wat heb je nog meer nodig zal ik maar zeggen
(als je geen laptop ipad e.d. nodig heb)
(als je geen laptop ipad e.d. nodig heb)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Goeie band eh? :3
[ Voor 102% gewijzigd door syltheboy op 14-10-2010 22:32 ]
Verwijderd
Klopt, met Logic/Garageband of ieder ander programma wat MIDI ondersteund kun je dat keyboard gebruiken.naarden 4ever schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:22:
[...]
Goeie band eh? :3
mooi uit, ook die combi desktop/laptop blijf ik gaaf vinden. en kun je met dat keyboard muziek erin spelen?
en waar heb je die poster vandaan?!?!
er staat er anders wel 1 bij mij op de foto...joepert schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:39:
Ik zie weinig bureaulampen. Ben zelf op zoek naar een lamp die een beetje leuk bij m'n iMac 27" past. Tips?
Ja, ik zie er wel een páár...ToCuS schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:14:
[...]
er staat er anders wel 1 bij mij op de foto...
Allemaal een Mac, iPhone en een glas frisdrank ernaast, als dat maar goed gaat:Ptmow schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:51:
Weer terug in NL en tijdelijk thuis wonend.
Hier een foto van toen de Mini tijdelijk beneden stond.
De MBP's zijn van 2 vrienden (langzaam aan krijg ik iedereen zo ver)
[afbeelding]
En hier een foto van toen de Mini weer op mijn kamer stond.
[afbeelding]
Aangezien ik veel van huis ben heeft de Mini inmiddels een andere baasje gekregen en heb ik een MBP gekocht (zal daar vanavond even een foto van maken als ik tijd heb).
Verwijderd
Vond het iPhone fenomeen ook best wel grappig, allemaal dezelfde of? Mooie tafel overigens!pposthoorn schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:43:
[...]
Allemaal een Mac, iPhone en een glas frisdrank ernaast, als dat maar goed gaat:P
Was in de hete zomerdagen ;-) en inmiddels is het 3x MBP.pposthoorn schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:43:
[...]
Allemaal een Mac, iPhone en een glas frisdrank ernaast, als dat maar goed gaat:P
Nope, 2x een 3Gs en een 2G.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:46:
[...]
Vond het iPhone fenomeen ook best wel grappig, allemaal dezelfde of? Mooie tafel overigens!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee het is meer... ik wilde hem al heel lang een keer aanschaffen maar heb het nooit gedaan. Gisteren is het er dan toch maar eens van gekomen.flo_ schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:04:
@Reind: "maar eens", dat klinkt als: ik wilde iets kopen, maar ik wist niet wat. Het werd wilekeurig een iMac
...
Verwijderd
Vandaag een nieuwe iMac 27" gekocht
Verwijderd
Netjes! Om eerlijk te zijn vind ik de iMac 27'' echt een verbetering ten opzichte van de iMac 24''! Ook nog een fotootje van de 27'' met de iPad's en de MacBook??rbrouwers123 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:49:
Vandaag een nieuwe iMac 27" gekocht(de 24" verkocht)
[afbeelding]
In welk dorp woon jij?Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:18:
[...]
Netjes! Om eerlijk te zijn vind ik de iMac 27'' echt een verbetering ten opzichte van de iMac 24''! Ook nog een fotootje van de 27'' met de iPad's en de MacBook??Ooh, en ik was ook wel benieuwd waar je een 27'' iMac hebt gekocht op zondag?
[ Voor 57% gewijzigd door rbrouwers123 op 18-10-2010 13:25 ]
Verwijderd
Even ook totaal offtopic, maar ik zal binnenkort wellicht m'n 4gb ram verkopen, heb namelijk 8gb aangeschaft, deze moeten enkel nog in de bus vallen. Mocht je interesse hebben hoor ik dat welrbrouwers123 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:42:
Heb hem gekocht bij iFactors rotterdam, er volgen nog wel wat foto's met wat meer spullen:)
Ik misschien een klein offtopic vraagje..
Ik heb hem gekocht met 2x 2gb 1066Mhz DDR3 204 pins geheugen.
ik zou er graag 4gb bij zetten (1x 4 of 2x 2 --> wat is beter)
en welke kan ik het beste kopen mijn maximum is 100 euro ongeveer.
rbrouwers123 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:49:
[...]
Vandaag een nieuwe iMac 27" gekocht(de 24" verkocht)
[afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door rbrouwers123 op 20-10-2010 17:26 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Pepppie op 18-10-2010 14:34 ]
Verwijderd
Echt? Ooh ik woon vlakbij Amersfoort en NIETS is hier open op zondag, als je mazzel hebt is de IKEA één keer in de maand open...flo_ schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:29:
In welk dorp woon jij?Veel winkels in de randstad zijn gewoon open op zondag, hoor
MediaMarkt hier in Amsterdam bijvoorbeeld, die is iedere zondag open van 12:00 tot 17:00.
Goed idee, trackpad links!rbrouwers123 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:59:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
• iMac 27" 2010
• MacBook Pro 2010
• iPhone 4 32GB
• Sony TG7VE 1080p
• De bekende Apple Accesoires (Magic Trackpad, Magic Mouse, Wireless Keyboard, Remote)
Pegasus+
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Je weet dat de trackpad een muis feitelijk vervangt he? Dus dan is 'in de weg liggen' ook niet echt meer een punt.Tijn89 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:47:
inderdaad interessant die trackpad links... Ook de reden dat ik nog geen trackpad heb gekocht, ben bang dat die in de weg gaat liggen naast de muis. Maar links neer leggen... hmmmzz...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Inderdaad, ik raak amper m'n muis nog aan, enkel voor AutoCAD gebruik ik hem nog, en soms eens voor een spelletje, maar verder wordt de trackpad constant gebruikt. Ik had ook eerst even schrik om hem aan te kopen met de gedachte of ik hem wel veel zou gebruiken of niet, maar ik gebruik hem dus veelCyBeR schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:50:
[...]
Je weet dat de trackpad een muis feitelijk vervangt he? Dus dan is 'in de weg liggen' ook niet echt meer een punt.
Lang leve de Ikeasyltheboy schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:32:
[...]
Hé, bij ons in de woonkamer hebben wij precies dezelfde gordijnen!
Ja ik vind het geweldige schoenen ben er pas 3x mee gaan hardlopen maar geen problemen ondervonden alleen dat je je iphone in je handen moet houden tijdens het lopen, sensor werkt prima en het kost haast geen iphone batterijcapaciteitCanaria schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:29:
[...]
Goed idee, trackpad links!
Op m'n MBP wissel ik ook tussen linkerhand en rechterhand op het trackpad, maar ik had er eigenlijk nog nooit aan gedacht om m'n Magic Trackpad links te leggen.
[...]
Pegasus+![]()
Die heb ik ook. Ben benieuwd hoe de Nike+ sensor bevalt, ik heb er al te vaak mee in m'n handen gestaan, maar ik hoor wisselende ervaringen.
Ik ben daar zelf ook geweest. Is vak bij Imst.nl.mark schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:30:
@rbrouwers123: Welke wallpaper heb je op de foto staan? Misschien een linkje?
edit: ik heb hem al gevonden!
[ Voor 14% gewijzigd door koentjuh1987 op 19-10-2010 16:09 ]
...
Ik woon in Amersfoort en vind het ook niet gek daar hier niks open is op zondag. Er is geen groter kerkvolk dan hier in de omgeving! (asap terug naar Brabant)Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:03:
[...]
Echt? Ooh ik woon vlakbij Amersfoort en NIETS is hier open op zondag, als je mazzel hebt is de IKEA één keer in de maand open...Maar dan zal ik niets meer zeggen!
De bijbelgordel loopt ook door Brabantmikevdzanden schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:42:
[...]
Ik woon in Amersfoort en vind het ook niet gek daar hier niks open is op zondag. Er is geen groter kerkvolk dan hier in de omgeving! (asap terug naar Brabant)
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
...
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Bij deze nodig ik je van harte uit om op een willekeurig moment langs te komen en mijn kamer te bezoeken.vgroenewold schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:05:
Bovendien denk ik dat dat bureau iets dichter bij de werkelijkheid ligt van vele posters hier.
Doe normaaaal, 3 keer per week. Smetvrees?fotografie999 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:32:
[...]
Bij deze nodig ik je van harte uit om op een willekeurig moment langs te komen en mijn kamer te bezoeken.
Mijn kamer is 98% clean de hele tijd!(98% omdat ik niet elke dag stof/stofzuig 3x per week is genoeg)
Om de 2 dagen stofzuig ik en maak ik schoon, en nee geen smetvrees i like it clean and tidydaanieo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:37:
[...]
Doe normaaaal, 3 keer per week. Smetvrees?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
omdatsheepdog schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:00:
"a clean desk is the sign of a sick mind"
Gaude et aude
grapje man. Ik ga altijd pas opruimen als ik toetsen heb of echt iets af moet hebben. Dan stoor ik me opeens onwijs aan rommel (beetje SOG ofzo). Maargoed, ontopic!
daanieo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:37:
[...]
Doe normaaaal, 3 keer per week. Smetvrees?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
wat neemt die superdrive toch veel ruimte in-_- wordt tijd dat Apple dat ding eruit haalt en meer plek maar voor een betere CPU + GPU en een (nog) betere batterij. Niet?!rbrouwers123 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:54:
Nu een keer de binnenkant showen voor de verandering, hij ligt open voor een RAM operatie![]()
[afbeelding]
hoewel het steeds minder wordt zijn er nog zat momenten dat ik CD/DVD in mijn laptop stop. Dus nee, haal er nog maar niet uit.Brm-G schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:16:
[...]
wat neemt die superdrive toch veel ruimte in-_- wordt tijd dat Apple dat ding eruit haalt en meer plek maar voor een betere CPU + GPU en een (nog) betere batterij. Niet?!
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Verwijderd
En die heeft in zn hele huis geen andere laptop/computer?SirLenncelot schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:19:
[...]
hoewel het steeds minder wordt zijn er nog zat momenten dat ik CD/DVD in mijn laptop stop. Dus nee, haal er nog maar niet uit.
overigens staat mijn maat met een Air regelmatig op de stoep of we een remote instal kunnen doen.
...
Klopt helemaal mee eens, ik heb hem nog nooit gebruikt die superdrive.Brm-G schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:16:
[...]
wat neemt die superdrive toch veel ruimte in-_- wordt tijd dat Apple dat ding eruit haalt en meer plek maar voor een betere CPU + GPU en een (nog) betere batterij. Niet?!
Je hebt nog nooit software gekocht en geinstalleerd?rbrouwers123 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:58:
[...]
Klopt helemaal mee eens, ik heb hem nog nooit gebruikt die superdrive.
Je hebt nog nooit software gekocht en geinstalleerd? Zelfs de bijgeleverde iLife software staat op een DVD.rbrouwers123 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:58:
[...]
Klopt helemaal mee eens, ik heb hem nog nooit gebruikt die superdrive.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Tof setup! Waar heb je je bureau gekocht?rbrouwers123 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:59:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
• iMac 27" 8GB RAM 2010
• MacBook Pro 8GB RAM2010
• iPhone 4 32GB
• iPod Video 80GB
• Samsung S2 640GB Time Machine
• Sony TG7VE 1080p
• De bekende Apple Accesoires (Magic Trackpad, Magic Mouse, Wireless Keyboard, Remote)
De iKea ongeveer 5 jaar geleden, gewoon zo'n standaard bureau wat ze daar hebben.Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:27:
[...]
Tof setup! Waar heb je je bureau gekocht?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk/goed uitziend bureau voor mijn iMac, maar heb nog niets kunnen vinden...
Inderdaad, had Snow Leopard & iLife 09 standaard er op staan na aankoop en office '08 gedownloadBosmonster schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:18:
[...]
Je hebt nog nooit software gekocht en geinstalleerd? Zelfs de bijgeleverde iLife software staat op een DVD.
[ Voor 28% gewijzigd door rbrouwers123 op 21-10-2010 18:32 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Osxy op 21-10-2010 20:07 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Gaude et aude
Werken voor je geld..ToCuS schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:59:
soms ben ik best jaloers op wat mensen hier hebben (zowel bureau's als hardware)..
maar niet voor iedreen is alles weggelegd..
Die vlag! Hoe vet, hoe kom je daar aan?WoBaDijk schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:29:
Vandaag 2 mStands binnengekomen, dus hebben we het bureau eens een grote verbouwing gegeven. Excuus voor de slechte foto kwaliteit. DIt was de 'beste camera' (HTC Legend) ter handen.
Overzicht:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik was ook aan hetwijfelen tussen de 2.. Heb dan toch maar de mstand genomen omdat ik bang was dat bij de elevator als je ertegen botst m'n mbp er zou kunnen afvallen..thefabiman88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:15:
Ik wil ook een stand, maar ik twijfel tussen de mStand en Elevator. Ik zie dat iedereen hier bijna voor de mStand gaat, is daar een reden voor?
Dat had ik dus ook en ben toen ook voor de Mstand gegaan.Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:58:
[...]
Ik was ook aan hetwijfelen tussen de 2.. Heb dan toch maar de mstand genomen omdat ik bang was dat bij de elevator als je ertegen botst m'n mbp er zou kunnen afvallen..
Die is gewoon veel steviger (en mooier vind ik)thefabiman88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:15:
Ik wil ook een stand, maar ik twijfel tussen de mStand en Elevator. Ik zie dat iedereen hier bijna voor de mStand gaat, is daar een reden voor?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik heb voor de m-stand gekozen omdat ik die mooier vind, ook vind ik het schuine wel handig omdat je niet zo tegen de rand van je laptop aan kijkt. En de kabels kun je door het gat aan de achterkant hangen waardoor ze nooit meer achter je bureau donderen bij het loskoppelen.thefabiman88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:15:
Ik heb de elevator en hij loopt ook schuin af, maar de mstand is inderdaad mooier/handiger imo.gepeterd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:51:
[...]
Ik heb voor de m-stand gekozen omdat ik die mooier vind, ook vind ik het schuine wel handig omdat je niet zo tegen de rand van je laptop aan kijkt. En de kabels kun je door het gat aan de achterkant hangen waardoor ze nooit meer achter je bureau donderen bij het loskoppelen.
Ik zou zeker voor de m-stand gaan, hij is wat duurder maar zeker zijn geld waard.
[ Voor 39% gewijzigd door CyBeR op 23-10-2010 21:35 ]
Verwijderd
Ik vind zelf de Elago L2 Stand in het zilver ietsje mooier. De hoek van de Rain Design is zo stijl...CyBeR schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:34:
mStand is imo de mooiste ja. Is ook de enige die uit een enkele slab aluminium bestaat. Kan werkelijk niets aan kapotEn itt de meeste andere stands zit je niet constant tegen een logo aan te staren. De mStand heeft er ook wel een, maar daar zet je dus je laptop overheen.
Verwijderd
Aluminium is minder hard dan je denktCyBeR schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:16:
Het is aluminium van 4 a 5mm dik. In normaal gebruik gaat daar van je leven niets mee gebeuren. Ja, als je er met een koevoet op gaat bashen kom je wel ergens maar da's geen normaal gebruik he
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2010 00:25 ]
Ik doelde eigenlijk meer op 'uit één stuk = minder kwetsbaar'.Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:23:
[...]
Op zich heb je wel gelijk hoor, niet bewegend = minder kwetsbaar.
Verwijderd
Ja, dat bedoelde ik ook inderdaadCyBeR schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:28:
Ik doelde eigenlijk meer op 'uit één stuk = minder kwetsbaar'.
Mooi mooi
[ Voor 69% gewijzigd door Guusjee op 24-10-2010 10:59 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq