Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

iemand enig idee hoe je je X360 gamepad aan de praat krijgt? Krijg het niet voor elkaar de crosshair op analoog stick te zetten, WASD kan je gewoon instellen bij options. Zit vast aan WASD + muis tot nu toe.....

BTW vind dit spel wel erg Survivor achtig.

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnen ook al levels gemod te zijn naar survivor mode. Heb helaas nog niet een server kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Net even een half uur gespeeld, offline..., maar vind het echt goed. AI is niet al te bright, maar dat los je weer op met Online :+. Ben wel benieuwd naar die SDK... Ben bezig met downloaden

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 21-07-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 20:51
Wat me opviel is dat mijn fps tijdens de offline train modus vele malen hoger is dan wanneer ik exact hetzelfde level online speel. Offline 150fps tijdens rustige scenes & 110 fps tijdens drukke scenens, tegen online 50 fps tijdens rustige scenes & 30fps drukke scenes. Alle settings zijn in beide gevallen exact hetzelfde. Ik weet niet of iemand anders hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Erg vermakelijke game vooral als je met bekenden speelt die wel kunnen/willen samenwerken. Net lvl 23 gehaald :). Mischien een idee om de steam naam van mensen aan de topicstart toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:38
Vimana schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:18:
Is er trouwens iets van een guide of handleiding van het spel? Via google kom ik eigenlijk alleen maar op de originele oude game die gebaseerd is op de Unreal engine.

Ik wil wat meer info over de controls, de wapens, tactieken etc.
Als je begint in Offline Practice krijg je gaande weg de toetsen verteld die je nodig hebt. Al moet ik zeggen dat dat niet voldoende is. Zo heb ik nog geen idee waarom je voor bepaalde poppetjes zou moeten willen kiezen, welke wapens je het best mee kunt nemen, etc. Maar gaandeweg leert men.
Ik heb tot nu toe alleen nog 2x de practice gespeeld.. nu weer even proberen en dan eens kijken of ik online mee kan komen :)
Moet zeggen dat ik hem vrij pittig vind 8)7
eR1k schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:19:
Wat me opviel is dat mijn fps tijdens de offline train modus vele malen hoger is dan wanneer ik exact hetzelfde level online speel. Offline 150fps tijdens rustige scenes & 110 fps tijdens drukke scenens, tegen online 50 fps tijdens rustige scenes & 30fps drukke scenes. Alle settings zijn in beide gevallen exact hetzelfde. Ik weet niet of iemand anders hier ook last van heeft?
Netwerkverkeer bij een game is vrij intensief, vooral als je een onboard NIC gebruikt. Die hangen doorgaans aan je PCIe lane.
Tukker_T schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:26:
Erg vermakelijke game vooral als je met bekenden speelt die wel kunnen/willen samenwerken. Net lvl 23 gehaald :). Mischien een idee om de steam naam van mensen aan de topicstart toe te voegen?
Daarvoor zijn nu juist Steam Groups

[ Voor 59% gewijzigd door frickY op 21-07-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Jongens check ook het officiele forum op:http://www.alienswarm.com/

En dan in het bijzonder de stickies, daar staat een uitgebreide FAQ én een topic van de meest gangbare console commands.
Die kan je activeren in het option menu en dan openen met ~ as usual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 22:54
Dit is wel nice, er is nu al een update verschenen.
Cheats/exploits zijn er gelijk uitgehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Leuk spelletje, al zijn die headcrabs wel fucking irritant zeg. Erop melee doen dat heeft weinig extra zin volgens mij en friendly fire al helemaal niet? Snelste oplossing lijkt me dan ook de medic erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Jejking schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:22:
Leuk spelletje, al zijn die headcrabs wel fucking irritant zeg. Erop melee doen dat heeft weinig extra zin volgens mij en friendly fire al helemaal niet? Snelste oplossing lijkt me dan ook de medic erop zetten.
Enige optie is medic erop zetten... Met schieten krijg je ze niet dood / weg... Overigens gister met een groepje anderhalf uur gedaan over één enkele map vanwege die headcrabs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
Er is een hele goeie oplosssing daarvoor (om ze eerder eraf te krijgen of te voorkomen dat ze erop komen)
Zo'n elektrisch armor bij je equipment. daarmee zijn ze zo weg.

En je moet altijd een medic erop zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik heb de Parasite Hat :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: die eieren spawnen headcrabs, schiet ze dus zo snel mogelijk kapot.
Tip 2: Plasma gun rules. Geen friendly fire, 1 hit kills als je dichtbij genoeg bent en je heb vrijwel altijd genoeg ammo. Als je de muisknop ingedrukt houdt met dit wapen dan ben je wel trager maar dan hoef je alleen maar te half te richten en hij raakt het beestje al als je in de buurt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Zozo, net gedownload, online game proberen te joinen, scherm bleef telkens hangen bij "Establishing connection to games", na 10x proberen nog geen enkel spel kunnen joinen, sta nu op het punt het spel te deinstalleren. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WitchHunter schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:32:
Zozo, net gedownload, online game proberen te joinen, scherm bleef telkens hangen bij "Establishing connection to games", na 10x proberen nog geen enkel spel kunnen joinen, sta nu op het punt het spel te deinstalleren. :O
Firewall die iets te actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:35:
[...]

Firewall die iets te actief is?
L4D2 kan online, MW2 kan online, MoH beta kon online, BC2 beta kon online, Borderlands kan online, zou niet weten waarom mijn firewall plotseling bij dit spel een probleem geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:07

g0tanks

Moderator CSA
Jij en iedereen die dit spel meer dan 5 minuten heeft gespeeld, gefeliciteerd.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
Public games joinen lukt niet altijd.

Maak daarom gewoon een public game en nodig 1-2 vrienden uit en dan joinen andere mensen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ik geen medic hoef te zijn mag je mij (Martndemus op steam) wel porren voor een potje als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Maddog McHare schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:35:
iemand enig idee hoe je je X360 gamepad aan de praat krijgt? Krijg het niet voor elkaar de crosshair op analoog stick te zetten, WASD kan je gewoon instellen bij options. Zit vast aan WASD + muis tot nu toe.....

BTW vind dit spel wel erg Survivor achtig.
Hier http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1371124 kun je op puntje 15 ofzo de info vinden voor een 360 controller.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik vind het maar raar dat je dat medic wapen niet kan herladen.
Het spel is niet slecht, maar de replayability is niet bepaald ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14
WitchHunter schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:32:
Bij werkte het door Zonealarm één potje uit te zetten. Nu werkt het vreemd genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Wat is dit een heerlijk spel zeg :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:21:
Ik vind het maar raar dat je dat medic wapen niet kan herladen.
Het spel is niet slecht, maar de replayability is niet bepaald ideaal.
komt nog wel al de mod community de SDK een spin heeft gegeven. Ik zag vandaag al een eerste niet-valve map voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:53
best een leuk spel voor even.

lijkt overgens dat er geen player scaling is? was ff met z'n 2en die map na reactor aan het doen op Hard, man man dat is echt niet te doen :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zijn er btw mensen die bezig met die SDK? Ik kom ergens niet uit.... Ik zit nu in een test map (om de boel een beetje te leren, ja dit is pas de 2e keer dat ik met een map editor werk...) Ik zet van die ammo en weapon spawns neer, maar als ik de game dan opstart, zijn ze er niet.

Daarnaast kan ik niet meerdere team maten spawnen? Ik heb 4 spawn points (info_player_start) maar bij menu kan er maar 1 spawnen... Is dit omdat er geen friendly AI kan draaien in die mode, of is dat gewoon een fout van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Volgens mij kan je de map alleen testen met een enkele player maar ik kan er naast zitten, nooit echt gekeken naar de map editors van de Source Engine. :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Hmm ik heb alleen die andere maps aangepast die erbij zaten. Misschien kun je daar uit heen en weer kopieren.

Ik heb wel maps gemaakt voor Counterstrike.

Alleen de hammer editor werkt niet zo lekker in mn 64 bits win7 install... iemand enig idee? De viewports stoppen op een gegeven moment met refreshen... Eiglijk bijna meteen al.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@SeenD

Ik zit ook op windows 7 64 bit. Refreshen gebeurd gewoon bij mij, maar de editor loopt wel vast als ik de map heb gerund. Iets voor de 2e patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Guussieboy, Ja, dat vastlopen heb ik ook. Als ik hem heb getest en dan terug ga dan moet ik hammer opnieuw opstarten. :/
Voor mn viewportsprobleem, wellicht ligt het dan aan mn videokaart, ik zal de drivers eens updaten...

hieronder @Guussieboy, ik zat ook net te denken om een aparte te openen. :)

[ Voor 22% gewijzigd door SeenD op 22-07-2010 10:32 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Misschien een idee om een appart topic voor dit soort spul te openen? Houd dit topic schoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43

Christiano007

Ich bin der champion

Gisterenavond (uurtje of 11/half 12) met een leuk groepje gespeeld waaronder 1 iemand van hier. Deed eerst een paar keer op easy/normaal maar hard is dan toch wel iets pittiger en leuker.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@seenD

Zet je dm ff aan, dan kunnen we overleggen hoe en wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kevz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 01:49:

lijkt overgens dat er geen player scaling is? was ff met z'n 2en die map na reactor aan het doen op Hard, man man dat is echt niet te doen :P
Wanna bet ? 8) 1 medic (Electro gun + healer) 1 tech (electro/sniper/shotgun + flamer) en gaan met die banaan, niet te veel stilstaan en wachten op die infested. Als je stil gaat staan ga je letten op andere vijanden die op je af komen stormen terwijl je bij vooruitgang alleen vooruit en achteruit hebt om op te letten, en achter veel minder nog vaak. Heb een korte discussie gehad met iemand over de speel mogelijkheden voor de levels ik was meer van het tempo zetten en hij meer van hordes afwachten, maar zeker zonder ammopack ga je dat 2e voelen. 2 man is een voordeel voor tempo omdat bij elkaar blijven makkelijker is en er geen verwarring is over de rollen :)

offtopic:
edit: Ik ben btw meestal wel voor een game te prikkelen, ben als het goed is onder steam onder het zelfde id te vinden als hier :)

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 22-07-2010 11:12 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27

VP.

Christiano007 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:23:
Gisterenavond (uurtje of 11/half 12) met een leuk groepje gespeeld waaronder 1 iemand van hier. Deed eerst een paar keer op easy/normaal maar hard is dan toch wel iets pittiger en leuker.
That was me :D

Ik ben inmiddels bijna twee keer gepromote. Ik moet nog steeds een keer de campaign op insane uitspelen. Vrijwilligers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
WitchHunter schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:37:
[...]

L4D2 kan online, MW2 kan online, MoH beta kon online, BC2 beta kon online, Borderlands kan online, zou niet weten waarom mijn firewall plotseling bij dit spel een probleem geeft.
Daarom ga je er onderzoek naar doen, zodat je die oorzaak kan achterhalen. Te beginnen met het uitschakelen van je firewall zodat je dit als oorzaak kan uitsluiten. Gebruik je oplossend vermogen. Gebruik logica. Denk na. Creëer inzicht en overzicht. Zo zou ik het in ieder geval aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Seth_Chaos schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:44:
[...]

Daarom ga je er onderzoek naar doen, zodat je die oorzaak kan achterhalen. Te beginnen met het uitschakelen van je firewall zodat je dit als oorzaak kan uitsluiten. Gebruik je oplossend vermogen. Gebruik logica. Denk na. Creëer inzicht en overzicht. Zo zou ik het in ieder geval aanpakken.
Ik heb nu een Multiplayer spel kunnen "joinen", en terwijl er een BOT bezig is, kan ik niet spawnen?
Hoe vervang ik de plaats van een NPC in Multiplayer? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op hoger dan 'easy' speelt gaat je exp echt VEEL sneller. Connecten duurt bij vlagen erg lang en soms lukt het niet. En na een aantal keren de hele route gehad te hebben, is daar de nieuwigheid wel van af. De fun zit wel in het spelen met anderen en samenwerken. Overigens had ik er gisteren een gast bij zitten die meteen begon te TK-en. Ik was host en heb bij volgende ronde die eikel gekicked.
Al met al een erg vermakelijk spelletje. Ik zit nu op lvl 18 of iets in die richting.
Zijn er nog pref wapens die een 'must have' zijn?

Nu wachten op nieuwe mappen... :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
WitchHunter schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:20:
[...]

Ik heb nu een Multiplayer spel kunnen "joinen", en terwijl er een BOT bezig is, kan ik niet spawnen?
Hoe vervang ik de plaats van een NPC in Multiplayer? Iemand ervaring mee?
Niet, wachten tot ze de volgende sector bereiken. Meestal is dat niet zo'n probleem gezien de mappen relatief klein zijn. Daarbij is het ook gewoon leuk de strategie van je team te bekijken zodat je daar in de volgende sector op in kan spelen.

Schrik ook niet van het gebrek aan tactiek bij de eerste potjes. Veel spelers rennen als kippen zonder kop ala rambo het veld in 1 minuut door. Dan is de lol er erg snel vanaf. Als je eenmaal door hebt hoe alles werkt kun je op Hard spelen en dan zie je ineens dat mensen tacktiek gaan gebruiken. Mensen die dan nog ala rambo vooruit rennen sterven in 10 seconden en moeten vervolgens 15 minuten wachten voor ze bij de volgende sector mee kunnen spelen. Trek je ook vooral niets aan van mensen die zeggen dat 75% van alle wapens(met name turrets) nutteloos zijn. Die komen zichzelf nog wel tegen wanneer ze op hard of insane gaan spelen.

[ Voor 57% gewijzigd door Seth_Chaos op 22-07-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Het gaat echt hard met level. Inmiddels level 20 Prestige 1 :9

Zijn er ook al mensen die insane hebben gehaald? Ik heb alleen de eerste 2 kunnen halen, mall gedeelte is echt belachelijk soms.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trek je ook vooral niets aan van mensen die zeggen dat 75% van alle wapens(met name turrets) nutteloos zijn. Die komen zichzelf nog wel tegen wanneer ze op hard of insane gaan spelen.
^^ :)
In de lift naar beneden op Hard: 2 Tesla's en 2 sentry guns.... minigun als wapen.... en GAAN.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43

Christiano007

Ich bin der champion

Die Turret (ik neem aan dat je die machinegeweer bedoelt die je kunt neerzetten) is echt wel handig, die kies ik dan ook bijna altijd. Verder vind ik shotgun toch echt wel fijn , 1 knal beessie dood ipv een paar keer mikken. Wel jammer van het vele FF..kost mij (en mijn teamgenoten :P ) veel health

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Voor de mensen die nog nieuwe maps zoeken: http://swarmarmory.com/
Je kunt hier btw ook wat tut's vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
Flammenwerper sentry is ook wel nice, aangezien meeste mobs onschadelijk worden als ze in brand staan.
Grenade launcher vind ik ook wel wat hebben, maar oppassen dat je niet te dicht bij mikt moord je je hele team in 1 klap uit (ik spreek uit ervaring :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:11
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:28:
als je op hoger dan 'easy' speelt gaat je exp echt VEEL sneller. Connecten duurt bij vlagen erg lang en soms lukt het niet. En na een aantal keren de hele route gehad te hebben, is daar de nieuwigheid wel van af. De fun zit wel in het spelen met anderen en samenwerken. Overigens had ik er gisteren een gast bij zitten die meteen begon te TK-en. Ik was host en heb bij volgende ronde die eikel gekicked.
Al met al een erg vermakelijk spelletje. Ik zit nu op lvl 18 of iets in die richting.
Zijn er nog pref wapens die een 'must have' zijn?

Nu wachten op nieuwe mappen... :)
Hoe hete die gozer?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aivy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 08:13
mindcrash schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:05:
[...]

Volgens mij wel zoiets ja. Bij ons te downloaden vanaf "ongeveer" 9 uur 's avonds (Valve heeft in het verleden aangetoond dat tijd voor hen nogal relatief is, zelfs zodanig vaak dat er in de community een speciale term voor is bedacht: Valve Time
die Valve time heb ik al eerder gezien maar toch het blijft grappig en alle ergste ook waar ook nog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
hoeveel promotions zijn er?
Zit nu al op 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibulez schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:59:
Uitslover!

Valve heeft vandaag/gister twee patches uitgebracht waarmee het vinden van een server naar keuze een stuk makkelijker is. Je komt nu ook echt terecht in het level die het aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Nibulez schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:59:
Ik kan je het vertellen :) lv 27 met 3x promotion is max. moest er halvewege de campaign aan geloven. nog eventjes 3min naar de promotion knop gezocht maar helaas. Maximaal voor nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:05
kevz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 01:49:

Vind het juist goed te doen, samen met Daves2hd gespeeld alleen op de laatste map kwam er een vriend van hem bij, maar die had met 2p ook nog wel te doen geweest :P

Hier ook maxed op het moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen hier trouwens al speedruns geprobeert?
speelde net met een random groep waarmee we 9 sec te kort kwamen voor het eerste leve (normal difficulty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:39
Aangezien het ook gewoon Source engine is, kan ik de launch options "-console -windowed -noborder" van harte aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
Phyc schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:57:
Aangezien het ook gewoon Source engine is, kan ik de launch options "-console -windowed -noborder" van harte aanbevelen!
Die kun je ook in het spel aan/uit zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:52:
mensen hier trouwens al speedruns geprobeert?
speelde net met een random groep waarmee we 9 sec te kort kwamen voor het eerste leve (normal difficulty)
Tweede level gehaald en het eerste kwamen we 7 seconden te kort, met een goede groep met perfecte wapens moet alles wel mogelijk zijn maar het is behoorlijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Smartbombs >:)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Hard met 3 man kwamen ook een paar sec tekort op 2e lvl, sewer level en laatste lvl :P allemaal net een paar tellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
9 seconden? 2 seconden?
Is er een rush achievement? En is er ook een klokje/teller dan?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
leuk spel, beste gratis spel ooit :) Laten we echter niet vergeten dat dit ontwikkeld is als een gratis mod. Valve creert natuurlijk wel weer goodwill door dit weg te geven maar het spel was sowieso gratis verschenen als mod (maar miss niet zo goed dan).

Ik speel vrijwel altijd de tweede sergant met de Vindicator. Dat ding is mad overpowered, vooral het feit dat je ook nog maar op 1 as hoeft te mikken maakt het wel echt super duper easy met dat ding (speel altijd op hard). Maar verder heerlijke gameplay, beetje tactishe nog en gewoon heerlijk knallen. Spel doet me ook denken aan de hl1 mod "Natural selection" hou wel van dit soort games :)

Het heeft nog aardig wat potentie dit spelletje, nieuwe maps lijken me niet al te moeilijk te maken en bovendien kun je door het strategishe element veel leuke maps bedenken. Ben benieuwd of er een soort community voor dit spel gaat komen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
SeenD schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:41:
9 seconden? 2 seconden?
Is er een rush achievement? En is er ook een klokje/teller dan?
Geen klokje zover ik weet, maar ik ben maar een newbie gamer :+ Maar er zijn inderdaad speedrun achievements voor elk level, moet je normal mode of hoger spelen. Als iemand nog een goede medic zoekt voor een game, zit in [GoT]AS en ben meestal wel te poken voor een potje als ik online ben.

Net maar even een public game gedaan, zonder lag en zonder fransen wat heerlijk was. Nadeel alleen dat er een newbie medic was en flamer had, dus moest ik helaas ook voor die wapens gaan, gezien die medic niet echt betrouwbaar was. Zelf vind ik Bastille voor de eerste paar levels prima, tesla (electro) gun en healgun (packs op insane) met homing missiles, Bastille doet wat meer damage dan Faith en die wordt pas nuttig bij de Infests levels. Pure healers wel voor Faith kiezen krijg je meer 1 medpack meer of 10 ammo in de healgun meer dan Bastille :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen zin hebben om aan wat achievements te werken dan beveel ik mezelf graag aan.
(Steam = Martndemus)

De niewe patch heeft imo bij mij alle connect problemen met de servers verholpen.
Nu moet je nog in het menu waar de servers staan op een level kunnen klikken en dat die dan alle games uitvouwt en dan kan zien wat voor andere spelers erin zitten. (En misschien evt eigen server namen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

Ik heb ook best lol in deze game, ik speel voornamelijk met mensen van onze Steam group "Curan's Folly" (allemaal NL/BE) en we gebruiken ook TeamSpeak. Als je een keertje mee wilt doen kun je mij toevoegen: http://steamcommunity.com/id/ResuCigam/

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Voor alle mod gerelateerde vragen is er nu het Mod topic!

[PC] Alien Swarm Modtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
ligt het aan mij of is combi melee+ flamethrower echt veel te sterk

met tech/officer melee je de standaard monsties in 1 klap dood
flamethrower maakt standaard monsties met 1 schot onschadelijk

hiermee sprint ik echt door de levels

kunnen we nog wachten op extra level updates enzo, of zal de support snel af laten weten omdat het een free game is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Dalyxia

Flamethrower is inderdaad beetje OP. Maar updates zijn er genoeg. Er zijn tot nu toe al 3 updates geweest... Denk niet dat de support snel wegvalt aangezien ze dit (net als portal) gebruiken om mensen een steam account aan te laten maken en om steam populair te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
En op welke difficulty is dit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dalyxia schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:26:
ligt het aan mij of is combi melee+ flamethrower echt veel te sterk

met tech/officer melee je de standaard monsties in 1 klap dood
flamethrower maakt standaard monsties met 1 schot onschadelijk

hiermee sprint ik echt door de levels

kunnen we nog wachten op extra level updates enzo, of zal de support snel af laten weten omdat het een free game is?
Een flamethrower is handig als je:
1) Niet de timechallenges wilt halen omdat je met de flamethrower veel te weinig speed hebt.
2) Minstens iemand hebt met ammo packs want ze raken echt snel leeg.
3) Je ze goed kan gebruiken, je zet zo een teamgenoot in de fik.

Overpowered? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:44:
En op welke difficulty is dit? :P
idd, op hard en insane red je het echt niet met "even" een vlammetje over de standaard alien... Wat dat betreft is dit spel op normal eigelijk gewoon te makkelijk. als je online met een beetje normale mensen speelt is hard echt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

@ Phyxion. Flamer kan prima werken voor speedrun op hard zolang je niet de intentie hebt iets te killen. Zelfde reden waarom tesla er handig bij kan zijn puur voor de slow/stun zodat je door kan rennen. voordeel van flamer tov tesla is de multi hit. Het team achter je lost de rest wel op met shotguns ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:03:
[...]

idd, op hard en insane red je het echt niet met "even" een vlammetje over de standaard alien... Wat dat betreft is dit spel op normal eigelijk gewoon te makkelijk. als je online met een beetje normale mensen speelt is hard echt te doen.
Naar mijn mening zit er bijna geen verschil tussen easy/normal/hard. Pas als je naar insane gaat word het opeens vrij moeilijk.

Mijn favoriete combo is trouwens:
Wildcat met Tesla Cannon als main en een Minigun als secondary als extra gebruik ik Hornet barrage.
Lopend gebruik ik de Tesla en op plekken waar je stil kan blijven staan gebruik ik de minigun (landing platform, elevator, etc..) de barrage voor als er te veel beestjes zijn en ik in reload zit ofzo.

Lijkt me leuk als andere ook hun combos posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ik heb nog niet echt een favo combo, aangezien ik nog maar lvl 12 ben (geen promo) :X. Steek meer tijd in die editor dan in het spel zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

daves2hd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:16:
@ Phyxion. Flamer kan prima werken voor speedrun op hard zolang je niet de intentie hebt iets te killen. Zelfde reden waarom tesla er handig bij kan zijn puur voor de slow/stun zodat je door kan rennen. voordeel van flamer tov tesla is de multi hit. Het team achter je lost de rest wel op met shotguns ed.
Als je niet de intentie hebt om iets neer te schieten kan je net zo goed geen wapens gebruiken, de flamethrower is gewoon traag. En de tesla is ook multihit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
Phyxion schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:58:
[...]

Een flamethrower is handig als je:
1) Niet de timechallenges wilt halen omdat je met de flamethrower veel te weinig speed hebt.
2) Minstens iemand hebt met ammo packs want ze raken echt snel leeg.
3) Je ze goed kan gebruiken, je zet zo een teamgenoot in de fik.

Overpowered? Nee.
ammo van de flame gaat helemaal niet zo snel op. Je moet ook niet sproeien maar gewoon elke keer een klikje doen. Zo kun je zelfs meerder aliens aanstoken met 1 schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:53
ArgantosNL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:41:
[...]

ammo van de flame gaat helemaal niet zo snel op. Je moet ook niet sproeien maar gewoon elke keer een klikje doen. Zo kun je zelfs meerder aliens aanstoken met 1 schot.
mee eensch. tot zo ver sproei ik overal met dat ding en van de ~25 runs in de latere levels heb ik misschien 2x iemand in de hens gestoken. en wat als je toch iemand in de fik steekt, ff snel blussen toch (alt fire) :P

ik speel zelf tot nu toe 99.9% van de tijd met die special weapons doos waarvan ik de naam niet kan herinneren. 2e minigun (die opspoelt, dat is echt zo fof 8)7 ) en flamethrower en als 'utility/tool' de tesla coil turrets. soms ook gewoon armor of freeze grenades, tis net wat er nodig is toch :)

edit: btw, misschien ligt het aan mij maar sommige mensen hier lijken al lv27 te zijn voordat ze het spel uit hebben. ik speel op hard met 1 of 2 andere gasten en onze levels zijn ~19 en alle levels zijn uitgespeeld. de latere levels moesten we wel vaak over doen en dat geeft ook wat XP, maar toch...
krijg je meer xp als je op easy speelt, of mis ik een truckje ofzo O-)

[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 23-07-2010 15:54 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:38
Nee, op easy krijg je juist minder XP
Je kunt na elke ronde toch precies zien hoeveel XP je krijgt en waarom? Ik heb nu 6 levels gespeeld en zit ook lv6, en dan presteer ik maar matigjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:51:
[...]

mee eensch. tot zo ver sproei ik overal met dat ding en van de ~25 runs in de latere levels heb ik misschien 2x iemand in de hens gestoken. en wat als je toch iemand in de fik steekt, ff snel blussen toch (alt fire) :P

ik speel zelf tot nu toe 99.9% van de tijd met die special weapons doos waarvan ik de naam niet kan herinneren. 2e minigun (die opspoelt, dat is echt zo fof 8)7 ) en flamethrower en als 'utility/tool' de tesla coil turrets. soms ook gewoon armor of freeze grenades, tis net wat er nodig is toch :)

edit: btw, misschien ligt het aan mij maar sommige mensen hier lijken al lv27 te zijn voordat ze het spel uit hebben. ik speel op hard met 1 of 2 andere gasten en onze levels zijn ~19 en alle levels zijn uitgespeeld. de latere levels moesten we wel vaak over doen en dat geeft ook wat XP, maar toch...
krijg je meer xp als je op easy speelt, of mis ik een truckje ofzo O-)
mwa, het truukje is om je objectives/targets te voltooien, en in eerdere levels heb je minder objectives en de levels sneller klaar waardoor je vaak veiliger je punten binnen sprokkeld, terwijl je in de latere levels nog wel eens dood gaat zonder een van de objectives te hebben gehaald = stuk minder punten.

Ikzelf heb pas gisteren de campaign voor het eerste voltooid (op hard welliswaar) en ben al rank 20 - 1st prestige, omdat ik in normal tot laatste heb gespeeld en daarna in hard een aantal keren tussendoor moest afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Mja, xp gaat echt hard, 1x hard campaign gehaald en 1x insane, gelijk al gepromote en nu weer lvl 6 :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
Lol, 218% accuracy met de vindicator :P

Mijn favo combinatie is trouwens:
Jeager met 2x vindicator voor extra ammo, ook handig als je moet reloaden en er zijn teveel aliens om je geen. gewoon van wapen switchen.

En dan ook nog electric shield als er infestation is, en anders laser trip mines of die flame mines (officer only)

Nu ik de hoogste rang bereikt heb een beetje achievements proberen te halen, heb bijna alles al, behalve alle time runs en die achievements van dat je een bepaald aantal kills met een wapen moet hebben.
En daarbij nog een paar simpele.

Voor de time run op landing bay kun je het beste een chainsaw erbij gebruiken voor de deuren, dit gaat sneller dan hacken en welden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Zat er dik in, vandaag weer een patch die ditmaal de tesla cannon flink aanpakt. De damage per shot is nu nog maar 1 (was voorheen 3?) dus dat is ergens wel balen gezien het m'n favoriete wapen was :+

Vanochtend nog met Tukker een public game gedaan op insane om voor Tukker z'n achievement te halen, maar die 2 randoms die erbij kwamen... Het valt wel op hoe traag sommige mensen kunnen zijn, speedruns haal ik ook niet maar het tempo blijft in ieder geval altijd hoog, traagheid van mensen is echt een ammo en hp waste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Uuugh, serieus? Dat ding was best wel goed.

Verspilt traag ammo, raakt meerdere enemies per schot (chain) en stunned ze. Nu doet het amper schade...

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, zeer jammer dat die nou generfed moest worden. Nu allemaal maar aan de vindicator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:58:
Inderdaad, zeer jammer dat die nou generfed moest worden. Nu allemaal maar aan de vindicator :P
Goed voor de friendly fires :P Naja lukt mij met de flamer ook al goed, maargoed korte bursts en niemand vat zomaar vlam. Nerf is wel jammer, maar wel terecht, hard kon je met 2 spelers makkelijk doen en insane met 4 man was ook een eitje opzich. Dus hoewel het jammer is, is ie wel terecht en maakt het spel nog een beetje uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Ik krijg erg veel disconnects en laggy users de laatste tijd :-S

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Vraagje, ik speel het spel nu een paar dagen, maar het aantal maps is wel een beetje jammer. Maar een stuk of 7 á 8. Hopelijk brengen ze nog wat meer uit. of komt de community met wat leuke zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ja hopelijk wel alleen jammer is dat je dan niet xp kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man o man, echt super irritant... ik moet nog de insane campagne doen (3 mapjes nog maar) en speel voornamelijk publics... en dan zit je in een game en komt er een level 1 (zonder prestige) binnen... dan vraag je je echt af waarom die mensen insane gaan spelen. gevolg is bijna altijd dat dit soort spelers rondrennen als een kip zonder kop en daardoor het gehele team afgeslacht wordt. (en 9 vd 10 x zijn ze ook een kritieke rol a la medic of engineer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Insane uitgespeeld gister.. moest alleen nog syntek residential..brr :p

3e promotion nu en lvl 19 ofzo.. gief nieuwe content :)

btw voor mensen die insane lastig vinden: ga 4x tesla coil en 2 medics..dan kom je er wel :P (alhoewel..tesla is generfed nu net blijkbaar :X )

[ Voor 10% gewijzigd door RedruM op 24-07-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

Ik vind dit spel geweldig alleen een beetje kort. Ik speelde enkel op hard omdat ik de moeilijkheidsgraad niet zo hoog vind en vanaf dit niveau wordt het tenminste uitdagend. Naar dan ben je in no time lvl 27 (max lvl).

Nu vroeg ik mij af of er ook andere spellen zoals Alien Swarm bestaan (vast wel) maar ik ken ze niet. Dus hopelijk kan iemand mij Alien Swarm type games vertellen. Dus van die topdown games, met aliens/zombies om neer te knallen, xp verdienen, nieuwe wapens etc, etc.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Wordt die nog een beetje goed online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
RedruM schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:18:
Insane uitgespeeld gister.. moest alleen nog syntek residential..brr :p

3e promotion nu en lvl 19 ofzo.. gief nieuwe content :)

btw voor mensen die insane lastig vinden: ga 4x tesla coil en 2 medics..dan kom je er wel :P (alhoewel..tesla is generfed nu net blijkbaar :X )
Mja ik neem mijn woorden van "uitdagender" ook maar even terug. De tesla was te sterk, maar nu is het ding belachelijk zwak, je hebt 1 cartridge nodig om 1-2 mobs neer te krijgen. De stun is nog wel nuttig maar de ammo problemen die je krijgt wegen niet op tegen het stun/slow voordeel.
DFKT schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:24:
Ik krijg erg veel disconnects en laggy users de laatste tijd :-S
Verder met public games juist gemerkt dat het minder laggy is geworden de afgelopen tijd. Als je veel DC problemen heb kan het wellicht komen omdat de host aan het alt-tabben is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik heb vandaag ook alleen maar laggy games gehad. Nu weet ik niet of dat aan de update lag of aan de host van de server ... Maar gisteren, eergister heb ik alleen maar lag loze games gehad dus ...

En dan vroeg ik mij af wat promoties doen (als je max level bent). Want ik heb mezelf gepromoot (jaja /wink) en dan reset eigenlijk alles en ben je weer lvl 1. Dus krijg ik nog iets (meer kogels, health ofzo) van dat promoten of reset dat gewoon de game als je weer eens vanaf lvl 1 wilt spelen?
Net ff de demo gespeeld. Wat een kleine demo zeg, nog geen 10 min gameplay en het was al gedaan met de fun.

Het is vergelijkbaar alleen vond ik de effecten verdomde irritant. Explosies doen iets fullscreen waardoor ik in de korte tijd al hoofdpijn heb gekregen (en dat voor een pro-gamer als ik :P). Dus dat vond ik wat minder prettig, wel mooie graphics enzo trouwens.

We gaan nog maar verder op zoek naar dit soort games want I like them! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

@Dreanor: Alien Swarm heeft ook zo'n camera shake, als je aangevallen wordt. Bedoel je dat niet?
Dat heb ik meteen uitgezet trouwens, donders irritant!

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Tot nu alleen maar laggy games :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Compizfox schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:33:
@Dreanor: Alien Swarm heeft ook zo'n camera shake, als je aangevallen wordt. Bedoel je dat niet?
Nee, ik bedoel explosies e.d. zijn vervelende fullscreen effecten (met het shake camera gedoe). Bij Alien Swarm heb ik daar totaal geen last van!

Edit: Het zijn de Post Processing Effects die dat doen. Dan wordt het hele scherm wazig bij elke explosie e.d. en vervormt het beeld bij explosies. Toen het dat uit zetten was het een stuk better. Veel beter.

[ Voor 20% gewijzigd door Dreanor op 24-07-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:33:
hoe heb je dat uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
Dreanor schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:26:
Ik heb vandaag ook alleen maar laggy games gehad. Nu weet ik niet of dat aan de update lag of aan de host van de server ... Maar gisteren, eergister heb ik alleen maar lag loze games gehad dus ...

En dan vroeg ik mij af wat promoties doen (als je max level bent). Want ik heb mezelf gepromoot (jaja /wink) en dan reset eigenlijk alles en ben je weer lvl 1. Dus krijg ik nog iets (meer kogels, health ofzo) van dat promoten of reset dat gewoon de game als je weer eens vanaf lvl 1 wilt spelen?
Je krijgt niks extra's behalve het logo.
Het enigste wat je krijgt zijn mensen die zeggen 'oohh max lvl, nice'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:10:
man o man, echt super irritant... ik moet nog de insane campagne doen (3 mapjes nog maar) en speel voornamelijk publics... en dan zit je in een game en komt er een level 1 (zonder prestige) binnen... dan vraag je je echt af waarom die mensen insane gaan spelen. gevolg is bijna altijd dat dit soort spelers rondrennen als een kip zonder kop en daardoor het gehele team afgeslacht wordt. (en 9 vd 10 x zijn ze ook een kritieke rol a la medic of engineer)
tsja als je dat niet wilt ga dan geen public doen... je kan moeilijk lvl1's verbieden insane te spelen he.
ik wordt persoonlijk altijd nogal moe van die gasten die je huid volschelden omdat je 1 keer een friendly fire hebt... kolere zeg het is maar een spelletje. ga lekker private games doen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garma schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:29:
[...]

tsja als je dat niet wilt ga dan geen public doen... je kan moeilijk lvl1's verbieden insane te spelen he.
compleet mee eens, ik kan het ze niet verbieden (over het algemeen ontvangt zo'n persoon na 1 ronde een kick als hij het slecht heeft gedaan, met het advies om eerst normal/hard te proberen)
het gaat mij er meer om dat ik het niet snap. Je bent nieuw in een game en wil gelijk de moeilijkste graad gaan doen.. ?

maar goed, zoals je zegt, dat is het risico van pubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Ìk heb me 1e missie op insane ook gehaald en ik was level 2 :P
Was op die elevator, dat eerste stuk laat je je team opknappen, om vervolgens een sentry op die elevator neer te zetten, had iets van 100 kills en gelijk weet ik het heel veel levels omhoog :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Pagina: 1 2 3 Laatste