Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Deem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:50:
[...]

Zoals gewoonlijk doe je dan iets verkeerd. Er is altijd iets mis met jou of je telefoon.
uh oh... ;)

Edit : alle lolligheden daargelaten...je kunt niet zomaar claimen dat iemand iets verkeerd doet, het kan namelijk aan van alles liggen...ook zaken waar jij geen benul van hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door dafmay op 02-08-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
kan hem nog steeds niet updaten... vodafone branded :( iemand idee wanneer die ongeveer uitkomt?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Deem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:50:
[...]

Zoals gewoonlijk doe je dan iets verkeerd. Er is altijd iets mis met jou of je telefoon.

Iemand ook al opgemerkt dat het 'opneem' scherm ook is aangepakt?
Hierboven bevestigd nog iemand dat het bij hem niet werkt. Ligt gewoon niet aan mij maar aan de buggy shit van HTC.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Geweldig! Ik in volle verwachting de update downloaden, was eerst mislukt (25MB moest vrij zijn, maar had ik niet). Gelukkig toch nog gelukt. Maar blijkt het voor mij een dikke fail te zijn!

Ik heb de Desire na de update nog niet heel erg uitgebreid getest, maar ik weet wel dat de batterij 10x zo snel leeg is! In 2 uur van 100% naar 65% is niet gezond, helemaal niet in stand-by. Ik doe er niks anders mee als dat ik eerder deed! Verder doet mijn camera het helemaal niet meer!

Op dit forum zijn ook verschillende klachten besproken. Ik hoop dat HTC hier snel wat aan gaat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:56:
Geweldig! Ik in volle verwachting de update downloaden, was eerst mislukt (25MB moest vrij zijn, maar had ik niet). Gelukkig toch nog gelukt. Maar blijkt het voor mij een dikke fail te zijn!

Ik heb de Desire na de update nog niet heel erg uitgebreid getest, maar ik weet wel dat de batterij 10x zo snel leeg is! In 2 uur van 100% naar 65% is niet gezond, helemaal niet in stand-by. Ik doe er niks anders mee als dat ik eerder deed! Verder doet mijn camera het helemaal niet meer!

Op dit forum zijn ook verschillende klachten besproken. Ik hoop dat HTC hier snel wat aan gaat doen!
Idem hier, mijn camera werkt wel maar de rest is flut, downgraden via een RUU heeft dus ook geen zin, omdat dit simpelweg niet mogelijk is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Jeroen04 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:56:

Ik ga er vanuit dat je na de update gewoon een reboot hebt gedaan? Wat je ook eens zou kunnen doen is kijken onder 'instellingen' -> 'Actieve services' welk proces er op de achtergrond draait. Wat je ook kan doen is 'bellen' met *#*#4636#*#* en daar de accu info te bekijken of daar iets mis gaat.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
ik was eerst erg anthousiast over flashsupport, maar nu heb ik toch iets gevonden wat slecht werkt.
als ik in een flash tekstvak iets wil invullen duurt het heel lang voordat de cursor daar in komt en vaak gewoon helemaal niet en als het dan eens wel lukt verschijnt er heel vaak geen toetsenbord zodat ik er alsnog niks aan heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:24:
Je kan instellen dat je zelf wilt aangeven of flash content geladen moet worden. Je zet het dan in principe uit.
Waar kun je dit aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Deem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:00:
[...]
Ik ga er vanuit dat je na de update gewoon een reboot hebt gedaan? Wat je ook eens zou kunnen doen is kijken onder 'instellingen' -> 'Actieve services' welk proces er op de achtergrond draait. Wat je ook kan doen is 'bellen' met *#*#4636#*#* en daar de accu info te bekijken of daar iets mis gaat.
Allemaal bij langs geweest. Bij actieve services staat ook het nieuwe 'Nieuws & weer' van HTC, die slurpt veel batterij. Maar het probleem: Die gaat ook zelf weer aan! Verder zijn er dus veel meer met mij die dezelfde klachten. Dit vind ik persoonlijk wel slecht. Maar thanks voor je reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

Ewivis schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:52:
kan hem nog steeds niet updaten... vodafone branded :( iemand idee wanneer die ongeveer uitkomt?
Vodafone UK schijnt bevestigd te hebben dat het binnen een paar weken gebeurd. Ik zou er dus niet op rekenen dat dit binnen een paar dagen gebeurt. Dit is dus ook de reden dat ik de mijne ge-unbrand heb, want om daar weken op te wachten....

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:53:
[...]

Hierboven bevestigd nog iemand dat het bij hem niet werkt. Ligt gewoon niet aan mij maar aan de buggy shit van HTC.
Als je bij de zoekinstellingen 'instellingen' hebt aangevinkt en je gaat bij je applicaties naar 'zoeken' [staat helemaal onderin]. Dat tik je in 'privacy' scroll dan helemaal naar beneden daar zie je HTC-instellingen symbool staan, en die moet je hebben. [ het softboard blokkert het.. 8) ]

Het is inderdaad wel erg goed verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Armada schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:13:
[...]

Vodafone UK schijnt bevestigd te hebben dat het binnen een paar weken gebeurd. Ik zou er dus niet op rekenen dat dit binnen een paar dagen gebeurt. Dit is dus ook de reden dat ik de mijne ge-unbrand heb, want om daar weken op te wachten....
ok dan hoef ik niet elke dag te checken :P

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 08:11
Telefoon unlocken
Weet er iemand of er ook een optie/app is dat je de telefoon alleen kunt unlocken als er niks voor de nabijheidsensor zit?
Lijkt mij een logische optie, zodat je nooit per ongeluk je telefoon kunt unlocken als die in je zak zit...

CarMode/autopaneel optie van froyo (voorbeeld)
Wat mij is opgevallen dat de 'carmode/autopaneel' app die in sommige filmpjes wordt getoont niet zichtbaar is op mijn desire, ook niet bij instellingen.

Echter; Als je op een homescreen een sneltoets toevoegd, instellingen aanklikt, en dan kiest voor 'carkithouder' kun je wel bij de instellingen voor 'carkit'...

Is 'carkithouder instellingen' een onderdeel van CarMode of....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruurd v. schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:45:
[...]

Volgens mij was dit altijd al zo. Je kunt dacht ik instellen hoeveel mailtjes worden weergegeven. Dit gaat of per aantal (bv. max 40) of per tijdsduur (mailtjes tot 10 dagen bewaren). Als je deze instellingen aanpast, komen ze gewoon weer terug dacht ik...
Ik kan die optie van jou nergens terug vinden allen bij intellingen voor ontvangen staan hij bij downloadopties gewoon op 7 dagen.

Wij hebben hier 2 desire's in huis en bij beide doet hij dit,( mail verdwijnt zomaar ) wij kunnen toch niet de enig zijn van alle desire gebruikers????
Mijn dochter heeft een hero en de intellingen staan gelijk met die van haar.( die heeft nergens last van)
Niemand de oplossing????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:29:
[...]

Ik kan die optie van jou nergens terug vinden allen bij intellingen voor ontvangen staan hij bij downloadopties gewoon op 7 dagen.

Wij hebben hier 2 desire's in huis en bij beide doet hij dit,( mail verdwijnt zomaar ) wij kunnen toch niet de enig zijn van alle desire gebruikers????
Mijn dochter heeft een hero en de intellingen staan gelijk met die van haar.( die heeft nergens last van)
Niemand de oplossing????
Gmail of de HTC mail applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:36:
[...]

Gmail of de HTC mail applicatie?
Het gaat om de HTC mail applicatie
we hebben alle 3 de applicatie's ook al geprobeerd maar alle 3 geven ze problemen
Als we de mail op de pc lezen verdwijnen ze van de telefoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Jeroen04 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:05:
[...]

Allemaal bij langs geweest. Bij actieve services staat ook het nieuwe 'Nieuws & weer' van HTC, die slurpt veel batterij. Maar het probleem: Die gaat ook zelf weer aan! Verder zijn er dus veel meer met mij die dezelfde klachten. Dit vind ik persoonlijk wel slecht. Maar thanks voor je reactie! :)
Heb je ook al geprobeert in 'Nieuws en Weer' op menu -> instellingen -> vernieuwingsinstellingen -> Automatisch vernieuwen uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

wat ik erg vervelend vind is de update structuur van google.

Waarom moeten wij wachten totdat Google in de market Desire 2.2 heeft aangevinkt?
Waarom gebeurd dit niet voordat er een release komt? Een klant hoort toch niet te hoeven wachten hiervoor?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

DNA_Saint schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:42:

Waarom moeten wij wachten totdat Google in de market Desire 2.2 heeft aangevinkt?
Waarom gebeurd dit niet voordat er een release komt? Een klant hoort toch niet te hoeven wachten hiervoor?
Hoe bedoel je? Ik kan verder alle app's vinden die geschikt zijn voor 2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:37:
[...]

Het gaat om de HTC mail applicatie
we hebben alle 3 de applicatie's ook al geprobeerd maar alle 3 geven ze problemen
HTC-mail applicatie===> menu==>meer==>instellingen===>verzenden/ontvangen

Mailgrootte: Naar behoefte bij mij staat ie op gehele mail
Download frequentie: naar behoefte, bij mij staat ie op handmatig
Download optie:op dagen en helemaal beneden 'alle' aanvinken
Mail op server verwijderen; uit

Als je mail op je pc verwijderd, zal deze ook niet zichtbaar zijn op je telefoon. [althans bij mij niet met me live-account]
DNA_Saint schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:42:

Welke apps gaat het om? Soms halen devs ook tidelijk uit de market vanwege updates die ze aan het doen zijn. Vaak een dag later zijn ze weer bsb.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:37:
.......
Hoe lees je de mail op je pc? Webmail of een programma zoals Outlook Express?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Phusebox schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:50:
[...]

Ik doe het zoals omschreven, heb Instellingen aangezet bij de zoekitems, vervolgens gekozen voor zoeken in Instellingen, type dan back-up of backup in, beide keren gaat ie rechtstreeks naar de "map" Instellingen, zonder een subitem te openen of dat er iets met Privacy in beeld komt.
Like i said, je moet dus zoeken op PRIVACY en niet op BACKUP :)
Dat werd hierboven inderdaad niet helemaal helder omschreven, waardoor ik de eerste keer ook op backup zocht ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:47:
[...]

HTC-mail applicatie===> menu==>meer==>instellingen===>verzenden/ontvangen

Mailgrootte: Naar behoefte bij mij staat ie op gehele mail
Download frequentie: naar behoefte, bij mij staat ie op handmatig
Download optie:op dagen en helemaal beneden 'alle' aanvinken
Mail op server verwijderen; uit

Als je mail op je pc verwijderd, zal deze ook niet zichtbaar zijn op je telefoon. [althans bij mij niet met me live-account]

[...]

Welke apps gaat het om? Soms halen devs ook tidelijk uit de market vanwege updates die ze aan het doen zijn. Vaak een dag later zijn ze weer bsb.
Alles staat zoals bij jou, alleen als wij hier de mail alleen lezen op de pc en dus niet weggooien verdwijnt hij van de telefoon.
Dit was eerst niet en ook niet bij de hero die nog 2.1 heeft

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Fiber schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:49:
[...]

Hoe lees je de mail op je pc? Webmail of een programma zoals Outlook Express?
Daar dacht ik ook aan. De mailclient op de PC verwijdert (normaal gesproken standaard) de mail van de server op het moment dat hij ze ophaalt. Als jij op de telefoon insteld dat hij moet kijken op de de mailserver, moet je in de mailclient op je pc instellen dat de mails die worden binnen gehaald, niet verwijdert mogen worden. Gebeurt dat wel, dan kan de telefoon ze natuurlijk niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Pimpam schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:24:
Telefoon unlocken
Weet er iemand of er ook een optie/app is dat je de telefoon alleen kunt unlocken als er niks voor de nabijheidsensor zit?
Lijkt mij een logische optie, zodat je nooit per ongeluk je telefoon kunt unlocken als die in je zak zit...
Daar is "draw pattern to unlock" voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:52:
[...]

Daar dacht ik ook aan. De mailclient op de PC verwijdert (normaal gesproken standaard) de mail van de server op het moment dat hij ze ophaalt. Als jij op de telefoon insteld dat hij moet kijken op de de mailserver, moet je in de mailclient op je pc instellen dat de mails die worden binnen gehaald, niet verwijdert mogen worden. Gebeurt dat wel, dan kan de telefoon ze natuurlijk niet zien.
De telefoon haalt ze wel binnen maar het probleem is dat als iemand de post leest op de pc alles in de telefoon verdwijnt.en nergens meer te vinden is
dus mogmaals de mail staat nog in de pc maar niet meer in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 18:09
Browser->Menu->more->settings->Enable plugins->On demand

Als je "On Demand" kiest, dan zal flash niet standaard laten. Je ziet dan een groene pijl op de plekken waar flash gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Deem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:43:
[...]

Hoe bedoel je? Ik kan verder alle app's vinden die geschikt zijn voor 2.2?
bijvoorbeeld logmein app.
Of apps die hoog bij android.com/market staan.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:52:
[...]

Alles staat zoals bij jou, alleen als wij hier de mail alleen lezen op de pc en dus niet weggooien verdwijnt hij van de telefoon.
Dit was eerst niet en ook niet bij de hero die nog 2.1 heeft
Ik verwijs naar het antwoord van Deem onder jouw reply. Lijkt mij dat dat het probleem is. Helaas kan ik je niet verder helpen. het ligt in ieder geval niet aan de telefoon en de applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

Ewivis schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:52:
Duurt nog wel even. Misschien een paar dagen, misschien een paar weken. ;)

edit: zie: http://www.facebook.com/htcnl/posts/114342885284109

[ Voor 10% gewijzigd door mace op 02-08-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:55:
[...]

De telefoon haalt ze wel binnen maar het probleem is dat als iemand de post leest op de pc alles in de telefoon verdwijnt.en nergens meer te vinden is
dus mogmaals de mail staat nog in de pc maar niet meer in de telefoon.
Ja presies. Je mail programma verwijdert de emails van de mailserver bij het ophalen naar je PC. Je telefoon ziet die emails niet meer en zullen dan weg zijn. Je moet instellen in je mailprogramma op je pc dat de emails worden bewaard op de server, bij voorkeur voor X aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:56:
[...]

bijvoorbeeld logmein app.
[...]
Die van € 23,99?

Wow..staat er bij mij netjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:56:
[...]

Browser->Menu->more->settings->Enable plugins->On demand

Als je "On Demand" kiest, dan zal flash niet standaard laten. Je ziet dan een groene pijl op de plekken waar flash gebruikt wordt.
Heb het net even geprobeerd, maar ik zie dat flash nog steeds word gebruikt en zie dan geen groene pijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Martino schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:45:
[...]

Heb account al verwijderd, opnieuw toegevoegd, opnieuw gesynct en gereboot. Niets helpt helaas, alleen m'n "main" account pusht e-mail. Moet er wel bij zeggen dat het tweede account een Google Apps Gmail account voor mijn eigen domein is. Maar dat maakte bij de 2.1 firmware geen verschil.
heb te vroeg gejuicht, kort nadat ik meldde dat ik geen problemen heb met push synct hij bij mij ook nog maar één account. De andere (toevallig ook google apps) komt niet (meer) binnen, alleen nog handmatig :(

Meer mensen met push problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Deem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:58:
[...]

Ja presies. Je mail programma verwijdert de emails van de mailserver bij het ophalen naar je PC. Je telefoon ziet die emails niet meer en zullen dan weg zijn. Je moet instellen in je mailprogramma op je pc dat de emails worden bewaard op de server, bij voorkeur voor X aantal dagen.
Maar hoe lees je je mail op de pc? Outlook Express? Kijk dan onder Extra, Accounts, Eigenschappen, Geavanceerd of er een vinkje staat bij: "Een kopie van berichten opde server achterlaten" Andere mailprogramma's hebben soortgelijke instellingen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:58:
[...]

Blijf het toch een raar verhaal vinden op de pc is niets veranders alleen de desire heeft een update gekregen.
Maar goed ik heb het veranders op de pc bij de mail ik houd jullie op de hoogte

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:08:
[...]

Blijf het toch een raar verhaal vinden op de pc is niets veranders alleen de desire heeft een update gekregen.
Maar goed ik heb het veranders op de pc bij de mail ik houd jullie op de hoogte

alvast bedankt
De manier waarop je Desire en je PC reageren is trouwens volstrekt normaal. Het zit hem in het instellen van beide om de juiste werking te krijgen. Wat misschien handiger is is een gmail account aan maken en daarmee je mailboxen elders daarin binnenhalen. Dan heb je wat meer mogelijkheden om te connecten en heb je puchmail functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:59:
[...]

Heb het net even geprobeerd, maar ik zie dat flash nog steeds word gebruikt en zie dan geen groene pijl.
Misschien moet je je browser ff killen en opnieuw opstarten nadat je het op "On demand" hebt gezet. Het werkt namelijk wel degelijk (net nog ff geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lkeijmel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 14:31
Sinds de update loopt mijn batterij gewoon leeg. Zelfs in vliegtuigmodus en backlight op laagste stand is de accu binnen 6-8 uur plat terwijl ik voor de update er rustig 2-3 dagen mee kon doen(en dan wel met wifi e.d.).

Telefoon is al meerdere keren gereboot alle overbodige services en programma's uitgeschakeld maar helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 07:44

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:05:
[...]

heb te vroeg gejuicht, kort nadat ik meldde dat ik geen problemen heb met push synct hij bij mij ook nog maar één account. De andere (toevallig ook google apps) komt niet (meer) binnen, alleen nog handmatig :(

Meer mensen met push problemen?
We zijn niet de enige, ik heb inmiddels nog wat linkjes verzameld:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=737057
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742442
http://forum.androidcentr...s-after-froyo-update.html
http://www.reddit.com/r/A...wbmu/desire_22_sync_fail/

Lijkt me een dikke vette bug... :/

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:10:
[...]

De manier waarop je Desire en je PC reageren is trouwens volstrekt normaal. Het zit hem in het instellen van beide om de juiste werking te krijgen. Wat misschien handiger is is een gmail account aan maken en daarmee je mailboxen elders daarin binnenhalen. Dan heb je wat meer mogelijkheden om te connecten en heb je puchmail functies.
Begrijp ik dat nu goed kan ik met mijn gmail account mijn post van home ophalen???
Is zeker moeilijk in te stellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Hoe zit het eigenlijk met jullie batterijduur ten opzichte van 2.1?
Langs de ene kant zou die langer moeten zijn omdat die JIT compiler sneller werkt (dus meer idle time), maar dan lees ik berichten van mensen die ontdekt hebben dat de idle cpu frequentie van 250Mhz naar 600Mhz is gegaan.....

(Men HTC Desire wordt morgen geleverd)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

lkeijmel schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:18:
Sinds de update loopt mijn batterij gewoon leeg. Zelfs in vliegtuigmodus en backlight op laagste stand is de accu binnen 6-8 uur plat terwijl ik voor de update er rustig 2-3 dagen mee kon doen(en dan wel met wifi e.d.).

Telefoon is al meerdere keren gereboot alle overbodige services en programma's uitgeschakeld maar helpt niks.
Gooi je al wifi verbindingen eens weg (opklikken en Forget) en zet er dan één opnieuw op. Ik had het ook een keer onder 2.1 dat m'n telefoon in standby binnen een halve dag leeg was terwijl het normaal 3, 4 dagen was. Wifi opnieuw opzetten en een reboot deed de trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:21:
Begrijp ik dat nu goed kan ik met mijn gmail account mijn post van home ophalen???
Ga naar Gmail (inloggen) --> Instellingen --> Accounts & import --> E-mailberichten en contactpersonen importeren

(die laatste stap heb ik ooit anders gedaan, maar dit zal ongetwijfeld ook wel werken :)
Ik haal er al jaren mijn schoolmail mee op, en zet die netjes onder het label UT oid)
Ze staan ze netjes in 1 mapje, maar is het wel allemaal via 1 mailbox te doorzoeken enz. :)

[ Voor 20% gewijzigd door SmiGueL op 02-08-2010 18:32 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:21:
[...]

Ophalen? Komt automatisch een berichtje op je scherm..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb met HTC gebeld. Maar aangezien ik vrijdag m'n wereldreis ga beginnen, kunnen zij niks doen. Hij kan niet gerepareerd worden omdat dat gemiddeld 14 dagen duurt. Daarnaast heeft de desbetreffende werknemer mij op alle mogelijke manieren proberen te helpen, maar dat mocht niet baten!

Maar zou iemand misschien nog dingen weten, die ik zou kunnen doen?
Mijn telefoon loopt na de froyo update dus om de haverklap vast en gaat meteen rebooten. Heb nu 2x een hardreset gedaan, mijn SD kaart leeggegooid. Maar helaas, niks mag baten.. Dus als iemand nog evt. oplossingen heeft, graag!

edit: Heb een moment gevonden waar hij sowieso altijd vastloopt, als iemand mij probeert te bellen kan ik niet opnemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Buzz_Fuzz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:25:
Langs de ene kant zou die langer moeten zijn omdat die JIT compiler sneller werkt (dus meer idle time), maar dan lees ik berichten van mensen die ontdekt hebben dat de idle cpu frequentie van 250Mhz naar 600Mhz is gegaan.....

(Men HTC Desire wordt morgen geleverd)
Mijn accu gaat echt lang mee met 2.2. Heb vandaag veel gespeeld en veel 3G bedreven maar heb nog 50% over. Weer updates enzo heb ik uitstaan. Enige wat gesynct wordt is gmail en contacten.

Omdat het scherm nu ook minder roze is, heb ik weer auto-helderheid aan gezet. Dit scheelt ook weer een stuk (stond op max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mail wordt ook niet meer gepusht naar de gsm, zeeeeeeer vervelend.
flash werkt ook niet, als ik on demand uit zet, knalt hij dadelijk uit de browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:12

Puf

Hm...gisteren geupdate en na een dag gebruik stoort de "traagheid"van het scrollen in de browser me toch behoorlijk.

Hoe groter en zwaarder de pagina hoe schokkeriger scrollen het gaat. Ik gaf vóór de update graag een "zwengel" aan het scherm om vervolgens het "rollende" scherm met mijn duim te stoppen op de plek waar ik wilde zijn. Ik vond het juist zo fijn dat het scherm dan zo vloeiend scrollde.

Nu, na de update, lijkt het alsof je aan een wielmuis met klikjes op het scrollwiel draait. Het zijn geen framedrops, want de stapjes zijn daarvoor te regelmatig. Juist om die reden heb ik op m'n pc op alle browsers smoothscroll-plugins geïnstalleerd!

Zou dit een bijwerking van de JIT-compiler kunnen zijn of is dit een bewuste keuze?

In ieder geval zuigt het behoorlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:11:
[...]

Misschien moet je je browser ff killen en opnieuw opstarten nadat je het op "On demand" hebt gezet. Het werkt namelijk wel degelijk (net nog ff geprobeerd).
Heb de telefoon net even opnieuw gestart, maar de flash bestanden worden weer geladen. Wat bedoel je precies met killen? De browser specifiek afsluiten o.i.d.?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Buzz_Fuzz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:25:
Met 2.2 zit ik na 18½ uur van de lader nu op 70% accu, dat is ongeveer vergelijkbaar met 2.1 waar ik 3 dagen op een charge deed bij gering gebruik, 2 dagen bij 'normaal' gebruik.
Puf schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:16:
Hm...gisteren geupdate en na een dag gebruik stoort de "traagheid"van het scrollen in de browser me toch behoorlijk.

Hoe groter en zwaarder de pagina hoe schokkeriger scrollen het gaat. Ik gaf vóór de update graag een "zwengel" aan het scherm om vervolgens het "rollende" scherm met mijn duim te stoppen op de plek waar ik wilde zijn. Ik vond het juist zo fijn dat het scherm dan zo vloeiend scrollde.
Same here, ik kan er ook nog niet helemaal aan wennen. Ik merk dat het sliden tussen de virtuele desktops ook veranderd is (lijkt trager), misschien heeft dat er invloed op.

[ Voor 36% gewijzigd door litemotiv op 02-08-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
De browser afsluiten dmv een app killer of dmv de application manager (ingebouwd). Ik moet zeggen dat mijn browser zowel on-demand flash doet en dat het scrollen ook wel soepel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:41

slaay

Natuurbeleven.com

Interessante 'conversatie' tussen een T-Mobile klant en T-Mobile via twitter:

Klant: "De uitrol van froyo voor de htc desire is begonnen, wanneer komt T-Mobile met de update?"
T-Mobile: "Helaas, voorlopig is de Froyo update nog niet beschikbaar ^JW"
Klant: "wat is de reden daarvan. Froyo is we toch al voor de desire"
T-Mobile: "omdat er nog een aantal bug's in de update zaten moeten we nu wachten tot HTC deze opgelost heeft. ^EvT"
Klant: "als er bugs inzitten, waarom wordt froyo dan door iedereen zo positief ontvangen. Wat kunnen (cont) http://tl.gd/2sqt5l "
T-Mobile: "HTC heeft het verzenden van de update ook stopgezet vanwege deze bug's. Zodra deze opgelost zijn zul je de update ontvangen ^EvT"

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaay schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:27:

Klant: "De uitrol van froyo voor de htc desire is begonnen, wanneer komt T-Mobile met de update?"
T-Mobile: "omdat er nog een aantal bug's in de update zaten moeten we nu wachten tot HTC deze opgelost heeft. ^EvT"
Klant: "als er bugs inzitten, waarom wordt froyo dan door iedereen zo positief ontvangen. Wat kunnen (cont) http://tl.gd/2sqt5l "
T-Mobile: "HTC heeft het verzenden van de update ook stopgezet vanwege deze bug's. Zodra deze opgelost zijn zul je de update ontvangen ^EvT"
Hotspots e.d. Kortom, serieuze bugs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Sygic 2010 werkt niet meer bij.mij!?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
dragon2 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:54:
[...]

Daar is "draw pattern to unlock" voor ;)
ja maar dan unlock je nog steeds per ongeluk het scherm... Omdat dat gedurende de hele dag gebeurd is dat een beetje jammer van de energie om het scherm elke keer aan te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realseal
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 18:47
wontcachme schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:02:
[...]

Vertaalfout. Zit er al een tijd in en is al meerdere malen behandeld in de Desires/android topic. Blijkbaar kan je nog geen Froyo binnenkrijgen (branded toestel?) of nog niet aan de beurt.
Deze vertaalfout was bij mij bij een vorige update al verbeterd. Circa 2 maanden geleden. Mogelijk dat de branded telefoons ook deze update nog moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 22:35
Wat mij opvalt als positieve verbetering aan de update is dat eindelijk mijn favorieten in de browser op de volgorde worden getoond die ik heb ingesteld. Bij 2.1 onthield ie nooit dat ik ze op meest gebruikt wil sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Ah men, hebben meer mensen last van dat na update de agenda niet meer werkt.
Ten eerste zie ik ineens dat al me afspraken verdwenen zijn,:s en als ik een nieuwe afspraak wil maken.
geeft ie aan "Geen agenda's" en gaat weer terug naar home scherm
met andere woorden kan heel me agenda niet meer raad plegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaay schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:27:

interessant, ergens in dit topic werd gemeld dat de update 's avonds al niet meer klaar stond (voor iemand die de eerdere installatie had gecancelled)

Zouden ze een compleet nieuwe rom uitrollen of alleen fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen helpdesktopic.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 02-08-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ik ben anders tot op heden erg tevreden met 2.2. Snel, veel mem over, hoge idle CPU clock, roze waas verminderd, betere market, send to phone, etc. Tot op heden geen problemen met de telefoon. Zelfs de accuduur is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook wel tevreden over 2.2, maar vind het toch wel jammer van de browser, dat flash 10.1 niet snel werkt en het scrollen erg stroef gaat. Heb mijn plugins nu op ''on demand'' staan en het gaat gelukkig weer een stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Het probleem wat ik eerder vandaag had, dat bepaalde apps van mij (File Widget bijvoorbeeld) niet in de Market stonden is opgelost.
Blijkbaar was het even niet mogelijk om beveiligde apps te zien met Desire 2.2.
Dit probleem is ondertussen opgelost. Dus alle apps moeten weer vindbaar zijn.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:30:
Ben zelf ook wel tevreden over 2.2, maar vind het toch wel jammer van de browser, dat flash 10.1 niet snel werkt en het scrollen erg stroef gaat. Heb mijn plugins nu op ''on demand'' staan en het gaat gelukkig weer een stuk soepeler.
Ik lees dit nu al meerdere keren bij mensen, persoonlijk heb ik er nog geen last van gehad. Dus mischien is het telefoon specifiek. Ik moet zeggen dat ik mijn desire net een dag had met de update, dus nog een redelijk schone telefoon. Het is al eerder genoemd maar een hardreset is misschien helemaal niet zo'n slecht idee voor memensen die al een tijd met hun telefoon geprutst hadden voor de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 07:41

slaay

Natuurbeleven.com

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:03:
[...]
interessant, ergens in dit topic werd gemeld dat de update 's avonds al niet meer klaar stond (voor iemand die de eerdere installatie had gecancelled)

Zouden ze een compleet nieuwe rom uitrollen of alleen fixes?
Net even linkje gecheckt naar de HTC server en de update is nog gewoon online en kun je nog downloaden.
Dus wat dat betreft, klopt de stelling van T-Mobile dus niet dat de update offline gehaald zou zijn.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb sinds de update dat de achtergrond van tweakers grijs is ipv wit. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:41
Cyleo schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:15:
Ik heb sinds de update dat de achtergrond van tweakers grijs is ipv wit. Meer mensen die hier last van hebben?
De achtergrond van tweakers is ook grijs..

Misschien ben je niet ingelogd en heb je in je eigen thema ingesteld dat de achtergrond wit moet zijn??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Heb Froyo nu een twee dagen en het bevalt zeer goed!

Ik heb begrepen dat je met Froyo ook muziek van iTunes kan streamen. Ik kan alleen nergens vinden hoe dit werkt. Hier zou je niet HTC Sync voor moeten gebruiken, toch? Ik kan op internet alleen dingen vinden die zeggen dat je weer een 3rd party app moet downloaden, maar dat lijkt me ook niet nodig aangezien deze functionaliteit in Froyo ingebakken zou moeten zitten.

Hoe krijg ik het dus wel voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Keeper schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:49:
Heb Froyo nu een twee dagen en het bevalt zeer goed!

Ik heb begrepen dat je met Froyo ook muziek van iTunes kan streamen. Ik kan alleen nergens vinden hoe dit werkt. Hier zou je niet HTC Sync voor moeten gebruiken, toch? Ik kan op internet alleen dingen vinden die zeggen dat je weer een 3rd party app moet downloaden, maar dat lijkt me ook niet nodig aangezien deze functionaliteit in Froyo ingebakken zou moeten zitten.

Hoe krijg ik het dus wel voor elkaar?
Niet streamen, maar synchroniseren. :)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Laatst online: 15-07-2024
wat is bij jou normaal gebruik? als ik normaal internet gaat me accu vrij vlot naar beneden en mag ik blij wezen als ik het avond eten haal..
litemotiv schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:22:
[...]

Met 2.2 zit ik na 18½ uur van de lader nu op 70% accu, dat is ongeveer vergelijkbaar met 2.1 waar ik 3 dagen op een charge deed bij gering gebruik, 2 dagen bij 'normaal' gebruik.

[...]

Same here, ik kan er ook nog niet helemaal aan wennen. Ik merk dat het sliden tussen de virtuele desktops ook veranderd is (lijkt trager), misschien heeft dat er invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
Ja ik ook.. in de ochtend vol eraf en in de avond is hij gewoon alweer leeg! Hoe doen jullie dat?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Bluetooth laat geen verbetering zien. Mijn externe no_name keyboard doet het nog immer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
Wat mijn batterijduur erg heeft geholpen is:

in de dialer dit draaien: *#*#4636#*#*
dan voorkeursnetwerktype instellen op GSM auto(PRL)

Mocht het bij jullie niet bevallen, kunt het natuurlijk altijd terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag, na dat ik gisteren de 2.2 update had gedownload en geinstalleerd de telefoon herstelt naar de fabrieksinstellingen en had toen gelijk de sd kaart geformatteerd via het menu van de telefoon, om een schone start te maken. Maar ik ben er niet zeker over of ik nu misschien belangrijke gegevens heb verwijderd die op de sd kaart stonden, of maakt dat niet echt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Balachmar schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:11:
Niet streamen, maar synchroniseren. :)
Hier staat dat dat wel kan. Of is dat niet meer correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat muziek streamen komt pas bij GINGERBREAD hadden al gezegd bij de io van Google het is een voorproefje van wat er komen gaat in q4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Nog een klein nieuwtje volgens mij, De Market geeft na een zoekopdracht met een spelfoutje er in ook nog een suggestie onder: "Did you mean.....:"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had blijkbaar ook een branded Vodafone telefoon, hoewel ik dit nooit van tevoren had verwacht. Het is namelijk nergens aan te zien dat hij wel of niet branded is, behalve aan het softwarenummer 1.19.161.5.

Omdat ik ook graag Froyo wil proberen en omdat ik ook wat problemen had met de accuduur en SD kaart, heb ik ervoor gekozen om middels de Goldcard methode het toestel te unbranden. De procedure is succesvol verlopen, vervolgens de laatste RUU geïnstalleerd om ten slotte via OTA de Froyo update te installeren. De hele installatie heeft wel zeker een uur geduurd denk ik. Ik ben alle instellingen kwijt (heb wel backups natuurlijk) maar dat vind ik juist wel prettig. De installatie van de RUU was tevens een harde reset schijnbaar. Alle contacten en dergelijke heb ik toch in Exchange staan, dus ik ben eigenlijk alleen de meuk kwijt ;)

De hele procedure is succesvol verlopen, zonder problemen. Ik ben normaal niet zo'n poster op dit forum, maar wou dit toch even kwijt voor mensen die wellicht in dezelfde situatie zitten.
  • SD kaart formatteren op FAT32 in de laptop.
  • SD kaart in de telefoon stoppen en booten.
  • Telefoon met HTC sync koppelen op de laptop.
  • Goldcard procedure uitvoeren (even Googelen voor een goede uitleg).
  • SD kaart weer in de telefoon stoppen, booten en HTC Sync koppelen.
  • RUU van de versie 405.2 WWE installeren (dit is tevens een harde reset).
  • Telefoon is vanaf dit moment gloednieuw en je kunt middels OTA Froyo installeren.
Tips:
  • Gebruik een volle accu op je telefoon.
  • Gebruik een laptop, bij stroomuitval blijft deze namelijk gewoon op de accu doorgaan.
  • Maak goede backups.
  • Lees alles aandachtig en stop als je twijfelt.
  • Doe het accu klepje er pas weer op als je klaar bent ;)
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nog weinig van gemerkt of de 2.2 update een positief effect op de accuduur heeft... sterker nog vanavond tijdens 2 uur geocachen de volle batterij leeg getrokken terwijl ik er voor de update gemakkelijk 4 uren mee kon cachen, hoop dat dit eenmalig was.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden de Desire's willekeurig geupdate? of per provider? of per regio? Ik heb Telfort KPN morgen nog geen update gehad. Kan iemand mij ophelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Er is me net ook iets opgevallen. Het LED lampje brandt niet meer als ik een sms'je binnenkrijg. Ik heb wel alle meldingen aan staan (tray, geluid, trillen). Ik heb nog even Handcent geinstalleerd, daar de kleur veranderd en de melding geforceerd maar nog steeds geen kick. Niemand hier schijnt er last van te hebben?

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 00:41:
Worden de Desire's willekeurig geupdate? of per provider? of per regio? Ik heb Telfort KPN morgen nog geen update gehad. Kan iemand mij ophelderen?
In principe heeft bijna iedereen hier handmatig gezocht naar de update denk ik. Er wordt ook automatisch gezocht door je telefoon naar systeemupdates als je dit hebt aangevinkt maar de frequentie hiervan is onbekend en kan net zo goed 'eens per week' zijn. Handmatig zoeken gaat via Instellingen > Over De Telefoon > Systeemsoftware-updates en dan 'Nu Controleren'. Het kan soms nodig zijn om wel vijf keer op rij die controle uit te voeren voordat hij hem vindt.
Kazu schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 01:44:
Er is me net ook iets opgevallen. Het LED lampje brandt niet meer als ik een sms'je binnenkrijg. Ik heb wel alle meldingen aan staan (tray, geluid, trillen). Ik heb nog even Handcent geinstalleerd, daar de kleur veranderd en de melding geforceerd maar nog steeds geen kick. Niemand hier schijnt er last van te hebben?
Ik had zelf de instelling dat hij de LED roze moest gaan flikkeren bij een SMS en dat werkt (met Handcent dus) nog steeds. Probeer anders eens een andere kleur of frequentie.

--

Nu nog een vraag van mijn kant: is er iemand die kan bevestigen dat de HTC Desire nu ook verbinding kan maken met ad-hoc WiFi netwerken? :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joli
  • Laatst online: 01-06-2024
Sinds de update ziet de musicplayer alle geluidsbestanden die er op het toestael staan. Dus ipv 50 mp3's zie ik nu 250 bestanden in de music player. Standaard ringtones, navigatiegeluiden, spelletjes geluiden, etc...
Uit lijst verwijderen kan niet, want dan worden ze definitief verwijdert. Wordt ik niet vrolijk van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Tof! Websites van de RuG werken nu ook gewoon, kreeg met 2.1 altijd een certificaatfout! Hulde voor htc! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Thijs_O schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 01:52:
[...]
Ik had zelf de instelling dat hij de LED roze moest gaan flikkeren bij een SMS en dat werkt (met Handcent dus) nog steeds. Probeer anders eens een andere kleur of frequentie.
Nop, niks. Ook een reboot verhelpt het probleem niet. Alle mogelijke kleuren/snelheden geprobeerd en niks. Als ik hem aan de oplader hang gaat het lampje wel branden, dus hij is niet stuk. Vreemd...

Verder, ik kom ook terug op mijn opmerking dat de SMS message bug is gefixed. Ik heb al een aantal keren gehad dat wederom het bericht bleef staan in de tray terwijl het bericht zelf al wel was gelezen. (Eigenlijk de enige bug in 2.1 waarvan ik hoopte dat ze hem zouden fixen ;()

Edit:
joli schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 01:53:
Sinds de update ziet de musicplayer alle geluidsbestanden die er op het toestael staan. Dus ipv 50 mp3's zie ik nu 250 bestanden in de music player. Standaard ringtones, navigatiegeluiden, spelletjes geluiden, etc...
Uit lijst verwijderen kan niet, want dan worden ze definitief verwijdert. Wordt ik niet vrolijk van. :(
Hier heb ik geen last van trouwens. Ik heb mijn muziek in een aparte folder MP3 in weer een folder Audio op m'n SD kaart staan. Als het goed is filtert Android dan alle andere zooi uit de muziekspeler. Je zou dit eens kunnen proberen?

[ Voor 30% gewijzigd door Kazu op 03-08-2010 02:31 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
ik heb een probleempje met dat app2sd, oa ak notepad en launcherpro willen niet naar mijn sd kaart, terwijl bijv. ak notepad dat voor een update van zojuist nog wel deed, ik heb ook sdmove gedownload om te kijken welke apps er naar de sd kunnen, ze moeten het allebei kunnen maar ze worden rood weergeven in de app, wat is de reden dat ik ze niet kan moven? ik heb 5 gigh over dus daar zal het niet aan liggen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een eerder persoon vroeg het ook al: Heeft iemand met Telfort de update al binnen gehad?
Het maakt niet uit hoe vaak ik controleer update doe hij vind niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2020
Hier heb ik de update met Telfort. Maar wel via Wifi.
als ik controleerde via het netwerk van Telfort dan was er inderdaad geen update.
(misschien blokkeert telfort bepaalde poorten en/of website)
Maar dus maar even met wifi proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Playlist maken... ? Ik gebruik zelf Meridian music player, die speelt alleen de files in een bepaalde folder af... veel relaxder vind ik zelf.

[ Voor 11% gewijzigd door Stephan Oudmaijer op 03-08-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zip McOccup
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 09:09
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:09:
Een eerder persoon vroeg het ook al: Heeft iemand met Telfort de update al binnen gehad?
Het maakt niet uit hoe vaak ik controleer update doe hij vind niets.
Hier ook nog niet met Telfort. Tevens heb ik de ROM direct gedownload via http://bit.ly/cIQdX7 . Als ik na downloaden de ROM wil openen met de update, dan crasht de updater.
De toepassing updater (proces com.Android.updater) is onverwacht gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Wekkel schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:58:
Bluetooth laat geen verbetering zien. Mijn externe no_name keyboard doet het nog immer niet.
De Desire is geen USB host dus ik zie niet in waarom dat ooit zal moeten werken... (En wat je er aan hebt).

Wat ik ook nog ff kwijt wil is iets over de accuduur. Die is bij mij enorm gestegen! Gister ontzettend veel gespeeld met de telefoon. Althans, internetten, de market regelmatig bezoeken, verschillende keren gebeld, veel Gtalk, 's avonds nog 61% over ('s ochtends was hij vol). Daarna via wifi updates binnen hengelen, youtube filmpjes bekijken, beetje met google maps spelen en 's avonds om 23u had hij net nog geen geel streepje. Voor mij toch wel een aardige vooruitgang, zeker gezien de idle frequentie van de CPU van ~600MHz.

Edit: Oeps.... :)

[ Voor 46% gewijzigd door Anteros op 03-08-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anteros schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:04:
[...]

De Desire is geen USB host dus ik zie niet in waarom dat ooit zal moeten werken... (En wat je er aan hebt).
Hij heeft het over draadloos connecten via Bluetooth en niet met USB en kabel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Deem: Bericht aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik heb nu een nieuw icoontje in de statusbalk, een auto :? :?
Ik heb met een verloopstukje mijn telefoon aangesloten op mijn pc en krijg geen verbinding. Maar ik krijg wel een auto icoon naast mijn nieuwe mail melding. Als ik de statusbalk open zie ik de melding "Automodus ingeschakeld Selecteer dit om de automodus af te sluiten"

Heeft iemand dit al eens eerder gezien?

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.nomedia in de folder bij de mp3'tjes zetten die je niet wilt zien en je bent er vanaf... (werkt ook voor afbeeldingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Mooi overzicht:
Overall:
- It's faster
- Multiple reports of battery lasting longer than with Eclair 2.1.
- Screen can now also be rotated to the right! (Found by martintzvetomirov)
- New Task Switcher when holding Home button. Displays 8 apps instead of 6. (Found by steve228uk)
- No more accidental screen activation by proximity sensor while talking with bluetooth. (Found by jordanxp)
- Android Cloud to Device Messaging support, Eg. ChromeToPhone to send links, maps directly to phone from chrome/firefox browser (Found by psycop)

Startup/Shutdown:
- Startup sound is reduced in volume (Found by iKarampa)
- Now vibrates on shutdown (Found by Domsdey)
- Shutdown time is reduced a lot (Found by psycho.ro)

New Apps:
- Launcher has been renamed from All Programs to All Apps (Found by steve228uk)
- HTC Share App
- News & Weather
- Videos
- Voice Search
- WiFi Hotspot
- Torchlight
- Search (Google)
- Pictures renamed to Gallery

Widgets:

- Calculator Widget (Found by jaymit)
- FM Radio Widget (Found by martintzvetomirov)
- Market Widget (Found by jaymit)
- All icons in Widget > Settings are new + 3 new widgets (Profile, Ringtone & Hotspot) (Found by Bouncer5)
- When going to Shortcut > Bookmark, you know get a bookmark thumbnail (Found by steve228uk)
- Missing: Black HTC Search Widget (Found by MD1500)

Settings:
- Wireless Networks contains settings for WiFi Hotspot
- New menu for Screen settings.
- New menu for Speech settings.
- App screen is split up in 4 tabs: Downloaded | Only actived | All apps | On SD-Card
- New sound setting that allows lock/unlock sounds. (Found by loizoskounios)
- new volume settings that lets you independently change Ringtone, Media, Alarm and if seperate, Notification volume. (Found by aindow)
- Missing: Privacy menu, including the option for backup to SD card. (Found by gush)

Dialer Related:
- Dialer has new Android robot, kinda 3D looking one now.
- The slide bar for accepting a call now has a thin red and green line. (Found by loizoskounios)
- New WiFi information availble in the *#*#4636#*#* menu. (Found by 3722)

Lockscreen:
- It's no longer possible to unlock the slide-down screen by pressing menu. (Found by kevano22)
- The screen unclock sequence can be set to engage after some minutes, or immediatly. (Better formulated by elek_it)
- Can now be a pattern lock, PIN lock or an alphanumeric password
- The lock pattern has grey middle buttons instead of black.
- Instead of just the time of the next alarm time. It also shows which day.
- Option to play a sound when locking/unlocking (Found by psycho.ro)

Keyboard:
- Keyboard now allows for Chinese input
- Keyboard now allows for quick language change.
- User dictionary no longer jumps to top when editing a word (Found by jaymit)
- Seperate screen for deleting user dictionary words, allowing for batch deleting.
- Bug: If keyboard is set to Russian (Pусский), pressing spacebar will output an exclamation mark "!" instead of a space (Found by monsterfly)
- Bug: If keyboard is set to Russian (Pусский), pressing enter will output an "э" instead of a new line (Found by Eugene120)

Browser:
- Adobe Flash 10.1 support is built in (make sure plugins are allowed in settings!) (Found by martintzvetomirov)
- Supports animated GIFs (Found by mscha)
- Files can now be uploaded through the browser (Found by mcgon1979)
- Now remembers bookmark order settings after reboot. (Found by doggie123)
- Downloads history is now categorized (e.g. today, tomorrow, last month) (Found by DimL)
- MP3 Streaming supported (Found by ix9)
- New flash & java features (Found by jaymit)

Calendar:
- Facebook events and birthdays are available in calendar. (Found by Sikacik)

Camera/Camcorder:
- Camera icons now rotate along with a smooth animation when rotating the phone (Found by @MARK)
- Camera takes pictures a lot faster than before (Found by The_Hawkster)
- 3 codecs to choose from: H.263, H.264 and MPEG-4
- 720p Recording possible with MPEG4 Codec.
- Zoom not available with 720p video recording. (Found by andrew2106)
- Flashlight can be set on during video recording. (Found by monsterfly)

Contacts:
- Option to automatically send someone directly to voicemail now. (Already in 2.1 according to Bouncer5)
- Facebook tab has more features (Found by Mike1988)
- Linking contacts to Twitter now works properly (Found by jameson_uk)

FM Radio:
- FM Radio now has RDS support. (Found by thpoul)
- FM Radio no longer has Japan Mode (Found by aindow)
- Incoming text message no longer mutes FM Radio (Found by flashflash)
- Shazam can be used tag FM Radio (Found by kargeor)
- Bug: Radio seems to have problems when put in background however it works fine when the screen is off (Found by kargeor)

Friend Stream:
- Now shows time of post, amount of comments and amount of likes. (Found by kazgor)

Messaging:
- The bottom box to type text is bigger.
- Now shows how many characters you have left from the start.
- New icon for send.
- New icon for attaching something.r
- Scrolls smoother when a conversation has a lot of messages.
- Can now send vCards as a SMS. (Found by psycho.ro)
- Deleting a message in a long thread, will no longer cause screen to jump to last received message. (Found by Sintel)
- Bottom box for inputting text is now fixed. No longer can you scroll through messages while typing (Found by romkokos)
- Bug: UTF-8 issue with Greek sms still exists. (Found by thpoul)

Gallery:
- Icons from the Sharing menu are smaller. In portrait mode, all are visible in 1 view.

Gmail:
- Labels now have same color as those in Gmail on the web. (Found by @MARK)
- Now displays your email adres all the time in the upper-right corner.
- Displays a small icon of the person that send the mail if you have them in your address book.
- When viewing a mail, there are now buttons to go to the next and previous mail.
- Can copy text to clipboard now via menu button.

Google Talk:
- New interface

Market:
- New option to allow automatic updates. (Found by jaymit)
- New seperate tab for app comments.
- Can now mark comments as: Useful, not useful and spam.

Music Player:
- When no cover available, the music note is now green.
- Pressing next has a much smoother CoverFlow animation
- Genres are fixed now.
- Pressing the left-button to open up the menu happens much faster.
- Shuffle seems better (not sure, but don't bump into same song that often anymore).
- Using the 'Add all songs' option in the menu will use the order current viewed (Album, Artist, Numbers, etc) (Found by jenom)
- Bug: Tags of WMA files are not read properly (Found by supasye)

Videos:
- .avi (DivX/XviD) support (According to robguerra) (Confirmed not working by mcgon1979)

YouTube:
- White header bars replaced with black ones (Found by Bouncer5)
- Small lag problem when seeking to a point (Found by kargeor)
bron: xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

nog steeds geen update gekregen :(
en al een tiental keer op "nu controleren" gedrukt maar niets gebaat, mijn toestel is "up-to-date" beweert ie zelf :p

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Ik gebruik SMS Unread Count voor mijn Gmail. Deze widget opent na de Froyo update de laatste email i.p.v. de inbox.
Iemand anders hetzelfde probleem? Het standaard Gmail programma opent wel gewoon de inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth i.c.m. carkit werkt ineens ook fantastisch. Bij 2.1 moest ik soms wel tot 5 minuten wachten totdat hij op de carkit schoot.

Nu sleutel erin, en verbinding ! Top !
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft hier NIET te melden dat je hem aan het downloaden bent of geïnstalleerd hebt. Dit voegt niets toe. Tevens wordt in dit topic alleen de update besproken, en dus NIET Froyo in het algemeen!

Onzinnige replies worden getrashed.