Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2022
MeNTaL_TO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:22:Even filename nagekeken en verdomd, is idd SI. Eens kijken waar ik SIL dan vandaan kan toveren.
Woensdag (21:20) gespot door Ps3udO: SIL v1.7

[ Voor 3% gewijzigd door n!kneem op 02-12-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Terug van 1.81 naar 1.74 door het kwijtraken van 200 mille aan spots. Database was safe. T/m woensdag ging ophalen van nieuwe spots goed.
Sinds gisteren geen nieuwe spots te zien via tweaknews.
Zijn er anderen die hetzelfde hebben (geen nieuwe spots sinds woensdag - tweaknews)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi er zijn meer mensen met tweaknews problemen Newsservers met binaries [Deel 11] lees maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Binnetie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:50:
En teraanvulling: bij Astraweb verloopt je account niet. Ik heb mensen gesproken die al 4 jaar een 25 GB account hebben en wat nog steeds werkt. Om posts compleet te krijgen vind ik het ideaal. Dan ben je nog 2 blocken nodig die niet via mijn huidige USP binnenkomen, die met gemak via Astraweb binnenkomen. Het verbuik is dan een keer een paar MB.
Kan ik bevestigen. Ik heb in 2003 25GB gekocht en nog steeds geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifthrasir
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-03 19:23
Volgens mij klopt dit niet helemaal, als Tweaknews 25 dagen header retentie heeft waarom haalt SpotNet dan alleen de laatste 24 uur binnen (zo'n 300 spots)? Gisteren van mijn laptop een oude SpotLite gedraaid en die haalt twee dagen op van dezelfde newsserver.
Toch iets met SpotNet misschien? 8)7
Ge Someone schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:10:
[...]

Je zult niet de enige zijn. "TweakNews ondersteund headers voor circa de eerste 25 dagen" (voor spots 900!)
edit: Gevonden. Eerst oude databases weggooien. Via news.tweakdsl.nl headers updaten, twee dagen aan spots ~500, dit is klaarblijkelijk de header retentie. Nieuwe update via news.tweaknews.nl nu >100.000 spots.
Ben weer up to date. :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Lifthrasir op 03-12-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebonite
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05-2021
Hoe kan ik 1 filter aanmaken met de afzender "Naam", omdat hij/zij regelmatig goede series post. Wat ik voorheen die afzender met 1 knop bij Filters kan plaatsen en nu kan het niet meer en dat is ook groot gemis... Ook heb ik geprobeerd via filters.xml aan te passen en dat lukte ook niet. Ik weet niet wat ik fout doe en daarbij heb ik ook Google gebruikt, maar daar valt er niks zinnigs over te zeggen.
Ik gebruik Spotnet 1.8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik begrijp niet waarom Favorieten er uit is gehaald. Dat is zo'n groot deel van de functionaliteit voor mij, zonder dat kan ik het niet meer efficient gebruiken.
Ik kan niet altijd alles direct 'verwerken' en soms sla ik wel eens een aantal spots op om later te bekijken.
Ook het vergelijken van spots gaat zo veel makkelijker met Favorieten...

@Drazix: Alsjeblieft, kan je dat er weer in zetten?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I second that, Tijgert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Idealiter zie ik een soort watchfilter/favorieten functie zoals in bv. uSpotted en (durf ik het te zeggen?) FTD..
Een boxje/sterretje/icoontje dat je aanklikt zodat het in je lijst komt te staan die je later op je gemak kan bekijken en uitsnuffelen. Niet gehaast dus.

(dat met die rechtermuisknop was eigenlijk te omslachtig, een boxje zou veeeel beter zijn).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 00:02

Nox

Noxiuz

Geeft bij mij aan dat hij niet werkt en geen verbinding kan maken met de server:91.223.220.33:119.

Maar op SSL werkt alles weer prima?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 17:36
Zou de functionaliteit "Nieuw" evenals "Favorieten" weer opgenomen kunnen worden in een versie van spotnet. Ik begrijp zowieso niet waarom het eruit gehaald is?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
nl1bzw schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:43:
Zou de functionaliteit "Nieuw" evenals "Favorieten" weer opgenomen kunnen worden in een versie van spotnet. Ik begrijp zowieso niet waarom het eruit gehaald is?

Alvast bedankt.
Je zou nu de (ingebouwde) Whitelist als alternatief voor de Favorieten kunnen gebruiken.
De spotters die je op de Whitelist zet worden dan ik het overzicht met groene letters weer gegeven.

PS Ik bedoel niet de Whitelist van Spotnet Improver (Local)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Wat ik zelf nog mis is, dat ik kan zien of er nieuwe reacties bij een spot zijn bijgeplaatst. Dit vind ik met name handig bij mijn eigen spots, dan hoef ik niet steeds alle spots na te kijken op nieuwe reacties. Vroeger bij FTD zag je dan b.v. +2 staan, als er 2 nieuwe reacties waren bijgeplaatst.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een manier om spotlite de database van spotnet te laten gebruiken? Ik heb spotnet tot tevredenheid draaien, maar heel soms krijg ik een melding dat een nzb niet gevonden kan worden. Ik wil dan graag de bestandsnaam hebben aangezien ik wel betere zoekmethoden voor bestanden heb dan in spotnet standaard zit, maar dan heb ik een bestandsnaam nodig.

Ik kan spotlite natuurlijk zijn eigen database laten beheren ,maar dat is wat onzinnig aangezien ik het niet vaak gebruik en dat updaten gaat bij beide versies niet echt snel (althans niet als je het om de paar maanden doet).

Is het mogelijk om 1 database te gebruiken of heeft iemand een andere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Je zou nu de (ingebouwde) Whitelist als alternatief voor de Favorieten kunnen gebruiken.
De spotters die je op de Whitelist zet worden dan ik het overzicht met groene letters weer gegeven.
Dit is geen alternatief. Ik hoef niet alle spots van een bepaalde spotter te zien, slechts de spot die ik wil.
Kaj7 bijvoorbeeld spot veel films. Als ik enkel alleen al van hem maar 10% van zijn films wil dan staat er 10x zoveel troep bij die ik niet wil. Laat staan van anderen spotters... hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
Tijgert schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:58:Dit is geen alternatief. Ik hoef niet alle spots van een bepaalde spotter te zien, slechts de spot die ik wil.
Kaj7 bijvoorbeeld spot veel films. Als ik enkel alleen al van hem maar 10% van zijn films wil dan staat er 10x zoveel troep bij die ik niet wil. Laat staan van anderen spotters... hetzelfde verhaal.
Maak dan een Filter aan:
Zoek op afzender: Kaj7
Klik met de rechter muisknop op een zoekresultaat.
selecteer Zoekopdracht opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
@Dikkiedikdik: Spotnet en SpotLite kunnen niet dezelfde lokale database bestand(en) gebruiken. Beide slaan de gegevens anders op. Een Spotnet database werkt niet in SpotLite en een SpotLite database werkt niet in Spotnet.

Er zijn ook sites die dezelfde spots tonen als Spotnet. Er zijn erbij die ook de bestandsnaam vermelden. Via o.a. Google zijn er diverse sites te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n!kneem schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:30:
[...]
Maak dan een Filter aan:
We hebben het over 'favorieten', dat wil zeggen favoriete spots, niet over filters maken voor spotters. Ik volg deze thread al een tijdje en heb nog nergens een reden gelezen waarom 'favorieten' eruit zijn gehaald. Makes no sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:54:We hebben het over 'favorieten', dat wil zeggen favoriete spots, niet over filters maken voor spotters. Ik volg deze thread al een tijdje en heb nog nergens een reden gelezen waarom 'favorieten' eruit zijn gehaald. Makes no sense.
Favorieten zijn er niet meer, niet zolang Drazix anders beslist. Leer daar mee leven, netzo als FTD3 niet meer bestaat.
Ik heb slechts gewezen op alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Maak dan een Filter aan:
Je snapt het niet. Ik wil juist NIET alles van een spotter zien, ik wil enkel de posts zien die ik wil zien en die selecteer ik zelf.
Favorieten zijn er niet meer, niet zolang Drazix anders beslist. Leer daar mee leven, netzo als FTD3 niet meer bestaat.
Leer jij leven met dat FTD niet meer bestaat? Of zoek jij andere oplossingen die wel geven wat je wilt? Jij houdt toch ook niet op met downloaden en usenet?
Precies, jij gebruikt Spotnet ipv FTD en ik ga door de verwijdering van Favorieten wat anders gebruiken dan Spotnet. Dit doe ik niet omdat ik het wil (ik blijf liever bij Spotnet), maar omdat ik vind dat ik geen keuze heb, ik heb die functie voor mijn doen nodig.
Ik heb slechts gewezen op alternatieven.
Wat jij aandroeg was trouwens geen alternatief, het had niks te maken met het onderwerp.

Los daarvan ben ik wel benieuwd waarom de Favorieten weg zijn. Niet dat meneer Drazix iemand enige uitleg verschuldigd is, maar ik zou wel graag willen weten of het een tijdelijk iets is, een foutje is of dat er een heuse reden achter zit. Er zijn zat mensen die er zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

n!kneem schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:18:
[...]
Kom op zeg 7(8)7. Zullen we dit topic dan maar sluiten... Ik durf te wedden dat Drazix alle feedback erg waardeert ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:28
Ik denk dat de favorieten zijn verwijdert door een foutje, vermoed dat ze in volgende versie wel terugkomen.\in GEXA kan je die terug plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magsel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-06 11:34
Kan iemand uitleggen hoe je in de GEXA een filter maakt voor "favorieten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
De favorieten: Dit filter is gebaseerd op sender/tag of subject. Deze kan je met GEXA maken via nieuwe filter, optie tag/sender/subject. bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Wat ik zo graag zou zien in spotnet, is dat in de lijsten niet alles 20x in verschillende formaten staat, maar dat bijvoorbeeld 1 film ook 1 kopje heeft, en dat je die dan kan uitklappen ofzo met alle verschillende versies. Als ik ben het zoeken naar nieuw materiaal moet ik 1000 koppen door waarvan er maar 300 uniek zijn ofzo.

Ik wil namelijk eerst zien of er wat leuks nieuws is, daarna zoek ik wel naar de juiste versie die ik wil.

De hele lijst zou een stuk overzichtelijker, korter en sneller te laden worden.

[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 06-12-2011 15:08 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 23:04
enomiss schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:00:
Als ik ben het zoeken naar nieuw materiaal moet ik 1000 koppen door waarvan er maar 300 uniek zijn ofzo.
Als je bijv. een DVD5-film wilt selecteer je toch gewoon dát formaat en zoek je dan pas naar de titel?

Edit: oh wacht, las verkeerd. Wat jij wilt gaat denk ik lastig worden. Zoals het nu werkt is het gewoon logisch IMHO.

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 06-12-2011 15:10 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:09:
[...]

Als je bijv. een DVD5-film wilt selecteer je toch gewoon dát formaat en zoek je dan pas naar de titel?
Of het HD, blueray, x264 of wat dan ook is, zo lang het maar van redelijke kwaliteit is vind ik het goed voor het gros van de films. Dan nog zie je 5 x264 versies 3 blueray versies, 4 hd versies van 1 film. De lijst blijft altijd onnodig lang met veel herhalingen.

Ik weet niet welke film ik wil zien. Onderhand heb ik zowat alles wel gezien. Ik laat me graag verassen waarmee spotters allemaal aankomen, dus ook oudere films. Wat ik dus graag doe is de lijst van nieuwe spots bespeuren op wat nieuws. En als ik dan al 2 pagina's naar beneden ben, en ik heb al 10x transformers gezien en 10x pirates, dan word ik een beetje moe en ga ik maar op imdb en zo zoeken. Dit alles heeft weinig te maken met het formaat.

Edit:
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:09:
[...]

Edit: oh wacht, las verkeerd. Wat jij wilt gaat denk ik lastig worden. Zoals het nu werkt is het gewoon logisch IMHO.
Lastig? De eerste spotter met een bepaalde film zou een 'tag' kunnen maken met de juiste filmnaam (eventueel automatisch op te halen van imdb of een andere database). Alle latere spotters zouden dan hun zooi onder diezelfde tag kunnen plaatsen. Vervolgens laat je alleen de tags zien in de lijst met een plusje wel of niet ernaast om uit te klappen waarna je alle versies ziet.

Iedere spotter zou dan dus uit een keuzelijst het juiste programma/film/album/whatever moeten kiezen waaronder hij zijn spot erop zet. Als zijn ding nog niet in de lijst is, maakt hij hem zelf aan, en komt het in de keuzelijst erbij voor latere spotters.

[ Voor 35% gewijzigd door enomiss op 06-12-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwerty_running schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:45:
Er zijn ook sites die dezelfde spots tonen als Spotnet. Er zijn erbij die ook de bestandsnaam vermelden. Via o.a. Google zijn er diverse sites te vinden.
Ah, dat is een alternatief dat ik niet bedacht had, dat werkt ideaal voor de paar keren dat ik tegen een probleem aanloop. Dank voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
enomiss schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:15:
En als ik dan al 2 pagina's naar beneden ben, en ik heb al 10x transformers gezien en 10x pirates, dan word ik een beetje moe en ga ik maar op imdb en zo zoeken. Dit alles heeft weinig te maken met het formaat.
Maar ja, dan zie je 1x Transformers staan met Duitse ondertitels en denk je NEXT! terwijl je anders misschien 3 films er onder een wel Nederlands ondertitelde versie had zien staan. Noem maar een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:19:
[...]

Maar ja, dan zie je 1x Transformers staan met Duitse ondertitels en denk je NEXT! terwijl je anders misschien 3 films er onder een wel Nederlands ondertitelde versie had zien staan. Noem maar een voorbeeld.
De 'hoofdtag' zou dan ook niet zo specifiek moeten zijn. Puur en alleen "Filmnaam (jaartal)"
Als je die dan uitklapt een lijst met versies waar je wel ziet welke taal/formaat etc.

En dit geldt natuurlijk niet alleen voor films maar voor alles. Hoeveel windows 7 spots zijn er wel niet. Je wordt er gek van. Gewoon een tag voor windows 7 32b en een voor W7 64b. BAM! Klaar. Want dat is wat je zoekt!! De juiste versie vinden volgt later wel!

[ Voor 30% gewijzigd door enomiss op 06-12-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
enomiss schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:21:
Als je die dan uitklapt een lijst met versies waar je wel ziet welke taal/formaat etc.
+1 voor die optie inderdaad ja! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Da's een beetje hoe bepaalde movie seekers dat weergeven... Ik vraag me af of dat handig is met een programma als SpotNet :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Het idee is inderdaad bijzonder interessant. Het zou fijn zijn van 1 film alle varianten en versies te kunnen zien onder 1 uitklapbaar kopje en niet om de 20 posts weer een variant van hetzelfde te vinden.
Maar dat zou moderatie nodig hebben denk ik...
Idealiter dan ook in dat uitklapbare gedeelte een ordening zodat bv 1080p bovenaan staan, dan 720p en dan DVD en daarna DivX, cam en scr poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ik denk niet dat moderatie nodig is als je de spotter verplicht een spot onder een tag te zetten. Voorbeeld:

- cam versie van transformers 3 komt uit
- spotter maakt spot aan met hoofdtitel "Transformers 3 (2011)" en subtitel "Transformers 3 (2011) camversie blabla"
- later komt er een spotter met een andere cam, promo of retail en hij vindt de hoofdtitel niet 'mooi, hij zou eigenlijk "Transformers: Dark of the Moon (2011)" willen, zoals het hoort.
- nu kan hij zich erbij neerleggen en zijn promo/retail onder die eerste tag plaatsen of een nieuwe titel maken

Op deze manier krijg je misschien 2, hooguit 3 hoofdtitels voor iets waaronder dan de versies staan. Echter als spotter community kun je al ver komen met titel afspraken. Een kleine hulp tekst bij het invoerveld met "Gelieve de originele titel van IMDB te vermelden" zou al veel helpen.

'Eerste spotters' die dus geen mooie/goede hoofdtitels maken zullen met de tijd toch op de blacklist bij iedereen komen. Op ten duur denk ik dat het zelfs zonder moderatie al een stuk overzichtelijker wordt.

Excuses dat ik tags en hoofdtitels door elkaar gooi, maar ik denk dat het woord hoofdtitels het idee beter beschrijft.

[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 06-12-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resultaat: Mensen gaan de titel net iets anders posten, om vooral niet onder een spot van iemand anders te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:25:
Resultaat: Mensen gaan de titel net iets anders posten, om vooral niet onder een spot van iemand anders te komen.
De hoofdtitel kent dan geen spotter. Iedereen valt onder de hoofdtitel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

enomiss schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:55:
Ik denk niet dat moderatie nodig is als je de spotter verplicht een spot onder een tag te zetten.

KNIP

'Eerste spotters' die dus geen mooie/goede hoofdtitels maken zullen met de tijd toch op de blacklist bij iedereen komen. Op ten duur denk ik dat het zelfs zonder moderatie al een stuk overzichtelijker wordt.

Excuses dat ik tags en hoofdtitels door elkaar gooi, maar ik denk dat het woord hoofdtitels het idee beter beschrijft.
Ik denk dat de serieuze spotters zich de wet niet laten voorschrijven. En je zou wel gek zijn om iemand met goede spots te gaan blacklisten, omdat hij zich niet aan een regeltje houdt? Ik vind het idee sympathiek, maar lastig realiseerbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
@enomiss: Wat wel kan in Spotnet 1.7.6 is alleen nieuwe tonen (Beeld, spots tonen, Nieuwe) en daarna op de kolom Titel klikken. Dan zullen de meeste al bij elkaar staan. Voor het afsluiten van Spotnet weer sorteren op Leeftijd. Het lijkt erop dat hierdoor de kans op dubbelen lager word.

In Spotnet 1.8 ontbreekt de optie "Nieuwe".
Wat ook een mogelijkheid kan zijn is een filter maken met bijvoorbeeld "not" en daarin titels vermelden die vaak gespot worden en die je niet wilt zien. Een soort blacklist voor titels. Heb niet getest of dit mogelijk is en als er veel titels in het filter worden vermeld is de kans groot dat het filter trager word met het tonen van resultaten.

Een lokale blacklist/HideTitle voor titels kan waarschijnlijk ook via een uitbreiding mogelijk gemaakt worden zoals het badwords filter voor reacties (onderdeel van Spotnet Improver).

Via Gexa kan ook een filter gemaakt worden met meerdere titels die je juist wel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik lees hier over heel wat paardenmiddeltjes, omweggetjes en veelal flink langere procedures om iets te krijgen wat eerst erg snel en weinig omvattend was.
Vooral het blacklisten van posts zal een groot veelvoud aan tijd kosten van wat het eerst kostte. Niet te doen.

Heeft meneer Drazix ooit al eens iets gezegd over het hoe en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Het subtitel idee is inderdaad leuk, maar gaat dat werken met de huidige snelheid van Spotnet? Ik spotte bijvoorbeeld laats American Horror Story. Het duurde 30 minuten voordat deze in de database werd opgenomen. Dit is geen probleem als enkel ik de hoofdtitel heb aangemaakt binnen deze 30 minuten.

Maar sommige zeer populaire releases worden na het verschijnen op usenet meteen 10x gepost door verschillende spotters binnen deze 30 minuten. De dubbelspotters. Hoe zou Spotnet hier dan mee om moeten gaan?

Voordat we drastische ideeën ten uitvoer gaan brengen vind ik dat er eerst iets aan het filter systeem gedaan moet worden. Als ik op films klik wil ik liever geen tv series zien. Daar is de serie filter voor. :p Daarvoor zou tv series uit het genre vak weg moeten. Een tv serie zelf is toch überhaupt geen genre...?

Maarja al met al mag ik niet klagen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:33:
Het subtitel idee is inderdaad leuk, maar gaat dat werken met de huidige snelheid van Spotnet? Ik spotte bijvoorbeeld laats American Horror Story. Het duurde 30 minuten voordat deze in de database werd opgenomen. Dit is geen probleem als enkel ik de hoofdtitel heb aangemaakt binnen deze 30 minuten.
Dit ligt aan de server die je gebruikt. Als ik iets met supernews aanmeld dan is die meteen zichtbaar, maar heb ook ooit een server gebruikt waarbij het heel lang duurde, geloof dat dit via XLNed ging maar kan erlangs zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge Someone
  • Laatst online: 07-06 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:51:
Dit ligt aan de server die je gebruikt. Als ik iets met supernews aanmeld dan is die meteen zichtbaar,
Als je even bedenkt hoe usenet werkt is het logisch dat jij zelf (bij Supernews) die post ziet, het gaat er om dat het een tijd duurt voor dat het naar (alle) andere Usenet servers is gesychroniseerd.

Ik denk zelf dat dit voor de spotters en zeker voor de veelspotters te lastig is, tenzij het geautomatiseerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ge Someone schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:58:
[...]

Als je even bedenkt hoe usenet werkt is het logisch dat jij zelf (bij Supernews) die post ziet, het gaat er om dat het een tijd duurt voor dat het naar (alle) andere Usenet servers is gesychroniseerd.
Dat valt wel mee hoor, dit gaat over het algemeen vrij snel. Als ik namelijk meteen met een andere server kijkt dan zie ik hem ook meteen ertussen staan. Als ik met XLNed aanmeld kan ik wachten tot ik een ons weeg. Zelfs als ik met dezelfde server de spots bijwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top programma!
Gebruik het bijna elke dag.

Vraag aan Drazix:

Eerlijk gezegt ben ik wel benieuwd naar de source van de nieuwste versie van Spotnet.
Zou je mij die kunnen mailen? (steej10[at]gmail.com)
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Je kunt met .net Reflector een deel van de source bekijken. Ik denk niet dat Drazix je de originele source gaat mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was bezig met mijn eigen blacklist, maar is dit niet toegestaan ofzo?

Ik had dit gemaakt :

<Keys>
<Key Name="kww"></Key>
<Key Name="Hagenees1978"></Key>
<Key Name="HendrikjeStoffel"></Key>
</Keys>

Alleen komen er dan willekeurig andere uploaders ook op de blacklist te staan?
Ik wil graag een user als Hagenees1978 op mijn blacklist omdat hij alleen stripboeken post en ik die toch niet lees.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:52:
Ik was bezig met mijn eigen blacklist, maar is dit niet toegestaan ofzo?
Er zijn twee mannieren:
Spot: Ga met de muis op een spot staan, klik er de de rechtermuis knop op > Selekteer: Toevoegen aan zwarte lijst. (werkt alleen als de spotter v1.8x gebruikt.)

Reactie: Ga muis op de naam staan, klik er met de linkermuis knop op > Selekteer: Toevoegen aan zwarte lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank!

Dit werkt al heel fijn.

Nu merk ik wel dat ik bij een aantal users nog wat vreemds heb. Neem user HendrikjeStoffel.

Ik kan hem op de zwarte lijst zetten, maar dan worden zijn spots niet lichtgrijs (blijven gewoon zwart). Dit komt dus kennelijk omdat deze user een oudere vesie van Spotnet gebruikt om zijn posts aan te melden?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:33:
Nu merk ik wel dat ik bij een aantal users nog wat vreemds heb. Neem user HendrikjeStoffel.

Ik kan hem op de zwarte lijst zetten, maar dan worden zijn spots niet lichtgrijs (blijven gewoon zwart). Dit komt dus kennelijk omdat deze user een oudere vesie van Spotnet gebruikt om zijn posts aan te melden?
Het kan idd zo zijn dat die user een ouder versie van Spotnet gebruikt. Maar HendrikjeStoffel staat ook op de door ¿Drazix? samengestelde Whitelist. Dat kan mogelijk ook de oorzaak zijn dat zijn spots niet grijs worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n!kneem schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:09:
Het kan idd zo zijn dat die user een ouder versie van Spotnet gebruikt. Maar HendrikjeStoffel staat ook op de door ¿Drazix? samengestelde Whitelist. Dat kan mogelijk ook de oorzaak zijn dat zijn spots niet grijs worden weergegeven.
Ja, dat kan het probleem zijn. Ik zie het nut eigenlijk ook niet zo van een whitelist, alleen een blacklist was in mijn ogen voldoende geweest. Maar verder prima tevreden, het werkt nu heel wat beter na de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 20:30
Ik heb sinds gisteren zeer weinig nieuwe spots binnen gehaald/
Net even 1.8.1 geinstalleerd, maar maakt geen verschil.

Bijvoorbeeld 0 spots X264 films en 0 Windows applicaties sinds gisteren, wel een paar epubs en MP3's

Is dit een algemeen issue of heb ik dit alleen?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

jij alleen denk ik :?
heb net voor je gekeken en heb er sinds gisteravond 23.00 een stuk of 318 bij met verschillend x264 films.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Marvie schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:27:
Ik heb sinds gisteren zeer weinig nieuwe spots binnen gehaald/
Net even 1.8.1 geinstalleerd, maar maakt geen verschil.

Bijvoorbeeld 0 spots X264 films en 0 Windows applicaties sinds gisteren, wel een paar epubs en MP3's

Is dit een algemeen issue of heb ik dit alleen?
Heb je SunnyUsenet als usp? Dan ligt het aan de server. Op het Spot-net forum is dit probleem ook al voorbij gekomen.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 20:30
Nee ik heb XLned, maar er komen nu weer spots binnen zie ik

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik krijg nu ineens de melding: Groep niet gevonden, ik gebruik Eweka. (vanmiddag nog gebruikt)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 11:22
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:09:
Ik krijg nu ineens de melding: Groep niet gevonden, ik gebruik Eweka. (vanmiddag nog gebruikt)
Hier exact het zelfde probleem met Eweka.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/o8wcxf.png

Tevens op de Eweka storing pagina:
Er zijn momenteel geen storingen
Als u toch problemen ondervind, bezoekt u dan onze Support pagina.
Update 1:06 25-12-2011:
Het openen en downloaden van een nzb file werkt nog wel als je deze download via nzbindex.nl bijv.
Ik moet wel zeggen dat ik een apparte sabnzbd server heb draaien waar spotnet aan staat gekoppeld. (wel zelfde machine)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2hh2g4l.png

Update 1:22 25-12-2011:
http://www.eweka.nl/nl/readers/
Storing usenetplatform (25-12-2011 01:02)

Om Zaterdagavond 22:00 heeft zich een storing voorgedaan op ons usenetplatform. Hierdoor is het mogelijk dat u enkele uren verminderd of geen verbinding heeft kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak.
Er vind momenteel een storing plaats
Vanwege een technische storing kunt u momenteel problemen ondervinden met uw verbinding. Onze technici zijn aanwezig en we verwachten het probleem spoedig te verhelpen. Onze excuses voor enig ongemak.

[ Voor 72% gewijzigd door ReTechNL op 25-12-2011 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Gisteren spotnet 1.8.1 gedownload. Ik moet zeggen dat ik beetje moe word van die rare changes in minor releases. Normaal doe je dingen zoals database splitsen veranderen in een major release. Zowiezo vind ik die changes irritant. Ik heb nu 3 releases alles moeten veranderen (eerst .spots, toen .db en nu .dbc en .dbs) en de filters werken ook niet meer. Ik denk dat ik maar downgrade naar de oude spotnet.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
Rutix schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:05:
Gisteren spotnet 1.8.1 gedownload. Ik moet zeggen dat ik beetje moe word van die rare changes in minor releases. Normaal doe je dingen zoals database splitsen veranderen in een major release. Zowiezo vind ik die changes irritant. Ik heb nu 3 releases alles moeten veranderen (eerst .spots, toen .db en nu .dbc en .dbs) en de filters werken ook niet meer. Ik denk dat ik maar downgrade naar de oude spotnet.
Je hoeft niet te updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Betekent niet dat hij geen punt heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
BtM909 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:31:
[...]

Betekent niet dat hij geen punt heeft ;)
Dat is zeker waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Bah...nieuwe spotnet heeft andere DB en ook andere filters, maar werkt gewoon een pak sneller als daarvoor.Database is gewoon kwestie van opnieuw ophalen en ivm de filters...er zijn ondertussen al een hoop filters gereleased van verschillende mensen(nihilist/kokkie, spionweb,tony almeida,...keuze zat)
Alleen de filter favorieten is eruit, maar verwacht dat die er vast terug in komt met V2.Anders gewoon GEXA gebruiken van wheaten, heb je favorieten ook terug.Snap het probleem niet echt, programma is gewoon beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Als ik een NZB file maak met binsearch, dan noem ik deze "serie.nzb"
Als ik dan ergens een NL-sub vandaan haal en deze op het usenet zet, noem ik deze "alleen-de-nlsub.nzb"

Hoe kan ik dan op mijn computer die 2 nzb files combineren tot 1 nzb file: "serie-met-nl-subs.nzb"

Dan kan ik spotten waar ik lang mee bezig ben geweest om voor elkaar te krijgen. :)

Heb proberen te googlen op combine nzb en merge nzb, maar kon niets vinden.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

jmk schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:11:
Als ik een NZB file maak met binsearch, dan noem ik deze "serie.nzb"
Als ik dan ergens een NL-sub vandaan haal en deze op het usenet zet, noem ik deze "alleen-de-nlsub.nzb"

Hoe kan ik dan op mijn computer die 2 nzb files combineren tot 1 nzb file: "serie-met-nl-subs.nzb"

Dan kan ik spotten waar ik lang mee bezig ben geweest om voor elkaar te krijgen. :)

Heb proberen te googlen op combine nzb en merge nzb, maar kon niets vinden.
NZB's hebben een XML structuur. Dus als je die syntax even uitzoekt, dan moet je ze wel samen kunnen voegen :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Thx, daar ga ik mee aan de slag!

Dan kan ik beter testen met 2 kleine NZB's voordat ik zo'n grote op spotnet zet denk ik.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ozzykillbirdy schreef op zondag 01 januari 2012 @ 17:10:
Bah...nieuwe spotnet heeft andere DB en ook andere filters, maar werkt gewoon een pak sneller als daarvoor.Database is gewoon kwestie van opnieuw ophalen en ivm de filters...er zijn ondertussen al een hoop filters gereleased van verschillende mensen(nihilist/kokkie, spionweb,tony almeida,...keuze zat)
Alleen de filter favorieten is eruit, maar verwacht dat die er vast terug in komt met V2.Anders gewoon GEXA gebruiken van wheaten, heb je favorieten ook terug.Snap het probleem niet echt, programma is gewoon beter geworden.
Dat is toch helemaal het punt niet van Rutix (ik ga er maar voor t gemak vanuit dat je op zijn reactie reageert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Het samenvoegen van nzb bestanden kan tot problemen leiden in SpotLite als er verschillende bestandsnamen gebruikt worden. Vergelijkbaar met een collectie losse (mp3, epub, pdf, enz) bestanden. Vermeld dan ook iets unieks waarop gezocht kan worden zodat alle bestanden vermeld in de nzb gevonden kunnen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door qwerty_running op 04-01-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
ozzykillbirdy schreef op zondag 01 januari 2012 @ 17:10:
Dat is mijn punt niet. Ik verwacht dat als je een minor update released je geen dingen gaat veranderen die in een major release horen. En ik vulde me punt aan dat dat nu al 3 keer is gebeurd.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort gebruik ik spotnet 1.8.1.
Helaas merk ik dat er heel veel goede spotters gewoon weg gefilterd worden in spotnet als ik de lijsten vergelijk met andere spotnet-achtige programma's.
Hier baal ik stevig van want je kunt gewoon niet meer op spotnet vertrouwen of wel alles opgehaald of getoond wordt.
Is die filtering niet ergens uit te sluiten in het programma of aanverwante scripts of iets dergelijks?

Ik kan ook terug gaan naar een oudere versie, die wel trager zal zijn maar liever trager als de helft van de spots. Weet iemand tot welke versie er niet gefilterd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Top proggie voor de hoogstnoodzakelijke dingen en uiteraard de series die hier gewoon niet te krijgen zijn. Games, muziek koop ik gewoon.

Met de een beetje rondkijken (budgetgaming.nl) heb je meestal je games voor een stuk minder dan de adviesprijs van € 60 eurie

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:50:
Sinds kort gebruik ik spotnet 1.8.1.
Helaas merk ik dat er heel veel goede spotters gewoon weg gefilterd worden in spotnet als ik de lijsten vergelijk met andere spotnet-achtige programma's.
Hier baal ik stevig van want je kunt gewoon niet meer op spotnet vertrouwen of wel alles opgehaald of getoond wordt.
Is die filtering niet ergens uit te sluiten in het programma of aanverwante scripts of iets dergelijks?

Ik kan ook terug gaan naar een oudere versie, die wel trager zal zijn maar liever trager als de helft van de spots. Weet iemand tot welke versie er niet gefilterd wordt?
Voorbeelden van posters? Want heb dat zelf nog niet gemerkt, zeker niet als de poster zelf ook 181 gebruikt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hier geen namen van spotters plaatsen MeNTaL_TO.
Je kunt het zelf vergelijken als je lijsten in spotnet en andere programma's naast elkaar houdt
Als je Spotlite gebruikt met RoyaleBlue skin:

http://www.spot-net.nl/fo...ic.php?f=68&t=4412#p38379

kun je heel goed zien dat sommige spotters die in de whitelist staan, en dus groen aangegeven worden, bij spotnet gewoon weggefilterd worden... |:( |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:27:
Ik ga hier geen namen van spotters plaatsen MeNTaL_TO.
Ga hier dan ook niet melden dat het zo is, hier heeft niemand wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten waarom ik er geen melding van zou maken dikkiedik?
Denk niet dat jij dat uitmaakt, of wel?
Ik zet hier geen posternamen neer en als je mijn bewering wil controleren, doe zoals ik beschreven heb, controleer het en anders geen commentaar leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik heb zo nu en dan wat zitten neuzen in dit forum, maar echt niet alles gelezen. Ik gebruik nog steeds versie 1.76. Ik gebruik sabnzbd+ op mijn Synology om te downloaden. Ik begrijp uit berichten dat je met de nieuwste versie van Spotnet geen nzb meer kan aanmaken. Waarom is dat eruit gehaald? Dat is voor mij de ideale manier om een spot te zoeken en na aanmaak van een nzbfile met mijn nas te downloaden. Ik heb het idee dat niet alle spots meer door mijn versie gevonden worden. Ik zat vandaag te zoeken naar afleveringen van Covert Affairs. Op Nzbindex zie ik spots van een bekende poster/spotter waar ik al vaker iets van gedownload had, maar op Spotnet is die spot niet te vinden. Nou kan het natuurlijk zo zijn dat die spot niet is aangemeld, of ergens anders. Ik zit net te kijken naar Spotlite. Ook in Spotlite schijnen niet alle spots te komen. Op deze manier wordt alles weer erg versnipperd, moet je een stuk of 4 programma's en sites af om je geliefde series te kunnen binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

aouwe schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:43:
Ik heb zo nu en dan wat zitten neuzen in dit forum, maar echt niet alles gelezen. Ik gebruik nog steeds versie 1.76. Ik gebruik sabnzbd+ op mijn Synology om te downloaden. Ik begrijp uit berichten dat je met de nieuwste versie van Spotnet geen nzb meer kan aanmaken. Waarom is dat eruit gehaald? Dat is voor mij de ideale manier om een spot te zoeken en na aanmaak van een nzbfile met mijn nas te downloaden. Ik heb het idee dat niet alle spots meer door mijn versie gevonden worden. Ik zat vandaag te zoeken naar afleveringen van Covert Affairs. Op Nzbindex zie ik spots van een bekende poster/spotter waar ik al vaker iets van gedownload had, maar op Spotnet is die spot niet te vinden. Nou kan het natuurlijk zo zijn dat die spot niet is aangemeld, of ergens anders. Ik zit net te kijken naar Spotlite. Ook in Spotlite schijnen niet alle spots te komen. Op deze manier wordt alles weer erg versnipperd, moet je een stuk of 4 programma's en sites af om je geliefde series te kunnen binnenhalen.
Je geliefde series kun je beter automagiseren met iets als nzb.su en sabnzbd

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

aouwe schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:43:
Ik begrijp uit berichten dat je met de nieuwste versie van Spotnet geen nzb meer kan aanmaken. Waarom is dat eruit gehaald? Dat is voor mij de ideale manier om een spot te zoeken en na aanmaak van een nzbfile met mijn nas te downloaden.
Dat is niet veranderd in 181 hoor. Ik laat Spotnet ook een nzb bestand opslaan, die ik daarna buiten Spotnet zelf laat downloaden. Je kunt die functie aanpassen onder bewerken - downloadknop - nzb opslaan.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beste Mensen,

Ik krijg vanmorgen in een keer een foutmelding met opstarten "C:\Program Files (x86)\Spotnet\SpotnetIL.exe"

Line 156 (file "C:\Program Files (x86)\Spotnet\SpotnetIL.exe"):

error: Array variable has incorrect number of subscripts or subscript dimension range exceeded ???

Vanmorgen in een keer vreemd wat moet ik er mee ??? help

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Mijn fout, probeer het nog eens. Het zou moeten werken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
werkt nog steeds niet
thisegzz schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:34:
Mijn fout, probeer het nog eens. Het zou moeten werken nu.

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik heb exact dezelfde melding en de pc al herstart zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Spotnet Improver Local (SIL) en Spotnet Improver (SI) doen het weer. Er zat een fout in het script.
Het probleem (430 melding bij ophalen reacties via Spotnet) met Eweka is nog niet opgelost.

[ Voor 34% gewijzigd door qwerty_running op 19-01-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Geen nieuwe spots sinds vannacht via Tweak. Iemand anders ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dazsur schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:49:
Nope, gaat hier als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Azqi schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:15:
[...]

Nope, gaat hier als een zonnetje.
Thx. Dan ga ik aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horza2011
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06-2024
meld je hier bij aan en je heb nooit meer problemen dubbel spot spot die missen of andere ongein gewoon blok pakket nemen even handig instellen en je pakket verloopt ook niet

http://www.news.astraweb.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Dan ga ik straks ook even upgraden naar de laatste versie. Ik had juist begrepen door tekst op de site van Binaries4all dat de nieuwste spotnet geen info meer gaf over de filenamen en er geen nzb meer mee kon worden aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Hmm meer mensen met het 430 probleem bij reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij ligt 't aan je newsprovider. Welke heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Sinds ik een blockaccount heb gekocht bij newsdemon haal ik weer richting de 400k spots binnen ipv 170k (Newsgrabber), echter kwam ik achter dat ik soms dubbele tot 10tallen! dezelfde reacties heb in een spot. Dit heb ik nog nooit eerdergezien, wel dubbele spots, maar nu zijn het de reactie's.
Weet iemand hoe en waar dit door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
Met een blockaccount van astraweb.com 520k spots EN geen dubbele spots/reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:30

luigi87

Domotica Fanaticus

Dazsur schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:49:
Ik heb al een paar weekenden problemen gehad met Tweak. Ik ben er nu klaar mee en ga overstappen naar sunnyusenet. Goedkoper en wel headers :)

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

luigi87 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:38:
[...]

Ik heb al een paar weekenden problemen gehad met Tweak. Ik ben er nu klaar mee en ga overstappen naar sunnyusenet. Goedkoper en wel headers :)
Zit gratis bij mijn glasvezelaansluiting maar het is de laatste tijd echt drama met die Tweak nieuwsgroepen :/ snelheden van maximaal 16/20 Mbit :'(

[ Voor 12% gewijzigd door WoBBeL op 30-01-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
n!kneem schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:28:
Met een blockaccount van astraweb.com 520k spots EN geen dubbele spots/reacties ;)
Ja had ik ook naar gekeken, maar prijs verschil was te groot. Ik heb nu 3,20 ofzo betaald voor 20GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Newsdemon heeft 2 verschillende ssl servers. Controleer of het beter gaat via de andere server.
us-secure.newsdemon.com = ip: 69.16.185.248 = netwerk: HIGHWINDS1
europe-ssl.newsdemon.com = ip: 69.16.176.246 = netwerk: NEWSHOSTING1

De headers zijn gratis (worden niet meegeteld als verbruik) bij Newsdemon.
Het wisselen van server heeft dus geen gevolgen voor het blockaccount.

Op de site van Newsdemon staat "Text Retention: 1265 days". Er horen dus eigenlijk meer (alle) spots zichtbaar te zijn in Spotnet.

Edit: Blijkt dat de headers WEL meetellen als verbruik. Op de site staat dus ten onrechte "Free Headers: YES".

[ Voor 11% gewijzigd door qwerty_running op 07-02-2012 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:30

luigi87

Domotica Fanaticus

xost schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:43:
[...]

Zit gratis bij mijn glasvezelaansluiting maar het is de laatste tijd echt drama met die Tweak nieuwsgroepen :/ snelheden van maximaal 16/20 Mbit :'(
Kijk eens bij sunnyusenet, je kan bij hun ook een week testen.
Ik ben er wel tevreden over.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge Someone
xost schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:43:
[...] het is de laatste tijd echt drama met die Tweak nieuwsgroepen
Lees hun bericht hier. Ze hebben een wijziging aangebracht waar door je het aantal threads moet verhogen. Ze hebben je max, aantal ook verhoogd.
We zijn benieuwd hoe het dan (na 6 feb?) gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge Someone
qwerty_running schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:13:
Newsdemon heeft 2 verschillende ssl servers. Controleer of het beter gaat via de andere server.
En er zijn ook nog servers zonder SSL, misschien wel goed genoeg om headers op te halen.
Ik ben wel tevreden over de database die dit oplevert.
De headers zijn gratis (worden niet meegeteld als verbruik) bij Newsdemon.
Ik heb nu ook zo'n block account bij Newsdemon (omdat het zo goedkoop was :D) maar, hoewel ik in de Spotnet servers.xml alleen bij headers Newsdemon heb ingevuld, zie ik bij mijn account dat er toch verbruik gerekend is. Ik heb een vraagje bij hen uitgezet en dit is hun antwoord
Our system counts all bytes leaving the servers towards your quota but we refund the bytes used for headers. We've added 3GB to your quota to account for current and future header usage.

[ Voor 13% gewijzigd door Ge Someone op 06-02-2012 19:34 . Reden: antwoord Newsdemon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Pagina: 1 ... 44 ... 48 Laatste