Mooi programma. Ik zal hem zeker gebruiken, zeker wanneer FTD zal verdwijnen. Op FTD verdwijnen ook steeds meer spots. (Worden "gedwongen" afgekeurd zoals "Komt een vrouw bij de Dokter") Ik heb er zo al een paar meer gezien. Ook de laatste Harry Potter (deathly hallows), en zo zullen er steeds meer volgen.
Jammer vind ik dat XSNews zo weinig spots doorgeeft (ong. 25.000) terwijl ze toch een retentie hebben van 580+ dagen. Op te lossen door news2.neva.ru (300.000 spots) te gebruiken, maar dan moet het toch weer via extern programma zoals GrabIt gedownload worden. Mooier zou zijn wanneer je beide servers in kunt voeren.
Van die Twitter reacties verwacht ik niet veel. Is toch iets minder vanzelfsprekend als het geven van reacties op FTD. Een brainstorm; kunnen die reacties ook niet via een txt file op usenet verlopen?
Verder niet meer dan mijn complimenten voor dit super simpel-in-gebruik programma. Wacht met smart op 1.4
Oh ja ook nog dit;
In de Computer Idee gaan ze blijkbaar eerdaags een hele workshop aan je programma besteden.
Computer idee 25 - 2010 vermeld op pag. 6:"Zie Voor Nop in dit nummer. Binnenkort besteden we hieraan zelfs een workshop! ". In hetzelfde blad, inderdaad bij Voor Nop, pagina 58 wordt er al een artikel aan besteed. Dus promotie komt al mooi op gang.
[
Voor 16% gewijzigd door
LessRam op 02-12-2010 13:33
]