GSMEasy.nl aanbieding Samsung Star

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:20
HaTe schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:32:
[...]

Hele directe vraag. Ik heb dus net zoals Jasperrrr en Bastien die Galaxy S voor 22,50 per maand gekocht en op het vodafone contract staat:
Vaste maandelijke kosten: €29,50
Er staat ook bovenaan:
Promotie (indien van toepassing): Bel + SMS + Web 150 actie
En daar een beetje linksonder staat onder Services/Extra diensten
- Zorgeloos Web (€0,00)

Moeten we nu 29,50 (wat op het contract staat) of 22,50 (zoals afgesproken) betalen.
Als we toch 29,50 moeten betalen, wat is er dan misgegaan en heb ik recht op mijn 22,50 per maand?
gewoon 22,50 ;)
voor de zekerheid, scan je contract even, en PB em even of maak even een foto o.i.d, dan kijk ik em even voor je na :D
willen mensen graag meer zekerheid, geef dan maar even een rinkeltje via PB!

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnAbel op 10-08-2010 21:56 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:31

MsG

Forumzwerver

Kreeg vandaag ineens out of the blue een incasso van Vodafone: 30,35. Geen idee of het in verband staat met mijn reeds geannuleerde bestelling. Heb het eerst maar teruggevorderd.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 00:51

TweakBoy

---

MsG schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:34:
Kreeg vandaag ineens out of the blue een incasso van Vodafone: 30,35. Geen idee of het in verband staat met mijn reeds geannuleerde bestelling. Heb het eerst maar teruggevorderd.
idem bij mij... ik probeer ze te bereiken (klantenservice) maar er wordt geen menu gegeven welke ingang geeft naar de facturatie afdeling :x

ik heb net gsmeasy gebeld, zij zeggen dat ze de annulering hebben doorgegeven aan vodafone. Maar het punt is dat er helemaal NIETS is getekend. Hoe kan Vodafone nou iets incasseren zonder machting?

Advies van GSMeasy was om te wachten (zij vangen wel het geld van vodafone), ik had ook vodafone gebeld, maar zij kunnen niets doen aangezien dit via GSMeasy is aangevraagd en zij alle financiele zaken krijgen/beheren e.d. (wat een lul verhaal) :X

[ Voor 34% gewijzigd door TweakBoy op 19-08-2010 09:50 . Reden: informatie gsmeasy ]

---

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 22:00
na wat prijsvergelijk ook op de website van deze aanbieder gekomen.

Als ik het goed zie en vergelijk met Vodafone, zijn ze gewoon net zo duur en leveren dan ook nog eens als cadeau een XBOX 360 er bij? Klopt dat?

• MsG

MsG

Forumzwerver

TweakBoy schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:37:
[...]

idem bij mij... ik probeer ze te bereiken (klantenservice) maar er wordt geen menu gegeven welke ingang geeft naar de facturatie afdeling :x

ik heb net gsmeasy gebeld, zij zeggen dat ze de annulering hebben doorgegeven aan vodafone. Maar het punt is dat er helemaal NIETS is getekend. Hoe kan Vodafone nou iets incasseren zonder machting?

Advies van GSMeasy was om te wachten (zij vangen wel het geld van vodafone), ik had ook vodafone gebeld, maar zij kunnen niets doen aangezien dit via GSMeasy is aangevraagd en zij alle financiele zaken krijgen/beheren e.d. (wat een lul verhaal) :X
Ik kan mezelf machtigen bij jou voor 100 euro. pas als jij klaagt wordt het teruggevorderd. Zo doet Vodafone het ook. Ik heb een klantenservice ticket gemaakt bij Vodafone laatst. Krijg ik eerst een mail dat het niet binnen 24 uur lukt en wss 3 dagen duurt. Daarna opeens dat het ook niet 3 dagen lukt, en dat ik hoogstwaarschijnlijk het al heb opgelost, dus m'n ticket is automatisch gesloten.

Ik heb zoiets van :w :w :w :w :w Vodafone, ik heb de incasso teruggevorderd. Ze zoeken het maar uit daar.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-01 18:03
MSG

Ik vind het niet slim dat je de incasso heb gestorneerd hebt. Je hebt wel de volle recht om dit te doen, maar dit komt meestal tot een registratie bij de BKR. Bedrijven zijn hier heel gemakkelijk. Later kan dit problemen opleveren als je een hypotheek wil. Soms vind ik de grote organsities op maffia lijken. Als zij iets te goed hebben, gaan ze er gelijk achter aan. Maar als jij iets tegoed hebt van hun, moet je er constants achteraan.

Ik hebt zelf ook een keer gehad, dat ondanks annuleren van abonnement bedragen werden afgeschreven. Dit kwam door nalatigheid van de webshop. Net als bij jou werd ik van kastje naar de muur gestuurd. Het is mij niet gelukt om de abonnement op te zeggen, maar de webshop heeft al mijn abonnementskosten in 1 keer vergoedt.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb mijn ticket toen ook nog maar even opnieuw gedaan, kreeg later dit:
Hartelijk dank voor uw e-mail. U wilt weten waarvoor het bedrag van €
30.35 van uw rekening is geïncasseerd. U heeft een bestelling bij
GSMEasy geplaatst maar deze ook weer geannuleerd.

Ik zie in het systeem dat het nummer 06 50 43 92 05 voor u is
geactiveerd via The Phone House op 3 augustus jongstleden. Ik adviseer u
om contact op te nemen met The Phone House indien de annulering van het
abonnement niet juist is verwerkt. Omdat de activering van het nummer
door een ander verkooppunt dan Vodafone is uitgevoerd mag ik geen
wijzigingen aan het abonnement verrichten of het stopzetten."
Dat weer doorgestuurd naar GSM Easy.

Pagina: 1 2 3 Laatste