Ik voeg me bij Bokmaaa, we gaan samen in een hoekje met onze oren klapperen over alle termen die heen en weer vliegen. En ondertussen genieten van dit staaltje kunst.
PSN-ID Dograver
PSN-ID Dograver
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
[ Voor 21% gewijzigd door Sprite_tm op 05-10-2010 00:13 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Na deze thread een tijdje volgen (en lang niet alles begrijpen maar wel enorm onder de indruk zijn) moest ik dat toch even twee keer lezen: een GPU met floppy-eject (in een doos die geen floppy's kan lezen). Juuuist... Je kunt deze machine met recht de enige in zijn soort noemen!Sprite_tm schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:31:
Wat niet te zien is, is dat er ook wat aan de firm- en software geklust is: onder Linux heeft de GPU een aantal extra mogelijkheden gekregen: je kunt vanuit software een aantal outputs aan- en uitzetten. Die zijn voor de fan, de eject-mogelijkheid van de floppy, power naar de beeldbuislogica en natuurlijk de HD-led.
[ Voor 15% gewijzigd door Sprite_tm op 05-10-2010 19:37 ]
[ Voor 11% gewijzigd door AndreStarTrek op 05-10-2010 20:23 ]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Behalve dat een lineaire stabilisator (zoals de LM317 of de 78xx) veel goedkoper is om te gebruiken en die zijn veel minder efficiënt. Zou me niets verbazen wanneer menig apparaat voor een paar duppies bijna 2x zo zuinig zou kunnen zijn.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq