Spotnet 2.0 laat wel erg lang op zich wachten. Zal de symbolische datum waar Drazix het over had soms de dag zijn dat de wereld vergaat?
Anoniem: 237909
thisegzz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:32:
Spotnet 2.0 laat wel erg lang op zich wachten. Zal de symbolische datum waar Drazix het over had soms de dag zijn dat de wereld vergaat?

Anoniem: 227911
Als dat zo is kunnen we nog lang wachten. Las laatst ergens dat er best een vergissing kan zijn qua jaartal dat de wereld vergaat.thisegzz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:32:

Maar het kan ook nog de datum zijn dat de stekker uit FTD getrokken werd.
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 227911 op 06-02-2012 02:30 ]
Beide geprobeerd, zelfde resultaat namelijk +/- 404k spotsqwerty_running schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:13:
Newsdemon heeft 2 verschillende ssl servers. Controleer of het beter gaat via de andere server.
us-secure.newsdemon.com = ip: 69.16.185.248 = netwerk: HIGHWINDS1
europe-ssl.newsdemon.com = ip: 69.16.176.246 = netwerk: NEWSHOSTING1
De headers zijn gratis (worden niet meegeteld als verbruik) bij Newsdemon.
Het wisselen van server heeft dus geen gevolgen voor het blockaccount.
Op de site van Newsdemon staat "Text Retention: 1265 days". Er horen dus eigenlijk meer (alle) spots zichtbaar te zijn in Spotnet.
Bij mij idd ook een verbruik van 1,7GB, heb denk ik in totaal zo'n 5x volledige database opnieuw binnengehaald.Ge Someone schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:32:
[...]
Ik heb nu ook zo'n block account bij Newsdemon (omdat het zo goedkoop was) maar, hoewel ik in de Spotnet servers.xml alleen bij headers Newsdemon heb ingevuld, zie ik bij mijn account dat er toch verbruik gerekend is. Ik heb een vraagje bij hen uitstaan...
[ Voor 25% gewijzigd door 330d op 06-02-2012 10:18 ]
Ik heb hun antwoord in mijn vorige post toegevoegd. Goedkoop is misschien toch wel weer duurkoop330d schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:15:
Bij mij idd ook een verbruik van 1,7GB,
Huh dus het wordt grwoon geteld maar ze hebben jou 3GB tegemoetgekomen?Ge Someone schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:38:
[...]
Ik heb hun antwoord in mijn vorige post toegevoegd. Goedkoop is misschien toch wel weer duurkoop
Ik heb 25GB genomen geloof ik voor 3zoveel, vind wel goedkoop hoor. Astra zal meer headers binnen halen, maar begint gelijk bij 9zoveel. Als zij geen header data rekenen dan zal je met astra goedkoperuitkomen. Voorlopig kan ik evenvoort met de resterende 23GB.
Dit zijn mijn stats bij astraweb:
2011-12-17 een account genomen voor ~ € 8,-
Bytes Downloaded: 133,188,862 bytes (0.13 GB)
Downloads Left: 24,866,811,138 bytes (24.87 GB)
Jammer dat AS niet is toegestaan op hun block accounts. Ik heb de database denk ik 3x ververst. Dan zou ik zo met 3 vrienden kunnen delen. Wel goed informeren dat het alleen voor spot-ophaal-gebruik is, niet voor het echte downloaden.
Ik heb trouwens de data folder van mijn Win7 computer na het updaten 1:1 gekopieerd naar mijn data folder op mijn winXP laptop, en dat werkt feilloos. Allebei uiteraard dezelfde Spotnet versie. Ook gaat dat veel sneller.
2011-12-17 een account genomen voor ~ € 8,-
Bytes Downloaded: 133,188,862 bytes (0.13 GB)
Downloads Left: 24,866,811,138 bytes (24.87 GB)
Jammer dat AS niet is toegestaan op hun block accounts. Ik heb de database denk ik 3x ververst. Dan zou ik zo met 3 vrienden kunnen delen. Wel goed informeren dat het alleen voor spot-ophaal-gebruik is, niet voor het echte downloaden.
Ik heb trouwens de data folder van mijn Win7 computer na het updaten 1:1 gekopieerd naar mijn data folder op mijn winXP laptop, en dat werkt feilloos. Allebei uiteraard dezelfde Spotnet versie. Ook gaat dat veel sneller.
Yippie kayak, other buckets!
Het wordt eens tijd dat er weer een spotnet versie komt waarbij de database is uit te wisselen zonder dat je dubbele spots krijgt (met 1.7.x ging dat prima). Heb nu nog 536.000 spots en aangezien ik dat wil houden kan ik dus voorlopig niet upgraden naar spotnet 1.8.x.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik heb nu 525.991 spots met Spotnet 1.8.1 icm Astraweb. Geen dubbele spots. Eigenlijk nog nooit zo stabiel gewerkt als nu. en ook 3x zo snel dan 1.7.x, vooral goed te merken op mn netbook.
Ik heb wel het gevoel dat Spotnet heel gevoelig is voor de header update frequentie van de USP. Met lightning had ik soms dubbele spots die raar genoeg niet op chronologische volgorde stonden, terwijl ik wel altijd sorteer op leeftijd in Spotnet.
Ben er niet achter wie daar "schuld" aanheeft: Spotnet of de USP.
Ik heb wel het gevoel dat Spotnet heel gevoelig is voor de header update frequentie van de USP. Met lightning had ik soms dubbele spots die raar genoeg niet op chronologische volgorde stonden, terwijl ik wel altijd sorteer op leeftijd in Spotnet.
Misschien handig te vermelden welke USP je hebt waarmee je dubbele spots krijgt bij spotnet 1.8.1?sdk1985 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:35:
Het wordt eens tijd dat er weer een spotnet versie komt waarbij de database is uit te wisselen zonder dat je dubbele spots krijgt (met 1.7.x ging dat prima). Heb nu nog 536.000 spots en aangezien ik dat wil houden kan ik dus voorlopig niet upgraden naar spotnet 1.8.x.
[ Voor 32% gewijzigd door jmk op 06-02-2012 22:49 ]
Was misschien niet zo duidelijk maar het heeft niks met de USP te maken maar met de software.jmk schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:48:
Ik heb nu 525.991 spots met Spotnet 1.8.1 icm Astraweb. Geen dubbele spots. Eigenlijk nog nooit zo stabiel gewerkt als nu. en ook 3x zo snel dan 1.7.x, vooral goed te merken op mn netbook.
[...]
Misschien handig te vermelden welke USP je hebt waarmee je dubbele spots krijgt bij spotnet 1.8.1?
Het is al sinds het begin dagen van FTD redelijk normaal om databases uit te wisselen. Bij FTD was het zo dat als je 2-3 dagen niet update je die posts miste en ook nooit meer kreeg. Het was daarom handig om databases van mensen te gebruiken (ozzy etc) die netjes elke dag updaten.
Toen spotnet uitkwam is de ftd database in spotnet geimporteerd. Deze kon je gewoon downloaden. Heb later ook nog weleens een database gedownload omdat ik spotnet opnieuw had geinstalleerd. Op deze manier hoef je zelf niet alle headers te downloaden en kun je verder terug dan je normaal gesproken zou kunnen. In het geval van spotnet 1.7.x hernoem je gewoon het database bestand in programdata naar jou usenetprovider (in mijn geval sslreader.eweka.nl).
Het probleem met spotnet 1.8 is dat zodra je iemand anders zijn database probeert te gebruiken en jou provider kan bijvoorbeeld 300.000 headers ophalen, dan krijg je een belachelijke hoeveelheid dubbeposts (als het al lukt). Zoek maar eens op "database" in spotnet en kijk bij de reacties.
ps zit momenteel op 537.180
Ik heb sinds de nieuwe databasestructuur / formaat opnieuw de database binnen laten halen en dat ging goed tot vorige week. Ik heb gemiddeld bij elke refresh 1500 spots die teruglopen tot aan november vorig jaar...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
En ook als ik een Astraweb database post op spotnet, en jij hebt ook Astraweb en je plaatst mijn post in je data-folder? Heb je dan het probleem nogsteeds?sdk1985 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:42:
[...]
Was misschien niet zo duidelijk maar het heeft niks met de USP te maken maar met de software.
Het is al sinds het begin dagen van FTD redelijk normaal om databases uit te wisselen. Bij FTD was het zo dat als je 2-3 dagen niet update je die posts miste en ook nooit meer kreeg. Het was daarom handig om databases van mensen te gebruiken (ozzy etc) die netjes elke dag updaten.
Toen spotnet uitkwam is de ftd database in spotnet geimporteerd. Deze kon je gewoon downloaden. Heb later ook nog weleens een database gedownload omdat ik spotnet opnieuw had geinstalleerd. Op deze manier hoef je zelf niet alle headers te downloaden en kun je verder terug dan je normaal gesproken zou kunnen. In het geval van spotnet 1.7.x hernoem je gewoon het database bestand in programdata naar jou usenetprovider (in mijn geval sslreader.eweka.nl).
Het probleem met spotnet 1.8 is dat zodra je iemand anders zijn database probeert te gebruiken en jou provider kan bijvoorbeeld 300.000 headers ophalen, dan krijg je een belachelijke hoeveelheid dubbeposts (als het al lukt). Zoek maar eens op "database" in spotnet en kijk bij de reacties.
ps zit momenteel op 537.180
Ik heb het fenomeen sinds kort met een compleet nieuwe database
Volgens mij heeft 't niks met de database zelf te maken, maar met de manier waarop Spotnet bepaalt of een spot nieuw is of niet.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Bij ftd kon je vroeger de variabele lastcheck (en lastcheckmail oid) aanpassen om zo dingen te fixen. De vraag is waar zit die variabele in spotnetBtM909 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:38:
Ik heb het fenomeen sinds kort met een compleet nieuwe databaseVolgens mij heeft 't niks met de database zelf te maken, maar met de manier waarop Spotnet bepaalt of een spot nieuw is of niet.
Raar dat het nog niet is opgelost, lijkt me redelijk onnodig dat alle spotnet gebruikers een blockaccount moeten aanschaffen om aan de gewenste header retentie te komen. Gewoon delen die database!
[ Voor 18% gewijzigd door sdk1985 op 11-02-2012 18:54 ]
Ik ben overgegaan op de laatste versie van Spotnet, maar ik vind het geen verbetering. het mooie aan Spotnet is het feit dat je zelf filters kan aanmaken. Ik maak dan zelf filters aan van diverse zaken als Films in HD kwaliteit of Series met NL Subs in HD kwaliteit, uitgesplitst in MKV en HD overig, maar die laatste, HD overig, zit er niet meer bij. In mijn zelf gemaakte filter Series HD NL Subs, Series - Bron alles behalve CAM - Taal alleen vinkjes bij Nederlands Ondertiteld - genre alles - Formaat X264 - dan krijg ik maar 300 spots in beeld. Als ik meer vinkjes zet bij Taal, zoals engels gesproken, dan worden het 1250 spots, maar dan zitten daar dus ook spots bij zonder NL ondertiteling. Op deze manier werkt het filter voor geen meter. Het ontbreken van de categorie HD overig zorgt er ook voor dat ik niet kan filteren op WMV-HD.
Das mooi die black list, en werkt prima zelfs zo prima, dat ik iemand die ikzelf op de blacklist heb gezet in een naar het schijnt eea parkinson move van mij, er nu dus niet meer vanaf krijg.
Iemand tips and/or tricks om dat weer ongedaan te krijgen ?
Anoniem: 32279
Er is een tekstbestandje dat iets van blacklist heet, zit in de map waarin spotnet geinstalleerd is. Daar kan je die regel weer wissen.Bikevouwer schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:03:
Das mooi die black list, en werkt prima zelfs zo prima, dat ik iemand die ikzelf op de blacklist heb gezet in een naar het schijnt eea parkinson move van mij, er nu dus niet meer vanaf krijg.
[edit]verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door Marzman op 18-02-2012 10:12 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik krijg vanaf dinsdag elke keer bij het opstarten van spotnet en spotlite de melding:
Fout: 411 No such group free.pt
Waardoor er geen posts kunnen binnengehaald worden
Ik gebruik tweaknews als newsserver. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Dat tweaknews de groep niet (meer) doorgeeft?Lucaz schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:26:
Ik krijg vanaf dinsdag elke keer bij het opstarten van spotnet en spotlite de melding:
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ja dat kan maar dan had ik wel meer reacties verwacht van mensen hier.. En lijkt me sterk dat ze dat doen..Coach4All schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:55:
[...]
Dat tweaknews de groep niet (meer) doorgeeft?
Beter installeer je Spotnet Improver. Een centrale Black/White List. Werkt pefect.Bikevouwer schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:03:
Anoniem: 448058
Beste allemaal,
Ik heb me wezeloos lopen zoeken naar een databasecleaner voor spotnet 1.8.1. het duurt bij mij erg lang voor ik eindelijk wat kan gaan downloaden. Mij is aangeraden mijn database eens op te schonen. ik kan wel voor de oudere versies een cleaner vinden maar niet voor de laatste versie. Kan iemand van hie mij misschien iets verder mee helpen.
B.v.d.
RedAlfa
Ik heb me wezeloos lopen zoeken naar een databasecleaner voor spotnet 1.8.1. het duurt bij mij erg lang voor ik eindelijk wat kan gaan downloaden. Mij is aangeraden mijn database eens op te schonen. ik kan wel voor de oudere versies een cleaner vinden maar niet voor de laatste versie. Kan iemand van hie mij misschien iets verder mee helpen.
B.v.d.
RedAlfa
Anoniem: 163694
Ik heb enkele vragen..ik heb een afzender op de zwarte lijst gezet omdat ik zijn spots niet wil zien, maar dat doet de zwarte lijst dus niet?
Wanneer ik op de afzender klik krijg ik de melding 'afzender staat op de zwarte lijst' dus kan ik de inhoud ervan niet zien, mijn bedoeling was dus om de spot helemaal niet te zien ..
1 - hoe krijg ik deze persoon weer op de 'normale' lijst
2 - hoe zorg ik ervoor dat ik de spots van een afzender helemaal niet te zien krijg
Wanneer ik op de afzender klik krijg ik de melding 'afzender staat op de zwarte lijst' dus kan ik de inhoud ervan niet zien, mijn bedoeling was dus om de spot helemaal niet te zien ..
1 - hoe krijg ik deze persoon weer op de 'normale' lijst
2 - hoe zorg ik ervoor dat ik de spots van een afzender helemaal niet te zien krijg
1- Open de spot, klik op de naam van de spotter en selecteer "Verwijderen van Zwarte lijst".
2- De spotter Spotnet 1.8+ laten gebruiken en de spotter op de blacklist zetten.
Als er gespot word op een oudere manier kunnen de spots van deze spotters nog niet volledig verborgen worden.
Locatie whitelist.xml en blacklist.xml:
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\
Vista & Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
2- De spotter Spotnet 1.8+ laten gebruiken en de spotter op de blacklist zetten.
Als er gespot word op een oudere manier kunnen de spots van deze spotters nog niet volledig verborgen worden.
Locatie whitelist.xml en blacklist.xml:
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\
Vista & Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
Anoniem: 163694
qwrty bedankt, maar ...
"1- Open de spot" , dat gaat dus niet meer, ik kan de spot helemaal niet bekijken van deze afzender.
Wanneer ik zijn spot wil bekijken krijg ik de melding.
"1- Open de spot" , dat gaat dus niet meer, ik kan de spot helemaal niet bekijken van deze afzender.
Wanneer ik zijn spot wil bekijken krijg ik de melding.
Hmm, nu de scene overstapt naar mp4 ipv xvid, iemand enig idee hoe je die in de xvid folder krijgt zodat ze niet meer tussen met HD files verschijnen (had nu een handig verschil tussen HD en XVID, door de tag x264 komen die nu ook in HD)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Enige titel verschil is nu dat het woordje "720p" staat bij HD stuff..MeNTaL_TO schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:09:
Hmm, nu de scene overstapt naar mp4 ipv xvid, iemand enig idee hoe je die in de xvid folder krijgt zodat ze niet meer tussen met HD files verschijnen (had nu een handig verschil tussen HD en XVID, door de tag x264 komen die nu ook in HD)
Anoniem: 204567
Ik merk regelmatig dat als ik op wat search results klik, hij een paar seconden staat te wachten (zandlopertje) en bovenin staat "Spot aan het openen..." en dan kun je even niks doen. Meestal duurt het maar even maar soms echt een aantal seconden.
Da's irritant
Suggestie: misschien beter meteen de betreffende tab openen, die dan in een aparte thread de spot opent (of downloadt of whatever daar ook gebeurt) in de achtergrond. Zodat ondertussen de interface gewoon responsive blijft. En je eventueel gelijk meerdere spots kunt openen, of zelfs tabs die nog aan het openen zijn maar die je niet meer hoeft al meteen weer kunt slijten.
Hoe dan ook, dat de interface in ieder geval niet 'hangt' (dwz zandlopertje en dat je dan ff niks kunt doen). Dat suckt.
Da's irritant
Hoe dan ook, dat de interface in ieder geval niet 'hangt' (dwz zandlopertje en dat je dan ff niks kunt doen). Dat suckt.
Ik gebruik al een tijdje spotnet maar hij werkt spontaan niet meer. Hij start gewoon helemaal niet, ik klik erop en er gebeurd gewoon helemaal niets. Ik heb spotnet al een keer verwijderen en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. In middels heb ik ook .net framework verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt ook niet. In taakbeheer komt het proces voor een paar seconde in beeld maar dan is hij weer weg. Heeft iemand dit probleem ook gehad?
[ Voor 10% gewijzigd door Avvd op 29-02-2012 20:30 ]
Het compleet verwijderen van Framework.net en dan opnieuw installeren is in de praktijk veel moeilijker dan je systeem opnieuw installeren. Is mijn ervaring. Zou daar niet teveel tijd in stoppen.Blueone schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:21:
Ik gebruik al een tijdje spotnet maar hij werkt spontaan niet meer. Hij start gewoon helemaal niet, ik klik erop en er gebeurd gewoon helemaal niets. Ik heb spotnet al een keer verwijderen en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. In middels heb ik ook .net framework verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt ook niet. In taakbeheer komt het proces voor een paar seconde in beeld maar dan is hij weer weg. Heeft iemand dit probleem ook gehad?
Ook met een compleet nieuwe configuratie? Oftewel de data in C:\ProgramData\Spotnet ook even (backuppen en) weghalen?Blueone schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:21:
Hoe kan ik een spotter aan mijn favorieten toevoegen? Als ik op voeg toe aan witte lijst dan is de spotter groen maar staat hij niet links in mijn menu .
Spotnet 1.8+: Via uitbreiding
[ Voor 25% gewijzigd door qwerty_running op 16-03-2012 22:57 ]
spot van diegene openen met rechts op zijn naam klikken en dan kiezen voor zoeken, en dan komt het als je nu met rechts op een post klikt kan je kiezen voor zoekopdracht opslaan.....tadaa hij staat er bijRockvee2 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:42:
Hoe kan ik een spotter aan mijn favorieten toevoegen? Als ik op voeg toe aan witte lijst dan is de spotter groen maar staat hij niet links in mijn menu .
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik merk dat bij sommige spots de NZB niet te downloaden is voordat alle reacties zijn geladen. Dat duurt soms heel lang >2 min. Ik ga nu eens proberen de reacties niet automatisch te laden, kijken of het dan wat sneller gaat.
Ik mekr dit vooral op mijn netbook. Ik gebruik trouwens astraweb voor spotnet, downloaden van de binary met sunny.
Ik mekr dit vooral op mijn netbook. Ik gebruik trouwens astraweb voor spotnet, downloaden van de binary met sunny.
Ik gebruik een blockaccount van Newsdemon voor spotnet 1.8. Valt me op dat elke keer als ik opstart dat er reacties worden gevonden en opgeslagen. Dit keer op keer, terwijl toen ik met Lightningusenet en vorige versie v spotnet dit nooit echt had.
Kan iemand mij vertellen wat spotnet nou precies is?
Is het een soort client om te kunnen downloaden? en moet je ervoor betalen?
Met alle respect kleine joop, maar lees nou eens de eerste post van deze thread en volg de links. Daar vind je alle informatie en zelfs meer dan men je hier zou kunnen geven.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
SN geeft bij mij sinds 10 uur niks, SG hetzelfde, geen spot.
Oja, UNS is Sunny. edit ligt aan Sunny, nm.
Oja, UNS is Sunny. edit ligt aan Sunny, nm.
[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 20-03-2012 18:59 ]
Filmpje zegt meer dan 1000 woorden.... Hoe werkt Spotnet op Youtube.kleine joop schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:19:
Succes
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Edit: versie 1.7.6 werkt prima

[ Voor 17% gewijzigd door MCP cloud op 29-03-2012 10:14 ]
Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi
*zucht*kleine joop schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:19:
Het is dat die "let me Google that for you"-links niet echt gewaardeerd worden, maar die was hier zeker wel op z'n plaats. Als dit topic al niet genoeg info had geboden over Spotnet, dan had je via Google vliegensvlug de antwoorden gehad die je wou...
Ik krijg bij SpotLite met mijn Supernews account de volgende error: 440 admin not allowed.
Wat betekend dit en hoe zorg ik dat Supernews weer werkt met Spotlite? Had tot voor kort Astraweb en toen deed SpotLite het wel...
Wat betekend dit en hoe zorg ik dat Supernews weer werkt met Spotlite? Had tot voor kort Astraweb en toen deed SpotLite het wel...
Verkeerde topic, dit gaat over Spotnet.Dennis Lammers schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:37:
Ik krijg bij SpotLite met mijn Supernews account de volgende error: 440 admin not allowed.
Spotlite, wat vinden we ervan?
[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 02-04-2012 14:51 ]
Testing, one, two ...
Ligt dit aan Eweka of aan Spotnet?fiberdordrecht schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:26:
Al weken versie 1.8.1 (Eweka
) aan de gang.
Edit: versie 1.7.6 werkt prima
[afbeelding]
ik heb hier sinds gisteren ook heel veel last van, bijna iedere spot is een 430...
(Spotnet 1.8.1 met Eweka).
Wat ik nu ook zie is dat als ik sorteer op Leeftijd, dat ik "nieuwe" spots heb van vandaag en gisteren, máár ook verder terug tot vorige week woensdag, terwijl ik gisteren nog gekeken heb?!?
Onder die "nieuwe" van vorige week woensdag, staan dan ineens ook nog "nieuwe" spots van gisteren...
Sorteren lijkt dus ook niet goed te werken.
[ Voor 29% gewijzigd door Thasaidon op 03-04-2012 11:09 ]
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
Status melding Eweka
Actuele status meldingenHeader probleem (430 No Such Article) (04-04-2012 13:49)
Wij hebben geconstateerd dat er momenteel problemen zijn met de header-informatie. Deze storing kan een zogenaamde 430 melding (No Such Article) veroorzaken in verschillende newsclients zoals GrabIt, Forte en Spotnet. Onze technici zijn momenteel bezig dit probleem te verhelpen.
Yup. Dank je, ik had het inmiddels gezien.qwerty_running schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:13:
Status melding Eweka
[...]
Actuele status meldingen
de melding is de 4e geplaatst, maar ik had er de 2e al last van, en de 3e hier gepost, omdat er toen bij eweka nog niets stond
[ Voor 19% gewijzigd door Thasaidon op 07-04-2012 17:13 ]
Zou de improver eigenlijk moeten werken met 1.8.1? Hij lijkt bij mij niks te doen.
Edit: meh, hij doet het al, met de installer. De handmatige instructies kloppen voor geen meter meer.
Edit: meh, hij doet het al, met de installer. De handmatige instructies kloppen voor geen meter meer.
[ Voor 39% gewijzigd door woekele op 13-04-2012 20:10 ]
Ik kan niet spotten met spotnet icm astraweb blockaccount. Spots/NZB ophalen van andere posters gaat prima.
Het spotten zelf lijkt goed te gaan, maar als ik mn eigen spots te bekijken om te zien of het in de smaak valt, krijg ik dit te zien:
Andere mensen hetzelfde probleem? (Het gaat om Jack)
edit: zou het komen opdat ik de afbeelding het geupload, ipv een url van een plaatje?
Het spotten zelf lijkt goed te gaan, maar als ik mn eigen spots te bekijken om te zien of het in de smaak valt, krijg ik dit te zien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Fout --------------------------- Kan spot niet ophalen: XML niet geldig Unexpected end of file while parsing CDATA has occurred. Line 1, position 231. --------------------------- OK |
edit: zou het komen opdat ik de afbeelding het geupload, ipv een url van een plaatje?
[ Voor 7% gewijzigd door jmk op 19-04-2012 22:07 ]
Anoniem: 133692
Voor mensen zoals ik die regelmatig de foutmelding "430 No Such Article" krijgen in Spotnet:
Helaas, niks aan te doen. Tenminste niet als je Eweka gebruikt.
Zie deze melding.
Zie deze melding.
Geen probleem hier, ik gebruik ook Astraweb (pay-by-download) in combinatie met Spotnet, zowel het aanmelden van mijn spots alswel het bekijken van spots. Wel moet ik zeggen dat ik het aanmelden zelf via een tooltje cmdspot van Kard doe, en niet via het programma Spotnet zelf. Gebruik jij wel de laatste versie 1.8.1?jmk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:59:
Ik kan niet spotten met spotnet icm astraweb blockaccount. Spots/NZB ophalen van andere posters gaat prima.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Fout --------------------------- Kan spot niet ophalen: XML niet geldig Unexpected end of file while parsing CDATA has occurred. Line 1, position 231. --------------------------- OK
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Klopt, ik hier sinds 2 april al last van. Volgens eweka zit het probleem in spotnet? !?Anoniem: 133692 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:53:
Voor mensen zoals ik die regelmatig de foutmelding "430 No Such Article" krijgen in Spotnet:
Zie deze melding.
De vraag is nu, ligt dit echt aan spotnet? En zo ja, kan dit opgelost worden?Status messages Spotnet header problem (430 No Such Article) (17-04-2012 17:56) In response to reports from customers about encountering errorcode 430, primarily in newsclient Spotnet, we have conducted a thorough investigation of this problem.
We first suspected the problem to be caused by a fault in our usenet software, but further investigation showed that the actual cause is the way Spotnet posts messages. This is not a problem Eweka can solve, but a fault in the program Spotnet itself.
When posting messages using Spotnet, which can be either so called Spotting or sending a reaction, Spotnet uses too little variation when generating the so-called Message-ID's creating duplicate messages. Because every Message-ID on usenet needs to be unique, this causes problems when trying to retreive the corresponding message (a spot or a reaction).
Customers of Eweka are more affected by this problem, because we have a bigger header retention. This increases the chance on duplicate Message-ID's compared to other providers. The problem only exists in the groups being used by Spotnet -free.usenet and free.pt -and it can only be solved by the creators of Spotnet. Eweka cannot solve this problem, however you can still enjoy our usenet service. Use a newsclient which does not rely on the affected groups free.usenet and free.pt.
Attention: This information is only relevant for errorcode 430 in the newsclient Spotnet. Other errorcodes or problems are not related.
Heeft Spotlite hier ook last van?
Ik vind het namelijk raar dat ik hier van de een op de andere dag ineens last van heb, terwijl ik binnen spotnet niets veranderd heb. Misschien dat eweka iets veranderd heeft?
[ Voor 6% gewijzigd door Thasaidon op 21-04-2012 13:00 ]
Kan je in spotnet ergens instellen dat hij maar een bepaalde bandbreedte krijgt? nu trekt hij mijn verbinding (120mb) dicht.
niet dat ik weet, ik gebruik newsleecher ipv de ingebouwde downloader daar kan je de max bandbreedte instellen
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Volgens mij niet. Maar dit kan je oplossen door netlimiter of iets in die trend te installeren.,mirelia schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:57:
Kan je in spotnet ergens instellen dat hij maar een bepaalde bandbreedte krijgt? nu trekt hij mijn verbinding (120mb) dicht.
Fijn dat ik weet dat het niet aan astraweb ligt.cjdijk schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:38:
[...]
Geen probleem hier, ik gebruik ook Astraweb (pay-by-download) in combinatie met Spotnet, zowel het aanmelden van mijn spots alswel het bekijken van spots. Wel moet ik zeggen dat ik het aanmelden zelf via een tooltje cmdspot van Kard doe, en niet via het programma Spotnet zelf. Gebruik jij wel de laatste versie 1.8.1?
Ja de laatste versie. Enige wat ik me kan voorstellen is dat ik de laatste keer heb gepost vanaf mijn netbook vanaf mijn huis, en ik de post van laatst deed vanaf mijn desktop.
Ook zou het kunnen dat ik een versie van improver niet goed heb geïnstalleerd.
Ik ga binnenkort even alles de-installeren, opschonen, en opnieuw installeren, alles even vers binnenhalen.
Weet jij trouwens of je aan accountsharing kan doen met dat blockaccount? Volgens mij mag dat. Op het andere IP wordt eigenlijk alleen gedownload als mijn PC uitstaat, maar dat veranderd misschien binnenkort. Hier hebben ze het over unlimited use accounts, dat hebben wij niet met een blockaccount toch?
Onder provider->verbindingen het aantal threads (tijdelijk) naar beneden toe instellen moet lukken.mirelia schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:57:
In dit topic wordt steeds de benaming blockaccount genoemd, ik neem aan dat hiermee Pay-by-Download mee wordt bedoeld, dat is wat ik bij Astraweb gebruik. Hierbij is het geen probleem om hetzelfde account vanaf verschillende IP adressen (tegelijk) te gebruiken. Ik gebruik hem zelf ook wel eens als ik niet thuis ben en op een andere internet vebinding zit. Het lijkt me niet verstandig je account met iemand anders te delen (hoewel dit op zich wel kan en is toegestaan), dat gezien je dan niet weet wie al je "prepaid tegoed" opgebruikt. Bij die Unlimited Plans is het inderdaad niet mogelijk/toegestaan vanaf meerdere IP adressen tegelijk te downloaden. Overgens gebruik ik zelf normaal TweakNews om mee te downloaden, gezien ik die gratis bij TweakDsl heb. Astraweb gebruik ik voor het bekijken van de spots vanwege de grotere retentie. Maar ook soms om van te downloaden in de gevallen wanneer de retentie van TweakNews tekort schiet. Het uploaden doe ik ook via Astraweb, vanwege minder problemen met incompletes. Uploaden kost geen "prepaid tegoed".jmk schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:06:
[...]
Weet jij trouwens of je aan accountsharing kan doen met dat blockaccount? Volgens mij mag dat. Op het andere IP wordt eigenlijk alleen gedownload als mijn PC uitstaat, maar dat veranderd misschien binnenkort. Hier hebben ze het over unlimited use accounts, dat hebben wij niet met een blockaccount toch?
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Ok fijn dat ik het zeker weet. Een vriendin van mij gebruikt Astra nu net als ik, om spots binnen te halen met spotnet, het downloaden gebeurd met een andere USP.cjdijk schreef op zondag 22 april 2012 @ 06:05:
[...]
In dit topic wordt steeds de benaming blockaccount genoemd, ik neem aan dat hiermee Pay-by-Download mee wordt bedoeld, dat is wat ik bij Astraweb gebruik. Hierbij is het geen probleem om hetzelfde account vanaf verschillende IP adressen (tegelijk) te gebruiken. Ik gebruik hem zelf ook wel eens als ik niet thuis ben en op een andere internet vebinding zit. Het lijkt me niet verstandig je account met iemand anders te delen (hoewel dit op zich wel kan en is toegestaan), dat gezien je dan niet weet wie al je "prepaid tegoed" opgebruikt. Bij die Unlimited Plans is het inderdaad niet mogelijk/toegestaan vanaf meerdere IP adressen tegelijk te downloaden. Overgens gebruik ik zelf normaal TweakNews om mee te downloaden, gezien ik die gratis bij TweakDsl heb. Astraweb gebruik ik voor het bekijken van de spots vanwege de grotere retentie. Maar ook soms om van te downloaden in de gevallen wanneer de retentie van TweakNews tekort schiet. Het uploaden doe ik ook via Astraweb, vanwege minder problemen met incompletes. Uploaden kost geen "prepaid tegoed".
Wel apart dat Astraweb niets rekent voor headers en upload. Hoe maken ze winst? Nouja voor ons alleen maar beter.
Anoniem: 32925
Ik neem aan op de echte downloaders die daar een account hebbenjmk schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:49:
[...]
Ok fijn dat ik het zeker weet. Een vriendin van mij gebruikt Astra nu net als ik, om spots binnen te halen met spotnet, het downloaden gebeurd met een andere USP.
Wel apart dat Astraweb niets rekent voor headers en upload. Hoe maken ze winst? Nouja voor ons alleen maar beter.
Onder water gebruikt spotnet, sabnzbdmirelia schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:57:
Als spotnet aan het downloaden is kun je die gewoon bereiken op http://localhost:8090 ofzo (niet helemaal zeker) daar kun je de snelheid limiteren
ik weet de poort niet zeker maar het was iets met 8080,8090,9090,9080 ofzo
zie ook C:\Users\All Users\Spotnet\sabnzbd.ini (win7)
daar staat een "bandwidth_limit = 0" daar kun je vast wel iets mee
Nooit geweten dit!fish schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:15:
[...]
Onder water gebruikt spotnet, sabnzbd
Als spotnet aan het downloaden is kun je die gewoon bereiken op http://localhost:8090 ofzo (niet helemaal zeker) daar kun je de snelheid limiteren
ik weet de poort niet zeker maar het was iets met 8080,8090,9090,9080 ofzo
zie ook C:\Users\All Users\Spotnet\sabnzbd.ini (win7)
daar staat een "bandwidth_limit = 0" daar kun je vast wel iets mee
Als ik in mijn config kijk (sabnzbd.ini) dan is de port 9090:
https_port = 9090
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
die 9090 is van de https als ik het zo leeswebfreakz.nl schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:52:
[...]
Nooit geweten dit!
Als ik in mijn config kijk (sabnzbd.ini) dan is de port 9090:
[...]
Dat spul tussen de blokhaken wordt automagisch door spotweb ingevuld/vervangen
Jij doelt waarchijnlijk op op deze port = [PORT] maar die moet je niet zomaar veranderen want dan vindt spotnet sab niet
ga dan naar
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\settings.xml (winxp)
en verander dan daar de poort
XML:
1
2
3
4
5
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?> ... <SabPort>8090</SabPort> ... </Settings> |
[ Voor 121% gewijzigd door Fish op 22-04-2012 13:25 ]
Ik heb gisteren Spotnet opnieuw geinstalleerd (icm Tweaknews) en in eerste instantie is alles tot gisterenavond binnengehaald, maar ik krijg vandaag niks meer binnen. Niks te vinden over storingen, ligt het misschein aan Spotnet dat ik niks meer binnenkrijg?
Geen foutmeldingen bij het maken van de verbindingen, bij refresh gebeurt gewoon niks.
NZB-s van voor die tijd kan ik gewoon downloaden en die worden ook binnengehaald van Tweaknews
Op mijn laptop exact hetzelfde probleem (alleen haalt die na de installatie van spotnet vanmorgen) helemaal niks binnen
Geen foutmeldingen bij het maken van de verbindingen, bij refresh gebeurt gewoon niks.
NZB-s van voor die tijd kan ik gewoon downloaden en die worden ook binnengehaald van Tweaknews
Op mijn laptop exact hetzelfde probleem (alleen haalt die na de installatie van spotnet vanmorgen) helemaal niks binnen
[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 01-05-2012 12:18 ]
Ik had tot begin dit jaar ook Tweaknews en had na het weekend ook gaten. heel raar. volgende dag is dit wel weer weg. denk dat het komt door de combinatie van Tweaknews met Spotnet.stefijn schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:35:
Ik heb gisteren Spotnet opnieuw geinstalleerd (icm Tweaknews) en in eerste instantie is alles tot gisterenavond binnengehaald, maar ik krijg vandaag niks meer binnen. Niks te vinden over storingen, ligt het misschein aan Spotnet dat ik niks meer binnenkrijg?
ik zit nu bij Sunnynews en heb nu nergens meer last van.
- leeg -
Zijn er nog steeds problemen met Tweaknews icm. Spotnet?
Ik krijg nog steeds geen nieuwe spots binnen.
Met newsleecher werkt het wel goed.
Ik krijg nog steeds geen nieuwe spots binnen.
Met newsleecher werkt het wel goed.
[ Voor 15% gewijzigd door aeng op 12-05-2012 09:09 ]
Ik heb net even Spotplanet geinstalleerd. Ik dacht via hen contact te kunnen leggen met een spotter, ze hebben een forum, maar dat lukt niet. Ik vind Spotplanet veeeeel te traag werken, maar 2 dingen vind ik toch wel erg handig. Je kan tekst kopieren. Is wel handig als er bijvoorbeeld een wachtwoord bij een post staat, dan kan je die eenvoudig plakken. Wat ik erg leuk vind is de integratie van SABNZBD. Als je op de knop SABNZBD klikt, dan begint SABNZBD op mijn Synology 1511+ meteen met downloaden. Je kan bij instellingen een api key invoeren, en de url van je nas, en na indrukken van de knop werkt alles vanzelf. Echt een aanrader. Ik zou graag zien dat dit ook in Spotnet zou worden geintegreerd.
Dat kan dacht ik al. spotnet gebruikt namelijk zelf ook al sabnzbd. zou een kwestie moeten zijn van naar je nas laten wijzen ipv zijn eigen sabnzbdaouwe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:17:
Ik heb net even Spotplanet geinstalleerd. Ik dacht via hen contact te kunnen leggen met een spotter, ze hebben een forum, maar dat lukt niet. Ik vind Spotplanet veeeeel te traag werken, maar 2 dingen vind ik toch wel erg handig. Je kan tekst kopieren. Is wel handig als er bijvoorbeeld een wachtwoord bij een post staat, dan kan je die eenvoudig plakken. Wat ik erg leuk vind is de integratie van SABNZBD. Als je op de knop SABNZBD klikt, dan begint SABNZBD op mijn Synology 1511+ meteen met downloaden. Je kan bij instellingen een api key invoeren, en de url van je nas, en na indrukken van de knop werkt alles vanzelf. Echt een aanrader. Ik zou graag zien dat dit ook in Spotnet zou worden geintegreerd.
check je settings.xml
<SabHost>localhost</SabHost>
Spotplanet heeft ook een hele goede android app met perfecte link naar je eigen sab-machine.
icm met SABControl voor android een perfecte combinatie.
icm met SABControl voor android een perfecte combinatie.
Geloof het of niet, maar deze tweaker heeft nog geen smartphone, ik weet het, ik loop op dit gebied hopeloos achter, maar ik mis het niet..... hoewel..... Ik ben getrouwd, en zij is gelukkig, laten we het daar maar op houden. Ik heb echt niet veel verstand van Linux, of Spotnet, en de werking van mijn nas. Ik ben al blij dat ik er Sabnzbd op heb kunnen zetten, en dat het werkt. Ik heb even wat geprobeerd met settings.xml. Op localhost heb ik het ip adres van mijn nas gezet, de apikey wat verder onderaan geplakt, de port op 8080 gezet. Ik krijg een foutmelding. Ik weet niet meer in detail wat er staat, ik zit nu op mijn werk, maar een verwijzing naar een object klopt niet. Misschien dat jullie in detail uit kunnen leggen welke wijzigingen ik dan in het xml bestand zou moeten doorvoeren......
ff wat zelf net iets meer moeite insteken het staat in de faq van spot-net ....aouwe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:49:
Geloof het of niet, maar deze tweaker heeft nog geen smartphone, ik weet het, ik loop op dit gebied hopeloos achter, maar ik mis het niet..... hoewel..... Ik ben getrouwd, en zij is gelukkig, laten we het daar maar op houden. Ik heb echt niet veel verstand van Linux, of Spotnet, en de werking van mijn nas. Ik ben al blij dat ik er Sabnzbd op heb kunnen zetten, en dat het werkt. Ik heb even wat geprobeerd met settings.xml. Op localhost heb ik het ip adres van mijn nas gezet, de apikey wat verder onderaan geplakt, de port op 8080 gezet. Ik krijg een foutmelding. Ik weet niet meer in detail wat er staat, ik zit nu op mijn werk, maar een verwijzing naar een object klopt niet. Misschien dat jullie in detail uit kunnen leggen welke wijzigingen ik dan in het xml bestand zou moeten doorvoeren......
Vraag me af hoe het met spotnet v2 zit? Die symbolische datum is ver te zoeken op deze manier.
Ik heb wat gevonden, ik ga het morgen (straks dus, als ik een paar uur bewusteloos heb gelegen) even proberen..
Die wordt gereleased op de dag dat de wereld (zou) vergaan. December 2012 dus.Anoniem: 227911 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:43:
Vraag me af hoe het met spotnet v2 zit? Die symbolische datum is ver te zoeken op deze manier.
Iemand die niet kan wachten? Ik ben tevreden met spotnet in de huidige vorm hoor. Kan hier en daar beter. Maar ik respecteer de maker. Waarschijnlijk heeft hij ook een privé leven, een baan en wilt die op de feest dagen wat leuks doenAnoniem: 227911 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:43:
Niet kan wachten? Waren niet mijn woorden maanden geleden. Als niemand van plan is om een v2 versie uit te brengen, is het niet zo slim om er over te beginnen. Daarbij heeft mijn vraag niks met respect naar de maker te maken.Dacuuu schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:14:
[...]
Iemand die niet kan wachten? Ik ben tevreden met spotnet in de huidige vorm hoor. Kan hier en daar beter. Maar ik respecteer de maker. Waarschijnlijk heeft hij ook een privé leven, een baan en wilt die op de feest dagen wat leuks doenIk wacht met geduld af.

Ik probeerde zojuist als 'downloadmap' een mapje op mijn NAS te selecteren dat in het netwerk beschikbaar is.
Helaas pakt Spotnet dat niet, maar pakt ie alleen mapjes om naar te downloaden op de lokale schijf van mijn PC.
Zou dit op een of andere manier wel mogelijk zijn ? Dus downloaden naar een netwerkschijf i.p.v. de lokale schijf
Helaas pakt Spotnet dat niet, maar pakt ie alleen mapjes om naar te downloaden op de lokale schijf van mijn PC.
Zou dit op een of andere manier wel mogelijk zijn ? Dus downloaden naar een netwerkschijf i.p.v. de lokale schijf
Had je dat mapje gekoppeld aan je pc als zijnde een netwerkschijf? Dan zou Spotnet als het goed is het verschil niet moeten zien met een lokale map namelijk.
Je kan dan beter die instellingen niet via spotnet regelen, maar via SABnzbD, die spotnet op de achtergrond aanroept.kattapult schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:22:
Ik probeerde zojuist als 'downloadmap' een mapje op mijn NAS te selecteren dat in het netwerk beschikbaar is.
Dus naar de browser gaan:
localhost:9090/sabnzbd/
en dan onder folders/mappen:
bronHow do I change my download folder to another drive?
Simply enter in the full path, such as D:\Downloads
A tip for OSX users, to save to an external drive, enter /Volumes/nameofdrive/Downloads
To save to a network share, make sure it has write access and enter \\NameOfPc\\Folder
You currently cannot use this for the incomplete folder in windows due to a par2 bug.
Maar via SABnzbD moet ik steeds NZB files uploaden...terwijl ik via Spotnet maar iets hoef te zoeken en dan dubbelklikken om te downloaden... Of ik moet het via Spotweb doen, maar ik zou het fijner vinden als dat vanuit Spotnet kanjmk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:16:
[...]
Je kan dan beter die instellingen niet via spotnet regelen, maar via SABnzbD, die spotnet op de achtergrond aanroept.
Dus naar de browser gaan:
localhost:9090/sabnzbd/
en dan onder folders/mappen:
[...]
bron
Nou als je straks via SABnzbD die zooi hebt ingesteld, kan je spotnet gewoon gebruiken zoals je dat altijd doet, behalve dan dat je voltooide downloads op je nas staankattapult schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:01:
[...]
Maar via SABnzbD moet ik steeds NZB files uploaden...terwijl ik via Spotnet maar iets hoef te zoeken en dan dubbelklikken om te downloaden... Of ik moet het via Spotweb doen, maar ik zou het fijner vinden als dat vanuit Spotnet kan
SAB draait altijd op de achtergrond in spotnet, die doet namelijk het "echte" downloaden. In spotnet worden alleen de spots van het usenet gehaald en in een database op jouw computer gezet.
Mmm... het is een tijdje goed gegaan, maar sinds vandaag heb ik weer allemaal "nieuwe" posts van maandag, dinsdag, zaterdag en zondag ertussen zitten, welke allemaal weer de "430, no such article" geven.
Volgens Eweka ligt dit (nog steeds) aan Spotnet... ?
Iemand enig idee hoe (en of) dit opgelost kan worden?
Volgens Eweka ligt dit (nog steeds) aan Spotnet... ?
Iemand enig idee hoe (en of) dit opgelost kan worden?
Ligt het aan mijn tablet. of hebben meer mensen problemen om op hun tablet een spot te openen op een tablet
zie ook mijn commentaar iets hoger
die meuk wordt overschreven door de default ini die spotnet forceert. pas die file aan en de veranderingen zijn blijvendjmk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:01:
[...]
Nou als je straks via SABnzbD die zooi hebt ingesteld, kan je spotnet gewoon gebruiken zoals je dat altijd doet, behalve dan dat je voltooide downloads op je nas staan
SAB draait altijd op de achtergrond in spotnet, die doet namelijk het "echte" downloaden. In spotnet worden alleen de spots van het usenet gehaald en in een database op jouw computer gezet.
zie ook mijn commentaar iets hoger
[ Voor 80% gewijzigd door Fish op 19-05-2012 10:19 ]
Doet spotnet het bij jullie nog?
Hier (sunny) krijg ik een foutmelding bij het ophalen van de headers: 415 Command failed on remote server (415)
Hier (sunny) krijg ik een foutmelding bij het ophalen van de headers: 415 Command failed on remote server (415)
edit:
Hij doet het weer, maar het blijft vaag wat er nu aan de hand was. Ik kon toen namelijk wel gewoon downloaden van verschillende nieuwsgroepen, maar spotnet/spotlite/spotgrit deden niets meer. Maar nu, zonder iets aangepast te hebben, kan hij wel weer nieuwe spots downloaden
Hij doet het weer, maar het blijft vaag wat er nu aan de hand was. Ik kon toen namelijk wel gewoon downloaden van verschillende nieuwsgroepen, maar spotnet/spotlite/spotgrit deden niets meer. Maar nu, zonder iets aangepast te hebben, kan hij wel weer nieuwe spots downloaden
[ Voor 51% gewijzigd door sewer op 29-06-2012 12:12 ]
Yep, spots opgehaald t/m 10:25 uur. Probleem lijkt dus niet in Spotnet te zitten.
Testing, one, two ...
Net nog gebruikt, dus ook geen problemen met spotnetsewer schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 07:14:
Doet spotnet het bij jullie nog?
edit:
Anoniem: 70261
Laatste weken kan ik niks meer downloaden op Spotnet, bij het opstarten van spotnet download hij 5 seconde en staat er 'wachten' en download dus niks meer.
Iemand die mij kan vertellen wat er aan de hand is ?
Firewall en alle scanners uitgezet maar helpt niks
Nu weer bij hitnews een maandje besteld maar blijft hetzelfde, ik snap er niks van.
Opgelost, spotnet opnieuw geinstalleerd !
Iemand die mij kan vertellen wat er aan de hand is ?
Firewall en alle scanners uitgezet maar helpt niks
Nu weer bij hitnews een maandje besteld maar blijft hetzelfde, ik snap er niks van.
Opgelost, spotnet opnieuw geinstalleerd !
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 70261 op 30-06-2012 20:49 . Reden: Opgelost ]
Gebruik al geruime tijd Spotnet, ben er erg tevreden over 
Voor de liefhebber: vond vanmorgen een kortingsbon voor usenetcompany.nl in mijn mailbox. 10% korting op ieder abonnement. Eerste die hem gebruikt heeft hem
9B692B0189 (inwisselen op www.usenetcompany.nl)
Voor de liefhebber: vond vanmorgen een kortingsbon voor usenetcompany.nl in mijn mailbox. 10% korting op ieder abonnement. Eerste die hem gebruikt heeft hem
9B692B0189 (inwisselen op www.usenetcompany.nl)
Ik moet zeggen ik gebruik het af en toe en dan met een pay server van eweka.
Maar het gaat lekker snel en je hebt alles zo binnen.
het is heel simpel te gebruiken het is ongeveer net zoiets als kazaa/limewire aanklikken downloaden wachten afspelen.
Ideaal ;-)
Maar het gaat lekker snel en je hebt alles zo binnen.
het is heel simpel te gebruiken het is ongeveer net zoiets als kazaa/limewire aanklikken downloaden wachten afspelen.
Ideaal ;-)
Ik vind Spotnet een ideaal progje, als je een beetje een goede spot hebt die vrij recent is dan pull je alles zo naar binnen.
Vind het wel een nadeel dat je maar 1 spot tegelijk kunt downloaden, als je dan een slome download hebt dan houdt die de hele boel op. Maar misschien wordt dat wel gefixt met een nieuwere versie.
Vind het wel een nadeel dat je maar 1 spot tegelijk kunt downloaden, als je dan een slome download hebt dan houdt die de hele boel op. Maar misschien wordt dat wel gefixt met een nieuwere versie.
inloggen op sabnzbd+ en de prioriteit veranderen, klaarVlassie1980 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:15:
Ik vind Spotnet een ideaal progje, als je een beetje een goede spot hebt die vrij recent is dan pull je alles zo naar binnen.
http://127.0.0.1:8090 uit m'n hoofd anders zelf even opzoeken
Kickje,
Is er al zicht op wanneer er weer een nieuwe versie van SpotNet uitkomt ( of een huidige versie met een nieuwe SabNZB erachter ) ?
Is er al zicht op wanneer er weer een nieuwe versie van SpotNet uitkomt ( of een huidige versie met een nieuwe SabNZB erachter ) ?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
waarom zet niet zelf een nieuwe sabnzbd erachter dan ?Coach4All schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:51:
Kickje,