Vodafone 845 - Deel 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Inhoudsopgave | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IntroductieDe Vodafone 845 is het instapmodel onder de Android smartphones. De telefoon is er al als prepaid pakket voor nog geen 100 euro. Toch beschikt dit toestel over redelijke specificaties.Uiteraard zijn er bepaalde eigenschappen eruit gelaten om deze lage prijs te kunnen halen. Het toestel beschikt dan ook niet over o.a. een trackball en ook niet over de snelste processor van dit moment. De Vodafone 845 is gemaakt door Huawei en staat ook bekend als de Joy of u8120. Vodafone Shop Nieuws
GebruikersinterfaceAndroid 2.1 met Vodafone Skin.PrijzenVerkrijgbaar bij Vodafone als Prepaid pakket voor 99 euro. Er zit dan wel een Simlock op. Simkaarten van een Vodafone Abonnement werken wel in de Vodafone 845Specificaties
Foto's![]() VideosReviewsTechradar.comRightmobilephone.co.uk Cnet.co.uk
FAQLinksLinks:Weet je handige links, wat te maken heeft met de Vodafone 845? Stuur deze doormiddel van een DM naar mij toe en ik voeg deze in de startpost toe.Verwante topicsVodafone 845 Root en Custom Roms [Deel 1]Verdere opmerkingenTweaker Prologic is bezig met een custom Rom. Zie Vodafone 845 Root en Custom Roms [Deel 1]Ik hoor het graag als je aanvullingen hebt op deze TS. Heb je vragen of opmerkingen betrekking tot deze start post, dan kan je mij een DM sturen. |
Poll: Wat voor toestel heb jij?
• De Vodafone 845
• Een ander Android toestel
• Een Blackberry
• Een Symbian toestel
• Een Iphone
• Iets anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 5% gewijzigd door Imak op 13-08-2010 13:19 ]