Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanvragen tag ADO.NET lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Topicstarter
ik wilde aan \[ADO.NET] Insert, Update in database de tag ado.net toevoegen. Aangezien deze nog niet bestaat komt er "ado.net (aanvragen)" te staan.

Als ik vervolgens op 'tag koppelen' klik, wordt ik keurig naar het topic teruggestuurd.
Ik wilde daarna kijken of het koppelen gelukt was en klikte dus weer op 'tag koppelen'.

ado.net staat echter niet bij het kopje 'tags in aavraag' ?

Is dit by design ?

edit:
hmm, zie nu net Het tags feedback topic, had dit daarin gemoeten ?

[ Voor 10% gewijzigd door TheRookie op 27-07-2010 11:19 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ado.net is ooit afgewezen en kan dus niet meer aangevraagd worden. Als je hem dan opnieuw probeert aan te vragen wordt hij in stilte geweigerd en van de lijst met aangevraagde tags verwijderd.

Persoonlijk vind ik eigenlijk wel dat er iets meer terugkoppeling naar de gebruiker mag zijn. Zoals bovenstaande melding aangeeft is de huidige methode erg ondoorzichtig en wat verwarrend.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Topicstarter
Dank voor de uitleg.

Een tussenpagina met een melding van die strekking zou dan inderdaad wel prettig zijn, nu lijkt het net of er functioneel iets fout gaat :)