“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
U ziet (van boven naar onder):
- iBook G3 12" 700MHz / 640MB / 30GB met HD Failure (wachtend op een Torx T8 voor reparatie)
- iBook G4 12" 1.2GHz / 1.25GB / 80GB met een kapot scherm (een tweedehands scherm+assembly voor dit type zou heel erg op prijs gesteld worden, mail me!)
- iBook G3 12" 800MHz / 640MB / 40GB, mijn 'oude' iBook
U ziet niet:
- iMac 20" C2D 2.4GHz / 4GB / 250GB
- iBook G4 12" 1.33GHz / 1GB / 40GB die volledig uit elkaar ligt en helaas écht overleden is
- iBook G4 14" 1.42GHz / 1.5GB / 80GB die wacht op een batterij
Haha, zo een verzameling had ik ookVerwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:31:
[afbeelding]
U ziet (van boven naar onder):
- iBook G3 12" 700MHz / 640MB / 30GB met HD Failure (wachtend op een Torx T8 voor reparatie)
- iBook G4 12" 1.2GHz / 1.25GB / 80GB met een kapot scherm (een tweedehands scherm+assembly voor dit type zou heel erg op prijs gesteld worden, mail me!)
- iBook G3 12" 800MHz / 640MB / 40GB, mijn 'oude' iBook
U ziet niet:
- iMac 20" C2D 2.4GHz / 4GB / 250GB
- iBook G4 12" 1.33GHz / 1GB / 40GB die volledig uit elkaar ligt en helaas écht overleden is
- iBook G4 14" 1.42GHz / 1.5GB / 80GB die wacht op een batterij
Alleen dan met powerbook 12" machines en powermacs! Leuk spul, kan je een hoop dingen mee nog
heb ook nog 2 ibook's liggen g3 xD gebruik ze alleen niet veel meer.--help schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:51:
[...]
Haha, zo een verzameling had ik ook!
Alleen dan met powerbook 12" machines en powermacs! Leuk spul, kan je een hoop dingen mee nog
Maar nog wel een idee mee om wat te gaan doen

Nieuwe lijst:
Macbook Pro (late 2006) 2.33 Ghz, 2gb, 320 gb 7200rpm, x1600
iMac i5 3.6 Ghz, 4gb, 1tb, 5670
iPhone 3GS 16gb in dock
Draadloos tobo en magic mouse
Dell 22" scherm (geen idee welk type, overgenomen van een medetweaker)
Logitech speakers
Een appel
Kleine menubar!
Verder:
Xbox 360, maar die past nu ff niet meer op t bureau, maar zat/zit aangesloten op de Dell monitor d.m.v de VGA aansluiting!
Ben erg blij met de upgrade! Ik zal zo eens wat gaan editen in Premiere! Dat was echt een drama op de mbp, maar ik denk dat het nu wel behoorlijk snel zal gaan
Er ligt een doosje lucifers op de remote van de Z4i omdat het ledje zo verdomde fel is

http://farm5.static.flick...53885230_4d5d898a7e_b.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Ramquin op 03-09-2010 11:49 ]

GLA-55, iMac 27" i7, MacBook Pro, Brother Laser.
Vreselijk.. Bah!carfreak02 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:15:
[afbeelding]
Verwijderd
Wauw, ziet er goed uitcarfreak02 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:15:
[afbeelding]
Lijkt net of de iMac zweeft, omdat het licht op de voet valt
Die GLA-55, is die een beejte zijn geld waard?carfreak02 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:15:
[afbeelding]
Geloof namelijk dat die aardig aan de prijs waren
[ Voor 56% gewijzigd door rudyvandev op 03-09-2010 17:16 ]
In de dock zie je een soort stippellijn (rechts van je programma icons en links van je Applications stack of folder). Als je daar met je muis naartoe gaat kun je je dock resizen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:29:
[...]
ik denk dat hij echt zijn menubar heeft geresized (zie pics), maar de vraag is hoe?
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de dock, die ik inderdaad kleiner heb gemaakt. Ik wordt er altijd raar op aangekeken dat ik de icoontjes in mijn dock op het kleinst heb staan! Vind zelf dat grote iconen zonde zijn van de scherm ruimte!Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:29:
[...]
ik denk dat hij echt zijn menubar heeft geresized (zie pics), maar de vraag is hoe?
Ik verberg ze altijdFishlip schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 18:56:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de dock, die ik inderdaad kleiner heb gemaakt. Ik wordt er altijd raar op aangekeken dat ik de icoontjes in mijn dock op het kleinst heb staan! Vind zelf dat grote iconen zonde zijn van de scherm ruimte!
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Thanks
Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39
Ik stel voor dat we de screensaver: "Fliqlo" opnemen in de OP!Xcalibur schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:59:
[...]
Is dit een screensaver? Zo ja, welke?
Sinds ik dit topic lees is deze vraag al wel 30x gesteld...
Voor het geluid moet je ze niet echt kopen. En qua design... sja, smaken verschillenrudyvandev schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:12:
Die GLA-55, is die een beejte zijn geld waard?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Eensch!Exirion schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:40:
[...]
Voor het geluid moet je ze niet echt kopen. En qua design... sja, smaken verschillen
vandaag maar is achter een iMac g5 / early intel iMac voor verjaardag van mn zusjes...
mocht je toevallig nog wat hebben liggen, aarzel niet om te dm'en, mag met dooie pixels etc zijn
Tja zo opzienbarend vind ik het verschil niet gezien 16:10 vs 16:9.KoudeAardbei schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:18:
[...]
Klopt
Vond 27" te groot en te duur, 21.5" te klein, dus heb mezelf maar een 24" model aangeschaft!
Maar het blijft een prachtscherm
Verwijderd
Ooh, ik vind juíst dat je het verschil zo goed ziet... Het zijn 3 inches, maar de 27'' iMac vind ik altijd 3 keer breder (bij wijze vanstefan_el schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 08:38:
[...]
Tja zo opzienbarend vind ik het verschil niet gezien 16:10 vs 16:9.
Maar het blijft een prachtscherm
candybar software?Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:29:
[...]
Macbook Pro 15"
die speakers...carfreak02 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:15:
[afbeelding]

Wat zie je:
iMac 27" i5
iPhone 3G
Magic Mouse
Wireless keyboard
Canon IP5200R printer
Bureau is de Galant van Ikea, stoel is een Ahrend 220, met dank aan wat tips hier
Wat zie je niet:
Powerbook G4 (staat beneden naast de bank)
iPod Classic 80gb (ligt in de auto)
De beamer, audiotoren en speakers post ik wel in het homecinema topic

Specs x37: OSX 10.6 - 21.5-inch - 3.06GHz - 4GB ram - 500 GB Hdd
Niets mis met een Dell.Mektheb schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:25:
Kost wat maar heb je ook wat, teminste niet zoals die gare dell's op de meeste scholen
Ze doen het inderdaad prima, maar ik weet toch wel waar ik liever mee werk
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Vanitas schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:33:
[...]
Ze doen het inderdaad prima, maar ik weet toch wel waar ik liever mee werk
Anyway
http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6510.jpg
buitenkant is in topconditie, binnenkant is een ander verhaal. Het is was een vloeistoefgekoelde dual-G5 echter is de koeling lekgeraakt, wat niet echt bevorderlijk is: http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6511.jpg
De kast is inmiddels geheel uit elkaar en bijna alle onderdelen die ik wil hergebruiken zijn weer schoon
Wat meer plaatjes:
http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6521.jpg
http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6526.jpg
http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6527.jpg
[ Voor 9% gewijzigd door ThunderNet op 06-09-2010 00:54 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Wel als het allemaal van die optiplex dingen zijn, en het solderen van nieuwe condesatoren op de borden en voedingen ben ik al wel zat
Maar verder niks mis mee, maar zit liever achter een imac
Verwijderd
Zal eens kijken of ik onthou een fotootje bij ons te maken, we hebben ook twee lokalen met nieuwe iMacs. Eén lokaal is nu een jaar geleden vernieuwd, het andere recenter. Helaas in één lokaal wel met korte toetsenborden, waar echt niet fatsoenlijk mee te werken valt. Gelukkig zijn vrijwel alle eMacs nu toch echt de deur uit, al is er hier en daar nog wel een verdwaalde te vinden die als mediaspeler en/of webbak dient.Mektheb schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:25:
Kost wat maar heb je ook wat, teminste niet zoals die gare dell's op de meeste scholen
Sowieso kan ik om één of andere reden slecht vriendjes worden met die nieuwe Macs (onze oude grijze baksteen thuis vroeger was dan weer geen probleem). Daarom heb ik voor mijzelf mooi een resterende P4 met leuk bordje geclaimd (blijkbaar zelfbouw door de IT-afdeling ofzo), waar met wat degelijk tweakwerk prima mee te werken is
Even zandstralen en je ziet er niets meer vanThunderNet schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:50:
De kast is inmiddels geheel uit elkaar en bijna alle onderdelen die ik wil hergebruiken zijn weer schoon
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 07:15 ]
Verwijderd

* MacBook Pro i5 - 2.4Ghz
* 500GB TimeCapsule
* AirPort Express
* Magic Mouse
* Bluetooth Keyboard
* iPad WiFi 16GB
* iPhone 3G 8GB
* iPad & iPhone dock
* Raindesign mStand
* Samsung LD220 monitor
* IKEA Galant bureau
* Custom muismat
Brm-G schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:22:
Welke studie *kwijl*
Dat ziet eruit als de HKU faculteit Kunst & Economie in Utrecht.
Werkplek op kantoor

MacBook Pro 15,4" HighRes 8GB 512GB
ACD 24"
Toebehoren
I intend to live forever - so far, so good.
Waar heb je die wallpaper vandaan?Buzzin Hornet schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:37:
[...]
offtopic:
Werkplek op kantoor
[afbeelding]
MacBook Pro 15,4" HighRes 8GB 512GB
ACD 24"
Toebehoren
Zelf geschoten tijdens vakantie op Cyprus. Voor de liefhebber: http://dl.dropbox.com/u/1...Sunset-2010-1900x1200.jpg
[ Voor 17% gewijzigd door Buzzin Hornet op 06-09-2010 14:55 . Reden: Link naar wallpaper ]
I intend to live forever - so far, so good.
Blijft de mooiste kast die ik ooit heb gehad. Zit super in elkaar en alles netjes afgewerkt...ThunderNet schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:50:
[...]
Zolang ze die Apple muis erbij hebben liggen ga ik liever achter een Dell zitten
Anywayontopic, voor een casemod heb ik het volgende beestje in huis gehaald:
http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6510.jpg
buitenkant is in topconditie, binnenkant is een ander verhaal. Het is was een vloeistoefgekoelde dual-G5 echter is de koeling lekgeraakt, wat niet echt bevorderlijk is: http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6511.jpg
Wat meer plaatjes:
http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6521.jpg
http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6526.jpg
http://dl.dropbox.com/u/3260643/_DSC6527.jpg
Wat ga je er in stoppen dan?
//
Ik zit te twijfelen.. Of het wordt de inhoud van mijn huidige workstation (Asus P5b Deluxe, Xeon X3220, 6GB Ram, ATi4850, of een nieuw systeem maar aangezien ik nogal op budget zit is dat laatste niet de meest handige keuze, echter is mijn huidige moederbord ook niet echt geschikt op het eerste gezicht. Aangezien ik het ga proberen zonder de buitenkant van de kast aan te passen, en als het een beetje lukt wil ik de orginele ventilatoren en G5-afdekplaat hergebruikenman-o-script schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:12:
[...]
Blijft de mooiste kast die ik ooit heb gehad. Zit super in elkaar en alles netjes afgewerkt...
Wat ga je er in stoppen dan?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Ok, leuk projectThunderNet schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:19:
[...]
Ik zit te twijfelen.. Of het wordt de inhoud van mijn huidige workstation (Asus P5b Deluxe, Xeon X3220, 6GB Ram, ATi4850, of een nieuw systeem maar aangezien ik nogal op budget zit is dat laatste niet de meest handige keuze, echter is mijn huidige moederbord ook niet echt geschikt op het eerste gezicht. Aangezien ik het ga proberen zonder de buitenkant van de kast aan te passen, en als het een beetje lukt wil ik de orginele ventilatoren en G5-afdekplaat hergebruiken
//
Verwijderd
Ik weet wel wat mooier is dan een G5 kast als ik rechts naast me naar mijn lian-li pc-x2000 kast kijkman-o-script schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:33:
[...]
Ok, leuk projectSnap ook niet dat een fabrikant deze kast niet gewoon heeft 'nagemaakt' en onder eigen label uitbrengt. Is denk ik zat vraag naar, ziet er een stuk beter uit dan al die PC kasten...
Is natuurlijk een persoonlijke opinie maar voor dik de helft van de pc behuizingen die er op de markt zijn geef ik je groot gelijk
Er is trouwens een kast die enigzins op een G5 kast lijkt, maar de verschillen zijn de goed te zien en de kwaliteit is prut, zowieso denk ik niet dat apple er zo blij mee zal zijn als iemand hun onderscheidende design gaat kopiëren
Bijkomend voordeel van de Mac kast is zeker ook de binnenkant, hoe netjes wil je het hebben?

//
Brm-G schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:22:
Welke studie *kwijl*
DatBuzzin Hornet schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:37:
[...]
offtopic:
Verwijderd
Ik wil je even een mail sturen met foto's van mijn kast, miss heb je er wat aan qua ideen!ThunderNet schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:19:
[...]
Ik zit te twijfelen.. Of het wordt de inhoud van mijn huidige workstation (Asus P5b Deluxe, Xeon X3220, 6GB Ram, ATi4850, of een nieuw systeem maar aangezien ik nogal op budget zit is dat laatste niet de meest handige keuze, echter is mijn huidige moederbord ook niet echt geschikt op het eerste gezicht. Aangezien ik het ga proberen zonder de buitenkant van de kast aan te passen, en als het een beetje lukt wil ik de orginele ventilatoren en G5-afdekplaat hergebruiken

Sorry, maar daar zijn geen woorden meer voor. Waarschijnlijk wel een 2e hypotheek
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Mooie setup! Oogt cleaner maar heeft een lager 'kwijl' gehalte dan met de Mac pro en andere apparaatjes.
die achtergrond gebruik ik ook
Verwijderd
nu op mijn Macbook Pro 13"
Wat een machtige setup zeg, bizarre specs.
Verwijderd
Heh, nou, bij andere faculteiten dus ook
[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 02:31 ]
Graag, heb je gisteravond al geprobeerd te mailen maar die.is gebounced? Mail adres in je profiel is sstuk dus.Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:49:
[...]
Ik wil je even een mail sturen met foto's van mijn kast, miss heb je er wat aan qua ideen!
Ik zal binnenkort even een topic aanmaken in casemodding-forum. Ik ga trouwens printjes ontwerpen om orginele front en backpanel te kunnen gebruiken.
Ik hou een korte.blog bij op. http://thundernet.nl
[ Voor 5% gewijzigd door ThunderNet op 07-09-2010 14:29 ]
front panel heb ik nog wel een tekening van ergens thuis, met wat wat is voor een case modThunderNet schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:08:
[...]
Graag, heb je gisteravond al geprobeerd te mailen maar die.is gebounced? Mail adres in je profiel is sstuk dus.
Ik zal binnenkort even een topic aanmaken in casemodding-forum. Ik ga trouwens printjes ontwerpen om orginele front en backpanel te kunnen gebruiken.
( heb 2 G5's en 1 Mac pro kast thuis )
Verwijderd
Goede mail toegevoegd.ThunderNet schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:08:
[...]
Graag, heb je gisteravond al geprobeerd te mailen maar die.is gebounced? Mail adres in je profiel is sstuk dus.
Ik hou een korte.blog bij op. http://thundernet.nl
Je zit op 't Grafisch Lyceum?Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:27:
Onze school heeft één lokaal met nieuwe iMac 21,5" en een ander lokaal iMac 27inches, waar ik helaas maar 4 lesuur zit
[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 07-09-2010 23:25 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit zijn overigens niet de enige hoor, heel de school staat er vol mee..
staan er bij ons op Windesheim in het X gebouw nog p4 met 17" schermpjes.
Oh hell..., neem wel gewoon elke dag Macbook mee, maar pentium 4 kan ECHT niet meer

Je zit op de zelfde school als Endless??fr3z schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:29:
Ik hou van mijn school, ja het GLR, en ja 128 iMacs!![]()
[afbeelding]
Omdat de meubels zelfde zijn

Wat je wel ziet:
- Filmcamera: Sony HDR-SR12 120GB + 2x 4,00GB extra
- Sounddock: Trust 2.1 Sound Station for iPod
- Externe HDD: Freecom XS 1,5TB FAT32
- Desktop: Apple iMac 27" i5 (Fall 2009) + 4,00GB gehugen en 1TB HDD
- Fotocamera: Canon 400D + 18-55mm/75-300mm/170-500mm/20-35
- iPod: Touch 2G 32GB Jailbreak Fw4.0 + background/multitasking
- iPod: Touch 3G 32GB Jailbreak Fw4.0
- Mobiel: LG Secret KF750 Black met T-mobile prepaid
- Mobiel: Siemens AF51 met Simpel abonnement
- Huis telefoon: Siemens Gigaset C1
- Muis: Apple Magic Mouse
- Keyboard: Apple wireless keyboard
- FM-tuner: Belkin TuneFM F8Z179eaSTD
- USB-adapter: Hahnel 1000 630.0-A
- Koptelefoon: Philips SHL 8000
- Lavalamp van de Blokker, merk onbekend
- Bureaulamp: Ikea Antifoni
- Film: Pixar Short Films; Lifted HD
- Fotocamera: Canon 400D + 18-55mm/75-300mm/170-500mm/20-35 (daar is de foto mee gemaakt)
- Laptop: Sony VAIO VGN-AW21S, Windows Vista, C2D 2,4 Ghz + 4,00GB RAM en 500GB HDD + CD/DVD/Bluray
- Laptop: Sony VAIO PCG-FX, Windows XP Home Edition, AMD Duron 495MHz + 256MB RAM en 2x 10GB HDD + Floppy/CD/DVD
- Laptop: HP Pavilion ze4400, Windows XP Home Edition, AMD Athlon 518MHz + 448MB RAM en 30GB HDD + Floppy/CD/DVD
- Desktop PC: Packerbell Imedia 500GB + DVDbrander en Siemens 19" beeldscherm
- Mobiel: Moterola C115 Blue met Tele2 prepaid
- Ikea KN÷S
- SlimKey Stand v2 (klik)
- Apple iPhone 4/5 (als hij in januari komt, abbo verloopt in december)
- Apple Universal Dock
- Apple Time Capsule 2TB of
- Apple AirPort Express
- Iomega UltraMax desktop harde schijf
- Apple MobileMe-account
- AppleCare iMac
Verwijderd
neeendness schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:47:
[...]
Je zit op 't Grafisch Lyceum?
http://dl.dropbox.com/u/6604399/IMG_0146.JPG
endness schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:47:
[...]
Je zit op 't Grafisch Lyceum?
[afbeelding]
Hoppa, mijn schoolfoto in één klap nietig verklaard!fr3z schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:29:
[afbeelding]
Haha, daar heb ik nog even stage gelopenKoudeAardbei schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:03:
@hierboven;
staan er bij ons op Windesheim in het X gebouw nog p4 met 17" schermpjes.
Oh hell..., neem wel gewoon elke dag Macbook mee, maar pentium 4 kan ECHT niet meer
Verwijderd
Allemaal heel leuk en aardig dat je school dit allemaal heeft maar staat er niet in defr3z schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:29:
[afbeelding]
TT " een foto van je= jouw Mac? " dus dit zijn Mac's die niet van jou zelf zijn maar
van een ander.
Och het is leuk om te zien. Maar misschien is een "Show de apple computers op je school/werk" een leuke spin-off?Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:00:
[...]
Allemaal heel leuk en aardig dat je school dit allemaal heeft maar staat er niet in de
TT " een foto van je= jouw Mac? " dus dit zijn Mac's die niet van jou zelf zijn maar
van een ander.
Launching containers into space
Het gaat hier allebei om de zelfde school inderdaad.Erwinvz1 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:07:
Je zit op de zelfde school als Endless??
Omdat de meubels zelfde zijn
Dus ik neem aan dat hij ook op het GLR zit net als ene Kevin (als ik het me goed herinner van GT) en ik.
Ik ben best veel gewend hier op school qua Macs in lokalen.Wootism schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:50:
Hoppa, mijn schoolfoto in één klap nietig verklaard!
Maar geloof mij, ik was vanochtend best een beetje sprakeloos haha.
Hij is eigenlijk wel een beetje van mij, want aan het begin van het lokaal hangen lijsten met namen, die gekoppeld zijn aan de nummers op de bovenkant van de iMac. Ik bijv. heb nummer 113 en dat is de enige die ik dan mag gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:00:
Allemaal heel leuk en aardig dat je school dit allemaal heeft maar staat er niet in de
van een ander.
Maar ik ga gelijk eventjes foto's maken van mijn eigen Mac. Dus in de 'Edit;' straks foto's van waar ik nu ben.
Edit;
Ik zat al een beetje op dit soort azijnpissers te wachten... helaas.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:00:
[...]
van een ander.
Maar wat bezielt je om hier over te gaan zeuren? Ik kan er echt met mijn kop niet bij.
[ Voor 19% gewijzigd door Wootism op 08-09-2010 18:57 ]
Verwijderd
Jammer jammer jammerVerwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:00:
van een ander.

Misschien zelf het goede voorbeeld geven, ipv te lopen zeuren?

kreeg precies hetzelfde lokaal op twitter te zien vanmiddag, maandag weer naar school.fr3z schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:29:
[afbeelding]
De desktopafbeelding is gaaf, moest gelijk weer lachen om het filmpje
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Hilarisch filmpje
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Tja, elke school heeft budgetten..Hymanz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:22:
[...]
Haha, daar heb ik nog even stage gelopenouwe rotzooi idd.
Ze hebben net een nieuw gebouw neergezet en zijn van plan het D gebouw plat te gooien en daar een nieuwe flat neer te zetten.
Als dan ook nog tig procent van je studenten zelf met laptops komt vind ik het niet heel apart dat er iets minder ICT budget is.
Lekker kort.
Verwijderd
Toen ik daar in 2005 kwam had je met je MacBookje zelfs dikke pech, want voor wi-fi was bepaalde inlogsoftware nodig en dat werkte niet echt lekker met een Mac. Overigens gaf het op Windows bijna even veel problemen, maar dat terzijde.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 00:49 ]
Verwijderd
Final Cut Pro en Adobe Premiere lijken eerlijk gezegd zoveel op elkaar dat ik les in één programma heb gehad en gewoon in het andere aan de slag kon. Zo'n groot probleem lijkt me dat dan niet, toch?Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 00:47:
Ik kan zeggen dat de opleiding journalistiek qua apparatuur wel behoorlijk bij was met Hilversum. Alleen begint in Hilversum Final Cut Pro steeds meer ingeburgerd te raken en daar wil Windesheim nog niet aan. Snap ik ook wel, aangezien de hele ict infrastructuur van die school Windows gebaseerd is...
Werkte dat daar niet gewoon met 802.1X? Onder WindowsXP had je daar inderdaad een extra stukje software voor nodig, maar in OSX zat het gewoon ingebakken, ware het niet dat 802.1X support in 10.5 een beetje stuk was (tot 10.5.3 ongeveer).Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 00:47:
Toen ik daar in 2005 kwam had je met je MacBookje zelfs dikke pech, want voor wi-fi was bepaalde inlogsoftware nodig en dat werkte niet echt lekker met een Mac. Overigens gaf het op Windows bijna even veel problemen, maar dat terzijde.
Launching containers into space
He ? Welke ruimte is dat dan ? Niet in Olijf voor zover ik weet.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:03:
[...]
nee, op het Deltion College in Zwolle (MBO)
Edit: mijn fout , beter lezen dat is of Cees zijn lokaal of 1.021
[ Voor 13% gewijzigd door Megajr op 09-09-2010 09:14 ]
Verwijderd
Ik heb ook nooit gezegd dat het een groot probleem was. Overigens werkt Windesheim niet met Premiere (althans, niet toen ik er zat... nu geloof ik in de eerste klassen wel ja...) maar met Avid. En dat is echt wel ff anders, want Avid is een lineair systeem. Maar goed, voor mij was het geen moeite maar ik ben dan ook bovengemiddeld geïnteresseerd in de techniek. Dat zijn de meeste mensen die die opleiding doen niet.Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 02:56:
[...]
Final Cut Pro en Adobe Premiere lijken eerlijk gezegd zoveel op elkaar dat ik les in één programma heb gehad en gewoon in het andere aan de slag kon. Zo'n groot probleem lijkt me dat dan niet, toch?
Edit: FCP is ontworpen door dezelfde mensen die Premiere ontworpen hebben. Het was in het begin van Macromedia, maar is toen overgenomen door Apple. Dus ja, dat het veel op elkaar lijkt is niet zo gek, haha
Klopt, dat was dat probleem ja. Ik heb het wel aan de praat gekregen na veel trial & errorWhieee schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:56:
Werkte dat daar niet gewoon met 802.1X? Onder WindowsXP had je daar inderdaad een extra stukje software voor nodig, maar in OSX zat het gewoon ingebakken, ware het niet dat 802.1X support in 10.5 een beetje stuk was (tot 10.5.3 ongeveer).
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 11:21 ]
Verwijderd
Kleine correctie: Macromedia is overgenomen door Adobe en niet apple

Wat zie je
iMac 21.5" - 3.6ghz i5, 2x2GB, 5670HD
Samsung SyncMaster 226CW
Western Digital 1TB extern
iPod touch 16GB (2nd generation)
iPad 32GB (wifi)
Macbook Pro - 2.4Ghz Duo Core
Steelseries Siberia V2
Wat zie je niet
HTC desire, waarmee de foto is gemaakt.
En mn sexy witte Badjas
[ Voor 14% gewijzigd door RendyHD op 09-09-2010 19:29 ]
Verwijderd
Leuke setupBlck schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:25:
[afbeelding]
Wat zie je niet
HTC desire, waarmee de foto is gemaakt.
En mn sexy witte Badjas
De HTC Desire maakt niet zo'n mooie foto's, of wel??

Ik was er toevallig bij toen Blck de foto nam, het licht in de kamer was niet echt super aangezien het al vrij donker buiten was en bij kunstlicht maakt de Desire inderdaad geen geweldige foto's zonder flits zoals te zien is aan de foto. Over foto's die met de Desire in daglicht zijn gemaakt ben ik echter wel te spreken (heb zelf ook een Desire).Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:23:
[...]
Leuke setup![]()
De HTC Desire maakt niet zo'n mooie foto's, of wel??
Verwijderd
Okee, geen iPhone met zo veel Apple spullen??Brm-G schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:28:
[...]
Ik was er toevallig bij toen Blck de foto nam, het licht in de kamer was niet echt super aangezien het al vrij donker buiten was en bij kunstlicht maakt de Desire inderdaad geen geweldige foto's zonder flits zoals te zien is aan de foto. Over foto's die met de Desire in daglicht zijn gemaakt ben ik echter wel te spreken (heb zelf ook een Desire).
Verwijderd
Sommige mensen kiezen liever voor ontvangst.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:42:
Okee, geen iPhone met zo veel Apple spullen??
/me rent
Er staat een grote iphone in zn laderVerwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:27:
[...]
Sommige mensen kiezen liever voor ontvangst.
/me rent
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Wallpaper delen?Robberto schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:36:
Twee weken terug mijn nieuwe iMac 27" iMac binnen gekregen. Heb een hoop vragen gesteld en nog meer antwoorden gehad, bedankt daarvoor. Ik heb de boel even lekker opgeruimd en even een mooie line-up gemaakt van alle apparaten die ik in gebruik heb. Ja, je ziet 't goed, een hoop producten van Sony, nee ik wordt niet gesponsord maar het werkt gewoon lekker. Vorige zomer een iPod Touch aangeschaft nadat ik eigenlijk voor een iPhone wilde gaan, toen me gaan verdiepen in andere Apple producten en hoop dat dit een goede keuze is, tot nu toe geen gezeur gehad, dus kom maar op Apple ! Ik begin dit jaar aan mijn laatste jaar VWO en hoop dat m'n iMac de rest van m'n studie voldoet. Tijd voor een foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je wel ziet:
- KNIP
leuke setup btw
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Even voor de duidelijkheid het is zijn slaapkamer en hij is pas 18, hij zit dus nog op school en een kantoor is het dus niet. Hij heeft bewust niet voor de iPhone gekozen. Op het moment dat hij de Desire kocht was de iPhone 3GS qua hardware een stukje minder en hij vindt de iPhone 4 weinig meerwaarde hebben tenopzichte van de Desire, ook de ontvangst problemen het kleinere scherm van de iPhone en minder vrijheid in het OS hebben meegespeeld in de keuze.
Ga ajb hier geen discussie starten over iOS vs Android of over de ontvangst problemen van de iPhone 4 want daar is dit topic niet voor bedoeld.
[ Voor 3% gewijzigd door SquareOne op 10-09-2010 22:41 ]
Verwijderd
Je mist de grapBrm-G schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:39:
Verhaal op lichtelijk geprikkelde toon
Obvious puns over de ontvangst schaar ik trouwens ook niet onder het starten van een discussie, dus ik voel me daarover maar niet aangesproken
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 00:30 ]
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.