Ik vind eerlijk gezegd de MBP niet heel erg portable. Hiervoor heb ik een MBA gehad, en daar raak je heel snel aan gewend. Als ik denk dat er aan een project gewerkt moet worden, dan gaat de laptop mee. Voor de rest, en treinreizen gaan eigenlijk alleen de iPad en iPhone nog mee.Anoniem: 320583 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:18:
[...]
Heel clean, en het rood van de bureaulades kleurt mooi bij het Wired magazine
Je bent student, neem je dan de MacBook Pro mee of de iPad? Ze zijn allebei portable genoeg...
Jij doet een iPhone 4 in een iPhone 3G dock wat niet past ?Anoniem: 179627 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
MacBook Pro (2008)
iPad WiFi (2010)
Kan helaas de iPhone 4 niet laten zien, want dat is de enige camera die ik heb.
Maar die hoort in het lege dock op het bureau
gewoon nee.
Anoniem: 179627
Nou meeste wat ik aan aantekeningen maak gaat op papier. Met typen op de iPad moet ik nog even oefenen, 10 vingers lukt best goed, ik denk zelfs dat blind typen ook nog wel kan met een beetje oefening. Dus ik denk dat aantekeningen maken wel moet lukken, maar dan moet je wel beknopt aantekeningen kunnen maken en niet alles over willen nemen.Anoniem: 320583 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:03:
Okee, en dat werkt wel, aantekeningen enz. maken op de iPad?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 179627 op 22-09-2010 17:15 ]
Anoniem: 179627
Ik doe een iPhone 4 in een dock voor de originele eerste generatie iPhone, wat heel toevallig wel pastSanderPS3 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:09:
Jij doet een iPhone 4 in een iPhone 3G dock wat niet past ?
Anoniem: 320583
Ziet dat er niet erg lelijk uit?Anoniem: 179627 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:13:
Ik doe een iPhone 4 in een dock voor de originele eerste generatie iPhone, wat heel toevallig wel past
Wat is er lelijk aan welke Apple dock dan ook? Als het past, past het en is het gewoon mooi.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Altijd leuk om te lezen dat mensen met anti glare scherm blij zijn dat ze dit gekozen hebben en mensen die een glare scherm altijd zeggen dat het prima is en nooit last hebben van spiegelingenAnoniem: 87842 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:03:
Ik ben blij dat ik met mijn MBP een AG scherm heb. Ik vind het glossy maar irritant.
Kleuren komen wel voller naar buiten, dat wel.
De kleurweergave is correcter bij anti glare schermen, zelf zou ik ook niet anders willen dan dit.
Zie dit niet als een aanval, er zijn meerdere Mac gebruikers die dit niet weten: Waarom gebruik je een demo crop-tool terwijl je Voorvertoning/Preview op je Mac hebt staan? Deze doet precies wat je nodig hebt om een afbeelding op formaat te maken.RalphvR schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:59:
* afbeelding
*afbeelding
*afbeelding
Wat zie je:
- iMac 27'' Core 2 Duo (late 2009)
- iPod Touch (3e generatie) 32 GB
- Apple Remote
- Apple Wired Keyboard met numeriek gedeelte
- Razer Deathadder
- Heel erg simpele muismat
- Standaard Dell 2.1 speakers (worden hopelijk snel vervangen door Logitech z-5500)
- Oud zakhorloge
Wat zie je niet:
- Nokia N96 waar deze foto's mee zijn gemaakt
Ik wil nog wel de indeling van mijn bureau een beetje veranderen, misschien hebben jullie tips hoe of wat![]()
Voor degene die willen weten waar mijn wallpaper vandaan komt: interfacelift.com
edit: sorry, ik weet niet hoe ik de 2 andere plaatjes als plaatje in mijn post moet zetten
Verder blijft zo'n strakke grote Mac wel een mooi gezicht, waar die ook gebruikt wordt!
Anoniem: 342130
Dat woordenboek herken ik wel heel goed...bokkow schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:26:
Ter gelegenheid van mn nieuw verkregen stapeltje studieboeken nu ook een lijstje van mn set-up:
[afbeelding]
U ziet van links naar rechts:
-Apple MacBook Pro 13" eind 2009 2,53GHz, 4GB, 64GB SSD (drijvende kracht achter ALLES)
-Logitech Z3e (oud maar afdoende)
-Sennheiser CX300-II (oordopskes)
-Raboreader (onmisbare tool voor iedere gadgetfanaat)
-3 van de 4 getrokken verstandskiezen
-RatScar Deskpad (muismatje)
-Apple Wireless Keyboard
-Apple Magic Mouse (die touchpad is wel aantrekkelijk hmzzz)
-Apple 23" Cinema Display
-Sony Ericsson Xperia X10 (ookwel sex10, machtig fijne mobiel, geen eifoon 4 pour moi)
-Apple iPod Video White 3G 30GB
-Apple iPod Nano Product (Red) 4G 8GB
-Apple iPod Dock
-Apple Remote
-Apple G4 Cube (met daarin Atom ION systeempje)
-2 x 1TB Samsung F3 schijven
-1 x 2TB WD Green Schijf
-Een stapel studie boeken waar ik jullie niet mee verveel behalve de titel voor mn math:
"All the math you'll ever need" Kijk daar hou ik van.
Bedankt voor de tipsypie schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:17:
[...]
Zie dit niet als een aanval, er zijn meerdere Mac gebruikers die dit niet weten: Waarom gebruik je een demo crop-tool terwijl je Voorvertoning/Preview op je Mac hebt staan? Deze doet precies wat je nodig hebt om een afbeelding op formaat te maken.
Anoniem: 297826

Hierbij mijn bijdrage aan dit topic.
Wat je ziet:
- iPad WiFi 64 GB
- iPad Dock
- 2x Een Lacie Porsche Design 500 GB
- iPhone 3G 8 GB
- iMac C2D 2.0 GHz met 2 GB RAM. Specs
- Apple Remote
- Logitech Z4
- eMac 700 MHz met 384 MB RAM. Specs
- Magic Mouse
- Mighty Mouse
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Keyboard (2 generaties terug)
- Airport Express
- iPad en iPhone Accessoires
Zo'n eMac, doe je daar ook nog daadwerkelijk iets mee? Heb zelf laatst een keer een powermac 733MHz gekocht (om een beetje mee te spelen), maar in feite is het ding onwerkbaar traagAnoniem: 297826 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:53:
[afbeelding]
• eMac 700 MHz met 384 MB RAM. Specs
Anoniem: 297826
Nee, Tiger draaiend is hij tergend traag.. 10.2 gaat nog wel. Maar hij is zeker leuk om te hebben..Palomar schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:13:
[...]
Zo'n eMac, doe je daar ook nog daadwerkelijk iets mee? Heb zelf laatst een keer een powermac 733MHz gekocht (om een beetje mee te spelen), maar in feite is het ding onwerkbaar traag
Sent from my eMac
Kortom: neeAnoniem: 297826 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:50:
[...]
Nee, Tiger draaiend is hij tergend traag.. 10.2 gaat nog wel. Maar hij is zeker leuk om te hebben..
Sent from my eMac
KERST!
De pepernoten liggen al weer 3 weken in de winkel. sinterklaas scheelt ongeveer 3 weken met kerstmis dus....
Mijn kamer is al ingericht voor kerst (met pepernoten(ja pepernoten heb al 7kg op
)

Ik gok dat er nog wel wat leuke kerstlampjes komen te hangen. Maar de kerstboom staat in iedergeval al!
(en de kerst muziek draait ook al)
Wat je ziet
iMac
iPod touch
Logitec speakers
Hp laserjet
Hp photosmart
laptop (wordt binnenkort vervangen voor een macbook)
Kerstboom
Kerstman
en leuke kerstvrouwen
De pepernoten liggen al weer 3 weken in de winkel. sinterklaas scheelt ongeveer 3 weken met kerstmis dus....
Mijn kamer is al ingericht voor kerst (met pepernoten(ja pepernoten heb al 7kg op

Ik gok dat er nog wel wat leuke kerstlampjes komen te hangen. Maar de kerstboom staat in iedergeval al!
(en de kerst muziek draait ook al)
Wat je ziet
iMac
iPod touch
Logitec speakers
Hp laserjet
Hp photosmart
laptop (wordt binnenkort vervangen voor een macbook)
Kerstboom
Kerstman
en leuke kerstvrouwen
Dude...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 172410
Die krengen hebben wij ook nog staat: leuk als internetbak of mediaspelert, maar verder ook niet.Anoniem: 297826 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:50:
Nee, Tiger draaiend is hij tergend traag.. 10.2 gaat nog wel. Maar hij is zeker leuk om te hebben..
Sent from my eMac
Anoniem: 269758
Hoeveel x ik die laatste setup al niet gezien heb
En dan nu al kerst, nog ongeveer 3 maanden wachten?
Ik moet het je wel meegeven, leuke foto op je extern scherm

Oke, voor jou zal ik ook nog even een paar foto's maken van de sint setupAnoniem: 269758 schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:45:
Hoeveel x ik die laatste setup al niet gezien hebEn dan nu al kerst, nog ongeveer 3 maanden wachten?
Haha, fotografie999.. You made my day.. Geweldig. Wat een baas
Wtf, de zomer is pas 3 dagen voorbij:P
Hallo Mac kenners. Ik heb nog nooit een Mac gehad.
Kan nu voor mijn vrouw onderstaande Macbook 13,3" kopen voor 500.
Specs;
Nette Macbook white september 2007
Processor 2.16 GHz core 2 duo
Geheugen 2GB
Harde schijf 320 GB
Deze serie van de Macbook is nog met FireWire Poort en wifi b/g/n.
Wordt geleverd met Tiger geïnstalleerd en originele DVD's
mini-DVI to DVI adapter doe ik er ook bij evenals een sleeve.
Het gaat mijn vrouw er voornalijk om dat hij snel opstart en lekker werkt.
Shoot wat zie ik over het hoofd ? Lijkt mij een nette prijs ?
[oeps] Staat denk wel in verkeerde topic..verplaats anders maar mod [/oeps]
Specs;
Geheugen 2GB
Harde schijf 320 GB
[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-09-2010 18:19 ]
Offtopic: Prijs is te hoog voor deze laptop met deze specs;) voor dat geld kun je beter naar een dell kijken als je verder niet specifiek voor Apple software gaat.
[ Voor 47% gewijzigd door rbrouwers123 op 26-09-2010 18:32 ]
WiLLoW_TieN schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:15:
Hallo Mac kenners. Ik heb nog nooit een Mac gehad.
Specs;
Geheugen 2GB
Harde schijf 320 GB
offtopic:
Aan een Macbook uit 2007 moet je denk ik geen 500 euro willen betalen.
Aan een Macbook uit 2007 moet je denk ik geen 500 euro willen betalen.
Anoniem: 323791
Hoezo,gestoord? Ik vind het wel leuk gedaan en geeft zijn kamer gelijk wat sfeer!
Alles klopt,gordijnen kleurvol,dus niks gestoord maar leuk gedaan TS!
Anoniem: 101657
Amai nu al... gebrek aan nuttige bezigheden?
Ps. zou je niet die sub op de vloer zetten?
Ps. zou je niet die sub op de vloer zetten?
rustige setting, thema based is altijd wel leuk.. de kerstboom zal bij ons binnenkort ook wel komen te staan..
Ik heb ook een Jingle Bells als beltoon op de telefoon
Iedereen kijkt mij raar aan als ik gebeld word hahaah.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Mijn werkplek atm: de bieb op school
Dit is tevens ook de reden dat ik een laptop heb gekocht. Vrijheid alom!

Het betreft een
2.45 GHz Intel Core 2 Duo
6 GB 1067 MHz
250 GB hdd
Dit is tevens ook de reden dat ik een laptop heb gekocht. Vrijheid alom!

Het betreft een
2.45 GHz Intel Core 2 Duo
6 GB 1067 MHz
250 GB hdd
Je kunt net zo goed naakt op je handen door de stad heen gaan lopen. Ook aandacht, minder moeite.syltheboy schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:36:
Haha, waarom nu al in godsnaam met kerst beginnen.
Haha, inderdaad. Ik denk alleen wel dat mensen je raar aan beginnen te staren als je dat zou doen. Of ze rennen hard weg, dat kan natuurlijk ook!Exirion schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:27:
[...]
Je kunt net zo goed naakt op je handen door de stad heen gaan lopen. Ook aandacht, minder moeite.
Anoniem: 354160
Netjes. Krijg je alleen geen pijn in je nek van een scherm dat zo laag staat?
Ik houd er ook van als mijn schermen wat lager staan dan normaal, maar merk wel dat ik na een tijdje pijn in mijn nek ga krijgen want je kijkt toch de hele tijd naar beneden.
Ik houd er ook van als mijn schermen wat lager staan dan normaal, maar merk wel dat ik na een tijdje pijn in mijn nek ga krijgen want je kijkt toch de hele tijd naar beneden.
@ Wootism, wat voor geheugenreepjes heb je in je MB geplaatst? 2 x 3 GB? Of...?
Exirion schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:27:
[...]
Je kunt net zo goed naakt op je handen door de stad heen gaan lopen. Ook aandacht, minder moeite.
syltheboy schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:29:
[...]
Haha, inderdaad. Ik denk alleen wel dat mensen je raar aan beginnen te staren als je dat zou doen. Of ze rennen hard weg, dat kan natuurlijk ook!

Waarschijnlijk 1 van 4Gb en 1 van 2Gb, 3Gb reepjes bestaan naar mijn weten niet.Volkan1984 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:46:
@ Wootism, wat voor geheugenreepjes heb je in je MB geplaatst? 2 x 3 GB? Of...?
Nog een vraag aan Wootism;
Wordt je macbook niet erg warm zo in de sleeve? En welke sleeve is het als ik vragen mag? Zit er handig uit, met die hoekjes die je om het scherm 'klemt'.
[ Voor 31% gewijzigd door Siebelouis op 28-09-2010 22:39 ]
HuhmSiebelouis schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:34:
[...]
Geblaat.
Waarschijnlijk 1 van 4Gb en 1 van 2Gb, 3Gb reepjes bestaan naar mijn weten niet.
Nog een vraag aan Wootism;
Wordt je macbook niet erg warm zo in de sleeve? En welke sleeve is het als ik vragen mag? Zit er handig uit, met die hoekjes die je om het scherm 'klemt'.

gewoon nee.
Anoniem: 269706
mijn bureau is nogal een puinhoop op dit moment

wat te zien;
iMac 27", 3,06GHz, 5GB DDR3, 1TB HD
MacBook Pro 15", 2,4GHz i5, 4GB DDR3, 640GB HD, 330M
PowerMac 2,0GHz Dual, 6GB geheugen, 1TB HD, FX5200
Apple toetsenbord 2x
Magic Mouse 2x
Apple Mouse
Magic Trackpad
Beats by Dr. Dre Solo
Bose Companion II
overige troep

wat te zien;
Apple toetsenbord 2x
Magic Mouse 2x
Apple Mouse
Magic Trackpad
Beats by Dr. Dre Solo
Bose Companion II
overige troep
gave setup. Die prullembak heb ik trouwens ook
Mooi spull hoor, G5 ook aan je imac aangesloten ?Anoniem: 269706 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:04:
mijn bureau is nogal een puinhoop op dit moment
[afbeelding]
wat te zien;
Apple toetsenbord 2x
Magic Mouse 2x
Apple Mouse
Magic Trackpad
Beats by Dr. Dre Solo
Bose Companion II
overige troep
Zijn haast allemaal geheugen kit's die bestaan uit 3 modules, er staat wel geteld 1 module van daadwerkelijk 3 Gb tussen.. Behoorlijk exotisch dus..

@Mektheb
nope, hij gaat binnenkort ook uit mijn kamer, alleen moet even klaargemaakt worden
nope, hij gaat binnenkort ook uit mijn kamer, alleen moet even klaargemaakt worden
Ah zoAnoniem: 269706 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:38:
@Mektheb
Zodat ik me oude computer erop kan aansluiten en kan switchen tussen de 2
Eindelijk eens tijd en een camera om m'n nieuwe setup te tonen.. Nieuw scherm, Dell SP2309W, pracht van een ding! En heb ook een magic trackpad aangeschaft omdat ik de functionaliteit van het trackpad super vind, en deze eigenlijk verlies door m'n extern scherm..
Is nu m'n studentenkamer.. Dus wat rommeliger of anders, is overigens ook m'n eettafel

Wat je ziet is vermoed ik wel duidelijk genoeg dat ik het niet moet gaan opsommen
Is nu m'n studentenkamer.. Dus wat rommeliger of anders, is overigens ook m'n eettafel

Wat je ziet is vermoed ik wel duidelijk genoeg dat ik het niet moet gaan opsommen
En die "ene" is een ook combinatie van 3 reepjes, ga het maar nazoeken op de website van Kingston (deze link komt het meest in de buurt). 3 GB is niet deelbaar door 8 of 16, en dat is meestal het aantal chips dat op een module gesoldeerd wordt.Siebelouis schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:37:
[...]
Zijn haast allemaal geheugen kit's die bestaan uit 3 modules, er staat wel geteld 1 module van daadwerkelijk 3 Gb tussen.. Behoorlijk exotisch dus..
Hier stond achterhaalde informatie…
Klikbaar
Toch maar eens mijn setup posten na jarenlang lurken (en opruimen
Wat je ziet:
Mac Mini mid 2010 - 2.26, 2GB, 320GB
Acer P235H glossy scherm
WD Studio 2TB
iPad 2010 16GB WiFi
Foto is genomen met een 3G 8GB (kreun
[ Voor 62% gewijzigd door Fusajiro_x op 30-09-2010 11:50 . Reden: Oh ja :P Nooit goed, snel tussendoor iets posten ]
Afbeelding doet t niet.Fusajiro_x schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:04:
[afbeelding]
Klikbaar
Toch maar eens mijn setup posten na jarenlang lurken (en opruimen)
Wat je ziet:
Mac Mini mid 2010 - 2.26, 2GB, 320GB
iPad 2010 16GB WiFi
WD 2TB HDD
Achtergrond is persoonlijk dus die ga ik niet delen hier
Foto is genomen met een 3G 8GB (kreun)
Edit: Nu wel
Je moet je plaatje wel even in je public folder zetten hè, zo doet ie het niet
kan wel, maar dan ben je een kabel nodig van rond de $149,Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:52:
[...]
Ah zo, ik dacht dat het wel kon toch met de 27" ?, dat zou namelijk de doorslaggevende functie zijn om hem te kopen.
Zodat ik me oude computer erop kan aansluiten en kan switchen tussen de 2
Anoniem: 286846
Moest toch foto's maken voor huiswerk opdracht van school, kan ik ze net ze goed hier even neer zetten.

Wat je ziet:
- iMac 27" i7 (september 2010)
- MacBook Pro 13" (november 2009)
- iPad 32 GB WiFi + 3G
- iPhone 3GS 16GB
- Samsung Syncmaster 223bw
- HP OfficeJet 4500
- Magic Trackpad
- Magic Mouse
- Wireless keyboard
- Wired keyboard
- Griffin Elevator
- Remote
- Lacie 1TB harddisk

Wat je ziet:
- iMac 27" i7 (september 2010)
- MacBook Pro 13" (november 2009)
- iPad 32 GB WiFi + 3G
- iPhone 3GS 16GB
- Samsung Syncmaster 223bw
- HP OfficeJet 4500
- Magic Trackpad
- Magic Mouse
- Wireless keyboard
- Wired keyboard
- Griffin Elevator
- Remote
- Lacie 1TB harddisk

Netjes!
Je zou eigenlijk de Samsung Syncmaster eruit moeten gooien, en voor 30 euro een Belkin Mini Displayport to Mini Displayport kabel moeten kopen. Dan heb je een 27'' LED IPS scherm voor aan je MacBook, of een extra schermpje voor aan je iMac
Ja okAnoniem: 269706 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:33:
[...]
kan wel, maar dan ben je een kabel nodig van rond de $149,
Thanks voor de input
Anoniem: 353797
Heb een domme vraag
krijg je met mac ook een cd waarmee je je imac kunt formatteren? stel er gebeurt iets
Hoeveel jaar garantie heeft zon imac/macpro?
ben van plan om eentje te gaan halen
krijg je met mac ook een cd waarmee je je imac kunt formatteren? stel er gebeurt iets
Hoeveel jaar garantie heeft zon imac/macpro?
ben van plan om eentje te gaan halen
Er zitten installatie dvd's bij ja. Standaard heb je 1 jaar beperkte garantie, je kunt dit met Apple Care verlengen naar 3 jaar (dus 2 jaar extra) volledige garantie.
Beperkte garantie houdt in 90 dagen softwaresupport en je moet je machine zelf wegbrengen. Bij de volledige garantie worden desktop Macs opgehaald en heb je in totaal 3 jaar softwaresupport naast de hardwaresupport.
Beperkte garantie houdt in 90 dagen softwaresupport en je moet je machine zelf wegbrengen. Bij de volledige garantie worden desktop Macs opgehaald en heb je in totaal 3 jaar softwaresupport naast de hardwaresupport.
lol, ziet er inderdaad veel beter uit dan zo'n uitgeknipt plaatje.
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro

Op de foto:
- Macbook pro 17 ich 2,33Ghz Intel core 2 Duo
- Iphone GS 16Gb
- De Bose 5 Series (mijn trots)
[ Voor 125% gewijzigd door foekebooij op 29-09-2010 20:26 ]
Bedankt daarvoor!Fusajiro_x schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:04:
Achtergrond is persoonlijk dus die ga ik niet delen hier
Anoniem: 87842
Het is ook tijd voor mij om weer eens te posten. Sommigen zullen mij wellicht niet herinneren.
Dit is in principe mijn werkplek. Mijn iPad doet dienst als browseapparaat, gamemachine en remote van mijn MBP. Dat werkt heerlijk voor naast mijn machine.

IMG_1126.jpg by Middel47, on Flickr
En als ik films/series moet kijken, doe ik dat zo:

IMG_1128.jpg by Middel47, on Flickr
Gamen gaat overigens via mijn X360 op de beamer. Maar zoals jullie zien is het geowon op mijn muur geprojecteert met een BenQ HD beamer. Ik wil even uitzoeken wat een projectiescherm kost, en hoe groot ik maximaal kan ophangen.
Dit is in principe mijn werkplek. Mijn iPad doet dienst als browseapparaat, gamemachine en remote van mijn MBP. Dat werkt heerlijk voor naast mijn machine.

IMG_1126.jpg by Middel47, on Flickr
En als ik films/series moet kijken, doe ik dat zo:

IMG_1128.jpg by Middel47, on Flickr
Gamen gaat overigens via mijn X360 op de beamer. Maar zoals jullie zien is het geowon op mijn muur geprojecteert met een BenQ HD beamer. Ik wil even uitzoeken wat een projectiescherm kost, en hoe groot ik maximaal kan ophangen.
Als je een goedkoop maar toch goed scherm wilt (Kan ook elektrisch) zou ik het hier kopen: http://www.projectieschermen.com/
ik heb zelf voor 299 euro daar destijds een 16:9 234 cm elektrisch scherm gekocht en ben er nog steeds heel erg blij mee:)
ik heb zelf voor 299 euro daar destijds een 16:9 234 cm elektrisch scherm gekocht en ben er nog steeds heel erg blij mee:)
Siebelouis schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:34:
[...]
Waarschijnlijk 1 van 4Gb en 1 van 2Gb, 3Gb reepjes bestaan naar mijn weten niet.
Siebelouis schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:37:
[...]
Bedankt Digistorm, vond het inderdaad al raar, geheugen repen van 3GbDigistorm schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:02:
[...]
En die "ene" is een ook combinatie van 3 reepjes, ga het maar nazoeken op de website van Kingston (deze link komt het meest in de buurt). 3 GB is niet deelbaar door 8 of 16, en dat is meestal het aantal chips dat op een module gesoldeerd wordt.
Vraag:
Ik zie hier veel mensen met een macbook pro 13" late 2010, wat voor accu tijden halen jullie en bij wat voor gebruik?
[ Voor 7% gewijzigd door Siebelouis op 29-09-2010 23:34 ]
Ik pak met een 15" MBP met gemak 8 uur (wat ook is opgegeven door Apple). Wat ik hoor uit ervaringen in de winkel is dat mensen vrij eenvoudig 9 uur halen met wat simpel internetten of tekstverwerkenSiebelouis schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:32:
[...]
[...]
[...]
[...]
Bedankt Digistorm, vond het inderdaad al raar, geheugen repen van 3Gb
Vraag:
Ik zie hier veel mensen met een macbook pro 13" late 2010, wat voor accu tijden halen jullie en bij wat voor gebruik?
gewoon nee.
Dit kan ik alleen maar bevestigen. Met internet/standaard computer acties zoals e-mail e.d. kan ik 8 tot 9 uur werken.SanderPS3 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:35:
[...]
Ik pak met een 15" MBP met gemak 8 uur (wat ook is opgegeven door Apple). Wat ik hoor uit ervaringen in de winkel is dat mensen vrij eenvoudig 9 uur halen met wat simpel internetten of tekstverwerken
Draai ik PS3 Media Server om te streamen naar mijn PS3 dan kan ik 3 films streamen wat +- zo'n 5 uur is.
Al met al vind ik dat een nette prestatie.
[ Voor 0% gewijzigd door renedis op 30-09-2010 08:19 . Reden: groffe typo ]
Anoniem: 87842
Ik behaal ook 7-8 uur op mijn 15" MBP hoor. Ik doe dan gewone huis-tuin en keuken dingen op de computer.
Anoniem: 286529
Mijn mbp 2009 2,53 c2d draait ook met een beetje internetten een kleine 7-8 uur, wanneer er wat intensievere taken bijkomen haal ik er ook nog 5-6 uur op.Siebelouis schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:32:
Vraag:
Al met al prachtig allemachtig, veeeel beter dan die standaard windoos "ikblijflekkertochmaareenkleine2uuraan" laptops.
Hoho pas op. Ik haal met mijn Dell Latitude E6500 ook 8 uur werken. Geen probleem hoor.Anoniem: 286529 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:22:
[...]
Mijn mbp 2009 2,53 c2d draait ook met een beetje internetten een kleine 7-8 uur, wanneer er wat intensievere taken bijkomen haal ik er ook nog 5-6 uur op.
Al met al prachtig allemachtig, veeeel beter dan die standaard windoos "ikblijflekkertochmaareenkleine2uuraan" laptops.
En als je Windows op de MB installeerd doet Windows het toch ook 8 uur
[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 30-09-2010 11:11 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat is niet helemaal waar. Als er Windows geinstalleerd wordt op een MB dan haalt ie minder. Ik dacht ergens gelezen te hebben 4 á 6 uur? volgens mij doordat Windows minder efficient kan omgaan met de accu van een MB.Tylen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:10:
[...]
Hoho pas op. Ik haal met mijn Dell Latitude E6500 ook 8 uur werken. Geen probleem hoor.
En als je Windows op de MB installeerd doet Windows het toch ook 8 uur
Mocht dit niet compleet waar zijn, vul dan graag aan
Anyways.....
Vanmiddag heb ik waarschijnlijk m'n allereerste MBP!! Dus dan zal ik ook een fotootje plaatsen
[ Voor 42% gewijzigd door Raymeister op 30-09-2010 12:13 ]
Anoniem: 286846
Haha, ja klopt. Niet eens aan gedacht, normaal gebruik ik het wel
En hou dat 23" scherm er wel gewoon bij, vang er denk ik toch niet veel meer voor. En om nou m'n bureaublad van m'n iMac uit te breiden met een 13" schermpje....
Anoniem: 289377
Ik haal zo'n 7-8 uur op mijn macbook pro 13" late 2010. Maar ik heb dan wel full-disk encryptie (AES-256) dus dit belast mijn CPU wel aardig.Siebelouis schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:32:
Vraag:
Dit is niet een plaats om een discussie te houden over de accuduur. Dat kan in een ervaringen-topic of evt. een nieuw topic. Hier graag Apple's showen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
LeermomentJ0HAN schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:30:
[...]
lol, ziet er inderdaad veel beter uit dan zo'n uitgeknipt plaatje.
Anoniem: 358917

Wat zie je
iMac late 2009
Macbook 13" unibody late 2009
LG Flatron 27"
Apple wired keyboard 2006
iPod Nano 8GB
Ik weet muizen werken niet op glas..

Ben wel benieuwd naar hetgeen wat je zoal doet op je MBP dat je dat nodig acht! VertelAnoniem: 289377 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:40:
[...]
Ik haal zo'n 7-8 uur op mijn macbook pro 13" late 2010. Maar ik heb dan wel full-disk encryptie (AES-256) dus dit belast mijn CPU wel aardig.
Ouch! Laten vallen?
Iets met lomp enzo
Iets op laten vallen, daardoor is die chip onderaan ontstaan, en dat is vervolgens vrij simpel om verder uit te scheuren
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dubble U Tie EfCyBeR schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:17:
[...]
Iets op laten vallen, daardoor is die chip onderaan ontstaan, en dat is vervolgens vrij simpel om verder uit te scheuren

gewoon nee.
Oooh, dat ziet er niet goed uit...
Naar mijn idee is het Magic Trackpad ook een taaie!
Snijd je je vingers niet open als je daar langs gaat?

Naar mijn idee is het Magic Trackpad ook een taaie!
Snijd je je vingers niet open als je daar langs gaat?
Nee, afgezien van het stukje onderaan voel je er echt compleet niets van. Zelfs als ik met de punt van een scherp mes erlangs ga gebeurt er eigenlijk niets. Het lijkt dus alsof de scheur niet helemaal erdoorheen zit.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik gebruik me MacBook Pro dan duidelijk stuk zwaarder, heb met mijn i5 in een maand al bijna 50 cycles, per dag dus bijna 2 cycles!
Ach ja, is een gebruiksproduct he
Moet zeggen dat ik dacht met 4GB RAM weg te kunnen komen maar denk er toch over binnenkort te upgraden naar 8GB want mijn RAM is regelmatig vol (Illustrator, Indesign, Photoshop + andere software).
[ Voor 20% gewijzigd door Osxy op 01-10-2010 20:57 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Bleh.. mn vriendin heeft eergister een macbook air gekocht 
/jaloers =)
/jaloers =)
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Je ram bij OS X is altijd volOsxy schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:53:
[...]
Ik gebruik me MacBook Pro dan duidelijk stuk zwaarder, heb met mijn i5 in een maand al bijna 50 cycles, per dag dus bijna 2 cycles!
Ach ja, is een gebruiksproduct he
Moet zeggen dat ik dacht met 4GB RAM weg te kunnen komen maar denk er toch over binnenkort te upgraden naar 8GB want mijn RAM is regelmatig vol (Illustrator, Indesign, Photoshop + andere software).
In het begin had ik ook moeite met het idee van mac os x en het geheugen, maar na een tijdje went het wel, en je ziet gewoon dat het soepel blijft lopen:)
Je hoeft je pas zorgen te maken als je veel het strandballetje tegenkomt ^^
Sorry voor het off topic, maar wou hem toch even informeren hierover
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 269758 op 01-10-2010 21:47 ]
Ben al lange tijd mac gebruiker maar me geheugen is ECHT vol (zat van de week op ruim 8GB swapgeheugen in /var/vm). Hoorde de HD echt werken het bij te houden.Anoniem: 269758 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:43:
[...]
Je ram bij OS X is altijd volIk loop met 40mb vrij geheugen rond en hij draait soepeler dan een windows machine die 2gb vrij heeft..
In het begin had ik ook moeite met het idee van mac os x en het geheugen, maar na een tijdje went het wel, en je ziet gewoon dat het soepel blijft lopen:)
Je hoeft je pas zorgen te maken als je veel het strandballetje tegenkomt ^^
Sorry voor het off topic, maar wou hem toch even informeren hierover
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik zie ook nog een grote zwarte kast met blauw ledje en een fan. Wat is dat voor machine?Anoniem: 358917 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:19:
[afbeelding]
Wat zie je
iMac late 2009
Macbook 13" unibody late 2009
LG Flatron 27"
Apple wired keyboard 2006
iPod Nano 8GB
Ik weet muizen werken niet op glas..
Anoniem: 378094
@ JelmerHT Axe Chocolat 
Binnenkort ook fototje
nu alvast bezittingen.
Macmini
MacBook Pro (unibody) 13"
MacBook Pro (niet Unibody) 15"
MacPro
Binnenkort ook fototje
nu alvast bezittingen.
Macmini
MacBook Pro (unibody) 13"
MacBook Pro (niet Unibody) 15"
MacPro
lijkt op een windows 7 start balk onder in als je inzoemt op de LG monitor.jantje.vlaam schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:23:
[...]
Ik zie ook nog een grote zwarte kast met blauw ledje en een fan. Wat is dat voor machine?
Ik gok een normale windows pc..
Nog geen 27'' LED Cinema Display's in Nederland??
Jammer dat de levering weer lang duurt, wacht al 2 jaar op dit scherm
Jammer dat de levering weer lang duurt, wacht al 2 jaar op dit scherm

Anoniem: 322801
wat een gave Pica,s staan er 
echt Uber sommige ik ben net over gegaan officieel naar MAC! Heerlijk Imac 27'' I5core 4 gb, ga morgen nieuwe geheugen barren bestellen!
tot 16 gb omhoog, geloof dat dat max is:) maar echt heerlijk mijn moeder heeft een Mac mini waar ik toch vaak achter zat, en aangezien ik een opleiding gevolgd heb alleen met Mac DTP-er! dus maar dat was nog met panter OS, dus alweer 5 jaar geleden
LANGgeleden,
maar echt ik ben toch alles langzaam aan het omzette naar het afgevrete appeltje, Iphone White staat op men verlang lijstje en de Ipad wacht ik nog even mee denk met kerst of volgend jaar rond verjaardag:p dus maar
oew wat gaaf
echt Uber sommige ik ben net over gegaan officieel naar MAC! Heerlijk Imac 27'' I5core 4 gb, ga morgen nieuwe geheugen barren bestellen!
tot 16 gb omhoog, geloof dat dat max is:) maar echt heerlijk mijn moeder heeft een Mac mini waar ik toch vaak achter zat, en aangezien ik een opleiding gevolgd heb alleen met Mac DTP-er! dus maar dat was nog met panter OS, dus alweer 5 jaar geleden

maar echt ik ben toch alles langzaam aan het omzette naar het afgevrete appeltje, Iphone White staat op men verlang lijstje en de Ipad wacht ik nog even mee denk met kerst of volgend jaar rond verjaardag:p dus maar
Anoniem: 322801
Bij ons op de opleiding kon je de Emac nog niet eens fatsoenlijk iets verschuiven als licht er op scheen!!Wootism schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:33:
Het zijn helaas niet mijn macs, waardoor deze post misschien ietwat tegen de regels is, maar ik wilde jullie dit mooie beeld niet onthouden! Deze macjes zijn gisteren neergezet door mijn studie in het nieuwe computerlokaal, allemaal nog maagdelijk ongebruikt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs x37: OSX 10.6 - 21.5-inch - 3.06GHz - 4GB ram - 500 GB Hdd
maar da was 5 jaar geleden:O .
Mooi spul :D!

Wat zie je ?
Modelnaam: MacBook Pro
Modelaanduiding: MacBookPro7,1
Processornaam: Intel Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2,4 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache: 3 MB
Geheugen: 4 GB
Bussnelheid: 1,07 GHz
iPad 64 GB Wifi + 3G
iPhone 3GS 16GB
Acer Monitor
Logitech luidsprekers
en een hoop rotzooi
Misschien leuk als je ook je iPad showt! En mag ik weten waar je dat *ijzeren* post bakje vandaan hebt?oZe NL schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je ?
Modelnaam: MacBook Pro
Modelaanduiding: MacBookPro7,1
Processornaam: Intel Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2,4 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache: 3 MB
Geheugen: 4 GB
Bussnelheid: 1,07 GHz
iPad 64 GB Wifi + 3G
iPhone 3GS 16GB
Acer Monitor
Logitech luidsprekers
en een hoop rotzooi
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.