Ik vind de Motorola Droid/Milestone prima te doen, de
ze is nagenoeg het
zelfde (afmeting en gewicht) dus ik verwacht hierin geen probleem. Misschien iets
zwaarder, maar ja 15gr verschil
zal je niet echt merken denk ik
Ik heb dat overigens ook gele
zen, die hands-on ervaring, maar ik weet echt niet waar dat dan aan gelegen moet hebben. Het is werkelijk de eerste hands-on die ik over de
softwarematige tegenvallende
prestatie lees. Ik kan het me ook niet echt voorstellen, in bijna alle (p)review filmpjes van de G2/D
Z ziet t er erg slick uit
zowel in Android als in Games, althans niet anders dan bijvoorbeeld mijn Nexus.
Misschien een pre-build software versie? Sowieso gaan daar customi
zed roms op bij mij, dat wil absoluut nog winsten behalen, ware het overigens niet dat ik het wel lang vind duren voordat bijvoorbeeld rom-bakkers met de
Desire HD aan de slag
zijn. Wat ik dus al dacht is het verdomde lastig "volledige" root te verkrijgen, en dat is iets wat me momenteel wel erg dwars
zit.
Ter vergelijking: ten tijde voor de introductie van de nexus, was de custom-recovery al klaar en na de leaked originele rom was er welgeteld 5 dagen voor nodig een custom-rom als eerste neer te
zetten. Daarbij werd er natuurlijk geen strobreed in de weg gelegd betreffende het openen van de bootloader en het verkrijgen van de root, maar daar
zal Google dan wel een vinger in de pap hebben gehad. Alhoewel ik het met ook met de oorspronkelijke
Desire ook niet
zo kan herinneren dat het na release nog niet voor elkaar was..... maar goed ik houd het nauwlettend in de gaten, ik hoop dat
ze op het vlak van de DHD al een voorsprong kunnen opbouwen, en ten tijde van de release van de
Z eigenlijk alles 1-op-1 kunnen porten/kopieeren

Hmm ik had voordat ik over ging op Android de Nokia N95 en de N86 8MP maar beiden had ik toentertijd geen moeite mee, misschien dat ik het nu wel anders
zou ervaren. Maar wat ik
zei de Droid voldeed prima voor
zoveel als ik er mee heb kunnen spelen, dus dit moet geen issue
zijn.
OFF:Jammer idd dat Nokia nooit zn best heeft gedaan de software te optimaliseren voor die 96, en jammer ook dat dvb-h niet verder door anderen is opgepakt/uitgewerkt. Ik vond dat best goed werken namelijk. Maar ja toen he...., nu hebben we er slingplayer voor
[
Voor 84% gewijzigd door
martincm op 25-10-2010 21:09
]