Ik heb een AH mobiel kaartje gekocht om te proberen of het me bevalt.
Zal mijn ervaringen even vertellen...
Ik heb afgelopen zaterdag t kaartje gekocht met 5 eu er op, in mn ipad2 gestopt, werkte prima dus ik dacht top! Eventjes gebruikt die dag maar de volgende dag werkte internet ineens niet meer dus ik dacht hij zal wel op zijn, 5 eu is immers niet veel.
Dus ik naar de AH site, via iDeal tegoed met 20 eu opgewaardeerd. Dit ging direct al verkeerd, de betaling was wel geslaagd via de ING en dan zie je altijd pagina met afronding en link om terug te keren naar de site van de verkoper. Toen ik daar op klikte kreeg ik gewoon de AH site en helemaal geen pagina met betaling voltooid uw tegoed is opgehoogd of iets. Dus ik vond t al vreemd...
Ik dacht het zal wel goed komen, het is betaald dus tegoed wordt wel bijgeschreven. Dag later, maandag, nog steeds geen internet. Ik had zondag direct al gemaild naar de klantenservice maar kreeg niks terug en duurde me te lang, dus ik bellen. Eerst een ongelofelijk lang callcenter menu door om uiteindelijk toch een medewerkster aan de tel te krijgen. Zij wist mij te vertellen dat mn tegoed wel opgehoogd was en ik 25,31 eu tegoed nog had.
Probleem dat ik maar geen internet had kon ze niet oplossen. Technische dienst was niet te bereiken, advies, afwachten en anders later terug bellen, weer keuze menu door, en de technische dienst vragen.
Ik heb de simkaart uit mn ipad getrokken, ipad herstart en voila ik had weer verbinding. Geen idee waar het aan gelegen heeft, misschien moest de sim zich opnieuw aanmelden op t netwerk ofzo.
Maargoed, het klopt van geen kant want als je met 20 eu opwaardeerd hoor je 30 bonus tegoed te krijgen. Krijg ik net een reactie op mijn mailtje terug dat ik met 30 eu opgewaardeerd zou hebben en mijn saldo nu 28 eu is :-S hoe kan dat? Als ik bij gebruik op de ipad kijk staat er dat ik maar 88mb verbruikt heb dus ik zou zeker nog 50 eu of meer moeten hebben.
Wat verder ongelofelijk irritant is, is dat je niet je tegoed in kunt zien via de ipad. Er is geen app beschikbaar en via de site is het niet mogelijk. Want als je op opwaarderen en tegoed opvragen klikt dan krijg je alleen opwaardeer pagina en kun je geen tegoed zien.
Dit ook aan klantenservice gevraagd, krijg ik terug dat het tegoed opvragen niet mogelijk is op de ipad. Dat ik maar op de computer de software moet installeren en de simkaart in de computer moet stoppen om het tegoed op te vragen, en dat dit ook kan zonder dongle...
Onderwerp
Tegoed wordt niet opgehoogd en tegoed niet te zien
Samenvatting discussie
Reactie (Liza Leatomu) 03/30/2011 11:02 VM
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
Uit ons systeem blijkt dat u op dit moment € 28,48 als internet tegoed heeft. U heeft op 27-03-2011 (14.35 uur) opgewaardeerd met € 30,-.
Het is momenteel niet mogelijk om vanaf een ipad of tablet uw tegoed op te vragen. U heeft hiervoor de laptop software nodig. U kunt dus wel uw SIM-kaart uit uw tablet halen en in een laptop stoppen (met of zonder dongel). Via
www.ah.nl/software kunt u de software nu downloaden en op uw laptop zetten. Op deze manier kunt u uw tegoed wel inzien.
Mocht u nog steeds niet kunne internetten dan zou ik u vriendelijk willen verzoeken om contact op te nemen met de klantenservice. We zijn bereikbaar via het nummer 06 1200 1200. Indien nodig zullen we intern contact opzoeken met de technische dienst.
Mijn excuses voor het ongemak.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Liza Leatomu
AH Mobiel Internet
toon volledige bericht
Wat een idioterie zeg, dus ik heb terug gestuurd hoe ik dat in vredesnaam moet doen zonder dongle en dat het tegoed niet klopt...
Kortom; gauw weg met deze troep, site werkt niet goed en de klantenservice is waardeloos.
Ga vanmiddag kijken voor abo.
[
Voor 21% gewijzigd door
ElayZ op 30-03-2011 12:41
]