze de energie toevoer af wanner de accu zijn "last known charge capacity" bereikt. De logica welke deze meting doet is tegenwoordig sterk verbetered waardoor die afwijking maar minimaal is. Als je echt je accu wil hercalibreren dan moet je een speciaal apparaatje gebruiken of een speciaal commando geven. Zoals Samsung telefoons hebben vaak een geheime menu waarin je kan aangeven dat de telefoon eenmalig het limiet moet negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:34:
[...]

Die informatie is sterk verouderd want lang niet alle apparaten laten dit toe. Uit oogpunt van energie besparing kappen ze de energie toevoer af wanner de accu zijn "last known charge capacity" bereikt. De logica welke deze meting doet is tegenwoordig sterk verbetered waardoor die afwijking maar minimaal is. Als je echt je accu wil hercalibreren dan moet je een speciaal apparaatje gebruiken of een speciaal commando geven. Zoals Samsung telefoons hebben vaak een geheime menu waarin je kan aangeven dat de telefoon eenmalig het limiet moet negeren.
OK, dit was mij niet bekend, thanks.
Dus met andere woorden zeg je dat drainen om te hercalibreren is niet nodig want de afwijking is minimaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 23:24
Geen matches
Betreffende de accu, hierbij een aantal benchmarktesten van de G2:

http://www.anandtech.com/show/3967/the-tmobile-g2-preview/4

scoort niet heel erg hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Tweakers heeft review toestellen binnen! :) Dit hoorde ik op Twitter van Arnoud Wokke. Hij reageerde het volgende:
arnoudwokke Reviewtoestel. Review komt binnenkort, maar hoe meer mensen naar @olafvm twitteren dat de review snel online moet, hoe beter :P
Iedereen dus even olafvm spammen! Net zoals ik dus :)
@OlafvM Hoi. Ik moest van @arnoudwokke jou spammen dat de review van de HTC Desire Z snel online moet komen, doe je best! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Beter een dag of wat meer geduld en een goede review :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 12:20
Geen matches
Beter eerst een korte impressie en daarna een volledige review. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat voor veel mensen de review doorslag zal geven of ze hem nu gaan kopen of willen wachten totdat de kinderziektes eruit zijn dus graag zsm de review.

Echter, zou graag hebben dat het hinge mechanisme echt goed wordt getest en ben ook benieuwd naar de snelheid van het toestel.

Ik kijk er in elk geval naar uit. Ik had vanmiddag een dummy in handen en het Z-mechanisme leek goed te werken (maarja het is maar een dummy). Ik heb em een keer of 30 open en dicht gedaan en ook op zijn kop gehouden en geschud. Hij zakte niet open ook niet door de zwaartekracht ben benieuwd hoe dat met 'de echte' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik weet niet of dit al langs was gekomen maar ik kwam dit tegen: http://www.mugen-power-ba...-desirez-t-mobile-g2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Nice! voor zover ik begrijp past hij er dus gewoon in, zonder dat het gaat uitsteken of dat er een ander klepje nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dat is wel cool. Maar zijn zulke batterijen veilig? Heeft iemand ervaringen met de mugen batterijen? Als iemand deze in zijn Z gaat doen dan ben ik wel heel benieuwd naar de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Geen matches
Unboxing video's en reviews verschijnen online!

Unboxing en korte vergelijking met andere toestellen door PocketNow:

Review van PhoneArea, totaal iets van 30 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 14:17
Laatste 2 filmpjes overtuigen wel! Heeft iemand al wat kunnen vinden over de processor prestaties van de HD en Z tegenover elkaar uitgemeten? Ik kan zo snel geen goede informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:11
Hij beunt er ook wel flink tegenaan ><
Maarja, dat heeft waarschijnlijk weinig met het probleem te maken, want dat was denk ik al zo.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
En als je dan de posts leest komt duidelijk naar voren dat je bij normaal gebruik geen hinder ondervind van de Z hinge. Heb het idee dat er van een mug een olifant wordt gemaakt. Ik kan ook rond schreeuwen dat de Desire Z stuk gaat als je hem van 10 meter naar beneden gooit, ook iets wat niet valt onder het kopje normaal gebruik. De slijtage van de Z hinge bij normaal gebruik, dat is een interessante discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 15:50:
Hij beunt er ook wel flink tegenaan ><
Maarja, dat heeft waarschijnlijk weinig met het probleem te maken, want dat was denk ik al zo.
Ik denk dat hij hem dicht probeert te rammen ofzo... Zijn punt is, denk ik, maakt niet uit hoe hard ik hem dicht ram hij gaat toch open.

De manier waarop hij hem vast houdt is onzin, waarom zou je je telefoon zo vastpakken? Ik zou het veel erger vinden dat als hij open is en ineens dicht springt. DIe video's zijn er niet? Ik heb hem open, ik lig in bed even te tikken en dan gebeurt er....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
De manier waarop hij met ze toestel omgaat lijkt me ook niet bepaald de praktijk. Als je zo gaat lopen hossen met z'n toestel gaat die vanzelf kapot ja.

Zullen vast wel toestellen zijn waarbij het mechanise beter en strakker zit dan bij andere, maar ik denk dat je er bij normaal gebruik geen last van hebt.

Verheug me er erg op het toestel zelf vast te houden en ermee te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
RLHSniper schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:52:
De manier waarop hij met ze toestel omgaat lijkt me ook niet bepaald de praktijk. Als je zo gaat lopen hossen met z'n toestel gaat die vanzelf kapot ja.

Zullen vast wel toestellen zijn waarbij het mechanise beter en strakker zit dan bij andere, maar ik denk dat je er bij normaal gebruik geen last van hebt.

Verheug me er erg op het toestel zelf vast te houden en ermee te werken!
Hij zegt tot 2 keer toe een toestel gehad te hebben die zo los zit. Zelf vermoed ik dat elk toestel zo los zit en dat hij het mechanisme beoordeeld op behoorlijk abnormale handeling. Lijkt mij een beetje een mierenn**k*r. Maar inderdaad, zelf kunnen testen is het ultieme oordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
Waarom zeggen ze in de PhoneArena review dat de Desire Z geen HSPA+ heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knirfie244 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:04:
Waarom zeggen ze in de PhoneArena review dat de Desire Z geen HSPA+ heeft?
Omdat de Desire Z dat niet heeft. De T-mobile G2 is ontworpen voor T-Mobile US welke HSPA+ ondersteunt. De Desire Z ondersteunt HSDPA. Uiteindelijk maakt het niks uit want er zijn geen providers bij mij bekend welke zulke hoge snelheden combineren met telefoon abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
Voor ons maakt het ook niet uit, de kans is klein dat HSPA+ hier ooit uitgerold wordt, LTE zit er alweer aan te komen. Ik dacht alleen dat de Desire Z ook HSPA+ had, gezien er genoeg europese landen (en australië/nieuw zeeland) zijn die wel al HSPA+ hebben.

Waar nederland redelijk hoog staat in de ranglijsten voor breedband, lopen we eigenlijk gigantisch achter op het gebied van mobiel internet.

[ Voor 39% gewijzigd door knirfie244 op 07-11-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knirfie244 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 23:59:
Voor ons maakt het ook niet uit, de kans is klein dat HSPA+ hier ooit uitgerold wordt. Ik dacht alleen dat de Desire Z het ook had (gezien er wel europese landen zijn die al HSPA+ hebben.

Waar nederland redelijk hoog staat in de ranglijsten voor breedband, lopen we echt gigantisch achter op het gebied van mobiel internet.
Dan nog. Er is geen een provider welke de snelheden van HSPA+ combineert met de standaard abo's. Als je die snelheden wilt moet je betalen en flink ook. Niet echt interesant, vooral niet omdat men binnenkort begint met de uitrol van 4G netwerken. Dan is die investering in HSPA+ niet meer rendable.

HSPA+ is ook niet echt alles hoor. De enige manier waarop je de hogeresnelheden kan halen is als je dicht op de mast zit. Als je verder op zit dan zijn de snelheden even hoog als HSDPA. Nou heb ik vaak genoeg problemen om een 3G signaal te krijgen als ik binnen ben. Als je die snelheden van HSPA+ ook echt haalbaar wilt maken dan moet je er een hoop masten bij plaatsen (of je moet die enkeling zijn die vlak op de mast woont/werkt). Dan kunnen dat net zo goed 4G masten zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

Sorcerer8472

Mens sana?

Iedereen is trouwens maar zo enthousiast over die HTC "clouddiensten", maar mij lijkt dat HTC zo meer informatie over je heeft dan Google :? Zelfs toegang tot je sms-/mailcontact zouden ze kunnen krijgen. Daarnaast heb ik ook in het Desire HD-topic gelezen dat de dienst blijkbaar nog steeds contact met je toestel kan krijgen als het password op het toestel verandert, tenzij ik dat verkeerd heb gelezen of het verkeerd verwoord is.

Ben dus onder andere benieuwd hoeveel functionaliteit er verloren gaat als je er níet voor kiest om hiermee te connecten. Niet dat ik paranoïde ben, maar als zakelijke gebruiker wil ik niet rondlopen met een security hole in m'n broekzak, pun niet intended :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:01:
Iedereen is trouwens maar zo enthousiast over die HTC "clouddiensten", maar mij lijkt dat HTC zo meer informatie over je heeft dan Google :? Zelfs toegang tot je sms-/mailcontact zouden ze kunnen krijgen. Daarnaast heb ik ook in het Desire HD-topic gelezen dat de dienst blijkbaar nog steeds contact met je toestel kan krijgen als het password op het toestel verandert, tenzij ik dat verkeerd heb gelezen of het verkeerd verwoord is.

Ben dus onder andere benieuwd hoeveel functionaliteit er verloren gaat als je er níet voor kiest om hiermee te connecten. Niet dat ik paranoïde ben, maar als zakelijke gebruiker wil ik niet rondlopen met een security hole in m'n broekzak, pun niet intended :P
Je kan de dienst als een geheel of alleen delen ervan aan en uit zetten op je toestel zonder dat het verdere impact heeft op de Sense UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik verkeerd zat daarjuist :p

welke bescherming kopen jullie voor jullie Z ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 11:31
Ik zocht eigenlijk een hoesje zoals bij de HTC TyTN in de verpakking zat:
Joen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Nouja... Ik stop liever niet mijn telefoon zonder bescherming in mijn broekzak. Horizontaal aan mijn riem is hij beschermd en zit hij niet in de weg.
Mijn T-Shirt valt er toch altijd over heen en mijn sleutels hangen altijd aan de broekriemlus en dan in de broekzak. Dus erg nerdy loop ik er niet bij hoor. B) ;) :P

het beschermhoesje van mijn HTC TyTN die toen bij de telefoon zat was zo iets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://i1.expansys.com/img/g/173550/htc-touch-3g-pouch-case-po-s322.jpg

Ik hoop dus zo iets ook voor mijn HTC Desire Z te kunnen vinden... O-)
Aangezien ik dat niet kan vinden is het voorlopig deze geworden:
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b204057.jpg
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=204057

Maar ik hoop toch nog te vinden wat ik oorspronkelijk zocht... O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Joen op 08-11-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Modbreak:Maak voor accessoires aub even een apart topic aan in Accessoires en GPS-Navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Accessoires voor de Desire Z kunnen vanaf nu hier besproken worden:

Accessoires voor de HTC Desire Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Hier nog even een uitgebreide review: http://www.trustedreviews...010/11/05/HTC-Desire-Z/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
Wat me opvalt bij verschillende reviews is dat ze elkaar af en toe goed tegenspreken. Heb niet zo direct bewijs bij de hand, maar bij bovenstaande review vinden ze de cpu erg traag, terwijl bij andere reviews de cpu geheel de hemel in geprezen wordt.

Lastig om een objectieve mening erover te kunnen vormen alsnog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Laatst online: 31-01 13:27
RLHSniper schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:39:
Wat me opvalt bij verschillende reviews is dat ze elkaar af en toe goed tegenspreken. Heb niet zo direct bewijs bij de hand, maar bij bovenstaande review vinden ze de cpu erg traag, terwijl bij andere reviews de cpu geheel de hemel in geprezen wordt.

ja inderdaad... is me ook opgevallen. vooral ook over hoe het toetsenbord typt zijn veel verschillende meningen... nou ja ik neem gewoon alle positieve dingen aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RLHSniper schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:39:

En hier zeggen ze ineens dat de accu 2 dagen mee gaat terwijl andere reviewers roepen dat hij amper de dag haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
En in deze review zeggen ze ook nog eens dat dit LCD scherm beter is dan elk AMOLED. En ja over het toetsenbord zijn ze ook vaak afwisselend over, je kan er pas over oordelen als je hem zelf hebt denk ik maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Die elkaar tegensprekende reviews mbt. snelheid en 'smoothness' van de UI hebben voor mij in ieder geval het effect gehad dat ik de Desire-Z niet meer blind ga aanschaffen, maar hem eerst fysiek in m'n handen wil hebben in een winkel, om er ff mee te spelen en gevoel te krijgen hoe snel en 'smooth' hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:38:
Die elkaar tegensprekende reviews mbt. snelheid en 'smoothness' van de UI hebben voor mij in ieder geval het effect gehad dat ik de Desire-Z niet meer blind ga aanschaffen, maar hem eerst fysiek in m'n handen wil hebben in een winkel, om er ff mee te spelen en gevoel te krijgen hoe snel en 'smooth' hij is.
Ik ga in elk geval even alle toestellen van HTC naast elkaar leggen.

http://www.pdashop.nl/htc-demodagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakota85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 21:46
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:01:
[...]

Ik ga in elk geval even alle toestellen van HTC naast elkaar leggen.

http://www.pdashop.nl/htc-demodagen
Ik ga zaterdag ook zeker even langs bij de vestiging in Groningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 21-09 20:12
Haay schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:38:
Geen idee of het bij de Desire Z ook zo is, maar bij de Desire HD bestaat een bug waardoor het toestel erg traag wordt doordat /init 90+% CPU gebruikt. De oplossing: USB debugging aanzetten.
Het zou dus kunnen dat sommige reviewers dit probleem ook hadden bij de Desire Z zonder het te weten, en sommige reviews dus nogal negatief zijn over de smoothness terwijl anderen zonder deze bug er positief over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Geen matches
Weet je wat ik volgensmij ga missen... Het ctrl knopje, om bijvoorbeeld ctrl+c en ctrl+v te doen.. gebruikte ik erg veel op andere toestellen.. Of kan dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 21-09 20:12
Als je ongeveer 1 seconde ergens drukt op het scherm terwijl er tekst staat (in een mail of sms bijvoorbeeld) kan je tekst selecteren en kopiëren. Vervolgens kan je op dezelfde manier tekst plakken wanneer je zelf aan het typen bent. Zo werkt het tenminste op de HD dus dat zal op de Z wel hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Het viel me eigenlijk net pas op dat er zowel links als rechts een FN toets zit, dit is ook weer een pluspunt vind ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 15:54
Gamepie56 schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:30:
Weet je wat ik volgensmij ga missen... Het ctrl knopje, om bijvoorbeeld ctrl+c en ctrl+v te doen.. gebruikte ik erg veel op andere toestellen.. Of kan dit wel?
Bovendien kun je 2 functietoetsen zelf toewijzen, you do the math.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuner12 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:59:
[...]

Bovendien kun je 2 functietoetsen zelf toewijzen, you do the math.. :)
Volgens mij zijn dat geen functietoestsen maar application shortcuts.

Deze reviewer lijkt helemaal geen last te habben van loszittende scharnieren. Zijn scharnieren zitten zelfs zo stroef dat hij de telefoon in eerste instantie niet open krijgt.

YouTube: T-Mobile G2 Reviewed a HTC Desire Z Phone - Unboxing (MobilityMinded.com)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
MarDor schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:11:
[...]

ja inderdaad... is me ook opgevallen. vooral ook over hoe het toetsenbord typt zijn veel verschillende meningen... nou ja ik neem gewoon alle positieve dingen aan :P
Datzelfde zie je bij de Droid 2 / Milestone 2, de ene reviewer vind de Droid 2 keyboard een gigantische verbetering, en gooit hem bij de beste keyboards die er verkrijgbaar zijn, de andere reviewer vind hem bijna even slecht als de Droid 1. Ik denk dat vooral keyboards een kwestie van smaak is, en dus ook afhankelijk van de reviewer/gebruiker.

Daarom wacht ik gewoon tot zowel de Z als de Milestone 2 in de winkel liggen zodat ik beide keyboards uit kan proberen. Qua specificaties verschillen de telefoons toch weinig van elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door knirfie244 op 09-11-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:23:
[...]

Volgens mij zijn dat geen functietoestsen maar application shortcuts.

Deze reviewer lijkt helemaal geen last te habben van loszittende scharnieren. Zijn scharnieren zitten zelfs zo stroef dat hij de telefoon in eerste instantie niet open krijgt.

YouTube: T-Mobile G2 Reviewed a HTC Desire Z Phone - Unboxing (MobilityMinded.com)
Ik vind de G2 er redelijk goedkoop uitzien als je alleen maar naar het plaatje kijkt op de doos ziet er wat te simpel uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
knirfie244 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:04:
[...]

Datzelfde zie je bij de Droid 2 / Milestone 2, de ene reviewer vind de Droid 2 keyboard een gigantische verbetering, en gooit hem bij de beste keyboards die er verkrijgbaar zijn, de andere reviewer vind hem bijna even slecht als de Droid 1. Ik denk dat vooral keyboards een kwestie van smaak is, en dus ook afhankelijk van de reviewer/gebruiker.
Absoluut een kwestie van smaak, vind namelijk de droid 1 (milestone) een uitstekend keyboard hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51
Er zijn hoopvolle berichten op XDA dat de G2 (= HTC Vision = Desire Z) geroot is (hoewel er op IRC nog wordt gezegd dat men nog niet helemaal daar is).

Dat zou wel erg mooi zijn, aangezien dat toch een van m'n criteria is voordat ik de Z aanschaf.

[ Voor 11% gewijzigd door Mottebelke op 09-11-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infernix
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:27
Hij is volledig geroot. hboot (SPL) is al vervangen met een engineering versie, volledig S-OFF. Werkend getest op de G2, Desire Z en Desire HD 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:53
Got some news on the review :)

Oorspronkelijk stond - mede door het uitstel van de release en levering reviewexemplaren - de review gepland voor eind deze maand. Ik heb gepraat als brugman en de hoofdredacteur is onder de zware druk bezweken en de review vervroegd naar deze week \0/

Dit is wat je ongeveer kunt verwachten:
- Uiteraard veel foto's en leesvoer :)
- Uitgebreide bespreking hardware en scherm
- Ik belicht uiteraard ook het toetsenbord uitgebreid - en heb even een niet representatief testje gedaan hoe snel je kan typen erop tov Swype en onscreen toetsenbord HTC :)
- Uitgebreide bespreking aanpassingen software voor toetsenbord (en natuurlijk de nieuwe Sense, maar veel daarvan kun je ook vinden in de Desire HD-review)
- Benchmarks en praktijktests: en hij presteerde wmb boven verwachting :)

Ik ben momenteel de laatste hand aan het leggen aan de review. Dan moet hij nog worden nagekeken - omdat nu eenmaal niemand foutloos schrijft ;) - en dan gaat hij als alles goed gaat voor het weekeinde online :)
Pagina: 1 ... 6 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!