Dit vind ik een beetje flauw, want nu vertel je maar een half verhaal (tenminste, als je doelt op onze DM-conversatie van zo'n maand geleden. Zo niet, dan wil ik wel een linkje zien waar ik dat heb gezegd en waar je geen reactie meer op hebt gekregen).
Jij kwam zelf naar me toe dat je vond dat de modforce overdag tekort schoot. Je kwam daar niet met concrete voorbeelden wat het dus lastig maakt om op te reageren. In de tussentijd had ik een schaduwdiscussie in mijn hoofdgroepcrewforum gestart omdat ik zulke signalen wel degelijk serieus neem. Nadat je enkele (niet zo'n hele goede voorbeelden naar onze mening) voorbeelden had aangeleverd zijn we de discussie aangegaan en tot de conclusie gekomen dat we ons niet echt daarin herkenden. En daarmee wil ik het niet makkelijk afdoen want het heeft natuurlijk geen nut als je niet kritisch naar jezelf kijkt.
Dit heb ik ook aan je teruggekoppeld in die DM-thread (en gezegd dat we het blijven proberen te monitoren) dus ik snap ook niet dat je zegt dat je daar niets van hebt vernomen.
Als dit niet accuraat is dan hoor ik het graag (evt mag je van mij de DM-discussie quoten).
Zo heb ik eens een TR gemaakt over iemand die zat te trollen. Na 3 dagen er eens achteraan gegaan en toen werd het gedaan.
Ik weet niet welke dat is, dus kan het moeilijk verdedigen. Op zich horen trollen wel gemodereerd te worden, aan de andere kant vinden we het ook belangrijk dat er sociale controle is in de HK. Soms lost zichzelf dat ook vanzelf op en is een modingreep niet per se meer nodig. Zo wel, tsjah, er kan altijd iets tussendoor schieten. Zeker als een topic wegzakt oid, en het verdwijnt uit de topiclisting, dan kan dat zo zijn dat ie 3 dagen is blijven liggen.
Vergeet ook niet dat sommige zaken volgens ons niet per se noodzakelijk zijn om op te pakken. Als je soms dus denkt dat er niet gemodereerd wordt, kan dat zo zijn, omdat we dat niet nodig achten.
Als bepaalde zaken 3 dagen blijven liggen (Ook al is het niet dringend) dan is er toch wel wat mis imho. Ook al is het allemaal op vrijwillige basis, daar heb ik alle begrip voor. Ik vind de HK over het algemeen een 'sloom' forum wb moderaties.
Er zijn geen richtlijnen vastegesteld door ons MT over hoe snel alles afgehandeld dient te worden, dus 'sloom' is hier slechts een persoonlijke mening en heeft een beetje weinig discussiewaarde denk ik.
Voor de modforce overdag zijn er twee moderators aangetrokken die nauwelijks overdag modereren. Ik denk dat er binnen de HK wel wat bijgeschaafd kan worden. Ook vind ik de HK een beetje een hoekje worden voor de meubels. Het niveau binnen de HK glijdt dan ook weer af. Alles wordt in 'grote topics' gezet (Waar de sub-discussies
juist topicwaardig kunnen zijn) en de rest van de topics zijn niveauloos (Voorbeeld:
Je slaat kei-hard met een hamer op je duim , een topic die zelfs op FOK! gesloten zou worden). zo blijft er eigenlijk weinig over van de Huiskamer.
Ik vond de HK 1.0 dan ook (Als je al het negatieve weglaat) een fantastisch idee.
[/offtopic]

Mja, je zegt het zelf al, offtopic. Het hele topic gaat hier niet over, eigenlijk ben ik zelf ook al teveel offtopic gegaan door mezelf te moeten verdedigen..