meuk: TeamSpeak 3.0 bèta 30
Bij "Website" staat er "Fabrikant" terwijl dit dus gewoon "TeamSpeak" moet zijn
Bij "Website" staat er "Fabrikant" terwijl dit dus gewoon "TeamSpeak" moet zijn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Leugens
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Klopt. Dank voor de melding.Sigurdar schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:24:
In het artikel "Activision neemt rechten op Nascar-games over van EA" staat in de laatste zin: Het team dat werkte aan de opvolger van Nascar 09, de laatste game uit de serie, was overgeplaatst en werkte aan het veschtspel MMA.
moet vechtspel zijn neem ik aan
Justistie moet natuurlijk justitie zijn.Deze oprichter heeft zich daarna op het internet als vrouw voorgedaan en Raisley verleid. Uiteindelijk stemde de ontwikkelaar er volgens Justistie mee in dat hij zijn vrouw zou verlaten, waarna hij door Perverted Justice werd opgewacht en gefotografeerd toen hij de vrouw op het vliegveld opwachtte.
MPeek schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:22:
In nieuws: Programmeur VS zette botnet in tegen negatieve publiciteit :
[...]
Justistie moet natuurlijk justitie zijn.
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
16 x 4 = 8Die worden opgebouwd uit zestien chips van 4Gb, wat een capaciteit van 8GB oplevert.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
GB (gigabyte) en Gb (gigabit) zijn veelgebruikte symbolen, o.a. op Tweakers.net, en mogen hier toch wel als bekend worden verondersteldDreamvoid schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:41:
En in het hele artikel wordt GB gebruikt waar GiB bedoeld wordt.
Goed gezienVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:21:
In het artikel: reviews: F1 2010 staat in de zin: Daarom ontwikkelde "Codemasters F1 2010 volgens het credo" een spatie teveel tussen Codemasters en F1.
Het zit hem in de kleine dingen
Mijn vette hiphop beats: http://soundcloud.com/bobbyprize
Toch schrijven ze in de PDF waarnaar het artikel linkt:De vrijgegeven bandbreedte die nu beschikbaar komt, ook wel white noise genoemd, zou naar verluidt erg bruikbaar zijn, vooral voor draadloze toepassingen, omdat het signaal een groot bereik heeft. Het zou zich hierdoor goed lenen voor wifi-achtige toepassingen, zodat al over 'super wifi' wordt gesproken.
In testomgevingen zijn al enkele draadloze netwerken op basis van de white noise-
Dat lijkt me ook veel logischer, de ruimte tussen de stations is geen ruis, maar ruimte die gevuld moet wordenvacant airwaves between TV channels -- called “white spaces”
extra i nodig: componentaansluitingHet scherm kan aangestuurd worden via een hdmi-, displayport-, dvi-d- of componentaansluting, en bevat tevens een ingebouwde usb-hub.
Cunning linguist.
Speel je nog steeds door tot diep in de nacht ,zonder dat
Volgens mij moet dat: persistent store zijnpersistant store
.Verder is er 1GB ram aanwezig.
Zie deze bron.Verder is er 2 GB ram aanwezig.
Moet zijn:Voor het downloaden van bestanden ondersteunt de USB Station 2 protocollen voor bittorrent, http, ftp, emule en ntp. Voor dat laatste kunnen nzb-bestanden worden gebruikt en kan de beschikbare bandbreedte worden ingesteld.
Voor het downloaden van bestanden ondersteunt de USB Station 2 protocollen voor bittorrent, http, ftp, emule en nntp. Voor dat laatste kunnen nzb-bestanden worden gebruikt en kan de beschikbare bandbreedte worden ingesteld.
'bescherm' -> 'beschermd'In de brieven worden schadevergoedingen geëist, omdat de aangeschreven personen auteursrechtelijk bescherm materiaal via p2p-netwerken zouden hebben gedeeld.
4Chan-gebruikers haalden de gegevens binnen en publiceerden een torrentbestand van 350MB waarin onder andere een e-maildatabase en andere gegevens zijn opgenomen.
Het woordje 'te' hoort er niet bij.Het project Public.Resources.Org wil overheidsdocumenten in de VS online toegankelijk te maken.
Zou natuurlijk "versnelt" moeten zijn.De snelheid is trouwens variabel: de actie vesnelt als een team bijvoorbeeld countert
Kritisch/KritiekJan Laros schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:06:
'Kritisch' kan in deze context volgens mij prima. Het gaat om bedrijfskritische systemen die niet zijn aangetast. Wacht voor de zekerheid even het oordeel van een eindredacteur af.
de -> teZo zou de krimi Tatort van de Duitse zender Das Erste online alleen tussen 20.00 en 06.00 uur zijn op de vragen.
Volgens deze site zijn geen van beide, kritisch en kritiek, hier van toepassing. Correct zou zijn te spreken over 'cruciale', 'vitale' of 'essentiële' bedrijfssystemen, maar in de ict is het gebruikelijk om te spreken van 'bedrijfskritische' systemen. Kortom: de gekozen oplossing is niet super, maar veranderen in jouw oplossing is geen echte verbetering.
Jaspringtouwtje schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:32:
in nieuws item "Sony geeft Vaio E-, F- en L-modellen een update" staat in de eerste paragraaf "een nieuwe Vaio L-aio"
[ Voor 6% gewijzigd door Delpozo op 27-09-2010 16:18 ]
van --> voorOm jeugdigen te 'beschermen' tegen mogelijk schadelijke content bekijkt de NPO samen met het Commissariaat van de Media naar 'haalbare technische oplossingen'.
De eerste FIFA 10, moet FIFA 11 zijnHiermee hoopt FIFA 10 het zogenaamde 'ping-pong passing' tegen te gaan, dat veel spelers in FIFA 10 een doorn in het oog was.
kweste moet kwestie zijn....of dat het een kweste van gewenning is, moet nog blijken.
Hoort hier niet het woordje "opzichten" tussen?Toch lijkt het spel in veel op FIFA 10; kracht speelt nog...
[ Voor 48% gewijzigd door ThePrutser op 28-09-2010 09:41 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Volgens Jonathan Jacques-Belletête, die nu werkt aan Deus Ex: Revolution
Het is "Deus Ex: Human Revolution".die nu verantwoordelijk is voor de grafische stijl van Deus Ex: Revolution.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 27-09-2010 16:51 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat moet "op de vragen" zijn.Inmiddels heeft demissionair staatssecretaris voor OC&W Marja van Bijsterveldt schriftelijk antwoord gegeven op te vragen.
Dat moet "op te vragen"zijn.Zo zou de krimi Tatort van de Duitse zender Das Erste online alleen tussen 20.00 en 06.00 uur zijn op de vragen.
Lid van Team Kodi sinds 2013
Sorry, dude. Ik heb het aangepast.oisyn schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:50:
nieuws: Ubisoft schrapte Prince of Persia die in het heden zou spelen
[...]
[...]
Het is "Deus Ex: Human Revolution".
[ Voor 28% gewijzigd door Jan Laros op 27-09-2010 17:08 ]
DaarvoorXs4all-oprichter Rop Gonggrijp ageerde in 2006 en 2007 met zijn actiegroep 'Wij vertrouwen stemcomputers niet' tegen de elektronische stemmachines, omdat de uitslag niet eenvoudig zou kunnen worden gecontroleerd. Daardoor zouden de machines te fraudegevoelig zijn.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Fixed. Dank voor de melding.Eppo © schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:47:
nieuws: RIM introduceert 7"-tablet genaamd Blackberry Playbook
Multitasking zou ook volledig wordem ondersteund.
Dat moet natuurlijk worden zijn.
Doordat ze niet eenvoudig te controleren zijn, is de fraudegevoeligheid hoger. Lijkt mij een prima zin en beredenering, toch?
Ik mis het verband tussen de eerste zin en de tweede. Eerst gaat het over geld, dan over snelheden en dan weer over geld. Klopt het wel zoals het er staat, of had er in de eerste zin waar 'kosten' staat 'snelheden' moeten staan?De kosten zouden, net als bij de eerste generatie Onyx-ssd's, relatief bescheiden zijn. De originele Onyx-serie bleef met zijn Indilinx Amigos-controller steken op een leessnelheid van ongeveer 130MB/s en een schrijfsnelheid van ongeveer 70MB/s. De Onyx 2-serie moet met de SandForce-controller niet alleen een stuk rapper zijn, maar ook de capaciteiten fors verhogen. De 120GB-versie gaat 189 euro kosten; de 240GB-editie wisselt vanaf oktober voor 439 euro van eigenaar.
The answer is 42.
capacitiefcapacitef
Ik mis een t'tje.Gelukkig kan de lcd geheel worden omgeklap
Het is een tegenwoordig deelwoord, maar onze fout was ergerWild e-Man schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:02:
In reviews: De AMD Phenom II 970 en 560 getest staat:
"Wel is het hoog tijd dat AMD zijn platform van een update voorziet om concurrerent te blijven met Intel, dat immers al op 32nm zit."
Voltooid deelwoord van een werkwoord dat niet in 't Kofschip zit. Moet concurrerend zijn.
Het is toch echt categorie.Tevens vertelde hij dat Acer nog niet met een tablet is gekomen omdat het bedrijf van mening is dat de productcatagorie
'donderdagmiddag' bedoeld, lijkt me.Als de meldplicht niet wordt nageleefd, mag de toezichthouder boetes uitdelen, blijkt uit het concept regeerakkoord dat VVD, CDA en PVV dondermiddag hebben gepresenteerd.
dat (voorstel)Dat de meldplicht in het regeerakkoord staat, betekent niet dat het al kracht van wet heeft; het nieuwe kabinet moet met een uitgewerkt voorstel komen, waarna zowel de Tweede Kamer als de Eerste Kamer die moet goedkeuren.
Mother, will they like this song?
Tevens: Eerder deze maand werd ....
De afkorting staat echter in de 1483 keer dat ik hem in mijn leven als tooltip heb bekeken voor "Keep it simple, stupid" . Dit klinkt inderdaad iets minder vriendelijk, en wellicht is dat de reden dat er ook voor de minder gebruikte variant is gekozen in dit stuk.Ook hier hebben de Microsoft-designers dus voor het kiss-principe gekozen.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Moet natuurlijk de snelste van het stel zijn.Acer Aspire One 533
Deze Acer is ook opgetrokken rond Intels Pine Trail-plaftorm en het is tevens ook de snelste van het snel.
Dat artikel is uit 2010In 2009 maakte Ancel bekend dat het team dat aan de opvolger werkt, (...)
Fixed, thanks!kwadronaut schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:11:
reviews: Notebook Best Buy Guide: oktober 2010
[...]
Moet natuurlijk de snelste van het stel zijn.
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Uiteraard! De 8 en de 7 zijn omgedraaidDitisKees schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:48:
Notebook Best Buy Guide: oktober 2010
Verder moet 6GB aan ddr3-geheugen voor bijna iedereen wel genoeg zijn, en de Radeon Mobility HD5780 is een van de snelste mobiele gpu's op de markt.
Moet natuurlijk 5870 zijn.
Interessant: wist niet dat het een notebook en boot in een wasVoor de Businessbotebook hebben we een aantal vereisten: degelijkheid, een niet te klein scherm,[...]
lolheidGENETX schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:21:
Zeker. Olaf heeft niet voor niets een groot 17" model geselecteerd. Het schijnt dat hij het pondje bij Tweakers.net HQ zat was en vanochtend met die laptop overgestoken is
reviews: Notebook Best Buy Guide: oktober 2010Het streven is om voortaan vier in plaats van drie notebookcategorieën te behandelen. Inclusiesf de alternatieven voor de best buy-modellen maakt de extra categorie het totaal op 16 notebooks.
respectievelijkRe-JPEG en JPEG 2000 bleven in de test steken op een percentage van respectieveijk 14,62 en 9,71 procent.
Moet wrsch 1,6GHz zijn, maar dat controleren we nog even. Rest is gefikstLambo LP670 SV schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:16:
reviews: Notebook Best Buy Guide: oktober 2010
"De Core i7 720QM heeft een kloksnelheid van een bescheiden 1,7GHz"
"Technische Specificaties"
CPU-type Intel Core i7 720QM
Snelheid 1.6GHz
[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 01-10-2010 13:02 ]
HP benoemt...van HP de komenden tijd nieuw leven inblazen.
to -> totVolgens Google krijgen nog meer landen in de komende maanden toegang to het betaal-gedeelte van de Android Market.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
quote: ShapeshifterBeetje jammer dat "kwantum" en dingen als "kwantumfluctuaties" overal systematisch verkeerd gespeld worden.
[ Voor 5% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2010 14:15 ]
Heb het toch maar aangepast aan het Groene BoekjeSidewalkSuper schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:13:
Ik snap je punt (uit het Grieks), maar quantum mag ook gewoon voor zover ik weet:
http://www.onzetaal.nl/advies/akkoord.php
"Let ook op quotum - kwantum (Witte Boekje: quantum mag ook) en seks - sekse - seksueel - sexy - sexappeal."
Moet uiteraard smartphoneplatformen zijnGeregeld wijzen onderzoekers en experts erop dat op smatphoneplatformen als Android en iOS van Apple applicaties meer gegevens versturen dan waar veel gebruikers zich van bewust zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq