[CCiP] Cabless

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:16:
[...]

al meer dan 3 weken zelfs :-( geen goed teken.
Hold your horses 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/CablessUpdateShotU20.png

Het heeft weer veel te lang geduurd

Goed, wat is mijn excuus? Simpel gezegd, ik voelde er niets voor om viermaal een update door te voeren waarin vrijwel niets nieuws te zien is. Als ik dat met het verzette werk wel had gedaan waren we misschien 2 pagina's verder, maar zonder echte inhoud. Nou kan ik eindelijk weer wat laten zien. :*)

Stickers plakken, korting pakken

De verfrollers en zwarte verf waren op dus het was tijd voor een uitstapje naar de Praxis. Laat er daar nou net een leuke actie met stickers bezig zijn. Enfin, 20% ging op het blik verf en op de rollers kon ik 15% besparen. Toen restte mij nog een 10% korting sticker...

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2553.jpg

Nuttig besteed al zeg ik het zelf :Y O-)

Eenmaal thuis aangekomen kon ik vrijwel direct weer lekker aan de slag. Ik bedacht me wel dat er nog wat naadwerk gedaan moest worden en vond een leuk kwastje:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2548.jpg

Daarmee kon ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2544.jpg

Afwerken tot dit:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2551.jpg

'Nuff said 8)

Er moesten tot mijn grote verbazing toch nog 2 delen in de grondverf:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2543.jpg

Waarna ik eindelijk met mijn schilderstape kon spelen :D Jullie weten nog wel dat sommige randen blauw moeten worden, right? ;) Dat wil zeggen aftapen:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2555.jpg

En aflakken:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2561.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2565.jpg

Close-up:

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/Cabless%20Update%2020/IMG_2566.jpg

Jaja, dat begint al wel degelijk ergens op te lijken al zeg ik het zelf. Aan jullie om te oordelen ;) Ik merk wel dat de flow er een beetje uit is, waardoor het verhaal wat slap is. Maar we zijn er bijna, en dat mag ook wel :9 De blauwe laag is voor nu nog de eerste laag, nog niet perfect dekkend. Morgen volgt hopelijk (tevens zeer waarschijnlijk) de tweede laag en kan alles zwart afgemaakt worden. Ik hoop wel dat het voor eind deze week haalbaar is om Cabless af te hebben :)

In ieder geval, tot de volgende update!

Ciao! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Even in het kort de plannen... Vandaag wordt er het een en ander gedaan aan voorbereiding en worden de laatste deeltjes opnieuw geverfd. Waarom dat is zal morgen te zien zijn in de update ;) Waarschijnlijk ook de laatste, want morgen gaat de boel als alles goed gaat in elkaar gezet worden! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Mooie update, ik kijk al uit naar morgen, ben benieuwd hoe alles eruit ziet als het in elkaar zit.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Mexel schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:04:
Mooie update, ik kijk al uit naar morgen, ben benieuwd hoe alles eruit ziet als het in elkaar zit.
Dat dus, ben benieuwd naar de overzichtsshots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Cronax schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:50:
[...]

Dat dus, ben benieuwd naar de overzichtsshots :D
Ik mag hopen dat het gaat lukken... Alles nu eindelijk afgerond kwa verven en wil ik proberen om de 5,25" bays eens te plaatsen, past 't allemaal niet meer! Het plan was dat ze naar voren erin geschoven konden worden in het bracket, remember? Maar daar mist nu ineens een dikke halve centimeter ruimte, terwijl dat dus in eerste instantie allemaal normaal paste bij de eerste pogingen (zie ook demo met een DVD-speler aantal pagina's terug...) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-03-2024
Soms zit het mee en soms zit het tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
paslis schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:00:
Soms zit het mee en soms zit het tegen. :)
Zo is het maar net :/ Lullige timing echter als alles al in de verf staat en gewoon droog is... Heb het hele topic wel meer tegenslagen gehad maar dit slaat echt ff alles ;)

Maargoed, vandaag of morgen gaat dus niet lukken. Ik zal vanavond nog even het een en ander nalopen, misschien die randjes gaan schuren, maar afronding van dit project moet ik toch (weer O-) ) een paar daagjes uitstellen... 't is niet anders :) Kan ik alsnog mooi een paar foutjes wegwerken kwa verf en wellicht nog wat gaatjes aanpassen / extra boren voor mounts...

[ Voor 49% gewijzigd door Fid3lity op 07-05-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe net voordat ik weer in de stemming van 'hé, yes, hij is weer bezig' ben gekomen, heb je alweer een tegenslag. Nouja, gelukkig komt het einde nu toch wel in zicht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Vervelend voor je Blue, keep your heads up! Eindresultaat telt! Ziet er verder piccobello uit!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:51:
Ghehe net voordat ik weer in de stemming van 'hé, yes, hij is weer bezig' ben gekomen, heb je alweer een tegenslag. Nouja, gelukkig komt het einde nu toch wel in zicht :-)
Komt ook, komt ook :Y Wellicht dat ik vanavond nog wat bij ga schaven aan die 5,25" opening, maar dat moet ik nog even zien :)
Mystikal schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:14:
Vervelend voor je Blue, keep your heads up! Eindresultaat telt! Ziet er verder piccobello uit!
Thanks voor de complimenten maar heads? Nee, ik hou het lekker bij 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik bumpen? Gaat er nog wat komen of is dit project definitief van de baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:34:
Mag ik bumpen? Gaat er nog wat komen of is dit project definitief van de baan?
Niks gaat definitief van de baan! :> De motivatie is er gewoon even totaal niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:17

Dennis1812

Amateur prutser

Net alles vanaf post 1 zitten lezen, prachtig man.
Als je er ook gaat verkopen koop ik zeker zoon kastje.

Zit je trouwens op het markland? Dat papier wat jij hebt op 1 van je updates gebruiken ze daar ook en dat poppetje wat in die rare houding staat moet je daar ook maken bij handvaardigheid...

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
denikids schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:32:
Net alles vanaf post 1 zitten lezen, prachtig man.
Als je er ook gaat verkopen koop ik zeker zoon kastje.
Ghehe, 50 kilo he... Wees iig niet bang dat 'ie getild wordt.
Zit je trouwens op het markland? Dat papier wat jij hebt op 1 van je updates gebruiken ze daar ook en dat poppetje wat in die rare houding staat moet je daar ook maken bij handvaardigheid...
Nope, Nieuwegein elders en dat poppetje heb ik al jaren, toetspapier gebruiken ze geloof ik overal wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Laatst online: 12:17

Dennis1812

Amateur prutser

Klopt, maar bedoel ook dezelfde lijntjes die doorlopen en waar het wit is enzo XD Daarom dacht ik dat ff

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me pakt AED
Hoe is het met de mod build in de gedeeltelijk stofvrije (verbaas me er nog steeds over, gedeeltelijk stofvrij) kamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:15:
* Fid3lity pakt AED
Hoe is het met de mod build in de gedeeltelijk stofvrije (verbaas me er nog steeds over, gedeeltelijk stofvrij) kamer?
Weet het niet echt... Interesse ligt nogal stil, weet niet of ik hem af wil maken of niet. Ga tegenwoordig meer bezig met het testen en reviewen van hardware, dan is het voor mij wel zo fijn als de boel lekker bereikbaar is.

Over anderhalve dag vertrek ik trouwens op vakantie naar Italy, kijken of ik m'n gedachten daar even kan verzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:57

superwashandje

grofheid alom

lambal, game dan eens wat minder en maak dat ding af :P iedereen wil het eindresultaat zien hehe :+
veel plezier in italy btw.

[ Voor 17% gewijzigd door superwashandje op 21-07-2011 11:05 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Blue, je bent te ver om te stoppen. Neem gewoon even een pauze en doe pak het daarna weer op! Je vakantie zal je goed doen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLUE! Get your ass to work, maak die case af :F !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 12:52

thijsco19

KTM 990 SMT

ik hoop dat hij inmiddels terug gekeert is en weer aan de slag gegaan is. :/

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Tijd heeft tie genoeg... Hij is altijd online met Steam :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Nog steeds niets.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Things don't always go as planned...

Ben bang dat ik sommigen moet teleurstellen, maar Cabless zal waarschijnlijk geen laatste update meer kennen. Verschuiving van interesse zorgt ervoor dat ik er gewoon geen tijd meer voor vrij kan (en wil) maken en dat ik dit project uiteindelijk (en toch voortijdig) stop moet zetten.

Mocht er eventueel iemand zijn met interesse om hier de laatste hand(en) aan te leggen, kan diegene mij bereiken per DM (ik verwacht geen interesse dus dat zal wel loslopen ;) ).

Het casemodden zelf wil ik nog niet per direct stopzetten. Dit eerste project was behoorlijk leerzaam en als ik bepaalde dingen vantevoren al een keer had ervaren was het wellicht wel tot een (fatsoenlijk) einde gekomen. Voor later plan ik een revisie van Cabless, in Acryl/Alu wel te verstaan. Cabless Acal of iets dergelijks.

In ieder geval, bumpen / spammen zal hier niet meer nodig zijn daar ik zelf de werkzaamheden definitief stopzet. Mocht er uiteraard wel iemand zijn met interesse kan dit topic altijd een andere mede-TS verwachten.

De schaamte maakt het dat ik dit niet eerder bekend heb gemaakt ;) Verder blijf ik heus nog wel actief volger van alle worklogs die momenteel actief zijn in CM&T, dus zal hier nog wel eens opduiken.

Blue out! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Blue, we hadden het al afgesproken, maar je sluit het op deze manier in ieder geval netjes af! _/-\o_

Respect voor je progressie tot zover en veel plezier met je nieuwe hobbies en interessen!

Succes!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Mystikal schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:26:
Blue, we hadden het al afgesproken, maar je sluit het op deze manier in ieder geval netjes af! _/-\o_
Het is wel een aardige mededeling, dus dat wil ik dan ook wel even goed doen. :Y Nu weet in ieder geval iedereen het ook.
Respect voor je progressie tot zover en veel plezier met je nieuwe hobbies en interessen!

Succes!
Waarvoor nogmaals dank! Zal wel nodig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-08 12:10

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Ik vond het leuk om te volgen voor zolang het duurde. Ik hoop je weer een keer terug te zien met een casemod, al zie ik je ook geregeld verschijnen in andere topics (en bij de buren) en ben al heel blij je daar te zien.
Veel succes met je nieuwe hobbies ;)

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste