Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304651

Topicstarter
Het is laat geworden, maar eindelijk is de nieuwe versie af (1.5.20), deze lost de volgende problemen op:

- SSL problemen
- Crashes op Windows XP
- Reacties die niet goed laden
- Timeouts bij het openen van een spot
- Heleboel andere kleine dingen

Downloadlink staat in de start-post, ik kan eindelijk gaan slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11-2024
Bedankt voor je werk.

Lijkt te werken als ik zo even snel kijk, alleen crashed spotnet waneer ik op de tab help klik om de versie te bekijken?

[ Voor 197% gewijzigd door MrMax op 11-02-2011 05:50 . Reden: Taalfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348155

Onder Windows XP werkt 1.5.20 weer zoals het moet. Geen crashes meer. Bedankt Drazix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 11:29

seninha

god's right foot

Anoniem: 304651 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:08:
[...]
Mmh.. Lijkt alsof hij een plaatje/icoon niet kan laden, maar heb hem gister nog op XP getest, en toen werkte alles. Misschien mist jouw XP bepaalde systeem-onderdelen, omdat je hem als server hebt ingericht, die desktop-versies wel hebben?
XP is gewoon standaard geinstalleerd. Dus gewoon out of de box.
heb niets verwijderd of zo.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die 1.5.20 gaan we vanavond even testen, bedankt voor de snelle fix.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Zoals velen mij al voorgingen: prachtig programmaatje :Y)

Maar... om de een of andere reden crasht de driver van m'n videokaart als ik spots ophaal, of iets in de download zet. De pc bevriest dan, beeld gaat op zwart, grijs of wit, keert terug en dat meerdere keren achter elkaar totdat Spotnet klaar is met waar ie mee bezig was. De pc is dan totally unresponsive.

X4 955BE
4Gb ram
Windows 7 64bits
EAH5770 CuCore met 11.1 catalyst
Spotnet 1.5.20 (en de vorige)
Astraweb

Edit:
Ook in XP compatibiliteitsmodus e/o Visual Themes disabled hetzelfde gedrag.

[ Voor 8% gewijzigd door Apie! op 11-02-2011 09:11 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreku88000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 13:48
Sinds gisteren ook geinstalleerd (win7 x64, HP Z200 i5 650, 4GB RAM, 60GB SSD) en werkt perfect icm newsgrabber account! Geen problemen of freezes tegengekomen. Wel viel me op dat hij alle bandbreedte in gebruik neemt. Nu heb ik hem ingesteld om NZB gewoon te downloaden, die ik daarna met Grabit open, die is beter in te stellen voor wat betreft gebruikte lijnen en dan blijft er nog wat bandbreedte over voor mijn collega's.

Maar toch: perfect programma! Kudo's voor de makers.

Lenovo Thinkpad Yoga X380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 13:22
Ik moet toch even vermelden dat ik het een top programma vind.

Ik gebruik het al sinds ik dit topic zag en er nog maar 3 reacties op waren en toen vond ik het al goed werken, maar met die verbeteringen iedere keer word het alleen maar beter.

Ik had gister met de verisie 1.5.11 wat problemen met mijn eweka account maar ineens werkte het weer zonder dat ik iets veranderd had. Ik denk dat eweka gewoon vervelend zat te doen.

Heb alleen 1 feature request. Als ik instel dat het programma de NZB moet opslaan, dan is de standaard locatie het bureaublad. Ik zou graag zien dat hij de laatste locatie bewaart of dat hij de NZBtjes opslaat in de download folder.

Verder kan ik alleen maar zeggen: Ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165469

Anoniem: 304651 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 02:42:
Het is laat geworden, maar eindelijk is de nieuwe versie af (1.5.20),
Complimenten voor het harde werken! Drukke tijden voor jou met weinig nachtrust... Maar er staat wat tegenover: Je wordt in korte tijd een VIP!! _/-\o_ (vandaag interview in DePers zag ik)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:18
Het is laat geworden, maar eindelijk is de nieuwe versie af (1.5.20), deze lost de volgende problemen op:

- SSL problemen
- Crashes op Windows XP

Echt super z'on snelle fix! Even wat anders, komt er binnenkort ook een 'officiële' site van Spotnet zodat je kan doneren etc, want dit soort projecten verdien gewoon support. :)

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

(jarig!)
Anoniem: 165469 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:27:
[...]

Complimenten voor het harde werken! Drukke tijden voor jou met weinig nachtrust... Maar er staat wat tegenover: Je wordt in korte tijd een VIP!! _/-\o_ (vandaag interview in DePers zag ik)...
vandaag al in de media? Lekker slim, kan Brein zijn pijlen op Spotnet gaan richten 8)7

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:34
Ik krijg met 1.5.20 op XP SP3 nog steeds een error tijdens het starten, in eventlog volgende:

code:
1
EventType clr20r3, P1 spotnet.exe, P2 1.5.0.0, P3 4d54c7c2, P4 presentationcore, P5 4.0.0.0, P6 4ba1f865, P7 44dd, P8 47, P9 system.io.fileformatexception, P10 NIL.

en vlak daarna deze:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Application: Spotnet.exe
Framework Version: v4.0.30319
Description: The process was terminated due to an unhandled exception.
Exception Info: System.IO.FileFormatException
Stack:
   at System.Windows.Media.Imaging.BitmapFrameDecode.EnsureThumbnail()
   at System.Windows.Media.Imaging.BitmapFrameDecode.get_Thumbnail()
   at MS.Internal.AppModel.IconHelper.GetBestMatch(System.Collections.ObjectModel.ReadOnlyCollection`1<System.Windows.Media.Imaging.BitmapFrame>, System.Windows.Size)
   at MS.Internal.AppModel.IconHelper.CreateIconHandleFromImageSource(System.Windows.Media.ImageSource, System.Windows.Size)
   at MS.Internal.AppModel.IconHelper.GetIconHandlesFromImageSource(System.Windows.Media.ImageSource, IconHandle ByRef, IconHandle ByRef)
   at System.Windows.Window.UpdateIcon()
   at System.Windows.Window.SetupInitialState(Double, Double, Double, Double)
   at System.Windows.Window.CreateSourceWindow(Boolean)
   at System.Windows.Window.CreateSourceWindowDuringShow()
   at System.Windows.Window.SafeCreateWindowDuringShow()
   at System.Windows.Window.ShowHelper(System.Object)
   at System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(System.Delegate, System.Object, Int32)
   at MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(System.Object, System.Delegate, System.Object, Int32, System.Delegate)
   at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeImpl()
   at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeInSecurityContext(System.Object)
   at System.Threading.ExecutionContext.runTryCode(System.Object)
   at System.Runtime.CompilerServices.RuntimeHelpers.ExecuteCodeWithGuaranteedCleanup(TryCode, CleanupCode, System.Object)
   at System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object)
   at System.Threading.ExecutionContext.Run(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object, Boolean)
   at System.Threading.ExecutionContext.Run(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object)
   at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.Invoke()
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.ProcessQueue()
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.WndProcHook(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef)
   at MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef)
   at MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(System.Object)
   at System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(System.Delegate, System.Object, Int32)
   at MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(System.Object, System.Delegate, System.Object, Int32, System.Delegate)
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.InvokeImpl(System.Windows.Threading.DispatcherPriority, System.TimeSpan, System.Delegate, System.Object, Int32)
   at MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr)
   at MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(System.Windows.Interop.MSG ByRef)
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(System.Windows.Threading.DispatcherFrame)
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrame(System.Windows.Threading.DispatcherFrame)
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.Run()
   at System.Windows.Application.RunDispatcher(System.Object)
   at System.Windows.Application.RunInternal(System.Windows.Window)
   at System.Windows.Application.Run(System.Windows.Window)
   at Spotnet.Application.Main()

Wellicht kan iemand hier iets mee...

edit: nu versie 1.5 geinstalleerd en die start wel door maar blijft hangen op "handtekeningen controleren"
edit2: ook geprobeerd te installeren op Server 2008 X64 SP2 en daar draait hij wel goed op.
Ter info: zowel XP als 2008 draaien in een ESXi server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Super Drazix, je werkt snachts zelf :P . Nu krijg je opeens heel veel aandacht over je heen. Had je denk ik niet echt zelf verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 13:49

Mickroz

Mickroz#2491

- SSL problemen
- Crashes op Windows XP

_/-\o_ hij werkt hier nu perfect!!!!

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slasher schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:40:
[...]
vandaag al in de media? Lekker slim, kan Brein zijn pijlen op Spotnet gaan richten 8)7
..en als je het interview leest zul je zien dat dat zo'n vaart niet zal lopen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Anoniem: 165469 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:21:
[...]
..en als je het interview leest zul je zien dat dat zo'n vaart niet zal lopen......
De titel maakt het inderdaad schokkender dan het is :P
http://www.depers.nl/econ...and-Brein-is-Spotnet.html

Wat overigens nu wel een vaart zal lopen is het aantal gebruikers lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251764

Hmmm, hij werkte even perfect, maar na het afsluiten van het programma en weer opnieuw opstarten verschijnt even het spotnet plaatje en verdwijnt na 1 seconde weer.
Er lijkt nog steeds iets niet goed te gaan...

Ik draai W7 64bit

*** Update: ik heb te vroeg geroepen.... ik heb in taakbeheer het proces spotnet handmatig gekilled, daarna met opstarten en afsluiten geen problemen meer ondervonden ****

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 251764 op 11-02-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 23:13
Volgens mij word dit de trigger voor mij om eindelijk over te gaan van torrents naar nieuwsgroepen :) !

[ Voor 4% gewijzigd door r.e.s op 11-02-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfie104
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
Deze nieuwe versie heeft een hoop nuttige uitbreidingen en verbeteringen en werkt bij mij goed op W7 x64.

Tot zover heb ik één bug kunnen ontdekken, nl. het laden van de reacties bij een spot duurt achterlijk lang, ook bij spots waarvan je weet dat er niet veel op gereageerd wordt. Uiteindelijk heb ik bij nog geen enkele spot de reacties kunnen zien omdat het vroeg of laat afgebroken wordt met een time-out. Het ligt niet aan mijn verbinding, die is met 20Mb/s (effectief 13Mb/s) snel genoeg voor een paar kb aan tekst.

Een andere vraag, die ik al eens eerder heb gesteld: is het mogelijk om de tabs allemaal dezelfde breedte te geven, ongeveer zoals Total Commander of Google Chrome dat doen? Ten eerste staat het rustiger, ten tweede is het gemakkelijker wanneer je een aantal tabs achter elkaar moet sluiten (even opruimen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
.

[ Voor 175% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:30
Werkt bijzonder fijn moet ik zeggen! Zou wel, als dat mogelijk is, een mogelijkheid willen hebben om 6 threads in te kunnen stellen (of een custom aantal) aangezien 4 threads net te weinig is en 8 threads "alles" weer helemaal voltrekt. Zes of zeven zou mooi compromis zijn :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rderooij
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
Hij is al eerder in dit topic voorbij gekomen, maar herhaling kan geen kwaad:

Wat hoog staat op mijn wensenlijstje:
- een lijstje met favorieten zoals in FTD Watchdog

Dus: in mijn lijstje staat "Heroes" en alle nieuwe spots met "Heroes" in de titel komen in een aparte lijst te staan.

Verder: complimenten, topproduct, _/-\o_ , 100 kudo's, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikevouwer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02-2024
Hulde voor de maker dat even voorop gesteld.
Wat ik ontzettend mis is als de nieuwe spots binnegehaald zijn dat deze dikgedrukt worden weergegeven oid.
Vond ik bij ftd rete handig, je kon gelijk zien wat er nieuw gespot was.
Verder is het programma erg gebruiksvriendelijk want als zelfs een eikel als ik ermee overweg kan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 12:18
Bikevouwer schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:27:
Hulde voor de maker dat even voorop gesteld.
Wat ik ontzettend mis is als de nieuwe spots binnegehaald zijn dat deze dikgedrukt worden weergegeven oid.
Vond ik bij ftd rete handig, je kon gelijk zien wat er nieuw gespot was.
Verder is het programma erg gebruiksvriendelijk want als zelfs een eikel als ik ermee overweg kan .
Zodra je Spotnet opstart en de nieuwe posts heeft binnengehaald zie je in het overzicht tab nieuwe post vetgedrukt.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 13:22
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:23:
Werkt bijzonder fijn moet ik zeggen! Zou wel, als dat mogelijk is, een mogelijkheid willen hebben om 6 threads in te kunnen stellen (of een custom aantal) aangezien 4 threads net te weinig is en 8 threads "alles" weer helemaal voltrekt. Zes of zeven zou mooi compromis zijn :)
Bij het instellen van het aantal connecties hoef je niet uit het dropdown menu te kiezen. Je kan in dat vakje ook gewoon met het toetsenbord een getal intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:30
Hari-Bo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:37:
Zodra je Spotnet opstart en de nieuwe posts heeft binnengehaald zie je in het overzicht tab nieuwe post vetgedrukt.
Ik zie alleen vetgedrukte artikelen als ik update terwijl Spotnet al draaide, niet bij het opstarten vanaf "nul".
RemonLP schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:38:
Bij het instellen van het aantal connecties hoef je niet uit het dropdown menu te kiezen. Je kan in dat vakje ook gewoon met het toetsenbord een getal intypen.
MFG, hoe simpel kan het zijn! :X Thanks!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 13:49

Mickroz

Mickroz#2491

wat feature requests:
- Aantal nieuwe items per filter berekenen
- Bewerken van filters
- Filters groeperen (filters voor beeld bij beeld, geluid bij geluid enz enz)
- Check voor updates van spotnet
- Bestandsnaam tonen

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelof
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-04 18:56

Roelof

Illustrious Wolf

Dit programma ook maar eens gedownload (versie 1.5.20). Dit kan zeker wat worden.
Vooral de filters zijn zeer handig.
Heb wel een paar probleempjes onder XPsp3 in klassiek mode:
  • Kan geen reacties laden (steeds time out)
  • Download soms verkeerde post, terwijl de goede wel op usenet staat (bv downloade mp3 versie ipv lossless versie).
  • Blijft in taakbeheer actief nadat ik het heb afgesloten
Ook mis ik de bestandsnaam in de omschrijving, zonder dat is het lastig zoeken (gebruik liever een zoekmachine, zodat ikzelf kan kiezen welke post als ik wil downloaden)

Misschien is het verstandig om de reacties tegelijk met de post informatie te downloaden, zodat je niet elke keer contact hoeft te maken met usenet, elke keer als je een andere post bekijkt. Duurt het downloaden bij het bijwerken wat langer, maar imho valt dit in het niet bij elke keer contact maken.

Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:04

Nakebod

Nope.

Klopt het trouwens dat iedere NZB als upload.nzb wordt gedownload? If so.. nie handig nie! Heb nu sinds kort eindelijk mijn eigen SABnzbd gekoppeld aan Spotnet, en in mijn eigen SABnzbd skip ik duplicates.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395893

Mickroz schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:55:
wat feature requests:
1 Aantal nieuwe items per filter berekenen
2 Bewerken van filters (ook eigen naam kunnen geven)
3 Filters groeperen (filters voor beeld bij beeld, geluid bij geluid enz enz)
4 Check voor updates van spotnet
5 Bestandsnaam tonen
Fantastisch programma! Mijn complimenten. .

Ik vul het wensen lijstje van Mickroz aan:

6 Een geintegreerde Watchdog functie.
7 De Delete button kunnen gebruiken om downloads te verwijderen
8 Een selectie hokje "Voltooide downloads automatisch wissen" in het download venster

Ff een vraag. Worden de par files altijd gedownload of alleen als repair nodig is?
Heb het idee dat parfiles vooraan in de download rij staan namelijk...
Kan ik mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-06 22:02

rally

Deyterra Consultancy

Ik was begonnen met het gebruiken van Spotnet, maar sinds ik de combinatie van Sabnzbd/Sickbeard/Couchpotato heb ontdekt gebruik ik het wel wat minder.

Maar het is voor mij nu vooral een mooie aanvulling voor niet-beeldmateriaal.

Bij mij is het geheugengebruik trouwens ook aardig hoog. Het varieert tussen de 300-350MB. Het lijkt echter niet hoger te worden, maar ik heb het programma dan ook niet de hele dag open staan.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Zou hem graag portable zien :9 . Heb FTD/Sabnzbd/Altbinz een keer op FTD geinstalleerd en daarna kon ik hem altijd "oppakken" en zo op mijn laptop of dropbox oid zetten met alle instellingen/servers etc nog intact.

Hier wordt allen in Programdata gedaan..

Verders een top programma en makkelijk uit te leggen aan de mensen die ik al die tijd FTD heb aangeleerd.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112397

Ten eerste complimenten voor het programma!

Ik heb echter een vraag. In de SpotNet XML die gebruikt wordt zie ik categorie en subcategorie codes voorbij komen.
Nu heb ik via deze link wel de lijst kunnen achterhalen met gebruikte categorieën en subcategorieën, maar hierbij staan helaas niet de codes.
Zodoende ik kan ik geen mapping maken tussen de codes en beschrijvingen ervan. Nu is mijn vraag of iemand deze mapping heeft liggen en zo ja of ik deze mag gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unity2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 21:47
Dat is toch zo gedaan door de spots in FTD naast die van spotnet te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proton999
  • Laatst online: 03-01-2023
Heeft er iemand ervaring met Spotnet en de gratis newsserver van XMS (news.xmsnet.nl) ik gebruik versie 1.5 maar ik krijg constant een timeout melding. Er worden dus geen spots binnen gehaald.
Als ik de XS4ALL newsserver configureer in spotnet dan werkt het als een trein. Maarja XS4ALL is over een
maandje afgelopen. Kom nu niet van:"neem maar een payserver" want ik ben geen hardcore downloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanderBil
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-07-2019
Beste Drazix,

Super programma en een super idee! Maar denk je dat het verstandig om zoveel in de aandacht te staan?
Ondanks het slimme ontwerp van je programma?

Mijns inziens is op die wijze FTD gevallen. Teveel media hebben uitgelegd hoe je FTD kunt gebruiken.
FTD dacht BREIN een stap voor te zijn, maar is nu gevallen. Ik kan me voorstellen dat BREIN vroeg of
laat ook iets tegen jou of SPOTNET weet te vinden. Ik hoop echter van niet!

In elk geval bedankt voor SPOTNET, het is een uitkomst!

Groet,

Yo Flippo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299504

Hoi,

Zelf gebruik ik als payserver: I-telligent voor de nieuwsgroepen. Echter staat deze niet in de lijst om deze toe te kunnen voegen in Spotnet.Wanneer ik anders kies en daarna de rest van mijn provider gegevens invul inclusief wachtwoord en gebuikersnaam gebeurt er helemaal niet als ik de download tab aanklik(download balk blijft leeg)Ondersteunt I-telligent Spotnet niet?

MvG cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135867

Werkt fijn, bedankt voor dit progje.
Slim bedacht. Komt er ook een watchlist?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135867 op 11-02-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:13

Vos

AFCA

Anoniem: 299504 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:15:
Hoi,

Zelf gebruik ik als payserver: I-telligent voor de nieuwsgroepen. Echter staat deze niet in de lijst om deze toe te kunnen voegen in Spotnet.Wanneer ik anders kies en daarna de rest van mijn provider gegevens invul inclusief wachtwoord en gebuikersnaam gebeurt er helemaal niet als ik de download tab aanklik(download balk blijft leeg)Ondersteunt I-telligent Spotnet niet?

MvG cinema
Ik maak I-telligent gebruik en alles ging in 1x goed. Server naam ingevuld, port zo gelaten als het was, loginnaam en wachtwoord en klaar was het.

Je hebt wel bij een film/spel/app/etc aangeklikt om te downloaden neem ik aan? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 11-02-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Helaas crashed het telkens wanneer ik het opstart. Nieuwste versie.

system.io.fileformatexception
Windows XP SP3 volledig up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:41
Geweldig programma Drazix. Mijn complimenten.

Toch nog een klein feature requestje doen.
Misschien een idee om ook het build nummer te weergeven in het "Over/About" venster?

Maakt het iets makkelijker voor de gebruiker om te checken of hij/zij de laatste versie gebruikt.

Keep up the good work! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368985

Anoniem: 299504 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:15:
Hoi,

MvG cinema
I-telligent draait hier prima.
Kies bij provider voor `anders`
De rest van de gegevens hetzelfde als je login gegevens die je via email van i-telligent hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299504

Krijg nu de melding kan nzb niet uitpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Anoniem: 299504 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:39:
Krijg nu de melding kan nzb niet uitpakken?
Krijg hier hetzelfde, zowel bij instelling NZB Openen als bij NZB Opslaan.

[edit]
bij optie Downloaden ook hetzelfde probleem met melding 'kan nzb niet uitpakken'. De nieuwste versie is (in ieder geval voor mij) onbruikbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door KillerBee op 11-02-2011 14:07 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VanderBil schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:14:
Beste Drazix,

Super programma en een super idee! Maar denk je dat het verstandig om zoveel in de aandacht te staan?
Ondanks het slimme ontwerp van je programma?

Mijns inziens is op die wijze FTD gevallen. Teveel media hebben uitgelegd hoe je FTD kunt gebruiken.
FTD dacht BREIN een stap voor te zijn, maar is nu gevallen. Ik kan me voorstellen dat BREIN vroeg of
laat ook iets tegen jou of SPOTNET weet te vinden. Ik hoop echter van niet!
Afgezien van heel Usenet opdoeken valt er niets tegen Spotnet te ondernemen. In het gekste geval zou je kunnen verzinnen dat Drazix moet stoppen met het programma verder te ontwikkelen. In dat geval zal de op dat moment actieve versie altijd werkzaam blijven. Los van dat kan het als open source toch altijd anoniem verder ontwikkeld en verspreid worden... Nee, deze blijft wel even in de lucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 22:04
KillerBee schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:05:
[...]

Krijg hier hetzelfde, zowel bij instelling NZB Openen als bij NZB Opslaan.

[edit]
bij optie Downloaden ook hetzelfde probleem met melding 'kan nzb niet uitpakken'. De nieuwste versie is (in ieder geval voor mij) onbruikbaar.
Hier ook het nzb probleem. had met geen 1 versie problemen. Maar met de nieuwste verzie kan ik niks :)
Geen negatieve feedback..want vind het programma zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Nog niet echt into the newsservers, maar via Ziggo is het gratis en werkt prima! Super stukje software.

Enkele suggesties:
- Download Cap. Ik hoef niet altijd de volledige verbinding dicht te trekken, ookal staat in mn linksys (wrt54gl met tomato firmware) TCP vegas aan (soort QoS)
- 'Minimaliseren naar taakbalk rechts als icoon (zo dat de lange taakbalk vrij is voor andere vensters)

[ Voor 66% gewijzigd door ToFast op 11-02-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:33

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Hier ook het NZB probleem, verder werkt(e) het echt top!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395915

Ik heb hetzelfde probleem (melding; kan nzb niet uitpakken) log gewoon in met een xs news abbo en heb win7 32 bits

reacties op posts ook time out..

gister werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312995

Versie 1.5.11 werkte niet maar 1.5.20 werkt wel XP SP3.
Dit is echt een geweldig programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Nu FTD op zijn laatste benen loopt, ben ik Spotnet ook maar gaan gebruiken.
Werkt op zich prima, alleen valt het me op, dat er veel spots niet te vinden zijn, ook spots van een paar weken geleden.

Om een paar willekeurige voorbeelden te noemen:
Van de film Zwartboek is geen mkv te vinden, van de spots van Radio 10 Gold ook bijna niks te vinden en zo zijn er nog veel meer spots niet te vinden.

Heb ik iets niet goed ingesteld of is dit nog een bug in het programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393026

net gedownload is wel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395924

Halle allemaal,

Ik krijg iedere keer een foutmelding als ik iets wil downloaden.

Als ik bijvoorbeeld een film download en zie er nog één die wil wil downloaden en klik op de download knop, krijg ik de error;

502 to many connections.

Mijn provider staat 20 verbindingen toe en dus staat deze ook op 20 ingesteld.
iemand een idee waar dit door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 14:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 395924 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:11:
Halle allemaal,

Ik krijg iedere keer een foutmelding als ik iets wil downloaden.

Als ik bijvoorbeeld een film download en zie er nog één die wil wil downloaden en klik op de download knop, krijg ik de error;

502 to many connections.

Mijn provider staat 20 verbindingen toe en dus staat deze ook op 20 ingesteld.
iemand een idee waar dit door komt?
Zet hem op 19, je hebt er 1 nodig voor spotnet zelf.
Fijn dat het programma opeens zo populair is, maar dit soort vragen die al tig keer behandeld zijn nu steeds weer naar voren komen irriteerd wel.

[ Voor 12% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-02-2011 15:16 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:53

HaTe

haat niet

Dropbox linkje werkt niet meer. Heb dus even via FTD moeten zoeken naar Spotnet :P Prima natuurlijk!

Tot nu toe ben ik wel aangenaam verrast, vooral met de hoeveelheid spots die er zijn! Ook Downloaden werkt prima..Wil alleen wel wat meer informatie over de bestanden zien waar hij mee bezig is..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unity2
  • Laatst online: 22-06 21:47
Albo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:38:
Werkt op zich prima, alleen valt het me op, dat er veel spots niet te vinden zijn, ook spots van een paar weken geleden.

Om een paar willekeurige voorbeelden te noemen:
Van de film Zwartboek is geen mkv te vinden, van de spots van Radio 10 Gold ook bijna niks te vinden en zo zijn er nog veel meer spots niet te vinden.

Heb ik iets niet goed ingesteld of is dit nog een bug in het programma?
Hoeveel spots zitten er in je database? Dit staat linksonder in je spotnet scherm. Hij haalt de spots van usenet af dus de retentie van de provider die je in spotnet instelt bepaalt ook hoever je terug kan in de tijd wat spots betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:38:
Dit is de truc:

1 - Gebruik news2.neva.ru als server om de headers mee te halen. Poort 119, geen naam en wachtwoord invullen.
2 - Spotnet bijwerken.
3 - Sluit Spotnet.
4 - Blader naar de map waar het database bestand van Spotnet staat. Voor XP is dat:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
5 - Hernoem het spots bestand van news2.neva.ru naar je eigen provider (in mijn geval was dit telenews.tweaknews.nl.spots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385705

Bij mij dezelfde Foutmelding als ik een Download wil starten, Kan NZB niet uitpakken.

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 14:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Werkt shift-klikken op de downloadknop niet meer om de download in een ander usenetprogramma te krijgen (in mijn geval newsleecher)?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

BioHazard schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:27:
Helaas crashed het telkens wanneer ik het opstart. Nieuwste versie.

system.io.fileformatexception
Windows XP SP3 volledig up to date.
Zelfde melding hier op Server 2003, terwijl die het de eerste keer wel deed:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Application: Spotnet.exe
Framework Version: v4.0.30319
Description: The process was terminated due to an unhandled exception.
Exception Info: System.IO.FileFormatException
Stack:
   at System.Windows.Media.Imaging.BitmapFrameDecode.EnsureThumbnail()
   at System.Windows.Media.Imaging.BitmapFrameDecode.get_Thumbnail()
   at MS.Internal.AppModel.IconHelper.GetBestMatch(System.Collections.ObjectModel.ReadOnlyCollection`1<System.Windows.Media.Imaging.BitmapFrame>, System.Windows.Size)
   at MS.Internal.AppModel.IconHelper.CreateIconHandleFromImageSource(System.Windows.Media.ImageSource, System.Windows.Size)
   at MS.Internal.AppModel.IconHelper.GetIconHandlesFromImageSource(System.Windows.Media.ImageSource, IconHandle ByRef, IconHandle ByRef)
   at System.Windows.Window.UpdateIcon()
   at System.Windows.Window.SetupInitialState(Double, Double, Double, Double)
   at System.Windows.Window.CreateSourceWindow(Boolean)
   at System.Windows.Window.CreateSourceWindowDuringShow()
   at System.Windows.Window.SafeCreateWindowDuringShow()
   at System.Windows.Window.ShowHelper(System.Object)
   at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeImpl()
   at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeInSecurityContext(System.Object)
   at System.Threading.ExecutionContext.runTryCode(System.Object)
   at System.Runtime.CompilerServices.RuntimeHelpers.ExecuteCodeWithGuaranteedCleanup(TryCode, CleanupCode, System.Object)
   at System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object)
   at System.Threading.ExecutionContext.Run(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object, Boolean)
   at System.Threading.ExecutionContext.Run(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object)
   at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.Invoke()
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.ProcessQueue()
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.WndProcHook(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef)
   at MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef)
   at MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(System.Object)
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.InvokeImpl(System.Windows.Threading.DispatcherPriority, System.TimeSpan, System.Delegate, System.Object, Int32)
   at MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr)
   at MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(System.Windows.Interop.MSG ByRef)
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(System.Windows.Threading.DispatcherFrame)
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrame(System.Windows.Threading.DispatcherFrame)
   at System.Windows.Threading.Dispatcher.Run()
   at System.Windows.Application.RunDispatcher(System.Object)
   at System.Windows.Application.RunInternal(System.Windows.Window)
   at System.Windows.Application.Run(System.Windows.Window)
   at Spotnet.Application.Main()

[ Voor 90% gewijzigd door MegaTronics op 11-02-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 14:16

GateKeaper

#1 Procastinator

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:01:
Werkt shift-klikken op de downloadknop niet meer om de download in een ander usenetprogramma te krijgen (in mijn geval newsleecher)?
Is ook al eerder gezegd, is nu een instelling geworden (standaard actie bij klikken op download knop).

Even in de menu's zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304651

Topicstarter
Anoniem: 112397 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:04:
Nu is mijn vraag of iemand deze mapping heeft liggen en zo ja of ik deze mag gebruiken :)
http://www.ftd4linux.nl/wiki/index.php/ConsolePostHowto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
Anoniem: 395893 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:49:
[...]

Dit is de truc:

1 - Gebruik news2.neva.ru als server om de headers mee te halen. Poort 119, geen naam en wachtwoord invullen.
2 - Spotnet bijwerken.
3 - Sluit Spotnet.
4 - Blader naar de map waar het database bestand van Spotnet staat. Voor XP is dat:
5 - Hernoem het spots bestand van news2.neva.ru naar je eigen provider (in mijn geval was dit telenews.tweaknews.nl.spots)
Bedankt voor de tip. Spotnet vindt nu al veel meer, maar nog steeds missen er veel spots.
Zoek je bij FTD op top 400, dan vindt je alle geposte nummers van Radio 10 top 4000, bij Spotnet vind je echter nog steeds niks.
Misschien zijn er nog andere servers die wel alles spots vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:38
Ik had eerst ook last van dat hij mijn nzb niet kon uitpakken, nu heb ik in mijn download programma 1 connectie minder in gebruik(sabnzb gebruik ik, nu 9 threads daarin) en bij spotnet heb ik maar 1 thread gegeven en werkt het super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188596

Anoniem: 395893 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:49:
[...]

Dit is de truc:

2 - Spotnet bijwerken.
3 - Sluit Spotnet.
Zo heb ik het ook gedaan maar oude spots zijn dan wel te zien maar niet op te halen.
Waarschijnlijk door de beperkte headers retentie van, in mijn geval, zowel Hitnews als Ziggo.
Als het anders is lees ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Kan je Spotnet ook om de 300 sec laten refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59363

@Drazix,

Ik kom de volgende code tegen met betrekking tot de NZB:
code:
1
2
3
If Not PostData(SplitLinesGZIP(ZipStr(MakeLatin(NZBXML))), GoodTitle, GoodPoster & " <" & GoodPoster.ToLower & "@spot.net>", sNZBGroup, "", "spot.net", NzbMsgId, zErr) Then
            zErr = ("Kan NZB niet posten?" & vbCrLf & vbCrLf & "Details: " & zErr) : Return False
        End If

Ik probeer ook de nzb te genereren aan de hand van de meegestuurde NZB / Segment in de headers. Zou je kunnen uitleggen wat er gebeurd? Of eventueel de source van 1.5 vrijgeven? Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:38
@drazix zou een sabnzb extensie mogelijk zijn? dat je daar een knop krijgt om spotnet in je browser te openen?
Want kan nu als ik in de trein zit ftd bekijken en meteen het downloaden aanzetten vanaf mijn telefoon, dit zou ik graag ook met spotnet willen doen.

bedoel dat ik dan zelf de server ben die ik als ik de poorten openzet via de browser ook buiten mijn netwerk zelf kan zien, dus hoeft geen publieke site die door brein aangepakt kan worden!

[ Voor 26% gewijzigd door incomer op 11-02-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395941

Laatste versie Spotnet: http://twitter.com/spotned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selocan
  • Laatst online: 30-04 11:11
incomer schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:32:
Ik had eerst ook last van dat hij mijn nzb niet kon uitpakken, nu heb ik in mijn download programma 1 connectie minder in gebruik(sabnzb gebruik ik, nu 9 threads daarin) en bij spotnet heb ik maar 1 thread gegeven en werkt het super.
Zet het vinkje eens uit voor Volledig Woord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188596 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:32:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan maar oude spots zijn dan wel te zien maar niet op te halen.
Waarschijnlijk door de beperkte headers retentie van, in mijn geval, zowel Hitnews als Ziggo.
Oude spots zijn wel op te halen. Als dat niet zo is, staan ze niet meer op de nieuwsservers. Op FTD vind je de spot uiteraard wel nog, maar die controleert niet of de post inmiddels verdwenen is. Dat is het "probleem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

incomer schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:32:
Even geprobeerd, in Spotnet heb ik het aantal connecties teruggezet naar 1, hierna kon ik nzb's weer opslaan en/of openen. Dank je! ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22-06 22:04
Nzb werkt nu weer met deze versie 8)

Het zal super zijn als de bestandsnamen ook zichtbaar werden. Dan heb je zelf altijd nog wat achter de hand om het handmatig op te zoeken! en mis nog download snelheid instelling. mijn broertje houd van een potje online gamen, al dan wel zonder lag..dus dan doe ik in newsleecher de snelheid naar beneden. kan hij spelen en ik toch downloaden!
Dus als het misschien mogelijk is om zoiets in te bouwen..zou geweldig zijn!

[ Voor 45% gewijzigd door Dacuuu op 11-02-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 23:59
Wil net Spotnet installeren maar krijg van Norton een melding voor een virus in de installer. Geloof natuurlijk wel dat dat niet zo is, maar toch vervelend voor alle mensen die Norton hebben, dus ik dacht meld het hier even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dacuuu schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:06:
[...]

Nzb werkt nu weer met deze versie 8)

Het zal super zijn als de bestandsnamen ook zichtbaar werden. Dan heb je zelf altijd nog wat achter de hand om het handmatig op te zoeken! en mis nog download snelheid instelling. mijn broertje houd van een potje online gamen, al dan wel zonder lag..dus dan doe ik in newsleecher de snelheid naar beneden. kan hij spelen en ik toch downloaden!
Dus als het misschien mogelijk is om zoiets in te bouwen..zou geweldig zijn!
Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om de NZB te openen of op te slaan (via "Bewerken | Downloadknop") i.p.v. meteen te beginnen met downloaden? Het .nzb bestand bevat immers de bestandsnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disweb schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:09:
Wil net Spotnet installeren maar krijg van Norton een melding voor een virus in de installer. Geloof natuurlijk wel dat dat niet zo is, maar toch vervelend voor alle mensen die Norton hebben, dus ik dacht meld het hier even!
Gewoon even uitschakelen. Spotnet is geen virus/malware. Maar, uiteraard toch bedankt voor de waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 23:59
Anoniem: 395941 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:16:
[...]
Gewoon even uitschakelen. Spotnet is geen virus/malware. Maar, uiteraard toch bedankt voor de waarschuwing.
Natuurlijk gelijk gedaan en geinstalleerd, werkt verder perfect (ook met Norton daarna weer actief). Toch vervelend voor mensen die het willen gebruiken en dit niet snappen en gaan roepen dat het een virus is. Misschien norton contacten en een sample insturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Na een druk op de knop nzb downloaden krijg ik de melding dat die de nzb niet kan openen. Maar weer eens gaan neuzen waar dat weer mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175250

Hoe komt he dat ik op FTD andere en meer items binnenkrijg dan op spotnet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Omdat alles wat je in spotnet vind er eerst door een gebruiker ingezet moet worden, net zoals het gespot word in FTD. Het zal binnenkort wel omslaan en dan vind je meer in spotnet dan in FTD.

[ Voor 39% gewijzigd door MegaTronics op 11-02-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 14:16

GateKeaper

#1 Procastinator

MegaTronics schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:40:
Omdat alles wat je in spotnet vind er eerst door een gebruiker ingezet moet worden, net zoals het gespot word in FTD. Het zal binnenkort wel omslaan en dan vind je meer in spotnet dan in FTD.
Gaat deels automatisch door de server van de maker van spotnet.

Maar er zit dus wel een (klein) tijdsverschil in.

In spotnet staat nu dus al meer als in FTD. Immers, alles wat in FTD staat staat in spotnet, maar ook nog de extra submit's van de gebruikers van spotnet.

[ Voor 15% gewijzigd door GateKeaper op 11-02-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lafhq
  • Laatst online: 17-06 08:35

lafhq

It wasn't ME

Bij het niet werken van de download werke bij mij uit:

de directories verwijderen en de sabnzbd.ini

blijkbaar eenmalig

[ Voor 8% gewijzigd door lafhq op 11-02-2011 18:08 ]

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

GateKeaper schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:44:
[...]

In spotnet staat nu dus al meer als in FTD. Immers, alles wat in FTD staat staat in spotnet, maar ook nog de extra submit's van de gebruikers van spotnet.
Ah, duidelijk verhaal.

@ hierboven. Probleem blijft (en bij jou ook zo te lezen). Eventueel zou het handig zijn dat je in de spot wel de bestandsnaam zou kunnen selecteren, dan kun je hem zelf knippen en plakken in een zoekmachine.

[ Voor 109% gewijzigd door MegaTronics op 11-02-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 12:56
Bij reacties krijg ik nog steeds "Kan geen verbinding maken met de server: er is een time-out opgetreden." Is hier al een oplossing voor of komt dit door drukte?

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188596 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:32:
[...] Zo heb ik het ook gedaan maar oude spots zijn dan wel te zien maar niet op te halen.
Mijn usenet provider is Tweaknews (via Tele2 netwerk). Ik kon gisteren files binnen slurpen tot en met oktober 2009.

Ik krijg zelf 2 hits op top 4000 in Spotnet. Van 3 en 4 januari 2011.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 395893 op 11-02-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 18:55
MegaTronics schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:34:
Na een druk op de knop nzb downloaden krijg ik de melding dat die de nzb niet kan openen. Maar weer eens gaan neuzen waar dat weer mis gaat.
Heb ik ook last van....... Hij zegt, "kan nzb niet uitpakken!" Via FTD is deze spot geen probleem...Oplossing?

Toch snap ik niet goed als ik via de nas aan het downloaden ben en de 8 lijntjes van Eweka in gebruik heb, ik geen nzb kan downloaden. Of gaat spotnet, om de nzb's te downloaden ook via de Eweka server? Dus moet ik bij Eweka 7 lijntjes invullen, en bij Spotnet 1?

[ Voor 34% gewijzigd door FrankieV op 11-02-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En nu doet die het wel weer. Heb volgens mij de lokale database weggegooid en opnieuw laten aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53391

MegaTronics schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:34:
En nu doet die het wel weer. Heb volgens mij de lokale database weggegooid en opnieuw laten aanmaken.
Heb hetzelfde gedaan, maar krijg nog steeds de foutmelding dat hij de nzb niet kan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
GateKeaper schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:44:
[...]

Dit klopt helaas niet, er zijn nog heel veel spots die wel in FTD staan maar niet in Spotnet.
Om een voorbeeld te noemen, zoek maar eens op radio 10 gold, bij FTD vind hij dan alle nummers in FLAC bij Spotnet vindt hij niks, en zo zijn er nog veel meer spots niet te vinden op Spotnet.
Hopelijk wordt dit probleem binnenkort opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150917

Ook ik zou graag de bestandsnaam kunnen kopiëren... Omdat ik het dan kan gebruiken voor supersearch in Newsleecher..

En ik krijg ook regelmatig de NZB foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368307

Format-C schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:36:
DBP is nog niet je van het iig. Dus voorlopig nog FTD, en als die weg zijn Spotnet. _/-\o_ Spotnet roeleert ook best eigenlijk.
DBP werkt hier prima. Goede vervanger voor mij in ieder geval. Al hoop ik dat FTD nog wel een of andere oplossing vind. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53391 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 19:13:
[...]

Heb hetzelfde gedaan, maar krijg nog steeds de foutmelding dat hij de nzb niet kan uitpakken.
Laatste versie even installeren: http://twitter.com/spotned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:24

-ET-

Phone Home

ik heb de laatste versie maar ik krijg ook nog deze melding.

[edit]
naar nogmaals een reboot werkt het nu wel :?

[ Voor 32% gewijzigd door -ET- op 11-02-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150917 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 19:29:
Ook ik zou graag de bestandsnaam kunnen kopiëren... Omdat ik het dan kan gebruiken voor supersearch in Newsleecher..

En ik krijg ook regelmatig de NZB foutmelding.
Nogmaals, je kunt het NZB bestand ook automatisch door Spotnet laten openen of opslaan. De bestandsnaam van het .nzb bestand is namelijk hetzelfde als de bestandsnaam van de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395828

Ik heb ook net spotnet geinstalleerd, ik gebruik eweka.
Nadat ik de eerste keer heb geupdate zie ik dat alleen spots tot 8-2-2011 worden binnengehaald, zit hier een limiet op? Of kan ik dit ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsOfskin
  • Laatst online: 24-05 23:55

BitsOfskin

Ouwe zeur deluxe :-)

Zelfs met de versie die op twitter word gelinkt krijg ik regelmatig dezelfde melding bij zowel nzb opslaan als nzb openen : Kan NZB niet uitpakken.
Ook als het vinkje bij volledig woord is weggehaald.
En dat na 3 reboots, en het programma word uitgevoerd onder admin (win7 x64).
'T gebeurd niet bij alle spots, maar een hoop wel.

Dus zolang FTD nog werkt blijf ik dat wel gewoon gebruiken.

edit:
misschien weet ik al waarom ook ; in de titels die niet werken zit over het algemeen een apostrof of andere leestekens waar sommige scripts/talen niet erg blij van worden...

[ Voor 13% gewijzigd door BitsOfskin op 11-02-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:25
Ik wil nu spotnet gaan gebruiken als vervanger voor FTD, maar zodra ik mijn eweka inloggegevens invul krijg ik een 502 error, authentication failed. Als ik dezelfde gegevens in newsleecher gebruik dan werkt alles prima, dus ligt niet aan mijn eweka account. Moet ik nog iets speciaals doen met spotnet om het te laten werken met Eweka ??

Al opgelost, niet eweka selecteren in de lijst met providers van spotnet, maar kiezen voor anders, en dan nogmaals alles invullen, en dan werkt het wel.

[ Voor 18% gewijzigd door bones op 11-02-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150917

Anoniem: 395941 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:03:
[...]
Nogmaals, je kunt het NZB bestand ook automatisch door Spotnet laten openen of opslaan. De bestandsnaam van het .nzb bestand is namelijk hetzelfde als de bestandsnaam van de post.
Dat heb ik gelezen ja, maar dat wil ik niet, anders had ik mijn wens hier niet weggezet..
Ik wil rechtstreeks kunnen copy/pasten... Dit om 'Leech (specify)' op een simpele manier te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395970

Hier ook met versie 1.5.3 bij aardig wat posts "Kan NZB niet uitpakken" dan is de NZB ook niet te downloaden dus.
Verder zou het ook erg handig zijn als je tekst zou kunnen kopiëren zodat je dit in een NZB search site kan plakken.
Programma staat gewoon ingesteld op -uitvoeren als administrator-
iemand hier een oplossing voor gevonden?
Verder is het echt een mooi programma! Hoop dat er snel wat updates voor komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double-g
  • Laatst online: 09-06 19:08
zeker een goed programma. had het al even op mijn pc staan en eigenlijk weinig mee gedaan.

maar in deze donkere tijden met het einde van ftd in zicht en het sluiten van ftn.

lijkt spotnet mij de ideale opvolger. alle mensen van de gesloten community's naar spotnet,

dan krijgen we een enorme leden lijst en een nog groter aanbod spots en posts.

brein zal straks nog wel even achter de oren krabben, als spotnet straks echt groot gaat worden.
Pagina: 1 ... 8 ... 48 Laatste