Ja.. op een hele wand is het nogal druk, je moet er van houdenVerwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:37:
[...]
Apart die stratenwand achter je bureau....

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja.. op een hele wand is het nogal druk, je moet er van houdenVerwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:37:
[...]
Apart die stratenwand achter je bureau....
Wellicht off-topic, maar wil het toch erg graag weten: hoe bevalt de iMac met de 4670? Hoe draait SC2 daar op ? Toevallig ook WoW geprobeerd met deze kaart? Zelf ben ik nog aan het twijfelen tussen het instap model en de duurdere 21,5", gezien het verschil van de videokaart.Mr.S schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:22:
[...]
Thanks!
Ik verwacht binnenkort een update met nieuwe speakers en een iPhone 4 en zal dan uit iets meer hoeken foto's maken en hier plaatsen.
Ik heb dan sinds kort een 21,5" iMac met 4670 en StarCraft 2 draait prima en het ziet er boven verwachting goed uit. Op de hoogste resolutie van 1920*1080 draait alles prima op medium (en alleen textures op high) en dan ziet het er erg mooi uit vind ik zelf. Alles op high zetten werkt wel, maar je merkt wel dat het op medium net even wat soepeler loopt. Volgens diverse reviews en benchmarks geeft de upgrade naar de 5670 je grafisch gezien een algemene betere score van 33%. Aangezien ik bijna nooit game heb ik er dus niet voor gekozen en accepteer ik wat ik nu heb, het is voor mij tenslotte goed genoeg.Ashy schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:10:
[...]
Wellicht off-topic, maar wil het toch erg graag weten: hoe bevalt de iMac met de 4670? Hoe draait SC2 daar op ? Toevallig ook WoW geprobeerd met deze kaart? Zelf ben ik nog aan het twijfelen tussen het instap model en de duurdere 21,5", gezien het verschil van de videokaart.
Klopt , het is de eerste link maar dan heb ik die hoeken eraf gehaald daar pas een iPhone 4 makkelijk in . Erg smooth ook moet ik zeggenIgor4 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:09:
[...]
volgens mij heeft hij een van deze twee: (eerste is mooier maar duur..)
http://shop.iphoneclub.nl...e-xtand-voor-iphone-3g-1g
http://www.bigdennis.com/...-p-15461.html?language=nl
Radical Birds
Dank, hier kan ik wat mee, het scheelt tenslotte toch bijna 300 euro. Mooie setup heb je in elk geval!Mr.S schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:42:
[...]
Ik heb dan sinds kort een 21,5" iMac met 4670 en StarCraft 2 draait prima en het ziet er boven verwachting goed uit. Op de hoogste resolutie van 1920*1080 draait alles prima op medium (en alleen textures op high) en dan ziet het er erg mooi uit vind ik zelf. Alles op high zetten werkt wel, maar je merkt wel dat het op medium net even wat soepeler loopt. Volgens diverse reviews en benchmarks geeft de upgrade naar de 5670 je grafisch gezien een algemene betere score van 33%. Aangezien ik bijna nooit game heb ik er dus niet voor gekozen en accepteer ik wat ik nu heb, het is voor mij tenslotte goed genoeg.
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Daedalus op 13-08-2010 22:46 ]
This space is occupied
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Daedalus op 13-08-2010 22:47 ]
Verwijderd
Off topic... hoe kom je er in hemelsnaam bij om een stopcontact tegen het dak te monterenVerwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:59:
Plaatjes geschoten met een iPhone 4
Vragen? Vraag het...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 23:28 ]
Wat is er eigenlijk mis met de bose companion 2 ? Lijkt me best een mooi setje. Hoe is jouw ervaring hiermee ?Mr.S schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:22:
[...]
Thanks!
Ik verwacht binnenkort een update met nieuwe speakers en een iPhone 4 en zal dan uit iets meer hoeken foto's maken en hier plaatsen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Uhm...who cares? Al waren het de Teletubbies, het is maar een beeld
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 12:22 ]
Verwijderd
ziet er wel gevaarlijk uit hoe die Harman/Kardon speaker (van €350+) op dat randje staatVerwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:27:
[afbeelding]
Nieuwste MAC 21,5-inch model 3,06-GHz Intel Core i3-processor
ipad 64gb 3g
Hardon\kardon Go Play
Iphone 3gs
Acer Aspire ASX3300
[afbeelding]
LG 47SL8000
logitech z-5500
PS3
Ik heb recent een mac gekocht, vista zal straks vervangen worden.(moet alleen nog een kabeltje kopen)
Verwijderd
€250+Igor4 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:54:
[...]
ziet er wel gevaarlijk uit hoe die Harman/Kardon speaker (van €350+) op dat randje staat
Verwijderd
Hele mooie strakke setup..Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:22:
Op de foto:
iMac 21,5"
MPB (late '09)
iPod Touch 2Gen.
iPhone 4
Bamboo tablet
Apple remote
Niet op de foto:
Epson all-in-one![]()
PS3
32" TV
Mooie spullen, je hebt er alleen een beetje een puinhoop van gemaaktVerwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:27:
2 plaatjes en wat tekst etc.
Zijn dat 2 Lisa's? Met externe HD's?
Wow! Welk iPhone dock is dat?Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de foto:
iMac 21,5"
MPB (late '09)
iPod Touch 2Gen.
iPhone 4
Bamboo tablet
Apple remote
Niet op de foto:
Epson all-in-one![]()
PS3
32" TV
🤞🏻
Die vraag was hier ook al eens beantwoord.. Enkele posts boven die van jou.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Verwijderd
Ik had de vraag al gezien, maar het antwoord vond ik niet.Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 03:28:
Het betreffende dock is de "Wave" van Georg Jensen. Kost circa €40.
Is onderdeel van zo'n bureauset.
[afbeelding]
🤞🏻
nice!MTripEmmen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:14:
[afbeelding] [afbeelding]
Wat zie je - MacBook:Wat zie je - werk PC
- MacBook Pro 15' late 2009 met 60GB SSD
Wat je niet ziet:
- Zalman Z-Machine LQ-1000
- 2x 24' Apple LED Cinema Display
- Core i7 920
- GigaByte GA-X58A-UD7
- OCZ 12 GB DDR3-1600
- 1x OCZ Vertex 60Gb
- 1x OCZ Vertex Turbo 120Gb
- iPad 16GB WiFi
- iPhone 3GS 32GB - wit
je bent toch een tweaker of niet?bn326160 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 10:51:
[...]
Helaas geen dock-connector, dan blijft het nog even bij de Universal Dock
Ik heb helaas geen ruimte , en de kast zit ook nog helemaal vol met Apple spulDidius schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 01:13:
[...]
Zijn dat 2 Lisa's? Met externe HD's?
Werkend?
En zijn dat Macintosh 512's?
Wat een zonde dat dit prachtmateriaal boven op de kast staat, waarom geen prominentere rol?
Er is helemaal niets mis mee. Sterker nog, ik vind het de beste 2.0 set in zijn prijsklasse. De warmte van de klanken en bas vallen daarbij het meeste op.Ashy schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:55:
[...]
Wat is er eigenlijk mis met de bose companion 2 ? Lijkt me best een mooi setje. Hoe is jouw ervaring hiermee ?
Verwijderd
Als je nog een werkende Macintosh 512K met alle toebehoren= floppys,boekjes e.dtronmedia schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:24:
[...]
Ik heb helaas geen ruimte , en de kast zit ook nog helemaal vol met Apple spul![]()
Het betreft de
Apple Lisa II met 5 MB Profile HD
Apple Lisa/XL met interne 5 MB HD
Apple III met Profile 5 MB HD
1 Mac ED
2 x Mac plus
Monitoren zijn van de Apple IIc
Ik ben zelf muzikant en gebruik veel Apple computers voor de muziek , niet alleen
de G5 maar ook nog de oude mac's
http://www.cosmiccrash.it/public/RayKurzweil2K250_l.jpg
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
[ Voor 14% gewijzigd door TheSiemNL op 17-08-2010 13:05 ]
[ Voor 76% gewijzigd door syltheboy op 17-08-2010 13:06 ]
Verwijderd
Bizar.jantje.vlaam schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:00:
Overal draait Windows op in Bootcamp. Hier kan ik gewoon meer mee dan met OSx
Als MS met deze tools komt loopt de EU en de rest van de wereld hard te roepen dat ze de overige softwarefabrikanten de markt uit drukken.Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:11:
[...]
Bizar.
(Heb de laptop van m'n werk laten herinstalleren met win7... wat is dat kaal zeg, echt overal moeten tooltjes voor worden geïnstalleerd... isootje mounten, pdfje lezen, geen snelle rekensommetjes doen in 't zoek-vak in het startmenu (kan wel met spotlight), geen virtuele desktops, pfff... dat mensen er echt mee kunnen werken)
Verklaar die dikgedrukte zin is? Als je bedoelt dat 95% van de mensen Windows gebruikt, is dat niet waar. Ik herinner me vaag dat voor het eerst in zoveel jaar het aandeel van Windows onder de 90% is gegaan.jantje.vlaam schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:12:
[...]
Als MS met deze tools komt loopt de EU en de rest van de wereld hard te roepen dat ze de overige softwarefabrikanten de markt uit drukken.
95% van de mensen kunnen het toch niet allemaal mis hebben ;-)
Verwijderd
Is dit thuis of op je werk ergens in een hotel(resort buitenland?)jantje.vlaam schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:00:
Bij deze mijn setup.
[afbeelding]
http://a.imageshack.us/img186/2792/appleorig.jpg
Een 27" iMac (i5)
Een MacBook Air eerste generatie
Een iPad (64GB 3g)
Een JBL radial met iPhone 3g (doet dienst als iPod omdat mijn iPod thuis ligt).
Een iPhone 3g waar ik mee bel
Een Sanyo Xacti FH1 waarmee ik in Full HD en 60FPS kan filmen
Links een gewone MacBook, hier is een glas sinaasappelsap over heen gegaan en moet gemaakt worden.
[ Voor 5% gewijzigd door SIMPY.be op 17-08-2010 21:25 ]
Verwijderd
[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 21:48 ]
Verwijderd
Het blad is in totaal 5,50 m langRRE RoadRunner schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:38:
Ziet er mooi uit. Lijkt me heerlijk ruim om zo'n groot blad te hebben dat de hoek om loopt. Blad ziet er trouwens ook mooi uit met die meerkleurige houtnerven. Het felblauwe in combinatie met het behang zou echter niet meteen mijn keus zijn. totaalplaatje is zeer netjes
Leuk gedaan met het droste effect:)jantje.vlaam schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:00:
Bij deze mijn setup.
[afbeelding]
http://a.imageshack.us/img186/2792/appleorig.jpg
Een 27" iMac (i5)
Een MacBook Air eerste generatie
Een iPad (64GB 3g)
Een JBL radial met iPhone 3g (doet dienst als iPod omdat mijn iPod thuis ligt).
Een iPhone 3g waar ik mee bel
Een Sanyo Xacti FH1 waarmee ik in Full HD en 60FPS kan filmen
Links een gewone MacBook, hier is een glas sinaasappelsap over heen gegaan en moet gemaakt worden.
Die TI heeft touchscreen toch? lijkt me wel super lekker bij plotten en tracen..:)Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:23:
Hierbij de mijne nog maar eens, met het schermpje gekregen van zussie's oude pc :-)
[afbeelding]
[afbeelding]
bureau
[afbeelding]
heerlijk zo'n draadloze printer!
[afbeelding]
my beloved coca-cola tv voor als ik vanuit men bed wat TV wil kijken
[afbeelding]
ipod-dockingstation aka radio
[afbeelding]
stuff
[afbeelding]
Voor het slapengaan nog eens kijken naar die schatjes ;-)
Wat je ziet is wat je get:
Macbook Pro 15, sept 2009, 2,53Ghz 4Gb 250Gb
Samsung SyncMaster 2223NW , kwaliteit loopt niet over
Mighty Mouse
Ipod touch 1th generation 8Gb met heerlijke sticker der op (goed beschemend!!!)
Texas TI n-spire cas (zie je nog niet veel)
Afstandsbediening
Samsung HD 250Gb
Creative luidsprekertjes , goed genoeg voor mij
Laptop sleeve Case Logic, goed hoor!
Printer HP Touchsmart B109N Wifi
Verwijderd
Nee hoor, geen touchscreen, is ook niet echt nodig bij een rekenmachine vind ik.Igor4 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:37:
[...]
Die TI heeft touchscreen toch? lijkt me wel super lekker bij plotten en tracen..:)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 22:52 ]
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 19:10 . Reden: Typenummer beamer ]
Verwijderd
Bij ons niet hoor... kwestie van je leerlingen te vertrouwen. En als er dan leerkrachten zijn die je niet vertrouwen, wissen ze zelf het geheugen.Xekdekisi schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:38:
Dat niemand een n-spire cas heeft is omdat ie uitgesloten is van het schriftelijke examen...
Die heb ik ook nog, verbaast me hoe lang dat ding het uithoud, hoewel ik 'em niet meer gebruik. Ook heerlijk stil (passief gekoeld, 't had een oude mac kunnen zijnVerwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:38:
- 2 oude compaq CRT schermpjes, een 17" en een 15"
- een oud merkloos 15" CRT
- nog een oude tv die ik gebruik als 2de scherm icm een oude compaq presario PII waar windows server 2003 op draait (linksonder)
- een HP scanner
- logitech muis en toetsenbord
- MacBook Pro 15" 2009 - 2,4 GHz - 2GB - OS X 10.6.4
- Mini Displayport to VGA adapter
- Apple Mighty Mouse
Wat voor een ontvangertje gebruik je dan wel? Ben op zoek naar eentje. Mijn Tubestick via de "ether" heeft het begeven.SIMPY.be schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:22:
Wat je ziet op de Mac is één HD, wat dus via DVBC vrij te ontvangen is in Vlaanderen!
Je school kan het wel goed vinden.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:58:
[...]
Bij ons niet hoor... kwestie van je leerlingen te vertrouwen. En als er dan leerkrachten zijn die je niet vertrouwen, wissen ze zelf het geheugen.
[ Voor 28% gewijzigd door Grootstyr op 18-08-2010 16:52 ]
De Elgato EyeTV Hybrid. http://store.apple.com/be-nl/product/TS588ZM/AZiggystardust schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:14:
[...]
Wat voor een ontvangertje gebruik je dan wel? Ben op zoek naar eentje. Mijn Tubestick via de "ether" heeft het begeven.
In België zijn er geen algemene regels voor examens en beslissen de leraars zelf wat er wel en niet mag gebruikt worden tijdens het examen. Over het algemeen wordt het examen wiskunde in 2 delen gegeven. één met rekenmachine en een zonder.Xekdekisi schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:47:
[...]
Je school kan het wel goed vinden.
Maar in de voorschriften van het centraal schriftelijk staat duidelijk aangegeven dat je een TI n-spire cas niet mag gebruiken.
Heeft trouwens te maken dat ie algabraïsch kan rekenen en dat mag een grafische rekenmachine op het schriftelijk examen niet kunnen
Stukje uit de voorschriften 2011(Wiskunde D)
De grafische rekenmachine
De meest recente toegestane grafische rekenmachines zijn:
- Casio CFX-9850Gplus, CFX-9850GBplus, fx-9860G of fx-9860G SD
- Hewlett Packard 38G of 39G+
- Sharp EL 9600, EL 9650 en EL 9900
- Texas Instruments 83, 83 plus, 84 of 84 plus silver edition
- Texas Instruments TI-Nspire, alleen de versie zonder CAS (de TI-Nspire CAS is niet
toegestaan)
[ Voor 0% gewijzigd door looin op 18-08-2010 20:05 . Reden: Foutje ]
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Verwijderd
Offtopic:looin schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:04:
[...]
In België zijn er geen algemene regels voor examens en beslissen de leraars zelf wat er wel en niet mag gebruikt worden tijdens het examen. Over het algemeen wordt het examen wiskunde in 2 delen gegeven. één met rekenmachine en een zonder.
Ik wist wel niet dat er in Nederland zo'n beperking was bij examens.
Verwijderd
Verwijderd
Nice!Sandman I schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:29:
[afbeelding]
Macbook Pro 13'' Mid 2009
Dell 2408WFP
Creative T20
Logitech diNovo
Logitech Performance MX
iPod Touch 3G
Verder wat klein spul
HeheVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:32:
[...]
Nice!
Met je pennenbakje van de HEMA
Ontzettend fijn scherm! Kost wat maar dan heb je ook wat!Beta schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:40:
[...]
Blijft lekker scherm he? Ik gebruik hem ook. Toppie!
Verwijderd
Mijn kamer voor ik een mac hadVerwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:38:
Na al een tijdje dit topic gevolgd de hebben, even een post van mijn setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn setup in het donker
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een iets oudere Hitachi CP-X970 beamer, prima apparaat!
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door fotografie999 op 19-08-2010 16:41 ]
Verwijderd
Dank je, antwoorden op je vraag: Yep + yep. Het bureau is van de Galant serie mocht er naar zoeken.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:57:
@Kenzojdm
Mooie setup, lekker strak en clean, zo zie ik het graag. Zijn die matglazen plank en dat bureau gewoon van de IKEA toevallig?
[ Voor 8% gewijzigd door Igor4 op 20-08-2010 12:05 ]
//
.
//
mag ik vragen wat voor tafel/bureau dat is? ziet er strak uit! (rest van je setup ook:) )man-o-script schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:49:
Heeft een jaartje geduurd, maar nu eindelijk al m'n kabels e.d. netjes weggewerkt
Werkt een stuk lekkerder achter een opgeruimd bureau!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de foto's:Overig:
- Mac Pro Dual Quad-core Intel Xeon Nehalem 2,26 GHz (8 cores) met 6 GB
- LED Cinema Display 24"
- Apple Keyboard
- Magic Mouse
- Magic Trackpad
- MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2,53 GHz met 4 GB
- Rain Design mStand
- Time Capsule 1TB
- iPhone 4, 16GB
- Bowers & Wilkins MM-1
- Apple Wireless Keyboard (voor de MacBook Pro)
- Tweede Magic Mouse (voor de MacBook Pro)
- AirPort Express (uitbreiding netwerk op eerste verdieping)
//
nee, dat hoeft niet. Bedankt in ieder geval, brengt me wel op ideeënman-o-script schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:12:
Tafel is een op maat gemaakt bureau. Klinkt duurder dan dat het is overigens, was in totaal iets van 250,- kwijt voor een 160x180 bureau (andere kant zit m'n vrouw soms).
Was bij een bedrijf uit Eindhoven, naam kan ik even niet opkomen... mocht je het echt willen weten kan ik de factuur er nog wel bij zoeken...
[ Voor 29% gewijzigd door man-o-script op 20-08-2010 15:25 ]
//
Dat ziet er heel gaaf uit! die kleur is mooi, en die kabel-wegwerk accessoires zien er ook handig uit.. bedankt voor de link!man-o-script schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:23:
GevondenDit is hem, alleen is dat niet wat ik er voor heb betaald. Overigens kunnen ze daar alles op maat maken en komen het netjes thuis afleveren (alleen niet monteren).
Blad is ook echt superstevig, nog nergens slijtplekken te zien na 2 jaar intensief gebruik. Was bij m'n vorige IKEA bureau wel anders! Poten zijn ook in hoogte verstelbaar trouwens. Damn, lijk wel een verkoper
[ Voor 5% gewijzigd door man-o-script op 20-08-2010 15:36 ]
//
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Ik zie het op de foto ook nu jij er op wijst, maar als ik mijn neus op de rand van mijn bureau leg, zie ik er niks van.Giant87 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:36:
Hmm die Lowkey Stand V2 zakt dus toch wat door onder het gewicht van een 27", ondanks dat pinnetje. Jammer.
Oh dat kan het ook zijn inderdaad, leek vooral zo bij de usb-poorten. Die voeding die erbij zit, hoe groot is die?DivxLover schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:03:
[...]
Ik zie het op de foto ook nu jij er op wijst, maar als ik mijn neus op de rand van mijn bureau leg, zie ik er niks van.
Ik denk dat mijn cameraatje een kromme lens heeft
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 23:05 ]
Verwijderd
Die 5 stipjes zijn van die kleine rubbertjesVerwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:03:
Ik hoop dat je er rubbertjes ofzo gaat aan bevestigen? Anders denk ik dat je MBP wat gaat afzien
Of zijn die kleine stipjes je rubbertjes?
Verder mooi gemaakt, heb ook al zitten kijken voor zo iets te maken, maar heb daar jammer genoeg het materiaal niet voor..
Da's tot mijn aangename verassing een zeer klein formaatje, hij overstijgt nauwelijks de grootte van een stevige randaarde-stekker.Giant87 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:21:
[...]
Die voeding die erbij zit, hoe groot is die?
zie:RoyK schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:13:
@man-o-script, mooi bureau. Eigenlijk een kleur waar ik ook wel een oogje op heb. Is dit een ikea variant of iets anders?
man-o-script schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:23:
GevondenDit is hem, alleen is dat niet wat ik er voor heb betaald. Overigens kunnen ze daar alles op maat maken en komen het netjes thuis afleveren (alleen niet monteren).
Blad is ook echt superstevig, nog nergens slijtplekken te zien na 2 jaar intensief gebruik. Was bij m'n vorige IKEA bureau wel anders! Poten zijn ook in hoogte verstelbaar trouwens. Damn, lijk wel een verkoper
[ Voor 41% gewijzigd door CyBeR op 22-08-2010 14:43 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
lol. fun stuff, ziet er leuk uit!CyBeR schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:42:
Mijn mbpro even voorzien van wat vinyl:
[afbeelding]
En binnenkort kleur ik ook 't logootje nog even in, maar de inserts moet ik nog even uit Canada ontvangen. M'n vorige laptop had ik dat ook op en dat mis ik eigenlijk best
[ Voor 14% gewijzigd door yeehaw op 22-08-2010 15:44 ]
Wat een kabels heb je daar hangenyeehaw schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:40:
Ik zal ook maar eens mijn setup posten:
Foto
U ziet:
- iPad 16GB Wifi
- iPhone 3G 8GB
- Macbook Pro 13" inch 2,4ghz (early 2010)
- iMac iHack (i3, 4gb).
Verder staat er nog:
- Samsung 2333HD Monitor
- Logitech UltraX Premium toetsenbord
- Logitech MX Revolution muis
- Logitech el'cheapo laptopmuis.
- Logitech Z-2300 2.1 set
- Xbox 360 Arcade + controller
- Fietswiel Eh.. armsteun van bureaustoel
Edit: Damn, ik moet echt dat behang een keer weghalen, dat hangt er al vanaf dat ik 9 of 10 was fzo.
Verwijderd
Jah, de hele tijd dat 'MAINFRAME'Giant87 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:00:
Hahaha die behangband.Wordt je toch gestoord van?
Zo te zien heb je er ook nog ergens een Linksys router verstopt?yeehaw schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:40:
Ik zal ook maar eens mijn setup posten:
[afbeelding]
U ziet:
- iPad 16GB Wifi
- iPhone 3G 8GB
- Macbook Pro 13" inch 2,4ghz (early 2010)
- iMac iHack (i3, 4gb).
Verder staat er nog:
- Samsung 2333HD Monitor
- Logitech UltraX Premium toetsenbord
- Logitech MX Revolution muis
- Logitech el'cheapo laptopmuis.
- Logitech Z-2300 2.1 set
- Xbox 360 Arcade + controller
- Fietswiel Eh.. armsteun van bureaustoel
Edit: Damn, ik moet echt dat behang een keer weghalen, dat hangt er al vanaf dat ik 9 of 10 was fzo.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq