Goedemorgen (
),
Ik was even aan het kijken naar een nieuwe mobiel, beetje specs vergelijken, aanbiedingen afgaan. The usual stuff dat een tweaker wel een keer doet
Ook op Marktplaats uiteraard even een kijkje genomen en toen kwam ik dit tegen (ik was op zoek naar Vodafone als provider aangezien ik die nu ook heb en tevreden ben):
link naar de advertentie
Heb ik het nu goed dat dit het totale kostenplaatje wordt:
Om het nog leuker te maken staat er zelfs:
Nu heb ik het idee dat het een en ander hier niet klopt. Weten jullie misschien waar het addertje onder het gras zit? Of reken ik verkeerd en is die 50% korting niet voor de volle 12 maanden maar voor een deel er van? Ik kan het zo snel niet zien...
Hier ook even de shopreviews op T.net: http://tweakers.net/shopreview/3650/gsmeasy.html
Kortom: ze leveren vaak wel, mits het is met een beetje geouwehoer.
Bij voorbaat dank.
Ps. Wat houdt zo'n abonnement nu precies in? Want ik ging zo bij tarieven kijken en dan betaal je alsnog 13 cent per belminuut en 6 cent per SMS binnen de bundel? Ik dacht dat je dan bijvoorbeeld 50 'gratis' smsjes had en dat vol mocht maken?
Ik was even aan het kijken naar een nieuwe mobiel, beetje specs vergelijken, aanbiedingen afgaan. The usual stuff dat een tweaker wel een keer doet
Ook op Marktplaats uiteraard even een kijkje genomen en toen kwam ik dit tegen (ik was op zoek naar Vodafone als provider aangezien ik die nu ook heb en tevreden ben):
link naar de advertentie
Ik dus even verder klikken en dan kom je uiteindelijk op deze pagina uit: link naar pagina op GSMEasy.KenmerkenConditie: Nieuw Abonnement: Met abonnement Simlock: Zonder simlock Levering: Verzenden Beschrijving LET OP: Profiteer nog t/m ZONDAG van deze exclusieve actie bij GSMeasy !
U ontvangt bij een EEN JARIG VODAFONE ABONNEMENT:
1. Een (simlockvrije) Samsung Star GSM
2. Een Xbox 360
3. 50 minuten / 100 sms per maand
Nu tijdelijk voor maar 6,25 euro per maand!
Profiteer snel van deze actie want OP=OP!
Tot snel bij Gsmeasy punt NL! www.gsmeasy.nl/?k=6a6bfc17cdfc8...
Heb ik het nu goed dat dit het totale kostenplaatje wordt:
- 12 * €6.25 = €75
- Aansluitkosten = €24.50
- Totaal = €99.50
Om het nog leuker te maken staat er zelfs:
Totaal dus €89.50.NOG STEEDS MET € 10 CASHBACK VANUIT SAMSUNG:
Nu heb ik het idee dat het een en ander hier niet klopt. Weten jullie misschien waar het addertje onder het gras zit? Of reken ik verkeerd en is die 50% korting niet voor de volle 12 maanden maar voor een deel er van? Ik kan het zo snel niet zien...
Hier ook even de shopreviews op T.net: http://tweakers.net/shopreview/3650/gsmeasy.html
Kortom: ze leveren vaak wel, mits het is met een beetje geouwehoer.
Bij voorbaat dank.
Ps. Wat houdt zo'n abonnement nu precies in? Want ik ging zo bij tarieven kijken en dan betaal je alsnog 13 cent per belminuut en 6 cent per SMS binnen de bundel? Ik dacht dat je dan bijvoorbeeld 50 'gratis' smsjes had en dat vol mocht maken?