Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:30

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

rudyhattem schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 22:23:
[...]

100 euro om 130 euro. ok een 3e duurder maar ik vind het nog wel meevallen. En het is echt een wereld van verschil...
Het verschilt valt mee qua geld, maar qua percentage is het verhouding erg groot. Daarnaast vraag ik mij af of er al (een grote) community om deze telefoon is

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 20:47
Ik zoek nog een tweedehandse 845 voor een mooi prijsje, iemand 1 te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
thoragz schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:13:
Ik zoek nog een tweedehandse 845 voor een mooi prijsje, iemand 1 te bieden?
Ja, heb er nog eentje liggen. Mail me maar even via een van mijn andere advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNot2
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-05 14:38
Weet iemand waar je misschien een accu met meer dan 1200 mAh kopen? Vind dat ik er nogal kort mee om kan gaan. Ik haal net de 12 uur als ik af en toe m'n mail check (naar mijn idee, werkelijk zal het wel meer zijn). Is wel fijn als ik gewoon zonder zorgen hem gewoon wat intensiever kan gebruiken. Ik laad hem toch eigenlijk elke avond op, dus hij hoeft geen dagen mee te gaan ook weer.

Informatie over de huidige batterij:
Model: HB4J1H Li-ion Battery
Normal voltage: 3.7V
Capacity: 1200mAh (4.4Wh)
Standard: GB/T 18287-2000
Limited charging voltage: 4.2V
Size: 54 x 43 x 5 mm
Weight: 25g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 09:39
Ik zou zeggen: wees er snel bij!

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/1550/vf845.jpg

Ik denk dat ik er eentje meeneem, zodat ik m'n Milestone thuis kan laten als ik op vakantie ga. Mocht dit ding kapot gaan, kwijt raken of gejat worden, dan is dat niet zo'n ramp.
(Natuurlijk wel goed beveiligen, want als ze in m'n Gmail zouden kunnen komen ben ik nog 't haasje).

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vodafone heeft (naast de erg moeilijk beschikbare 945) nu ook een andere opvolger: De Vodafone 858, ook wel de Vodafone Smart genoemd.

Als ik zo naar de specificaties kijk is hij bijna hetzelfde als de 845. Zelfde resolutie, zelfde trage processor. Alleen 1 groot verschil: Deze heeft een capacitief touchscreen. Verder wat kleine verschillen als geen fysieke maar touch knoppen en geen optische touchpad (die ik op de 845 trouwens vrij nutteloos vond).

Kost hier (Ierland) 60 euro als prepay upgrade of 40 euro als je switcht van een ander netwerk (ook prepay). Ik zag hem op vodafone.nl niet staan maar ik neem er aan dat hij er wel aan komt, hij is hier nu gewoon leverbaar.

Het lijkt me wel een leuk toestel maar helaas nog steeds die 240x320 crappy resolutie. Aangezien er nu ook budget android toestellen zijn met 800x480 (zoals de Orange San Francisco oftewel ZTE Blade) had het ze niet misstaan als ze op zijn minst gewoon voor de standaard android resolutie waren gegaan van 320x480. Aangezien je daarmee veel meer apps in de market kan krijgen.

Maar ik dacht ik meld het hier ff voor de geinteresseerden, ik zag nog geen dedicated topic voor deze telefoon maar hij is duidelijk een opvolger voor de 845.

Edit: Wat ik nu pas zie en wat ook wel leuk is: Ze bieden ook bedrukking van de achterkant aan, waarbij je zelf je eigen ontwerp kan maken en die dan op de achterklep van het toestel gedrukt wordt! Best grappig. Kost ongeveer een tientje zo te zien. Maar het blijft voor mij gewoon simpelweg een veel te lage resolutie van het scherm. Ik heb destijds veel te veel gedoe met de 845 gehad omdat zelfs bekende apps als 9292ov niet wilden werken.

[ Voor 18% gewijzigd door GekkePrutser op 11-06-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 09:39
Leuk ding, die 858. En nu maar wachten tot iemand een alternative Rom bakt!

edit:
Iemand heeft de rom van de 858 (Huawei U8160) in de 845 (U8120) geblazen en ......... op de Wifi na werkt dat gewoon! Voordeel: Android 2.2 ipv 2.1!

[ Voor 51% gewijzigd door barchettanl op 12-06-2011 20:39 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met de Smart 858? Te koop voor 80,00 in een prepaidpakketje namelijk... Paar vraagjes:
- Het bestellen van zo'n customcover, kan dat ook in de NL shop? Ik moet inloggen met een emailadres en een password, maar als ik op de NL site wil inloggen gebruik ik daarvoor mijn telefoonnummer.. Of moet ik een nieuw account aanmaken ofzo? Lijkt me namelijk nog wel grappig voor die 11 euro zo'n covertje namelijk bij de 858.
- Zal mijn simkaart van Vodafone (abonnement) werken in de Smart 858?
- Op de Vodafone-site staat 'Android 2.2 FroYo' ieman die dit kan verifieren?
- Is die Vodafone branded of niet, op de paar plaatjes die ik zie lijkt het Vanilla Android?
- Zijn er nog 'betere' Androidsmartphone'tjes voor die prijs op de markt die ik kan overwegen?

Vind het namelijk wel leuk om als 2e telefoontje (naast m'n high-end smartphone) zoiets te hebben :)

EDIT: Prepaid toestellen werken niet icm Vodafone abonnement-simkaartjes, jammer 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 01-08-2011 14:46 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DT2
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-05 14:54

DT2

Heb gisteren zo'n 858 Smart gekocht om eens met Android te kunnen spelen. Het OS is 2.2 Froyo en is inderdaad Vodafone branded. Simlock is al geen probleem meer O-) en heb al wat alternatieve ROM's gevonden dus dat ga ik van de week maar eens uitproberen.
Nadelen zijn duidelijk, resolutie is laag en processor traag maar verder werkt alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
De 845 van mijn dochter bleef constant op 'koptelefoon' staan zodat je er niet mee kon bellen, dus weggebracht. Kwam terug met software update, maar het probleem was er nog steeds dus weer terug. Kwam terug met het aan-uit knopje kaduuk, dus we konden hem niet meer aanzetten dus weer terug.

Na drie weken zeuren en steeds weer naar die winkel was hij er eindelijk; niet gerepareerd want we hadden hem zelf kapot gemaakt, aldus de verkoper, en of we maar even €47,50 onderzoekskosten wilden betalen :F

Natuurlijk niet betaald en dat was de laatste telefoon die wij ooit bij Vodafone hebben gekocht. Heb mijn dochter mijn 845 gegeven en zelf een Nexus S gekocht waar inmiddels via een simpele update 2.3.4 op draait.

Hoewel ik de 845 een heel leuk telefoontje vind is de Nexus S toch wel een verademing. Er werken veel meer apps op en het loopt allemaal veel vloeiender. Maar goed, het is natuurlijk een heel andere prijsklasse. 845 had ook een prettig formaat vond ik, althans in de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Nog even een update:

Na een schriftelijke en aangetekende klacht hebben we inmiddels een vervangende telefoon gekregen. We konden in eerste instantie uit diverse modellen kiezen, die echter geen van allen Android draaiden |:(

Na overleg kregen we uiteindelijk een (refurbished?) 858 Smart model toegestuurd. Toch weer netjes dan, al heeft het alles bij elkaar enkele maanden geduurd en heb ik inmiddels al een andere telefoon. Dus deze gaat nu naar moeder de vrouw.

Wel een leuk ding die 858, niet teveel branded spul, alleen de browser gaat als openingspagina steeds naar Vodafone. Hij is duidelijk platter dan de 845, heeft een capacitief scherm en is redelijk af te lezen in zonlicht wat met de 845 een probleem is. Al met al een beter telefoontje dan de 845.
Pagina: 1 2 3 Laatste