Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:24:

Verder is het echt een mooi programma! Hoop dat er snel wat updates voor komen :)
Och, er zijn de laatste 24 uur ook pas 3 updates geweest....... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 18:55
Werkt nog steeds niet, reboot, update naar 1.5.30.0. Blijft hetzelfde...

Veel spots: "Kan NZB niet uitpakken!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:24
En dan nog steeds problemen hier met eweka :S router gereset, Avast uitgeschakeld, firewall uitgeschakeld :S bah bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
hier gaat het ook niet goed met eweka. Probeer spots binnen te halen, gaat een paart secondes goed en daarna timeout error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 22:14
;w jammer, ben benieuwd hoe het gaat met andere bekende sites...
waarschijnlijk allemaal een brief van br :+ n gehad... denk ik zo

Maar goed dat is vechten tegen windmolens... ene site verdwijnt, andere verschijnt

Onder tussen krijgt spotnet nu vleugels, 10 pages erbij in twee dagen ofzo...., hoeveel users zijn dat wel niet van het prog ?

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb de laatste versie van Spotnet geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Payserver van Eweka, alles correct ingevuld en krijg onderstaande foutmelding. Iemand enig idee???

Kan geen verbinding maken met de server.

400 Cannot connect to NNTP server, connect error 10061

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Shaodar schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:58:
hier gaat het ook niet goed met eweka. Probeer spots binnen te halen, gaat een paart secondes goed en daarna timeout error :(
Hier ook dat probleem. Het bijwerken van de spots gaat goed tot ongeveer driekwart en dan geeft hij een time-out. Provider is XSnews.

[edit]
Zul je zien... na een paar keer opnieuw proberen werkt het wel prima! Volgens mij heb ik in de tussentijd het programma wel een keer afgesloten en opnieuw gestart. Helpt dat bij jou misschien ook? Initieel heb ik de eerste regel uit servers.xml vervangen door die russische variant van enkele pagina's terug, maar nu heeft spotnet dat zelf aangepast naar mijn eigen provider.

[ Voor 34% gewijzigd door Mindwalker op 11-02-2011 23:01 ]

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Hier ook maar eens geinstalleerd, maar steeds time-out error....
Tweakdsl :(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

ik heb het ook geinstaleerd, en ik vind geen problemen met spotnet 1.5.30.0. linkt nzb direct door naar Newsleecher, het is even wennen als je FTD gewent bent, maar ja ze krijgen het natuurlijk nu heel druk. of ftd moet een doorstart maken hoop het wel maar dat is even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier 1.5.3
en met astraweb "gewoon" bijna 352.000 spot in de database
Dus ik vermoed dat de providers hier en daar niet 'geschikt' zijn om met spotnet te spelen ...
baasandre schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:08:
[...]
Onder tussen krijgt spotnet nu vleugels, 10 pages erbij in twee dagen ofzo...., hoeveel users zijn dat wel niet van het prog ?
Wat denk je van al die paniekerende tips&trucs of computer! totaal lezers ?
Die vallen in een diep gat ineens, en hun handje moet weer opnieuw worden vastgepakt en begeleid
( één van de downfalls van FTD ... de echte 'noobs' die niet de moeite deden om zelf iets te proberen )

edit :
Te laat .....
http://bit.ly/haeGqg

computer idee heeft het al ontdekt ..... :+

[ Voor 7% gewijzigd door FreshMaker op 12-02-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed inderdaad dat sommige providers hier en daar niet geschikt zijn voor spotnet gezien de reacties.

Dit zou te maken kunnen hebben met hanging connections. In NewsLeecher zie je dat heel goed soms. Wellicht kapt spotnet de connectie met de provider na zoveel seconden af als deze blijft hangen. Als Drazix deze hanging connection misschien kan resetten zoals NewsLeecher dat ook doet, dan zou het time-out euvel misschien verholpen kunnen worden.

Met eweka kreeg ik continue time-outs. Met NewsLeecher is dat ook soms duidelijk te zien. Met hitnews heb ik dit probleem niet. Helaas doet hitnews niet (meer?) aan accountsharing anders had ik dat nu genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb Spotnet even getest, mooi basic programma trouwens. :>

De fundering van Spotnet staat er, maar er kan nog veel worden veranderd in mijn ogen.
Een paar van mijn ideeën voor de Spotnet ideeënbox :P

1. Kan Spotnet ook standaard filters krijgen zoals in FTD, dat onder spelletjes Windows, Playstation of Xbox staat.

2. Valt de interne download client ook te disablen zodat je gewoon de nzb pakt en dan download met je eigen newsreader?

[ Voor 59% gewijzigd door R2-D2 op 12-02-2011 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
FTN ook offline...
Zie: http://www.ftn2day.nl/breinfuckers.pdf

[ Voor 55% gewijzigd door hibbit op 12-02-2011 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Spotnet lijkt het enige legale alternatief...

Al last gehad van Brein?
‘Nee, maar stel dat Brein me weet te vinden: ik kan het programma niet stopzetten, of uit de lucht halen, dus ik kan weinig voor ze betekenen.’

Succes BREIN! En k*t Kuik... het wordt nog een behoorlijke (kippen)kluif om dit offline te krijgen, dus doe vooral je best, dan hebben we voorlopig geen last van jullie! :*)

Bron: http://www.depers.nl/econ...and-Brein-is-Spotnet.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:53:
Bij mij dezelfde Foutmelding als ik een Download wil starten, Kan NZB niet uitpakken.

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
Programma deinstallen, even goed je register cleanen werkte hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Toch ook wel ironisch dat ftd hetzelfde idee had als spotnet (http://forum.ftd.nu/showt...?t=426317&highlight=davoc) onder de naam Davoc maar kennelijk niet genoeg tijd / energie in dit project heeft gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mescalino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2023
Hmm hier werkt het niet.

Kan spots niet updaten!
Details: Geen headers aanwezig. Neem contact op met je provider.

Ik gebruik tweaknews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Lightningusenet heb ik geen problemen en kan gewoon spots ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Voorstel volgende versie:
1- Tonen bestandsnaam en nieuwsgroep(en) (al eerder door andere gevraagd).
Door het tonen van de bestandsnaam en groepen kan op elke willekeurige site gezocht worden.
Het toevoegen van een browser venster naar Binsearch (zoals een vorige versie) hoeft niet.
Als je dit toch wilt doen voeg dan meerdere sites toe en zoek ook in de opgegeven nieuwsgroep(en).
NZBIndex ondersteund een zoekopdracht met meerdere groepen.

2- Het weer mogelijk maken om te zoeken op FTD nummer.
Dit is nog mogelijk met oude FTD nummers. Maar niet met de nieuwere nummers.
Aanvulling: Met versie 1.4.1 word 1423536 wel gevonden en met versie 1.5.11 niet.
Als gezocht word op "Silverchair - Freak Show" zonder " " word deze in beide versies gevonden.
Nieuwere FTD nummers worden ook niet gevonden.

3- Als het voorstel "bereken aantal per filter" word toegevoegd de optie om dit uit te schakelen.
4- De optie om filters te kunnen bewerken (Het aantal standaard filters hoeft van mij niet meer te worden).

[ Voor 12% gewijzigd door qwerty_running op 12-02-2011 05:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46
Ik heb in Spotnet geprobeerd een filter aan te maken op bais van de tag 'Nordic'. De bewuste spot heeft ook de tags 'jackowacko36' en 'just4funteam'. Spotnet maakt hier dan de tag ''jackowacko36just4funteamNordic' van, waardoor alleen de spots die al deze tags hebben worden gefilterd.

Enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:37
Het werkt goed. Kan ik updates gewoon over de vorige versie heenschrijven, of moet ik eerst alles uninstallen en helemaal opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Geen idee hoe het nou kan dat ik niet kan verbinden en elke keer een time-out error krijg op poort 119, 80 en 583
Bij een andere poort krijg ik weer te zien dat de toegang geweigerd wordt... Met dezelfde instellingen in Alt.Binz krijg ik wel gewoon verbinding :S (Tweaknews)

Heb al geprobeerd de firewall uit te zetten maar zonder effect helaas....

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 12-02-2011 08:28 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
Gigagiel schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 01:14:
Toch ook wel ironisch dat ftd hetzelfde idee had als spotnet (http://forum.ftd.nu/showt...?t=426317&highlight=davoc) onder de naam Davoc maar kennelijk niet genoeg tijd / energie in dit project heeft gestoken.
Zoek die post eens op (#962657).
Davoc, gemaakt door Drazic83. Spotnet door Drazix. Toeval? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:10

Magic666

No one's neighbour!

Prima programma!

ff wennen, maar dat was FTD ook.

bijna 352.000 spots. Zit dus wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 07:42:
Het werkt goed. Kan ik updates gewoon over de vorige versie heenschrijven, of moet ik eerst alles uninstallen en helemaal opnieuw beginnen?
Ik kreeg nieuwe versies een aantal keren niet goed werkend zonder te uninstallen.
Je kan wel de settings en de spots die in de map Programdata\spotnet backuppen en na herinstallatie terug zetten zodat je niet helemaal opnieuw hoef te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

werkt goed hier icm Ziggo en Xs news. Wel 1 thread overhouden voor spotnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Is er een mogelijkheid om die irritante autocomplete in het zoekveld uit te schakelen :?
Wat ook een hinderlijk is, is dat het opslaan van een NZB altijd naar mijn desktop gaat. Hij doet dus niets met de locatie van de downloadmap, en hij onthoud ook niet zijn locatie waar hij in dezelfde sessie eerder een NZB heeft opgeslagen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

musicfreak schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 07:37:
Ik heb in Spotnet geprobeerd een filter aan te maken op bais van de tag 'Nordic'. De bewuste spot heeft ook de tags 'jackowacko36' en 'just4funteam'. Spotnet maakt hier dan de tag ''jackowacko36just4funteamNordic' van, waardoor alleen de spots die al deze tags hebben worden gefilterd.

Enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Je kan de filter toevoegen door te zoeken op 'just4funteam' en dan tag aanvinken. Nadat je dit gedaan hebt kan je de filter toevoegen door met de rechtermuisknop op de zoekvak te klikken en dan 'filter toevoegen' te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Koffie schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 09:24:
Wat ook een hinderlijk is, is dat het opslaan van een NZB altijd naar mijn desktop gaat. Hij doet dus niets met de locatie van de downloadmap, en hij onthoud ook niet zijn locatie waar hij in dezelfde sessie eerder een NZB heeft opgeslagen.
Bij mij lukt opslaan ook niet. Ik heb geprobeerd een nzb naar een bestaande folder te downloaden maar daarin staat ie niet. Ook niet op de desktop trouwens. Daarentegen gaat het openen van een nzb prima en aangezien ik toch via newsleecher download kan ik hier ook prima mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
De autocomplete in het zoekveld kan uitgeschakeld worden.
Ga naar het zoekveld, rechtermuisklik, "Suggesties tonen" uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Koffie schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 09:24:
Is er een mogelijkheid om die irritante autocomplete in het zoekveld uit te schakelen :?
Rechtermuisknop op het zoekveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23
Wow, ik heb 2 dagen geleden met wat moeite de toen actuele versie van SpotNet aan de praat gekregen. Ik maak wel gebruik van de russische server om spots op te halen.

Wat vragen m.b.t. de meest recente versie:

1. kun je in de recentste versie gewoon volledig gebruik maken van je eigen usenetprovider? (in mijn geval eweka).
2. Worden de 'reacties' bij een spot nu wel getoond? Ik zie in mijn versie nl wel dat ie die aan t ophalen is en vervolgens zegt ie 'geen reacties'.
3. Wat is bij mensen die eventueel wel hun eigen usenetprovider (kunnen) gebruiken om spots op te halen het aantal spots in de database? Ik gebruik zoals gezegd de russische server nog en ik zie dat er 349.797 spots in de database zitten.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:56
Is het ook mogelijk om een filter aan te maken met een zoek opdracht? Want je kant op poster, formaat etc wel een filter aanmaken.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:39
Just_A_User schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:13:
3. Wat is bij mensen die eventueel wel hun eigen usenetprovider (kunnen) gebruiken om spots op te halen het aantal spots in de database? Ik gebruik zoals gezegd de russische server nog en ik zie dat er 349.797 spots in de database zitten.
Hier gebruik ik XSNews, en heb ik 124.000 spots ongeveer.. Toch wel een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Hari-Bo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:19:
Is het ook mogelijk om een filter aan te maken met een zoek opdracht? Want je kant op poster, formaat etc wel een filter aanmaken.
Ja, zoeken op titel dan rechtermuisknop op het zoekvak dan filter aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Xaero schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:22:
[...]

Hier gebruik ik XSNews, en heb ik 124.000 spots ongeveer.. Toch wel een stuk minder.
Hier supernews en heb 351.211 spots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi programma, heeft zeker een toekomst.

Graag zou ik de opties hebben om spots ouder dan .... te verwijderen.
Optie om tab automatisch te sluiten na het klikken van de download knop.
Optie om niet meer dan ... tabs te openen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:21
ik zie stiekem een toekomst zoals bij serials 2k voor me..
dus decentralized maar ook een IRC channel waar je dan de premade db's van een 300dagen kunt afhalen :D

en deze worden dan op hun beurt verspreid over irc/torrents/..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 19-09 10:56
ulTimaS schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:22:
[...]

Ja, zoeken op titel dan rechtermuisknop op het zoekvak dan filter aanmaken.
Inderdaad, maar misschien is het handig op na een zoekopdracht een plus teken erin te zetten zodat je er een filter van kan maken. Want al wil je een filter van een user moet je het plus teken gebruiken.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Just_A_User schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:13:
Ik heb spotnet net even geïnstalleerd, en heb met Lightning Usenet ca 348.000 spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 07:51
Xaero schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:22:
[...]

Tip voor jouw, gebruik 1 x de russische server(news.neva.ru, zonder login),
update je database en sluit spotnet af,
ga dan naar het database bestand (windows 7: C:\ProgramData\Spotnet),
hernoem het bestand news.neva.ru.spots naar reader.xsnews.nl.spots
en dan heb je gewoon 350000+- spots! de nieuwste spots haalt xsnews wel gewoon goed binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

qwerty_running schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:06:
De autocomplete in het zoekveld kan uitgeschakeld worden.
Ga naar het zoekveld, rechtermuisklik, "Suggesties tonen" uitvinken.
Top, dankjewel!

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
incomer schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:51:
Tip voor jouw, gebruik 1 x de russische server(news.neva.ru, zonder login),
news2... :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik zou graag me mening willen geven over spotnet maar helaas krijg ik spotnet niet werkend.

Installeren geen probleem maar als ik hem opstaat voor de eerste keer komt dit op maar zie ik het programma zich minimaliseren en zie ik het niet meer maar het draait wel mee ik me taakbeheer.

Weet iemand wat ik moet doen?

MVG oranjevan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Laatst online: 05-09-2020
Even mijn complimenten uitspreken aan Drazix.
Was is Spotnet een geweldig programma!
Gebruik het nu al 1,5 maand en werkt aardig maar is vooral veelbelovend.
De laatste versie 1.5 werkt hier goed.

Wat ik nog mis is een mogelijkheid om populariteit van een spot te zien.
Is dit technisch te realiseren?

Verder denk ik dat het tijd is voor een PayPal knop in het programma
of in de OP. Want zoveel werk wil ik en waarschijnlijk meer personen graag belonen met een donatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fivepack
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 09:22
Misschien zie ik het over het hoofd, maar is er binnen Spotnet de mogelijkheid om net als bij FTD een watchlist te gebruiken? Of moet ik nu elke spot die ik wil hebben, direct downloaden.

Buiten dat vind ik het een fantastisch progje

[ Voor 11% gewijzigd door fivepack op 12-02-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag dan, ondersteunt spotnet ook IPV6 ? Ik maak gebruik van de gratis ipv6 server ( xsnews), kan ik die ook instellen bij spotnet ? Mijn huidige provider is ziggo, maar die retentie is niet echt om over naar huis te schrijven. Bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
I-Michiel schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:24:
Even mijn complimenten uitspreken aan Drazix.
- knip -
Verder denk ik dat het tijd is voor een PayPal knop in het programma of in de OP.
Want zoveel werk wil ik en waarschijnlijk meer personen graag belonen met een donatie.
Hoe goed de bedoeling ook is, denk ik niet dat Drazix dat gaat doen

Hij is gesteld op zijn 'privacy' en nu al zeker
Eerder las ik al dat hij via een proxy / anonieme vpn posts maakt ( hier en elders )
en dat hij op diverse fora onder andere namen actief is
( waar ik hem voor een groot deel gelijk in geef ! )

dus een "papertrail" opzetten lijkt me niet dat dat een logische beslissing is
< ik zou er btw wel gebruik van maken, en hem 'bedanken' >

[ Voor 21% gewijzigd door FreshMaker op 12-02-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:57
''ftn is ook offline gegaan op dit moment na aanleiding van het vonis van brein tegen ftd''

''brief''

Geachte heer *********,

Stichting BREIN treedt op tegen piraterij van entertainment content (muziek, film, computerspellen en andere interactieve software) namens recht- en belanghebbenden zoals auteurs, uitvoerende kunstenaars, uitgevers, producenten en distributeurs. Tezamen vertegenwoordigen deze rechthebbenden wereldwijd het leeuwendeel van de intellectuele eigendomsrechten op entertainment content.

Wij hebben u, in verband met uw website http://www.ftn2day.nl <http://www.ftn2day.nl/> , vandaag per aangetekende en reguliere post een schrijven doen toekomen. Volledigheidshalve sturen wij u hierbij een kopie van de betreffende brief, deze vindt u in de bijlage. Voor nadere informatie verwijs ik u graag naar de inhoud van de brief.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Stichting BREIN

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Sinds de laatste versie (1.5.30) krijg ik zoals anderen best vaak de melding "Kan NZB niet uitpakken".
Heb al diverse malen gedeinstalleerd, register gecleaned en db verwijderd. Toch blijft die melding regelmatig opduiken.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
jagermeister schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:12:
Sinds de laatste versie (1.5.30) krijg ik zoals anderen best vaak de melding "Kan NZB niet uitpakken".
Heb al diverse malen gedeinstalleerd, register gecleaned en db verwijderd. Toch blijft die melding regelmatig opduiken.
Had ik ook, ik ben weer terug naar 1.5.20 en geen centje pijn meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
@gameunit: Spotnet ondersteund IPv6.
De IPv6 server newszilla6.xs4all.nl via poort 119 werkt.
De IPv6 server van XS News heeft echter geen headers.
Wat wel werkt is de headers ophalen via news2.neva.ru en downloaden via de IPv6 XS News server.

Als je geluk hebt werkt:
code:
1
2
3
4
5
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2"/>
  <Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
De gebruikersnaam + wachtwoord voor IPv6 XS News nog invullen.
De server news2.neva.ru heeft geen gebruikersnaam + wachtwoord nodig.
Om berichten/spots te kunnen plaatsen is nog een andere uploadserver nodig.

Als dit niet werkt in spotnet news2.neva.ru met poort 119 instellen, headers downloaden, Spotnet sluiten,
news.neva.ru.spots kopieren en hernoemen tot reader.ipv.xsnews.nl.spots en servers.xml aanpassen.
code:
1
2
3
4
5
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2"/>
  <Server Type="Uploads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
De gebruikersnaam van de IPv6 XS News server nog invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Hier 103.091 spots met Ziggo. De recentste spots zijn van 2 minuten geleden. Retentie van Ziggo is een maand.. Daarom zie ik toch niet alle spots?

@hieronder, ja dat dacht ik al en ik wilde alleen even bevestiging. bedankt :)

[ Voor 21% gewijzigd door HaTe op 12-02-2011 14:40 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Je noemt het zelf al. Dit komt door de retentie van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwerty_running schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:21:
Wat wel werkt is de headers ophalen via news2.neva.ru en downloaden via de IPv6 XS News server.

Als je geluk hebt werkt:
code:
1
2
3
4
5
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Als dit niet werkt in spotnet news2.neva.ru met poort 119 instellen, headers downloaden, Spotnet sluiten,
news.neva.ru.spots kopieren en hernoemen tot reader.ipv.xsnews.nl.spots en servers.xml aanpassen.
code:
1
2
3
4
5
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Uploads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
De gebruikersnaam van de IPv6 XS News server nog invullen.
Bedankt voor je bericht. Inderdaad met news2.neva.ru kan ik mijn spots helemaal bijwerken. Echter als ik een nzb wil downloaden, krijg ik de melding: Kan geen verbinding maken, authenticatie verplicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Vul ook de gebruikersnaam en wachtwoord in van de XS News server.

[ Voor 42% gewijzigd door qwerty_running op 12-02-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Nou, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik heb alle waardering voor de maker van dit programma. Maar voor mij werkt het absoluut niet. Niks als foutmeldingen. Maak overigens verbinding via Eweka.

-Kanspot niet ophalen
-Kan geen verbinding maken met de server; er is een timeout opgetreden.
-Kan nzb niet uitpakken!

Dus voor mij niet werkbaar. Wat ik heel jammer vind, want het ziet er verder goed, en zeer belovend uit.

Wat heb ik gedaan:

Reeds 3 versie's geinstalleerd. Vanmorgen uninstalled, gecleand (Ccleaner en ander) en vervolgens weer 1.5.30.0 geinstalleerd. Kon vervolgens via Eweka geen headers ophalen. Timeout geloof ik. Toen de truuk met de ....ru news-server en weer via Eweka. Dit ging goed (wel weer een foutmelding). Vervolgens een spot openen en proberen de nzb te downloaden. En weer: "kan nzb niet uitpakken!" Pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap eerlijk gezegd de problemen niet die hier gemeld worden.
Heb het nu voor 5 mensen geinstalleerd en alles werkt meteen.

Zeer goed programma !
Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

grun93 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:17:
[...]

Had ik ook, ik ben weer terug naar 1.5.20 en geen centje pijn meer.
Die versie heb ik nooit gehad, dus ben terug gegaan naar 1.5, maar ook daar heb ik er nu ineens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:20:
Hallo ik zou graag me mening willen geven over spotnet maar helaas krijg ik spotnet niet werkend.

Installeren geen probleem maar als ik hem opstaat voor de eerste keer komt dit op maar zie ik het programma zich minimaliseren en zie ik het niet meer maar het draait wel mee ik me taakbeheer.

Weet iemand wat ik moet doen?

MVG oranjevan
Hier heb ik ook last van,krijg geeneens de kans om iets aan de instellingen te veranderen.
Frameworks is automatisch geinstalleerd.
Als ik Spotnet start, zie ik in een flits de instellingen voorbijkomen en dan weg.
Alleen via taakbeheer uit te schakelen dan

Groeten rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Ik vind het een heerlijk programma en zeker een waardige vervanger voor FTD. Dit project ga ik zeker volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:15:
[...]

Zet hem op 19, je hebt er 1 nodig voor spotnet zelf.
Fijn dat het programma opeens zo populair is, maar dit soort vragen die al tig keer behandeld zijn nu steeds weer naar voren komen irriteerd wel.
Ja dat heb ik dus gedaan en geeft de melding nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Ik heb spotnet zojuist geinstalleerd en het ziet er heel goed uit! Ik vrees dat FTD binnenkort toch echt op zwart gaat :'( dus we hebben dit hard nodig. Ik denk echt dat dit heel groot gaat worden!

[ Voor 29% gewijzigd door westergas op 12-02-2011 13:18 . Reden: domme vraag ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony32
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2024
Hoe zit dat met bestandsnaam? Waar kan ik die vinden in spotnet? Voor het geval de downloadknop niet meer werkt en ik een nzb moet gaan zoeken.
Wat ik aan ftd fijn vond en hier mis is alleen nieuwe spots tonen in alfabetische volgorde. Of zie ik iets over het hoofd?
Verder lijkt mij dit een prima alternatief voor ftd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Zijn er gebruikers, die met een Eweka abbo dit programma wel goed hebben werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankieV schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:26:
Zijn er gebruikers, die met een Eweka abbo dit programma wel goed hebben werken?
Voor eweka inloggen op sslreader.eweka.nl poort: 563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwerty_running schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:32:
Vul ook de gebruikersnaam en wachtwoord in van de XS News server.
Wacht ff, ik snap het al. Waar moet ik die code precies inzetten ? Bij C:/ProgramFiles/Spotnet, en dan de spotnet.exe bewerken met kladblok toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

tony32 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:19:
Hoe zit dat met bestandsnaam? Waar kan ik die vinden in spotnet? Voor het geval de downloadknop niet meer werkt en ik een nzb moet gaan zoeken.
Wat ik aan ftd fijn vond en hier mis is alleen nieuwe spots tonen in alfabetische volgorde. Of zie ik iets over het hoofd?
Verder lijkt mij dit een prima alternatief voor ftd. _/-\o_
bewerken--->downloadknop--->nzb openen/opslaan

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Geinstalleerd. Bij downloaden van de spots krijg ik op 25% regelmatig de timeout-melding. Zowel bij SSL als normaal (Eweka).

Verwijderd.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Laatst online: 14-02-2024
qwerty_running schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:21:

Als je geluk hebt werkt:
code:
1
2
3
4
5
<Spotnet>
</Spotnet>
Dit wil mij niet lukken. Ik doe nu het 2de maniertje alleen zou ik liever deze manier doen. Ik vul precies hetzelfde in servers.xml (wat dus ik Programm Data staat) maar als ik dan alles heb ingevuld (dus ook me XS News wachtwoord en username) en ik start Spotnet op dan vraagt die meteen of ik de spots wil binnen halen met XS News terwijl ik ze dus wil binnen halen met die news2.neva.ru. Misschien is het handig om in volgende versie zo te doen dat je kan kiezen waarmee de spots kan op kan ophalen (headers dus) en waarmee je wilt downloaden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:28
FrankieV schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:48:
Nou, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik heb alle waardering voor de maker van dit programma. Maar voor mij werkt het absoluut niet. Niks als foutmeldingen. Maak overigens verbinding via Eweka.

-Kanspot niet ophalen
-Kan geen verbinding maken met de server; er is een timeout opgetreden.
-Kan nzb niet uitpakken!

Dus voor mij niet werkbaar. Wat ik heel jammer vind, want het ziet er verder goed, en zeer belovend uit.

Wat heb ik gedaan:

Reeds 3 versie's geinstalleerd. Vanmorgen uninstalled, gecleand (Ccleaner en ander) en vervolgens weer 1.5.30.0 geinstalleerd. Kon vervolgens via Eweka geen headers ophalen. Timeout geloof ik. Toen de truuk met de ....ru news-server en weer via Eweka. Dit ging goed (wel weer een foutmelding). Vervolgens een spot openen en proberen de nzb te downloaden. En weer: "kan nzb niet uitpakken!" Pffff.
Same here.

De combinatie spotnet/eweka/sabnzb op mijn nasje werkt absoluut niet. Spots downloaden gaat goed, spots openen soms wat minder (time out error).
Als ik dan uiteindelijk de NZB in mijn map van de NAS heb gedropped, begint mijn nasje netjes te downloaden.
Echter als ik dan nogmaals een andere NZB in dezelfde map opsla, krijg ik de melding: 502 error, authentication failed.

Het was zelfs zo erg dat ik maar mijn router heb gereset, omdat ik anders niet meer via mijn nas/sabnzb op eweka kon komen.
Verder lijkt het me een prima programma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:27:
[...]

Voor eweka inloggen op sslreader.eweka.nl poort: 563
Werkt ook niet: Fout bij het ophalen van de headers......enz........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdboy1983 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:00:
''ftn is ook offline gegaan op dit moment na aanleiding van het vonis van brein tegen ftd''

''brief''

Geachte heer *********,
.............
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Stichting BREIN
Je kunt er gif op innemen dat iemand van BREIN hier ook met een fake accountje actief is.
Aan de brief te zien was dit ook het geval op het FTN forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En alweer een nieuwe versie: 1.5.6. Iedereen die:

- Timeouts
- Handtekening ongeldig
- Kan NZB niet uitpakken

of andere problemen had: even controleren of het nu definitief opgelost is in deze versie. Zoniet, graag even:

- Provider
- SSL / Geen SSL
- Exacte foutmelding
- Spot titel (als de handtekening niet klopt)

vermelden! Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:30:
[...]

Wacht ff, ik snap het al. Waar moet ik die code precies inzetten ? Bij C:/ProgramFiles/Spotnet, en dan de spotnet.exe bewerken met kladblok toch ?
Edit: Het is gelukt. Heb nu 394.934 spots in mijn database. Ik haal ze binnen met news2.neva.ru, maar download ze via de IPv6 XS News server.

Querty_running, je bent mijn held. Harstikke bedankt !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fivepack
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 09:22
@Drazix,

nieuwe versie zojuist getest, nu inderdaad geen timeouts meer op eweka! Super!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Clean geinstalleerd en binnehalen van de spots gaat nu prima!
Krijg alleen nog steeds de foutmelding bij het opslaan van de NZB:

Kan NZB niet uitpakken!

Ik gebruik overigens de downloadfunctie niet. Sla de NZB rechtstreeks op, op de NAS en NzbGet download deze automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:01:
En alweer een nieuwe versie: 1.5.6. Iedereen die:

- Timeouts
- Handtekening ongeldig
- Kan NZB niet uitpakken

of andere problemen had: even controleren of het nu definitief opgelost is in deze versie. Zoniet, graag even:

- Provider
- SSL / Geen SSL
- Exacte foutmelding

Kreeg hier net wel een timeout tijdens het openen van een spot (eBook: Lee Child - Lokaas). Nog een keer geprobeerd, ging toen wel goed.
Download gaf eerst ook een timeout, daarna ging het wel. En dat alles met xsnews.

Een groter probleem zoals ik gister ontdekte, ik gebruik mijn eigen SABnzbd, en skip dubbele downloads. Spotnet download nzb's altijd als upload.nzb. Met andere woorden, downloaden werkt nooit, of ik moet steeds upload.nzb weggooien.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axestream
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-04 18:29
FrankieV schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:15:
Clean geinstalleerd en binnehalen van de spots gaat nu prima!
Krijg alleen nog steeds de foutmelding bij het opslaan van de NZB:

Kan NZB niet uitpakken!

Ik gebruik overigens de downloadfunctie niet. Sla de NZB rechtstreeks op, op de NAS en NzbGet download deze automatisch.
Welke versie gebruik je? Versie 1.5.6 is net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Filter Film bevat nog steeds de ebooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
axestream schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:20:
[...]

Welke versie gebruik je? Versie 1.5.6 is net uit.
Ja, sorry natuurlijk de nieuwe versie 1.5.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met uitpakken NZB in versie 1.5.60 lijkt nog niet opgelost.

Ook kan ik in deze versie nog steeds geen berichten plaatsen bij een post.
Ik heb al gelezen dat dit heeft te maken met het kunnen versturen van tekstberichten naar je usenetprovider. In mijn geval Tele2/Tweaknews. Is dat op te lossen/te omzeilen?

EDIT: Eerder vandaag Spotnet 1.5.40 aangemeld in Spotnet. Ik zie nu berichten bij mijn spot. Het laden hiervan duurt wel erg lang (al 10 minuten aan het laden nu) . Ik kan helaas (nog) niet reageren op de berichten bij mijn eigen spot.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:02:
[...]

Edit: Het is gelukt. Heb nu 394.934 spots in mijn database. Ik haal ze binnen met news2.neva.ru, maar download ze via de IPv6 XS News server.

Querty_running, je bent mijn held. Harstikke bedankt !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hoe is het jouw dan gelukt? Want mij lukt dat nog steeds niet :(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:24:
Probleem met uitpakken NZB in versie 1.5.60 lijkt nog niet opgelost.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:01:
even controleren of het nu definitief opgelost is in deze versie. Zoniet, graag even:

- Provider
- SSL / Geen SSL
- Exacte foutmelding

Misschien is het handiger als hier gehoor aan wordt gegeven i.p.v. alleen te melden dat iets het nog steeds niet doet ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Versie 1.5.6.0
Geen SSL
Eweka

Oke volgende fout: resumeeee:

1. Kan NZB niet uitpakken!
2. Kanspot niet ophalen: Handtekening is niet correct.
http://www.binsearch.info...RN_customNL-TheCompanyMen

Deze spots doen het via FTD / Binsearch wel gewoon.

[ Voor 21% gewijzigd door FrankieV op 12-02-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Nakebod schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:20:
[...]

Kreeg hier net wel een timeout tijdens het openen van een spot (eBook: Lee Child - Lokaas). Nog een keer geprobeerd, ging toen wel goed.
Download gaf eerst ook een timeout, daarna ging het wel. En dat alles met xsnews.

Een groter probleem zoals ik gister ontdekte, ik gebruik mijn eigen SABnzbd, en skip dubbele downloads. Spotnet download nzb's altijd als upload.nzb. Met andere woorden, downloaden werkt nooit, of ik moet steeds upload.nzb weggooien.
heb net even gekeken, maar ik krijg gewoon de spotnaam.nzb, knikker die in mn sabnzbd nzb map en gas!

@Drazix tijd voor een bug/feature-trackertje? :P

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mickroz schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:35:
[...]

heb net even gekeken, maar ik krijg gewoon de spotnaam.nzb, knikker die in mn sabnzbd nzb map en gas!

@Drazix tijd voor een bug/feature-trackertje? :P
Als je NZB's openen/opslaan kiest wel, maar als je kiest voor downloaden niet.
En ja, die kan ik wel in een NZB watchmap gooien, maar direct naar SABnzbd is natuurlijk makkelijker :+

[ Voor 12% gewijzigd door Nakebod op 12-02-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

KillerBee schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:31:
[...]

Misschien is het handiger als hier gehoor aan wordt gegeven i.p.v. alleen te melden dat iets het nog steeds niet doet ;)
Je hebt gelijk
  • Versie: 1.5, 1.5.30 en 1.5.60
  • Provider: eu.news.astraweb.com
  • SSL: Geen SSL
  • Foutmelding: Kan NZB niet uitpakken!
  • Spot titel: Gullivers.Travels.2010

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 12-02-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar de laatste versie te downloaden is??

Groeten,
Marja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Nakebod schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:39:
[...]

Als je NZB's openen/opslaan kiest wel, maar als je kiest voor downloaden niet.
En ja, die kan ik wel in een NZB watchmap gooien, maar direct naar SABnzbd is natuurlijk makkelijker :+
Downloaden is voor Spotnet zelf, Openen en Opslaan werken hier goed met SABnzbd.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Zombymario schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:34:
[...]

Dit wil mij niet lukken. Ik doe nu het 2de maniertje alleen zou ik liever deze manier doen. Ik vul precies hetzelfde in servers.xml (wat dus ik Programm Data staat) maar als ik dan alles heb ingevuld (dus ook me XS News wachtwoord en username) en ik start Spotnet op dan vraagt die meteen of ik de spots wil binnen halen met XS News terwijl ik ze dus wil binnen halen met die news2.neva.ru. Misschien is het handig om in volgende versie zo te doen dat je kan kiezen waarmee de spots kan op kan ophalen (headers dus) en waarmee je wilt downloaden.
Dit wil mij nog steeds niet lukken (ik las wel dat game_unit het is gelukt). Kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, helemaal overheen gekeken!

Groeten,
Marja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zombymario schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:27:
[...]

Hoe is het jouw dan gelukt? Want mij lukt dat nog steeds niet :(
Kiezen voor de 2e manier van querty_running (zie paar posts boven me). Daarna even de servers.xml aanpassen en je header server via ru server laten gaan. De downloads via ipv6 doen. Opslaan en klaar.

man oh man, wat ben ik hier blij mee. Goede vervanger voor FTD. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mickroz schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:49:
[...]

Downloaden is voor Spotnet zelf, Openen en Opslaan werken hier goed met SABnzbd.
Downloaden is ook voor SABnzbd :+
En ja, spotnet heeft ook een eigen interne sabnzbd, maar die gebruik ik niet. Ik gebruik mijn eigen SABnzbd die op mijn NAS draait (Via settings.xml).
Ik denk ook dat als je in de "spotnet" [url=http://localhost:8090/]SABnzbd[/url] de optie "Prevent Duplicate Downloads: Skip a job if a backed-up .nzb with the same name exists." aanzet, hij net zo goed niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:54

lordsnow

I know nothing

Net Spotnet 1.5 geinstalleerd op Win7 64-bit UK. Server ingesteld en krijg keurig een lange lijst met spots.

Het volgende merk ik gelijk op:
1. spots gaan echt ver terug, wel tot 21 Okt 2009. Aangezien de server retention maar iets van 400 dagen is, zou alles ouder dan 400 dagen wel weggefiltered mogen worden.
2. in de Overzicht lijst mis ik een kolom welk de grote van de downloads weergeeft.

Na een half uurtje spelen met Spotnet:
3. rangschikken wanneer je rechtsklikt op de Voortgang kolom werkt niet goed. Rechtsklik > Omhoog, gaat dan van plek 11 naar plek 5 bijvoorbeeld. Nog een keer Rechstklikken op de kolom Voortgang > Omhoog, gaat dan van plek 5 terug naar plek 11. Rechtsklikken op de andere kollomen, dan gaat het wel goed.
4. rangschikken lijkt niet te werken. Oftewel, ongeacht hoe items gerangschikt zijn, Spotnet gebruikt een andere interne volgorde om deze te downloaden.
5. Het is niet mogelijk om een max download snelheid in te stellen. Online gamen en via Spotnet downloaden gaat dus niet samen.
6. Spotnet.exe gebruikt 360 MB geheugen + SABnzbd 57MB = 420 MB. Ter vergelijking, NewsBin Pro gebruikt hier 72MB.
7. Het is niet mogelijk om tekst te copy&pasten vanuit Spotnet.

Foutmeldingen:
- versie 1.5
- LightningUsenet.com
- Geen SSL
- Kan NZB niet uitpakken / handtekening klopt niet
- verschillende titels

Feature Requests:
- server retention instellen
- max download snelheid instellen
- op tabblad Overzicht een extra kolom dat de download grote weergeeft per titel
- tekst kunnen copy&pasten vanuit Spotnet
- meer uitgebreide foutmeldingen. "Mislukt" zegt niet zoveel.Is het downloaden mislukt? Is het uitpakken mislukt?

[ Voor 76% gewijzigd door lordsnow op 12-02-2011 17:22 . Reden: Feature Requests toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Verzoek indien mogelijk:

Kiezen bij instellingen van een default map voor opslaan van NZB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheugengebruik lijkt elke volgende versie toe te nemen. Zit inmiddels op 370 mb. Inclusief een download (SABnzb) zelfs op 400. Dat is aan de forse kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:56:
[...]

Kiezen voor de 2e manier van querty_running (zie paar posts boven me). Daarna even de servers.xml aanpassen en je header server via ru server laten gaan. De downloads via ipv6 doen. Opslaan en klaar.

man oh man, wat ben ik hier blij mee. Goede vervanger voor FTD. _/-\o_
Het werkt nog steeds niet. Hij blijft via XS News binnen halen. Kan je me precies uitleggen hoe het werkt?

Dit is me servers.xml (ik gebruik nu Newszilla):

<Spotnet>
<Server Type="Downloads" Server="newszilla6.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="newszilla6.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Wat doe ik verkeerd?

JAAAAAH! Het is gelukt!!!!!! Ik heb eerst alle .spot-bestanden verwijderd. Daarna heb ik via news2.neva.ru alle spots gedownload. Toen heb ik Spotnet gesloten en news2.neva.ru.spot hernoemd naar newszilla.xsall.nl.spot (voor als je met newszilla werkt). Toen heb ik servers.xml geopent met kladblok en heb ik dit erin gezet:

code:
1
2
3
4
5
<Spotnet>
  <Server Type="Downloads" Server="newszilla6.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="newszilla6.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

En nu update die dus met news2.neva.ru en download die met newszilla!

[ Voor 59% gewijzigd door Zombymario op 12-02-2011 15:32 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 48 Laatste