WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
nou dan is het jammer. Maar ik heb hierboven toch al gezegd dat ik via hetzelfde bedrijf eenzelfde aanbieding in iets andere vorm heb gebruikt bij hen.MsG schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:58:
Oke het is een beetje aluhoedje, maar je ziet altijd van dat selectieve naaierij. Eerst massaal lokken en dan niet leveren. Als men niet gaat leveren ga ik moeilijk doen. De marktplaatsadvertentie staat er nog steeds, dus even een uurtje een foute prijs gaat nu echt niet meer op.
En als je geen orderbevestiging hebt ben je gewoon te laat
Ik quote expres niemand
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 01-08-2010 22:06 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Daarom ben ik dus zo sceptisch altijd, omdat het nu toch weer genaai blijkt te zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door MsG op 02-08-2010 11:13 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
1e 6 maanden 50% daarna 12.50p/m niet aantrekkelijk voor mij.
was het proberen waard .
Genaai denk ik niet, een foutje zou kunnen.MsG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:13:
Hmm ik heb niks meer gevraagd aan de koerier, omdat ik dacht dat die puur het logistieke deel verzorgd. Met 6,25 de eerste 3 maanden ga ik zeker niet akkoord, dat stond noch op de handgemaakte Marktplaats-advertentie, noch op de echte website. Ik krijg het geheel woensdag.
Daarom ben ik dus zo sceptisch altijd, omdat het nu toch weer genaai blijkt te zijn.
/▌
Die linkt door naar hun website waar het niet meer te bestellen is. Bel ze gewoon op en anders zeg je dat je het niet hoeft.MsG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:35:
Tja een foutje, maar er nog wel even misleidende contracten mee binnen slepen? De marktplaats-ad is nog steeds actief. Dat noem ik niet 'een foutje'.
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 02-08-2010 11:52 ]
/▌
http://gsmeasy.nl/abonnem...aar/samsung-i9000-galaxy/
Ben net gebeld en morgen wordt het verstuurd.
Toch blij dat ik niks heb gemist (die Samsung Star)
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
/▌
Achja, maar even wachten. Annuleren kan altijd
Edit:
Dude, echt, waar dude...
Ik had dus zaterdag al een mail gestuurd hé:
Komt er wel een cheape mail met:Geachte heer/mevrouw,
>
> Ik zag zojuist deze aanbieding op jullie site:
>
http://www.gsmeasy.nl/com..._bundelid=&f_cat=nieuwgsm
>
>
> Ofwel: Vodafone 50/100 met een Samsung Star en een Xbox 360.
>
> Dit voor de prijs van €6.25 per maand voor 12 maanden lang.
>
> Klopt mijn berekening dan dat de totaalprijs €99.50 wordt? (12 * €6.25
+
> €24.50 (aansluitkosten)).
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Mijn naam
hallo,
helaas niet, de kosten zijn € 12.50 per mnd ipv € 6.25
gr,
sales
En later deze:
Tjah, dat is wel mooi enzo en een foutje kan natuurlijk gebeuren maar kom dan niet met mails aan van dit niveauhallo,
dit weekend is er op de site iets niet goed gegaan, als het goed is, staat
alles nu weer helemaal goed.
gr,
sales
[ Voor 96% gewijzigd door Bolletje op 02-08-2010 12:09 ]
Niet? The maths:MsG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:53:
Maar die is toch ook niet zo heel lucratief? Volgens mij valt dat abbo al in de categorie: los kopen + sim only is dan goedkoper.
22,50 x 24 = €540 + 25 aansluitkosten = €565
Xbox krijg je wel 100 euro voor lijkt mij?
Is dus nog €465
En dat kost die Galaxy S ongeveer nieuw.. En dan heb je nog niet eens een abbo met internet
Ik zie dat dat abbo los 19,95 per maand kost
Voor 15 euro per maand is wel iets vergelijkbaars los te vinden... dus 7,50 per maand voor SGS en Xbox = 180 euro..
Ik vind het niet duur iig
Nog meer mail: (niet over mijn zojuist gekochte abbo)
Over iets waar bovenaan 32,50 stond en onderaan 19,75..hallo,
het is idd € 32.50...
er stond iets niet goed op de site..alles is zaterdag reeds aangepast.
gr,
sales
[ Voor 36% gewijzigd door HaTe op 02-08-2010 12:11 ]
Als ik bij Vodafone kijk zie ik bel+sms+web150 (waar het dus over gaat) van 29,50 voor 22,50. Misshcien als je los dingen samen gaat stellen bij Vodafone dat je nog op een andere prijs uitkomt maar ik denk ook niet dat dit veel kan schelen want internet kost los al 10 euro per maand.HaTe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:01:
[...]
Niet? The maths:
22,50 x 24 = €540 + 25 aansluitkosten = €565
Xbox krijg je wel 100 euro voor lijkt mij?
Is dus nog €465
En dat kost die Galaxy S ongeveer nieuw.. En dan heb je nog niet eens een abbo met internet
Ik zie dat dat abbo los 19,95 per maand kostOfwel €2,55 per maand 2 jaar lang voor een SGS en een Xbox... Onee dat is een abbo met 135 min/sms
Voor 15 euro per maand is wel iets vergelijkbaars los te vinden... dus 7,50 per maand voor SGS en Xbox = 180 euro..
Ik vind het niet duur iig
Nog meer mail: (niet over mijn zojuist gekochte abbo)
[...]
Over iets waar bovenaan 32,50 stond en onderaan 19,75..
http://www.vodafone.nl/sh...eb-150-2-jaar/sku51010052
/▌
Precies wat ik niet trek. Pietje besteld iets goedkoops, blijkt duurder te zijn, Pietje heeft daar geen weet van. Courier komt aan de deur, Pietje tekent. Pietje wordt opeens genaaid voor 2 keer de prijs. Ze schuiven hun prijsfout op ons af, en veranderen eenzijdig ons contract (die niet wordt meegemaild helaas). Ze schuiven het maar op hun ondernemersrisico.Bolletje92 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:56:
Ik ben nog niet gebeld?
Achja, maar even wachten. Annuleren kan altijd
Edit:
Dude, echt, waar dude...
Ik had dus zaterdag al een mail gestuurd hé:
[...]
Komt er wel een cheape mail met:
[...]
!!
En later deze:
[...]
Tjah, dat is wel mooi enzo en een foutje kan natuurlijk gebeuren maar kom dan niet met mails aan van dit niveau
Met 12,50 per maand voor zo weinig bel en sms'jes is het ook niet echt een cadeau meer, maar betaal je gewoon keihard voor de xbox en de telefoon.
[ Voor 8% gewijzigd door MsG op 02-08-2010 12:21 ]
Ze hebben een foutje gemaakt en ze communiceren het door. Ik hou echt van mensen die verwachten dat als je net niets betaalt, dat je dan wel volledige service krijgt met uitgebreide mails.
Neem het gewoon niet, klaar.
/▌
Ik ga ze zo maar even bellen.
De aanbieding klopt nu wel op de website. Dat het er eerder anders stond moeten ze melden, maar je bent toch gebeld? En je moet sowieso altijd je contract lezen, in ieder geval het stukje over het abonnement en de kosten en de bevestigingsmail waarvan je zelf al opviel dat die anders was :-)
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 02-08-2010 13:08 ]
/▌
Als ik die mail niet had gestuurd en er dus vanuit was gegaan dat alles zo goed ging dan wist ik het nu nog niet.418O2 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:55:
Ze hebben een foutje gemaakt en ze communiceren het door.
Het is dat dus ik zelf initiatief neem. Die mail staat daar helemaal los van.
Ik ben ook nog niet gebeld, dusja...
Ik weet niet wat je nu precies bedoeld, maar ik ben niet gecharmeerd van mailtjes die zo de deur uit gaan. Vliegen vang je niet met azijn.Ik hou echt van mensen die verwachten dat als je net niets betaalt, dat je dan wel volledige service krijgt met uitgebreide mails.
Het is een kleinigheidje om een degelijke mail op te stellen (heck, je kan de aanhef en afsluiting zelfs standaard stellen), maar het geeft de kwaliteit van de communicatie wel een grote boost.
Zelfs de DM's die ik hier op GoT verzend zijn degelijker en daar krijg ik ook niets voor terug ofzo.
Hij komt dus niet omdat ik navraag heb gedaan toen mevrouw mij belde om een afspraak te maken. Volgens de callcenter medewerkster moet ik contact opnemen met GSMeasy.nl. Maar als die toch niet opnemen heeft dat vrijwel geen zin...Brons schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:29:
Persoonlijk zou ik gewoon wachten tot de koerier komt en als het niet klopt hem weer terug sturen. Van tevoren bellen kost je alleen maar geld
Ik heb hem dan ook geannuleerd.
Heb vanmorgen ook maar gemaild nog altijd geen reactie. Morgen komt de koerier langs, ziet er naar uit dat hij de zooi weer mee terug kan nemen.MsG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:03:
Dat bedrijf neemt inderdaad doodleuk niet op. Heb de koerier maar gebeld. Als het niet klopt hele handel weer terug meenemen idd. Wat een klotebedrijf qua communicatie. Mijn mails blijven ook onbeantwoord.
Wij komen uw pakket afleveren op 03-08-10 tussen 15:25 en 18:25
*snip* Dit is dus uitdrukkelijk niet de bedoeling.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 23:14 ]
Dat kunnen ze niet, ik heb vandaag dat nagevraagd en nadrukkelijk of ze mij de orderregels kunnen voorlezen. Staat niets in over korting e.d. Ze hebben alleen gegevens over de cargo die ze moeten afleveren en dat het een vodafone simkaart betreft (mocht de goedkeuring van vodafone er komen)MsG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:20:
Ik bel morgen wel even met het vervoersbedrijf, misschien kunnen die het contract inzien.
---
misschien iemand die buiten haar boekje werktMsG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:26:
Maar iemand in dit topic zei dat die mevrouw aan de telefoon wel wist dat het 6,25 * 6 en 12,50 * 6 zou zijn ipv 6,25 * 12.
---
Vodafone heeft actie toch ? tenminste toen ik mijn sim-only afsloot kreeg ik ook 50% korting op de eerste 6 maand van me jaar abonnement.MsG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:26:
Maar iemand in dit topic zei dat die mevrouw aan de telefoon wel wist dat het 6,25 * 6 en 12,50 * 6 zou zijn ipv 6,25 * 12.
Ik werd pas 's avonds gebeld rond 20:00u, dus vandaag ging niet meer lukken. Zou je hier even willen melden of je inderdaad het goedkopere abonnement krijgt?HaTe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:19:
Die van mij morgen
Wij komen uw pakket afleveren op 03-08-10 tussen 15:25 en 18:25
[mbr]*snip* Dit is dus uitdrukkelijk niet de bedoeling. [/]
Jij had ook besteld onder 6,25 * 12? Wat staat er op je contract? Puur de originele 12,50 of gewoon echt 6,25 * 12?
alleen 12,50 verder niets, maar volgens die koerier was dat altijd zo en stonden kortingen nooit op zijn bon vermeld.MsG schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:46:
Je hebt de spullen wel ingenomen?
Jij had ook besteld onder 6,25 * 12? Wat staat er op je contract? Puur de originele 12,50 of gewoon echt 6,25 * 12?
[ Voor 13% gewijzigd door Matrix op 03-08-2010 11:59 ]
Beste x,
Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen.
Indien u verder nog vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via onderstaande e-mailadres contact met ons opnemen.
support@gsmeasy.nl
Met vriendelijke groet,
GSMeasy.nl
---
Het viel me vandaag op dat de prijzen voor de i9000 nu wél echt zijn verlaagd. Als je even een kijkje neemt in het overzicht met abonnementen snap je vast wat ik bedoel.
Ik ook, maar vragen over wat nou werkelijk mijn abonnement is blijven uit. En de telefoon wordt gewoon stopgezet. Eerst een bandje, gister de hele tijd tuut-tuut er na, maar nu na dat bandje gewoon ineens "Bedankt voor dit gesprek", ja lekker zo kan ik ook wel incashen.
Blijkbaar lezen ze nu de mails waarbij deze marktplaats-link als bewijsmateriaal werd opgegevenUw bod van 12 euro op een advertentie op Marktplaats.nl is verwijderd door de adverteerder. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.
Bekijk de advertentie: Samsung Star+Xbox 360: 6,25 p/mnd. 1 jaar abonnement!
Voor vragen over deze verwijdering kunt u contact opnemen met de adverteerder via de knop 'Neem contact op met adverteerder' in de advertentie.
Heeft u het product niet gekocht? Geen probleem want op Marktplaats.nl is alles te koop.
Zoek naar vergelijkbare producten
Wij wensen u veel succes met volgende biedingen.
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team
www.marktplaats.nl
De advertentie:
Aangeboden:
Samsung Star+Xbox 360: 6,25 p/mnd. 1 jaar abonnement!
Prijs:
Gratis
Omschrijving:
LET OP: Profiteer nog t/m ZONDAG van deze exclusieve actie bij GSMeasy !
U ontvangt bij een EEN JARIG VODAFONE ABONNEMENT:
1. Een (simlockvrije) Samsung Star GSM
2. Een Xbox 360
3. 50 minuten / 100 sms per maand
Nu tijdelijk voor maar 6,25 euro per maand!
Profiteer snel van deze actie want OP=OP!
Tot snel bij Gsmeasy punt NL!
Groep:
Telecommunicatie
Rubriek:
Mobiele telefoons | Samsung
Datum plaatsing:
10-07-10
Advertentienummer:
360537654
Link naar advertentie:
http://link.marktplaats.nl/360537654
Hoogste bod:
0
Gegevens adverteerder:
Naam:
Gsmeasy
E-mail:
gsmeasy.zsqi7t1p3ol7l632x4r79@zend.nu
Telefoon:
0900-4763279
Link alle advertenties:
http://verkopers.marktplaats.nl/13867786
Ik heb maar geantwoord dat ik daar niet mee akkoord ga en verwacht dat ze me 75 euro retour storten zoals overeengekomen.hallo,
op 31 juli was de aktie echter ook niet meer de eerste 6 mnd € 6.25 zoals daarvoor wel was...u betaalt net zoals nu 12 x € 12.50.
sorry voor het ongemak.
gr,
sales
Ik zit nog even te kijken.. En ik kan het eigenlijk nergens terugvinden dat ik maar 22,50 zal moeten betalen! Er staat bij mij op het contract gewoon 29.50.. Nu las ik wel dat de korting niet op het contract staat.. maar ik begin nu toch wel te twijvelen.Japperrrr schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:33:
[...]
Ik werd pas 's avonds gebeld rond 20:00u, dus vandaag ging niet meer lukken. Zou je hier even willen melden of je inderdaad het goedkopere abonnement krijgt?
Staat er bij jou wel 22,50?
Niet de ervaring die ik zelf twee keer bij GSMeasy heb gehad al is dat al weer heel wat jaartjes geleden. Ik zou ook zeker niet akkoord gaan als je nergens duidelijk de juiste prijs hebt staan.
Stuur in een reply die screenshots mee die in dit topic staanMatrix schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:21:
Nou eindelijk "reactie" van GSM Easy
[...]
Ik heb maar geantwoord dat ik daar niet mee akkoord ga en verwacht dat ze me 75 euro retour storten zoals overeengekomen.
[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 04-08-2010 18:12 ]
/▌
Slordige bezigheden allemaal...
tig keer gebeld, telkens geen gehoor
tig keer gemaild, telkens geen mail
pauperbedrijf
Wat? Dus de 6,25 klopt uberhaupt niet? ook niet voor de eerste 6 maand? Dus gewoon keihard 2 keer zo duur als overal geadverteerd? kansloos.Matrix schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:21:
[...]
Ik heb maar geantwoord dat ik daar niet mee akkoord ga en verwacht dat ze me 75 euro retour storten zoals overeengekomen.
[ Voor 68% gewijzigd door MsG op 04-08-2010 20:10 ]
Tig? Dat is pas vanaf 20 heh?MsG schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:09:
Klopt:
tig keer gebeld, telkens geen gehoor
tig keer gemaild, telkens geen mail
pauperbedrijf
/▌
Met een beetje googlen heb je een mobiel nummer van een van de eigenaars (zal niet de bedoeling zijn ze hier te posten). Heb je die al geprobeerd?MsG schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:17:
Nou ja een stuk of 5 keer bellen a 15ct per minuut en dan gewoon een leeg callcenter hebben ofzo en dan ook nog eens niet mailen vind ik gewoon nichterig. Ze doen hun naam niet eer aan. Waarom heet het niet GSMHard?
/▌
Wat een amateur reactie zeg.Matrix schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:21:
[...]
Als ik dit alles zo lees kan ik hier maar beter wegblijven voor mijn volgende GSM aankoop.
Thnx.
/▌
Ik teken nooit een contract als er iets anders op het contract staat dan afgesproken!HaTe schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:05:
[...]
Ik zit nog even te kijken.. En ik kan het eigenlijk nergens terugvinden dat ik maar 22,50 zal moeten betalen! Er staat bij mij op het contract gewoon 29.50.. Nu las ik wel dat de korting niet op het contract staat.. maar ik begin nu toch wel te twijvelen.
Staat er bij jou wel 22,50?
Juist dan zit je er namelijk keihard aan vast; als ze zich aan de afspraak willen houden kunnen ze het namelijk net zo makkelijk goed op het contract zetten.
Om even op de Samsung Star terug te komen: ik heb zo'n ding (bij 2 jaar Vodafone 100 minuten lifo abonnement van 8,75 per maand), en het is een waardeloze telefoon! Volledig branded, met vrij harde internetinstellingen. Het is onmogelijk het ding fatsoenlijk te locken, zelfs met "lock na 15 seconden opnieuw" en "unlock niet op displaybewegingen" krijgt-ie het voor elkaar om in m'n broekzak te gaan zitten internetten, terwijl de settings op "niet bestaand" stonden! Dat werd gewoon gereset naar Vodafone standaardinstellingen... Ondertussen heb ik het via de klantenservice laten uitzetten, het ding jaagt me in m'n broekzak namelijk op kosten.
Het touchscreen is ook waardeloos: supertraag om een telefoonnummer op te zoeken bijvoorbeeld, en ook een nummer intoetsen duurt 4 keer zo lang als op een normale telefoon. En het ding is supertraag: een SMS openen kost tijd, een SMS deleten geeft meerdere seconden een bevestiging in beeld waar je niet omheen kan, etc.
Het grote display is wel een voordeel, kan lekker veel op, maar dat valt in het niet bij de nadelen. Volgende keer gewoon een simpele Nokia voor mij!
M.a.w. je mist niet veel aan die telefoon!
[ Voor 47% gewijzigd door RemcoDelft op 05-08-2010 16:44 ]
Maar op de bon (?) van GSMEasy staat wel 22,50.. En omdat ik had gelezen dat het kortingen niet op het vodafone contract staan, heb ik het wel gedaan..RemcoDelft schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:40:
[...]
Ik teken nooit een contract als er iets anders op het contract staat dan afgesproken!
Juist dan zit je er namelijk keihard aan vast; als ze zich aan de afspraak willen houden kunnen ze het namelijk net zo makkelijk goed op het contract zetten.
Volgens mij is het wel gewoon goed hoor
Volgens mij ging het de mensen hier niet echt om de StarOm even op de Samsung Star terug te komen: ik heb zo'n ding (bij 2 jaar Vodafone 100 minuten lifo abonnement van 8,75 per maand), en het is een waardeloze telefoon! Volledig branded, met vrij harde internetinstellingen. Het is onmogelijk het ding fatsoenlijk te locken, zelfs met "lock na 15 seconden opnieuw" en "unlock niet op displaybewegingen" krijgt-ie het voor elkaar om in m'n broekzak te gaan zitten internetten, terwijl de settings op "niet bestaand" stonden! Dat werd gewoon gereset naar Vodafone standaardinstellingen... Ondertussen heb ik het via de klantenservice laten uitzetten, het ding jaagt me in m'n broekzak namelijk op kosten.
Het touchscreen is ook waardeloos: supertraag om een telefoonnummer op te zoeken bijvoorbeeld, en ook een nummer intoetsen duurt 4 keer zo lang als op een normale telefoon. En het ding is supertraag: een SMS openen kost tijd, een SMS deleten geeft meerdere seconden een bevestiging in beeld waar je niet omheen kan, etc.
Het grote display is wel een voordeel, kan lekker veel op, maar dat valt in het niet bij de nadelen. Volgende keer gewoon een simpele Nokia voor mij!
M.a.w. je mist niet veel aan die telefoon!
/▌
Maarja, niet netjes dat ze niet reageren op mails en ook de telefoon niet opnemen...
/▌
dus als je anders 22,50 betaalt voor bel+sms, heb je er nu bij een 2 jarig cotnract gratis internet bij.
de reguliere prijs(buiten de actieperiodes om) is 29.50 inclusief internet.
mocht je geen internet willen hebben, dan pak je een reguliere Bel+SMS bundel en betaal je bv 22,50, maar de eerste 6 maanden voor 11,25 (bij een 2-jarig contract)
mochten er meer vragen zijn betreffende vodafone acties/abbonnementen, schroom dan niet om te PB'en
Die hoop ik morgen ook te 'krijgen'HaTe schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:20:
Dit is toch duidelijk?
[afbeelding]
Jullie maken mij bang
Woensdag om 20.50 via website besteld, kwartier later al iemand aan de telefoon voor een afleverafspraak. Die maar op zaterdag laten zetten, scheelt weer gedoe @ werk.
Als ik zo links en rechts de uitdagingen/probleempjes lees met/over deze shop ben ik benieuwd... neem aan dat ik na de aflevering alleen nog zaken moet doen met Vodafone dus dan zal het allemaal wel loslopen
Alleen nu nog die xbox zien te verpatsen... daarvoor had ik het geheel niet gekocht
[ Voor 6% gewijzigd door Bastien op 06-08-2010 19:00 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dus dat komt er op neer dat het internet bij Vodafone sneller is dan bij andere providers maar als je het op dezelfde manier berekend als jij nu doet het ongeveer €2,80 per maand kost(iets duurder dan de concurrenten). Ik betaal nu de komende 24 maanden toch wel gewoon €22,50 per maand voor mijn Bel+SMS+Web?MartijnAbel schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:44:
de prijzen van de vodafone Bel+SMS+Web abbo's staan nu gelijk aan de prijzen van de reguliere abbo's zonder internet...
dus als je anders 22,50 betaalt voor bel+sms, heb je er nu bij een 2 jarig cotnract gratis internet bij.
mocht je geen internet willen hebben, dan pak je een reguliere Bel+SMS bundel en betaal je bv 22,50, maar de eerste 6 maanden voor 11,25 (bij een 2-jarig contract)
mochten er meer vragen zijn betreffende vodafone acties/abbonnementen, schroom dan niet om te PB'en
dat van die snelheid verklaar ik niet helemaal hoe je dat uit mijn verhaal haaltJapperrrr schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:51:
[...]
Dus dat komt er op neer dat het internet bij Vodafone sneller is dan bij andere providers maar als je het op dezelfde manier berekend als jij nu doet het ongeveer €2,80 per maand kost(iets duurder dan de concurrenten). Ik betaal nu de komende 24 maanden toch wel gewoon €22,50 per maand voor mijn Bel+SMS+Web?
maar het is idd wel het snelste internet van alle providers...
anyway, je betaalt nu 2 jaar lang niks voor je internet, dus ook geen 2.80...
je betaalt gewoon netjes 2 jaar lang maar 22,50 per maand voor je abbo van 150 belminuten of 300 smsjes...
dat duurder als bij de concurrenten gaat dus niet op, aangezien je gewoon niks voor je internet betaald
dat wat je daar zegt is niet helemaal waarBastien schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:49:
[...]
Die hoop ik morgen ook te 'krijgen'
Woensdag om 20.50 via website besteld, kwartier later al iemand aan de telefoon voor een afleverafspraak. Die maar op zaterdag laten zetten, scheelt weer gedoe @ werk.
Als ik zo links en rechts de uitdagingen/probleempjes lees met/over deze shop ben ik benieuwd... neem aan dat ik na de aflevering alleen nog zaken moet doen met Vodafone dus dan zal het allemaal wel loslopen
Alleen nu nog die xbox zien te verpatsen... daarvoor had ik het geheel niet gekocht
mocht er wat misgaan met je abbo of wil je daarover meer weten, kun je cotnact opnemen met de vodafone klantenservice of loop je een vodafone winkel binnen...
[ Voor 35% gewijzigd door MartijnAbel op 06-08-2010 22:30 ]
Je betaalt er wel voor want je krijgt niet de korting die je anders wel zou krijgen. Ja toch?MartijnAbel schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:28:
dat van die snelheid verklaar ik niet helemaal hoe je dat uit mijn verhaal haalt
maar het is idd wel het snelste internet van alle providers...
anyway, je betaalt nu 2 jaar lang niks voor je internet, dus ook geen 2.80...
je betaalt gewoon netjes 2 jaar lang maar 22,50 per maand voor je abbo van 150 belminuten of 300 smsjes...
dat duurder als bij de concurrenten gaat dus niet op, aangezien je gewoon niks voor je internet betaald
ooh, je bedoelt de eerste 6 maanden 50% korting ipv dat internet?Japperrrr schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:41:
[...]
Je betaalt er wel voor want je krijgt niet de korting die je anders wel zou krijgen. Ja toch?
dat is appels met peren vergelijken, want dan zou je natuurlijk bij HI, KPN o.i.d omgerekend ook meer voor het internet betalen
Akkoord... maar ik ben positief ingesteld en ga geen problemen krijgen met het toestelMartijnAbel schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:28:
dat wat je daar zegt is niet helemaal waarje toestel, mocht daar wat mee gebeuren, dan dien je jezelf dus wel te richten tot GSMeasy, en niet tot vodafone...
Btw, mag ik gewoon bijvoorbeeld Spotify streamen via het abo? Of is dan onbeperkt ineens wat beperkter? Zal in ieder geval morgen maar eens lezen in de ongetwijfeld meegeleverde voorwaarden
[ Voor 20% gewijzigd door Bastien op 06-08-2010 23:34 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
is verder geen probleem hoor, maar hou natuurlijk wel rekening met videostreams e.d.Bastien schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:32:
[...]
Akkoord... maar ik ben positief ingesteld en ga geen problemen krijgen met het toestel
Btw, mag ik gewoon bijvoorbeeld Spotify streamen via het abo? Of is dan onbeperkt ineens wat beperkter? Zal in ieder geval morgen maar eens lezen in de ongetwijfeld meegeleverde voorwaarden
het is onbeperkt in de zin van FUP, ze pakken van alle gebruikers het gemiddelde, en dat doen ze x10 en dat is het plafond waar jij niet al te vaak overheen mag...
plafond is vrij hoog hoor
Zo uit mijn hoofd was de FUP zo'n 200 á 300MB. Maargoed, ze doen meestal ook niet moeilijk als je daar boven komt. Ken iemand die bijna een jaar lang continue 1,5 á 2GB verbruikte (via tethering) en die kreeg dus pas na bijna een jaar een waarschuwing (daarna ook elke maand eentje + SMS though)Japperrrr schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 01:59:
Hoeveel mb ongeveer?
Áls ze je dus een keer "in de smiezen hebben"...
[ Voor 6% gewijzigd door Fixer op 07-08-2010 02:30 ]
Zou dus graag willen weten hoe het hele contract afsluiten gebeuren loopt bij GSMeasy want zoiets zou toch eigenlijk niet mogelijk mogen zijn.
Sluit zelfs al jaren al mijn nieuwe GSM abonnementen en verlengingen af via dezelfde webshop ook die van mijn familie.
En daar is het gewoon gebruikelijk dat je op de site je abonnement kiest en dat je dan per e-mail en post een contract opgestuurd krijgt. Op dat contract is alles ingevuld, je abonnement, de precieze prijs die je per maand betaald en uiteraard alle acties/kortingen waarvan je gebruik maakt. Dit alles staat duidelijk leesbaar op het contract. Waar je zelf alleen nog je ID en bankgegevens op moet zetten etc.
Deze bovenstaande manier vind ik zelf redelijk goed en voorkomt dat je opeens iets afsluit dat je niet wilt.
Omdat het uiteindelijk hun contract is en je hebt het getekend.
Dus in hoeverre wijkt GSMeasy hiervan af zodat hun in staat zijn overal vanaf te komen door gewoon niet de telefoon op te nemen of te zegge ''oeps foutje''
1 x Vodafone Bel+SMS 50 (12.50.-) (nieuw) € 0,00
1 x Samsung S5230 Star (Black) € 0,00
1 x Xbox 360 met 2 topgames nu GRATIS bij alle nieuwe Vodafone abonnementen € 0,00
Verzendkosten € 0,00
Totaal incl. BTW € 0,00
En daar wordt enkel het abonnement genoemd met zijn originele prijs. De korting is dan gewoon nergens zwartwit. Het contract is verder enkel die van Vodafone.
Bij mij stond wel de prijs inclusief korting in die mail. Dan zul je die dus bij de Star niet krijgen. Annuleren dusMsG schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:13:
Dit is het enige wat ik kreeg als orderbevestiging:
1 x Vodafone Bel+SMS 50 (12.50.-) (nieuw) € 0,00
1 x Samsung S5230 Star (Black) € 0,00
1 x Xbox 360 met 2 topgames nu GRATIS bij alle nieuwe Vodafone abonnementen € 0,00
Verzendkosten € 0,00
Totaal incl. BTW € 0,00
En daar wordt enkel het abonnement genoemd met zijn originele prijs. De korting is dan gewoon nergens zwartwit. Het contract is verder enkel die van Vodafone.
Tot op heden dus nog geen enkele wanklank over GSMEasy.
Hele directe vraag. Ik heb dus net zoals Jasperrrr en Bastien die Galaxy S voor 22,50 per maand gekocht en op het vodafone contract staat:MartijnAbel schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:44:
de prijzen van de vodafone Bel+SMS+Web abbo's staan nu gelijk aan de prijzen van de reguliere abbo's zonder internet...
Vaste maandelijke kosten: €29,50
Er staat ook bovenaan:
Promotie (indien van toepassing): Bel + SMS + Web 150 actie
En daar een beetje linksonder staat onder Services/Extra diensten
- Zorgeloos Web (€0,00)
Moeten we nu 29,50 (wat op het contract staat) of 22,50 (zoals afgesproken) betalen.
Als we toch 29,50 moeten betalen, wat is er dan misgegaan en heb ik recht op mijn 22,50 per maand?
In je orderbevestiging die je per mail hebt ontvangen staat als het goed is wel gewoon €22,50(althans, dat mag ik hopen voor jeHaTe schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:32:
[...]
Hele directe vraag. Ik heb dus net zoals Jasperrrr en Bastien die Galaxy S voor 22,50 per maand gekocht en op het vodafone contract staat:
Er staat ook bovenaan:
- Zorgeloos Web (€0,00)
Moeten we nu 29,50 (wat op het contract staat) of 22,50 (zoals afgesproken) betalen.
Als we toch 29,50 moeten betalen, wat is er dan misgegaan en heb ik recht op mijn 22,50 per maand?
Ja dat staat er wel jaJapperrrr schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:51:
[...]
In je orderbevestiging die je per mail hebt ontvangen staat als het goed is wel gewoon €22,50(althans, dat mag ik hopen voor je)
heb je toevallig een foto of scan van het contract? dan ga ik het wel even voor je na
Is dat per dag of per maand... beetje de android market afstruinen en dingen installeren ben je met een dagje al op 50-100 MBFixer schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 02:24:
Zo uit mijn hoofd was de FUP zo'n 200 á 300MB. Maargoed, ze doen meestal ook niet moeilijk als je daar boven komt. Ken iemand die bijna een jaar lang continue 1,5 á 2GB verbruikte (via tethering) en die kreeg dus pas na bijna een jaar een waarschuwing (daarna ook elke maand eentje + SMS though)
Áls ze je dus een keer "in de smiezen hebben"...
/▌
gewoon 22,50HaTe schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:32:
[...]
Hele directe vraag. Ik heb dus net zoals Jasperrrr en Bastien die Galaxy S voor 22,50 per maand gekocht en op het vodafone contract staat:
Er staat ook bovenaan:
- Zorgeloos Web (€0,00)
voor de zekerheid, scan je contract even, en PB em even of maak even een foto o.i.d, dan kijk ik em even voor je na
willen mensen graag meer zekerheid, geef dan maar even een rinkeltje via PB!
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnAbel op 10-08-2010 21:56 ]
idem bij mij... ik probeer ze te bereiken (klantenservice) maar er wordt geen menu gegeven welke ingang geeft naar de facturatie afdeling :xMsG schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:34:
Kreeg vandaag ineens out of the blue een incasso van Vodafone: 30,35. Geen idee of het in verband staat met mijn reeds geannuleerde bestelling. Heb het eerst maar teruggevorderd.
ik heb net gsmeasy gebeld, zij zeggen dat ze de annulering hebben doorgegeven aan vodafone. Maar het punt is dat er helemaal NIETS is getekend. Hoe kan Vodafone nou iets incasseren zonder machting?
Advies van GSMeasy was om te wachten (zij vangen wel het geld van vodafone), ik had ook vodafone gebeld, maar zij kunnen niets doen aangezien dit via GSMeasy is aangevraagd en zij alle financiele zaken krijgen/beheren e.d. (wat een lul verhaal)
[ Voor 34% gewijzigd door TweakBoy op 19-08-2010 09:50 . Reden: informatie gsmeasy ]
---
Als ik het goed zie en vergelijk met Vodafone, zijn ze gewoon net zo duur en leveren dan ook nog eens als cadeau een XBOX 360 er bij? Klopt dat?
Ik kan mezelf machtigen bij jou voor 100 euro. pas als jij klaagt wordt het teruggevorderd. Zo doet Vodafone het ook. Ik heb een klantenservice ticket gemaakt bij Vodafone laatst. Krijg ik eerst een mail dat het niet binnen 24 uur lukt en wss 3 dagen duurt. Daarna opeens dat het ook niet 3 dagen lukt, en dat ik hoogstwaarschijnlijk het al heb opgelost, dus m'n ticket is automatisch gesloten.TweakBoy schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:37:
[...]
idem bij mij... ik probeer ze te bereiken (klantenservice) maar er wordt geen menu gegeven welke ingang geeft naar de facturatie afdeling :x
ik heb net gsmeasy gebeld, zij zeggen dat ze de annulering hebben doorgegeven aan vodafone. Maar het punt is dat er helemaal NIETS is getekend. Hoe kan Vodafone nou iets incasseren zonder machting?
Advies van GSMeasy was om te wachten (zij vangen wel het geld van vodafone), ik had ook vodafone gebeld, maar zij kunnen niets doen aangezien dit via GSMeasy is aangevraagd en zij alle financiele zaken krijgen/beheren e.d. (wat een lul verhaal)
Ik heb zoiets van
Ik vind het niet slim dat je de incasso heb gestorneerd hebt. Je hebt wel de volle recht om dit te doen, maar dit komt meestal tot een registratie bij de BKR. Bedrijven zijn hier heel gemakkelijk. Later kan dit problemen opleveren als je een hypotheek wil. Soms vind ik de grote organsities op maffia lijken. Als zij iets te goed hebben, gaan ze er gelijk achter aan. Maar als jij iets tegoed hebt van hun, moet je er constants achteraan.
Ik hebt zelf ook een keer gehad, dat ondanks annuleren van abonnement bedragen werden afgeschreven. Dit kwam door nalatigheid van de webshop. Net als bij jou werd ik van kastje naar de muur gestuurd. Het is mij niet gelukt om de abonnement op te zeggen, maar de webshop heeft al mijn abonnementskosten in 1 keer vergoedt.
Dat weer doorgestuurd naar GSM Easy.Hartelijk dank voor uw e-mail. U wilt weten waarvoor het bedrag van €
30.35 van uw rekening is geïncasseerd. U heeft een bestelling bij
GSMEasy geplaatst maar deze ook weer geannuleerd.
Ik zie in het systeem dat het nummer 06 50 43 92 05 voor u is
geactiveerd via The Phone House op 3 augustus jongstleden. Ik adviseer u
om contact op te nemen met The Phone House indien de annulering van het
abonnement niet juist is verwerkt. Omdat de activering van het nummer
door een ander verkooppunt dan Vodafone is uitgevoerd mag ik geen
wijzigingen aan het abonnement verrichten of het stopzetten."