Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
Matched: desire, z
Jamievanm schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:23:
Hoe moet ik dit nou zien?!

Desire = 1 ghz
Desire Z = 800MHZ (In een benchmark ergens gezien dat hij sneller is dan de Nexus One?! En de Nexus One sneller dan de Galaxy?!
Desire HD = 1 gighz extra snelle versie cpu en een betere GPU. (Stuk sneller dan de Galaxy)

Hoop dat iemand hier duidelijkheid over kan geven.
<...>
De Desire heeft een 1st gen snapdragon @ 1GHz.
De DHD heeft een 2nd gen snapdragon @ 1GHz. Deze is op een kleiner procedé gebakken (zuiniger), heeft twee x zo veel grafisch geweld aan boord als de 1st gen en kan sneller internet aan (niet dat de providers dat in NL al hebben afaik).
De Z heeft een 2nd gen snapdragon @ 800MHz.

Als je de Galaxy S bedoelt volg ik je even niet. Deze heeft juist beter GPU specs dan de snapdragons... zie nieuws: 'Samsung Galaxy S heeft veruit krachtigste gpu tot nog toe'

Kortom je kiest de Gal S voor (grafische) performance, de DHD voor het grootte scherm en sense of de Z voor keyboard en sense.
Hope this helps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens gelezen dat de grafische chip in de DHD en Z sneller zou zijn dan die in de Galaxy.

Edit: bronnen verschillen erover van mening, de één zegt dat de Adreno 205 sneller is, de ander de PowerVR SGX540, maar het ontloopt elkaar in ieder geval niet veel.

Sowieso hardware accelerated Flash t.o.v. de Desire *O* Laat dat nu vaak merkbare lag opleveren, dus zeker een vooruitgang.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:39
Toen dat artikel geschreven was, waren de Desire Z en HD er nog niet. Het verschil tussen de Galaxy S en Desire Z (eigenlijk T-Mobile G2) is veel kleiner: http://androidevolutions....bird-in-samsung-galaxy-s/.

Let trouwens ook op:de performance van de Galaxy S kan ook verbeteren met Android 2.2. Het is meer een kwestie van welke handset is beter dan welke GPU is beter. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:45:
[...]

De één wordt echter wel getest met 2.1 en de ander met 2.2, dus een echte vergelijking is het niet.
Ik was al aan het editten. :P

[ Voor 43% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-10-2010 23:46 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap-Jan schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:44:
Toen dat artikel geschreven was, waren de Desire Z en HD er nog niet. Het verschil tussen de Galaxy S en Desire Z (eigenlijk T-Mobile G2) is veel kleiner: http://androidevolutions....bird-in-samsung-galaxy-s/
De één wordt echter wel getest met 2.1 en de ander met 2.2, dus een echte vergelijking is het niet.
Okay :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik ben toch al ruimschoots om, ik kan me niet voorstellen dat er iets anders zou zijn mijn Nexus op te volgen. 4 inch en groter scherm vind ik qua device gewoon te groot, de specs doen t erg goed en van de nieuwe GPU hoop ik op een (meer dan) positieve improved performance. Enige wat me nog echt tegenhoud is de "support" uit de community (lees:XDA) op de DHD, de G2/DZ. Deze lijkt echt minimaal, ik hoop dat dit de komende week (flink) op gang komt. Want de opties/vrijheid in mn huidige N1 wil ik echt terugzien, hoe dan ook. In dat opzicht denk ik wel ook een mogelijke dealbreaker. Alternatieven zijn inmiddels afgevallen, heb weinig tot geen vertrouwen in de opstelling van Moto betreffende de Droid2, dus het wordt of de Desire Z, of afwachten wat HTC op de android plank wil gooien richten einde Q4.

jammer dat Google zich ook niet meer mengt in een opvolger voor de N1, weet bijna zeker dat die ultiem was geworden, maar blijkbaar was de N1 een whole "testcase" voor Google....spijtig genoeg

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zit nu ook te kijken naar de Desire Z na een positieve ervaring met Android tablets. Het toestel is net uit en dat is de enige reden dat er nog maar weinig support is. De G2 lijkt op gang te komen op XDA en op de Z zit iedereen te wachten. De CPU is trouwens al overgeklokt tot 1.42GHz, dus dat belooft al heel veel.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
martincm schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 01:33:
Ik ben toch al ruimschoots om, ik kan me niet voorstellen dat er iets anders zou zijn mijn Nexus op te volgen. 4 inch en groter scherm vind ik qua device gewoon te groot, de specs doen t erg goed en van de nieuwe GPU hoop ik op een (meer dan) positieve improved performance. Enige wat me nog echt tegenhoud is de "support" uit de community (lees:XDA) op de DHD, de G2/DZ. Deze lijkt echt minimaal, ik hoop dat dit de komende week (flink) op gang komt. Want de opties/vrijheid in mn huidige N1 wil ik echt terugzien, hoe dan ook. In dat opzicht denk ik wel ook een mogelijke dealbreaker. Alternatieven zijn inmiddels afgevallen, heb weinig tot geen vertrouwen in de opstelling van Moto betreffende de Droid2, dus het wordt of de Desire Z, of afwachten wat HTC op de android plank wil gooien richten einde Q4.

jammer dat Google zich ook niet meer mengt in een opvolger voor de N1, weet bijna zeker dat die ultiem was geworden, maar blijkbaar was de N1 een whole "testcase" voor Google....spijtig genoeg
tuurlijk moet het nog op gang komen bij xda...toestellen zijn nog nauwelijks leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:12
Heeft iemand van jullie dit bericht gezien:
http://www.iex.nl/Nieuws/...-werkt-samen-met-HTC.aspx
AMSTERDAM (AFN) - Navigatiebedrijf TomTom gaat een samenwerkingsverband aan met smartphonebedrijf HTC Corporation. Dat maakte het bedrijf woensdag bekend.

TomTom gaat kaarten leveren aan HTC Locations. Het product Locations is in eerste instantie verkrijgbaar op de HTC Desire HD en HTC Desire Z smarthphones in Europa en Azië.
/Quote

Ik denk dat dit een zeer positieve ontwikkeling is om uiteindelijk TomTom op android te zien. Locations was tijdens de introductie van de Desire Z gebaseerd op de kaarten en technologie van Route66.
Eens kijken wat dit gaat doen met de routerings prijzen op htcsense.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:16
Matched: z
Het is niet "tomtom" de software die je gaat zien op Android, ze gaan enkel de kaarten gebruiken. Vind HTC Locations nogal erg beperkt kwa navigatiesoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevh
  • Laatst online: 22-09 22:12
phobosdeimos schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:14:
Het is niet "tomtom" de software die je gaat zien op Android, ze gaan enkel de kaarten gebruiken. Vind HTC Locations nogal erg beperkt kwa navigatiesoftware.
De navigatiesoftware is voorzover ik heb kunnen vinden gebaseerd op Route66, zij bieden ook de premium diensten aan, de volgende prijzen heb ik in de diverse fora kunnen vinden:

licenties R66 30 dagen 1 year life cycle
canada $ 4.99 $ 19.98 $ 29.98
usa $ 7.49 $ 29.98 $ 39.99
western europe E 9.99 E 39.99 E 49.99
australia AUD 7.49 AUD 39.99 AUD 79.98
traffic WE E 2.99 E 9.99
Cam USA/Can $ 2.29 $ 7.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ziek :p Iemand heeft z'n T-mobile G2 processor naar 1,42 Ghz geklokt. Haal je best wel hoge Quadrant scores mee! De G2 staat nu ook tweede qua Quandrant scores op smartphonebenchmarks.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Michel242186 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 07:34:
[...]

tuurlijk moet het nog op gang komen bij xda...toestellen zijn nog nauwelijks leverbaar.
Mja, wellicht inderdaad. Maar met de Nexus was deze al ruim 10 dagen voor release geopend. Daardoor was 2 weken nadat ik m kreeg, dat is 3 weken na officiele US release, eigenlijk alles al mogelijk (root,recovery,custom rom) en ging van daar uit de optimalisatie van start.

Maar goed, ik verwacht dit wel snel eigenlijk dus nu maar hopen op een snelle release van de Z zelf in nederland, dit gaat m toch echt wel worden ;)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Leuk om mijn "post" terug te zien op de FP :)

nieuws: Ontwikkelaar klokt T-Mobile G2 over naar 1,42GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:40
Van je smartphone met fysiek toetsenbord een echte gaming handheld maken!

Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/news/0000012712//buttonsfinished.jpg

Lijkt me ook geweldig voor onze nieuwe Z!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Wanneer kunnen we eigenlijk android 3.0 telefoons verwachten, of is de desire z ook te draaien op android 3.0? En wat zijn de voordelen van de Desire Z tegenover de Desire? Alleen de qwerty toetsenbord?

[ Voor 29% gewijzigd door AOC op 20-10-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 23:24
Bij pdashop zijn binnenkort demodagen met de desire Z!

http://www.pdashop.nl/htc...il&utm_campaign=promoblok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Dark0z schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:34:
Wanneer kunnen we eigenlijk android 3.0 telefoons verwachten, of is de desire z ook te draaien op android 3.0? En wat zijn de voordelen van de Desire Z tegenover de Desire? Alleen de qwerty toetsenbord?
Je vragen intypen in google en de antwoorden lezen duurt even lang hoor.
Of de Desire Z android 3.0 krijgt weet niemand met zekerheid, maar naar alle waarschijnlijkheid wel.
De Desire Z heeft veel verschillen tov de gewone Desire, daarvoor sla je een site als gsmarena.com er maar eens op na. Of gewoon de site van HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC is grootscheeps aan het adverteren met o.a. de Desire Z, dus dan moeten ze er wel vlot mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dark0z schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:34:
Doe aub zelf eerst wat moeite voordat je hier vragen stelt. Dit soort basic vraagjes horen niet op GoT thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:31
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:54:
HTC is grootscheeps aan het adverteren met o.a. de Desire Z, dus dan moeten ze er wel vlot mee komen.
Waar heb jij er reclame voor gezien dan? Ik ben er nog geen reclame voor tegengekomen...
Heb alleen nog maar TV reclame over HTC Sense op de Desire HD gezien tijdens een reclameblok in popstarts op SBS6 afgelopen maandag.

[ Voor 18% gewijzigd door Joen op 21-10-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Joen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:31:
[...]

Waar heb jij er reclame voor gezien dan? Ik ben er nog geen reclame voor tegengekomen...
Heb alleen nog maar TV reclame over HTC Sense op de Desire HD gezien tijdens een reclameblok in popstarts op SBS6 afgelopen maandag.
Ik zag toevallig gisteren op tv dat er reclame kwam van HTC en lieten hun nieuwe toestellen zien waar ook de Desire Z in voor kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:31:
Geen idee welke zender, maar gezien mijn kijkpatroon zeker geen SBS6 ;) Ging om een reclame over de features van HTC, eindigend in iets over de Desire family met de Desire, HD en Z samen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:39:
Ik had ergens gelezen dat de grafische chip in de DHD en Z sneller zou zijn dan die in de Galaxy.

Edit: bronnen verschillen erover van mening, de één zegt dat de Adreno 205 sneller is, de ander de PowerVR SGX540, maar het ontloopt elkaar in ieder geval niet veel.

Sowieso hardware accelerated Flash t.o.v. de Desire *O* Laat dat nu vaak merkbare lag opleveren, dus zeker een vooruitgang.
Je hebt wat FPS tests en daar lijken de Z en de HD sneller dan de Galaxy S, maar de Galaxy S heeft een framerate cap van 59. De GPU van de Galaxy S kan 90 miljoen triangles berekenen, en die van de DHD en DZ ongeveer 40. Dit verschil lijkt significanter dan het werkelijk is, maar als je van plan bent veel games op je phone te zetten is een Galaxy S toch wel een stuk meer future proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:07:
Je hebt wat FPS tests en daar lijken de Z en de HD sneller dan de Galaxy S, maar de Galaxy S heeft een framerate cap van 59. De GPU van de Galaxy S kan 90 miljoen triangles berekenen, en die van de DHD en DZ ongeveer 40. Dit verschil lijkt significanter dan het werkelijk is, maar als je van plan bent veel games op je phone te zetten is een Galaxy S toch wel een stuk meer future proof.
De Galaxy S gaat het sowieso niet worden, lelleke plasticbak die dat is*. Games speel ik sowieso niet gigantisch veel, plus dat een framecap natuurlijk gewoon een framecap is.

*Mijn mening en alleen mijn mening, als je die niet kunt hebben moet je dit niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Thomasthomas schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:07:
[...]
Dit verschil lijkt significanter dan het werkelijk is, maar als je van plan bent veel games op je phone te zetten is een Galaxy S toch wel een stuk meer future proof.
* Freekers mompelt iets in de trand van Appels en Peren vergelijken.

De Galaxy S heeft geen fysiek toetsenbord, de Desire Z wel. Anders had je net zo goed voor de Desire HD kunnen gaan.
Gamen is fijner met een fysiek toetsenbord imho

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

PeeJay

Prutser

Heb als vervanger van mijn zakelijke telefoon de Desire Z gekozen. Ben benieuwd :)

Don't play dumb with me, that's a game you can't win....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patonthenet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
De HTC Desire Z valt ook te overclocken tot 1,4 Ghz...
http://www.mobilecowboys.nl/raarmaarwaar/13115
Nog ff en ik doe gwn mijn PC de deur uit :p

Oeps...oud nieuws :p

[ Voor 10% gewijzigd door patonthenet op 21-10-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Want een 1.5Ghz ARM processor is net zo snel als een pc? Bij lange na niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat hij bedoeld, als deze ontwikkelingen zich zo rap voortzetten, dan kan de PC de deur uit , en dat zal hij vast niet letterlijk bedoelen, maar meer op een toon van ''men het gaat wel heel snel die ontwikkeling'' dus zn uitspraak een beetje extra kracht bijzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Freekers schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:08:
[...]

* Freekers mompelt iets in de trand van Appels en Peren vergelijken.

De Galaxy S heeft geen fysiek toetsenbord, de Desire Z wel. Anders had je net zo goed voor de Desire HD kunnen gaan.
Gamen is fijner met een fysiek toetsenbord imho
Android is op dit moment sowieso nog niet echt weggelegd voor games, een Desire Z is een goede keus. Ik was ook mooi voor de Desire Z gegaan, ware het niet dat ik een Galaxy S heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Geen matches
Thomasthomas schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:05:
[...]

Android is op dit moment sowieso nog niet echt weggelegd voor games,
[...[
Want :?

Ik noem bijvoorbeeld een Snesoid, Nesoid etc. Angry Birds, Reckless Racing en nog tal van andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat vind ik inderaad ook... Dat understatement horen we nu al vanaf het begin van Android..
Zijn echt wel vette games / developers voor te vinden, zoals de games van Gameloft, die gewoon uber zijn...!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ja dat weet ik(heb zelf genoeg games op m'n SGS staan), en het is opkomend, maar vergeleken bij de App Store stelt het nog niet zo veel voor. Onder andere omdat er nog geen PayPal of Click and Buy support is.

Ik bedoel het meer in de zin van je koopt in eerste instantie geen Android telefoon om games op te doen, dus het maakt in zekere zin niet uit of je nou een telefoon met een snelle of (relatief) langzame GPU hebt.

Lekker off topic, maarja, heb wel even mijn zegje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
iemand al een goede screenprotector gevonden voor de Desire Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik heb zelf deze universele genomen: http://www.pdashop.nl/pro...enprotector-duo-pack.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Is er al iets bekend over het rooten / custom roms voor de Desire Z?

De Desire HD is volgens mij al heel snel geroot, en er staan ook al wat roms op XDA. De T-Mobile G2 daarentegen heeft zo'n selft-restoring systeem waardoor er alleen een tijdelijke root mogelijk is (tot het uitzetten van je telefoon). Weet iemand of het rooten van de DZ makkelijk of moeilijk zal gaan?

Ik weet niet of dit de normale gang van zaken is voor HTC, maar dit klinkt wel goed:
HTC releases Desire Z source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is de Hinge probleem al opgelost ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:49:
Is de Hinge probleem al opgelost ??
Ja, dat is verholpen met de laatste firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:37:
[...]

Ja, dat is verholpen met de laatste firmware update.
Oke, en nu serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien moet je zelf eerst even wat moeite doen voordat je je vraag hier neer plempt? Die sarcastische opmerking komt niet-voor-niets. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Zie eerder dit topic:
FooLsKi schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:12:
[...]

Ik ben erg te spreken over de Z. Het 'scharnierprobleem' vind ik ook vrij triviaal. Je moet het toestel echt raar vasthouden, wil je het kunnen reproduceren.
Dat zegt genoeg denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Een verkoper van Belcompany heeft mij gisteren gezegt dat het toestel va volgende week in de winkels ligt.
Ik heb hem direct gereserveerd en krijg een belletje wanneer het toestel klaar ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 20:49
brrrt schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:45:
[...]

Zie eerder dit topic:

[...]

Dat zegt genoeg denk ik. :)
Eigenlijk niet, dat iemand het triviaal vind zegt niet of het wel of niet opgelost is voor de europese release.

En daarnaast, dat één persoon het triviaal vind wil niet zeggen dat de rest van de wereld die mening deelt. Wat ik er van gezien hoef je het toestel helemaal niet zo extreem raar vast te houden om hem open te laten klappen. Bijvoorbeeld als je 's avonds in bed nog even met de telefoon ligt te spelen heb je hem vaak al ondersteboven vast.

Gezien er op internet nog weinig over te vinden is is het een terechte vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dit is geniaal! Deze gozer laat zien hoe hij gewoon met het fysieke toetsenbord (onder andere) SNES spellen kan spelen. Ziet er uit alsof het super goed bestuurd! :D Eén van dé redenen waarom ik zo graag een fysiek toetsenbord wil :)

SNES spellen te zien vanaf 3:30, daarvoor is het denk ik Playstation emulator of zo?

(Italiaans gesproken, maar dat doet er niet toe)

[ Voor 28% gewijzigd door monnick op 24-10-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:20:
Dit is geniaal! Deze gozer laat zien hoe hij gewoon met het fysieke toetsenbord (onder andere) SNES spellen kan spelen. Ziet er uit alsof het super goed bestuurd! :D Eén van dé redenen waarom ik zo graag een fysiek toetsenbord wil :)
Dat is inderdaad één van de redenen waarom ik voor de Z zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

SNES spellen te zien vanaf 3:30, daarvoor is het denk ik Playstation emulator of zo?

[video]
Je hebt me zojuist definitief over de streep getrokken, de DZ wordt het voor mij 8)
Enige dealbreaker kunnen de 'zachte knoppen' zijn, dat lijkt me in eerste instantie wat minder..

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

[video]
Daarvoor is inderdaad een PS1 emulator.

Zelf vind ik dit nogal indrukwekkend... Heb namelijk nog de release van Quake meegemaakt en dat liep destijds echt niet zo soepeltjes op mijn PC !
YouTube: Quake 3 (Kwaak3), Quake 1 (glesquake) and SNesoid running on T-Mobile G2

Deze graphics zijn ook fenominaal voor een GSM !!
YouTube: Need For Speed Shift : for Android

Nog wat emulatortjes
YouTube: g2 gaming

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Heb die emulator filmpjes een beetje gekeken, maar die telefoons van tegenwoordig hebben toch aardig wat rekenkracht aan boord tegenwoordig. :)
Ik wordt steeds blijer dat ik heb gekozen voor de Desire Z. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
*weg* zie de topicwaarschuwing voor het waarom

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 25-10-2010 09:06 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Laatst online: 20-09 08:45
Zie hierboven.

[ Voor 91% gewijzigd door BastiaanN op 25-10-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: HTC Desire Z unboxing and first boot

desire Z unboxing :)

3 secs boot JAAHHHZ :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
Ik dacht na de titel van het filmpje dat het 3 sec first boot zou zijn, maar die is iets langer. Maar 3 seconden is sowieso een nette boot tijd :) Dit wordt mijn volgende telefoon denk ik, jammer dat het nog tot februari duurt voordat ik kan verlengen.

Doe de volgende keer maar een TR ;)

[ Voor 23% gewijzigd door BastiaanN op 25-10-2010 18:54 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakota85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 21:46
Ja, leuk, maar dat is een behoorlijk oud filmpje hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden we van het "pocketable gehalte" van de desire z? Te dik en te zwaar om mee te sjouwen of is het nog wel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:58:
Wat vinden we van het "pocketable gehalte" van de desire z? Te dik en te zwaar om mee te sjouwen of is het nog wel te doen?
Dat is natuurlijk 100% persoonlijk, als je een wat oudere nokia of HTC slider acceptabel vond, dan is deze dat waarschijnlijk ook. Te zwaar vind ik persoonlijk sowieso onzin, maar dat is dus weer persoonlijk ;) Net als de dikte van 14 mm, ik loop nu rond met een toestel van 18mm dik en vind 14 dus prima!

Overigens las ik in het levertijdentopic het volgende:
Skann schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:22:
Heb er vandaag voor het eerst mee gespeeld, maar ben blij dat ik voor de normale Desire ben gegaan. Hij is echt significant trager dan de normale Desire, laat staan de DHD. Bovendien voelt het toestel icm toetsenbord erg breekbaar aan. Breekbaarder dan HTC Touch Pro2/Nokia N97 mini/Samsung Omnia Qwerty.

Dit toestel is voor mij een no-go
Op zich maar een ervaring, maar wel jammer... al meer mensen hands-on experience met dit toestel?

[ Voor 8% gewijzigd door S0epkip op 25-10-2010 20:42 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:58:
Ik vind de Motorola Droid/Milestone prima te doen, deze is nagenoeg hetzelfde (afmeting en gewicht) dus ik verwacht hierin geen probleem. Misschien iets zwaarder, maar ja 15gr verschil zal je niet echt merken denk ik

Ik heb dat overigens ook gelezen, die hands-on ervaring, maar ik weet echt niet waar dat dan aan gelegen moet hebben. Het is werkelijk de eerste hands-on die ik over de softwarematige tegenvallende prestatie lees. Ik kan het me ook niet echt voorstellen, in bijna alle (p)review filmpjes van de G2/DZ ziet t er erg slick uit zowel in Android als in Games, althans niet anders dan bijvoorbeeld mijn Nexus.
Misschien een pre-build software versie? Sowieso gaan daar customized roms op bij mij, dat wil absoluut nog winsten behalen, ware het overigens niet dat ik het wel lang vind duren voordat bijvoorbeeld rom-bakkers met de Desire HD aan de slag zijn. Wat ik dus al dacht is het verdomde lastig "volledige" root te verkrijgen, en dat is iets wat me momenteel wel erg dwars zit.
Ter vergelijking: ten tijde voor de introductie van de nexus, was de custom-recovery al klaar en na de leaked originele rom was er welgeteld 5 dagen voor nodig een custom-rom als eerste neer te zetten. Daarbij werd er natuurlijk geen strobreed in de weg gelegd betreffende het openen van de bootloader en het verkrijgen van de root, maar daar zal Google dan wel een vinger in de pap hebben gehad. Alhoewel ik het met ook met de oorspronkelijke Desire ook niet zo kan herinneren dat het na release nog niet voor elkaar was..... maar goed ik houd het nauwlettend in de gaten, ik hoop dat ze op het vlak van de DHD al een voorsprong kunnen opbouwen, en ten tijde van de release van de Z eigenlijk alles 1-op-1 kunnen porten/kopieeren 8)
dakota85 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:53:
Ik loop nu rond met een Nokia N96 (slechtste telefoon ever, maar dat terzijde) en die is 18 mm dik denk ik. 14 mm is dan wel een vooruitgang, want deze zit niet fijn in de zak.
Hmm ik had voordat ik over ging op Android de Nokia N95 en de N86 8MP maar beiden had ik toentertijd geen moeite mee, misschien dat ik het nu wel anders zou ervaren. Maar wat ik zei de Droid voldeed prima voor zoveel als ik er mee heb kunnen spelen, dus dit moet geen issue zijn.

OFF:Jammer idd dat Nokia nooit zn best heeft gedaan de software te optimaliseren voor die 96, en jammer ook dat dvb-h niet verder door anderen is opgepakt/uitgewerkt. Ik vond dat best goed werken namelijk. Maar ja toen he...., nu hebben we er slingplayer voor :D

[ Voor 84% gewijzigd door martincm op 25-10-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakota85
Ik loop nu rond met een Nokia N96 (slechtste telefoon ever, maar dat terzijde) en die is 18 mm dik denk ik. 14 mm is dan wel een vooruitgang, want deze zit niet fijn in de zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Zijn er nog meer mensen die net als mij dit weekend naar de pdashop gaan voor de HTC Demo dagen? Ik zal dan voornamelijk kijken naar het wel bekende "Hinge" probleem of het daadwerkelijk storend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
@disturbedmind: cool dat je gaat, weet ons te melden of het toestel degelijk aanvoelt, voornamelijk dan het hinge probleem ja! Ik zou graag hebben dat het keyboard vast "klikt" in de open stand ;) Ook interessant of het keyboard een beetje handig typt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 15:27
disturbedmind schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:24:
Zijn er nog meer mensen die net als mij dit weekend naar de pdashop gaan voor de HTC Demo dagen? Ik zal dan voornamelijk kijken naar het wel bekende "Hinge" probleem of het daadwerkelijk storend is.
Ik ga ook wel ff kijken in Groningen denk ik. Ben inderdaad ook benieuwd naar het "hinge" mechanisme en het toetsenbord.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
phobosdeimos schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:27:
@disturbedmind: cool dat je gaat, weet ons te melden of het toestel degelijk aanvoelt, voornamelijk dan het hinge probleem ja! Ik zou graag hebben dat het keyboard vast "klikt" in de open stand ;) Ook interessant of het keyboard een beetje handig typt!
Jammer genoeg heb ik geen goede camera, anders ging ik het filmen, misschien dat iemand die er heen gaat wel 1 mee neemt?

Ik ben zelf niet echt een reviewer maar als jullie wat punten kunnen opschrijven dan wil ik er wel even naar kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door disturbedmind op 26-10-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
Helaas niet echt een winkel van ze bij mij in de buurt, zou wel erg graag even willen testen. Tweakers die hun ervaringen kunnen posten zou super zijn!

Punten waar ik benieuwd naar ben:
  • Hinge, overdreven of wel een aandachtspunt?
  • Snelheid van de Z in het algemeen
  • Kwaliteit toetsenbord / typgemak
  • Kwaliteit / snelheid camera
  • Algemene bouwkwaliteit Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RLHSniper schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:12:
Helaas niet echt een winkel van ze bij mij in de buurt, zou wel erg graag even willen testen. Tweakers die hun ervaringen kunnen posten zou super zijn!

Punten waar ik benieuwd naar ben:
  • Hinge, overdreven of wel een aandachtspunt?
  • Snelheid van de Z in het algemeen
  • Kwaliteit toetsenbord / typgemak
  • Kwaliteit / snelheid camera
  • Algemene bouwkwaliteit Z
+ Z als gamesmartphone => batterijhoudbaarheid tijdens het surfen.. etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DreamWearl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-04-2024
disturbedmind schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:24:
Ik denk dat je best je agenda aanpast.
Ik had een vraag ivm de demo dag, en kreeg volgende mail:
Geachte,

Hartelijk dank voor je e-mail.

Helaas hebben we te horen gekregen dat de nieuwste producten van HTC niet geleverd kunnen gaan worden voor het demoweekend van 29-30 oktober a.s.
We hebben er dan ook voor gekozen om het demoweekend 2 weken op te schuiven, dit zal nu op 12 en 13 November plaatsvinden.
Alle informatie word momenteel ook aangepast op onze websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

+ Z als gamesmartphone => batterijhoudbaarheid tijdens het surfen.. etc :p
Goeie inderdaad :)
DreamWearl schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

Ik denk dat je best je agenda aanpast.
Ik had een vraag ivm de demo dag, en kreeg volgende mail:

[...]
Aah dat is wel balen, maargoed tegen die tijd kunnen de meeste van ons zelf hun ervaringen wel delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

phobosdeimos schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:27:
Keyboard klikt niet in de open stand. Gezien in een video review en werd verteld door de reporter.
Zie dit filmpje vanaf 3:24
YouTube: T-Mobile G2 Gets Overclocked & More Hinge Tests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pagina van PDAShop is nog niet aangepast en met nog maar 2 dagen te gaan zou ik er toch vliegensvlug bij zijn om dit aan te kondigen dat het niet door gaat. Heb zojuist ff een mailtje eruit gedaan om te vragen of er misschien een misverstand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
*knip* Levertijden hebben een eigen topic, dus niet hier.

[ Voor 89% gewijzigd door BastiaanN op 29-10-2010 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
Data van de HTC demo dagen zijn aangepast op de website van pdashop / smartphoneshop. 12 en 13 november nu. Ik hoop voor ons dat we tegen die tijd geen reviews vanuit de winkel meer nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Het moet niet gekker worden wat betreft gaming op de Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

monnick schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:09:
Het moet niet gekker worden wat betreft gaming op de Z

[video]
Correctie: dat is de G2. Op de Z werkt "Wiimote Controller" helaas niet.
Elke telefoon met SenseUI erop heeft een soort block zodat de WiiMote niet werkt met "Wiimote Controller" ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKCable
  • Laatst online: 15-09 14:09

TKCable

TiMMaY

Ken. schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:15:
[...]

Elke telefoon met SenseUI erop heeft een soort block zodat de WiiMote niet werkt met "Wiimote Controller" ;(
Met root access zal dit toch wel op te lossen zijn met een eigen (aangepaste) kernel-module voor de bluetooth driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:15:
[...]

Als de Desire Z nog niet gereleased is, hoe kun je dan zo zeker zijn? Op de Desire kan het trouwens wel.

YouTube: Wiimote on HTC Desire playing games.mp4.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Als de Desire Z nog niet gereleased is, hoe kun je dan zo zeker zijn? Op de Desire kan het trouwens wel.

YouTube: Wiimote on HTC Desire playing games.mp4.mp4
Als ik naar Wiimote Controller zoek in de Market staat er: "Does not work on devices with SenseUI".
Daarbij heb ik het ook geprobeerd op mijn Desire, en helaas ;(

Heb wel root-access, dus even onderzoeken hoe het dan wel kan.

EDIT: Ah kijk..
You need to be running a custom ROM that isn't SenseUI powered. I am running OpenDesire (FroYo) as of this moment.
TKCable schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:18:
[...]

Met root access zal dit toch wel op te lossen zijn met een eigen (aangepaste) kernel-module voor de bluetooth driver?
Ik kom niet veel succesverhalen tegen, maar het zal vast wel te doen zijn lijkt me ja.

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 28-10-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Videoreview van Phonearena staat online:

Worden niet echt nieuwe dingen in genoemd. Ik moet zeggen dat ik de hinge van hun toestel er wel heel kut uit vind ik zien. Er zit ook een kier tussen tobo en rest van het toestel als het tobo is dichtgeklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:42:
Videoreview van Phonearena staat online:

[video]

Worden niet echt nieuwe dingen in genoemd. Ik moet zeggen dat ik de hinge van hun toestel er wel heel kut uit vind ik zien. Er zit ook een kier tussen tobo en rest van het toestel als het tobo is dichtgeklapt.
Als je op HD zet en fullscreen gaat bekijken dan zie je op 2:13 dat hij de release knop voor de accuklep laat zien. Als je dan kijkt naar de klep zelf zie je dat het niet goed aansluit op de rest van het toestel en dat het zelfs een beetje uitsteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

Als je op HD zet en fullscreen gaat bekijken dan zie je op 2:13 dat hij de release knop voor de accuklep laat zien. Als je dan kijkt naar de klep zelf zie je dat het niet goed aansluit op de rest van het toestel en dat het zelfs een beetje uitsteekt.
Maar wat is dan het probleem als ie een beetje uitsteekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effect10 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:44:
[...]

Maar wat is dan het probleem als ie een beetje uitsteekt?
Dat het gaat kraken,
Dat het in je broek overal aan gaat vast zitten en dat je broekzakken uitscheuren.
Dat het krassen achterlaat op tafels.
Dat het het gaat schuren en dat het dan er niet meer zo mooi uitziet.
Dat het op den duur kapot gaat.
Dat er vuil in gaat zitten.
Dat het getuigt van slechte quality control.
Dat het getuigt van een fabricage process wat niet altijd dezelfde resultaten geeft waardoor je moet opletten welk toestel je koopt. Eerst zien dan kopen.
etc.
etc.
etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Gelukkig is het aluminium, SizzLorr, en kun je zelf 'n stuk van 't deksel afslijpen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Oplossing voor het feit dat de Desire Z geen frontcamera heeft?

http://www.mobilyz.com/ar...utm_source=YMLP&utm_term=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
and here we go :)

slashgear heeftem:

http://www.slashgear.com/...xing-video-demo-29111085/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Geen matches
Dingen die me opvallen:

* Flinke kier tussen tobo en toestel wanneer dichtgeklapt
* Aan het einde als hij het toetsenbord dichtschuift draait het beeld 180 graden ipv 90 (terug naar portrait)??
* Verder erg nice! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Kier zit er bij mijn touch pro ook in, sterker nog ik kan over het gehele stuk door de telefoon heen kijken. Echter is die telefoon enorm solide, merk je het in de praktijk niet (heb hem ~2 jaar, zie het nu pas goed) en helpt het alleen maar bij uitschuiven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:20:
Het was toch al lang te zien op persfoto's/preview dat het dekseltje een stukje uitsteekt? Niets nieuws onder de zon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
monnick schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:25:
[...] Aan het einde als hij het toetsenbord dichtschuift draait het beeld 180 graden ipv 90 (terug naar portrait)?? [...]
Hmmm, nu je 't zegt. Eerst 180 en dan nog eens 90. Lijkt haast alsof hij zowel links- als rechtsom in landscape is te gebruiken? Als dat het geval is lijkt me dat prima. Hebben links- en rechtshandigen dan de keus. Als dat niet het geval is, tja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stay1ed
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 15:56
De reviewer zegt wel dat dit geen retail exemplaar is, dus juich niet te vroeg ;). Enige wat misschien voor mij ontbreekt aan de accessoires is een redelijke micro-sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakota85
Dat hele hinge-verhaal doet me toch twijfelen of het verstandig is om deze telefoon te kopen. Ik ben benieuwd naar de review van Tweakers:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dakota85 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:22:
Dat hele hinge-verhaal doet me toch twijfelen of het verstandig is om deze telefoon te kopen. Ik ben benieuwd naar de review van Tweakers:).
Ze noemen het 'plastic hinges' in die review, terwijl ik toch echt eerder een preview heb gezien met een medewerker van HTC die vertelt dat het 'metal alloy hinges' zijn. Beetje slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb besloten sowieso nog even te wachten op de Tweakers review van de Desire Z. Ik denk dat de bouwkwaliteit dusdanig goed is om het geen dealbreaker te laten zijn. Maar steeds als ik zoiets zie schrik ik toch wel een beetje (zie op 3:40 hoe hij het toestel "indrukt"):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Op zich is die speling wel logisch met de design van the hinge. Ofja zeker omdat de hinge in deze video 'los' is zeg maar. Vraag me vooral af of je hetzelfde ziet wanneer de hinge niet zo los gaat tijdens het op z'n kop houden, zoals sommige video's laten zien. Beste is denk ik gewoon om eens in de winkel vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:50:
Ik heb besloten sowieso nog even te wachten op de Tweakers review van de Desire Z. Ik denk dat de bouwkwaliteit dusdanig goed is om het geen dealbreaker te laten zijn. Maar steeds als ik zoiets zie schrik ik toch wel een beetje (zie op 3:40 hoe hij het toestel "indrukt"):
Tsja, bij alles dat kan bewegen zal je een beetje speling hebben. Het hangt er inderdaad een beetje vanaf hoe los die hinge is. Ik zie dit niet echt als een probleem, zo lang het niet geheel los rondflappert voorzie ik weinig problemen, zeker als je nog een hoesje o.i.d. hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hinge issue is gewoon een feit maar het is geen groot probleem. Het is ook geen mankement het is een 'design flaw' zoals in meerder youtube reviews van de G2 is opgemerkt.

De manier waarop de Z-hing is ontworpen (die overigens niet van plastic zijn maar idd alloys) zorgt ervoor dat als je de telefoon alleen bij het bovenste stuk zou vastpakken of alleen bij het onderste stuk wanneer je em ondersteboven houdt dat deze open gaat. Het is niet anders dan wanneer je bij een clamshell telefoon het klepje vastpakt en een zwiep geeft dat de telefoon open vliegt. Beiden niet aan te raden en je zult zelden tot nooit de Z op die manier vasthouden.

Dat neemt niet weg dat HTC het ontwerp niet perfect heeft doordacht. Ben benieuwd hoe ze dat in de toekomst zullen doen. Ik maak me meer zorgen om de build quality van de buitenkant zeker na het lezen van de tweakers review van de HD.

Ik denk dat iedereen die deze koopt beseft dat het niet een volmaakt product is maar de eerste voor HTC in een nieuwe lijn van Android + toetsenbord. Bovendien zijn de mensen die een G2 hebben er helemaal happy over ondanks de hinge issue dus ik ga deze zeker aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 03:46:
Dat neemt niet weg dat HTC het ontwerp niet perfect heeft doordacht. Ben benieuwd hoe ze dat in de toekomst zullen doen. Ik maak me meer zorgen om de build quality van de buitenkant zeker na het lezen van de tweakers review van de HD.
Dat zou goed kunnen inderdaad, al zit er blijkbaar ook een verschil tussen de diverse telefoons. Volgens mij is het ook relatief makkelijk te fixen, maar het is de vraag of ze dat nog bij de Z doen in een volgende revisie of toch wachten op de (geestelijke) opvolger.

Als dat het ergste probleem is is het echt een awesome telefoon. Ik snap ook niet dat er zo'n gedoe over is, mij zouden de problemen/probleempjes van de HD juist veel meer storen. Ik hoop echt dat dat bij de Z niet ook een probleem wordt.

Veel gaat voor mij afhangen van het gevoel dat ik er bij krijg als ik hem in mijn handen heb, plus dat ik veel gebruikersfoto's wil zien. Dan bepaal ik wel of ik voor deze ga of toch de veel goedkopere San Fransisco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27

Sorcerer8472

Mens sana?

Niet alleen de Desire Z maar alle nieuwe HTC's. Soort kostenbesparing en "mist de klant toch niet". Maarja, ik gebruik het toch heel soms (eens in de 12 maanden ofzo :P) ... en dan is het wel jammer dat het niet kan.

Ik kijk ook even de kat uit de boom. Hoop dat Vodafone hem tegen een redelijke prijs aanbiedt, dan verleng ik wel met dit toestel erbij...

Wel beetje jammer dat er geen extra rij toetsen voor de cijfers is, vooral ivm wachtwoorden met veel getallen erin, da's wel gedoe t.o.v. de Touch Pro 2 :{

[ Voor 9% gewijzigd door Sorcerer8472 op 01-11-2010 09:27 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 04:16:
[...]

Als dat het ergste probleem is is het echt een awesome telefoon. Ik snap ook niet dat er zo'n gedoe over is, mij zouden de problemen/probleempjes van de HD juist veel meer storen. Ik hoop echt dat dat bij de Z niet ook een probleem wordt.
[...]
Volledig mee eens. Volgens mij valt het allemaal zelfs reuze mee IRL en zit men nu te stressen om niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
ik denk dat ze dit hele hinge gedoe wel op hadden kunnen lossen met magneetjes, net als een macbook die sluit kan je toch ook de bovenkant laten sluiten met ingebouwde magneetjes zodat die altijd netjes aansluit. Die zelfde magneetjes zouden ze ook kunnen gebruiken om wanneer het toetsenbord zichtbaar is er voor te zorgen dat het scherm goed gelockt is. tada, here you go HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Dat is niet eens zo'n gekke oplossing! Misschien maar even kijken of het zelf te modden valt met een zeer dunne magneetstrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
tieske1988 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:15:
ik denk dat ze dit hele hinge gedoe wel op hadden kunnen lossen met magneetjes, net als een macbook die sluit kan je toch ook de bovenkant laten sluiten met ingebouwde magneetjes zodat die altijd netjes aansluit. Die zelfde magneetjes zouden ze ook kunnen gebruiken om wanneer het toetsenbord zichtbaar is er voor te zorgen dat het scherm goed gelockt is. tada, here you go HTC
Zouden die magneetjes geen problemen zorgen voor je scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
ja dat is maar de vraag, maar je zou toch wel denken dat de mensen bij HTC een dusdanige oplossing zouden kunnen bedenken.
Pagina: 1 ... 5 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!