Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjef42195
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 15:51
Welke? past die wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-05 08:55
Ebay.de heb ik er 2 gezien. Een lederen versie voor de Nova en een sokje in drie kleuren. 10,- tot 19,-.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Topicstarter
Van Valenta. Past prima. Had eerst een van krussel maar de M was te klein en de L te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Retecool! Ik heb thuis een Fritz!box als DSL modem/router en dankzij de nieuwste rom nu een progje gevonden op de market waarmee ik de 845 nu ook als ip-telefoon kan gebruiken voor de vaste lijnen. Kan het nu niet proberen want iedereen slaapt maar de telefoon is herkend door de router dus het zou moeten werken.
Hoelang duurde het voordat de 845 bij jullie werd geleverd?
Ik heb 'm 30 augustus om 15.45 besteld, maar aan die '24 uur levertijd bij prepaidpakketen' is dus niet voldaan...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 18:43
heb hem gewoon opgehaald bij de belcompany..

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Hoe zit het bij jullie trouwens met de batterijduur? Mijn vriendin heeft er een, maar de batterij houdt het slechts 11uur uit.
Bluetooth / WiFi / GPS / Synchronisatie / Schermhelderheid is checken...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 180749

pieterrr schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:19:
Hoe zit het bij jullie trouwens met de batterijduur? Mijn vriendin heeft er een, maar de batterij houdt het slechts 11uur uit.
Dit had ik ook en dit komt doordat je het vinkje aan hebt staan bij het "Gebruik draadloos netwerk" voor het bepalen van je locatie (Instellingen -> Locatie & Beveiliging). Dit is echt funest voor de standbytijd. Als je dit uit zet, scheelt het echt al een heel stuk.
CLB schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:22:
GPS is ondergeschikt, deze wordt alleen aangezet wanneer een applicatie gebruik maakt van locatie bepaling.

Verder zou je de dataverbinding (tijdelijk) kunnen stoppen en alleen aanzetten wanneer nodig is (ANPdroid). Hiermee kan je echt met 20% van je accu de hele dag ('s ochtends tot eind van de middag) doen.
Kan toch dat ze een Google Maps achtergrond heeft ofzo, dat zuipt stroom dan =)

• pieterrr
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:22:
Bluetooth en WiFi staan uit, GPS alleen wanneer een toepassing dat nodig heeft, er staat 1 gmail account ingesteld die ze handmatig binnenhaalt en de schermhelderheid staat op "de middelste" stand.

"Gebruik draadloos netwerk" stond ook al uit. En verder ook geen google maps of live wallpaper.
Ook twitter synct niet automatisch.

Ik ga nu even aan de gang met APNdroid, hoewel ik betwijfel of het werkt omdat de telefoon 's nachts in de oplader zit en aan het einde van de dag al bijna weer leeg is.
Maar synchroniseren van contacten / agenda en dergelijke...?

• pieterrr
  • Niet online
Alles stond op handmatig. Daarom snapte ik het ook al niet. Maargoed, nu even terug naar factory defaults en kijken wat er gebeurt als je alleen de gmail instelt.
Even 2 dagen testen.

• Die Bruine
Ik heb alles uit staan, scherm minste helderheid. Kan makkelijk 3 dagen mee. Ben idd bijna niet gebeld. Denk toch dat je ergens een sync aan hebt staan.

• pieterrr
  • Niet online
Ja dat vermoed ik ook. Zat al een beetje te twijfelen, maargoed wat kun je verwachten van een toestel van 99 euro? Nu even 2 dagen proberen met alleen gmail.

pieterrr schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:21:
Ja dat vermoed ik ook. Zat al een beetje te twijfelen, maargoed wat kun je verwachten van een toestel van 99 euro? Nu even 2 dagen proberen met alleen gmail.
Ik heb sync met gmail/calendar/contacts aanstaan. Ook email van onze exchange server komt realtime binnen. Verder checkt hij om het uur mijn twitter account. En ik heb timeraffic geinstalleerd. deze zet door de week tussen 9:00 en 17:00 (zit dan op kantoor achter mijn laptop met internetverbinding) de dataverbindingen uit.
Als ik de tel om 7:00 van de lader haal, heb ik rond 19:00 nog zo'n 75% tot 80% over.
En als ik dan nog 2 keer een half uur navigeer (met copilot, geluid uit) dan zit ik rond dat tijdstip rond de 55%.
Dus twee dagen zou op deze manier moeten halen.

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 09:39
CLB schreef op donderdag 02 september 2010 @ 01:24:
Hoelang duurde het voordat de 845 bij jullie werd geleverd?
Ik heb 'm 30 augustus om 15.45 besteld, maar aan die '24 uur levertijd bij prepaidpakketen' is dus niet voldaan...
Ik heb er een week op gewacht, en toen maar eens de Vodafone klantenservice gebeld. Daar bleek dat de creditcard-betaling niet gelukt was. Direct gecancelled (nouja, dat was hij eigenlijk al), en bij de Belcompany er 1 opgehaald: daar hadden ze er een aantal gewoon op voorraad!

[ Voor 3% gewijzigd door barchettanl op 02-09-2010 16:20 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
WTF komt daar een strontgeluid uit zeg |:( . Ik heb al aardig wat meegemaakt maar het geluid dat uit die 3,5mm aansluiting komt is echt het slechtste dat ik ooit uit een apparaat heb gekregen. Kansloos gewoon. Een € 3,99 MP3-speler van Ebay presteert nog beter. Vanochtend zag ik dus mijn BT headset en dacht ik even proberen. Mooi geluid, maar dat wist ik al. Toch, de BT chip maakt ook veel verschil. Ik kan zeggen dat Audio over BT mooi geluid geeft. Mooier dan bv een HTC Touch / Diamond / Pro / Pro2. Dus toen dacht ik, misschien heb ik wel geen BT meer nodig dan (toestel is toch zo klein). Woehoei, echt nog nooit zulk slecht geluid gehoord. Het is bijna grappig. Maar goed, dit is dan ook echt het enige wat mij niet bevalt aan deze telefoon. Voorlopig de beste € 99,- die ik ooit heb uitgegeven denk ik (in tems of value for money).

Mooi zo een forum. Telefoon effe gereset, koptelefoon weer erin. Perfect geluid mensen... Nog eens getest. Ik had de oordoppies uit de BT headset gehaald, in de telefoon gestopt en toen mijn headset uitgezet. Tweede keer weer bagger geluid. Lijkt wel alsof hij dan in headsetmode schiet. Zo klinkt het bv ook als je audio over BT forceert, mono 8-bits geluid. Maar nu klinkt het weer ok! :+

[ Voor 19% gewijzigd door Die Bruine op 03-09-2010 13:47 . Reden: Derde test ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ligt het niet aan je koptelefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 00:00

Salmon

.NET developer

dacht ik nou ook haha, bij mij is het geluid gewoon goed hoor

of je bent dure koptelefoons gewent :P

En over de besteltijd, was bij mij rond de 3 dagen ofzo voordat ik hem binnen had. (besteld via Vodafone site)

[ Voor 6% gewijzigd door Salmon op 03-09-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Hier ook, twee besteld, derde en vierde werkdag bezorgd.

Doppies zijn Creative 8nogwats btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Ik heb gemerkt dat bij gebruik van Navigon met de bij de telefoon meegeleverde oordopjes de eerste zin die de dame uitspreekt glashelder is maar er daarna echt bagger telefoongeluid uitkomt. Unplug je de headset en stop je hem er weer in is het geluid de eerste zin weer prima maar de volgende zin weer bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Het geluid via de jack is inderdaad bagger. Via koptelefoon en dockingstation.. echt niet om aan te horen. Mensen die hier tevreden mee zijn moeten echt even de hoortest doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nou inmiddels krijg ik er toch echt best mooi geluid uit hoor. Ik vraag me af jij echt "hoge eisen" hebt of dat jouw telefoon ook in headsetmode springt zoals ik nu al 5x heb gehad ofzo. Dat is echt eeeecht eeeeeeeeecht baggergeluid. Die koptelefoon die erbij zit die vind ik ook drie x niets. Maar met mijn Creative EP-830 is het best aan te horen. Goed genoeg voor mij in elk geval. Alleen zoals gezegd, soms springt hij in die rare modus waar ik echt minder dan AM-radio mono kwaliteit te horen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Dat AM geluid heb ik dus ook... maar hoe voorkom ik dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Welke ROM draai jij? Misschien ROM gerelateerd... Ik heb er last van als ik bv van BT naar normaal switch zonder de muziek eerst stop te zetten. Ik heb het nog wel een paar keer gehad. Maar ff de koptelefoon eruit en er weer in was genoeg. Mooi helder geluid. Één keer heb ik de telefoon moeten herstarten want niets hielp. Na de herstart had ik weer normaal 16-bits stereo geluid.

[ Voor 3% gewijzigd door Die Bruine op 04-09-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Seven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11-2015
Dat AM geluid heb ik ook soms.
Ik haal dan, tijdens het spelen, de jack eruit en steek hem er dan direct weer in.
Het AM geluid is dan meestal weg en hou je een acceptabel geluid over.
Soms moet ik dit twee keer doen.
Het heeft dus niets te maken met de koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielllie
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 21:51
Weet iemand hoe je eigen mp3's als beltoon voor een sms kan instellen. Eigen mp3's als beltoon is makkelijk, maar de sms-geluiden komen uit een andere lijst.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na meer dan een week nog niks gehoord te hebben van de VF-webwinkel m'n bestelling geannuleerd..
Vandaag wel in het echt de Nova 845 gezien (al dan niet achter het glas) maar ziet er best puik uit zeg!
Nu wacht ik even op m'n geld, maar twijfel nu om hem wel of niet even in een winkel op te pikken..

Het resistieve scherm staat me toch nog een beetje tegen.. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee..
Werkt alles smooth en snel of moet je toch nog redelijk hard op het scherm drukken om het te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik ben niet anders gewend. Ik heb er ook zelf een protector voor gesneden (BSE-folie besteld). Dus dat geeft al meer weerstand. Enige wat voor mij een beetje wennen was is die applicatielijst. Daar moet je wel wat harder drukken om te scrollen. Dus druk, ingedrukt houden, en dan pas schuiven. Had regelmatig dat een applicatie werd gestart terwijl ik alleen wou scrollen. Maar in alle andere applicaties heb ik nergens last van. Maar ja, zoals gezegd, dat kan natuurlijk komen omdat ik het al sinds de PalmPilot gewend ben :+ . Maar het valt echt wel mee hoor. Harder drukken ben je zo gewend. En wat is harder!? 0,1% harder dan wat je vingers kunnen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:55

Chrisjuh_15

Facta non verba

Aangezien er een Vodafone simlock op zit, lijkt het me dat je elk Vodafone kaartje erin kan stoppen? Toch? :P Dit lijkt me een mooi basistoestel namelijk (Ga over van iPhone naar iPad en wil daarbij kunnen tetheren zodat ik onderweg kan internetten). Heb zelf een Vodafone abbo dus dan zou dit perfect zijn :)

[ Voor 47% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 08-09-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:37:
Ben aan 't wachten op een HTC Desire Z / Motorola Milestone 2 of iets van dat kaliber..
Maar aangezien dat nog wel een tijdje duurt en ik nu ook een VF abbo heb is deze 845 ook wel leuk..

Mijn vraag is: Kan iemand verifieren of een abbosimkaart gewoon in deze prepaidmobiel werkt?
Is namelijk niet altijd zo.. Kan wel naar de winkel, maar 't is pauperweer, dus anders bestel ik online.

TS nog een keer doorgelezen ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:55

Chrisjuh_15

Facta non verba

• Chielllie
Ik heb ook een Vodafone abo en die sim erin gestopt. No prob. Ook in het buitenland werkt 't
Over 10 maanden gratis de simlock eraf laten halen. Tenzij iemand al een andere snellere gratis oplossing heeft.
Maar, nog niemand een oplossing voor mijn vraag 5 posts hierboven?

• Die Bruine
Ringdroid installeren. Die kan dat. Als je dan je geluiden iin bv sdcard/notifications en /ringtones zet dan zal je muziekapplicatie in elk geval deze twee dirs overslaan. Je kunt btw ook nog een alarm aanmaken. Jammer genoeg kun je ze niet meteen kiezen onder instellingen. Je zult dus echt een app als Ringdroid moeten gebruiken. Maar goed, het is voor mij al prettig dat ze niet afgespeeld worden wanneer ik naar muziek luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05 17:13
Ik heb een vraagje welk programma gebruiken jullie om de agenda, adressen en telefoonnummers te synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google contacts misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187963

Ik heb zojuist mijn HTC TP2 aangemeld bij Zonzoo, krijg er 114,- voor, daar ga ik mooi zo'n 845 Nova voor halen :)

Mijn HTC is compleet buiten de garantie (Olievlek in scherm, kapotte achterkant en (volgens HTC) vochtschade) die raak ik aan de straatstenen dus niet kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187963 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:44:
Ik heb zojuist mijn HTC TP2 aangemeld bij Zonzoo, krijg er 114,- voor, daar ga ik mooi zo'n 845 Nova voor halen :)

Mijn HTC is compleet buiten de garantie (Olievlek in scherm, kapotte achterkant en (volgens HTC) vochtschade) die raak ik aan de straatstenen dus niet kwijt :P
Dan wens ik je veel succes.
Stukje uit de algemene voorwaarden Zonzoo http://www.zonzoo.nl/algemene-voorwaarden:
2.5.Voor een werkende mobiele telefoon is het noodzakelijk dat deze zonder problemen kan worden aan- en uitgezet, het beeldscherm werkt en onbeschadigd is, de mobiele telefoon geen zichtbare schade heeft aan de buitenkant en ook geen waterschade heeft opgelopen. Verder moet de mobiele telefoon volledig zijn.
Je rekent je dus fijn rijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187963

Heb mijn N82 daar ook heengestuurd, ding was echt een ramp aan de buitenkant, compleet uitgewoond :P Kreeg gewoon netjes vergoed, geen problemen :)

• rudyhattem
Zoooooo.... Heb hem op een goedkope manier simlock vrij gekregen. Rond de 8 euro was ik klaar. Pompidom...
:-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Topicstarter
rudyhattem schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:50:
Zoooooo.... Heb hem op een goedkope manier simlock vrij gekregen. Rond de 8 euro was ik klaar. Pompidom...
:-) :)
Dan wil ik wel weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Imak schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:28:
[...]

Heel simpel.. met de smart-sim. Ideaal. Geen code invoeren, niet lopen sleutelen.. simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielllie
@Die Bruine. Thanks 4 the tip. Ringdroid werkt perfect!
Die smart sim is misschien wel een oplossing, maar hij moet er wel tussen blijven zitten en is dus niet een permanente oplossing.

[ Voor 54% gewijzigd door Chielllie op 21-09-2010 12:30 ]

• rudyhattem
Hoi,

Ik heb problemen bij het aanmelden van 360. Hij zegt steeds: probleem bij het maken van verbinding. Probeer het later nogmaals. Iemand van jullie hier ervaring mee?

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
rudyhattem schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:50:Ik heb problemen bij het aanmelden van 360. Hij zegt steeds: probleem bij het maken van verbinding. Probeer het later nogmaals. Iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik zou zowiezo niet aan Vodafone 360 beginnen, eerlijk gezegd. Het laat al je IM-verkeer, emails enz via hun servers lopen, waarbij je dan op hun website in moet loggen om instellingen aan te passen. Ik heb het op de 845 nooit gebruikt maar mijn broer had een tijdje de Vodafone H1 waarbij er geen alternatief was (het was geen android dus geen apps mogelijk). Hij vond het een afschuwelijk systeem.

Ik zou zeggen, gebruik gewoon een email, facebook en im client op de telefoon zelf. Email staat er standaard al op, IM kan je in de Market vinden.

• rudyhattem
GekkePrutser schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:54:
[...]

Ik zou zowiezo niet aan Vodafone 360 beginnen, eerlijk gezegd. Het laat al je IM-verkeer, emails enz via hun servers lopen, waarbij je dan op hun website in moet loggen om instellingen aan te passen. Ik heb het op de 845 nooit gebruikt maar mijn broer had een tijdje de Vodafone H1 waarbij er geen alternatief was (het was geen android dus geen apps mogelijk). Hij vond het een afschuwelijk systeem.

Ik zou zeggen, gebruik gewoon een email, facebook en im client op de telefoon zelf. Email staat er standaard al op, IM kan je in de Market vinden.
Ik doe er ook niet veel mee maar kreeg altijd wel updates van hyves enzo zonder dat ik daar wat voor hoefde te doen. Ook de adressen haalt hij zelf allemaal binnen.. scheelt een hoop getyp op dat kleine schermpje..

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-05 14:28

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hallo,

Even een vraagje.
Ik wil misschien mijn Vodafone 845 rooten en een custom ROM er op zetten.
Maar wat zijn de voordelen van een custom Rom??

Zou iemand mij dat kunnen uitleggen?

Alvast Bedankt!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 13:48
Ja, nu al een opvolger, ik heb deze nog maar net.

Maar de 945 lijkt wel weer een stuk stoerder, met een capacitief scherm en multi-touch ondersteuning.

M'n 845 werkt hardstikke goed. Maar misschien toch maar 'upgraden'

• theMob
Hij wordt wel zo'n 1,5 cm groter en dat hoeft voor mij niet zo. Ook nog afwachten wat de kwaliteit is.

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleA
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05-2022
Als hij echt voor 100 euro beschikbaar komt wordt dat mijn nieuwe smartphone. :)
Ik zit alleen nog te hopen dat tomtom ook beschikbaar komt voor de android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Nog nieuws over de opvolger van de 845?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@N0elite,

Ja ik ben ook in de Vodafone 945 (wordt gemaakt door ZTE) geïnteresseerd!
Al houd ik ook de nieuwe Huawei (maker van de 845) in de gaten namelijk de Ideos die vergelijkbare specs heeft. Wellicht kunnen we voor de laatste ook alle zaken als bootloader/tools/tricks gebruiken van de 845 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87095

Imak schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:28:
[...]

10 euro met DC-unlocker, Geen code, gewoon dc-unlocker installeren, usb aansluiten, kredieten kopen, en het scherm volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hier zeer veel interesse in de 945. Eind september werd gezegd dat dit toestel de komende maand op de markt zou worden gebracht. Is er al nieuws?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21
Allemaal leuk en aardig dit toestelletje....met SmartSim en Vodofone abo kaartje er in. Maar heb je er wat aan als prepaid telefoon. Volgens mij gaat hij onder normale omstandigheden aardig in de papieren lopen als je met dat ding op je prepaidkaartje op internet gaat. En Android kan volgens mij niet echt zonder internet.
Ik heb zelf de SE Xperia Mini Pro. Heb daar Navigon op lopen maar voor het mooie is het beeldscherm daar te klein voor.
Nu dacht ik zo'n telefoon te kopen. Ook Navigon erop en navigeren maar. Navigon heeft in zijn pakket Traffic Live zitten, een variant van HD Traffic van TomTom. Maar navigeren met aGps en Traffic Live gaat volgens mij in de papieren lopen.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonwin7
  • Laatst online: 26-05 22:26
@rudi vader

internet kan wel makkelijk via Wi-Fi natuurlijk
maar idd. zou wel mooi zijn om met een abbo. te kunnen kopen

[ Voor 6% gewijzigd door leonwin7 op 31-10-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368526

Rudi Vader schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:23:
Allemaal leuk en aardig dit toestelletje....met SmartSim en Vodofone abo kaartje er in. Maar heb je er wat aan als prepaid telefoon. Volgens mij gaat hij onder normale omstandigheden aardig in de papieren lopen als je met dat ding op je prepaidkaartje op internet gaat. En Android kan volgens mij niet echt zonder internet.
Ik heb zelf de SE Xperia Mini Pro. Heb daar Navigon op lopen maar voor het mooie is het beeldscherm daar te klein voor.
Nu dacht ik zo'n telefoon te kopen. Ook Navigon erop en navigeren maar. Navigon heeft in zijn pakket Traffic Live zitten, een variant van HD Traffic van TomTom. Maar navigeren met aGps en Traffic Live gaat volgens mij in de papieren lopen.
Vodafone heeft speciaal voor prepaid een "zorgeloos internet blox". Dan heb je van 9,50 overal zorgeloos internet (wel sinds kort met een FUP) en je hebt internet tot 3,6 mbps. En verder kan je er natuurlijk altijd een vodafone sim met abbonement in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Thierryziezo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:04:
Hier zeer veel interesse in de 945. Eind september werd gezegd dat dit toestel de komende maand op de markt zou worden gebracht. Is er al nieuws?
Wat me heel erg tegenvalt aan de 945 is dat hij ook weer geen veel voorkomende Android resolutie heeft. Een normale Android telefoon is 320x480 (of 480x800 voor high end). De 845 had 240x320, waardoor een heleboel apps in de market niet wilden installeren (ov9292 bijvoorbeeld). En dat was nog een resolutie die door veel andere telefoons wordt gebruikt zoals de HTC Wildfire, Tattoo, Sony X10 mini enz. Maar toch is dat niet genoeg voor app ontwikkelaars om dat vinkje aan te zetten (want eerlijk gezegd, meer is het niet, Android zorgt zelf al voor de rescaling).

De 945 heeft nu weer een andere resolutie (240x400) en staat daar voor zover ik kan zien redelijk alleen in. Dus nog meer gedoe met beschikbaarheid van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21
Anoniem: 368526 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:53:
[...]

Vodafone heeft speciaal voor prepaid een "zorgeloos internet blox". Dan heb je van 9,50 overal zorgeloos internet (wel sinds kort met een FUP) en je hebt internet tot 3,6 mbps. En verder kan je er natuurlijk altijd een vodafone sim met abbonement in stoppen.
Tsja dat bedoel ik dus..... eigenlijk is het niets. Met prepaid moet je eigenlijk een bepaalde hoeveelheid data kunnen verbruiken en dat moet dan een jaar geldig zijn. Zoals prepaid normaal is. Nu is dat nergens het verhaal maar nergens wordt ook een Android prepaid uitgegeven.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik wil een Android-projectje waar ik een aantal goedkope Android-toestellen voor wil gebruiken dus dan kom ik al gauw uit op dit toestel. In het projectje moeten QR-codes gescand worden maar ik weet niet of dit toestel die codes een beetje snel scant. Heeft iemand daar ooit problemen mee gehad of werkt dat prima? :)

Edit: Ik hoorde zojuist van iemand dat ie dacht dat dit apparaat geen autofocus heeft. Klopt dat? Is het dus moeilijk om objecten op pakweg 10cm afstand scherp te krijgen?

[ Voor 21% gewijzigd door gday op 08-11-2010 14:27 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Mij lukt het alleen om echt hele grote barcodes te scannen, dat werkt prima. Kleintjes lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379758

Mijn vraag is werkt deze app op de 845? Kun je deze app downloaden op de 845?

Visit the “Android Market” on your Android device.
Enter “marketindex” in the search box.
Click “Install” to download marketindex for Android to your device.

Met vriendelijke groet

eurotokkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleA
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05-2022
Had de Vodafone 945 al niet geintroduceerd moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:05
DoubleA schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:19:
Had de Vodafone 945 al niet geintroduceerd moeten zijn?
Ben ik ook benieuwd naar :) Heb hem wel in de PW gevonden, maar er zijn kennelijk geen winkels die hem verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Laatst online: 26-05 20:12
Weet iemand ook iets van de accuduur van de 854?
Is die een beetje acceptabel?

[ Voor 7% gewijzigd door josje94 op 28-12-2010 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
845 gaat 3 tot 4 dagen mee als je 'm niet gebruikt. Als ik via GSM online ben en blijf dan haal ik ongeveer 1,5 dag. Dan heb ik het over MSN... Misschien 2 dagen. Voor een Smartphone vind ik het zuinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
Oké, want zelf zou ik denk ik ongeveer een uurtje per dag op internet (WIFI) zitten, dan haal ik dus ook wel 2 dagen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Dat moet wel lukken ja. Al helemaal als je het scherm niet op zijn felst instelt. Dat vreet echt energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
Bedankt, ik denk er sterk aan om dit mijn volgende telefoon te laten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Vandaag even wezen vragen bij de Vodafone winkel en die hadden geen enkel idee wanneer de 945 in de winkel te vinden zou zijn (ze wisten eerst zelfs niet eens waar ik het over had :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 14:01
Eigenlijk al bekend wat de prijs van de vodafone 945 gaat worden? Wil toch eigenlijk wel een keer met de tijd meegaan en een mobieltje kopen en als ik dan een paar maanden moet wachten op een nieuwer model voor dezelfde prijs dan wacht ik wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Je kan anders ook gaan voor de LG GT450 ietsje duurder maar ook een prima toestel, helemaal als 1e telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bedoel je niet LG GT540?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Dan zou ik nog liever de ZTE Blade nemen. Pracht toestel voor de prijs, alleen jammer dat je zo moeilijk moet doen met importeren. En dat niet alle versies meer met AMOLED worden uitgerust. Maar ik vind het een stuk betere deal dan de 845, die ik ook heb. Die lage resolutie irriteert me behoorlijk (en de incompatibiliteit met apps daardoor). Mijn 845 is ook nooit de iPhone vervanger geworden die ik voor ogen had, al gebruik ik hem nog wel als tweede telefoon.

[ Voor 21% gewijzigd door GekkePrutser op 03-01-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
ZTE Blade ziet er wel uit als een goed concurrent. 2x hogere resolutie en meer geheugen :)

Alleen jammer dat die 600MHz processors eigenlijk te traag zijn... Ik weet niet hoe dit zit als je Android 2.2 erop zet? Is dat veel sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
Kun je op deze telefoon ook Youtube filmpjes bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 00:00

Salmon

.NET developer

josje94 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:56:
Kun je op deze telefoon ook Youtube filmpjes bekijken?
ja tuurlijk kan dit, dit kan via de browser of via de applicatie hievoor.

Deze filmpjes worden gewoon vloeiend afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 12:52
Wanneer kan ik deze verwachten? Ik wacht nog steeds, komt hij wel naar nederland? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stride82
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
De opvolger van de 845 komt als het goed is deze maand nog uit. Ik heb vandaag de klantenservice gebeld. De beste man vertelde me dat de 945 was uitgesteld (duh), maar dat hij in de laatste week van januari uitkomt. Laten we het hopen...

[ Voor 18% gewijzigd door stride82 op 17-01-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
Hallo allemaal, In hoeverre zou de Vodafone 945 een (nieuwe) ZTE Blade clone kunnen zijn? Ik heb nog geen betrouwbare hardware specs van de V945 gezien, dus kan het op basis daarvan niet zeggen. Uiteraard heeft de V945 een andere cover dan de ZTE blade en clones (Orange San Fransico, Base Lutea, etc.), maar ik kan me voorstellen dat ZTE (ook de maker V945) hiervoor 1 productie lijn heeft met minimale afwijkingen. Ik weet dat er voor de ZTE Blade en clones diverse modellen zijn waarbij verschillen zijn in camera 3.2/5, het scherm OLED/TFT en geheugen 256/512. HTC heeft ook vaak van die toestellen die hardwarematig (bijna) gelijk zijn, maar voor de Telcom provider voorzien zijn van afwijkende cover/hardware. Ik hoop dat mijn vermoeden klopt, want dan hebben we een grote community en dus goed ondersteunde smartphone erbij. Groeten JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 13:48
https://loja.vodafone.pt/com.Innovagency.Vodafone.VodafoneForMe/PresentationLayer/Resources/Static/0/3/03_VDF_945.jpg

http://hubpages.com/hub/Vodafone-945-Review-Specs

http://hiapk.com/thread-745822-1-1.html

http://www.youtube.com/watch?v=Ne9B9kMRV4k

Lijkt niet echt op de ZTE volgens mij... maar volgens iemand op modaco wel.. dus wie weet. Wel in ieder geval andere resolutie dus.

En te koop in Tsjechie, volgens gwk.nl zo'n 200 euro.
Maar in Portugal was ie ook al te koop voor 90 euro. Maar kan 'm nu daar niet meer vinden op vodafone.pt. Alleen maar in forums die ernaar linken (nu 404 dus).

http://eshop.vodafone.cz/...945&brand=10&promo=HPC-48

[ Voor 66% gewijzigd door Li0nHeart op 18-01-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
Hallo allemaal, De reactie van Stride82 klopt aangaande dat de V945 aan het eind vn deze maand op de site komt. Ik wilde kijken of ik alvast kon pre-orderen, dus daarom even contact opgenomen. Helaas is er verder nog geen info bekend. @LionHeart, wat betreft dat de V945 een ZTE Blade clone zou kunnen zijn, dat is een vermoeden aangezien ik die reactie ook al gelezen had. Maar aangezien de V945 al in verschillende landen gereleased is vind ik het raar dat er nog geen custom roms of andere info bekend is. Maar in de landen hebben ook hun financien nog niet op orde :), dus wie weet wat er allemaal met de v945 mogelijk is. Iets eenvoudiger te verkijgen (mogelijk) alternatief voor de ZTE Blade Orange SF of Base lutea. Gr JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De 845 van mijn vriendin veroorzaakt enorm veel dataverkeer. Ongeveer 1GB per maand zonder al te gekke instellingen. (ter vergelijking: een HTC legend met hetzelfde abo ongeveer 50MB)
Vrijwel alle services staan uit. Agenda en contacten worden gesynchroniseerd en hotmail 1 keer per half uur gecheckt.

heeft iemand een idee welke instelling dit datagebruik kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-05 17:57
In deze Portugse folder (op Deense site ) wordt melding gemaakt van een 945 die 130,- kost.

http://prologica.ipapercm...op/RevistaShop42/?Page=10

Ook staan er op pagina 39 specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Al een exacte datum bekend?

EDIT: Nu de 28e en nog niks... :(

[ Voor 41% gewijzigd door Cassie789 op 28-01-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
Hallo allemaal, Het lijkt erop dat ze zich bij Vodafone niet aan hun woord houden aangezien ze verschillende mensen (incl. mij) verteld hebben dat de V845 opvolger (te weten de V945) eind deze maand toegevoegd zou worden aan prepaid assortiment.Ik was er al bang voor, zeker toen een dag later een andere medewerker van niets wits en na lang zoeken aangaf dat de telefoon alleen via de Vodafone winkels te bestellen is. Helaas is dat ook niet waar. Dus ze hebben nog een paar uur de tijd om de online site aan te passen alvorens deze maand weer voorbij is, maar ik vrees ervoor. Er zijn op dit moment geen NL alternatieven of handige manieren (ebay bestelling met nul garantie recht) om aan een budget opvolger voor de v845 te komen zoals V945 of ZTE Blade. Dus maar weer wachten ... wachten en wachten. Groeten, JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Ja, misschien morgen nog. Ik vertrouw er ook niet op hoor... grote bedrijven he, die trekken zich niks aan van dat kleine landje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Update:

Allereerst welkom op ons forum.

De aankodiging voor het Vodafone 945 toestel is gedaan door Vodafone Group. Dit gaat om een algemene aankondiging.
Ik hoorde net dat het Vodafone 945 toestel niet zal worden uitgebracht door Vodafone Nederland. Ik vind het jammer om te melden maar nu weet je wel dat deze telefoon niet komt.

Hopelijk heb ik je voldoende geinformeerd, indien niet laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Forum

Lekker is dat...

Dan maar een ZTE Blade zoeken in Nederland.

[ Voor 4% gewijzigd door Cassie789 op 31-01-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Vodafone heeft de 945 geannuleerd (of nooit aangekondigd), maar de 845 is niet meer te krijgen.
Weet iemand of er dan een andere opvolger van de 845 wordt verwacht?

De blade is ook al niet in NL te krijgen, dus waar blijft het aanbod van goede, goedkope android toestellen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Zoek en vind. Wat dacht je bijvoorbeeld van de galaxy apollo... heb ik nu ook aangeschaft.. Wat een wereld van verschil met de 845 zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 17:44

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

rudyhattem schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:29:
Zoek en vind. Wat dacht je bijvoorbeeld van de galaxy apollo... heb ik nu ook aangeschaft.. Wat een wereld van verschil met de 845 zeg....
..is ook weer een 3e duurder, dus ook weer niet helemaal te vergelijken..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
BadpunK schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:17:
[...]

..is ook weer een 3e duurder, dus ook weer niet helemaal te vergelijken..
100 euro om 130 euro. ok een 3e duurder maar ik vind het nog wel meevallen. En het is echt een wereld van verschil...

• KifArU
  • Niet online
rudyhattem schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 22:23:
[...]

100 euro om 130 euro. ok een 3e duurder maar ik vind het nog wel meevallen. En het is echt een wereld van verschil...
In de PW zie ik alleen de prepaid T-mobile voor 149,- en een los simlockvrij toestel voor > 180,-.
Waar heb je hem voor die prijs gevonden?

• rudyhattem
KifArU schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:33:
[...]

In de PW zie ik alleen de prepaid T-mobile voor 149,- en een los simlockvrij toestel voor > 180,-.
Waar heb je hem voor die prijs gevonden?
prepaid toestel van t-mobile is simlock vrij. Je krijgt 20 euro terug van samsung. 149 - 20 = 129 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:11
Vandaag nog een Vodafone 845 gekocht bij de
Belcompany voor €69,95

Wist niet dat dit model nog te koop was!

[ Voor 4% gewijzigd door Maite op 19-02-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
nvm is al verkocht

[ Voor 87% gewijzigd door TWFpa2Vs op 24-02-2011 11:17 ]

• rudyhattem
ik heb er ook nog 2 te koop :-)