Het grote "show je Apple computer" topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 326.247 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47

Quakie

quakelen

Robberto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:37:
[afbeelding]
Bron: twee berichten hierboven. :)

Bij een 27" iMac.
Vet.. echter nu zie je wel snoeren wat je met standaard niet had..

Wat is reden om het aan de muur te hangen?

Enige reden waarom ik dat misschien zou doen om de iMac verder naar achteren te krijgen. Ik had niet door dat voet zo ver door zou lopen naar achteren.....

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quakie, hoe bevalt de metalen achterkant van je iPhone 4? Ik overweeg het ook. Niet meer last gekregen van het bereik ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 14:09
Quakie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:24:
Ik heb een paar deeltjes geleden een keertje mijn MacBook neergezet...

Nu maanden later is er aardig wat veranderd..

Mijn huidige setup:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[mbr]Ik heb links van je foto's gemaakt, want met 2848x2136 zijn ze wel erg groot. Zou je misschien echte thumbnails willen maken van maximaal 640 pixels breed met een link naar het origineel? Instructies staan in de topicstart.[/]

Wat je ziet:

MacBook Unibody late 2008 - upgrades van 2 naar 4 gig memory, van een 250gig Hitachi naar een Vertex 1 120gig + 500gig 7K500. (machine voelt en reageert een stuk sneller dan de iMac);

iMac mid 2010, 27 inch instapper sinds augustus - upgrade van 4 naar 8gig memory. En en MagicTrackpad :);

iPhone4 32gig sinds mid oktober (edit je naar leuke opmerking:)) - custom backcover (metal look);

Wat je niet ziet:

WD MyBook Studio 2Tb als TimeMachine voor iMac
Een TimeCapsule 500Gig voor de MacBook (deed het eerst voor beiden maar dan elke dag verloor ik vorige versie)
AirPort Extreme

En een 250gig Hitachi als externe harddisc, deze komt uit de MacBook.

Ben er blij mee!! :)

edit: thumbnails + link naar originals:)
Mooi bureau heb je, ik ben opzoek naar zo'n bureau, waar heb je deze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Quakie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:24:
Ik heb een paar deeltjes geleden een keertje mijn MacBook neergezet...

Nu maanden later is er aardig wat veranderd..

Mijn huidige setup:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[mbr]Ik heb links van je foto's gemaakt, want met 2848x2136 zijn ze wel erg groot. Zou je misschien echte thumbnails willen maken van maximaal 640 pixels breed met een link naar het origineel? Instructies staan in de topicstart.[/]

Wat je ziet:

MacBook Unibody late 2008 - upgrades van 2 naar 4 gig memory, van een 250gig Hitachi naar een Vertex 1 120gig + 500gig 7K500. (machine voelt en reageert een stuk sneller dan de iMac);

iMac mid 2010, 27 inch instapper sinds augustus - upgrade van 4 naar 8gig memory. En en MagicTrackpad :);

iPhone4 32gig sinds mid oktober (edit je naar leuke opmerking:)) - custom backcover (metal look);

Wat je niet ziet:

WD MyBook Studio 2Tb als TimeMachine voor iMac
Een TimeCapsule 500Gig voor de MacBook (deed het eerst voor beiden maar dan elke dag verloor ik vorige versie)
AirPort Extreme

En een 250gig Hitachi als externe harddisc, deze komt uit de MacBook.

Ben er blij mee!! :)

edit: thumbnails + link naar originals:)
Ziet er goed uit!
Hoe bevalt je Magic Trackpad? Ik neem aan dat je hem in combinatie met je Magic Mouse gebruikt? Twijfel zelf ook om er één aan te schaffen voor naast mijn muis (maar ben bang dat ik het trackpad in de praktijk weinig zal gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

EmilneM schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:12:
[...]

Ziet er goed uit!
Hoe bevalt je Magic Trackpad? Ik neem aan dat je hem in combinatie met je Magic Mouse gebruikt? Twijfel zelf ook om er één aan te schaffen voor naast mijn muis (maar ben bang dat ik het trackpad in de praktijk weinig zal gebruiken).
Ik ben helemaal verslaafd aan mijn trackpad, een muis heb ik sinds de aanschaf van de trackpad niet meer gebruikt. Alleen als je een programma als Inkscape gebruikt kan een muis wat voordelen bieden, maar voor gewoon een beetje muizen zoals een developer dat doet is 'ie geweldig :)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dus. :]

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/6951/img8757l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/4749/img8759.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

En weer een nieuw deeltje
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.