Ik heb de laatste tijd erg veel last dat gesprekken ineens afgebroken worden. En het vervelende is ook dat ik niks hoor als het gesprek wegvalt. Dus soms blijf ik lekker doorlullen, terwijl de andere kant al lang weg is

Eerst dacht ik dat ik (
zonder het
zelf te merken) per ongeluk op 'beëindigen' drukte met m'n ge
zicht. Maar omdat ik me er dus bewust van ben, hield ik de onderkant van m'n phone verder van m'n ge
zicht, maar nog steeds gebeurd het... Nu las ik op internet dat je screen lockt tijdens gesprekken en inderdaad wordt mijn scherm
zwart
zodra ik m'n telefoon bij m'n oor houd tijdens een gesprek. Dus ik denk eigenlijk niet dat ik
zelf het gesprek beëindig...
Is er iemand die hier ook last van heeft? Of heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Het gebeurt trouwens op allerlei momenten: soms na 12 minuten bellen maar soms ook al na 2 minuten, bij verschillende mensen/providers die ik bel of die mij bellen. Voor
zover ik kan herinneren gebeurt het met name bij mij thuis (woon in een flat). Dus ik heb even de sterkte van het signaal bekeken en dat schommelt een beetje tussen -93 dBm / 9 asu en -89 dBm / 11 asu, maar heb soms ook waarden van -103 dBm / 4 asu. Het
zegt mij niks of dit standaard, goed of slecht is. Is het mogelijk om dit te monitoren (ook tijdens gesprekken),
zodat ik kan checken of dat de oor
zaak is? Dan heb ik ook reden om bij vodafone te klagen, want nu
zeggen
ze dat het van alles kan
zijn (maar vooral foute instellingen van m'n telefoon of dat ik toch echt
zelf per ongeluk op beëindigen druk... ja ja, aan hun netwerk
zal het natuurlijk nooit liggen!

).