Och, er zijn de laatste 24 uur ook pas 3 updates geweest.......Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:24:
Verder is het echt een mooi programma! Hoop dat er snel wat updates voor komen

Verwijderd
Och, er zijn de laatste 24 uur ook pas 3 updates geweest.......Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:24:
Verder is het echt een mooi programma! Hoop dat er snel wat updates voor komen
Werkt nog steeds niet, reboot, update naar 1.5.30.0. Blijft hetzelfde...Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:00:
[...]
Laatste versie even installeren: http://twitter.com/spotned.
double-g schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:29:
...... en het sluiten van ftn.
Hier ook dat probleem. Het bijwerken van de spots gaat goed tot ongeveer driekwart en dan geeft hij een time-out. Provider is XSnews.Shaodar schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:58:
hier gaat het ook niet goed met eweka. Probeer spots binnen te halen, gaat een paart secondes goed en daarna timeout error
[ Voor 34% gewijzigd door Mindwalker op 11-02-2011 23:01 ]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Wat denk je van al die paniekerende tips&trucs of computer! totaal lezers ?baasandre schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:08:
[...]
Onder tussen krijgt spotnet nu vleugels, 10 pages erbij in twee dagen ofzo...., hoeveel users zijn dat wel niet van het prog ?
[ Voor 7% gewijzigd door FreshMaker op 12-02-2011 00:12 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door R2-D2 op 12-02-2011 01:22 ]
[ Voor 55% gewijzigd door hibbit op 12-02-2011 00:32 ]
Verwijderd
Programma deinstallen, even goed je register cleanen werkte hier prima.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:53:
Bij mij dezelfde Foutmelding als ik een Download wil starten, Kan NZB niet uitpakken.
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
[ Voor 12% gewijzigd door qwerty_running op 12-02-2011 05:37 ]
[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 12-02-2011 08:28 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Zoek die post eens op (#962657).Gigagiel schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 01:14:
Toch ook wel ironisch dat ftd hetzelfde idee had als spotnet (http://forum.ftd.nu/showt...?t=426317&highlight=davoc) onder de naam Davoc maar kennelijk niet genoeg tijd / energie in dit project heeft gestoken.
Verwijderd
Ik kreeg nieuwe versies een aantal keren niet goed werkend zonder te uninstallen.grun93 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 07:42:
Het werkt goed. Kan ik updates gewoon over de vorige versie heenschrijven, of moet ik eerst alles uninstallen en helemaal opnieuw beginnen?
Tijd voor een nieuwe sig..
Je kan de filter toevoegen door te zoeken op 'just4funteam' en dan tag aanvinken. Nadat je dit gedaan hebt kan je de filter toevoegen door met de rechtermuisknop op de zoekvak te klikken en dan 'filter toevoegen' te selecteren.musicfreak schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 07:37:
Ik heb in Spotnet geprobeerd een filter aan te maken op bais van de tag 'Nordic'. De bewuste spot heeft ook de tags 'jackowacko36' en 'just4funteam'. Spotnet maakt hier dan de tag ''jackowacko36just4funteamNordic' van, waardoor alleen de spots die al deze tags hebben worden gefilterd.
Enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Bij mij lukt opslaan ook niet. Ik heb geprobeerd een nzb naar een bestaande folder te downloaden maar daarin staat ie niet. Ook niet op de desktop trouwens. Daarentegen gaat het openen van een nzb prima en aangezien ik toch via newsleecher download kan ik hier ook prima mee leven.Koffie schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 09:24:
Wat ook een hinderlijk is, is dat het opslaan van een NZB altijd naar mijn desktop gaat. Hij doet dus niets met de locatie van de downloadmap, en hij onthoud ook niet zijn locatie waar hij in dezelfde sessie eerder een NZB heeft opgeslagen.
Rechtermuisknop op het zoekveld.Koffie schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 09:24:
Is er een mogelijkheid om die irritante autocomplete in het zoekveld uit te schakelen
Wat ook een hinderlijk is, is dat het opslaan van een NZB altijd naar mijn desktop gaat. Hij doet dus niets met de locatie van de downloadmap, en hij onthoud ook niet zijn locatie waar hij in dezelfde sessie eerder een NZB heeft opgeslagen.
Och ja, je moet toch wat he.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Hier gebruik ik XSNews, en heb ik 124.000 spots ongeveer.. Toch wel een stuk minder.Just_A_User schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:13:
3. Wat is bij mensen die eventueel wel hun eigen usenetprovider (kunnen) gebruiken om spots op te halen het aantal spots in de database? Ik gebruik zoals gezegd de russische server nog en ik zie dat er 349.797 spots in de database zitten.
Ja, zoeken op titel dan rechtermuisknop op het zoekvak dan filter aanmaken.Hari-Bo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:19:
Is het ook mogelijk om een filter aan te maken met een zoek opdracht? Want je kant op poster, formaat etc wel een filter aanmaken.
Hier supernews en heb 351.211 spotsXaero schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:22:
[...]
Hier gebruik ik XSNews, en heb ik 124.000 spots ongeveer.. Toch wel een stuk minder.
Verwijderd
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Inderdaad, maar misschien is het handig op na een zoekopdracht een plus teken erin te zetten zodat je er een filter van kan maken. Want al wil je een filter van een user moet je het plus teken gebruiken.ulTimaS schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:22:
[...]
Ja, zoeken op titel dan rechtermuisknop op het zoekvak dan filter aanmaken.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik heb spotnet net even geïnstalleerd, en heb met Lightning Usenet ca 348.000 spots.Just_A_User schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:13:
3. Wat is bij mensen die eventueel wel hun eigen usenetprovider (kunnen) gebruiken om spots op te halen het aantal spots in de database? Ik gebruik zoals gezegd de russische server nog en ik zie dat er 349.797 spots in de database zitten.
Tip voor jouw, gebruik 1 x de russische server(news.neva.ru, zonder login),Xaero schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:22:
[...]
Hier gebruik ik XSNews, en heb ik 124.000 spots ongeveer.. Toch wel een stuk minder.
Top, dankjewel!qwerty_running schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:06:
De autocomplete in het zoekveld kan uitgeschakeld worden.
Ga naar het zoekveld, rechtermuisklik, "Suggesties tonen" uitvinken.
Tijd voor een nieuwe sig..
news2...incomer schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:51:
Tip voor jouw, gebruik 1 x de russische server(news.neva.ru, zonder login),
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door fivepack op 12-02-2011 11:28 ]
Verwijderd
Hoe goed de bedoeling ook is, denk ik niet dat Drazix dat gaat doenI-Michiel schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:24:
Even mijn complimenten uitspreken aan Drazix.
- knip -
Verder denk ik dat het tijd is voor een PayPal knop in het programma of in de OP.
Want zoveel werk wil ik en waarschijnlijk meer personen graag belonen met een donatie.
[ Voor 21% gewijzigd door FreshMaker op 12-02-2011 11:41 ]
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Had ik ook, ik ben weer terug naar 1.5.20 en geen centje pijn meer.jagermeister schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:12:
Sinds de laatste versie (1.5.30) krijg ik zoals anderen best vaak de melding "Kan NZB niet uitpakken".
Heb al diverse malen gedeinstalleerd, register gecleaned en db verwijderd. Toch blijft die melding regelmatig opduiken.
1
2
3
4
5
| <Spotnet> <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2"/> <Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> </Spotnet> |
1
2
3
4
5
| <Spotnet> <Server Type="Headers" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2"/> <Server Type="Uploads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> </Spotnet> |
[ Voor 21% gewijzigd door HaTe op 12-02-2011 14:40 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Bedankt voor je bericht. Inderdaad met news2.neva.ru kan ik mijn spots helemaal bijwerken. Echter als ik een nzb wil downloaden, krijg ik de melding: Kan geen verbinding maken, authenticatie verplichtqwerty_running schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:21:
@gameunit: Spotnet ondersteund IPv6.
De IPv6 server newszilla6.xs4all.nl via poort 119 werkt.
De IPv6 server van XS News heeft echter geen headers.
Wat wel werkt is de headers ophalen via news2.neva.ru en downloaden via de IPv6 XS News server.
Als je geluk hebt werkt:code:De gebruikersnaam + wachtwoord voor IPv6 XS News nog invullen.
1 2 3 4 5 <Spotnet> <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2"/> <Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> </Spotnet>
De server news2.neva.ru heeft geen gebruikersnaam + wachtwoord nodig.
Om berichten/spots te kunnen plaatsen is nog een andere uploadserver nodig.
Als dit niet werkt in spotnet news2.neva.ru met poort 119 instellen, headers downloaden, Spotnet sluiten,
news.neva.ru.spots kopieren en hernoemen tot reader.ipv.xsnews.nl.spots en servers.xml aanpassen.
code:De gebruikersnaam van de IPv6 XS News server nog invullen.
1 2 3 4 5 <Spotnet> <Server Type="Headers" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2"/> <Server Type="Uploads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> </Spotnet>
[ Voor 42% gewijzigd door qwerty_running op 12-02-2011 12:34 ]
Verwijderd
Die versie heb ik nooit gehad, dus ben terug gegaan naar 1.5, maar ook daar heb ik er nu ineens last van.grun93 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:17:
[...]
Had ik ook, ik ben weer terug naar 1.5.20 en geen centje pijn meer.
Verwijderd
Hier heb ik ook last van,krijg geeneens de kans om iets aan de instellingen te veranderen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:20:
Hallo ik zou graag me mening willen geven over spotnet maar helaas krijg ik spotnet niet werkend.
Installeren geen probleem maar als ik hem opstaat voor de eerste keer komt dit op maar zie ik het programma zich minimaliseren en zie ik het niet meer maar het draait wel mee ik me taakbeheer.
Weet iemand wat ik moet doen?
MVG oranjevan
Verwijderd
Ja dat heb ik dus gedaan en geeft de melding nog steeds.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:15:
[...]
Zet hem op 19, je hebt er 1 nodig voor spotnet zelf.
Fijn dat het programma opeens zo populair is, maar dit soort vragen die al tig keer behandeld zijn nu steeds weer naar voren komen irriteerd wel.
[ Voor 29% gewijzigd door westergas op 12-02-2011 13:18 . Reden: domme vraag ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Voor eweka inloggen op sslreader.eweka.nl poort: 563FrankieV schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:26:
Zijn er gebruikers, die met een Eweka abbo dit programma wel goed hebben werken?
Verwijderd
Wacht ff, ik snap het al. Waar moet ik die code precies inzetten ? Bij C:/ProgramFiles/Spotnet, en dan de spotnet.exe bewerken met kladblok toch ?qwerty_running schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:32:
Vul ook de gebruikersnaam en wachtwoord in van de XS News server.
bewerken--->downloadknop--->nzb openen/opslaantony32 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:19:
Hoe zit dat met bestandsnaam? Waar kan ik die vinden in spotnet? Voor het geval de downloadknop niet meer werkt en ik een nzb moet gaan zoeken.
Wat ik aan ftd fijn vond en hier mis is alleen nieuwe spots tonen in alfabetische volgorde. Of zie ik iets over het hoofd?
Verder lijkt mij dit een prima alternatief voor ftd.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dit wil mij niet lukken. Ik doe nu het 2de maniertje alleen zou ik liever deze manier doen. Ik vul precies hetzelfde in servers.xml (wat dus ik Programm Data staat) maar als ik dan alles heb ingevuld (dus ook me XS News wachtwoord en username) en ik start Spotnet op dan vraagt die meteen of ik de spots wil binnen halen met XS News terwijl ik ze dus wil binnen halen met die news2.neva.ru. Misschien is het handig om in volgende versie zo te doen dat je kan kiezen waarmee de spots kan op kan ophalen (headers dus) en waarmee je wilt downloaden.qwerty_running schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:21:
@gameunit: Spotnet ondersteund IPv6.
De IPv6 server newszilla6.xs4all.nl via poort 119 werkt.
De IPv6 server van XS News heeft echter geen headers.
Wat wel werkt is de headers ophalen via news2.neva.ru en downloaden via de IPv6 XS News server.
Als je geluk hebt werkt:code:De gebruikersnaam + wachtwoord voor IPv6 XS News nog invullen.
1 2 3 4 5 <Spotnet> <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="reader.ipv6.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2"/> <Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> </Spotnet>
De server news2.neva.ru heeft geen gebruikersnaam + wachtwoord nodig.
Om berichten/spots te kunnen plaatsen is nog een andere uploadserver nodig.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Same here.FrankieV schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:48:
Nou, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik heb alle waardering voor de maker van dit programma. Maar voor mij werkt het absoluut niet. Niks als foutmeldingen. Maak overigens verbinding via Eweka.
-Kanspot niet ophalen
-Kan geen verbinding maken met de server; er is een timeout opgetreden.
-Kan nzb niet uitpakken!
Dus voor mij niet werkbaar. Wat ik heel jammer vind, want het ziet er verder goed, en zeer belovend uit.
Wat heb ik gedaan:
Reeds 3 versie's geinstalleerd. Vanmorgen uninstalled, gecleand (Ccleaner en ander) en vervolgens weer 1.5.30.0 geinstalleerd. Kon vervolgens via Eweka geen headers ophalen. Timeout geloof ik. Toen de truuk met de ....ru news-server en weer via Eweka. Dit ging goed (wel weer een foutmelding). Vervolgens een spot openen en proberen de nzb te downloaden. En weer: "kan nzb niet uitpakken!" Pffff.
Werkt ook niet: Fout bij het ophalen van de headers......enz........Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:27:
[...]
Voor eweka inloggen op sslreader.eweka.nl poort: 563
Verwijderd
Je kunt er gif op innemen dat iemand van BREIN hier ook met een fake accountje actief is.amdboy1983 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:00:
''ftn is ook offline gegaan op dit moment na aanleiding van het vonis van brein tegen ftd''
''brief''
Geachte heer *********,
.............
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hoogachtend,
Stichting BREIN
Verwijderd
Edit: Het is gelukt. Heb nu 394.934 spots in mijn database. Ik haal ze binnen met news2.neva.ru, maar download ze via de IPv6 XS News server.Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:30:
[...]
Wacht ff, ik snap het al. Waar moet ik die code precies inzetten ? Bij C:/ProgramFiles/Spotnet, en dan de spotnet.exe bewerken met kladblok toch ?
Kreeg hier net wel een timeout tijdens het openen van een spot (eBook: Lee Child - Lokaas). Nog een keer geprobeerd, ging toen wel goed.Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:01:
En alweer een nieuwe versie: 1.5.6. Iedereen die:
- Timeouts
- Handtekening ongeldig
- Kan NZB niet uitpakken
of andere problemen had: even controleren of het nu definitief opgelost is in deze versie. Zoniet, graag even:
- Provider
- SSL / Geen SSL
- Exacte foutmelding
- Spot titel (als de handtekening niet klopt)
vermelden! Bij voorbaat dank!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Welke versie gebruik je? Versie 1.5.6 is net uit.FrankieV schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:15:
Clean geinstalleerd en binnehalen van de spots gaat nu prima!
Krijg alleen nog steeds de foutmelding bij het opslaan van de NZB:
Kan NZB niet uitpakken!
Ik gebruik overigens de downloadfunctie niet. Sla de NZB rechtstreeks op, op de NAS en NzbGet download deze automatisch.
Ja, sorry natuurlijk de nieuwe versie 1.5.60axestream schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:20:
[...]
Welke versie gebruik je? Versie 1.5.6 is net uit.
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 15:05 ]
Hoe is het jouw dan gelukt? Want mij lukt dat nog steeds nietVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:02:
[...]
Edit: Het is gelukt. Heb nu 394.934 spots in mijn database. Ik haal ze binnen met news2.neva.ru, maar download ze via de IPv6 XS News server.
Querty_running, je bent mijn held. Harstikke bedankt !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Same here.Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:24:
Probleem met uitpakken NZB in versie 1.5.60 lijkt nog niet opgelost.
Misschien is het handiger als hier gehoor aan wordt gegeven i.p.v. alleen te melden dat iets het nog steeds niet doetVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:01:
even controleren of het nu definitief opgelost is in deze versie. Zoniet, graag even:
- Provider
- SSL / Geen SSL
- Exacte foutmelding
- Spot titel (als de handtekening niet klopt)
vermelden! Bij voorbaat dank!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
[ Voor 21% gewijzigd door FrankieV op 12-02-2011 14:34 ]
heb net even gekeken, maar ik krijg gewoon de spotnaam.nzb, knikker die in mn sabnzbd nzb map en gas!Nakebod schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:20:
[...]
Kreeg hier net wel een timeout tijdens het openen van een spot (eBook: Lee Child - Lokaas). Nog een keer geprobeerd, ging toen wel goed.
Download gaf eerst ook een timeout, daarna ging het wel. En dat alles met xsnews.
Een groter probleem zoals ik gister ontdekte, ik gebruik mijn eigen SABnzbd, en skip dubbele downloads. Spotnet download nzb's altijd als upload.nzb. Met andere woorden, downloaden werkt nooit, of ik moet steeds upload.nzb weggooien.
Als je NZB's openen/opslaan kiest wel, maar als je kiest voor downloaden niet.Mickroz schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:35:
[...]
heb net even gekeken, maar ik krijg gewoon de spotnaam.nzb, knikker die in mn sabnzbd nzb map en gas!
@Drazix tijd voor een bug/feature-trackertje?
[ Voor 12% gewijzigd door Nakebod op 12-02-2011 14:39 ]
Je hebt gelijkKillerBee schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:31:
[...]
Misschien is het handiger als hier gehoor aan wordt gegeven i.p.v. alleen te melden dat iets het nog steeds niet doet
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 12-02-2011 14:43 ]
Downloaden is voor Spotnet zelf, Openen en Opslaan werken hier goed met SABnzbd.Nakebod schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:39:
[...]
Als je NZB's openen/opslaan kiest wel, maar als je kiest voor downloaden niet.
En ja, die kan ik wel in een NZB watchmap gooien, maar direct naar SABnzbd is natuurlijk makkelijker
Dit wil mij nog steeds niet lukken (ik las wel dat game_unit het is gelukt). Kan iemand me hiermee helpen?Zombymario schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:34:
[...]
Dit wil mij niet lukken. Ik doe nu het 2de maniertje alleen zou ik liever deze manier doen. Ik vul precies hetzelfde in servers.xml (wat dus ik Programm Data staat) maar als ik dan alles heb ingevuld (dus ook me XS News wachtwoord en username) en ik start Spotnet op dan vraagt die meteen of ik de spots wil binnen halen met XS News terwijl ik ze dus wil binnen halen met die news2.neva.ru. Misschien is het handig om in volgende versie zo te doen dat je kan kiezen waarmee de spots kan op kan ophalen (headers dus) en waarmee je wilt downloaden.
Verwijderd
Kiezen voor de 2e manier van querty_running (zie paar posts boven me). Daarna even de servers.xml aanpassen en je header server via ru server laten gaan. De downloads via ipv6 doen. Opslaan en klaar.Zombymario schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:27:
[...]
Hoe is het jouw dan gelukt? Want mij lukt dat nog steeds niet
Downloaden is ook voor SABnzbdMickroz schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:49:
[...]
Downloaden is voor Spotnet zelf, Openen en Opslaan werken hier goed met SABnzbd.
[ Voor 76% gewijzigd door lordsnow op 12-02-2011 17:22 . Reden: Feature Requests toegevoegd ]
Verwijderd
Het werkt nog steeds niet. Hij blijft via XS News binnen halen. Kan je me precies uitleggen hoe het werkt?Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:56:
[...]
Kiezen voor de 2e manier van querty_running (zie paar posts boven me). Daarna even de servers.xml aanpassen en je header server via ru server laten gaan. De downloads via ipv6 doen. Opslaan en klaar.
man oh man, wat ben ik hier blij mee. Goede vervanger voor FTD.
1
2
3
4
5
| <Spotnet> <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="newszilla6.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" /> <Server Type="Uploads" Server="newszilla6.xs4all.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> </Spotnet> |
[ Voor 59% gewijzigd door Zombymario op 12-02-2011 15:32 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq