Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:53

H.Boss

Hugo Boss

Weet iemand of de optie eruit is gehaald in de laatste versie dat je kan kiezen of afbeeldingen automatisch worden gedownload ofniet? Die je via whatsapp gestuurd krijgt.

Kan de optie namelijk niet meer te vinden in de instellingen.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:59

Quad

Doof

MrJoker1985 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:20:
Weet iemand of de optie eruit is gehaald in de laatste versie dat je kan kiezen of afbeeldingen automatisch worden gedownload ofniet? Die je via whatsapp gestuurd krijgt.

Kan de optie namelijk niet meer te vinden in de instellingen.
Alleen grotere filmpjes moet je eerst downloaden klikken, die gaan bij mij niet automagisch. Afbeeldingen wel direct.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Quad schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:22:
[...]

Alleen grotere filmpjes moet je eerst downloaden klikken, die gaan bij mij niet automagisch. Afbeeldingen wel direct.
Oke. Maar voorheen was er wel een aparte optie voor in het instellingenmenu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hier moet ik bij alles op 'Download image' drukken hoor... Versie 2.9.378...
Heb ook gewoon een 'auto-download images' optie die momenteel dus uitstaat...

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 21-01-2013 18:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:11

Totaalgeflipt

De enige echte

En onder welke optie staat dat bij instellingen bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

CLB schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:10:
Hier moet ik bij alles op 'Download image' drukken hoor... Versie 2.9.378...
Heb ook gewoon een 'auto-download images' optie die momenteel dus uitstaat...
Ben benieuwd waar die staat? Want ik heb ook 2.9.378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
MrJoker1985 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:20:
[...]

Ben benieuwd waar die staat? Want ik heb ook 2.9.378
Gewoon onder gespreksinstellingen hier:
Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/rs1jp7N/Screenshot_2013-01-21-20-21-44.png
Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/5uB8m1a/Screenshot_2013-01-21-20-21-52.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Raar, die optie mist bij mij op een Note 2 met 4.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik gebruik dan wel WA+, maar ook die gebruikt versie 2.9.378 en ik heb ook gewoon die optie.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
MrJoker1985 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:26:
Raar, die optie mist bij mij op een Note 2 met 4.1.2
Apart inderdaad, 100% zeker dezelfde versie? Anders WhatsApp eens mailen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Heel raar inderdaad. Zo even anders opnieuw installeren.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/se4o7o.png

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/157cwy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:55
Als jullie even een stukje terug lezen in dit topic komen jullie er achter dat dit al een tijdje zo is bij sommige mensen. Ik heb er zelf ook last van. Whatsapp noemt het dus een feature, ik vind het maar irritant. Ook blijf ik het raar vinden dat sommige mensen wel de optie nog hebben en sommige niet. (Terwijl de whatsapp versie dan hetzelfde is. En soms ook op dezelfde telefoons.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
cordonbleu schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:34:
Als jullie even een stukje terug lezen in dit topic komen jullie er achter dat dit al een tijdje zo is bij sommige mensen. Ik heb er zelf ook last van. Whatsapp noemt het dus een feature, ik vind het maar irritant. Ook blijf ik het raar vinden dat sommige mensen wel de optie nog hebben en sommige niet. (Terwijl de whatsapp versie dan hetzelfde is. En soms ook op dezelfde telefoons.)
Hm ok, volg dat niet echt. Reageerde enkel op een vraag.
Aparte feature trouwens :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
cordonbleu schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:34:
Ik heb dit probleem ook ondervonden ik zelf heb wel die optie om automatisch downloaden uit te zetten (versie 2.9.378) maar bij mijn schoonmoeder staat dit er niet bij..

ze heeft net een nieuwe telefoon en volgens mij is het gewoon zo als je ''nu'' whatsapp gaat downloaden/installeren dat die optie weg is gelaten.

Vanaf wanneer ze precies de feature weg hebben gelaten durf ik niet te zeggen maar als je daarvoor Whatsapp al op je telefoon had staan blijft de feature beschikbaar denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:11
Sjoerdiee schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:55:
Vanaf wanneer ze precies de feature weg hebben gelaten durf ik niet te zeggen maar als je daarvoor Whatsapp al op je telefoon had staan blijft de feature beschikbaar denk ik..
Lijkt me onwaarschijnlijk. Ik heb sinds vorige week een nieuwe telefoon in gebruik (en WhatsApp nieuw gedownload) en heb nog gewoon die optie beschikbaar, net als bij mijn vorige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Merijn. schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:33:
[...]

Lijkt me onwaarschijnlijk. Ik heb sinds vorige week een nieuwe telefoon in gebruik (en WhatsApp nieuw gedownload) en heb nog gewoon die optie beschikbaar, net als bij mijn vorige telefoon.
Bij sommige blijft de optie wel gewoon zichtbaar en kun je deze in of uitschakelen, bij sommige is de functie ineens verdwenen. Whatsapp zegt dat de ze functie eruit hebben gehaald, omdat de afbeeldingen toch compressed worden. (Allemaal dezelfde Whatsapp versie) Ik had de functie eerder uitgeschakeld en de optie is bij mij nog steeds zichtbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Dj-sannieboy op 22-01-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
[...]

tsja zo was het in ieder geval. Het kan ook ergens anders aan liggen wat ik niet kan vinden misschien maar goed, ik heb de feature wel en die staat uitgeschakeld..

Zoals sannie al zegt neemt het volgens Whatsapp bijna geen data in beslag dmv compressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je activeert 'm toch weer met dezelfde 06...

Whatabout compressie, leuk, maar ik wil zelf kunnen kiezen, ongeacht compressie.

Kreeg net trouwens het bericht dat m'n account met een heel jaar is verlengd, okee, altijd fijn :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
CLB schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 06:24:
[...]

Je activeert 'm toch weer met dezelfde 06...

Whatabout compressie, leuk, maar ik wil zelf kunnen kiezen, ongeacht compressie.

Kreeg net trouwens het bericht dat m'n account met een heel jaar is verlengd, okee, altijd fijn :p
Kosteloos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tuurlijk. De service is toch aan jouw 06 gekoppeld?! De app an sich is gratis.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yep gratis, bericht van 19-2-13 naar 19-2-14!
Heb inmiddels versie 2.9.1035 en heb de 'auto download images' optie ook behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

CLB schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 07:31:
Heb inmiddels versie 2.9.1035 en heb de 'auto download images' optie ook behouden.
Hier inmiddels ook versie 2.9.1035 en de afbeeldingen automatisch downloaden optie is niet steeds zichtbaar. (Staat mooi uitgevinkt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net ook een berichtje dat ik weer een jaartje van Whatsapp gebruik kan maken, verlengd t/m 2-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
CLB schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 07:31:
Met al die berichten over dat er vanaf nu toch echt betaald moet gaan worden, onlangs maar gekocht. Zou nog door lopen tot 14-02-2013. Om het geld gaat het me niet, maar ben nu wel benieuwd of ik die melding nog had gekregen van gratis verlenging :p

Blijf er overigens bij dat ze WhatsApp, grafisch gezien (liefst HoLo based), wel eens flink aan mogen pakken. Denk alleen dat ze dit niet doen (HoLo > ICS/JB) omdat er nog genoeg mensen op Android 2.x.x draaien en deze dan geen WhatsApp meer zouden kunnen draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:40:
Kreeg net ook een berichtje dat ik weer een jaartje van Whatsapp gebruik kan maken, verlengd t/m 2-2014
kreeg ik ook ja :) altijd leuk, gratis stuff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:31
Ik had vorige week bericht dat mijn versie verlengd was naar 19-1-1974. Toen zag ik een udpate in de Play Store voor deze bug.. nu heb ik weer geen een Lifetime account :P

Blijft het nog steeds vreemd vinden dat sommigen ervoor moeten betalen, sommigen gratis elk jaar verlengd worden, sommigen de datum op 2025 hebben staan en ik weer op Lifetime... heb alle fases al eens meegemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
maarud schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:54:
Ik had vorige week bericht dat mijn versie verlengd was naar 19-1-1974. Toen zag ik een udpate in de Play Store voor deze bug.. nu heb ik weer geen een Lifetime account :P

Blijft het nog steeds vreemd vinden dat sommigen ervoor moeten betalen, sommigen gratis elk jaar verlengd worden, sommigen de datum op 2025 hebben staan en ik weer op Lifetime... heb alle fases al eens meegemaakt :P
Dat heeft te maken met wanneer je je account voor het eerst hebt geactiveerd. Mensen die na eind vorig jaar of begin dit jaar voor het eerst met een bepaald telefoonnummer een account hebben geactiveerd, moeten straks waarschijnlijk gaan betalen.

Wat betreft die auto-download van afbeeldingen: Whatsapp plus heeft dat nog wel, maar er zijn ook mensen met gewone Whatsapp die dat uit kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Yup, hier zojuist ook een melding gehad dat die is verlengd tot 5-2-2014. Verliep anders 5-2-2013.
Gebruik het ook al redelijk redelijk tijdje.

Overigens heb ik ook gewoon nog de optie om afbeeldingen niet automatisch te laten downloaden, heb het ooit uitgezet toen ik in het buitenland was ivm roamingkosten, altijd maar uit laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53
Ik heb uiteindelijk maar WhatsApp+ gedownload van het XDA forum! Daarin is de optie om automatisch afbeeldingen te downloaden nog steeds uit te zetten. Ook is deze ook nog eens erg mooi aan te passen qua kleuren waardoor je gewoon een mooie android app hebt.

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/xb7nnof77/whatsappplussettings.jpg

Ik ben weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
CrazyFool schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:53:
Ik heb uiteindelijk maar WhatsApp+ gedownload van het XDA forum! Daarin is de optie om automatisch afbeeldingen te downloaden nog steeds uit te zetten. Ook is deze ook nog eens erg mooi aan te passen qua kleuren waardoor je gewoon een mooie android app hebt.
[...]

Ik ben weer blij :)
Ja, Whatsapp+ is mooi, heb heb ook een tijdje gebruikt. Maar op een gegeven moment moest ik even op een update wachten voordat het weer werkte, ik neem aan omdat Whatsapp zijn protocol af en toe verandert. En behalve uiterlijk heeft het niet echt functionele toevoegingen, toch? Wat ik heel graag zou zien is de optie om uit te zetten dat anderen zien wanneer je hun bericht hebt gelezen, dat vind ik echt heel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cerberus_tm schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 06:24:
[...]
Ja, Whatsapp+ is mooi, heb heb ook een tijdje gebruikt. Maar op een gegeven moment moest ik even op een update wachten voordat het weer werkte, ik neem aan omdat Whatsapp zijn protocol af en toe verandert. En behalve uiterlijk heeft het niet echt functionele toevoegingen, toch? Wat ik heel graag zou zien is de optie om uit te zetten dat anderen zien wanneer je hun bericht hebt gelezen, dat vind ik echt heel storend.
Je kunt niet zien of iemand een/je bericht gelezen heeft, het enige wat je kunt zien is of een bericht afgeleverd is en wanneer iemand voor het laatst met WA online is geweest, en dan hoeft hij/zij niet eens op een gesprek/naam te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:55:
[...]

Je kunt niet zien of iemand een/je bericht gelezen heeft, het enige wat je kunt zien is of een bericht afgeleverd is en wanneer iemand voor het laatst met WA online is geweest, en dan hoeft hij/zij niet eens op een gesprek/naam te klikken.
Precies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

[...]

Volgens mij werkt het bij Android zo. Ik dacht dat iPhone berichtjes pas een 2e vinkje krijgen als het bericht daadwerkelijk is geopend.

Dat was iig een jaar geleden wel zo, heb ik zelf waargenomen... Dus correct me if I'm wrong.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
_Christiaan_ schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:21:
[...]

Volgens mij werkt het bij Android zo. Ik dacht dat iPhone berichtjes pas een 2e vinkje krijgen als het bericht daadwerkelijk is geopend.

Dat was iig een jaar geleden wel zo, heb ik zelf waargenomen... Dus correct me if I'm wrong.
werkt nog op dezelfde manier: 1 vinkje is verzonden, 2 vinkjes is gelezen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
[...]

Ja OK, maar dat komt op hetzelfde neer, want als je iemand een bericht stuurt, en hij heeft WA geopend, dan betekent dat dat hij je bericht zeer, zeer waarschijnlijk heeft gezien en gelezen. Want notificaties zie je normaliter altijd als je je telefoon gebruikt. Ik vind dat vrij vervelend.

[ Voor 44% gewijzigd door Cerberus_tm op 26-01-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Laatst online: 16-09 09:45
Je kan uitzetten dat mensen van je kunnen zien wanneer je het laatst online geweest bent; nadeel is dat je het dan zelf ook niet meer van anderen kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Payton schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:46:
Je kan uitzetten dat mensen van je kunnen zien wanneer je het laatst online geweest bent; nadeel is dat je het dan zelf ook niet meer van anderen kunt zien.
Dat kan op Android telefoons niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:15

The Executer

Lekker belangrijk!

reyals schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:40:
[...]

Volgens mij is het juist zo: 1 vinkje verzonden, 2 vinkjes is afgeleverd. Afgeleverd in die betekenis: bezorgd. Of hij gelezen is of niet kun je niet zien.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Volgens mij is het inderdaad zoals The Executer beschrijft. Eén "v" betekent "aangekomen bij de WA server". Twee "v"-tjes betekent aangekomen op de telefoon van de ontvanger. Je kunt aan de "v"-tjes niet zien of een bericht geopend is, dit kun je alleen zelf afleiden door "laatst online" te vergelijken met "tijdstip van verzenden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

reyals schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:40:
[...]

Volgens mij is het 1 vinkje is verzonden; 2 vinkjes is ontvangen door de tegenpartij. Gelezen kan alleen bij Ping.

[ Voor 4% gewijzigd door H.Boss op 26-01-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MrJoker1985 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:32:
[...]

Volgens mij is het 1 vinkje is verzonden; 2 vinkjes is ontvangen door de tegenpartij. Gelezen kan alleen bij Ping.
Klokje is bezig met verzenden, 1 vinkje is verzonden en twee vinkjes is gelezen door ontvanger.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Quad schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:34:
[...]

Klokje is bezig met verzenden, 1 vinkje is verzonden en twee vinkjes is gelezen door ontvanger.
twee vinkjes is ontvangen. Niet gelezen(kan wel maar hoeft niet). Aangezien ik ook 2 vinkjes krijg maar die betreffende persoon is nog niet online geweest. Oftewel die kan het bericht nog niet hebben gelezen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat klopt, bepaalde telefoons of software doet dat.
Bijvoorbeeld van mij (one x) naar mijn moeder (galaxy Ace) doet direct twee vinkjes indien zij netwerk verbinding heeft, van mijn moeder naar mij doet pas een tweede vinkje als ik hem ook daadwerkelijk gelezen heb.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Quad schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:34:
[...]

Dat is raar. Heb het net getest van een android naar android en het 2de vinkje is echt ontvangen en niet gelezen. En dat geldt ook met een test van android naar een iphone.

Afhankelijk van het netwerkbereik heb je instant 2 vinkjes en anders eerst een en wat later de 2de, tenzij diegene slecht bereik(of lege batterij) heeft kan het 2de vinkje wat later verschijnen.

[ Voor 19% gewijzigd door H.Boss op 26-01-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp kan toch niet weten of een bericht daadwerkelijk gelezen is... Wat een onzin. Het tweede vinkje betekent dat het bericht is aangekomen op de andere telefoon en niets meer. Je weet pas of het daadwerkelijk gelezen is als iemand erop reageert. ;)

Het is ook heel simpel te checken, natuurlijk. Stuur een bericht naar iemand die naast je zit. Laat hem of haar de telefoon aanhebben maar alleen standby, dus Whatsapp niet actief (maar dus wel actief op de achtergrond). Je zult na het verzenden van het bericht binnen no time twee vinkjes zien. Het bericht is aangekomen. That's it. Als ik een bericht stuur naar m'n dochter terwijl ze aan het werk is, zie ik binnen no time twee vinkjes... maar ik weet dat ze het bericht pas zal lezen als ze klaar is met werken want de telefoon ligt standby in een kluisje.

Ik snap niet dat iemand echt gelooft dat twee vinkjes 'gelezen' betekent. Dat is gewoonweg onmogelijk omdat je een bericht niet, zoals bij mail, per se hoeft aan te klikken om het te lezen. Als ik mijn mobiel thuis laat liggen met Whatsapp aan en actief op het scherm en er komt een bericht binnen, dan staat dat bericht op het scherm maar heb ik het gelezen...? Nee, want de telefoon ligt thuis en ik ben weg. En dat kan Whatsapp natuurlijk niet weten.

Pffff, wat een gedoe om niets, haha!

EDIT
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546
Wat zijn die groene vinkjes naast mijn berichten?

We zijn blij dat je het vraagt. Deze groene vinkjes zijn eigenlijk heel belangrijk omdat ze de levering van een bericht aangeven. Dit betekenen ze:

- bericht succesvol afgeleverd bij de server.

- bericht succesvol afgeleverd bij de telefoon van je vriend(in) waarmee je chat. Opmerking: dit geeft niet aan dat het bericht is gelezen, enkel dat het is afgeleverd.
Zo, klaar. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen de gewone WA en WA+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 03:17:
Wat is het verschil tussen de gewone WA en WA+ ?
Whatsapp Plus heeft voornamelijk allerlei visuele opties, zoals het instellen van themata en andere dingen. Vond het op zich wel leuk, maar er zaten niet veel functionele verbeteringen in—komt misschien nog. Google is your friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Cerberus_tm schreef op zondag 27 januari 2013 @ 08:10:
[...]

Whatsapp Plus heeft voornamelijk allerlei visuele opties, zoals het instellen van themata en andere dingen. Vond het op zich wel leuk, maar er zaten niet veel functionele verbeteringen in—komt misschien nog. Google is your friend.
Ik zou er niet op rekenen want de dev van WA+ heeft meermaals aangegeven dat hij een theme gebouwd heeft. Voor meer of andere functionaliteit zal je je toch echt bij de officiële devs moeten melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

TripleQ schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:15:
Yup, hier zojuist ook een melding gehad dat die is verlengd tot 5-2-2014. Verliep anders 5-2-2013.
Gebruik het ook al redelijk redelijk tijdje.
...
Kreeg vorige week een melding dat mijn whatsapp zou verlopen en was al het kijken hoe ik deze het beste kon verlengen. Nu paar dagen geleden ook vanzelf een melding gehad dat whatsapp weer jaartje gratis is verlengd. Zoveel kost het niet, maar ik ben wel blij :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:56:
[...]
Kreeg vorige week een melding dat mijn whatsapp zou verlopen en was al het kijken hoe ik deze het beste kon verlengen. Nu paar dagen geleden ook vanzelf een melding gehad dat whatsapp weer jaartje gratis is verlengd. Zoveel kost het niet, maar ik ben wel blij :)
Ben benieuwd hoe lang ze daarmee doorgaan, die van mij verloopt 29 mei 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Die van mij is met een jaar verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:56:
Whatsapp kan toch niet weten of een bericht daadwerkelijk gelezen is... Wat een onzin. Het tweede vinkje betekent dat het bericht is aangekomen op de andere telefoon en niets meer. Je weet pas of het daadwerkelijk gelezen is als iemand erop reageert. ;)
Natuurlijk wel, als iemand op een toets in de app of op het scherm drukt op het berichtje te lezen ;)
Het kan wel handig zijn om te weten dat de ander ook daadwerkelijk je berichtje heeft gelezen ipv ontvangen.
Hoog tijd voor een derde vinkje vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

If online = 3e vinkje? :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:04:
[...]

Natuurlijk wel, als iemand op een toets in de app of op het scherm drukt op het berichtje te lezen ;)
Het kan wel handig zijn om te weten dat de ander ook daadwerkelijk je berichtje heeft gelezen ipv ontvangen.
Hoog tijd voor een derde vinkje vind ik :)
Alsjeblieft niet zeg. Zo handig als het af en toe is om te weten of iemand iets gezien kan hebben, zo vervelend is het als het andersom gebeurt. Ik vind het al vervelend genoeg dat ik 'online' ben als ik de app open, zodat persoon x weet dat ik zijn/haar berichtje gezien heb. Soms wil je dat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
The Executer schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:25:
[...]

Volgens mij is het juist zo: 1 vinkje verzonden, 2 vinkjes is afgeleverd. Afgeleverd in die betekenis: bezorgd. Of hij gelezen is of niet kun je niet zien.
Voor iPhone werkt het wel 1 = verzonden, 2 = gelezen. Voor Android idd niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiroz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:39:
[...]
Voor iPhone werkt het wel 1 = verzonden, 2 = gelezen. Voor Android idd niet!
Die vinkjes betekenen voor elk platform hetzelfde.
1 = op de server.
2 = afgeleverd op de telefoon van de ontvanger.

Er zijn geen uitzonderingen op de iPhone. Lees zoals eerder gepost eens hier;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:03:
[...]

Die vinkjes betekenen voor elk platform hetzelfde.
1 = op de server.
2 = afgeleverd op de telefoon van de ontvanger.

Er zijn geen uitzonderingen op de iPhone. Lees zoals eerder gepost eens hier;
Het 2e vinkje komt er op de iPhone (als je naar iPhone stuurt dus) pas als degene echt de app opent, op Android komt hij er al als het is afgeleverd op de telefoon ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DennusB schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:04:
[...]

Het 2e vinkje komt er op de iPhone (als je naar iPhone stuurt dus) pas als degene echt de app opent, op Android komt hij er al als het is afgeleverd op de telefoon ;)
En toch is het correct zoals het hierboven is uitgelegd. Dat dat tweede vinkje pas komt bij openen van de app, is omdat een iPhone simpelweg een 'dom' apparaat is. Het kan namelijk niet (of beperkt) multitasken. Waar dus bij Android WhatsApp altijd aan staat, is dit op iPhone niet het geval.

disclaimer: ik heb geen iPhone, hoef geen iPhone en heb slechts 1x in mijn leven een iPhone aangeraakt (van iemand die niets van telefoons wist en die me vroeg een app te installeren om de reclame te blocken (wat op haar Android toestel wel kon) en waar ze een weather en agenda widget kon vinden. Ze heeft inmiddels weer een Android toestel). Ik berust bovenstaande bewering dus puur op wat ik her en der gehoord en gelezen heb :+

[ Voor 28% gewijzigd door AllSeeyinEye op 28-01-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:04:
[...]
Dan draait er kennelijk zoals "AllSeeyinEye" al schreef geen achtergrond proces van WA op de iPhone zoals bij Android.
Maar als dat 2e vinkje er pas komt na het starten van WA betekent het nog steeds niet dat het bericht gelezen is zoals eerder wordt beweerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Nu online
Jezus van heel dit vinkjes gedoe worden we allemaal control freaks. Heb wat meer geduld bij mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:06:
[...]

En toch is het correct zoals het hierboven is uitgelegd. Dat dat tweede vinkje pas komt bij openen van de app, is omdat een iPhone simpelweg een 'dom' apparaat is. Het kan namelijk niet (of beperkt) multitasken. Waar dus bij Android WhatsApp altijd aan staat, is dit op iPhone niet het geval.

disclaimer: ik heb geen iPhone, hoef geen iPhone en heb slechts 1x in mijn leven een iPhone aangeraakt (van iemand die niets van telefoons wist en die me vroeg een app te installeren om de reclame te blocken (wat op haar Android toestel wel kon) en waar ze een weather en agenda widget kon vinden. Ze heeft inmiddels weer een Android toestel). Ik berust bovenstaande bewering dus puur op wat ik her en der gehoord en gelezen heb :+
Ahhh ok, helder! Wist inderdaad niet dat het zo werkte! Maar iedereen die een iphone heeft krijgt die notificaties ook op z'n lockscreen toch? Dus als dan de ap geopened wordt kan je er haast wel van uitgaan dat ook gelezen is (in de praktijk). Maar goed, dat is natuurlijk niet perse zo zwart-wit, dank voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

japie06 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:32:
Jezus van heel dit vinkjes gedoe worden we allemaal control freaks. Heb wat meer geduld bij mensen!
Echt he, snap sommige ook niet dat ze het erg vinden om 'online' te zijn wanneer ze een bericht lezen. Kan nou nooit wakker liggen van dat soort dingen, ik lees het en als ik niet reageer is dat mijn keuze of er nou een 'derde vinkje' bij zou staan of niet.

Afijn, heb hier paar dagen geleden ook 1 jaar extra gekregen. Nu maar hopen dat in dat jaar google eindelijk is komt met de Play Store kaartjes voor in de winkel. :*)
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:06:
[...]

Kan wel kloppen wat je zegt; heb vaker gemerkt dat bij mensen met iPhone het tweede vinkje eigenlijk nooit meteen tevoorschijn komt waar dat bij Android wel het geval is. Dacht altijd eerst dat iPhone gewoon weer eens slechte verbinding had bij de ander :+

[ Voor 46% gewijzigd door Metian op 28-01-2013 12:04 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik bij WA+ de "laatst gezien" functie uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:44:
Lees de voorlaatste post op de vorige pagina eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:44:
De laatste keer dat ik WA+ probeerde niet, en waarschijnlijk gaat dat ook niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Metian schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:02:
[...]

Echt he, snap sommige ook niet dat ze het erg vinden om 'online' te zijn wanneer ze een bericht lezen. Kan nou nooit wakker liggen van dat soort dingen, ik lees het en als ik niet reageer is dat mijn keuze of er nou een 'derde vinkje' bij zou staan of niet.
Ik heb daar altijd een simpele verklaring voor, als ik een bericht krijg dan antwoord ik als IK daar klaar voor ben.
Dat doe ik al sinds we sms kregen, ik heb nooit het opgejaagde gevoel gehad dat ik direct moet antwoorden.
Dat gestress van de tegenpartij die direct een antwoord verwacht kap ik dan ook direct af door een disclaimer te sturen men antwoord krijgt als ik dat bepaal.
1 op 1 contact en directe antwoorden op medium als MSN en IRC krijg je als we al in gesprek zijn.
het "online" indicatielampje wil niet zeggen dat ik beschikbaar ben, al sik op dat moment weg moet, zal je het te horen krijgen uiteraard.

Als je tijd hebt om te wisselen tussen online, offline en niet beschikbaar kan je idd net zo goed gelijk antwoorden.

Het 24/24 online gebeuren heeft ons als massale koeien gevormd dat men maar een verplichting of erger recht meent te hebben op antwoord binnen een paar minuten
( Ik had contactpersonen die begonnen te hameren op alle beschikbare media, FB, chaton en zelfs sms dat ik niet snel genoeg antwoorde - die kreeg 2 weken later pas antwoord, om 3u snachts ... want hij was online :+ )

Niet met mijn voeten
( gelukkig denken er meer mensen zo over )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Hear, hear. Gelukkig zijn er meer dan genoeg mensen die basale etiquette volgens en hun telefoon niet opnemen als je met ze converseert en die niet meteen antwoord verwachten.

Maar toch gaat het niemand wat aan wanneer ik Whatsapp open. Ik vind het echt een schending van mijn privacy dat Whatsapp dat gewoon doorstuurt. Eigenlijk moet ik mijn Internetverbinding gewoon uitzetten als ik een WA-notificatie open, en vervolgens het process termineren. Maar dan kan ik geen berichten meer ontvangen. Vet irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:27
Cerberus_tm schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:33:
[...]

De laatste keer dat ik WA+ probeerde niet, en waarschijnlijk gaat dat ook niet komen.
Tja, op een iPhone kan het wel..

http://jaxov.com/2012/09/...-offline-status-whatsapp/

Vind het persoonlijk maar raar dat ze die feature op Android nog niet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15:57

13art

Moderator Mobile
Tiroz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:35:
[...]

Ahhh ok, helder! Wist inderdaad niet dat het zo werkte!
Zo legt whatsapp het zelf uit:
Wat zijn die groene vinkjes naast mijn berichten?

We zijn blij dat je het vraagt. Deze groene vinkjes zijn eigenlijk heel belangrijk omdat ze de levering van een bericht aangeven. Dit betekenen ze:

- bericht succesvol afgeleverd bij de server.

- bericht succesvol afgeleverd bij de telefoon van je vriend(in) waarmee je chat. Opmerking: dit geeft niet aan dat het bericht is gelezen, enkel dat het is afgeleverd.

En inderdaad, al ben ik online, dan nog ben ik degene die bepaald wanneer ik iets terug stuur, of misschien zelfs helemaal niks terug stuur. Ik ga zelf ook echt niet zitten kijken wanneer iemand online is geweest en had kunnen reageren.

Sluit een beetje aan bij dit filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IjZfKC_Ob5I]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Billie schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:34:
[...]

Tja, op een iPhone kan het wel..

http://jaxov.com/2012/09/...-offline-status-whatsapp/

Vind het persoonlijk maar raar dat ze die feature op Android nog niet hebben!
Ik vind het wel prettig. Ik chat met veel mensen die een Android hebben en kan nu mooi zien wanneer ze online zijn en mijn berichten gelezen moeten hebben. Hier kan ik ze dan op aanspreken.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:04
jelmervos schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:49:
[...]

Ik vind het wel prettig. Ik chat met veel mensen die een Android hebben en kan nu mooi zien wanneer ze online zijn en mijn berichten gelezen moeten hebben. Hier kan ik ze dan op aanspreken.
Waar spreek je ze dan op aan. Dat ze online waren maar geen antwoord aan je hebben gegeven. Dus jij verwacht dus van iemand als ze het bericht gelezen hebben direct antwoord geven.

Iemand is toch vrij om zelf te bepalen of ze dat doen en wanneer.

Jij kan toch niet inschatten waar iemand mee bezig is. Even snel iets lezen kan heel makkelijk tussendoor. Antwoord geven is wat anders. Er zijn ook voldoende werkgevers die niet blij zijn als je constant met je mobiel bezig bent of je zit in een gesprek met iemand en dat moet dan maar even wachten omdat jij een antwoord verwacht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ehhh MikeOO volgens mij droop van het bericht van jelmervos, flink het sarcasme er vanaf. Niet echt een reden om er serieus op in te gaan volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:04
l3art schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:23:
Ehhh MikeOO volgens mij droop van het bericht van jelmervos, flink het sarcasme er vanaf. Niet echt een reden om er serieus op in te gaan volgens mij :P
Mogelijk inderdaad nog niet helemaal wakker.
Maar je maakt het tegenwoordig maar al te vaak mee dat ze idd maar verwachten dat je altijd bereikbaar bent vandaar mijn iets wat serieuze reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 20-09 14:18
geluukig hebben ze voor mensen die verwachten dat je meteen reageert ook de mogelijkheid ingebouwd om contacten te blokkeren...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TheZeroorez schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:27:
[...]
Alsjeblieft niet zeg. Zo handig als het af en toe is om te weten of iemand iets gezien kan hebben, zo vervelend is het als het andersom gebeurt. Ik vind het al vervelend genoeg dat ik 'online' ben als ik de app open, zodat persoon x weet dat ik zijn/haar berichtje gezien heb. Soms wil je dat gewoon niet.
Ik zou het wel handig vinden. Wat ik ook graag zou zien is de mogelijk om je status van Whatsapp op offline te zetten. Nu gooi ik vaak mn mobiel internet uit om even rust te hebben, erg omslachtig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:34:
[...]

Ik zou het wel handig vinden. Wat ik ook graag zou zien is de mogelijk om je status van Whatsapp op offline te zetten. Nu gooi ik vaak mn mobiel internet uit om even rust te hebben, erg omslachtig :X
Je kunt Whatsapp ook gewoon afsluiten in Instellingen > Apps > Running, denk ik. Je kunt misschien ook wel een Tasker shortcut maken om dat automatisch te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:34:
[...]

En "instellingen - Meldingen " ?

gewoon stil zetten, of is dat niet de opzet ?

( ik zet op android mijn AFwall+ WA in de blocklist ... firewall regeltje aan, maar dat is nagenoeg hetzelfde als sync aan en uit )

Afbeeldingslocatie: http://s6.postimage.org/ry9nhg4z1/image.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door FreshMaker op 29-01-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 09:32

StrongArmLance

Endless flow

Uhm, mijn whatsapp leest geen contacten meer, in ieder geval het grootste deel niet meer.
Degenen die ik nu zelf toevoeg blijven staan, maar exact dezelfde nummers staan gewoon in mijn telefoonboek, en die moeite ga ik niet doen. Is hier een oplossing voor moet ik gewoon naar de profielfoto's kijken? :)
Jammer dat whatsapp niet met usernames werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Er gaat bij mij ook iets mis met de contacten op mijn telefoon en WhatsApp. Sommige gebruikers worden samen gevoegd zonder reden, terwijl deze binnen Gmail wel goed geordend zijn. Geen idee of dit al lang is, of het door mijn telefoon komt, of door WhatsApp. Maar binnen WhatsApp merkte ik het in ieder geval op omdat er namen in groepen voorkwamen die daar niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Arie- schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:03:
Er gaat bij mij ook iets mis met de contacten op mijn telefoon en WhatsApp. Sommige gebruikers worden samen gevoegd zonder reden, terwijl deze binnen Gmail wel goed geordend zijn. Geen idee of dit al lang is, of het door mijn telefoon komt, of door WhatsApp. Maar binnen WhatsApp merkte ik het in ieder geval op omdat er namen in groepen voorkwamen die daar niet horen.
Toevallig Facebook of zo'n app laten syncen ?

Ik kreeg een tijdje geleden 'zomaar' onbekenden in mijn lijstje, waar ik nooit een nummer van had, bleek dat zij in FB hun telefoonnummer vrij gegeven hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Nope, geen Facebook op mijn telefoon. Ik ga de WhatsApp cache legen, misschien dat dat een en ander oplost. Het is echt heel vreemd, als ik het wil laten zien en uitleggen kost me dat een flink aantal screenshots, eerst even kijken of cache legen het probleem verhelpt.

Edit: maken van screenshots is niet zo moeilijk, maar anonimiseren en toch duidelijk maken wat er te zien is is wat onhandig als het om contactpersonen gaat.

Edit2: WhatsApp heeft geen cache, alleen maar data. Pfff al mijn gespreksgeschiedenis weer dumpen jammer genoeg, even aanknooien of ik iets anders kan verzinnen. Vroeger toen de chats niet encrypted werden opgeslagen had je nog wat aan je back-ups. Dat is nu helaas wel anders.

[ Voor 47% gewijzigd door Arie- op 30-01-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Arie- schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:03:
Klopt, dat heb ik pas ook gehad. Weet iemand trouwens of het mogelijk is om contacten ook echt uit je lijst te verwijderen ipv blokkeren? Ik hoef niet zo nodig iedereen op Whatsapp te zien die in mijn telefoonboek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
@tweaker2010 Als je de volgende keer de oplossing er ook bij zou willen zetten ;)

Edit: Volgend stappenplan uitgevoerd en het probleem lijkt verholpen:
  1. Telefoon van internet halen
  2. Gespreksgeschiedenis veilig stellen vanuit whatsapp zelf
  3. Contactendatabase op telefoon wissen
  4. WhatsApp data wissen
  5. Telefoon rebooten
  6. Telefoon weer aansluiten op het net
  7. WhatsApp opnieuw registreren, en geschiedenis daarbij terugzetten
Ik ga nu mijn bel en sms geschiedenis ook terugzetten en hoop dat de problemen weg blijven.

[ Voor 78% gewijzigd door Arie- op 30-01-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pffffffffffff.
Wat ik ook doe, ik krijg hem totaal niet geactiveerd op mijn nieuwe phone.
Steeds "cannot connect" ook bij het aanvragen voor een call. Wat een onzin zeg... :r

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Niet toevallig nog actief op je andere telefoon?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Quad schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:27:
Niet toevallig nog actief op je andere telefoon?
K heb die telefoon teruggezet op fabrieksinstellingen en aan mijn zus gegeven, dus lijkt me niet :/
En aan de connectie zelf ligt het niet, ik kan gewoon surfen en muziek luisteren over 3G, alleen WhatsApp zeurt.

[ Voor 17% gewijzigd door Mavamaarten op 03-02-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je simkaart is wel actief? Dus je zou moeten kunnen smsen. Anders contact opnemen met Whatsapp denk ik.

Edit ah oké, enige wat ik kan bedenken is dat je oude nummer op nieuwe probeert te activeren.

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 03-02-2013 20:32 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Quad schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:30:
Je simkaart is wel actief? Dus je zou moeten kunnen smsen. Anders contact opnemen met Whatsapp denk ik.
Ik kan gewoon smsen en de simkaart is gewoon in mijn nieuw toestel geplaatst, uiteraard.
Contact heb ik een uur geleden opgenomen maar nog geen antwoord (wat ook wel normaal is)... 8)7

Ik heb ook al geprobeerd de data van de app te clearen en de phone is ook al een paar keer gereboot.

[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 03-02-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik neem aan dat je ook op de site hebt gekeken: http://www.whatsapp.com/faq/en/general/21092998

Anders zou ik het ook niet zo direct weten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Quad schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:36:
Ik neem aan dat je ook op de site hebt gekeken: http://www.whatsapp.com/faq/en/general/21092998

Anders zou ik het ook niet zo direct weten.
Uiteraard wel. Tsja, wachten op support is het enige wat ik momenteel kan doen :/
EDIT: WHUT... Opeens, helemaal uit het niets, is hij toch geactiveerd... Jammer genoeg zegt hij dat ik binnen een jaar moet gaan betalen, terwijl ik toch al wel lang een gebruiker ben... Ach ja, ben al blij dat het werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door Mavamaarten op 03-02-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Och, het wordt toch allemaal wel verlengd.. Ikzelf heb nog tot maart, maar aangezien ik bij iedereen zie dat er weer 9 of 12 maanden erbij komen ben ik er niet bang voor. :D

PVOutput☀️

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:28
Op www.whatsapp.com/android staat de nieuwe app, helemaal in holo en op veel vlakken beter en sneller :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

418O2 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 00:07:
Op www.whatsapp.com/android staat de nieuwe app, helemaal in holo en op veel vlakken beter en sneller :)
EINDELIJK!

Afbeeldingslocatie: http://files.sharenator.com/jizzed_Random_Pictures-s377x360-90585-535.jpg

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• alwaysleft
Super mooi nu. Yeah!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ziet er strak uit inderdaad. Erg netjes!

• agoNITE
Aan het downloaden, voelt als sinterklaas!
Ein-de-lijk! Ziet er erg mooi uit zo, hadden ze eerder moeten doen. Maar beter laat dan nooit ;)

[ Voor 15% gewijzigd door agoNITE op 14-02-2013 07:15 ]

• SgtElPotato
  • Laatst online: 15:51
Ziet er inderdaad een stuk beter uit als de verouderde interface die het eerst had.
Foto's en filmpjes worden nu ook erg mooi in het gesprek weergegeven, het geheel ziet er een stuk strakker uit.

Hoewel ik nog steeds mis dat je bijvoorbeeld een thema in kan stellen, of de gespreksbubbels van kleur kunt veranderen. Maar daarvoor hebben we WA+ ;)

Zucht...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:04

Nakebod

Nope.

En zie ik @ Settings weer de optie: Auto-download images die je uit kunt zetten?
Denk dat veel mensen dat leuk vinden :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:36
Zou iemand misschien pics van de nieuwe interface willen posten? Dan kan ik ff nadenken of ik Whatsapp+ eraf gooi en de officiële er weer op zet :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1 ... 24 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android