Net als ik. Ik kocht het voor mij ook bij Media Markt.jopie schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:19:
Daar ben ik het persoonlijk mee eens, voor de zekerheid de Ipad 1 gekocht met 3G, maar de 3G zal nooit gebruikt worden.
Anoniem: 225524
Ik heb een abonnement bij Vodafone voor mijn iPhone, is het daarbij ook mogelijk een iPad abonnement aan te sluiten bij Vodafone ?
Ik ben op zoek naar een abonnement voor internet op een iPad. Wat me opvalt is dat de data-only abonnementen voor laptops en tablets relatief duur zijn tov gewone GSM abonnementen.
De goedkopere internetabonnementen voor tablets hebben een lage datalimiet (<=1GB) en kosten minimaal €15 pm.
Dit terwijl er nog gewone simonly abonnementen te krijgen zijn met FUP of 1GB voor minder geld: zie Mobiel internet - Vergelijk van providers en abonnementen.
Zo kun je bij youphone bijvoorbeeld een simonly 250 met onbeperkt (FUP) internet voor €17,45 pm krijgen (https://www.youfone.nl/bestellen/youfone-250/). Of bij Simyo 1GB voor €12,94 pm (https://mijn.simyo.nl/sel...ub_index=0&bg_index=0.
Is het mogelijk om dergelijke 'normale GSM abonnementen' te gebruiken in een iPad? (aangenomen dat bij het abonnement een microsim te krijgen is)
De goedkopere internetabonnementen voor tablets hebben een lage datalimiet (<=1GB) en kosten minimaal €15 pm.
Dit terwijl er nog gewone simonly abonnementen te krijgen zijn met FUP of 1GB voor minder geld: zie Mobiel internet - Vergelijk van providers en abonnementen.
Zo kun je bij youphone bijvoorbeeld een simonly 250 met onbeperkt (FUP) internet voor €17,45 pm krijgen (https://www.youfone.nl/bestellen/youfone-250/). Of bij Simyo 1GB voor €12,94 pm (https://mijn.simyo.nl/sel...ub_index=0&bg_index=0.
Is het mogelijk om dergelijke 'normale GSM abonnementen' te gebruiken in een iPad? (aangenomen dat bij het abonnement een microsim te krijgen is)
Ik denk het wel, zit met dezelfde vraag. Rabomobiel heeft ook onbeperkt internet + 75min voor 16 euro p/mnd.
Heeft iemand ervaring met het delen van het netwerk via de Ipad? Ik bedoel daar mee te zeggen dat ik bijvoorbeeld een 2 jarig internet abonnement neem bij vodafone en dan mijn Ipad gratis krijg.
Het idee er achter is dat ik zo wie zo moet internetten via een mobiel netwerk, ik woon anti-kraak en er lopen geen kabels dus ben ik genoodzaakt mobiel internet te nemen mijn huidige abonnement loopt af en dacht ik heb toch een nieuwe nodig misschien kan ik met een nieuwe net zo goed een ipad er bijnemen en dia als een soort router gebruiken? iemand ervaring mee?
Het idee er achter is dat ik zo wie zo moet internetten via een mobiel netwerk, ik woon anti-kraak en er lopen geen kabels dus ben ik genoodzaakt mobiel internet te nemen mijn huidige abonnement loopt af en dacht ik heb toch een nieuwe nodig misschien kan ik met een nieuwe net zo goed een ipad er bijnemen en dia als een soort router gebruiken? iemand ervaring mee?
Een andere computer toegang geven via jouw mobiele internetverbinding heet tethering. De iPad ondersteunt dit alleen als de provider dit goed vindt. Bij KPN is dit in ieder geval niet het geval.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
@Milmoor bedankt, ik wist dat het zo hete achteraf kon er alleen niet op komen. Op het mobiel lukte het me al wel maar of dit op een ipad kon wist ik dus niet! Bedankt in iedergeval!
Anoniem: 339105
Vandaag iPad 'aanbieding' op Groupon.
Ik weet inmiddels dat het de iPad 1 (Wifi + GPS) is, want 730 gram volgens opgave.
Geen abo, maar 10 euro pre-paid tegoed.
Je moet denk ik wel snel zijn, mocht je dit nog interessant vinden ... lijkt me niet.
Ik wacht wel rustig op de komst van de (retina) iPad3.
Ik weet inmiddels dat het de iPad 1 (Wifi + GPS) is, want 730 gram volgens opgave.
Geen abo, maar 10 euro pre-paid tegoed.
Je moet denk ik wel snel zijn, mocht je dit nog interessant vinden ... lijkt me niet.
Ik wacht wel rustig op de komst van de (retina) iPad3.
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 339105 op 15-01-2012 10:17 ]
Kan wel maar moet je je iPad jailbreaken.Jansen86 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
@Milmoor bedankt, ik wist dat het zo hete achteraf kon er alleen niet op komen. Op het mobiel lukte het me al wel maar of dit op een ipad kon wist ik dus niet! Bedankt in iedergeval!
Is er iemand die een scherpe actuele aanbieding weet voor een iPad 2 3G & Wi-Fi 16 GB i.c.m. een data abonnement 
Provider maakt niet uit, data minimaal 500 MB per maand. Ben benieuwd welke site er momenteel scherp is. Zie door de bomen het bos niet meer met de vele online aanbieders....
Provider maakt niet uit, data minimaal 500 MB per maand. Ben benieuwd welke site er momenteel scherp is. Zie door de bomen het bos niet meer met de vele online aanbieders....
PB 3.2
Is er iemand met het Vodafone Extra abonnement voor € 55 per maand? Het is het duurste abonnement, maar je hebt wel een datalimiet van 7 GB bij, wat toch wel leuk is ipv de 2 GB bij een sim-only.
Vergeleken met Vodafone's sim-only abonnementen over 2 jaar (met iPad 2 Wifi + 3G 16 GB) is het ook niet eens heel duur:
Eerste 9 maanden:
27,50 x 9 = € 247,50
Resterende 15 maanden:
15 x 55 = € 825
Aankoopprijs iPad bij abonnement:
€ 89,99
Totaal: € 1162,49
Totaal per maand: € 48,44
Sim-only abbonement:
Eerste 3 maanden:
3 x 13,75 = € 41,25
Resterende 21 maanden:
21 x 27,50 = € 577,5
Aankoopprijs iPad los:
€ 519
Totaal: € 1137,75
Totaal per maand: € 47,41
In vergelijking met een sim-only zou ik dus € 1,03 duurder uit zijn, terwijl ik wel 5 GB per maand extra mag verbruiken + waarschijnlijk van een hogere snelheid gebruik kan maken. Nadeel is dan weer dat ik niet per maand kan opzeggen natuurlijk.
Wat denken jullie?
Wat ik me ook afvraag: als je een iPad via Vodafone koopt, is deze dan qua software etc anders dan een losse in de winkel? Heb slechte ervaringen met branded apparaten
Vergeleken met Vodafone's sim-only abonnementen over 2 jaar (met iPad 2 Wifi + 3G 16 GB) is het ook niet eens heel duur:
Eerste 9 maanden:
27,50 x 9 = € 247,50
Resterende 15 maanden:
15 x 55 = € 825
Aankoopprijs iPad bij abonnement:
€ 89,99
Totaal: € 1162,49
Totaal per maand: € 48,44
Sim-only abbonement:
Eerste 3 maanden:
3 x 13,75 = € 41,25
Resterende 21 maanden:
21 x 27,50 = € 577,5
Aankoopprijs iPad los:
€ 519
Totaal: € 1137,75
Totaal per maand: € 47,41
In vergelijking met een sim-only zou ik dus € 1,03 duurder uit zijn, terwijl ik wel 5 GB per maand extra mag verbruiken + waarschijnlijk van een hogere snelheid gebruik kan maken. Nadeel is dan weer dat ik niet per maand kan opzeggen natuurlijk.
Wat denken jullie?
Wat ik me ook afvraag: als je een iPad via Vodafone koopt, is deze dan qua software etc anders dan een losse in de winkel? Heb slechte ervaringen met branded apparaten
[ Voor 8% gewijzigd door PhoenixT op 12-03-2012 21:11 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Hmmz interessant ja. Maar ik heb liever een duur abonnement voor mijn iphone, waarbij ik tether aan kan zetten... Of 1 abonnement met een combinatie van iphone en ipad. Ik wil niet 2 contracten voor 'draadloos internet'. Maar dat zal er wel nooit komen...
[ Voor 7% gewijzigd door Tijn89 op 15-03-2012 20:52 ]
Ik ga over een weekje of zo mijn eerste Ipad kopen en vraag me af of ik via mijn Android mobieltje met wifi tethering met mijn toekomstige Ipad op het internet kan.
Met mijn (windows) laptop werkt het probleemloos...
Ik heb een Hi abbonnement.
Als het kan hoef ik geen 4g versie te kopen.
Met mijn (windows) laptop werkt het probleemloos...
Ik heb een Hi abbonnement.
Als het kan hoef ik geen 4g versie te kopen.
5DM3 16-35/2.8 28-70/2.8 70-200/2.8 300/2.8 600/4.0 600EX-RT
Dit is een lange post, maar vond het wel handig om hier te zetten voor mensen die twijfelen tussen iPads, providers, prijzen etc. Ben je een twijfelaar zou ik zeggen neem je tijd en lees het stuk dat ik berekend en geschreven heb.
Ik moet zeggen... Vodafone heeft een hele scherp aanbieding zo... Ik heb al een iPad WiFi gehaald via UK (afgelopen maandag in huis) maar als je het via Vodafone zou doen:
2Gb data (meer dan genoeg voor de meeste mensen)
9 maanden €20,- = €180,-
15 maanden €40,-= €600,-
iPad 32Gb 4G (3rd gen) = 250,-
Kom je in totaal uit op: €1030.
Dan heb je elke maand 2Gb en een iPad 32Gb 4G (3rd gen)
Als je de originele aanschaf van de iPad eraf haalt van het totaal:1030-700= 330.
Je zou dus 330 euro in totaal betalen puur aan internet, 2Gb per maand 24 maanden lang.
Omgerekend betaal je dus: 330/24= €13,75.
Als je het zo zou doen zou je dus voor maar €13,75 per maand 2Gb aan internet krijgen. Als je de iPad los zou kopen vind je nergens 2Gb voor zo'n bedrag!
De Vodafone Tablet abo is €27,50 per maand voor 2Gb, waarvan de eerste 3 maanden €13,75.
(nu volgt even een rekensom)
3x 13,75= 41,25.
330-41,25= 288,75
288,75/27,50= 10,5.
10,5+3= 13,5.
Na 13,5 maanden zou je dus €330 kwijt zijn als je de Tablet variant neemt. Terwijl je bij de abo + iPad datzelfde zou betalen voor 24 maanden!
Kortom:
Wil je de iPad met data (in dit geval 2 Gb) voor minder dan 13,5 maanden gebruiken? Neem dan de sim only en koop em los. Ben je echter van plan om het voor langere tijd te gebruiken, dan ben je veel voordeliger uit als je de iPad in combinatie met een abo gelijk af sluit.
Nu zul je natuurlijk denken, wacht eens even er zijn ook andere providers dan Vodafone! Klopt, echter is het pas aantrekkelijk wanneer je een sim only kan vinden waar je per maand 2Gb aan data krijgt voor €13,75 per maand. Met de huidige prijzen weten we allemaal dat je dat niet snel zal gaan vinden.
Beetje een lange post, maar dacht misschien handig voor sommigen hier
P.S. Het kan best zijn dat KPN en T-Mobile soortgelijk acties hebben/krijgen, echter ben ik niet te spreken over het netwerk van T-Mobile. Bovendien zijn de sim only's van KPN momenteel duurder dan die van de Vodafone en biedt KPN geen iPad aan in combinatie met de iPad.
Vodafone heeft dus als je het mij vraagt de beste aanbieding.
*dit komt allemaal van iemand die bij een van de 3 werkt (niet rood of roze
)*
*Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor de prijzen, acties en gemaakte keuzes, Vodafone en de andere providers kunnen de prijzen ten alle tijden veranderen.
Ik moet zeggen... Vodafone heeft een hele scherp aanbieding zo... Ik heb al een iPad WiFi gehaald via UK (afgelopen maandag in huis) maar als je het via Vodafone zou doen:
2Gb data (meer dan genoeg voor de meeste mensen)
9 maanden €20,- = €180,-
15 maanden €40,-= €600,-
iPad 32Gb 4G (3rd gen) = 250,-
Kom je in totaal uit op: €1030.
Dan heb je elke maand 2Gb en een iPad 32Gb 4G (3rd gen)
Als je de originele aanschaf van de iPad eraf haalt van het totaal:1030-700= 330.
Je zou dus 330 euro in totaal betalen puur aan internet, 2Gb per maand 24 maanden lang.
Omgerekend betaal je dus: 330/24= €13,75.
Als je het zo zou doen zou je dus voor maar €13,75 per maand 2Gb aan internet krijgen. Als je de iPad los zou kopen vind je nergens 2Gb voor zo'n bedrag!
De Vodafone Tablet abo is €27,50 per maand voor 2Gb, waarvan de eerste 3 maanden €13,75.
(nu volgt even een rekensom)
3x 13,75= 41,25.
330-41,25= 288,75
288,75/27,50= 10,5.
10,5+3= 13,5.
Na 13,5 maanden zou je dus €330 kwijt zijn als je de Tablet variant neemt. Terwijl je bij de abo + iPad datzelfde zou betalen voor 24 maanden!
Kortom:
Wil je de iPad met data (in dit geval 2 Gb) voor minder dan 13,5 maanden gebruiken? Neem dan de sim only en koop em los. Ben je echter van plan om het voor langere tijd te gebruiken, dan ben je veel voordeliger uit als je de iPad in combinatie met een abo gelijk af sluit.
Nu zul je natuurlijk denken, wacht eens even er zijn ook andere providers dan Vodafone! Klopt, echter is het pas aantrekkelijk wanneer je een sim only kan vinden waar je per maand 2Gb aan data krijgt voor €13,75 per maand. Met de huidige prijzen weten we allemaal dat je dat niet snel zal gaan vinden.
Beetje een lange post, maar dacht misschien handig voor sommigen hier
P.S. Het kan best zijn dat KPN en T-Mobile soortgelijk acties hebben/krijgen, echter ben ik niet te spreken over het netwerk van T-Mobile. Bovendien zijn de sim only's van KPN momenteel duurder dan die van de Vodafone en biedt KPN geen iPad aan in combinatie met de iPad.
Vodafone heeft dus als je het mij vraagt de beste aanbieding.
*dit komt allemaal van iemand die bij een van de 3 werkt (niet rood of roze
*Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor de prijzen, acties en gemaakte keuzes, Vodafone en de andere providers kunnen de prijzen ten alle tijden veranderen.
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 24-03-2012 18:04 . Reden: tekst duidelijker gemaakt en kopje vermeld ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wij hebben vrijdag de Ipad 3 bij Vodafone besteld. 2 jarig abo, 26,25 in de maand voor de gehele contractduur. 2gb internet.
Lijkt me een mooie deal
Gaat om een aangepaste personeelsaanbieding.
Lijkt me een mooie deal
Probleem van abonnementen van 2 GB en minder is dat het volgens mij te weinig is. Op de iPad kun je gewone internetpagina's bezoeken en dan zit je zomaar op de 2 GB. Hogere abonnementen zijn juist erg duur. De telecomsector is bezig om de vooruitgang flink te saboteren. Kwestie van tijd voordat er weer wat nieuws komt waardoor ze afgestraft worden en je ineens wel bundels van 25 GB kunt krijgen tegen een normale prijs.
2 GB is ruim genoeg totdat je video's gaat bekijken. Ik zit al tijden op 2GB en ga er op een maand na (veel audio gestreamed) nooit overheen.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Aaaaaah! Gisteren mijn nieuwe iPad binnengekregen met een prepaid kpn microsim. Alles staat goed ingesteld maar de boel blijft op "no service" staan, herstarten etc heeft geen effect en de dekking is hier prima. Wie heeft hier al eens mee te maken gehad?
Dank!
Dank!
Niemand die dit probleem kent? Ben namelijk bang dat het een antenne probleem kan zijn dan... of dat de sim zelf kaduuk is. Wanneer ik provider van de automaat haal, zie ik wel het KPN netwerk, er gebeurt alleen niks mee. Bij KPN zelf zagen ze dat de kaart niet actief was, maar hoe krijg ik dit anders voor elkaar... m'n iPhone is van t-mobile namelijk. Echt weer een typische KPN gebeuren dit.
Wat heeft je iphone hiermee te maken? Heb je wel internet aangezet op je prepaid sim? Als kpn je sim niet kan zien dan klopt het sowieso niet.vgroenewold schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:58:
Niemand die dit probleem kent? Ben namelijk bang dat het een antenne probleem kan zijn dan... of dat de sim zelf kaduuk is. Wanneer ik provider van de automaat haal, zie ik wel het KPN netwerk, er gebeurt alleen niks mee. Bij KPN zelf zagen ze dat de kaart niet actief was, maar hoe krijg ik dit anders voor elkaar... m'n iPhone is van t-mobile namelijk. Echt weer een typische KPN gebeuren dit.
Om je ipad te testen kun je altijd even je micro sim van de iphone plaatsen
Dat bedoel ik dus met de sim en mijn iPhone.
Dit heb ik gedaan, alleen krijg ik ook daar "no service" alleen kan dat misschien weer zijn omdat die op t-mobile zit. KPN ziet de sim wel, maar ziet ook dat deze niet is geactiveerd, wat ik toch echt zelf zou moeten doen. Mmm
Edit; sorry, ik bedoel dat ik de KPN sim in de iPhone heb geprobeerd, andersom niet goed punt, maar dat lost het KPN probleem nog niet op.
Edit 2; dit type ik met de t-mobile sim in de iPad. De iPad is het probleem dus niet. Ik wil KPN echt wel een kans geven, maar heb altijd gezeur gehad als ze iets moderns als Internet gingen verzorgen.
Edit; sorry, ik bedoel dat ik de KPN sim in de iPhone heb geprobeerd, andersom niet goed punt, maar dat lost het KPN probleem nog niet op.
Edit 2; dit type ik met de t-mobile sim in de iPad. De iPad is het probleem dus niet. Ik wil KPN echt wel een kans geven, maar heb altijd gezeur gehad als ze iets moderns als Internet gingen verzorgen.
[ Voor 39% gewijzigd door vgroenewold op 31-03-2012 19:12 ]
Misschien overbodig maar moet het geheel nog even via iTunes 'geactiveerd' worden? Kan me herinneren dat dit ook moest met mijn iPhone.vgroenewold schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:44:
Aaaaaah! Gisteren mijn nieuwe iPad binnengekregen met een prepaid kpn microsim. Alles staat goed ingesteld maar de boel blijft op "no service" staan, herstarten etc heeft geen effect en de dekking is hier prima. Wie heeft hier al eens mee te maken gehad?
Dank!
wil mijn abonnement van mijn telefoon verlengen (tmobile, 29 p/m) icm met een ipad 2 of 3, heb al een beetje gekeken op phoneshop en castle, weet iemand een vergelijkingssite icm abonnement+cadeau (ipad)?
Ik kom er niet uit...Heb gezocht met Google en hier op het forum.
Heb sinds kort een iPad(1) 3G 16GB. Nu zoek ik hier een SIM only 3G abbo bij.
Zo goedkoop mogelijk en minimaal b.v +/- 400 MB per maand.
Ga er dus niet mee bellen of SMS'en. Wie o wie weet de voordeligste oplossing.
Is dit wat --> http://shop.www.hi.nl/hi/...ndaag-Online/AD28D17.html ??
Of is dat € 2,50 per dag voor 50 MB ?
Heb sinds kort een iPad(1) 3G 16GB. Nu zoek ik hier een SIM only 3G abbo bij.
Zo goedkoop mogelijk en minimaal b.v +/- 400 MB per maand.
Ga er dus niet mee bellen of SMS'en. Wie o wie weet de voordeligste oplossing.
Is dit wat --> http://shop.www.hi.nl/hi/...ndaag-Online/AD28D17.html ??
Of is dat € 2,50 per dag voor 50 MB ?
Anoniem: 5907
Ook ik had een vraagje. Ik heb een IPAD met 32GB en Wifi/4G.
Als ik op de Apple site kijk heeft de "new IPad" met 4G ook cellular, wat volgens mij inhoudt dat je er dus ook mee zou moeten kunnen bellen. Voor zover ik heb kunnen vinden weet ik dat er geen bel-apps zijn nog voor de IPAD, maar mochten die er toch wel zijn of nog komen, zou je dan met deze IPad ook kunnen bellen? En dan vooral in de auto, handsfree met bluetooth headset of zo.
Met de IPad aan mijn oor ben ik nog net niet van plan
Als ik op de Apple site kijk heeft de "new IPad" met 4G ook cellular, wat volgens mij inhoudt dat je er dus ook mee zou moeten kunnen bellen. Voor zover ik heb kunnen vinden weet ik dat er geen bel-apps zijn nog voor de IPAD, maar mochten die er toch wel zijn of nog komen, zou je dan met deze IPad ook kunnen bellen? En dan vooral in de auto, handsfree met bluetooth headset of zo.
Met de IPad aan mijn oor ben ik nog net niet van plan
Ik heb er nu een gekregen microSIM PrePay 3G kaart in van Vodafone.
Als ik dan op myvodafone.nl kijk betaal ik dus € 0,33 per MB
iPad abbo kenners bovenstaande moet toch voordeliger kunnen ?
Iets van € 11,-- per maand voor 3G met FUP van 0,5GB per maand ? ?
[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-04-2012 20:53 ]
T-Mobile heeft een actie met 500 MB voor €10 per maand, 1 of 2 jaar lang. Let wel op, alleen bij een sim only abonnement voor data.WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:07:
iPad abbo kenners bovenstaande moet toch voordeliger kunnen ?
Weet niet hoe jouw ervaring is met T-Mobile, maar dit komt wel met je wens overeen.
Kan je eens een weblink geven aub. Ik vind deze aanbieding niet zo 1,2,3Jadang schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:04:
[...]
T-Mobile heeft een actie met 500 MB voor €10 per maand, 1 of 2 jaar lang. Let wel op, alleen bij een sim only abonnement voor data.
Weet niet hoe jouw ervaring is met T-Mobile, maar dit komt wel met je wens overeen.
Er zijn, als je even verder kijkt op de site van Vodafone, ook data-bundels te activeren per maand. Je koopt dan vooraf een aantal MB's in, wat dus veeeeeeel goedkoper is.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:00:
Ik heb er nu een gekregen microSIM PrePay 3G kaart in van Vodafone.
Doe je dit niet, dan betaal je de hoofdprijs per MB inderdaad.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Zoiets bedoel je --> https://www.vodafone.nl/s...icro-sim-1gb/sku52290020/
Komt neer op 1,0GB voor € 7,50 ? Dat komt op +/- € 0,073 per MB
Komt neer op 1,0GB voor € 7,50 ? Dat komt op +/- € 0,073 per MB
[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 08-04-2012 14:00 ]
Heb zo een bovenstaande wegwerp pre-pay Vodafone DATA microSIM besteld.
Kijk wel of het wat is. Stond wel bij OP=OP
Kijk wel of het wat is. Stond wel bij OP=OP
http://www.t-mobile.nl/mo...t?WT.ac=hp_mobielinternet
En dan bij sim-only.
En dan bij sim-only.
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:10:
[...]
Kan je eens een weblink geven aub. Ik vind deze aanbieding niet zo 1,2,3
Ik zag het mooie tabel met de verschillende abonnementen van de providers in de eerste post. Ik heb zelf een beetje research gedaan en vond dat Telfort nogal goedkoop uit de bus kwam. Misschien dat er nog addertjes onder het veelste groene gras zitten maar wie heeft er ervaring met Telfort Sim-only voor je tablet?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Weet iemand of er prepaid bestaat die ook in het buitenland gebruikt kan worden? Heb al veel bekeken, maar bij alles wat ik nu gezien heb staat dat het niet in het buitenland kan. Blijkbaar willen alle providers dat je daarvoor maar een abo moet afsluiten.
Veel voordeliger om dan in het buitenland een prepaid te kopen voor de tijd dat je er zit.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ja, maar kan ik die er gewoon indoen zonder iTunes o.i.d. want een laptop heb ik niet mee dan. Bovendien heb ik eigenlijk helemaal geen tijd om te lopen shoppen eerst, ik ben er voor "werk".
Ik heb hetzelfde met Ben. Iemand een idee hoe dit te fixen?Rayzman schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:30:
Ik heb vandaag m'n Ben simonly microsim kaartje binnengekregen maar ik krijg het internet niet aan de praat. Heb de apn op internet.ben gezet en gebruikersnaam en wachtwoord leeg gemaakt. Hij ziet als netwerk t-mobile maar zodra ik probeer te browsen krijg ik
You are not subscribe d to à cellular Data service. Weet iemand wat je hieraan kan doen aangezien de helpdesk dicht is.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Blijkbaar duurt het een dag voor het werkt. Vreemd.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
heerlijk. duo sim aangevraagd en ja hoor doet het fantastisch!
gewoon internet vanuit de bundel van mijn telefoon abbo...
Gebruik je dan ook nog internet op je mobiel? Of alleen op de iPad?Florisappelaar schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:35:
heerlijk. duo sim aangevraagd en ja hoor doet het fantastisch!
Moet je dan nog iets doen om over te schakelen enzo? Er kan er maar één actief zijn toch?
Ik zoek me een slag in de ronde naar een zwarte Ipad 3, 16GB +4G icm een Vodafone mobiel data abonnement bij de Phonehouse.
Weet iemand toevallig of er een Phonehouse store (liefst in de buurt dat Deventer/Apeldoorn) op voorraad heeft.
Weet iemand toevallig of er een Phonehouse store (liefst in de buurt dat Deventer/Apeldoorn) op voorraad heeft.
IK heb bij Vodafone friends & family het volgende gekocht:
Ipad 3 32Gb 3G met internetbundel van 2Gb 14.4Mb download snelheid.
Dit alles voor 28 euro per maand en eenmalig 160 eurie.
Volgens mij een retestrakke aanbieding
Ipad 3 32Gb 3G met internetbundel van 2Gb 14.4Mb download snelheid.
Dit alles voor 28 euro per maand en eenmalig 160 eurie.
Volgens mij een retestrakke aanbieding
Weet niet of het hier hoort. Maar iemand hier ervaring met de Appel sim? Vroeg me af hoe duur dat is.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Ik ben opzoek naar een unlimited abo voor een ipad iemand een idee welke providers gunstige prijzen aanbieden?
Heeft u belsimpel.nl al geprobeerd? https://www.belsimpel.nl/tablet-met-abonnement vorige keer kreeg ik daar een zo’n €200 korting op een Air. Als u alleen een simkaart wilt, dan moet u even Odido en kpn vergelijken, dat zijn de enige providers met een tablet sim.Schuilnaam85 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 01:42:
Ik ben opzoek naar een unlimited abo voor een ipad iemand een idee welke providers gunstige prijzen aanbieden?