Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 21:35
Nette site Tobias! Ik hou van strakke websites, maar dat zie je ook wel aan de mijne ;-)

Betreft de menu-opmerking, jullie zijn niet de enige, heb daar nog opmerkingen over gehad :-) Betreft de info over mijn huidige baan, daar was ik nog over aan het twijfelen gezien het toch bij mij als persoon hoort. Het blog heeft tot nu toe namelijk ook nog niets met fotografie te maken. Wellicht dat ik dit wel wat duidelijker naar voren kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Erg mooi die portfolios van iedereen.
Ik heb zelf ook wat geprobeerd in elkaar te zetten. Momenteel alleen nog de index pagina. De rest moet nog ;)

Moet alleen nog een leuk logo zien te maken. Als iemand ideeen heeft? :P _/-\o_

Link

[ Voor 9% gewijzigd door Davy1982 op 27-06-2013 15:07 . Reden: url vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Paar puntjes van (opbouwende!) kritiek:

1. Waarom is de site in het Engels als je zelf Nederlands bent? Werk je internationaal?

2. Ik ben persoonlijk niet zo geïnteresseerd in een telefoonfoto van jou en je hond of het feit dat je van Lindsey houdt. Zou als ik jou was dus alleen linken naar Facebook en Twitter als je daar een aparte fotografie-pagina voor hebt aangemaakt. Hou je website professioneel, uiteindelijk komt men op je site voor jouw fotografiekunsten en niet voor je privéleven.

3. Zorg dat je werk wat uniformiteit uitstraalt. Ik zie portret en urbex door elkaar. Dat kán goed bij elkaar passen, maar in dit geval zijn het verschillende series en verschillende soorten fotografie door elkaar op één pagina. Dat maakt het wat onoverzichtelijk. Misschien moet je categorieën maken?

4. Sommige afbeeldingen worden in een Lightbox geladen, andere openen een nieuwe pagina met alleen die afbeelding. Lijkt me niet de bedoeling.

En verder, tja. Je website is blijkbaar nog verre van af, dus gedetailleerd commentaar heeft niet zo veel zin. Bouw eerst wat meer pagina's (over jezelf bijvoorbeeld) en post het resultaat dan nogmaals.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
En zorg ervoor dat alle foto's in dezelfde lightbox staan, zodat je niet elke foto hoeft te sluiten en de volgende moet aanklikken, maar dat je gewoon met pijltjes toets (of iets anders) direct door kunt...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Thanks voor de reacties: Ben er nog erg druk mee hihihi neem jullie opmerkingen mee in de aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 22:16
Was aan aangegeven maar:
- doe het gewoon in het NL, dat is toch je doelgroep denk ik ?
- De manier van thumbnails aanklikken is idd niet prettig. Ikzelf klik het liefst helemaal geen thumbnails aan ik zou het liefst direct grote platen voor m'n neus krijgen waar je dan gewoon door scrolled o.i.d.
- Less is more ;), er zit nu een hoop tussen wat ik echt weg zou halen, wat gewoon niet interessant is om naar te kijken. Liever 5 sterke platen dan 20 waar je dan zelf de goeie tussen uit moet zoeken.
- Je urbex / portret opsplitsen zoals al gezegd.
- stukje text: Welcome, Welcome to my website! achterwege laten. Het zegt niets dus haal het gewoon weg. Of schrijf een stukje waar je wat aan hebt.
Pagina: 1 2 Laatste