Ik denk niet dat moderatie nodig is als je de spotter verplicht een spot onder een tag te zetten. Voorbeeld:
- cam versie van transformers 3 komt uit
- spotter maakt spot aan met hoofdtitel "Transformers 3 (2011)" en subtitel "Transformers 3 (2011) camversie blabla"
- later komt er een spotter met een andere cam, promo of retail en hij vindt de hoofdtitel niet 'mooi, hij zou eigenlijk "Transformers: Dark of the Moon (2011)" willen, zoals het hoort.
- nu kan hij zich erbij neerleggen en zijn promo/retail onder die eerste tag plaatsen of een nieuwe titel maken
Op deze manier krijg je misschien 2, hooguit 3 hoofdtitels voor iets waaronder dan de versies staan. Echter als spotter community kun je al ver komen met titel afspraken. Een kleine hulp tekst bij het invoerveld met "Gelieve de originele titel van IMDB te vermelden" zou al veel helpen.
'Eerste spotters' die dus geen mooie/goede hoofdtitels maken zullen met de tijd toch op de blacklist bij iedereen komen. Op ten duur denk ik dat het zelfs zonder moderatie al een stuk overzichtelijker wordt.
Excuses dat ik tags en hoofdtitels door elkaar gooi, maar ik denk dat het woord hoofdtitels het idee beter beschrijft.
[
Voor 9% gewijzigd door
enomiss op 06-12-2011 17:00
]